Fable II (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
4
|
(13)
|
493:- | |
Fable II - Limited Collector's Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 28 October 2008 - 15:52
Postad 28 October 2008 - 16:22
Förstår inte heller hur man kan ha problem med pengar i spelet. Det är ju bara att börja köpa upp allt man ser, de små stånden först och sen mer och fler dyrare hus tills det till slut tickar på med 15k var 5e minut sen kan man ju bara låta gubben stå medans man gör något annat så har man gott om pengar snart.
Och för dom som inte vet det så tickar pengarna in även om du inte spelar, så de är inte nödvändigt att ha xboxen och spelet igång bara för att samla pengar. Köp så många hus du kan och sen åk och jobba eller gå på bio så har du fått en del pengar nästa gång du startar spelet.
Postad 28 October 2008 - 16:35
ps. Var kan man bli bartender?
Postad 28 October 2008 - 16:40
Hittar inte möbelaffären i Bowstone (för visst är det där den ska finnas?) Nån som har lust att guida mig rätt?
ps. Var kan man bli bartender?
På torget. Till höger om du kommer från bron. Bartenderjobbet dyker upp senare i baren på samma torg. Kanske även på fler ställen. Jag har itne spelat så jättelångt än.
Postad 28 October 2008 - 16:51
På torget. Till höger om du kommer från bron. Bartenderjobbet dyker upp senare i baren på samma torg. Kanske även på fler ställen. Jag har itne spelat så jättelångt än.
Tack
Postad 28 October 2008 - 16:54
Postad 28 October 2008 - 17:48
Antar det. Du får gärna förklara hur sjutton man handlar möbler bara för det enda jag kan göra är se info om dem.
Sitter också och funderar på samma sak. Säljaren har bara en bok att sälja....
Blir google på detta.
*Jaha illa, då har man stött på sin första bugg. Iaf om man ska tro alla poster.
Verkar som ingen kan köpa ur möbelaffären. Några säger att det är brist på möbler i stan och man måste sänka värdet på stan för att kunna handla. Ska testa det sen.
Redigerat av PalmiNio, 28 October 2008 - 17:53.
Postad 28 October 2008 - 23:16
Sitter också och funderar på samma sak. Säljaren har bara en bok att sälja....
Blir google på detta.
*Jaha illa, då har man stött på sin första bugg. Iaf om man ska tro alla poster.
Verkar som ingen kan köpa ur möbelaffären. Några säger att det är brist på möbler i stan och man måste sänka värdet på stan för att kunna handla. Ska testa det sen.
Funkar hur fint som helst... du ska inte klicka på möblerna, det ska finnas en tant i butiken man handlar av, ibland är hon ute o springer... Så det går så fint så
:edit- var lite snabb, såg att du hittat henne men hon hade bara en bok att sälja? skumt, jag hade iaf inga som helst problem första gången, har dock bara provat o handlat vid ett tillfälle.
Testa o köpa butiken och kolla om det blir samma sak?
Redigerat av stoffe69, 28 October 2008 - 23:26.
Postad 29 October 2008 - 00:39
Funkar hur fint som helst... du ska inte klicka på möblerna, det ska finnas en tant i butiken man handlar av, ibland är hon ute o springer... Så det går så fint så
:edit- var lite snabb, såg att du hittat henne men hon hade bara en bok att sälja? skumt, jag hade iaf inga som helst problem första gången, har dock bara provat o handlat vid ett tillfälle.
Ingen skillnad för mig. Äger snart hela stan och kan fortfarande inte handla några möbler.
Postad 29 October 2008 - 03:02
Fable 2 är alldeles för lätt: Jag trodde tex det skulle vara en utmaning att tjäna pengar men icke.
Striderna är för lätta, under min genomspelning dog jag 1 gång och fick genast börja om på plats.
Alldeles för lite kläder och utrustning under spelets gång.
Kartan är värdelös.
Spelet är alldeles för kort, sidouppdragen är inte särskilt roliga heller.
Spelet är fullt av buggar, förutom möbelbuggen kunde jag inte heller köpa några tatueringar eller vapen förrän jag slaktade hela staden och sänkte ekonomin (Och jag som ville vara god).
Co-Op är ett skämt, menlöst att spela ihop när man inte ens kan se sin egen karaktär, för dåligt att de inte har det klart till release.
En annan grej som jag irriterar mig på är den otroligt löjliga brittiska accenten alla pratar, försök till tråkiga Monty Python-skämt är heller inget som går hem hos mig.
Allt förhandssnack om att hunden skulle vara så fantastisk osv är överhypat i min värld, hunden är kul en gång ungefär.
Slutsats: Som vanligt lovar Peter M för mycket och det faller pladask.
OT:I höst spelar jag istället Fallout 3, Gears of War 2, Dead Space och Saints Row 2 (underskattat toppenspel med humor). Jag kommer heller inte spela COD5 då det är ett skämt.
Postad 29 October 2008 - 03:41
Postad 29 October 2008 - 07:41
I vår vardag vill vi alla kunna tänja på gränserna för vad vi kan, och inte kan göra. Visst kan man inte köpa Peter Molyneuxs ”Fable 2” i tron om att han skall förverkliga alla ens drömmar.
Men trots allt har de haft en hög ambitionsnivå vad beträffar grafik och varierad dialog.
Som jag tidigare nämnde blir identifikationen med hjälten beroende av ett risktagande.
Om jag fattar fel beslut vill jag en negativ konsekvens som jag får leva med, precis som i verkliga livet.
Men i Fable 2 finns det ingenting som bromsar ens framfart.
Att ge spelaren en möjlighet till fler saves under spelets gång hade också givit spelaren en möjlighet till att gå tillbaka och göra om. När jag spelar vill jag uppleva den kick som rädslan ger mig, en kick som jag sällan får när jag spelar Fable 2, eftersom man inte kan misslyckas fatalt med ett uppdrag.
När jag var liten kunde vi prata om spelen till: Amiga 500 ex. och säga till varandra:
- ”Har du kommit till bossen efter den tredje banan i….”
Vi visste alla att det fanns ett motstånd i spelen som fick oss att komma tillbaka, det ställdes krav på spelarens skicklighet – och framförallt kände man sig bekräftad när man klarade ett uppdrag.
För mig räcker det inte att knäcka några öl på den lokala puben, eller äta en eller för många pajer på torget.
När man blir knockad mister man poäng i experience, men du förlorar inte några av dina införskaffade förmågor - du blir inte svagare som hjälte, vilket skulle varit ett tacksamt alternativ till att dö.
Om en boss ideligen knockat dig, och du sakta men säkert förlorat dina nya förmågor hade du velat komma tillbaks till spelet för att ge igen på bossen. Du hade fått backa i spelets gång och träna upp samma förmågor som du mist.
Redigerat av Glidtassen, 29 October 2008 - 10:47.
Postad 29 October 2008 - 08:11
Postad 29 October 2008 - 08:39
Skulle man kunna påstå att jag hade rätt i min recension och alla andra som gav det 90%+ var överhypade idioter?
Vill inte knäppa någon på fingrarna, men dämpa gärna ditt sätt att säga saker.
Postad 29 October 2008 - 08:57
Du får gärna förklara lite närmare kring skämtdelen av CoD:[email protected] gillar ju humor.Mina 5 cent.
Fable 2 är alldeles för lätt: Jag trodde tex det skulle vara en utmaning att tjäna pengar men icke.
Striderna är för lätta, under min genomspelning dog jag 1 gång och fick genast börja om på plats.
Alldeles för lite kläder och utrustning under spelets gång.
Kartan är värdelös.
Spelet är alldeles för kort, sidouppdragen är inte särskilt roliga heller.
Spelet är fullt av buggar, förutom möbelbuggen kunde jag inte heller köpa några tatueringar eller vapen förrän jag slaktade hela staden och sänkte ekonomin (Och jag som ville vara god).
Co-Op är ett skämt, menlöst att spela ihop när man inte ens kan se sin egen karaktär, för dåligt att de inte har det klart till release.
En annan grej som jag irriterar mig på är den otroligt löjliga brittiska accenten alla pratar, försök till tråkiga Monty Python-skämt är heller inget som går hem hos mig.
Allt förhandssnack om att hunden skulle vara så fantastisk osv är överhypat i min värld, hunden är kul en gång ungefär.
Slutsats: Som vanligt lovar Peter M för mycket och det faller pladask.
OT:I höst spelar jag istället Fallout 3, Gears of War 2, Dead Space och Saints Row 2 (underskattat toppenspel med humor). Jag kommer heller inte spela COD5 då det är ett skämt.
Så lägg gärna en post i den tråden så jag får lite klarhet i vad du menar.
Postad 29 October 2008 - 09:04
Skulle man kunna påstå att jag hade rätt i min recension och alla andra som gav det 90%+ var överhypade idioter?
Nej. Dina recensioner är ok men din smak är totalt tvärtom från min så tyvärr ger inte dina recensioner mig ett dugg.
Postad 29 October 2008 - 09:06
Jag kunde köpa första gången jag hittade till butiken. Men nu senare så funkar det inte, tanten som är där vill typ att jag ska lämna affären bara
Postad 29 October 2008 - 09:21
Postad 29 October 2008 - 09:29
Postad 29 October 2008 - 10:57
Jag kunde köpa första gången jag hittade till butiken. Men nu senare så funkar det inte, tanten som är där vill typ att jag ska lämna affären bara
Jag inredde mitt första hus utan problem men nu verkar möblerna ha tagit slut. Lite tråkigt att affären inte fylls på med varor som alla andra. Men det är väl ytterligare en i raden av buggar.
Postad 29 October 2008 - 11:07
Återkommer när jag spelat mer!
Postad 29 October 2008 - 11:23
Postad 29 October 2008 - 12:12
Japp det kan funka. Om området har ett ekonomiskt status på mindre än 5 stjärnor. När den har 5 stjärnor så kickar buggen in och det blir aldrig påfyllt.
Buggen är känd hos utvecklarna o ska tas hand om i näst patch.
Får handla möbler i Bloodstone istället.
Postad 29 October 2008 - 12:17
Japp det kan funka. Om området har ett ekonomiskt status på mindre än 5 stjärnor. När den har 5 stjärnor så kickar buggen in och det blir aldrig påfyllt.
Buggen är känd hos utvecklarna o ska tas hand om i näst patch.
Får handla möbler i Bloodstone istället.
Aha. Har inte kommit till den staden än. funderade lite om man höjer priserna till 100% i möbelaffären så borde itne folk få råd att köpa möbler och då kanske det dyker upp ngt man kan köpa?
Postad 29 October 2008 - 12:59
Min känsla när jag helt plötsligt klarat av huvudstoryn: Jaha?! Var det allt?
Nej, Fable misslyckas återigen att leva upp till förväntningarna... och denna gång hade jag faktiskt inte så superhöga förväntningar ändå... "Ooh, man kan ha en hund!" So fucking what?! "Ooh, man kan skaffa barn!" Japp, och?! Båda sakerna är i princip helt meningslösa.... Stridssystemet är sämre än i Fable 1. Det är exakt samma monster, trista innehållslösa miljöer... Nej, är inte alls nöjd...
Jag tycker inte att ett spel av denna karaktär ska vara möjligt att klara av på så kort tid som jag gjorde, tycker faktiskt att det är skitkass att de inte gjort en längre huvudstory. Hunden var bra till en sak, att hitta nergrävda saker, annars var den bara med liksom. Tycker utvecklarna fokuserat på helt fel saker, t.ex. dessa expressions. Kom igen, så kul är det inte att kunna dansa, eller slå en dubbel biceps framför någon brud. Hade hellre haft en ordentligt stridssystem, liknande de i Conan och motsvarande spel.
Men den största enskilda punkten som gör att detta spel rasar i betygen för mig är den korta huvudstoryn.
2/5 får bli mina poäng, helt enkelt för lite spel, för lite nyheter och för mycket tjafs.
Postad 29 October 2008 - 13:09
Citerar mig själv i ett mail till en kompis om Fable 2:
Jag tycker inte att ett spel av denna karaktär ska vara möjligt att klara av på så kort tid som jag gjorde, tycker faktiskt att det är skitkass att de inte gjort en längre huvudstory. Hunden var bra till en sak, att hitta nergrävda saker, annars var den bara med liksom. Tycker utvecklarna fokuserat på helt fel saker, t.ex. dessa expressions. Kom igen, så kul är det inte att kunna dansa, eller slå en dubbel biceps framför någon brud. Hade hellre haft en ordentligt stridssystem, liknande de i Conan och motsvarande spel.
Men den största enskilda punkten som gör att detta spel rasar i betygen för mig är den korta huvudstoryn.
2/5 får bli mina poäng, helt enkelt för lite spel, för lite nyheter och för mycket tjafs.
Du är kanske fel målgrupp för det här spelet. Låter som du föredrar mer vuxna spel.
Fable 1 och 2 är mer light och mer inriktad som familjeunderhållning tycker jag. Ngt alla åldrar kan spela.
Det tilltalar nog inte folk som tycker Call of Duty 4 och Gears of War är teh shit
Postad 29 October 2008 - 13:15
Du är kanske fel målgrupp för det här spelet. Låter som du föredrar mer vuxna spel.
Fable 1 och 2 är mer light och mer inriktad som familjeunderhållning tycker jag. Ngt alla åldrar kan spela.
Det tilltalar nog inte folk som tycker Call of Duty 4 och Gears of War är teh shit
Ha ha, jag tycker faktiskt COD4 och GoW är teh shit!
Faktum är att jag tyckte att Fable 1 var mycket bättre än Fable 2, alltså relativt, jag hade roligare med Fable 1 då än vad jag hade med Fable 2 nu... Trodde att 2:an skulle vara bättre på alla punkter, men tji fick jag... Jaja, imorgon kommer ju Fallout 3, Fable är redan sålt
Postad 29 October 2008 - 13:17
Ha ha, jag tycker faktiskt COD4 och GoW är teh shit!
![]()
Faktum är att jag tyckte att Fable 1 var mycket bättre än Fable 2, alltså relativt, jag hade roligare med Fable 1 då än vad jag hade med Fable 2 nu... Trodde att 2:an skulle vara bättre på alla punkter, men tji fick jag... Jaja, imorgon kommer ju Fallout 3, Fable är redan sålt
Jo jag måste snabba på med Fable 2 nu. Fallout 3 blir det i helgen!
Postad 29 October 2008 - 13:54
Redigerat av Chriz, 29 October 2008 - 13:58.
Postad 29 October 2008 - 13:56
Säljer ni de spel ni klarat, för att sedan använda de pengarna till att köpa nästa spel? Var i så fall brukar ni säljer ni dom?
Nej jag ställer mina i hyllan bland de andra.
Postad 29 October 2008 - 14:01
Postad 29 October 2008 - 14:37
Jo, denna folken iaf...jag tycker alla nämnda är underhållande som satingen.Du är kanske fel målgrupp för det här spelet. Låter som du föredrar mer vuxna spel.
Postad 29 October 2008 - 14:42
Jo, denna folken iaf...jag tycker alla nämnda är underhållande som satingen.
Sssccchhhh!! Nej, tycker man att COD och GoW är teh shit kan man omöjligen njuta av spel av denna karaktär!
Närå, hade det bara varit en, i mina ögon, godkänd längd på huvudstoryn samt ett lite bättre stridssystem hade jag nog också tyckt att det var ett riktigt bra spel. Men jag roas väl inte lika lätt av att kunna gå runt och prutta, rapa och hugga ved...
Postad 29 October 2008 - 15:07
Postad 29 October 2008 - 15:11
Förstår inte varför folk klagar på längden. Det är inte ett dugg kortare än andra spel.
Vad spelar det för roll ? Man ska inte kunna varva ett spel på 1 dag. Oavsett om man är casual eller hardcore.
Fable 2 är pinsamt för enkelt, det går inte att misslyckas i spelet.
Redigerat av aiity, 29 October 2008 - 15:12.
Postad 29 October 2008 - 15:17
Vad spelar det för roll ? Man ska inte kunna varva ett spel på 1 dag. Oavsett om man är casual eller hardcore.
Kan räkna upp en hel del spel som jag varvat på 1 dag. Allt över 10h tycker jag är bra. Dessutom erbjuder Fable 2 dig att göra mer än 10h vilket många andra ej gör. Mass Effect kunde också göras på 1 dag och det var inte blodigt svårt heller. Gears går också att göra, lika så Uncharted, lika så Ratchet.
Få spel som verkligen tar mer än 12-15 timmar idag.
Sen är det sant, Fable 2 är enkelt - för enkelt men jag spelar inte för utmaning i RPG utan för upplevelsen.
Postad 29 October 2008 - 15:19
Jag försvarar inte spelet på ngt sätt men lite exempel:
Gears of War. Klarade det på 7 timmar
Halo 3. Klarade det på 8 timmar.
Mass Effect. klarade huvudstoryn på 7 timmar
Oblivion. Klarade huvudstoryn på 8 timmar.
Det är mer eller mindre standard att spel inte är längre än 10 timmar.
Förstår inte varför folk blir förvånade över det.
Då ska ni absolut inte köpa Gears of War 2 heller för det kommer inte ha mer än max 10 timmar heller.
Postad 29 October 2008 - 15:28
och har ändå inte alls kommit särskilt långt i mainquestet. Det finns ju massor annat att göra,
jag äger numera mestadels av affärerna i Oakwale och Bowerstone. Jag har räddat slavar, letat
arkeologiska fynd, räddat bönder, jobbat till mig 5-stjärnig "arbetsstatus" i vedhuggning och
som bartender, skaffat tre fruar och har numera även en liten kotte som heter Paul. Jag är även
numera Albions största fastighetsmäklare.
Ett spel som Fable ska man inte springa igenom på 10h(som säkert går) utan ta det lugnt och utforska
allt i godan ro, det är iaf enligt mig den stora behållningen med ett spel som Fable. Betyg då? Jag skulle
nog ge det en stark 9:a och anser att Fable tveklöst är ett av dom tre bästa spelen till 360 enbart i
konkurrens med Mass Effect och Oblivion.
Redigerat av Unregistered3ff26ed4, 29 October 2008 - 15:37.
Postad 29 October 2008 - 15:35
Kan räkna upp en hel del spel som jag varvat på 1 dag. Allt över 10h tycker jag är bra. Dessutom erbjuder Fable 2 dig att göra mer än 10h vilket många andra ej gör. Mass Effect kunde också göras på 1 dag och det var inte blodigt svårt heller. Gears går också att göra, lika så Uncharted, lika så Ratchet.
Få spel som verkligen tar mer än 12-15 timmar idag.
Sen är det sant, Fable 2 är enkelt - för enkelt men jag spelar inte för utmaning i RPG utan för upplevelsen.
Mass Effect var ju också en stor besvikelse... Skillnaden med Gears of War är att man njuter varje sekund, det gjorde jag inte i Fable 2. Sen är Fable ändå ett slags rollspel, och då tycker jag att man kan kräva mer story än den vi fick denna gång... Men men, det är tydligt att det råder väldigt skiljda meningar om Fable, för min del förstår jag inte att det kan ligga så högt på Gamerankings som det gör...
Postad 29 October 2008 - 15:37
Mass Effect var ju också en stor besvikelse... Skillnaden med Gears of War är att man njuter varje sekund, det gjorde jag inte i Fable 2. Sen är Fable ändå ett slags rollspel, och då tycker jag att man kan kräva mer story än den vi fick denna gång... Men men, det är tydligt att det råder väldigt skiljda meningar om Fable, för min del förstår jag inte att det kan ligga så högt på Gamerankings som det gör...
Nej och jag förstår inte hur Gears of War kunde få så bra betyg. Ett mer linjärt spel har jag nog aldrig spelat. Nästan som att spela en railshooter. Samma med Call of Duty spelen. Tycker de är värdelösa. Ingen frihet alls.
Vi har olika smak helt enkelt
Redigerat av Unregistereddc471864, 29 October 2008 - 15:39.
Postad 29 October 2008 - 15:50
Welll frihet i spel offrar alltid storyn. Vill du ha story så håll dig till jrpg.
Och storyn i Mass Effect var det starkaste så hur du kan vara besviken på den förstår jag inte. Så nära film man kan komma. Bästa Sci-Fi storyn på länge.
Postad 29 October 2008 - 15:50
Förstår inte riktigt snacket om att Fable 2 skulle vara ett kort spel, jag har spelat ca 15-20h
och har ändå inte alls kommit särskilt långt i mainquestet. Det finns ju massor annat att göra,
jag äger numera mestadels av affärerna i Oakwale och Bowerstone. Jag har räddat slavar, letat
arkeologiska fynd, räddat bönder, jobbat till mig 5-stjärnig "arbetsstatus" i vedhuggning och
som bartender, skaffat tre fruar och har numera även en liten kotte som heter Paul. Jag är även
numera Albions största fastighetsmäklare.
Ett spel som Fable ska man inte springa igenom på 10h(som säkert går) utan ta det lugnt och utforska
allt i godan ro, det är iaf enligt mig den stora behållningen med ett spel som Fable. Betyg då? Jag skulle
nog ge det en stark 9:a och anser att Fable tveklöst är ett av dom tre bästa spelen till 360 enbart i
konkurrens med Mass Effect och Oblivion.
Allt det där har jag också gjort, samt köpt ett slott för 1mille... Hursomhelst så blev jag nog mest besviken på mainstoryns slut.....slut spoilers....
Redigerat av aiity, 29 October 2008 - 15:52.
Postad 29 October 2008 - 15:51
Tycker inte Gears kom upp i samma nivå som Mass Effect och Fable 2. Gears är kul men allt i spelet har man gjort 1000 gånger i 100 andra spel. Resistance, Doom, Quake, Gears. Samma gammla monsterslakt med underutvecklade karaktärer och sömniga scenarios.
Dom är roliga ändån, det är inte det. Men ibland kan det vara skoj med lite atmosfär och djup i spelvärlden. Smaken är självklart som baken!
Postad 29 October 2008 - 15:58
Welll frihet i spel offrar alltid storyn. Vill du ha story så håll dig till jrpg.
Och storyn i Mass Effect var det starkaste så hur du kan vara besviken på den förstår jag inte. Så nära film man kan komma. Bästa Sci-Fi storyn på länge.
Menar alltså att huvudstoryn skall vara längre, med fler "uppdrag", uttryckte mig lite vagt.
Samma med Mass Effect, var inget fel på storyn i sig, men speltiden inom storyn var på tok för kort, speciellt med tanke på att det utanför storyn var så förbaskat tråkigt
Tycker inte Gears kom upp i samma nivå som Mass Effect och Fable 2. Gears är kul men allt i spelet har man gjort 1000 gånger i 100 andra spel. Resistance, Doom, Quake, Gears. Samma gammla monsterslakt med underutvecklade karaktärer och sömniga scenarios.
Dom är roliga ändån, det är inte det. Men ibland kan det vara skoj med lite atmosfär och djup i spelvärlden. Smaken är självklart som baken!
Själv tycker jag det är stor skillnad på Doom och Gears, det är ju inte ens samma genre. Jag tycker absolut det ska vara atmosfär och djup i spelen, det är ju just därför jag är besviken på Fable!
Men men, har sagt vad jag tycker, och det är helt okej att ni inte håller med. Jag säger inte att ni har fel, men ni har inte rätt...
Postad 29 October 2008 - 16:00
Diggar f.ö Fable 2 som sjutton - underbart!
Postad 29 October 2008 - 16:09
Allt det där har jag också gjort, samt köpt ett slott för 1mille... Hursomhelst så blev jag nog mest besviken på mainstoryns slut.....slut spoilers....
Spoiler
Allt det måste tagit mer än 15h. Jag är uppe i 12-13h och har kommit till att iaf köpa Temple of Light.
Postad 29 October 2008 - 16:12
Har precis klarat mainquesten och jag har säkert spelat 20tim minst. Har gjort massa saker runt om, förstår inte vad de roliga i ett spel är om man bara ska springa igenom det? Då hinner man ju aldrig uppleva spelet i sin helhet. Rolig tanke med hunden fast lite väl mycket likt The sims när man kan skaffa fru, barn och dessutom inreda sitt hus. Bort med inredningsgrejerna och lägg till fler vapen och kläder istället.
Alla dessa buggar som folk stött på har jag inte märkt nåt av alls typ, fastnat bakom nåt bord nån gång men efter ett tag kom man loss.
Nej man får hoppas att lionhead släpper lite mer roliga saker till spelet, fler uppdrag eller nåt.
Postad 29 October 2008 - 16:16
eller varför inte ett expansion pack med nya möbler och gardiner.?Jag tycker Fable 2 var helt okej, bättre spel har man spelat men jag gillade det ändå. De får en svag 9:a av mig. Jag hade inga förväntningar alls på spelet, hade sett en trailer bara och tänkte att de kunde va värt att prova.
Har precis klarat mainquesten och jag har säkert spelat 20tim minst. Har gjort massa saker runt om, förstår inte vad de roliga i ett spel är om man bara ska springa igenom det? Då hinner man ju aldrig uppleva spelet i sin helhet. Rolig tanke med hunden fast lite väl mycket likt The sims när man kan skaffa fru, barn och dessutom inreda sitt hus. Bort med inredningsgrejerna och lägg till fler vapen och kläder istället.
Alla dessa buggar som folk stött på har jag inte märkt nåt av alls typ, fastnat bakom nåt bord nån gång men efter ett tag kom man loss.
Nej man får hoppas att lionhead släpper lite mer roliga saker till spelet, fler uppdrag eller nåt.
Postad 29 October 2008 - 17:20
Jag har räddat den andra hjäten nu, men ser ingen anledning att fortsätta spela.
För mig har detta spel endast varit "Fill in the blanks" - förstår inte poängen med att spela ett spel
där man varken kan misslyckas eller förolyckas.
Jag återvänder till Grid istället - bilen krashar när man inte håller sig på vägen, och man åker ut ur racet som en konsekvens av att ha varit en sämre förare.
Kram
Redigerat av Glidtassen, 29 October 2008 - 17:38.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
8 bilder
61 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?