Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

MAG: Massive Action Game

707 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
MAG: Massive Action Game (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.249998 (3) Inga priser
MAG: Massive Action Game (inkl. Headset) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
MAG: Massive Action Game - Special Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
MAG: Massive Action Game - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 23 February 2010 - 13:27

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Folket! Ni måste börja spela mer!

Fasen, jag har ett heltidsjobb, 3barn, fru och villa med allt vad det innebär och hinner med 4-6timmar om dagen, vi börjar ju bli en hel del medlemmar i S.V.E.R. [MHB] men det är ju väldigt sällan vi är fler än 4-5 st samtidigt! Ni måste börja prioritera om lite ;)

Spelet blir så sjukt roligt när vi nästan fyller en hel squad!

Jag försöker vara på iallafall en timme per kväll när jag kommit hem från jobbet.
Har en hel hög med andra spel som jag inte hunnit klara av ännu. Högen växer hela tiden..... Vilken ångest jag får...

Postad 23 February 2010 - 14:29

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Ska försöka lira lite ikväll! Var någon dag sen, alldeles för länge ;)

EDIT: Inne och spelar nu om någon känner sig sugen!

Redigerat av eRensson, 23 February 2010 - 14:51.

Postad 23 February 2010 - 16:54

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Ska försöka lira lite ikväll! Var någon dag sen, alldeles för länge ;)

EDIT: Inne och spelar nu om någon känner sig sugen!

Kommer in som vanligt vid 22-23 snåret, kommer nog lira till 02:00 till 03:00

Postad 23 February 2010 - 16:57

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Låter bra, kommer då också. Blev riktigt pissed idag då alla 3 games jag lyckades bli squadleader i avbröts mitt i allt.. Hade även världens flytrunda.

Redigerat av eRensson, 23 February 2010 - 16:57.

Postad 23 February 2010 - 20:03

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Ja kom igen nu vi är ju nästan 20 pers som är signade i klanen men det blir sällan fler än 3-4 st som spelar om kvällarna. thomasson fan den enda man kan lita på, missar inte många kvällar ;)
Man måste ju vara minst 5 för att spela... så man är säker på att man kan kicka squadleaders som inte sköter sig :)
Har förresten sett att en del sitter och spelar i olika matcher när man kommer in, det visas en siffra nere till vänster i meny som visar hur många i klanen som är online. Så gå in under klan menyn och se till att joina deras game eller dra ett message och se till att dra ihop en grupp

hoppar nog in vid 21 tiden
//MadAbility

Postad 23 February 2010 - 21:29

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Kommer in som vanligt vid 22-23 snåret, kommer nog lira till 02:00 till 03:00

Måste bara fråga. När börjar din arbetsdag? :) Jag brukar lägga mig vid 22.30-23.00, skall då upp å jobba vid 6.00.

Åter till ämnet, jag försöker hoppa in vid 22-tiden. Skall jobba hemifrån imorrn ;)

Redigerat av Leftt Behind, 23 February 2010 - 21:30.

Postad 23 February 2010 - 21:36

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Jag är på väg in i spelet för första gången nu, hoppas jag gillar de!!

Postad 24 February 2010 - 08:25

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Måste bara fråga. När börjar din arbetsdag? :) Jag brukar lägga mig vid 22.30-23.00, skall då upp å jobba vid 6.00.

Åter till ämnet, jag försöker hoppa in vid 22-tiden. Skall jobba hemifrån imorrn ;)

Haha jo, jag börjar 08:00 kliver upp 06:30. Jag behöver inte mycket mer än 4-5h sömn per dygn, vet inte om det är en egenskap eller defekt.

Riktigt bra uppslutning igår! Det gillar vi skarpt!

Postad 24 February 2010 - 10:35

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Haha jo, jag börjar 08:00 kliver upp 06:30. Jag behöver inte mycket mer än 4-5h sömn per dygn, vet inte om det är en egenskap eller defekt.

Riktigt bra uppslutning igår! Det gillar vi skarpt!

Låter som en egenskap :)

Btw, jag kom aldrig med i era matcher även fast jag var med i gruppen... Skumt...

Postad 24 February 2010 - 17:29

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Riktigt roligt att lira igår kväll blir ju så mycket roligare om man fyller en squad. Hörde föresten att det var en del som inte riktigt fått kläm på vad man ska göra och så vidare, så HÄR är en länk till en guide som förklarar det mesta (samma som jag och andra postat innan) så läs så mycket ny orkar, ju mer man kan ju roligare blir det att spela.

hoppas på samma uppslutning idag, kommer in vid 21 tiden

Postad 25 February 2010 - 13:24

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Ikväll smäller det igen, kliver upp på plattan vid 22 tiden. Kan hända att det blir tidigare, beror på frun i huset. Ser framemot den stora uppdateringen, speciellt att högsta gränsen för respec är 3000 futtiga poäng. Stod även att assault rifles skulle bli mer kraftfulla, ska ge den byssan en chans till. Har dödat fler med viperan på ett par kvällar än vad jag gjort med LMG, Sniper, Assult rifles tillsammans.

Viperan+KCP+Kniven är som handen i handsken för mig, closecombat!

Postad 25 February 2010 - 13:41

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Den respec gränsen är ju fan löjlig dom kunde lika gärna struntat i den. Men nu verkar det som man får testa lite andra grejer kanske nu när man inte kan gå sniperdueller med viperan längre :unsure: Får se om jag hittar något på de 10+ gångerna jag har på mig att respeca :D
Tycker dock att det är lite oroväckande att de är och kladdar så mycket med vapenbalanseringen på en gång. Den bästa uppdateringen är ju att man inte ska få minuspoäng när man spränger grejer och dödar egna laget och att man ska kunna se när bunkern håller på att sprängas.
Här finns changelog och info om patchen

Postad 25 February 2010 - 13:46

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Jo det är rätt mycket de gör, men LMG måste de åtgärda. Men vad som lät lite underligt var "from the hip" den borde ha lika mycket spridning även om man ligger ned. Enda gången den borde hålla sig riktigt stabil är ju när man ställer den på en bipod. Just nu är det ju just ingen spridning alls på kulorna även om man brassar av 100 skott.

Har 39000xp poäng att göra av med :unsure:

Kom ihåg nu, Ni är kallade! :D Jag behöver ett gäng galna svenskar med mig i truppen.

//psn:thomasson

Postad 25 February 2010 - 13:53

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
"from the hip" är ju när man skjuter utan att använda siktet, vilket gör det ännu skummare ska den funka lika bra som innan bara man använder siktet?

Plikten kallar alltså... galen och svensk... Jag är på som vanligt :unsure:

//MadAbility

Postad 25 February 2010 - 13:55

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

"from the hip" är ju när man skjuter utan att använda siktet, vilket gör det ännu skummare ska den funka lika bra som innan bara man använder siktet?

Plikten kallar alltså... galen och svensk... Jag är på som vanligt :unsure:

//MadAbility

Det är precis så jag läser det, vilket gör mig lite rädd ändå. De flesta kör ju med "mikrosikte" ändå så då blir ju förändringen tandlös i slutändan.

Postad 25 February 2010 - 14:00

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Testade en snabb omgång nu efter patchen, körde med "maxad" vipera. Jag tyckte det var märkbart att man inte längre kan sätta 5+ skott i ett mål en bit bort, utan bonusen för att man kör med reflex sight är klart mindre (precis som de skrev). Det är dock fortfarande inget problem att döda folk på nära håll.

Tyckte nog dessutom att det märktes att LMG inte längre är lika pricksäker från höften, när man mötte någon 1-on-1 med LMG så var det betydligt fler skott som ven förbi medan man själv kunde sätta en salva i bröstet med viperan. :unsure:

Riktigt skönt att sprängladdningar har ett långt pip i slutet också, mycket välkommet.

Postad 27 February 2010 - 13:29

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Nu är även jag level 60 till slut, och var även plutonleader några gånger igår kväll och fick tydligen massor av leadership points för det så nu kan jag vara OIC också.
Men shit vad dom verkligen dödade viperan i patchen, och LMG verkar bara vara när man skjuter från höften som den är något sämre. Så LMG är fortfarande alldeles för bra, viperan var ju enda chansen mot folk med LMGs tidigare men nu känns den ganska kass man förlorar ju ofta closecombat med vipera mot folk med LMG känns det som vilket är ganska sjukt. Lite tråkigt när alla springer runt med LMGs men det är väll enda chansen tydligen.

Börjar faktiskt tröttna på det här det är ju roligt när man får ihop ett rejält gäng härifrån, men annars är det ganska tråkigt. Var plutonleader 4 ggr igår kväll och på dom 4 matcherna var det bara en squadleader som lyckades ta sig in i pluton chatten när jag frågade efter det :)

Postad 27 February 2010 - 14:46

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Nu är även jag level 60 till slut, och var även plutonleader några gånger igår kväll och fick tydligen massor av leadership points för det så nu kan jag vara OIC också.
Men shit vad dom verkligen dödade viperan i patchen, och LMG verkar bara vara när man skjuter från höften som den är något sämre. Så LMG är fortfarande alldeles för bra, viperan var ju enda chansen mot folk med LMGs tidigare men nu känns den ganska kass man förlorar ju ofta closecombat med vipera mot folk med LMG känns det som vilket är ganska sjukt. Lite tråkigt när alla springer runt med LMGs men det är väll enda chansen tydligen.

Börjar faktiskt tröttna på det här det är ju roligt när man får ihop ett rejält gäng härifrån, men annars är det ganska tråkigt. Var plutonleader 4 ggr igår kväll och på dom 4 matcherna var det bara en squadleader som lyckades ta sig in i pluton chatten när jag frågade efter det :(

Jag håller med, de dödade verkligen Viperan på medium/longrange men var de verkligen tvungen att ta closecombat också? Jag märker en oerhört skillnad nu när jag spelar iaf, speciellt tydligt eftersom jag alltid är mitt i smeten, förut kunde man ju faktiskt röjja undan en massa personer men nu är det tufft om inte omöjligt att lyckas med det. Förutom att de ökat spridningen på kulor något enormt på viperan så känns det som de nerfat styrkan på vapnet också. Samma sak med kniven, jag hamnar ofta i situationer där jag får kniva 2 gånger det känns väldigt avigt när man knivar dom i ryggen och de hinner vända sig om :P Notera jag pratar om stillastående fiender, jag kör med increased swipe speed och extended reach.

Sedan kan jag säga att med KCP (personal defense istället för pistolen) så kan jag ta ned 2-3 personer på 10-13skott vilket är ett magasin, så gjorde jag förut med viperan men plockade 8-11 gubbar på dess magasin med 64 så just nu är KCP'n bättre än Viperan på closecombat. Innan patchen fick man ju lyssna på konstant rock hela tiden nu är det mer sparsmakat på den fronten.

Jag kan bekräfta din LMG teori, jag var in idag 30minuter enbart för att låna Raven+Valor LMG, det är enbart när man ej kör siktet som den sprider så fort du drar fram siktet så skjuter den som en gud. Har ej provat S.V.E.R. bössan men det är nog samma sak där.

Detta missnöje är ju något som sprider sig på massa MAG forum som en löpeld också, så vi får väl se vad Zipper tänker göra åt saken. De kommer nog märka ett massivt bortfall av onlinespelare iaf.

Spelet är väldigt beroende av en bra trupp, och helst ska det vara galna mhb'are. Kunde ej igårnatt (läs fredag) men jag kommer ikväll på mer sätt än ett. Har respecat gubben nu med viperan och shotgun, shotgun är väldigt ojämn måste jag säga, en gång så plockade jag 6st nissar i rad iofs var 4st snubbar återupplivade av stygga medspelare så de lär ha haft 50-60hp en annan gång så placerade jag 6st skott och fick ihjäl 1 av 2 gubbar. Jag bedömde avståndet som 6meter körde med reflexsikte dessutom. Jag smög upp bakom dem så de stog still jag hade siktet på dom när jag brassade av :)

Jag köpte ju det här spelet som ett substitut under tiden innan BFBC2 kom ut, och det är ju så här, om de inte fixar en del saker så kommer jag lägga detta på hyllan. Orkar inte med att LMG går att använda som om det vore en SMG det blir omöjligt i längden. Jag förstår LMG's syfte i ett protectläge då man kan stå mer eller mindre stationerad på en plats med antingen bipod eller på knä och skjuta för att mota bort fiende, men att kunna köra en full closecombat assault på delmål ska fasen vara riktigt svårt.

Postad 27 February 2010 - 15:29

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jag köpte ju det här spelet som ett substitut under tiden innan BFBC2 kom ut, och det är ju så här, om de inte fixar en del saker så kommer jag lägga detta på hyllan. Orkar inte med att LMG går att använda som om det vore en SMG det blir omöjligt i längden. Jag förstår LMG's syfte i ett protectläge då man kan stå mer eller mindre stationerad på en plats med antingen bipod eller på knä och skjuta för att mota bort fiende, men att kunna köra en full closecombat assault på delmål ska fasen vara riktigt svårt.

Håller med på alla punkter och som sagt BFBC2 kommer ju på torsdag och som zipper sköter detta spel ser jag ingen anledning att fortsätta spela detta efter torsdag. Det är ju ganska sjukt att men inte lyckas balansera vapnen när man har haft beta test i olika former i ett halvår.

Men fram till torsdag är jag med, kanske inte så länge onsdag kväll måste ju ladda inför BFBC2 maratonet dagarna efter :P

Postad 01 March 2010 - 12:12

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0
Dyker in ikväll, haft fullt upp med Heavy Rain hela helgen :)

Postad 01 March 2010 - 13:19

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Dyker in ikväll, haft fullt upp med Heavy Rain hela helgen :)

Låter bra, jag är inne och krigar varje kväll. Snart får MAG konkurrens av BFBC2 också, får börja fundera på att kombinera red bull och koffeintabletter snart :D

Postad 01 March 2010 - 13:47

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Låter bra, jag är inne och krigar varje kväll. Snart får MAG konkurrens av BFBC2 också, får börja fundera på att kombinera red bull och koffeintabletter snart :)

Ja det blir dagens I-landsproblem; hur skall man hinna med både BC2 och MAG? :D

Postad 01 March 2010 - 15:00

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Låter bra, jag är inne och krigar varje kväll. Snart får MAG konkurrens av BFBC2 också, får börja fundera på att kombinera red bull och koffeintabletter snart :)

Kommer också in ikväll som vanligt. Men MAG kommer nog få stryka på foten till förmån för BC2 ett bra tag framöver för min del, mest tack vare dessa ######r LMG.
Ja energidryck lär behövas framåt veckoslutet, har redan laddat med en platta :P

EDIT: Verkar inte som att det blir något lir har ju en fat ps3 :D

Redigerat av vvv, 01 March 2010 - 19:13.

Postad 01 March 2010 - 20:30

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Kommer också in ikväll som vanligt. Men MAG kommer nog få stryka på foten till förmån för BC2 ett bra tag framöver för min del, mest tack vare dessa ######r LMG.
Ja energidryck lär behövas framåt veckoslutet, har redan laddat med en platta :D

EDIT: Verkar inte som att det blir något lir har ju en fat ps3 :)

Det är åt helsicke! Jag trodde hade hunnit att lösa problemet nu när jag kom hem ifrån jobbet men icke sa nicke! Jag har också en FAT 60. Förbannade påhitt att d######s med mig på.

Postad 01 March 2010 - 21:16

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Ja energidryck lär behövas framåt veckoslutet, har redan laddat med en platta :P

EDIT: Verkar inte som att det blir något lir har ju en fat ps3 :)

Energidryck som är så ###### vidrigt äckligt... :D

Postad 01 March 2010 - 21:21

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Energidryck som är så ###### vidrigt äckligt... :D

Har inmundigat saker som är så mycket värre, beska droppar för att nämna en :) Men jag gillar inte att de förstör min spelkväll. Och jag blir inte lycklig på dom om något händer med trophys men jag förstår inte riktigt hur det ska kunna hända? Synkar den inte mot någon server så all data ligger där?

Om inte så måste det ju vara ett definitivt krav att backupera om man köper en till ps3a, men hur fungerar det då man när man spelar på bägge vid olika tillfällen?

Postad 01 March 2010 - 21:30

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Har inmundigat saker som är så mycket värre, beska droppar för att nämna en :) Men jag gillar inte att de förstör min spelkväll. Och jag blir inte lycklig på dom om något händer med trophys men jag förstår inte riktigt hur det ska kunna hända? Synkar den inte mot någon server så all data ligger där?

Om inte så måste det ju vara ett definitivt krav att backupera om man köper en till ps3a, men hur fungerar det då man när man spelar på bägge vid olika tillfällen?

Tycker det rent ut sagt är förjävligt att något som detta kan hända. Okay om PSN ligger nere några timmar, men att det fuckar upp och i värsta fall raderar folks trophies och savegames är helt sanslöst.....

Postad 01 March 2010 - 22:07

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Energidryck som är så ###### vidrigt äckligt... :)

Finns väll godare saker men absolut värre. Men är ett måste vid långa sena sessions iaf för mig, man förlorar skärpan markant när det börjar dra lite i ögonen. Pimplar man lite energidryck är man speedad och på g ett bra tag till :)

Postad 10 March 2010 - 19:42

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Hallå....?

Verkar vara lika tomt här som i spelet. Kom igen nu! :)

Postad 10 March 2010 - 23:13

Munkee
  • Munkee
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Blir inte så mycket lirande nu för tiden med jobb och sånt som tar upp mestadels av tiden.
Väntar även på att folk ska komma upp i 60 nu så man kan byta...

Vad tycker ni vi ska köra för pmc sen?

Postad 19 March 2010 - 12:08

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
DLC till MAG. Ska bli roligt att se vad det gör för skillnad :)

Postad 19 March 2010 - 16:22

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

DLC till MAG. Ska bli roligt att se vad det gör för skillnad :)

Kul med lite nya prylar/skins. Dessutom är det dubbel XP mellan 25-28 mars. Låter som ett bra tillfälle att plocka upp MAG igen för min del, har vart mycket andra spel den sista tiden :lol:

Postad 20 March 2010 - 15:53

Cyberz
  • Cyberz
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Är spelet nått att ha?

Postad 20 March 2010 - 16:57

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Jag kan inte annat än att svara ja, dock väldigt beroende på vad man lirar med för folk. Samarbete är ju A och O

Postad 20 March 2010 - 17:53

Unregistered85748b11
  • Unregistered85748b11
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Jag tycker det är skitkul faktiskt.. Men det är rätt mastigt.
Mycket att hålla reda på, och det tar lite på en när man ser sin squad springa runt som yra höns och inte riktigt vet vad de ska göra eller en squadleader som inte gör sitt bästa.

Men de stunder då det går bra är det ett riktigt givande spel.

Postad 01 April 2010 - 22:45

Cyberz
  • Cyberz
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Nu har jag köpt det och lirat lite. Det är faktiskt riktigt bra!
Rätt förvånad att det inte är större i Sverige än det är.
Fullt ös hela tiden.

Tror att BC2 får samla lite dam =)

Postad 02 April 2010 - 01:22

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Är spelet nått att ha?

Definitivt. Jag har ingen tid att lira det, men vad jag kände då har inte förändrats nu. Inte mycket slår känslan av att plocka stackars förvirrade infanterister som små ankor med sin sniper. :)

Postad 09 June 2010 - 21:00

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
3 nya banor kommer att släppas den 22:e och kommer kosta 9.99Euro enligt källor.

http://www.gametrail...oming-june/2164

Postad 10 June 2010 - 10:23

Yoshimitsun
  • Yoshimitsun
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
Någon som lirar nnågong gång ibland eller lite mer ofta? Vi är två styckenn SVERs som gärna skulle vilja expandera, mic eller skype är att föredra.

Postad 10 June 2010 - 13:07

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Jag är SVER och lirar gärna med MHB:are då alla jag spelade med innan nu endast lirar andra spel.

Postad 10 June 2010 - 13:48

Yoshimitsun
  • Yoshimitsun
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Jag är SVER och lirar gärna med MHB:are då alla jag spelade med innan nu endast lirar andra spel.

Ska inte påstå att jag lirar allt för ofta men blir det tillfälle så är jag på, ska flytta till USA i slutet på Juli och eftersom MAG är bland de få spel som har stående servrar är det det spelet som lär liras mest just då.
"Ewerth" på PSN i alla fall.

Postad 15 June 2010 - 07:28

Zugar
  • Zugar
  • Lärjunge

• 495 inlägg
  • 0
Jag lirar ibland och har headset nick Zugar

Postad 25 June 2010 - 12:56

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Kan inte tala i micken efter uppdateringen. Har spelet blivit såpass sönder buggat?

Hör alla skit bra men ingen hör mig och syns inte att jag pratar.

Headsetet har använts innan på MAG.

Postad 26 June 2010 - 12:11

Munkee
  • Munkee
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Kan inte tala i micken efter uppdateringen. Har spelet blivit såpass sönder buggat?

Hör alla skit bra men ingen hör mig och syns inte att jag pratar.

Headsetet har använts innan på MAG.

Har du bestämt vad du skall köra efter SVER?

Postad 26 June 2010 - 12:18

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Tror det blir Raven. fast har några levels till plus att jag vill få igång mick mm

Postad 27 June 2010 - 12:13

Yoshimitsun
  • Yoshimitsun
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
Sorry Pip, strulade något rejält och jag orkade inte förklara allt med "kontrolltext". Jag kunde inte bjuda in till partyt i alla fall och då kändes det lite tomt.
Men testa att konfigurera micen i XMB.

Postad 27 June 2010 - 12:28

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Jag fick igång micken till slut.

Det är lugnt. Vi kan lira någon annan dag.

Postad 18 August 2010 - 12:19

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
En uppmaning till alla kära MHB:are.

Se till att köpa detta spel. Det är helt klart värt det.

Nya banor, spelsätt och utsrustning har släppts kontinuerligt sedan release. Nu kommer även beta testning på ännu ett nytt spelsätt med nya banor.

Tummen upp

Postad 20 August 2010 - 20:40

Munkee
  • Munkee
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Jag kommer börja lira igen när jag köpt ny tv, saknat MAG faktiskt.

Postad 17 September 2010 - 09:27

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0
Någon som testat den nya betan?

Tycker den är rikgit bra faktiskt! Underbart skill-system. Kommer bli mycket mycket bra. Även fast det är sjukt svårt att lira med Move controllern :P

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.