Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 5, World At War

872 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilket betyg får COD WAW (53 medlem(mar) har röstat)

1-5

1. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

2. 2 (2 röster [3.77%])

Procent av omröstning: 3.77%

3. 3 (15 röster [28.30%])

Procent av omröstning: 28.30%

4. 4 (22 röster [41.51%])

Procent av omröstning: 41.51%

5. 5 (14 röster [26.42%])

Procent av omröstning: 26.42%

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: World at War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 7,82 (10) 980:-
Call of Duty: World at War - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 6,5 (1) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 11 december 2008 - 02:11

Jonteponken
  • Jonteponken
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Har bara spelat Frontline: Fuels of war då jag gillar mp-banor på 50pers men köpte W@W på chans och fy f'n vad bra det är! Gillar verkligen alla vapen och hela grejen med levlar och perks... Hade grym rankning på Frontline men nu e man nybörjare igen...
Duktigt störigt bara när man hela tiden blir dödad av nått miffo som ligger under marken på tex castle....
Annars är det ett grymt spel som lätt får en 5:a i betyg av 5 möjliga pga mp-delen.

Postad 11 december 2008 - 07:28

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Har bara spelat Frontline: Fuels of war då jag gillar mp-banor på 50pers men köpte W@W på chans och fy f'n vad bra det är! Gillar verkligen alla vapen och hela grejen med levlar och perks... Hade grym rankning på Frontline men nu e man nybörjare igen...
Duktigt störigt bara när man hela tiden blir dödad av nått miffo som ligger under marken på tex castle....
Annars är det ett grymt spel som lätt får en 5:a i betyg av 5 möjliga pga mp-delen.

...har du spelat COD 4? Om inte så har en helt ny värld öppnats för dig :)

Postad 11 december 2008 - 11:20

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
I Cod 4 var det störigt med last stand men i COD 5 är det ju mer regel än undantag att behöva döda varje gubbe 2 gånger. Dessutom verkar det inte gå skjuta ner nån i last stand och sen fortsätta skjuta utan man måste sluta skjuta sen börja skjuta igen för att avsluta honom. Rätt bra idé det här med att kunna hjälpa och återuppliva folk men tycker ändå det är mer störigt än bra. I hardcore går det snabbt och man är van att skjuta någon utan att behöva kolla efter om han dog utan i tanken är man redan vidare i nästa moment.
Second Change tar bort lite av har HC-grejen och borde inte finnas med där. "Hardcore mode = Dödligare vapen, inga skydd... utan skydd = ingen andra chans?".

Infinity Ward borde förbättra (försämra) second change-läget och typ skrota noobtubes & kanske martyrdom. Visst är granatkastare en del av krig men känns som det bara förstör iaf när man kör search and destroy. I det spelläget borde den inte användas, kanske göra den obrukbar 10 första sekundrarna så man har en sportslig chans att ta skydd. Alla som jag lirat med som har hög pretsige kör med noobtube i spawn och inte ovanligt att tubandet står för minst 50% av alla deras kills när matchen är slut. märkligt....

ja ljuden är missvisande. Brukar alltid använda Bettys som en försäkring i ryggen ifall någon kommer bakom. Om de inte dör så hör man iaf smällen som en varningssignal och vet att en fiende är där. I detta spelet är det dock alldeles för dova ljud och en betty som smäller 5 meter bort låter som en bomb som smäller 100 meter bort.

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 11 december 2008 - 11:29.

Postad 12 december 2008 - 16:07

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

I Cod 4 var det störigt med last stand men i COD 5 är det ju mer regel än undantag att behöva döda varje gubbe 2 gånger. Dessutom verkar det inte gå skjuta ner nån i last stand och sen fortsätta skjuta utan man måste sluta skjuta sen börja skjuta igen för att avsluta honom. Rätt bra idé det här med att kunna hjälpa och återuppliva folk men tycker ändå det är mer störigt än bra. I hardcore går det snabbt och man är van att skjuta någon utan att behöva kolla efter om han dog utan i tanken är man redan vidare i nästa moment.
Second Change tar bort lite av har HC-grejen och borde inte finnas med där. "Hardcore mode = Dödligare vapen, inga skydd... utan skydd = ingen andra chans?".

Infinity Ward borde förbättra (försämra) second change-läget och typ skrota noobtubes & kanske martyrdom. Visst är granatkastare en del av krig men känns som det bara förstör iaf när man kör search and destroy. I det spelläget borde den inte användas, kanske göra den obrukbar 10 första sekundrarna så man har en sportslig chans att ta skydd. Alla som jag lirat med som har hög pretsige kör med noobtube i spawn och inte ovanligt att tubandet står för minst 50% av alla deras kills när matchen är slut. märkligt....

Man ligger i last stand alldeles för länge i femman, sjukt länge.

Att ta bort noobtubes första 10 sekunderna är en alldeles utmärkt idé. Spawn-noobtubes förstör det här spelet likväl som fyran. Martyrdom? Tja, jag spelar i princip bara hardcore och då är det mer till nackdel för laget att ha martyrdom än det är till fördel, så de puckon som kör med det på får skylla sig själva.

Postad 12 december 2008 - 16:17

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Ja men det är jäkligt störigt om en teammate har martyr om man inte vet om det eller märker det förrän det är för sent. Till exempel när jag låg och snipade så ställde sig en jag inte kände i mitt lag bredvid mig och blev skjuten. Jag sköt snubben som skjöt min teammate och hade då 6 kills i rad. Problemet var bara att snubben bredvid mig hade martyr vilket jag dog av. Tråkigt värre, men jag började följa efter snubben hela tiden tills han dog, och då sprang jag fram på hans granat så han blev kickad :rolleyes:

Postad 12 december 2008 - 17:10

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Tycker martyrdom är riktigt nice. Särskilt om man spelar med folk man inte känner, gärna jänkare eller britter, brukar få dem på riktigt bra humör när de blir tkade av min martyrdom.

Postad 12 december 2008 - 19:22

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0
vad menas med martyrdom då?

Postad 12 december 2008 - 20:58

Unregistered77f4c216
  • Unregistered77f4c216
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
När man dör så tappar man en granat.

Postad 13 december 2008 - 01:10

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Martyrdom är ju ett måste när det liras HC. Speciellt när man blir dödad och befinner sig bredvid några teammates.

Postad 13 december 2008 - 09:15

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0
hur kan det vara något possitivt? antar är det är squads etc i detta spel och om man blir dödad och då givetvis är med sin trupp och sen tappar en granat!!

Postad 13 december 2008 - 10:28

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Nåt som jag stör mig på och som har kommit mer nu när Party-funktionen kom, är samarbete mellan lagen i S&D. Två eller fler som är i varsitt lag i S&D låter den ene planta bomben, nån i det andra laget dödar honom och så defusar de bomben. Det resulterar i att den som platnar får 100 XP och den som dödar och defusar får 150 XP. Har tillomed varit med om att jag blivit tkad när jag plantat bara för att de ska få sina poäng. Men men, de brukar bara överleva en runda, åtminstone i mitt lag...

Postad 14 december 2008 - 10:46

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0
okej, har nu lirat detta spel och visst är det kul men tyckte det va mer teamwork i bad company. skal inte säga för mycket då jag bara lirat några timmar. är inte helt med ialla inställningar etc. som t ex så hade jag detonator men inget sprängmedel verkade det som. tycker även banorna va lite för små och som sniper va det helt hopplöst i min mening. jag skal absolut ge det en chans men jag kommer även prova CoD4 och göra en lite jämförelse.

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 14 december 2008 - 10:47.

Postad 14 december 2008 - 11:54

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Använder man sk 'Satchel Charges' så kastar man dem med LT och detonerar dem med RT. Man kan även detonera dem genom att trycka X två gånger om man t ex har sitt primary weapon framme, man behöver alltså inte springa med "veven" framme hela tiden för att spränga satchel charges, blir lite lättare att försvara sig då.

Snipa tycker jag går bra, bara man vet vilka banor som går bra att göra det på. Finns iofs de som snipar på alla banor, men ja, man lär sig vilka man själv klarar av att göra det på.

Mängden teamwork har ju mycket att göra med vilken spelform man väljer och vilka man spelar med. Går man ensam in i en match finns ju risken att man hamnar med några som bara spelar för sin egen del och skiter i laget. Bättre att gå ihop ett gäng som man känner lite bättre i ett party och ha ett helt lag.

Redigerat av bananplanta, 14 december 2008 - 11:58.

Postad 14 december 2008 - 12:48

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

okej, har nu lirat detta spel och visst är det kul men tyckte det va mer teamwork i bad company. skal inte säga för mycket då jag bara lirat några timmar. är inte helt med ialla inställningar etc. som t ex så hade jag detonator men inget sprängmedel verkade det som. tycker även banorna va lite för små och som sniper va det helt hopplöst i min mening. jag skal absolut ge det en chans men jag kommer även prova CoD4 och göra en lite jämförelse.

Efter att ha lirat klart singleplayer kampanjen på COD WaW och lvl:at till omkring 40 i multiplayer så var det som en ren välsignelse att gå tillbaka till COD4 MW!

Postad 14 december 2008 - 17:14

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Att det är mer eller mindre hopplöst att vara sniper på vissa banor upplever jag själv som enbart positivt. Tycker det är skittrist när det blir ställningskrig mellan snipers.

Postad 14 december 2008 - 19:16

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Tycker inte det går jämföra COD och Battlefield då det är alldeles för olika. I Bad Company är ju teamwork typ rätt viktigt om man ska lyckas men i call of duty kan man avgöra matcher på egen hand, iaf i search and destroy. Sen beror det ju helt på laget hur mycket teamwork det blir.

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 14 december 2008 - 19:17.

Postad 14 december 2008 - 19:51

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Martyrdom är ju ett måste när det liras HC. Speciellt när man blir dödad och befinner sig bredvid några teammates.

hur kan det vara något possitivt? antar är det är squads etc i detta spel och om man blir dödad och då givetvis är med sin trupp och sen tappar en granat!!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 december 2008 - 21:20.

Postad 14 december 2008 - 21:06

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

Hoppas du inte menar mitt inlägg.

Postad 14 december 2008 - 21:48

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

hade säkert förstått den ironin om jag lirat spelet när jag skrev det inlägget. ;)

Postad 15 december 2008 - 23:33

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Hoppas du inte menar mitt inlägg.

Nej Bananen. Det var nog mitt inlägg som det syftades på.

Postad 17 december 2008 - 20:03

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Ok grabbar, inhandlade COD wow nu från cdon. Borde komma till helgen eller strax efter. Hoppas man har några polers kvar att lira med från Cod4:an även om man var lite sen med att införskaffa 5:an ;). Jobbar sista dagen imorgon och är ledig till strax efter nyår så lite skall man nog hinna lira!

/Genis

Postad 17 december 2008 - 20:37

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Du är välkommen!

Postad 17 december 2008 - 20:59

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Tack tack ;) .

Postad 19 december 2008 - 18:00

n1LLEN
  • n1LLEN
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Tja!

Har lite dåligt med Cod intresserade polare och undrar om det finns några som är intresserade av att spela co-op som typ Zombie-mode över Xbox LIVE. Isåfall är det bara att lägga till n1LLEN som vän!

Postad 19 december 2008 - 19:51

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Lira Hard Core på liven istället. Knäcker Zombiemode när som helst! :D

Postad 20 december 2008 - 10:41

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Usch. Fy. Fan.

Scenario:
1 st enemy tank.
2 st tanks i mitt lag som skjuter allt de har mot enemytank och träffar dessutom.
Enemy hinner spränga mig ändå i den ena tanken - vad i h***te (rent ut sagt) gör jag för fel då? Jag träffade ALLA skott och har Coordinance training-perken på. Finns det någon perk som ger bättre smällar med tanksen eller skiljer det på tanksen i sig?

Postad 20 december 2008 - 10:52

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0
fy fan vad jag hatar dom där hundarna!!!! men dom är nog så effektiva, när blir dom aktuella, vilken level?

Postad 20 december 2008 - 15:30

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

Scenario:
Enemy hinner spränga mig ändå i den ena tanken - vad i h***te (rent ut sagt) gör jag för fel då? Jag träffade ALLA skott och har Coordinance training-perken på. Finns det någon perk som ger bättre smällar med tanksen eller skiljer det på tanksen i sig?

Tror du menar Ordnance Training?
Det gäller att träffa samma ställe flera gånger, helst på sidan. Man brukar se att det lossnat pansar på sidorna efter att man skjutit, där ska man fortsätta skjuta. Skjuter man på olika ställen varje gång så tar det ett ###### tag att få död på en tank.
Har man Satchel Charges så ska man försöka kasta dem så att de hamnar under tanken, då räcker det med en SC för att spränga tanken i bitar.

fy fan vad jag hatar dom där hundarna!!!! men dom är nog så effektiva, när blir dom aktuella, vilken level?

Alla levels. 7 kill streak krävs för att få hundar.

Redigerat av bananplanta, 20 december 2008 - 15:31.

Postad 20 december 2008 - 17:13

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Verkar som jag får mitt spel på måndag, för dem som bryr sig. :rolleyes:

/Gen

Postad 20 december 2008 - 17:18

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Verkar som jag får mitt spel på måndag, för dem som bryr sig. :)

/Gen

Som sagt. Du är välkommen! Bara att säga till när det ska liras, Onkel är nästan alltid redo. :rolleyes:

Postad 20 december 2008 - 18:08

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Som sagt. Du är välkommen! Bara att säga till när det ska liras, Onkel är nästan alltid redo. :)

LÅter bra det, ser folk på friendslisten som lirar varje dag så det borde väl inte vara några problem. Många gamla Cdo4polers också! Vad heterdu på live onkeln? Tror jag har dig redan men ändå :rolleyes: .

Postad 21 december 2008 - 13:44

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Dom är väldigt oberäkneliga... Man tror man är säker men de verkar ju kunna hoppa högre än Patrikl Sjöberg och ta sig upp på de mest konstiga ställena.

Postad 21 december 2008 - 16:24

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

LÅter bra det, ser folk på friendslisten som lirar varje dag så det borde väl inte vara några problem. Många gamla Cdo4polers också! Vad heterdu på live onkeln? Tror jag har dig redan men ändå :rolleyes: .

"Ac3 Onkel Morra" är min GT. Men jag tror nog att du ligger kvar på min lista fortfarande....

Postad 21 december 2008 - 19:38

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Hmmm så att du var inne i nåt party, skall kolla om jag har kvar dig annars addar jag dig :rolleyes: . Hoppas det kommer innan julafton!

Postad 23 december 2008 - 08:06

Unregisteredb551fb4f
  • Unregisteredb551fb4f
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Ingen level, det är 7 kill streak som gäller!

Postad 23 december 2008 - 08:17

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

Ingen level, det är 7 kill streak som gäller!

okej, har mest kommit upp i 4 kill streak. second chance kan jag också tycka är skit. lirade med högt "levrade" personer igår, och jag svär det räkte med 2 skott på mig och jag vart död, hur kan de få sådan kraft i sina skott?
Finns det något sätt att "levra" upp sig snabbare på?

Postad 23 december 2008 - 08:38

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

okej, har mest kommit upp i 4 kill streak. second chance kan jag också tycka är skit. lirade med högt "levrade" personer igår, och jag svär det räkte med 2 skott på mig och jag vart död, hur kan de få sådan kraft i sina skott?
Finns det något sätt att "levra" upp sig snabbare på?

Search & Destroy ger 50 poäng / kill så där kan man levla rätt snabbt.

Second chance är rent ut sagt värdelöst, headshotade en kille på andra sidan hangaren (typ 50-100 meter) på 'Hangar' igår efter att han skjutit ned mig. Varför så överkligt stark pistol? Varför jag frågar mig.

Postad 23 december 2008 - 08:55

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

Second chance är rent ut sagt värdelöst, headshotade en kille på andra sidan hangaren (typ 50-100 meter) på 'Hangar' igår efter att han skjutit ned mig. Varför så överkligt stark pistol? Varför jag frågar mig.

hehe... har grova problem med att bara få iväg 1 skott på second chance :)

hinner inte heller läsa vad det står nåt om att man skal trycka X.

Postad 23 december 2008 - 11:03

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Well, om det är 357 Magnum (ex Smith&Wesson) som används så kan det nog vara mycket möjligt att döda på omkring 100 meter.....det är ett ###### snyt i dom. Är dock lite mer tveksam på om de mer finkalibriga pistolerna.

Postad 23 december 2008 - 11:14

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Well, om det är 357 Magnum (ex Smith&Wesson) som används så kan det nog vara mycket möjligt att döda på omkring 100 meter.....det är ett ###### snyt i dom. Är dock lite mer tveksam på om de mer finkalibriga pistolerna.

Nån Magnum har jag inte sett skymten av (lvl 43 just nu) utan jag kör med de små softairgun-liknande pickadollerna.

Postad 23 december 2008 - 19:49

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Nån Magnum har jag inte sett skymten av (lvl 43 just nu) utan jag kör med de små softairgun-liknande pickadollerna.

Man får magnumen på level 49.

Tror inte det finns någon gräns med pistolerna. Polarn låg i last stand på A-bomben på banan Selow och sköt en som satt upp i vid tågrälsen. 200-300 meter dit upp.

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 23 december 2008 - 19:50.

Postad 23 december 2008 - 20:04

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Yepp, da pistol is nice.

Postad 23 december 2008 - 20:32

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Smiska på ett kikarsikte på magnumen så behöver man man inte avända PTRS-41 :)

Postad 23 december 2008 - 21:15

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0

Skulle nog satsa på att lira Headquarters om du vill levla snabbt... Tycker själv det är snabbaste sättet.. men smaken är ju som den berömda........ GOD JUL alla förresten!!

Postad 24 december 2008 - 12:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Eftersom mitt Cod5 :WAW (titta det blev rätt fredrikandersson :) ) har kommit så tänkte jag ägna juldagen till att spela detta. Hoppas det finns några som vill inviga en grönjöling som mig i spelet!

/Genis

Redigerat av genstruktur, 24 december 2008 - 12:44.

Postad 24 december 2008 - 14:10

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Gött.
Nån timme kan det nog bli imorgon. Idag med troligtvis :)

Redigerat av bananplanta, 24 december 2008 - 14:36.

Postad 24 december 2008 - 17:45

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Nog ska jag se till att lira ett par matcher imorrn allitd. :)

Postad 25 december 2008 - 10:07

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Jag tittar kanske in också. inte hunnit spela mina fem senaste spel för guitar hero kom ivägen.

Postad 25 december 2008 - 10:43

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Ey, the brown gold! Var ett tag sedan, äter frukost nu. Tänkte slå på 360 innan 12 i alla fall :)

Postad 30 december 2008 - 03:48

Effoc
  • Effoc
  • Användare

• 176 inlägg
  • 0
Ni får gärna adda mig saknar vänner som lirar cod:5 mitt live nick är Effoc

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.