* Officiell Tråd - Nokia N900 *
7894 svar till detta ämne
Postad 12 December 2009 - 22:58
raptor18
-
raptor18
-
Användare
-
-
200 inlägg
Måste erkänna att jag gillar denna N900 bara mer och mer.
Något jag önskar är dock att kunna skriva SMS med en hand (Dial inkl T9) men mest "Säg vem som ringer".
Jag har vant mig vid att min N95'a ropar upp namnet på den som ringer. Otroligt bekvämt då jag ofta lägger ifrån mig telefonen och hör om jag det är värt att svara eller inte:)
Raptor
Postad 12 December 2009 - 22:59
niion
-
niion
-
Rookie
-
2 inlägg
Eftersom det inte är någon fart i den andra tråden får jag väl fråga här då.
En fundering till er som redan fått "telefonen" är det någon som har testat zaggs IS på n900:an än?
Har läst någonstans om att det var något strul med 5800:ans skärm när man hade IS på den.
Synpunkter på detta plus att jag gärna vill se fler bilder.
/niion
Postad 12 December 2009 - 23:00
ConraDargo
-
ConraDargo
-
Forumräv
-
-
819 inlägg
Något jag önskar är dock att kunna skriva SMS med en hand (Dial inkl T9) men mest "Säg vem som ringer". Jag har vant mig vid att min N95'a ropar upp namnet på den som ringer. Otroligt bekvämt då jag ofta lägger ifrån mig telefonen och hör om jag det är värt att svara eller inte:)
Aww så N900 kan inte prata?? Kommer jag också att sakna väldigt mycket :/ En bra feature som jag använder på N82.
Postad 12 December 2009 - 23:03
klasstrom
-
klasstrom
-
Användare
-
-
103 inlägg
hej klas här vart det totalt fel på allt för mig ha ha best i tisdags på telefon men fick inge mejl på (dom har skrivit berdband.net) har ringt ons tors fredag men inge mejl ännu, men fick ups tracking nr igår men det var fel det med arghhh så jag har ingen aning var min n900 är om jag nu får någon!? pengar är iaf dragna.... du kan höra av dig på pm om du vill så får du mitt ordernr:-) Mvh Magnus Möller
hej om du fortfarande har problem så maila mig på [email protected] så ska jag be ansvariga kolla på det på måndag.
Postad 12 December 2009 - 23:04
raptor18
-
raptor18
-
Användare
-
-
200 inlägg
Jag tror att det är många som uppskattar denna funktion men inte nämner det.
Får väl se hur det går, men jag tror att om den nu skulle komma, så kommer den att komma väldigt sent.
Raptor
Postad 12 December 2009 - 23:08
otto zx-7r
-
otto zx-7r
-
Amatör
-
-
96 inlägg
vad glad jag blir över ett svar
man kan ju inte köpa nått med en halv äten frukt på....
detta betyder ju att tortyren snart är över!
testade en för någon månad sedan den var ju över all förväntan
vet du om det fins något som packarup .rar filer i luren ?? och om den klarar att visa .iso ???
Redigerat av otto zx-7r, 12 December 2009 - 23:11.
Postad 12 December 2009 - 23:09
kurt4n
-
kurt4n
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Mhmm, nu har man haft sin N900 i ett par dagar... Får wow-känslor hela tiden, bara en sån sak som att ssh'a till mobilen? WOW! Jag och några andra har skapat en irc-kanal för oss som fått / väntar på N900: joina #N900 på Qnet om ni vill snacka/fråga oss som har den osv...
Redigerat av kurt4n, 12 December 2009 - 23:31.
Postad 12 December 2009 - 23:10
klasstrom
-
klasstrom
-
Användare
-
-
103 inlägg
Jag tror att det är många som uppskattar denna funktion men inte nämner det. Får väl se hur det går, men jag tror att om den nu skulle komma, så kommer den att komma väldigt sent.
Raptor
på tal om funktioner... haha... installerade sopwith eller vad det hette... en riktigt kass 2D flygsimulator... iofs en tidig beta sen tyckte jag N900an lät konstigt flera timmar efter... jodå... propellerljudet ligger kvar från installation till avinstallation även om man aldrig startar spelet... haha var tvungen för att komma nära med örat för att hör det markant...
Postad 12 December 2009 - 23:10
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
skype funktionen, såg att man får en liten grön prick uppe i menyraden elelr vad man ska säga när man ä online, men hur kan man se vilka andra som ä online?
Hur upplever du ljudkvaliten? Har du möljlighet att testa skype out och ringa fasta telefoner?
Postad 12 December 2009 - 23:12
Unregistered6144aa51
-
Unregistered6144aa51
-
Användare
-
-
242 inlägg
Fortfarande ingen som har en bra lösning till att få tillgång till mappar på en windows burk och kunna kopiera innehållet?
Postad 12 December 2009 - 23:12
klasstrom
-
klasstrom
-
Användare
-
-
103 inlägg
vad glad jag blir över ett svar 
man kan ju inte köpa nått med en halv äten frukt på....
detta betyder ju att tortyren snart är över! testade en för någon månad sedan den var ju över all förväntan
vet du om det fins något som packarup .rar filer i luren ?? och om den klarar att visa .iso ???
har bara installerat en unzipper... du får köra tar ;-) skämt åsido... vet ej om .rar eller .iso. kanske någon annan som testat det ?
Postad 12 December 2009 - 23:14
jensw
-
jensw
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Klas: när kommer nokia med plugin för isync till OS X? eller är det inte ens planerat ?
Postad 12 December 2009 - 23:15
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
En telefon som uppfyller mina förväntningar och lite till får alltid en tia! Jag kan lova dig att du kommer bli riktigt nöjd. Lägg till lite repositories som finns och du kommer tycka att den blir ännu roligare för d släpps tiotal appar varje dag. Integrationen med skype är så grymt bra! Använder du skype kommer du gilla den ännu mer. Det finns även plugin för att få in msn som en integration med telefonboken.
Ang batteritiden så är den bättre än jag förväntat mig. Den har varit igång i 10h nu med ständig wlanuppkoppling mot exchange, några mailkonton, skype och msn. Har surfat o lekt i kanske 1h och det är 75% kvar av batterierna. Dessutom har jag rätt dålig uppkoppling här så det drar ännu mer ström.
Har du möjlighet att testa skype out och nå fasta telefoner? Skulle det funka ryker fasta telefonen för min del
Postad 12 December 2009 - 23:17
klasstrom
-
klasstrom
-
Användare
-
-
103 inlägg
Fortfarande ingen som har en bra lösning till att få tillgång till mappar på en windows burk och kunna kopiera innehållet?
rcp ? remote copy... det finns iaf men vad heter det andra nu för att mappa en drive... samba? äsch... kommer inte ihåg. låter dock som att detta borde gå att fixa hyfsat lätt men har inte testat Klas: när kommer nokia med plugin för isync till OS X? eller är det inte ens planerat ?
vet faktiskt inte. såg ditt mail om det med. måste kolla upp det. hade en mac mini innan men slängde ut den så har ej koll ;-)
Postad 12 December 2009 - 23:37
Clob
-
Clob
-
Användare
-
-
151 inlägg
Ett tips kör netstat -tuanp så får du även se vilket program som använder porten eller portarna... Normalt så behöver man inte köra iptables om man nu inte är mörkrädd vill säga. ;-)
Nu finns inte -p i BusyBox-version av netstat. Däremot verkar "lsof -ni" fungera (och visar vilka program som körs). På en "normal" linuxburk är `netstat -utanp` ett av mina favoritkommandon... Är just nu inne över ssh i min N900:a och pillar runt!
Postad 12 December 2009 - 23:38
klasstrom
-
klasstrom
-
Användare
-
-
103 inlägg
hmmmm om du har win7 o lägger de filer du vill dela i biblioteken för musik, video etc. kommer du åt dom då? kan ju vara ett alternativ b till samba, telnet, rcp alternativen....
Postad 12 December 2009 - 23:53
wurpan
-
wurpan
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Den som känner för att prata lite mer ingående om N900an kan hoppa in i #N900 @ QuakeNet.
Själv väntar jag fortfarande på mitt exemplar som ligger på ett kontor inne i stan och väntar. Varför kan inte folk jobba på helgerna?!?
Postad 13 December 2009 - 00:00
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
Klarar den av att lyssnas stream som denna webbsida? http://www.knac.com/Om den gör kanske den klarar av andra webbsidor som länkar stream med? Hade ju varit nice att ha en apps till det om det inte redan finns?
Postad 13 December 2009 - 00:05
Rutger_J
-
Rutger_J
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Nu finns inte -p i BusyBox-version av netstat. Däremot verkar "lsof -ni" fungera (och visar vilka program som körs).
Ok, Jag har inte fått min 900 än så jag har inte koll på 900:ans busybox. ;-)
Redigerat av Rutger_J, 13 December 2009 - 00:10.
Postad 13 December 2009 - 00:07
Unregistered6144aa51
-
Unregistered6144aa51
-
Användare
-
-
242 inlägg
hmmmm om du har win7 o lägger de filer du vill dela i biblioteken för musik, video etc. kommer du åt dom då? kan ju vara ett alternativ b till samba, telnet, rcp alternativen....
Jag har XP och har delat ut mappar som jag kör till min xbox med Xbmc. Det funkar men har ännu inte hittat något bra sätt för N900...
Postad 13 December 2009 - 00:30
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Hmm om jag har webbrowsern igång och kolla på tex svtplay och vill skruva upp eller ner ljudet hur gör jag då utan att zomma in eller ut????
Postad 13 December 2009 - 00:33
Unregistered6144aa51
-
Unregistered6144aa51
-
Användare
-
-
242 inlägg
Hmm om jag har webbrowsern igång och kolla på tex svtplay och vill skruva upp eller ner ljudet hur gör jag då utan att zomma in eller ut????
Bästa sättet att kolla svtplay på är att välja "inställningar" på svtplay och sedan välja "länk för extern spelare" sedan windows media. Då funkar det perfekt och du kan ställa in volymen. Testa vet ja
Redigerat av Unregistered6144aa51, 13 December 2009 - 00:34.
Postad 13 December 2009 - 00:46
jensw
-
jensw
-
Amatör
-
-
58 inlägg
rcp ?
remote copy... det finns iaf men vad heter det andra nu för att mappa en drive... samba? äsch... kommer inte ihåg. låter dock som att detta borde gå att fixa hyfsat lätt men har inte testat
vet faktiskt inte. såg ditt mail om det med. måste kolla upp det. hade en mac mini innan men slängde ut den så har ej koll ;-)
slängde ut den? fyyy  perfekt mediaserver ju  kontakter har jag lyckats få över, men skulle ju vara fint om man kunde synca kalendern, så som man kan med era symbian mobiler.
Postad 13 December 2009 - 00:58
klasstrom
-
klasstrom
-
Användare
-
-
103 inlägg
tryck längst ned till höger för att gå ur fullscreen i browsern. klicka på batteristapeln....då högst upp till höger har du ljudkontroller. klas
Postad 13 December 2009 - 01:02
klasstrom
-
klasstrom
-
Användare
-
-
103 inlägg
slängde ut den? fyyy perfekt mediaserver ju kontakter har jag lyckats få över, men skulle ju vara fint om man kunde synca kalendern, så som man kan med era symbian mobiler.
perfekt ??? haha ! nej fan va arg jag va tillslut... sålde den för halva priset till en polare... nu kör jag PS3 vid TVn och den kommer åt alla mina datorer (har ett gäng här hemma då man är prylbög) den är helt underbar... spelar nästan allt. en annan kompis kör popcorn hour... verkar också bra... mac mini var inte min grej helt enkelt... ang kalender... jag synkar det via mail for exchange. fungerar klockrent. via pcsuite borde kalender fungera med va?
Postad 13 December 2009 - 01:04
fredda...
-
fredda...
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
@klas
Några nyheter kring MMS o OVI-store?
Postad 13 December 2009 - 01:42
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Bästa sättet att kolla svtplay på är att välja "inställningar" på svtplay och sedan välja "länk för extern spelare" sedan windows media. Då funkar det perfekt och du kan ställa in volymen. Testa vet ja 
testade och d funkar perfa!!1 flöt på bra mycket bättre! tac för tipset.
Postad 13 December 2009 - 01:49
stoffen79
-
stoffen79
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Vad är det för fel??
Jag fick information att telefonen skickades från Nokia i tisdags, dock så reggade jag inget konto så jag har inget kolliid. Jag bor i lgh med portkod. Jag misstänker att UPS var utanför i torsdags/fredags dagtid. Misstänker att de kommer att komma förbi en/två gånger till och konstatera att de fortfarande inte har portkoden och därmed skicka tillbaka telefonen. Min fråga är varför i **** de inte ringer?
Som det ser ut nu så måste jag ringa på måndag och strula för att själv hämta paketet på deras expedition. Dessutom misstänker jag att paketet kommer ligga i en bil hela dagen så jag måsta vänta tills bilen är tillbaks. Jag undrar verkligen hur många av paketen som UPS verkligen lyckas dela ut varje dag då de inte ringer/delar ut paketen dagtid.
Inte helt förvånad att leveransen suger efter att Nokia är flera månader försenade.
Postad 13 December 2009 - 01:54
SRICE
-
SRICE
-
Användare
-
-
196 inlägg
@klas
Några nyheter kring MMS o OVI-store?
Väntar också på MMS, och videosamtal via 3g. btw. fan va grym webläsarn är, skriver från min N900 nu
Postad 13 December 2009 - 01:57
SRICE
-
SRICE
-
Användare
-
-
196 inlägg
Vad är det för fel??
Jag fick information att telefonen skickades från Nokia i tisdags, dock så reggade jag inget konto så jag har inget kolliid. Jag bor i lgh med portkod. Jag misstänker att UPS var utanför i torsdags/fredags dagtid. Misstänker att de kommer att komma förbi en/två gånger till och konstatera att de fortfarande inte har portkoden och därmed skicka tillbaka telefonen. Min fråga är varför i **** de inte ringer?
Som det ser ut nu så måste jag ringa på måndag och strula för att själv hämta paketet på deras expedition. Dessutom misstänker jag att paketet kommer ligga i en bil hela dagen så jag måsta vänta tills bilen är tillbaks. Jag undrar verkligen hur många av paketen som UPS verkligen lyckas dela ut varje dag då de inte ringer/delar ut paketen dagtid.
Inte helt förvånad att leveransen suger efter att Nokia är flera månader försenade.
rimg nokia suporten och be om spårnings nummer, det fick jag göra eftersom jag inte heller reggade konto
Postad 13 December 2009 - 02:05
hagewire
-
hagewire
-
Amatör
-
-
80 inlägg
skriver från min N900 nu!! blir bara mer och mer nöjd med den för varje dag som går
Postad 13 December 2009 - 02:24
razumichin
-
razumichin
-
Användare
-
-
141 inlägg
skriver från min N900 nu!! blir bara mer och mer nöjd med den för varje dag som går 
+1 på den! Även här från N900 och det fungerar hur bra som helst. Jag använder typ inte ens min dator längre, jag kan lika gärna använda mobillen
Postad 13 December 2009 - 02:26
stoffen79
-
stoffen79
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
rimg nokia suporten och be om spårnings nummer, det fick jag göra eftersom jag inte heller reggade konto
det ska jag göra på måndag, man kan ju fundera på om det rimligt att ups helt skiter i kunden..
Redigerat av stoffen79, 13 December 2009 - 02:27.
Postad 13 December 2009 - 09:55
Andreas_Johanss
-
Andreas_Johanss
-
Användare
-
-
121 inlägg
..underbart att höra att svtplay funkar bra.. hur funkar motsvarande tjänster på tv4, kanal5, tv6?..hörde någon nämnde att det hackade.. läst någonstans att man kunde ställa om cash-minnet på något sätt för att snabba upp denna typ av tjänster..är det ni nått gjort? om dessa tunga sidor funkar har jag inget val..då kommer jag inte kunna stå emot n900: http://www.svenskafans.com/fantv/http://www.svenskafa...sp?program=1070http://www.atdhe.net/watchtv.html..om någon vänlig själ kunde se hur dessa tunga länkar fungerar..så räcker det fint som julklapp till mig=)
Postad 13 December 2009 - 10:51
Butcher_swe
-
Butcher_swe
-
Amatör
-
-
96 inlägg
hej om du fortfarande har problem så maila mig på [email protected] så ska jag be ansvariga kolla på det på måndag.
Okej har skickat iväg ett mejl åt dig nu Tack för att du tar dig tid, här snackar vi kund support Mvh Magnus
Postad 13 December 2009 - 10:57
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
..underbart att höra att svtplay funkar bra..
hur funkar motsvarande tjänster på tv4, kanal5, tv6?..hörde någon nämnde att det hackade..
läst någonstans att man kunde ställa om cash-minnet på något sätt för att snabba upp denna typ av tjänster..är det ni nått gjort?
om dessa tunga sidor funkar har jag inget val..då kommer jag inte kunna stå emot n900:
http://www.svenskafans.com/fantv/
http://www.svenskafa...sp?program=1070
http://www.atdhe.net/watchtv.html
..om någon vänlig själ kunde se hur dessa tunga länkar fungerar..så räcker det fint som julklapp till mig=)
sidorn öppnas men de är ganska tunga. för myket skit på dem. testa abs news. den ville inte spela. filmerna på sf fungerar om man låter den buffra lite.
Redigerat av theclone, 13 December 2009 - 11:06.
Postad 13 December 2009 - 10:59
raptor18
-
raptor18
-
Användare
-
-
200 inlägg
och detta är också en annan anledning till varför jag tycker att Klas är riktigt bra.
Han bryr sig om kunder som han inte har direkt kontakt med
Way To Go Klas.
Raptor
Postad 13 December 2009 - 11:19
Unregistered3f66e608
-
Unregistered3f66e608
-
Rookie
-
3 inlägg
Hur fungerar det att synca N900 med OSX?
Samt finns det några bra applikationer för att blogga på tex wordpress?
Postad 13 December 2009 - 11:19
Andreas_Johanss
-
Andreas_Johanss
-
Användare
-
-
121 inlägg
sidorn öppnas men de är ganska tunga. för myket skit på dem. testa abs news. den ville inte spela. filmerna på sf fungerar om man låter den buffra lite.
tusen tack clone för ditt svar..en följdfråga: Testade du med 3g uppkopplingen (i så fall vilken hastighet)?
Postad 13 December 2009 - 11:20
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
Klarar den av att lyssnas stream som denna webbsida?
http://www.knac.com/
Om den gör kanske den klarar av andra webbsidor som länkar stream med? Hade ju varit nice att ha en apps till det om det inte redan finns?
Så ingen som är intresserad av att testa om det funkar? Tar väl max 1 minut? Hade varit bra att veta för då borde webbsidor som länkar massa radiokanaler funka med
Postad 13 December 2009 - 11:20
Unregistered86d0fe55
-
Unregistered86d0fe55
-
Användare
-
-
106 inlägg
Hur är batteri tiden?? Jag hade en nokia n96 förr som batteriet inte höll en dag om man surfade å skit! blev hlet rasande när inte batteriet höll en dag... Så då undrar jag batteri tiden?? jobbigt eller klarar man en heldag man vill ju inte hålla igen heller man vill ju surfa å skit hela tiden så hur går de där ute i eten? för nu står det mellan nokia n900 och xperia x2... Xperian vill ja ha men frågan e om de är värt en n900 så länge tills xperian släpps!?!?
Postad 13 December 2009 - 11:28
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Så ingen som är intresserad av att testa om det funkar? Tar väl max 1 minut?
Hade varit bra att veta för då borde webbsidor som länkar massa radiokanaler funka med
som jag skrev innan. sidan funkar. dock ville inte websändningen fungera.
Postad 13 December 2009 - 11:32
Unregistered291b33b4
-
Unregistered291b33b4
-
Användare
-
-
149 inlägg
Andreas_Johanss: Sidorna fungerar men går slött. Öppnar man spelaren i fullscreen så flyter den men hackar till emellanåt.
Ironse: Sidan fungerar men jag får ingen connection med radion.
halvarrrr: Folk verkar få ut lite olika från batteriet men den ligger väl i klass med de andra mobilerna i samma segment, dvs man klarar sig en 12h om man inte pressar den till max. Jag klarar mig 10-14h med wlan och msn igång hela tiden, några korta samtal, några sms, en del surfande(~2-3h) + lite fipplande utöver det. Men du kommer inte hitta en mobil i det här segmentetet som klarar sig mkt bättre.
Postad 13 December 2009 - 11:32
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
tusen tack clone för ditt svar..en följdfråga:
Testade du med 3g uppkopplingen (i så fall vilken hastighet)?
osäker på vilken hastiget. kör telenors 59 kr surf. har du en länk till något speed test kan jag kolla sa jag att jag skrev från en n900
Redigerat av theclone, 13 December 2009 - 11:35.
Postad 13 December 2009 - 11:51
raptor18
-
raptor18
-
Användare
-
-
200 inlägg
telenors 59 kr surf är 0,3 mbit
samma som min tele2 fast jag är begränsad till 1 gb.
jag betalar dock 39 kr
Raptor
Postad 13 December 2009 - 11:53
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
osäker på vilken hastiget. kör telenors 59 kr surf. har du en länk till något speed test kan jag kolla
sa jag att jag skrev från en n900 
Mobilsurf hos Telenor som kostar 59kr/mån ger hastighet upp till 350 kbit/s Edit: Raptor18 hann före...
Redigerat av crest, 13 December 2009 - 11:54.
Postad 13 December 2009 - 11:56
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
som jag skrev innan. sidan funkar. dock ville inte websändningen fungera.
Det är ju märkligt, tror de kör med vanlig windows media alternativ real player stream? Andreas_Johanss: Sidorna fungerar men går slött. Öppnar man spelaren i fullscreen så flyter den men hackar till emellanåt.
Ironse: Sidan fungerar men jag får ingen connection med radion.
halvarrrr: Folk verkar få ut lite olika från batteriet men den ligger väl i klass med de andra mobilerna i samma segment, dvs man klarar sig en 12h om man inte pressar den till max. Jag klarar mig 10-14h med wlan och msn igång hela tiden, några korta samtal, några sms, en del surfande(~2-3h) + lite fipplande utöver det. Men du kommer inte hitta en mobil i det här segmentetet som klarar sig mkt bättre.
Ok tak för prövat ialla fall... märkligt nokian inte stödjer windows media och real player format?
Postad 13 December 2009 - 11:56
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Någon som har testat sånna extern batteri packs. Typ nödladdare om du tex sitter på planet någonstans
För här verkar det som dom fått lite olika resultat? Någon som har sånt och kan testa?
Postad 13 December 2009 - 12:11
Unregistered291b33b4
-
Unregistered291b33b4
-
Användare
-
-
149 inlägg
Ok tak för prövat ialla fall... märkligt nokian inte stödjer windows media och real player format?
Nokian kan öppna windows media länken men den kan inte connecta till servern. Testade sr:s radio med windows media och den var lugn. Real media verkar inte stödjas i grunden.
Redigerat av Unregistered291b33b4, 13 December 2009 - 12:12.
Postad 13 December 2009 - 12:18
agran
-
agran
-
Rookie
-
4 inlägg
Någon som har testat sånna extern batteri packs. Typ nödladdare om du tex sitter på planet någonstans 
För här verkar det som dom fått lite olika resultat? Någon som har sånt och kan testa?
Jag var inne på Kjell & Co igår och köpte mig en PowerPack, 4800mAh ( http://www.kjell.com...tem=91715&path=). Kostar 399:- och fungerar klockrent. Lätt att bära med sig  /Kim
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|