Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Senaste filmen jag såg...

15633 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 17 December 2012 - 23:55

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
The Matrix BluRay
Grym film med en handling som är riktigt intressant och får en att tänka efter rejält för att förstå.
grym början på triologin!
Bilden var riktigt bra och ljudet detaljerat men lite basfattigt i vissa scener.
9/10

Postad 18 December 2012 - 01:12

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0
Lite sent ute kanske, men har precis sett The Hunger Games.

Betyg 8/10

Postad 18 December 2012 - 02:13

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Precis sett Spy Game på DVD. http://www.imdb.com/title/tt0266987/

Helt ok actionrulle, lite väl lång kanske men annars en underhållande film. Rekommenderas.
Bilden såg hyffsad ut för att vara uppskalad DVD.

Betyg 6/10

Redigerat av Mentos, 18 December 2012 - 02:14.

Postad 18 December 2012 - 08:57

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 1
Memento Bluray
En tidigare osedd film som en kollega tipsade om.
Handlar om en man som har tappat korttidsminnet och samtidigt söker den person som mördat hans fru.

Det riktigt speciella med denna film (kanske finns andra versioner) är att tiden går bakåt i filmen, så slutet kommer först och sen får man se hela resan som tagit honom dit.

Riktigt bra skådespel som ger intrycket av hur kämpigt det måste vara för huvudpersonen att ha inte komma ihåg saker samtidigt som han hela tiden måste få ny information för att komma vidare.

Har ni inte sett den så rekommenderar jag den! Är väldigt filmintresserad, och att denna gått förbi mig är ett mysterium.

9,1/10

Postad 18 December 2012 - 09:22

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Memento Bluray
Handlar om en man som har tappat korttidsminnet och samtidigt söker den person som mördat hans fru.

Det riktigt speciella med denna film (kanske finns andra versioner) är att tiden går bakåt i filmen, så slutet kommer först och sen får man se hela resan som tagit honom dit.

Riktigt bra skådespel som ger intrycket av hur kämpigt det måste vara för huvudpersonen att ha inte komma ihåg saker samtidigt som han hela tiden måste få ny information för att komma vidare.

Har ni inte sett den så rekommenderar jag den! Är väldigt filmintresserad, och att denna gått förbi mig är ett mysterium.

9,1/10

Det får man säga. En klassiker vid det här laget. Christofer Nolans genombrott som regissör. :)

Postad 18 December 2012 - 09:26

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Det får man säga. En klassiker vid det här laget. Christofer Nolans genombrott som regissör. :)

Men har den inte fått någon credd eller är det helt enkelt så att jag missat den? Min kollega nämnde att han var tvungen o be hemmakväll beställa hem den för dom hade inte hört den (detta var väl runt år 2000 dock).

Att jag inte ens känner igen titeln när han frågade mig gör mig fundersam...

Postad 18 December 2012 - 10:30

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Men har den inte fått någon credd eller är det helt enkelt så att jag missat den? Min kollega nämnde att han var tvungen o be hemmakväll beställa hem den för dom hade inte hört den (detta var väl runt år 2000 dock).

Att jag inte ens känner igen titeln när han frågade mig gör mig fundersam...

Japp, den är från 2000. Har haft den på dvd i åratal. Kan nämna att den finns på Netflix också.

Postad 18 December 2012 - 11:30

Unregistered181895cb
  • Unregistered181895cb
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
A Night at the Opera (1935)

En listig affärschef och två galna vänner till ett ungt sångarpar ska hjälpa dem att nå framgång.

Dags att återvända till bröderna Marx efter Duck Soup som jag såg för ett bra tag sedan. Här är skämten inte klockrena hela tiden, men det finns en del som är riktigt fiffiga och roliga. Delen med det lilla rummet och kontraktet är några exempel. Jag gillar nästan när man drar ut på grejerna. Annars är handlingen riktigt ointressant, alla sångnummer drar ner filmen också. Men som sagt, det finns flera bra bitar som räcker till en trea.

3/5

Postad 18 December 2012 - 11:55

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

• 4773 inlägg
  • 0

A Night at the Opera (1935)

En listig affärschef och två galna vänner till ett ungt sångarpar ska hjälpa dem att nå framgång.

Bröderna Marx är våldsamt underskattade av alldeles för många, och det är lätt att tro att deras filmer handlar om ren slapstick och dratta på ändan-humor.

När man börjar hänga med i dialogen på riktigt (upptäckte detta i tidiga tonår) är många av Groucho's one-liners något av det roligaste och fränaste som yttrats i mänsklighetens historia. :)

Postad 18 December 2012 - 12:08

Unregistered181895cb
  • Unregistered181895cb
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Bröderna Marx är våldsamt underskattade av alldeles för många, och det är lätt att tro att deras filmer handlar om ren slapstick och dratta på ändan-humor.

När man börjar hänga med i dialogen på riktigt (upptäckte detta i tidiga tonår) är många av Groucho's one-liners något av det roligaste och fränaste som yttrats i mänsklighetens historia. :)

Jag vet inte riktigt om jag skulle kalla bröderna så pass underskattade. Duck Soup och A Night at the Opera är ju exempelvis två väldigt hyllade filmer. Men visst är det en hel del som inte riktigt gillar dem också.

Postad 18 December 2012 - 12:34

Unregisteredcf5e689c
  • Unregisteredcf5e689c
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Tintin: Enhörningens hemlighet 3D 6/10 från mig, yngsta grabben 9 år ger 9/10.

Postad 18 December 2012 - 14:49

Unregistered6dec62d4
  • Unregistered6dec62d4
  • Lärjunge

• 293 inlägg
  • 0

Memento Bluray

9,1/10

Håller med om att det är en lite annorlunda men en riktigt bra film :)
Såg den för länge sen på DVD. Hur var bild och ljud kvaliteten på blu ray versionen?

Postad 18 December 2012 - 15:48

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Memento Bluray

9,1/10

Nolans bästa film.

Postad 18 December 2012 - 17:06

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

• 768 inlägg
  • 0
Jag håller med angående Memento, börjar vara dags att kolla in Blu-Ray versionen :)

Postad 18 December 2012 - 17:10

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Jag håller med angående Memento, börjar vara dags att kolla in Blu-Ray versionen :)

Måste stämma in i hyllningskören till denna film.

Kanske en av de mest briljanta filmer jag sett, dock inte särskilt lättsmält eller lättförstådd.

En film man bör se minst ett par ggr innan man fattar alla turer.

Postad 18 December 2012 - 17:39

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Hade också helt missat att se Memento trots att det är en över 10 år gammal film och såg den tidigare i höstas för första gången, en fantastisk film! Dock lite svårförstådd första gången tyckte jag..
Lionsgates remastring från 2011 av denna ser riktigt bra ut på blu-ray, även tidigare släppet från Sony såg bra ut.

Postad 18 December 2012 - 17:49

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0

Hade också helt missat att se Memento trots att det är en över 10 år gammal film och såg den tidigare i höstas för första gången, en fantastisk film! Dock lite svårförstådd första gången tyckte jag..
Lionsgates remastring från 2011 av denna ser riktigt bra ut på blu-ray, även tidigare släppet från Sony såg bra ut.

såg den när den kom, bakis efter ett par dagars festande, fattade nada och tyckte den var skit. ska se om den när jag får fingrarna ur r***n :-)

//Mike

Postad 18 December 2012 - 18:52

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0

såg den när den kom, bakis efter ett par dagars festande, fattade nada och tyckte den var skit. ska se om den när jag får fingrarna ur r***n :-)

//Mike

Jag har en gammal Reg 1 på den, finns ett easter egg så man kan se den i kronologisk ordning men det har aldrig blivit av att jag sett den så. Roligare att se om den normalt så man kan lägga till puzzelbitarna som saknas själv.

Postad 19 December 2012 - 07:32

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 1

Håller med om att det är en lite annorlunda men en riktigt bra film :)
Såg den för länge sen på DVD. Hur var bild och ljud kvaliteten på blu ray versionen?

Kvaliten var faktiskt helt OK, bilden var medelbra och ljudet DTS-HD, fortfarande mycket bättre än DVD förstås, så slå till om ni får chansen :)

Redigerat av hifimarcus, 19 December 2012 - 07:39.

Postad 19 December 2012 - 07:39

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Man on Fire DVD

Denzel Washington är en av mina absoluta favoriter, och i denna filmen gör han också ett grymt bra jobb.

Bra story och bra skådespel av både Denzel Washington och den unga skådespelerskan Dakota Fanning.

7.5/10

Postad 19 December 2012 - 08:10

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
Expendables 2

Dålig kvalité på blu-rayen men det är väll för att dölja hur gammla action-hjältarna verkligen ser ut.
Såg idag att Jackie Chan är klar för en större roll i 3:an
Annars mycket dum action och ytlig, dvs en rolig och bra bakfylle film

5/10

Postad 19 December 2012 - 08:27

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Lite sen, men även jag hyllar memento. då var jag hardcore och har bara sett den på vhs :D

Postad 19 December 2012 - 09:26

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0

Expendables 2

Dålig kvalité på blu-rayen men det är väll för att dölja hur gammla action-hjältarna verkligen ser ut.
Såg idag att Jackie Chan är klar för en större roll i 3:an
Annars mycket dum action och ytlig, dvs en rolig och bra bakfylle film

5/10

allvarligt blir det en till?

Efter vi hade sett 2an sa jag till tjejen att om de som gjort filmen bara tittade på sin egna film så MÅSTE dom ju själva tänka att det inte var särskilt bra gjort :P

De måste göra pengar på dessa filmerna alltså. Jag trodde faktiskt inte de skulle ha mage att göra en till.

Man on Fire DVD

Denzel Washington är en av mina absoluta favoriter, och i denna filmen gör han också ett grymt bra jobb.

Bra story och bra skådespel av både Denzel Washington och den unga skådespelerskan Dakota Fanning.

7.5/10

bra film det där!

Postad 19 December 2012 - 14:28

Unregistered181895cb
  • Unregistered181895cb
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
The Ten Commandments (1956)

Prinsen Moses lär sig av hans riktiga arv att han är hebreisk, därefter får han ett kall och skall leda sitt folk till frihet.

Överlag en ganska fjantig, moralisk och biblisk berättelse. Men det är snyggt som fan, förutom effekterna möjligtvis. Annars är färgerna riktigt fina. Den har en oerhört episk känsla i alla fall, men i sin genre tycker jag exempelvis att Ben-Hur är lite schysstare som film. Om vi tänker bort just bibliska filmatiseringar, så finns det förvisso bättre mastodontfilmer också. Tråkigt att man dramatiserar ungefär allt i själva handlingen och replikerna, speciellt med tanke på att filmen nästan är fyra timmar lång. Stråkarna är ju inte heller speciellt tilltalande.

2/5

Viaggio in Italia (1954)

Catherine och Alexander åker till Neapel för att sälja ett hus de ärvt. Under resan glider de allt längre ifrån varandra.

Bitvis riktigt bra. Det är inte direkt en dålig psykologisk studie i relationsproblematik, fast inte heller den bästa. Rossellini använder krig, känslokyla, döden och annat i filmen som kontraster till själva förhållandet och karaktärernas problem. Catherine vill gå på museum, men Alexander träffar gärna andra människor. Jag tycker dock att slutet var lite av en besvikelse, det känns som att Rossellini valde en lätt väg ut, något som sänker själva filmen. Ett bra val var att låta allting utspela sig i just Nepal, just för att omgivningarna, miljöerna och människorna flikas in i huvudhistorien ganska bra och nyansrikt.

3/5

Withnail & I (1987)

Två arbetslösa skådespelare i London 1969 tröttnar på huvudstaden och bestämmer sig för att ta en semester i en släktings sommarstuga. De upptäcker dock snart att de knappast är lämpade för ett liv på landet, det innebär även en hel del problem.

En liten överraskning. Det är skitigt, smutsigt, grått, brittiskt och knasigt. Humorn är rätt svart och cynisk, den får mig att tänka mycket på Mike Leighs filmer. Speciellt Richard E. Grant har en schysst komisk timing, lite som David Thewlis i Naked (på tal om Mike Leigh). Många absurda idéer och knasiga situationer med alkohol och droger involverat. Richard Griffiths som den dekadenta farbrorn är ju guld. Att starta filmen med den jazziga dängan "A Whiter Shade of Pale" av King Curtis i den trasiga lägenheten gjorde så att jag föll för tonen direkt. Jimi Hendrix i soundtracket var inte fel heller.

4/5

Postad 19 December 2012 - 17:51

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
The Expendables 2
Tyvärr inte bättre än ettan. Kass dialog och trötta skådisar.

4/10

Postad 19 December 2012 - 18:53

Unregistered6dec62d4
  • Unregistered6dec62d4
  • Lärjunge

• 293 inlägg
  • 0
The Expendables 2.

4/10

Det räcker nu tycker jag. Den första filmen var kul att se med alla gamla filmhjältar i samma film, men även den var ju inte särskilt bra egentligen. Tvåan kändes mest trött och fantasilös. Nu känns det mest som om dom försöker mjölka konceptet till max. Men det är ju frivilligt att se filmerna! Lättlurad som man är så kommer man säkert se 3:an också om en sån dyker upp :)

Redigerat av Unregistered6dec62d4, 19 December 2012 - 18:54.

Postad 20 December 2012 - 08:38

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 1

The Expendables 2.

4/10

Det räcker nu tycker jag. Den första filmen var kul att se med alla gamla filmhjältar i samma film, men även den var ju inte särskilt bra egentligen. Tvåan kändes mest trött och fantasilös. Nu känns det mest som om dom försöker mjölka konceptet till max. Men det är ju frivilligt att se filmerna! Lättlurad som man är så kommer man säkert se 3:an också om en sån dyker upp :)

Du kommer inte undan! Jackie Chan har skrivet under för en stor roll i Expendables 3. ;)

Postad 20 December 2012 - 11:16

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0
Jag tycker 2:an var bättre än 1:an speciellt pga Van Damme, hans karaktär var klockren.

Sen var filmen mer plojig än 1:an som försöker bitvis vara seriös vilket dessa inte ska vara. Jag tror 3:an blir ännu bättre men egentligen är dessa filmer riktigt skräp.

Postad 20 December 2012 - 14:34

Dave R
  • Dave R
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Jag har en gammal Reg 1 på den, finns ett easter egg så man kan se den i kronologisk ordning men det har aldrig blivit av att jag sett den så. Roligare att se om den normalt så man kan lägga till puzzelbitarna som saknas själv.

Det kan ju inte ta så många minuter. Jag gillade inte filmen just p.g.a. känslan att inget händer och man aldrig kommer någonstans, det är bara en massa upprepningar av samma scener.

Redigerat av Dave R, 20 December 2012 - 14:35.

Postad 21 December 2012 - 14:05

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0

Det kan ju inte ta så många minuter. Jag gillade inte filmen just p.g.a. känslan att inget händer och man aldrig kommer någonstans, det är bara en massa upprepningar av samma scener.

Tar lika många minuter som filmen är lång.

Bara för att det inte "händer" nåt i film så behöver den inte vara dålig, Pulp Fiction har ju heller inte mycket händelser men är ändå väldigt bra.

Postad 21 December 2012 - 14:14

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Jag tycker 2:an var bättre än 1:an speciellt pga Van Damme, hans karaktär var klockren.

Sen var filmen mer plojig än 1:an som försöker bitvis vara seriös vilket dessa inte ska vara. Jag tror 3:an blir ännu bättre men egentligen är dessa filmer riktigt skräp.

Tycker dom är kanon, ironin är ju underbar och att dessa actionhjältar bjuder på sig själva i dessa plojfilmer är ju lysande.

Tar man filmerna för ngt annat så blir det mindre bra.
Ngn som inte vet lite bakgrund om Chuck Norris tex kommer ju tycka hans inhopp var patetiskt löjligt medans för en annan var det underbart.

Postad 21 December 2012 - 14:22

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Underworld Awakening BluRay

Vet inte riktigt vad jag tyckte om denna, även om effekterna och animeringarna blivit bättre än de föregående filmerna så ser det fortfarande lite B ut. Storyn kunde varit bättre också, tycker dom tidigare filmerna fått till det lite bättre, då det var mer lycans mot vampires.
I det hela en underhållande film och ljudet var helt fantastiskt. Är en scen ganska tidigt i filmen då hon faller ner i vattnet och man riktigt känner hur bubblorna är runt hela kroppen :)

Underhållande men lite halvtaskig story. 7,4/10

Postad 22 December 2012 - 17:25

Unregisteredcf5e689c
  • Unregisteredcf5e689c
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Kollade Pulp Fiction igen.... Tröttnar aldrig på den! 9/10....Funderar på om inte Travolta är min absoluta favvoskådis?

Postad 22 December 2012 - 18:54

Unregistered0b419999
  • Unregistered0b419999
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
"The Princess Bride" (1987, BD, Reg A, DTS HD). En av filmhistoriens bästa filmer. Utan tvekan eller tvivel. Och så bra som denna BD-utgåva ser ut har filmen aldrig sett ut. Kristallklar bild och bra ljudbild. massor av extramaterial (även om det mesta var av äldre snitt; typ 2006) och helt klart värd pengarna för en moddad BD-spelare! Top notch. Anyday. Anytime!

Film 10/10
Bild: 9/10
Ljud 8/10
Extra 7/10

//Stefan

Postad 22 December 2012 - 19:15

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

• 768 inlägg
  • 0
"The Princess Bride" blev jag lite intresserad av efter att ha läst blu-ray.com's recension, så du menar att man borde beställa den? :)

Postad 22 December 2012 - 20:51

Unregisteredcf5e689c
  • Unregisteredcf5e689c
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Kör vidare på Tarrantino denna helg :). Reservoir Dogs nu! :)

Postad 22 December 2012 - 21:19

mrgorgo
  • mrgorgo
  • Forumräv

• 596 inlägg
  • 0
The Raid

Action från börjat till slut.

Postad 22 December 2012 - 22:31

Unregistered0b419999
  • Unregistered0b419999
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

"The Princess Bride" blev jag lite intresserad av efter att ha läst blu-ray.com's recension, så du menar att man borde beställa den? :)

Gillar du filmen så: definitivt! Jag såg den på bio '87 (kanske nå't år senare), sedan hade jag den på VHS och bytte sedan upp mig till DVD (en R1a jag fortfarande har kvar och som är helt okej). Men INGEN av de jag sett tidigare kan mäta sig med BDn! Som sagt: filmen har aldrig sett bättre ut än på 25-årsjubileumsutgåvan! Tacka gudarna för att man har en spelare som klarar alla BD-regioner! :-)

//Stefan

Postad 22 December 2012 - 23:22

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

• 768 inlägg
  • 0
Har aldrig sett filmen men kanske är värd en chans? Ja visst är det fint att slippa vara regionslåst, annars hade man gått miste om Criterion-utgåvorna också!

EDIT: Såg just i ditt galleri att du också har skaffat Pioneer BDP-450 :)

Redigerat av Bananklasen, 22 December 2012 - 23:24.

Postad 22 December 2012 - 23:25

Unregisteredcf5e689c
  • Unregisteredcf5e689c
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Vi avbröt Reservoir efter ca 45 min, seeeeegt! Bytte till Scary Movie Stan Helsing. Vilken dynga! 3/10. Kollar klart på reservoir nån anna dag och återkommer med betyg....

Postad 23 December 2012 - 00:04

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
It’s a Wonderful Life
Som vanligt ser jag den strax innan jul, blir kär i Donna Reed varje gång också. En av mina favoritfilmer, och den klart bästa julfilmen.

10/10

Postad 23 December 2012 - 01:16

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

• 768 inlägg
  • 0
Såg du den svartvita eller färglagda versionen?

Postad 23 December 2012 - 02:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Bourne Legacy. Helt ok actionrulle. 3/5. De får gärna göra fler av dem.

Postad 23 December 2012 - 13:24

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Såg du den svartvita eller färglagda versionen?

Jag? Jag såg den färglagda.

Postad 23 December 2012 - 13:38

Unregistered2349b47e
  • Unregistered2349b47e
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Någon julfilm med Tim Allen

http://www.imdb.com/title/tt0111070/

Funkar till barnen iaf.

Postad 23 December 2012 - 18:17

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0
Iron Sky. Helt ok, snurrig film :)

8/10 för filmen. Bild o ljud får 9/10!

Postad 23 December 2012 - 19:26

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0

Vi avbröt Reservoir efter ca 45 min, seeeeegt! Bytte till Scary Movie Stan Helsing. Vilken dynga! 3/10. Kollar klart på reservoir nån anna dag och återkommer med betyg....

Reservoir dog är ju kultfilm. Ge den tid för den här rätt lång uppbyggnad.

Postad 23 December 2012 - 19:30

Unregistered181895cb
  • Unregistered181895cb
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Le boucher (1970)

Efter en bröllopsfest börjar en slaktare och en lärarinna att träffas frekvent. Men snart inträffar en serie mord som påverkar hela byn.

Det är schysst att det börjar som ett drama i den lilla franska byn, för att sedan gå över till en thriller i Hitchcock-anda. Kompetent berättat, bra stämning och trevlig spänning som mest ligger under ytan och puttrar. Jag gillar också den lite disharmoniska musiken som då och då dyker upp. Bra personporträtt är det med, för båda huvudkaraktärerna har emotionella band som spökar lite, Chabrol lyckas få det att passa fint i själva filmen. Annars är det väl ingenting speciellt som utmärker den för ett högre betyg.

3/5

Postad 23 December 2012 - 21:33

Unregisteredbde15c46
  • Unregisteredbde15c46
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0
Looper

Årets bästa film för mig. Smart och underhållande. Ljud och bild var absolut referens. Massa godis för oss som gillar bas under 20hz.

Postad 23 December 2012 - 22:31

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

Looper

Årets bästa film för mig. Smart och underhållande. Ljud och bild var absolut referens. Massa godis för oss som gillar bas under 20hz.

Såg den härom dagen, bra tryck i filmen. Men för egen del tyckte jag den var typ underhållande men inte så jag kommer se den igen. Gillade slutet på den. Betyg 7/10

Precis kikat på Taken 2, inte lika bra som första men helt ok action. Betyg 6/10

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.