Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 04 September 2008 - 09:09
Har inte spelat mycket cod på sista tiden men ska försöka ta upp det igen. Spel ikväll med andra ord
Postad 04 September 2008 - 09:29
Du dog ju nästan ingenting på hela kvällen.Tack själv, hade en hyffsad streak ikväll
Bra spelat.
Japp det var riktigt kul - TT är bästa spelformen. Vi fick en hyffsad winstreak också.Tack för ikväll/natt, det var roligare än att köra team deathmatch med random folk, teamwork is the shit.
Pip iväg och köp dig ett headset nu.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 September 2008 - 10:30.
Postad 04 September 2008 - 10:44
Postad 04 September 2008 - 10:55
Japp det var riktigt kul - TT är bästa spelformen. Vi fick en hyffsad winstreak också.
Jäjä, jag ska, nån gång.
Eftersom att jag inte har kollat ett dugg på hur det ser ut så undrar jag, vad är det för kontakt? USB eller? Antar det.
Har bara kopplat in 3 sladdar på skitet så jag har inte kollat övriga connections på konsollen.
Postad 04 September 2008 - 10:56

This headset will be offered in one retail version of SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation this October, as well as a standalone peripheral this fall. It features a prominent Mute button and a Charging Cradle. It will work with not only your PS3 but with Bluetooth enabled cell phones. But this is information that you already know about. Today we want to talk about some really cool features of this Headset that we have been working on behind the scenes. These features will be unlocked by the PS3 through a firmware update that is scheduled for this fall.
SCEA was one of the first companies to popularize VoIP technology within a console videogame through SOCOM: U.S. Navy SEALs for PS2. As you can see, we have made a great effort to expand on this legacy and develop the most compelling headset for the PS3 community. We are really excited to bring it to market this fall with the SOCOM: Confrontation bundle ($59.99 MSRP) and as a standalone peripheral ($49.99 MSRP).
- The headset will feature “High-Quality (HQ) mode” with PS3. In this mode, the headset will take advantage of advanced voice technologies and noise cancellation techniques to provide clear and wideband voice input to the PS3. The HQ mode will ensure a much better voice chat quality on the PS3.
- HQ mode will also enable accurate speech recognition required to support or enhance ‘Voice Command’ and ‘Voice Animation’ features. Voice Command was originally used in SOCOM: U.S. Navy SEALs for PS2 to administer the AI-controlled teammates using the WHO, WHAT, and WHERE format (example: Bravo, Attack, Nav Point Zulu). Voice Animation refers to the in-game character mimicking you during voice chat. With HQ mode, these features can be enabled on a much larger vocabulary in select PS3 games.
- PS3 will display an in-game status indicator exclusively for this headset that will show the headset’s connection status, battery charge level, speaker volume level and microphone mute status.
- Tired of wearing the headset during a long multiplayer gaming session or is your headset battery running out of charge? Just dock the headset in the supplied charging cradle, and the headset will work as a desktop microphone while charging.
- Last but not least, the headset will automatically pair with the PS3 by connecting with a USB cable.
Postad 04 September 2008 - 11:11
Postad 04 September 2008 - 11:15
Slog för övrigt rekordet idag att på kortast möjliga tid vinna en cagematch med 10-0, klockan han gå 52sec
![]()
Mitt mål är nu att försöka slipa till den bästa tiden i hela världen och iom detta hamna i guiness rekord bok.
Edit: Banan var givetvis shipment, och killen jag lirade mot var faktiskt en 8:a varvare.
Är det ngn av er andra här inne som är sugen på att ha en liten tävling på detta?, men då måste vi se till att ta bildbevis oxå.
Jag har varit sugen på att möta dig ett tag, mest på skojj då jag vet att du nästan ENBART lirade Cage innan, men nu vet jag inte om jag vill längre...
Kanske dags för en rematch mot Morlock nu snart?
Postad 04 September 2008 - 11:21
Skapade en ny användare igår, fick en liten nytändning av vetskapen om att jag inte behöver döda 3759000st för att höja min killratio med 0,01%...
Gick dock lite kasst efter ett tag då jag började bli lika självdestruktiv även där, så jag slutade för kvällen...
Postad 04 September 2008 - 11:24
Koppla in? Här synkar vi ihop. Bluetooth.Eftersom att jag inte har kollat ett dugg på hur det ser ut så undrar jag, vad är det för kontakt? USB eller? Antar det.
Har bara kopplat in 3 sladdar på skitet så jag har inte kollat övriga connections på konsollen.
Postad 04 September 2008 - 11:33
Koppla in? Här synkar vi ihop. Bluetooth.
Jag kom på det sen, checkade lite lurar på nätet men fan vad dyra alla med blåtand är.
Postad 04 September 2008 - 11:35
...men jag gav er lite match i alla fallDu dog ju nästan ingenting på hela kvällen.
![]()
Bra spelat.
Japp det var riktigt kul - TT är bästa spelformen. Vi fick en hyffsad winstreak också.
Har insett att det är ett rätt dåligt sätt att samla XP genom att spela TT MOT Morlock OCH l2ickard i samma lag
Postad 04 September 2008 - 11:37
Jag pyntade 200 spänn på Classes för mitt Jabra.Jag kom på det sen, checkade lite lurar på nätet men fan vad dyra alla med blåtand är.
Postad 04 September 2008 - 11:37
Köp inga hörlurar, köp ett vanligt BT-headset för mobiler. Finns från typ 250:- och uppåt.Jag kom på det sen, checkade lite lurar på nätet men fan vad dyra alla med blåtand är.
Ja du var riktigt jobbig med din "döden"-taktik och P90...men jag gav er lite match i alla fall
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 September 2008 - 11:44.
Postad 04 September 2008 - 11:48
Det är som att svära i kyrkan, men jag har börjat tröttna på CoD4 lite grann, kommer på mig själv med att mer eller mindre dö med flit ibland, för att jag inte ORKAR bry mig om att det sitter två snubbar runt hörnet och väntar på mig, det är ju så jäääkla lång omväg för att lura dom...
![]()
![]()
Skapade en ny användare igår, fick en liten nytändning av vetskapen om att jag inte behöver döda 3759000st för att höja min killratio med 0,01%...
Gick dock lite kasst efter ett tag då jag började bli lika självdestruktiv även där, så jag slutade för kvällen...
samma här.. när jag sätter igång spelet så är det kul den första stunden,, sen blir det väldigt enformigt,, S&D förhoppningsvis får man nån kill innan man dör,,sen får man sitta o vänta.. TDM man springer och dödar en eller ett par,, sen blir man dödad,, springer tillbaka och gör samma sak igen, blir väldigt enformigt.. spelar kanske nån timme sen brukar jag stänga av nu för tiden. har börjat spela lite andra spel igen,, håller på med uncharted nu,, sen fick jag hem Ratchet & clank TOD som jag ska lira när jag är klar med uncharted.
laddade även ner super stardust HD som va riktigt kul.
har även laddat ner Siren: Blood curse som har har börjat med lite smått
undara om det bara är en svacka eller om man elt enkelt har spelat COD för mycket.. ca 700 timmar är gasnka myckettid påett spel.
COD behöver nya banor och nya spelformer tror jag för att man ska få tillbaka gnistan som man en gång hade.
man kanske skulle köpa ett annat skjutarspel och starta en MHB klan?
Redigerat av andreassofus, 04 September 2008 - 11:51.
Postad 04 September 2008 - 11:56
Vad menas med dubbellag på gamebattles?, jag skulle gärna vilja spela med mig själv och en till mot dig och l2ickard, bara för skojs skull.
Vem vill vara med?
I menyn går du till PS3->COD4->Doubles Ladder (EU)->Create Team. Sen är det bara att skapa ett lag och bjuda in din medspelare.
Postad 04 September 2008 - 11:58
Grattis!! Vilket dag? 73 är en FINFIN årgång...Fyller stadiga 35 denna månaden....!!
Jag fyller 35 den 14:e denna månad....
Jag är på!Tack för den snabba matchen igår Lasseman och Gavva
Laggen var en av de värsta jag varit med om men det gick vägen ändå.
Har inte spelat mycket cod på sista tiden men ska försöka ta upp det igen. Spel ikväll med andra ord
Postad 04 September 2008 - 11:58
Blir det clanmatch i kväll eller. Såg att vi hade blivit utmanade?
Postad 04 September 2008 - 12:00
Postad 04 September 2008 - 12:09
Ja, det verkar vara jag och döden som lägger oss nerKöp inga hörlurar, köp ett vanligt BT-headset för mobiler. Finns från typ 250:- och uppåt.
Ja du var riktigt jobbig med din "döden"-taktik och P90.
Det var M4 inte P90.
Postad 04 September 2008 - 12:09
Hardcore S&D 8v8 med granatkastare...Konstiga människor....tröttnat.....hmmpfffff
Blir det clanmatch i kväll eller. Såg att vi hade blivit utmanade?
Jaha, hittade P90s drällandes lite överallt så tänkte att du sprang runt med en sån.Det var M4 inte P90.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 September 2008 - 12:10.
Postad 04 September 2008 - 12:14
Jag är sjukt nöjd med mitt Jabra JX10, litet, smidigt och snyggt och med bra ljud och endast en knapp som du kan göra 4 olika saker med!!!... och berätta om du köpt ett bra headset. Jag är på jakt men kan inte bestämma mig. Kastade mitt gamla Ericson mobil headset i väggen häromdagen (ja, när ja lira COD). Hade hoppats det skulle gå sönder men det sket sig
Åja, så ofta dog jag inteHardcore S&D 8v8 med granatkastare...
Jaha, hittade P90s drällandes lite överallt så tänkte att du sprang runt med en sån.
Bifogad fil(er)
Postad 04 September 2008 - 12:17
är det vinden som viner eller hör jag waaarhaaawk, waaaarhawk.......
Postad 04 September 2008 - 12:37
Grattis!! Vilket dag? 73 är en FINFIN årgång...
Jag fyller 35 den 14:e denna månad....
Håller med... vi 73'or är väl i en klass för oss själva...??!!
Postad 04 September 2008 - 12:42
Postad 04 September 2008 - 12:46
Heheh...det hoppas jag att du gör!Då ska ja lulla förbi C O idag å köpa mig ett Jabra. Fan ta er om ja inte spelar bättre med det
Då är du 4:e älst i klanen tror jag efter Warcrow, Kongomannnen och mig....Håller med... vi 73'or är väl i en klass för oss själva...??!!
Jag fyller EXAKT en vecka efter dig den 21:a... lite träligt att det är en söndag men men man kan ju alltid börja fira klockan 00:01...
Grattis i förskott! Själv blir det inget firande direkt, nu när min dotter fortfarande är infektionskänslig så tar vi inga risker.... Kanske får jag en fin present at frugan i alla fall.
Postad 04 September 2008 - 12:51
Verkar intressant, när Jabran har pajjat.......och appropå det verkar det kommande officiella riktigt trevligt.
Missade jag relesedatumet? Oktober såg jag men det gäller inte i Sv antar jag?
Redigerat av Numero1, 04 September 2008 - 12:52.
Postad 04 September 2008 - 12:55
Det är som att svära i kyrkan, men jag har börjat tröttna på CoD4 lite grann, kommer på mig själv med att mer eller mindre dö med flit ibland, för att jag inte ORKAR bry mig om att det sitter två snubbar runt hörnet och väntar på mig, det är ju så jäääkla lång omväg för att lura dom...
![]()
Tycker lite samma...väntar med spänning på nya spelsätt. Men spel ikväll blir det om
nätet inte strular!
Postad 04 September 2008 - 13:01
Resistance II ??samma här.. när jag sätter igång spelet så är det kul den första stunden,, sen blir det väldigt enformigt,, S&D förhoppningsvis får man nån kill innan man dör,,sen får man sitta o vänta.. TDM man springer och dödar en eller ett par,, sen blir man dödad,, springer tillbaka och gör samma sak igen, blir väldigt enformigt.. spelar kanske nån timme sen brukar jag stänga av nu för tiden. har börjat spela lite andra spel igen,, håller på med uncharted nu,, sen fick jag hem Ratchet & clank TOD som jag ska lira när jag är klar med uncharted.
laddade även ner super stardust HD som va riktigt kul.
har även laddat ner Siren: Blood curse som har har börjat med lite smått
undara om det bara är en svacka eller om man elt enkelt har spelat COD för mycket.. ca 700 timmar är gasnka myckettid påett spel.
COD behöver nya banor och nya spelformer tror jag för att man ska få tillbaka gnistan som man en gång hade.
Vilket Jabra är det?Jag pyntade 200 spänn på Classes för mitt Jabra.
Postad 04 September 2008 - 13:02
Postad 04 September 2008 - 13:07
Från 402 bloggen.Double XP Is Imminent
September 2, 2008
Back from PAX means back to work, and while it’s a short week thanks to Labor Day it’s the one time I wish it wasn’t because I have a lot of stuff to get done. I’m currently working on getting everything organized and together for an upcoming Xbox Live / PSN promotion we have coming up the weekend of Sept. 13th - 14th. Which isn’t this weekend, but next weekend. I will have exact details on what it is in the near future but I have a gut feeling it’ll have Double XP attached to it for all those hungry for some power-leveling on Call of Duty 4.
Postad 04 September 2008 - 13:09
Verkar finnas alternativ.
Postad 04 September 2008 - 13:09
Jag är sjukt nöjd med mitt Jabra JX10, litet, smidigt och snyggt och med bra ljud och endast en knapp som du kan göra 4 olika saker med!!!
Tycker att vi hade ett bra samspel där på TT'n under tidig kväll.
Mkt konversation och talade om vart fi fanns och hur många man lyckades ta ut av dem som var där.
Var riktigt kul!
Postad 04 September 2008 - 14:53
Jag har varit sugen på att möta dig ett tag, mest på skojj då jag vet att du nästan ENBART lirade Cage innan, men nu vet jag inte om jag vill längre...
![]()
![]()
Kanske dags för en rematch mot Morlock nu snart?
Haha!, det är nog absolut ingen fara att möta mig, ibland spelar man på "topp" å ibland så spelar man relativt uselt-så är det bara.
Nu det sista har jag tex spelat bra, allting har klaffat, men rätt som det är möter man sin överman-detta gjorde jag tex i morses-jag har spelat rätt mkt nu det sista(TT med grannen och MHB folk/cagematcher)och jag har verkligen känt mig överlägsen iaf i cage nu det sista, men i morses när jag kom hem efter jobbet å spelade som vanligt så mötte jag ett guldkors 55 som krossade mig(2-10), men sättet han krossade mig på var extremt överlägset-jag hade INTE en chans.
Och då tappar man självförtroendet direkt, ungefär som man gör när man spelar mot morlock tex. och nu känner jag mig helt kass igen å spelar därefter-så är det för mig.
Men det är ju lite det som är kul oxå, att möta tex morlock/l2ickard för sakens skull.
Övrigt: jag spelar gärna i kväll!
Postad 04 September 2008 - 17:34
Resistance II ??
Vilket Jabra är det?
ja resistance 2 verkar lovande så de borde vi ordna tycker jag,, fast kommer inte de typ samtidigt som COD world at war?
Postad 04 September 2008 - 18:31
Postad 04 September 2008 - 19:09
Smakar det så kostar det....den kosade 1200:- tidigare så nu är det ju REAJabra JX10 kostar ju 800 på CO
Damn va dyrt.
Verkar finnas alternativ.
Smidig! Kostar?Detta
Postad 04 September 2008 - 19:25
200 spänn och några tior på Classes, men den var på nått fyndställ om jag minns rätt så den modellen finns knappast. Men den här var billig: Classe headsetSmakar det så kostar det....den kosade 1200:- tidigare så nu är det ju REA
Smidig! Kostar?
Postad 04 September 2008 - 19:38
Ja det var kul och gick bra men det vart lite kort...Tycker att vi hade ett bra samspel där på TT'n under tidig kväll.
Mkt konversation och talade om vart fi fanns och hur många man lyckades ta ut av dem som var där.
Var riktigt kul!
Hoppas på mer spel med dig snart!!!
Bra pris! Det var snyggt med!!200 spänn och några tior på Classes, men den var på nått fyndställ om jag minns rätt så den modellen finns knappast. Men den här var billig: Classe headset
Postad 04 September 2008 - 22:46
Men TT matchen med Gavva och ra-ic-cu (eller hur du stavar
Nu borde man iaf vara goldenboy i helgen
Tycker det är lite väl mkt Connection interrupted bara!?
Jag vet inte hur det är med er som spelar mkt härifrån, men om ni har en plats över till erat lag så är det bara att invita nu i helgen!
Postad 05 September 2008 - 07:51
Reser bort över helgen men ska försöka lira lite mera regelbundet framöver, att det är roligt är ju bara förnamnet!
Postad 05 September 2008 - 11:19
Invita mig så kör vi gamlingar på samma lagJag fick rätt mycket "connection lost" igår. Dessutom spelar jag fruktansvärt ojämnt, det märks att man inte spelat på länge. Ibland går det riktigt bra och ibland springer jag bara omkring och är kanonmat för motståndarlaget. Fick till någon bra runda i alla fall, och tack för invites Gavva, Kajoh, Primare, Rodge m.fl. Alltid roligt att spela med er.
Reser bort över helgen men ska försöka lira lite mera regelbundet framöver, att det är roligt är ju bara förnamnet!
Postad 06 September 2008 - 01:17
ra-ic-hu:)...spela inte särskilt bra ja heller, är lite ringrostig efter allt warhawk>.<Har oxå haft kul spel idag, specielt TDM med er, synd att man ska åka å jobba när man har som roligast bara
![]()
Men TT matchen med Gavva och ra-ic-cu (eller hur du stavar) var ingen höjdare-jag spelade verkligen värdelöst då..
Nu borde man iaf vara goldenboy i helgen![]()
Tycker det är lite väl mkt Connection interrupted bara!?
Jag vet inte hur det är med er som spelar mkt härifrån, men om ni har en plats över till erat lag så är det bara att invita nu i helgen!
Redigerat av Cod4life, 06 September 2008 - 01:19.
Postad 06 September 2008 - 09:24
Jag har varit på sluttampen ett tag nu så det är därför jag inte spelat med er(ni tar alla kills!!!) men nu är jag på
Redigerat av robotlord, 06 September 2008 - 09:25.
Postad 06 September 2008 - 16:47
Är det guldkorset eller 2:a varvet ??första trycket på prestige gjordes inatt
nu ska jag köra igenom scorpion först så har man skiten gjord!!
Jag har varit på sluttampen ett tag nu så det är därför jag inte spelat med er(ni tar alla kills!!!) men nu är jag på
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?