Ett givet köp!
Postad 06 maj 2006 - 16:44
dock efterlyser jag ett spel som atv quad power racing 2 till 360'n
/Daniel
Postad 06 maj 2006 - 22:46
jo, det är nackdelen med att skaffa 360, finns så måååånga bra spel som släpps snart.
Ja, det är ju lätt att tro det när man ser en sån lista, men sen visar det sig i vanlig ordning att över hälften av spelen är så kassa att man inte ens vill ha dem gratits.
Vem känner inte igen detta.
Utvecklaren säger:
Vårt spel kommer ändra din syn på actionspel, alla andra spel i genren kommer kännas gammalmodiga när du testat det (exempel: Brute Force, Halo-krossaren... ha ha ha)
Sanningen:
Utvecklaren vet att han gjort ett spel som inte ens är värt påsen du bär hem det i. Men han tar varje chans han får att hypa skiten så att de kan skrapa ihop lite pengar från de stackare som inte orkar vänta på recensioner innan de ställer sig i kö i spelbutiken. Det har trots allt kostat x antal miljoner dollar att utveckla dyngan.
Jag har, trots att jag är spelnarkoman och alltid haft alla aktuella konsoler, aldrig haft några som helst problem att hinna spela de spel som tillhör toppskiktet av de genrer jag är intresserad av.
Är det något spelbranschen verkligen är bra på så är det att rapa upp en massa skräp som bara tar upp onödigt med plats på butikshyllorna (ganska lik filmbranschen alltså).
Det blir nog alldeles lagom med bra spel i slutändan, så vi lär inte behöva oroa oss om att inte hinna spela alla guldkornen, blir nog snarare så att man sitter och längar efter spel som ska komma... precis som vi gör nu...
Postad 07 maj 2006 - 14:45
På xboxyde.com står det september 2006
På tothegame.com står det också septemper 2006
Postad 07 maj 2006 - 14:59
Dark Messiah of M&M kommer till 360, men inte Heroes..bara till PC.Snart kommer Heroes of might and magic. Men det kanske bara är till pc?
Prylballe: Saints Row ska vara på E3, mycket troligt att de kommer med ett riktigt releasedatum då.
Postad 07 maj 2006 - 20:24
På webhallen.se står det att Saints Row släpps 2006-05-26, stämmer detta?
På xboxyde.com står det september 2006
På tothegame.com står det också septemper 2006
September är det som gäller, Webhallen är slö på att uppdatera.
Postad 08 maj 2006 - 14:55
Taget från GameInformers nya tidning. RUSKIGT intressant!!! E3 FTW!

Postad 09 maj 2006 - 10:36

Dark messiah ser grymt ut, gillade deras tidigare spel Arx Fatalis till Xbox/PC. Nu är väl det här nya lite mer hack n slash, men det ser mysigt ut ändå.
Postad 09 maj 2006 - 19:49

Rekomenderar en nedladdning från xboxlive, men det går som de flesta vet rätt segt nu (av någon underlig anledning

Postad 09 maj 2006 - 20:30

Postad 09 maj 2006 - 20:46
nästa grand theft auto är xbox360 exklusivt med kontinuerligt nedladdningsbart material över live tydligen
Underbart, trodde det var Ps3 exklusivt?
Postad 09 maj 2006 - 21:07
Postad 09 maj 2006 - 23:02
Att halo3 ser ut sådär ingame tror jag först på när jag spelar det själv

Postad 09 maj 2006 - 23:52
Men herreud... fanoys asså........Godamnit! Valve kan inte komma här och försöka sno uppmärksamhet från Halo 3! Hoppas att ryktet är falskt. Master Chief FTW!
![]()

Lär er att njuta av många spel iställer för att rikta in er på en spelserie. Hoppas din "

Postad 10 maj 2006 - 08:19

Kommer bli en Nintendo Wii och 360 för min del, PS3 kommer ha likartade spel som 360 och FF avskyr jag.
Postad 10 maj 2006 - 08:31
Lost planet var ju stenhårt. Lär nog bli ett köp
![]()
Rekomenderar en nedladdning från xboxlive, men det går som de flesta vet rätt segt nu (av någon underlig anledning).
Håller med, har sett fram emot detta enda sen jag såg första trailern. Demot gjorde ju inte att habegäret minskade

Postad 10 maj 2006 - 08:31

Förtjänar en egen tråd.

1.5 år kvar dock. Mycket tid att spela igenom hela GTA serien, igen...
Postad 10 maj 2006 - 16:11
Har nu tankat en hög demos och det finns en del som ser lovande ut, förutom givna spel som gears of war och lost planet.
Men mycket verkar vara i tidigt utvecklingen så man får ta det för vad det är...
Too human är svårt att bedömma. Är kontrollen bra kan det vara ett kanonlir men det kan lika gärna vara ren dynga. Den som lever får se.
Postad 10 maj 2006 - 18:05
finns sjukt mycket att ladda ner från marketplace nu, hinner inte ens med=)
Postad 10 maj 2006 - 18:21
Postad 10 maj 2006 - 18:37
är det ett nytt tomb raider demo? annars har det ju funnits ett tag.
Helt rätt, det är det som funnits ett tag.
Har hunnit få ner typ 28 av 55 grejer som finns i E3 mappen på marketplace. Så fort man börjar hinna ikapp laddar dem mappen med ett gäng nya trailers m.m. Ett angenämt problem men ändå.
N3 blir man lite små sugen på och ännu mer sugen blev jag på Moto GP. Alla banor och cyklar och förare från 2006 års GP är ju inte helt fel men 17 (eller var det det?) streetbanor såg ju hur kewl ut som helst. 16 spelare i multiplayer lär ju räcka rätt långt.
Givna köp så här långt:
Lost Patrol
Moto GP
Gears of war
N3
På meh listan får jag nog lägga Prey. Inget för mig. Men de som gillar Quake4 och doom3 ska nog titta lite på trailern för jag misstänker att ni kommer gilla Prey nämligen!
Va fint det vore om de kunde släppa en ny större som man kunde köpa..
Har de inte utannonserats en 100Gb som ska vara på gång? När vet jag inte och inte heller har jag något pris, men jag gissar att de jobbar för att kunna släppa den och hddvd grejen i samband med att PS3 släpps. Ingen högoddsare direkt...
Redigerat av Donmeta, 10 maj 2006 - 18:39.
Postad 10 maj 2006 - 22:20
Detta är Next-gen-gameplay om något, låter helt fantastiskt om de kan leverare allt detta i slutändan. Fattar dock inte hur de kan få alla rörelser att se naturliga ut???"...This sequence would have looked cool in any game. Only here it wasn't pre-defined. It was another display of dynamic enemy behavior...."
"...enemies that didn't make the jump fell because they simply miscalculated the speed of the cable car, or the speed of their own trucks, maybe even their own strength. As crazy as it sounds, developers stated that a character's muscle strength would have an effect on whether they land a jump and maintain their balance."
Fet 3-minuters Lost planet trailer...
Ser så sjukt snyggt och coolt ut. OCH det ser inte bara grymt ut det ser även extremt roligt ut. Ett givet köp. Capcom bravo bravo!
Redigerat av tsartiis, 10 maj 2006 - 23:33.
Postad 10 maj 2006 - 22:27
Hehe, du hypar just de två grejerna jag hypade för ca 1 månad sen"...This sequence would have looked cool in any game. Only here it wasn't pre-defined. It was another display of dynamic enemy behavior...."
"...enemies that didn't make the jump fell because they simply miscalculated the speed of the cable car, or the speed of their own trucks, maybe even their own strength. As crazy as it sounds, developers stated that a character's muscle strength would have an effect on whether they land a jump and maintain their balance."
Detta är Next-gen-gameplay om något, låter helt fantastiskt om de kan leverare allt detta i slutändan. Fattar dock inte hur de kan få alla rörelser att se naturliga ut???
Fet 3-minuters Lost planet trailer...
Ser så sjukt snyggt och coolt ut. OCH det ser inte bara grymt ut det ser även extremt roligt ut. Ett givet köp. Capcom bravo bravo!

IGN hade en intervju med Lucas Arts för ett tag sen, om deras nya teknologi Euphoria. Ska se om jag hittar länken åt dig. Vad gäller själva trailern så ser det rätt kasst ut, och det sa IGN själva "how did they mess that up, thats nothing how it looks in reality"... typ =P.
Och Lost Planet hypade jag också för någon månad sedan med den snygga trailern som kom ut då. Det är väl många här som lirat det spelet nu eftersom det finns som demo på marketplace?
Edit: Här är länken där de pratar om Euphoria.
http://xbox360.ign.c...2/702389p1.html
Finns film också som visar några olika moment.
Kommer säkert ta över ragdoll denna generationen.
Redigerat av Zoiler, 10 maj 2006 - 22:31.
Postad 10 maj 2006 - 22:36

Men du, den Lost Planet trailern jag länka till är en ny, eller den innehåller både nytt material och även gammalt från de äldre trailrarna. Gryyyyyyymt

Postad 10 maj 2006 - 22:57
Jo jag har sett den, Lost Planet är mycket snyggtMen du, den Lost Planet trailern jag länka till är en ny, eller den innehåller både nytt material och även gammalt från de äldre trailrarna. Gryyyyyyymt
!

Nu vill jag se Mass Effect (Biowares rollspel) och Mercenaries 2

Postad 10 maj 2006 - 23:00
Ser rätt fett ut faktiskt, lite snurrigt kanske men skaparfantasin är det ju inget fel på

Mass Effect: Bilder här...
Mass Effect: Intryck från spelet...
Ser ju helt ok ut

EDIT: Kollar gamespot just nu och en snubbe har precis lirat (eller sett?) Mass effect

Redigerat av tsartiis, 10 maj 2006 - 23:09.
Postad 10 maj 2006 - 23:12
Nice som fanHar hört att vi under E3 ska få se en "riktig" trailer, hoppas hoppas...
EDIT: Kollar gamespot just nu och en snubbe har precis lirat (eller sett?) Mass effect. Tydligen ska det visas på scen på fredag, woohoo! Ska tydligen komma ut i vinter.

Så du sitter också och kollar Gamespot Live

Edit: Wow @ Mass Effect intervjun.
During the conversation the camera pulls in very close to the faces of the participants, and the level of detail and expression is truly impressive. As the conversation between Shepard and the bartender soured, both participants appeared visibly annoyed, and that frustration was reflected in their voices as well. Eventually the discussion died and the bartender refused to provide any information. At this point Shepard had the option to bribe, threaten, or continue talking to try to get more information. We wanted to see some drama, so we asked the developer to show us a threat. At this point, Shepard pulled out a pistol and shouted at the bartender. This did the trick, as the bartender began to whimper and plead for his life and eventually gave up all the info he had.
After pulling a gun on the bartender, Shepard and his group casually strolled upstairs to another room. As the group walked, Shepard's subordinates commented on the tense exchange with the bartender, and apparently as you play the game your party members will react to all of your actions and will even leave the party if they don't agree with the way you choose to conduct yourself
"Also, when you're talking to characters you have to be careful of making hasty comments, because characters will get testy if you keep interrupting them. "
Hur skönt som helst, älskade Kotor

Redigerat av Zoiler, 10 maj 2006 - 23:16.
Postad 10 maj 2006 - 23:24

Postad 10 maj 2006 - 23:29
Samma här, F.E.A.R på 360 nu. Ser ut som PC versionenZoiler: KLart man kollar Gamespot, har till och med pröjsat pengar för att kunna streama i skön storlek, måste säga att det funkar sjukt smidigt och bra
.

Postad 11 maj 2006 - 08:22
okej, vi kommer tydligen inte få realistiska bröstanimationer den här generationen heller
![]()
men hey, vänta lite. det beror nog på snuskgubbarna hos tecmo och inte 360n
Jo, de såg lite överdriva ut, men vafan; DOAX regerade ju i höstrusket om man ville bli på bra humör.
Postad 11 maj 2006 - 23:01
Ni som sucktar efter Lost Planet (gör jag med) borde ju gilla GoW oxå, eller?
Postad 12 maj 2006 - 21:46
Postad 13 maj 2006 - 13:16
Rätt gammal men verkar inte ha varit uppe.
Tycker grafiken är bra men spelkänslan verkar borta _TOTALT_.
Ser ju ut som Unreal eller något Quake liknande när man bara hoppar runt o matar 400 bazookaskott på varandra utan att man dör, nä dom får styra upp det hära!
Trodde det skulle vara ett MMORPG med 1st-person view

Besviken...
Postad 16 maj 2006 - 17:31
Postad 16 maj 2006 - 21:19
Tyvärr, inte hört något.är det någon här som vet något om EAs NHL 2007? när kommer det släppas? kommer det släppas? kommer det till 360??
Men NHL 2k7 fanns på mässan, fast jag förstår att det inte är samma sak.
http://xbox360.ign.c...815/815876.html
Postad 23 maj 2006 - 11:11

Minns ju med glädje när man var på väg hem med det nyinköpta Halo 2 för att ge det en rejäl omgång.
Man hoppas nu att även den tredje i rad skall vara lika glädjespridande som de två föregångarna, men nu på lite större TV

Postad 24 maj 2006 - 20:34
Postad 27 maj 2006 - 15:02
Dessutom verkar det nu 100 % att Fear kommer till xbox 360, med tanke på att lite material om det nu också finns där.
Postad 27 maj 2006 - 18:04
Jo, det hade ju t o m flera presentationer under E3 så det har varit klart längeNu finns en Hitman bloodmoney demo på marketplace.
Dessutom verkar det nu 100 % att Fear kommer till xbox 360, med tanke på att lite material om det nu också finns där.

Postad 29 maj 2006 - 19:47
Du råkar inte veta ngt om kommande Superman-spelet ? har varit grovt inaktiv här på forumet den senaste tiden, så jag vill veta om det har hänt något nytt ?

// mackan , a.k.a. superman
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar