Då lär han bli oerhört besviken.Kanske är en infiltratör från nån konkurrerande klan som vill komma över lite taktikhemligheter....???
Redigerat av Unregistereda1381774, 12 September 2008 - 12:26.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
48 relaterade trådar
Postad 12 September 2008 - 12:22 Då lär han bli oerhört besviken. Redigerat av Unregistereda1381774, 12 September 2008 - 12:26. Postad 12 September 2008 - 12:44
Tjena igen
Jag hamnade på minhembio när jag letade tv förra våren. Har följt lite blandade trådar på forumet men är mer läsare än postare kan man väl säga COD4 har jag spelat sen februari. Har kört nästan enbart på egen hand men blev sugen på lite mer organiserat klanspel och det är därför jag ville kolla om jag kunde joina er. /Benny Postad 12 September 2008 - 12:51
Lägg till morlock, DrDeath100 eller primare2 eller mig (Noseone) på din friendslista å spela lite så får du va med MHB sen.
Postad 12 September 2008 - 12:58
Organiserat klanspel? Spelar ni något jag inte får vara med på eller?
Postad 12 September 2008 - 13:13
Nja det var något nytt för mig med Postad 12 September 2008 - 14:48
Organiserat blir det väl när vi har bestämmt en tid vi skall spela match, men taktiken är ju att den som får mest kills å minst deaths i en match är bäst. Vad jag kan komma ihåg senast vi bjöd in dig till en match när vi var klent med folk så hoppade du ur och lämnade mig, kerren å doro ensamma mot 5 andra. Nu gick ju den matchen bra iaf. Var riktigt skoj med s&d med bara MHBare igår, hade bra flyt på distrikt även om jag en rund vart väldigt glad och tänkte väldigt snälla saker om killen som hade martyrdom. Postad 12 September 2008 - 14:53
MHB vs MHB på S&D låter kul, körde ni hardcore?
När ska vi spela Old School TDM med bara MHB:are då? Postad 12 September 2008 - 15:33
det vore skit kul att spela mor varandra (och känna förnedringen
Är det inte dags att uppdatera listan på psn nicks på första sidan??? tack för spelet idag ceder och ankan!! Postad 12 September 2008 - 16:27 Men du mår bra nu? Postad 12 September 2008 - 18:38 Verkligen kul, synd att lillan skrek så jag vart lite ofokuserad och spelade illa. Vårt lag fick stryk samtliga matcher dessvärre tror jag.... Postad 13 September 2008 - 19:05
och jag som trodde att det var du som grät för att jag spelade så dåligt
Postad 14 September 2008 - 08:41
Gjorde "comeback" igår, spelade lite med frasse och zdaarlight
tycker ändå det gick oväntat bra med tanke på ca 3 månaders uppehåll blir mer spelande ikväll! Postad 14 September 2008 - 12:18
Du spelade riktigt bra för att inte ha spelat på så länge. Själv håller jag på och skall bemästra den sista LMG, den hoppar och studsar ju så det kommer att ta flera veckor att få de där 150 hs:en med den. Så skyller på den om jag spelar dåligt någon dag. Postad 14 September 2008 - 18:49
för att nästan citera någon på den här tråden. Med LMG är det bara att skjuta högt från höften så är det nått skott som far i huvet.
Postad 14 September 2008 - 23:01
Vet inte om de brukar läsa här alls, men vi får väl tacka Swedish Dominators (Groggis, SweLion och Patrik) för roliga TT-matcher ikväll, och som stannade kvar länge trots att det inte gick något vidare för dem.
Postad 15 September 2008 - 08:15
Det var riktigt trevligt att köra en ren MHB TT igår (Morlock, l2ickard, Akerren vs. Jag, Frasse, Sampa, vi åkte på en hel del pisk men det är väl då man lär sig något. Tyvärr var jag dyngtrött och spelade med ögonen i kors. Hade jag varit pigg hade jag försökt skylla på nått annat...
Postad 15 September 2008 - 09:09
Var sådär skoj tyckte jag, Längtar tills jag har spelat klart de där LMGna så man får spela in sig på lite goda vapen igen, har helt tappat känslan för vapen som m16, mp5 osv. För när man möter sånt motstånd har man inte tid att veva igång en LMG, man är ju död innan första skottet kommer. Postad 15 September 2008 - 10:18
Kan man starta upp ett PSN id till utöver det man redan använder så man kan köra med 2 olika på COD om man skulle vara sugen...?? (tänkte närmast på att låta polare och div annat löst folk få spela lite på den isf) och isåfall hur man gör kör igång det...??
Postad 15 September 2008 - 10:56
Jag var rejält värdelös igår kväll... Gav upp efter att akerren skjutit ihjäl mig för 102:a gången
Postad 15 September 2008 - 11:52
Hoppade du ur mitt i en klanmatch?? Kan tänka mig att det inte är vidare populärt... Postad 15 September 2008 - 11:59
Klanmatch å klanmatch. Det kör vi ju för jämnan. Den där avancerade turneringen ni kör är ja inte med på.
Postad 15 September 2008 - 12:41
Var gör/väljer man det nånstans...?? *HELT nollställd för tillfället* Postad 15 September 2008 - 13:13 Längst till vänster i XMB Postad 15 September 2008 - 13:38
Det tackar vi för... får prova efter jobbet..! Men det går iaf att växla mellan dessa användare friskt sedan eller...?
Postad 15 September 2008 - 13:45 Ja du loggar bara in på PS3an med den användare du vill spela som. På PS3an kan man ha hur många olika online IDns som helst (nästan). Hade det varit som på 360 att varje användare/konto som vill gå online i spel hade kostat så kanske vi hade sluppit alla "omstartare". Matchmakingen bli ju lite trasig. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 September 2008 - 13:59. Postad 15 September 2008 - 15:09
Kul att höra, till mig har dom inte berättat ngt om detta Men jag kan ju lova att DOM nu ska få höra det ifrån mig istället... Postad 15 September 2008 - 15:16
Hälsa från mej!!! Postad 15 September 2008 - 16:01 Hehe, ja du var en riktig plåga för motståndarna igår. Postad 15 September 2008 - 17:28
Hehe, jah det var han tydligen, jag har trackat Patrik888 lite precis, och enligt honom så var "den där Rickard eller vad han hette en riktig pain in the ass"
Han hade även en dålig dag sa han Postad 15 September 2008 - 22:52
Tack övriga boys för spel i eftermiddags/kväll
Det är ett par av er som jag spelade med som jag inte har som "psn friends", om ni vill så är det bara att skicka "friend request".. VonAnka: vi kan köra lite cagematcher imorgon eller så?(jag vet att du är farlig Nuförtiden så har det blivit så för mig att, det inte ens är kul att spela om det inte är med "Klanen"... jag skulle börjat med detta tidigare, man har ju inte så imponerande "stats" pga all Cagematcher... men viktigaste är ju att ha kul! Postad 16 September 2008 - 02:32
dallan1981: Håller med! Hinner inte spela så ofta som man hade önskat, så man ligger en bra bit efter dom flesta andra här. Men skitsamma, bara det är roligt så!
Postad 16 September 2008 - 02:39
Precis! och det har vi ju Postad 16 September 2008 - 05:52
Jag har precis börjat spela COD4 igen efter ett långt uppehåll. Jäklar så kul det är...när det går bra
Ni får gärna skicka invites till mig, men det är synd att det är så svårt att joina en invite när man redan är i en match.. Redigerat av VincentVegaSWE, 16 September 2008 - 05:52. Postad 16 September 2008 - 11:05
Varför addar du inte själv? Det finns ju så att man kan gå in och se vilka man spelat mot och sen bara skicka en vänner-förfrågan. Så brukar jag göra... Redigerat av Dr. Death, 16 September 2008 - 11:06. Postad 16 September 2008 - 20:05
Tack för roliga Cagematcher VonAnka
Angående TDM matcherna så har jag ok antal kills (oftast) men jag måste se till att få ner mina deaths ett par snäpp, störande, borde kanske inte vara SÅ offensiv?. "Ni" har helt slutat med S&D eller? Postad 16 September 2008 - 21:27 Du finns kvar på min friend lista trots att du varit borta länge så det kommer nog invites om du är online samtidigt som jag! Postad 18 September 2008 - 07:31
Tack för kul TT igår doro och l2ickard!
Riktigt trevligt att vi lyckades ta sabotagematchen på wet work till slut trots deras jobbiga sniper på kontainersen. Postad 19 September 2008 - 10:43
Ledsen att jag bara var med på 1st S&D match med er igår grabbar (döden, frasse m.fl), men hade planerat att spela lite TT med doro och l2ickard. Gjorde iofs inte mycket nytta heller på den matchen jag var med på men nu fick ju någon annan av de grymt många MHB:are chansen att spela med eliten.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 19 September 2008 - 10:48. Postad 19 September 2008 - 12:20
Bra spel igår l2ickard och morlock, vi förlorade 1 omgång i S&D, det var väl det enda tror jag? (inte match utan runda)
Fan att man ska bli så trött fort, jag ska skärpa mig och bli nattuggla som ni... Postad 19 September 2008 - 12:22
Får min nya 52 tummare idag, får se om jag siktar bättre med den!
Postad 19 September 2008 - 13:59
Visst är det dubbla XP den här helgen? Nån som vet vad det är för tider?? Har spelat idag och inte sett skymten av det.. :S
Postad 19 September 2008 - 14:14 Enligt beställning startar det när jag kommer hem från jobbet Postad 19 September 2008 - 18:26
Typiskt att man har valt att jobba extra nu denna fredag/natt...
Jag hade ju inte dött av att spela mkt nu när det är dubbla XP, men imorgon och på söndag kan man ju lira desto mer istället kanske.. (Men å andra sidan, dom dubbla "XP" jag har i timlön nu skadar ju inte heller, tvärtom! Postad 20 September 2008 - 12:06
Tack för grymt TT-spel igår doro och l2ickard! Juste streak fick vi, synd bara att det skulle skita sig på en enda ynka S&D-runda...
Also; "Eric Qualen: Kill a few people, they call you a murderer. Kill a Postad 20 September 2008 - 12:20
Jo det har varit en del tragglande med att få till guld-ak på sistone men jag tror inte jag medvetet har tackat nej till så många inbjudningar. Det brukar ju vara så att doro kommer in och hoppar med oss för lite lir.....helt plötsligt är han borta....då ser man att du (morlock.....red:s anm) o l2ickard är online och då vet man......
Postad 20 September 2008 - 19:22
Vilket skit, när man för en gångs skull nattat dottern tidigt och fått frun ur huset så strular playstation network.....sitter här och kan inte logga in!!
3 användare läser detta ämne0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |