Kameraexperten - prissänkningar men inga leveranser
1053 svar till detta ämne
Postad 16 december 2008 - 13:23
Unregistereda4431c74
-
Unregistereda4431c74
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Läste detta på pricerunner, vet inte om det är så uppiggande.
"En del av de kunder vi har varit i kontakt med har makulerat sina köp och fått tillbaka sina pengar inom 2-3 Arbetsdagar (enligt lag har e-handlare 30 dagar på sig att återbetala)."
Bedrägeri och stöld kan polisanmälas!
Postad 16 december 2008 - 13:35
herodes
-
herodes
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Jag kommer som sagt att bestrida debiteringen av mitt Eurocard och göra anmälan i morgon.
Nån måtta får det vara!
Postad 16 december 2008 - 13:37
Unregistered35ababfd
-
Unregistered35ababfd
-
Forumräv
-
-
866 inlägg
Det här luktar NetSuperStore. Alltid billigast, aldrig leverans. Släng ut KameraExperten omedelbart från prisjämförelsen på prisjakt/Minhembio!!! Oseriösa företag ska inte tillåtas få draghjälp och marknadsföring via en seriös site som denna!
Postad 16 december 2008 - 13:46
linerback
-
linerback
-
Rookie
-
4 inlägg
Är med en av dem olyckliga som tyvärr beställt därifrån. Fick en makulering utan att jag bad om det dock med lovord om återbetalning igår. Men Nahaz, finns där någon som ej fått tillbaka sina pengar efter 3 dagar? Du som har verkar ha koll
Postad 16 december 2008 - 14:01
Unregistered9a8a4998
-
Unregistered9a8a4998
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Nu fick även jag tillbaka mina pengar.
Historik;
08-12-01: Beställer en Pentax W60
08-12-11: Mailar och ber dem makulera ordern (Blir lovad svar inom 24h)
08-12-12: Mailar igen och ber dem makulera ordern (Blir lovad svar inom 24h)
08-12-16: Maliar igen och ber dem makulera ordern.
08-12-16: Pengarna tillbaka på kontot. Dock inget mail från kameraexperten....
Kan tillägga att jag ringt >50 gånger och tre gånger kommit fram till deras telefonkö. Men efter 1 minut och 44 sekunder kommer meddelandet att telefonkön är full, VG ring senare. Detta trots att de precis innan informerat om att jag är placerad i kö och snart kommer någon ta hand om mitt samtal.
Nu är det iaf över och jag har fått tillbaka mina pengar (och dessutom köpt kameran över disk för ett 17% högre belopp).
GOD JUL!
Postad 16 december 2008 - 14:36
Nahaz
-
Nahaz
-
Beroende
-
-
1 349 inlägg
Jo dom flesta verkar ha fått pengarna tillbaka.
Men det ändrar inte det faktum att ingen fått något levererat.
Även om minhembio:s medlemmar fått sina pengar tillbaka efter hot om polisanmälan och massor av mail/samtal så kan det ju finnas hundratals eller tusentals kunder som sitter ute i Sverige och snällt väntar på varor som aldrig kommer komma. När dom inser att dom blivit lurade så finns inte företaget längre och pengarna måste komma från deras banker istället vilket kan bli en längre och krångligare process.
Postad 16 december 2008 - 14:37
cristopherj
-
cristopherj
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
åhh nu börjar jag bli less, mailade den 12e och makulerade min order, fortfarande inget svar.
imorgon är det 3dagar, får hoppas på det.
och om det är så att KE sitter här på forumet och betalar de som skriver här så SE MIG!!
God Jul
Postad 16 december 2008 - 14:38
tobiask
-
tobiask
-
Rookie
-
1 inlägg
Beställde vara 1 dec. Gjorde direktinbetalning via swedbank 2:a dec. Makulerade 5 dec och fick konfirmation att ordern var makulerad 5: dec. Har fortfarande inte sett några återbetalda pengar...
Postad 16 december 2008 - 14:39
cristopherj
-
cristopherj
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
åhh nu börjar jag bli less, mailade den 12e och makulerade min order, fortfarande inget svar.
imorgon är det 3dagar, får hoppas på det.
och om det är så att KE sitter här på forumet och betalar de som skriver här så SE MIG!!
God Jul
Postad 16 december 2008 - 14:49
Fredrick Håkan Erik Åberg
-
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
åhh nu börjar jag bli less, mailade den 12e och makulerade min order, fortfarande inget svar. imorgon är det 3dagar, får hoppas på det.
God Jul
Jag makulerade också den 12 dec, och jag tror att vi får våra pengar i morgon. För de som skriver att de har fått sina pengar i dag makulerade den 11 dec. Jag fick min makulering bekräftad i Fredags Kl:19:00. Så banken har ju inte gjort någonting förrän i går. Så vi får hoppas!.. /Fredrick
Postad 16 december 2008 - 14:51
cristopherj
-
cristopherj
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Jag makulerade också den 12 dec, och jag tror att vi får våra pengar i morgon. För de som skriver att de har fått sina pengar i dag makulerade den 11 dec. Jag fick min makulering bekräftad i Fredags Kl:19:00. Så banken har ju inte gjort någonting förrän i går. Så vi får hoppas!..
/Fredrick
Ja vi får hoppas på det, jag har dock inte fått min makulering bekräftad..
Postad 16 december 2008 - 15:04
herodes
-
herodes
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Nu har jag reklamerat köpet hos min kortutgivare vilket betyder att jag ej betalar något till KE.
/jan
Postad 16 december 2008 - 15:15
performance
-
performance
-
Rookie
-
2 inlägg
Om man reklamerar , betyder det att man kan få pengarna tillbaka??
Postad 16 december 2008 - 15:18
herodes
-
herodes
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Om man reklamerar , betyder det att man kan få pengarna tillbaka??
Ja, om säljaren inte kan leverera eller på annat sätt sköta sina åtaganden. Kolla med din kortutgivare/bank
Redigerat av herodes, 16 december 2008 - 15:19.
Postad 16 december 2008 - 16:13
Tomas_D700
-
Tomas_D700
-
Rådgivare
-
-
5 022 inlägg
Vi har publicerat en nyhet på Prisjakt och MinHembio där vi berättar om läget samt informerar om att Kameraexpertens samtliga prisuppgifter nu listas som alternativa tillsammans med en förklaring om varför.
Redigerat av Tomas_D700, 16 december 2008 - 16:17.
Postad 16 december 2008 - 16:22
MrFredrick
-
MrFredrick
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Vi har publicerat en nyhet på Prisjakt och MinHembio där vi berättar om läget samt informerar om att Kameraexpertens samtliga prisuppgifter nu listas som alternativa tillsammans med en förklaring om varför.
Funkar inte... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det här fick jag den 14/12/2008 Hej, Härmed bekräftar vi makuleringen av din order och pengarna skall vara åter på det belastade kontot under måndag eftermiddag. Vi beklagar även att vi inte kunnat leverera i tid. Med vänliga hälsningar / Kundtjänst Men jag ser inga pengar här inte...
Redigerat av MrFredrick, 16 december 2008 - 16:23.
Postad 16 december 2008 - 16:25
c0nne
-
c0nne
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Funkar inte... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det här fick jag den 14/12/2008
Hej, Härmed bekräftar vi makuleringen av din order och pengarna skall vara åter på det belastade kontot under måndag eftermiddag.
Vi beklagar även att vi inte kunnat leverera i tid.
Med vänliga hälsningar / Kundtjänst
Men jag ser inga pengar här inte... EXAKT samma svar fick jag! Tyder väl på Copy->Paste...
Postad 16 december 2008 - 16:42
Tomas_D700
-
Tomas_D700
-
Rådgivare
-
-
5 022 inlägg
Funkar inte...
Vad funkar inte?
Postad 16 december 2008 - 17:14
MrFredrick
-
MrFredrick
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Vad funkar inte?
Nu funkade "nyhet"s länken...
Postad 16 december 2008 - 19:37
-
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Ja vi får hoppas på det, jag har dock inte fått min makulering bekräftad..
Ofan det fick jag ett mejl om!, men jag tror att du får det ändå. Tror bara att KE inte orkar svara på alla Makuleringar som kunderna begär, de har nog ganska många mejl i sin inkorg tror jag. Det var ju nån på sida som skrev att han/hon fått sin order makulerad utan att begärt det!!!.
Postad 16 december 2008 - 20:12
Unregistereda4431c74
-
Unregistereda4431c74
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Nu fick även jag tillbaka mina pengar.
Historik; 08-12-01: Beställer en Pentax W60 08-12-11: Mailar och ber dem makulera ordern (Blir lovad svar inom 24h) 08-12-12: Mailar igen och ber dem makulera ordern (Blir lovad svar inom 24h) 08-12-16: Maliar igen och ber dem makulera ordern. 08-12-16: Pengarna tillbaka på kontot. Dock inget mail från kameraexperten....
Kan tillägga att jag ringt >50 gånger och tre gånger kommit fram till deras telefonkö. Men efter 1 minut och 44 sekunder kommer meddelandet att telefonkön är full, VG ring senare. Detta trots att de precis innan informerat om att jag är placerad i kö och snart kommer någon ta hand om mitt samtal.
Nu är det iaf över och jag har fått tillbaka mina pengar (och dessutom köpt kameran över disk för ett 17% högre belopp).
GOD JUL!
Grattis! Betalade Du med kort eller direktbetalning? En som väntar på sina pengar
Postad 16 december 2008 - 20:22
marlon55
-
marlon55
-
Rookie
-
2 inlägg
Hej
Vill också bara informera om mitt fall.
Såg väldigt bra pris på 6999kr för Panasonic Viera TH-42PX80 hos Kameraexperten och slog till 1/12. I onsdags fick jag ett mail som svar att min TV skickas till mig på fredagen 12/12 men det var en lögn. Idag har jag polisanmält Kameraexperten för bedrägeri och igår krävde jag att mitt köp makuleras och att jag får pengarna tillbaka. Jag får se vad som händer i fortsättningen.
Tack för det här forumet det är guldvärt.
Skriv om någon har fått pengarna tillbaks eller på något annat sätt hört vad som pågår.
Postad 16 december 2008 - 20:57
siqz
-
siqz
-
Rookie
-
7 inlägg
Makulerade lördag natt och pengarna tillbaka idag på morgonen
Ska nu köpa min kamera personligen, över disk!
Postad 16 december 2008 - 21:06
Unregisteredbe8c9cc0
-
Unregisteredbe8c9cc0
-
Rookie
-
8 inlägg
Makulerade lördag natt och pengarna tillbaka idag på morgonen 
Ska nu köpa min kamera personligen, över disk!
Fick du någon bekräftan att du skulle få pengarna idag? hur betalade du? Fick du kontakt med dem efter din makulering som du skickade ut i lördags? Om du nu försökte kontakta dem dvs.
Redigerat av Unregisteredbe8c9cc0, 16 december 2008 - 21:08.
Postad 16 december 2008 - 21:47
siqz
-
siqz
-
Rookie
-
7 inlägg
Fick du någon bekräftan att du skulle få pengarna idag? hur betalade du? Fick du kontakt med dem efter din makulering som du skickade ut i lördags? Om du nu försökte kontakta dem dvs.
Endast svar på mailen, ca 15 timmar efter ja krävde makuleringen. Där svarade dom att dom va ledsna för att ja tappat förtroendet och att pengarna skulle vara tillbaka på måndag eftermiddag. Men ja har inte försökt att få kontakt efter det.
Postad 16 december 2008 - 22:01
heanrock
-
heanrock
-
Rookie
-
5 inlägg
Funkar inte... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det här fick jag den 14/12/2008
Hej, Härmed bekräftar vi makuleringen av din order och pengarna skall vara åter på det belastade kontot under måndag eftermiddag.
Men jag ser inga pengar här inte...
Jag fick exakt samma mail men inga pengar än, får jag inga pengar imorn blir det polis-anmälan.
Postad 16 december 2008 - 22:05
ixus72
-
ixus72
-
Rookie
-
9 inlägg
Finns det någon ute i landet som fick någon vara idag??
Postad 16 december 2008 - 22:20
c0nne
-
c0nne
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
har jag inte mina pengar imorgon (med tanke på att det kan ta 3 bankdagar f.r.o.m måndag) så kommer jag också polisanmäla dem.
Jag har tappat hoppet om att få tillbaka pengarna
Postad 16 december 2008 - 22:21
thekidx
-
thekidx
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
I morgon blir de polis anmälan, tråkigt att det skall behöva hända men det är det som jag lovade KE i mina mail och för att inte var sämre än dem så skall man stå för vad man lovar. Pengar på kontot är deras räddning.
Otto
Postad 16 december 2008 - 22:21
Beek
-
Beek
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Postad 16 december 2008 - 22:33
Kaernell
-
Kaernell
-
Rookie
-
5 inlägg
http://www.allabolag.se/5567191365
Frågan är om personen som står med där endast figurerar som sk. målvakt.
Postad 16 december 2008 - 22:34
Unregisteredd4f00ae6
-
Unregisteredd4f00ae6
-
Rookie
-
9 inlägg
Lade en order på en Navigon 2110 MAX EUROPA den 1/12. Har fortfarande inte fått den.
Ska ta och makulera ordern och begära pengarna tillbaka.
Jättekul..=( Not..
Detta skulle vara en present till svärfarsan.
Har ringt kundtjänst massa gånger denna vecka utan framgång.
Postad 16 december 2008 - 22:37
Beek
-
Beek
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Frågan är om personen som står med där endast figurerar som sk. målvakt.
Kontakta revisorn och fråga om företaget?
Postad 16 december 2008 - 23:01
linerback
-
linerback
-
Rookie
-
4 inlägg
Ofan det fick jag ett mejl om!, men jag tror att du får det ändå. Tror bara att KE inte orkar svara på alla Makuleringar som kunderna begär, de har nog ganska många mejl i sin inkorg tror jag. Det var ju nån på sida som skrev att han/hon fått sin order makulerad utan att begärt det!!!.
Jag fick min makulering utan att ja bett om de och jag skicka och fråga vad problemet var men inget svar... men jag förutsatte nästan att dem inte hade varan som jag beställt så jag bad dem sätta in pengarna igen, då fick jag samma meddelande o makulering med samma lovord om pengarna på mån eftermiddag. Så som jag har fattat de så rent kronologiskt borde jag ha mina pengar imorgon (3e bankdagen) om man ska följa när andra fått makuleringen och tiden då dem fått tillbaka pengarna... väntar spänt. Sorgligt för dem stackare som inget vet. Borde inte media kopplas in så alla varnas innan skadan är skedd?
Postad 16 december 2008 - 23:13
habomaster
-
habomaster
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag beställde en PS3 från detta företaget den 1/12 och skickade första mailet om makulering den 11/12. Jag har inte hört något från dem, inte ens bekräftelse på beställningen. Igår hotade jag med polisanmälan och fortfarande inget. Har provat båda mailadresserna. Har jag inte hört något på fredag går jag till polisen.
Postad 16 december 2008 - 23:33
heanrock
-
heanrock
-
Rookie
-
5 inlägg
Postad 17 december 2008 - 02:20
Unregisterede68eb861
-
Unregisterede68eb861
-
Guru
-
-
5 548 inlägg
Hmm...har luskat vidare lite på internet. Fann många flera underliga saker kring KE. Det finns t ex massor med mer eller mindre tvetydiga bolag registrerade på samma boxnummer som KE - Box 1464, hur det fungerar exakt med detta boxnummer vet jag dock inte. Om det t ex finns "underboxnr" till detta boxnr. Saxat lite från cint.se. Hoppas "Gäst" som skrivit detta nedan på cint.se inte misstycker. :-) Det är inte det gamla kameraexperten, utan ett nytt bolag namnändrat till Kameraexperten i Sverige AB
Sammanfatningsvis verkar det handla om en "long scam" dom har säkert dragit in minst tio mille, 2 veckor på alla ledande pris sajter med lägsta priser på allt dessutom nu inför jul. recentionerna kan dom enkelt generat själv.
Gamla Bolaget: Kameraexperten Storgatan 33 24439 Kävlinge Sweden http://www.kameraexperten.se [email protected]
Nya bolaget: Kameraexperten i Sverige AB Org.nummer: 556719-1365 Bolagsform: Aktiebolag
Registreringsår: 2006
2007-10-25 ändring av firmanamn fd. Grundstenen 113859***
Box 1464 C/o, Tenstavägen 52, 163 61 Stockholm, Sweden Phone : 08-57973006 171 28 Solna Stockholms län
Omsättning 2007 0 kr Antal anställda 0
Information om domänen www.iis.se Kontakt-ID kamera0802-00001 Företag Kameraexperten AB Organistionsnummer [SE]556719-1365 E-postadress [email protected] Telefon +46.841014207
***AB Grundstenen (som "det nya" bolaget hette innan en ny namnändring 2007-10-25 till Kameraexperten i Sverige AB) är ett "färdigregistrerat" aktiebolag vilken klåpare som helst kan starta genom att betala en firma att fixar alla papper, intyg på aktiekapital m.m. Man köper alltså en startklart aktiebolag, och siffrorna 113859 är detta så kallade lagerbolags löpnummer vid köpet. http://www.standardb...lag/aktiebolag/Tenstavägen 52 som är Co/adress för företages BOX i Solna ligger i Spånga!! och där finns ingen i bolagstyrelsen registrerad som boende, och det är bara ett vanligt hyreshus. Dessutom går inte att finna något av de fasta telefonnumren ovan kring bolaget varken på Eniro.se eller Hitta.se Så med tanke på allt detta + det som händer alla KE-kunder (eller inte händer i form av ej leverarade varor) är en varning för KE i nuläget minst sagt milt uttryckt. Mvh JB *** Vissa uppgifter avlägsnade med hänvisning till regel 9.1 (Tomas_D700)
Redigerat av Unregisterede68eb861, 17 december 2008 - 07:17.
Postad 17 december 2008 - 03:08
la haine
-
la haine
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Jag avbeställde i fredags ,skulle fått pengarna i måndags ...så är dom inte insatta imorgon middag ,så får man ju göra en polisanmälan och ringa banken å shiit.. *suck*
..den här tråden är ju 18 sidor ren ångest.
Postad 17 december 2008 - 03:47
Inchi
-
Inchi
-
Rookie
-
5 inlägg
La själv en beställning den 30/11
på en Canon Speedlite 580EX II för 3899 kr
Mailade dem om att jag inte hade fått nån bekräftelse på ordern, fick de inom timmen, med en bild på beställningen.
Mailade dem dagen efter föratt fråga när man kunde tänkas få den skickad. Fick svar kort där efter igen att den skulle skickas 3 dec, så man satt där snällt och väntade.
Väntade till måndagen efter och skickade ett nytt mail till dem och frågade hur de går med beställningen, fick svar samma dag om att dom har mycket just nu med julen och allt. och att dom skulle skicka de på onsdagen den 10 dec, väntar fortarande,
Skickade ett nytt mail till dem den 15, om att de har gått väldigt lång tid och att man borde få nån typ av kompesation lr info om sin beställning, fortfarande inge svar. Har även ringt dem idag tisdag men kommer inte fram.
Grymt irriterad och förbannad, och så snubblade man över denna tråd på prisjakt.
Och man blir ju nojig.
Frågan är om man ska maila å makulera å kräva sina pengar lr ska man vänta snält ett tag till ?
Men de e väldigt oroväckande allt de man ser på forumet..
Postad 17 december 2008 - 04:06
Unregisteredb08c1ade
-
Unregisteredb08c1ade
-
Rookie
-
1 inlägg
Så här ser det ut för mig:
Beställde en IPod den 3 december. Fick ingen orderbekräftelse. Ringer dagen efter och frågar när varan kommer (skulle komma i mitten av nästa vecka, dvs den 10 ungefär), och man skulle maila ett bekräftelsemail manuellt, "nånting blivit fel". Ingenting händer. Mailar, dem säger att den skickas på onsdag.
Makulerar den 12:e, och pengarna skulle vart tillbaks den 15..
Alltså ungefär som för många andra.
Har inte sett röken av några pengar än så länge..
Postad 17 december 2008 - 07:31
Unregistered3085db9a
-
Unregistered3085db9a
-
Rookie
-
7 inlägg
Hupp jag fick mina pengar tillbaka, knappt utan att ha bett om det. Jag skrev ett mail till dom att om dom inte kunde leverera så kunde dom se min order som makulerad. Fast jag har inte fått nån annan respons/bekräftelse?? Hoppas ni andra som ligger ute med flis får tillbaka det ni skall ha.
Men var fan ska man köpa en Pentax K200D nu då??
/Janne
Postad 17 december 2008 - 09:19
c0nne
-
c0nne
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Hupp jag fick mina pengar tillbaka, knappt utan att ha bett om det. Jag skrev ett mail till dom att om dom inte kunde leverera så kunde dom se min order som makulerad. Fast jag har inte fått nån annan respons/bekräftelse?? Hoppas ni andra som ligger ute med flis får tillbaka det ni skall ha.
Men var fan ska man köpa en Pentax K200D nu då??
/Janne
Fick du denna makuleringsbekräftelse i söndags med löfte om pengar på måndag? Men fick dom idag (Onsdag)? Vilken bank har du? MVH Conrad
Postad 17 december 2008 - 09:43
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
I metro idag finns ett stort test av platt-tv i samsrbete med pricerunner. Där skriver dom även ut priset. På 3/10 tv-apparater skriver dom ut att kameraexperten är billigast. Tex Panasonic TH-50PX. Där kostar den 9299:- på kameraexperten. Vidare i artikeln står det "Panasonics modell har en ännu bättre bild. 9300:- låter som rena fyndet"
Undra hur många som beställer denna 50" plasma från kameraexperten efter att ha läst metro, men som aldrig kommer få en 50" plasma.....
Postad 17 december 2008 - 09:47
HarmanKardon
-
HarmanKardon
-
Användare
-
-
168 inlägg
Avbeställde min blixt i fredags, fick ett mail på söndag kväll att pengarna skulle betalas tillbaka på måndag em. Ännu har jag inte fått några pengar...
Skickade idag ett nytt mail där jag talade om för dem att om jag inte ser pengarna på mitt konto idag så polisanmäler jag.
Postad 17 december 2008 - 09:55
cristopherj
-
cristopherj
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
jag kommer också polisanmäla om jag inte får mina pengar idag
Postad 17 december 2008 - 10:19
Unregistered3085db9a
-
Unregistered3085db9a
-
Rookie
-
7 inlägg
Fick du denna makuleringsbekräftelse i söndags med löfte om pengar på måndag? Men fick dom idag (Onsdag)? Vilken bank har du?
MVH Conrad
Nope bara "tisdagslöftet" ingen bekräftese på makulering. Swedbank jag handlade med kort, beloppet låg som skyddat hela tiden och imorse så var beloppet tillbaka på kontot. /J
Postad 17 december 2008 - 10:34
cyax
-
cyax
-
Användare
-
-
182 inlägg
Nope bara "tisdagslöftet" ingen bekräftese på makulering.
Swedbank jag handlade med kort, beloppet låg som skyddat hela tiden och imorse så var beloppet tillbaka på kontot.
/J
Hur många dagar var beloppet reserverat? Låter bra om KE nu bara reserverar betalningen till dess att beställningen levereras, det skulle kännas tryggare. För mig var det reserverat i två dagar innan det drogs, makulerade dagen efter då ingen leverans gjorts och pengarna var tillbaka inom 24 timmar.
Postad 17 december 2008 - 10:38
c0nne
-
c0nne
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Nope bara "tisdagslöftet" ingen bekräftese på makulering.
Swedbank jag handlade med kort, beloppet låg som skyddat hela tiden och imorse så var beloppet tillbaka på kontot.
/J
hmm, ja här har det inte kommit in några pengar än iaf  Kommer hålla mitt löfte till dem iaf, kommmer polisanmäla dem idag iaf!
Postad 17 december 2008 - 10:43
Cobal
-
Cobal
-
Rookie
-
2 inlägg
Det som retar mig allra mest är den totala frånvaron av kommunikation, helt otroligt!
Har inte fått någon som helst respons, blir nog en anmälan här också!
Postad 17 december 2008 - 10:43
MrFredrick
-
MrFredrick
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Men jag ser inga pengar här inte...
Fortfarande inga pengar idag onsdag...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Köp & Sälj
-
→
Butiker & Import
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|