card.png 64.7K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Unregistered02428d26, 02 May 2009 - 10:52.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 02 May 2009 - 10:51
har inte tid och jaga massa trophys när man har en 2 ½ åring hemma, men ett par stycken har man lyckats skrapa ihop iaf.
card.png 64.7K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Unregistered02428d26, 02 May 2009 - 10:52. Postad 03 May 2009 - 12:51
Starkt jobbat med denna tråden.
Min platina i Uncharted är inte med. Undrar vem som kommer bli först med platina i SIngstar. Redigerat av klarinettmeister, 03 May 2009 - 12:51. Postad 03 May 2009 - 13:04
jag har inte uppdaterat platinalistan Postad 03 May 2009 - 19:26
hihi. såg det. var litet snabb med att skriva bara. Postad 07 May 2009 - 15:49
har aldrig brytt mig om att jaga trophys men nu tänkte jag att jag ville ta alla trophys i quantum of solace, har spelat igenom spelet nu men är långt ifrån färdig med alla trophys,, kan man bara gå tillbaka till vilket kapitel man vill för att ta olika trophys,, alltså kan man hoppa fram och tillbaka som man vill nu för att ta dom sista?
Redigerat av andreassofus, 07 May 2009 - 15:49. Postad 07 May 2009 - 20:17
jadå du kan hoppa hur du vill Postad 08 May 2009 - 05:13
låter bra det, tänkte fixa platina nu tycker det verkar svårt bara eftersom man inte riktigt vet vilka trophys som finns i dom olika kapitlen tex om man samla olika saker i spelet så vet man ju inte hur många "saker" det finns i dom olika kapitlen Postad 08 May 2009 - 18:18
Då ska du ha en trophyguide, brukar kika på denna sida om det är något jag funderar över:
http://www.ps3trophi...quantum-solace/ länkade den direkt till spelet ifråga du funderade över. Postad 09 May 2009 - 08:42
tackar för det. Postad 11 May 2009 - 22:18
aha så det är du Postad 13 May 2009 - 20:35
Nu har även jag reggat mig
Har fixat en hel del troféer den sista veckan. Vilken dag som helst så blir det en platina för Buzze. Jag har bara några spel kvar med vänner. Tycker att ps3trophycard borde kunna ge mer info. T.ex. listor per land.
Postad 13 May 2009 - 21:05
Du har ju inte alls mycket kvar i Buzz :-) Postad 14 May 2009 - 17:19 Jo det har blivit sålt. Har tyvär glömt ta bort annonsen Postad 14 May 2009 - 17:22
tyckte det låg ute lite länge då det var ett kanonpaket hade slagit till om plånboken varit lite fetare i nuläget Postad 15 May 2009 - 15:42
sådär, 100% på Flower senaste tillskottet. Var inte allt för svårt heller, på sin höjd lite klurigt
Men spelet rekommenderas iaf, riktigt bra var det. Möjligtvis med undantag av bana 5 som gjorde att man blev lite deprimerad... Postad 22 May 2009 - 20:25 Kan ju jag med flika in med att det är jag som är Lunna85 på 12e plats =) Postad 23 May 2009 - 06:34
Jag har annars ett 360 Elite med 4 lir som ska väck nu om det kan intressera? Postad 23 May 2009 - 09:27
vad är det för lir? Postad 23 May 2009 - 19:50
resident 5, cod3, fifa 08, overlord (samtliga fungerar på t.ex games inbyteskampanjer)
Postad 02 June 2009 - 13:34
Nu har man kommit igång med samlandet igen efter ett långt uppehåll.
Två kvar, tror jag, på Burnout till platinum. Klara inFamous som elaking på Hard sen platinum, klar med den drygaste iaf.. 100% shards. Sen efter det så blir det att ta tag i Bionic Commando igen(fick lägga sig på is när inFamous visade sig vara superawesome) och sen Tomb Raider så har en hel del att samla. Så vad håller folk på att samla i för spel nu ? Tycker det har varit lite för dött i tråden så måste få igång lite diskussion här Postad 02 June 2009 - 13:45
Jag har tappat det mesta av mitt spelsug så jag samlar ingenting hoppas på att man får en lång å bra spel höst/vinter. Men just nu så är det någon stackars timme i veckan Postad 02 June 2009 - 14:03
Jasså? Inget mer KZ2 ens ? Postad 02 June 2009 - 14:21
Kz blev det inte mycket av när jag tittar in å spelar så blir det oftast cod4 Postad 02 June 2009 - 14:31
Aha okej, trodde att det var kz ftw ett bra tag där. Cod4 är ju tusen ggr bättre iaf Hade väl tappat suget på att spela med. Va väl i stort sett inFamous som fick mig att hitta spellusten igen, längesen jag kunde sitta och ösa i flera timmar utan att tröttna. Hoppas lusten håller i sig bara.. behöver någon slags underhållning nu när man är arbetslös. Postad 02 June 2009 - 16:31 Just nu är det Platinum i TR:U som gäller. Har ju väntat länge och väl på att det ska patchas så det har varit ganska dött på full-spelsfronten under ca. 2 månader. Däremot har jag hunnit med flera PSN titlar under den tiden, har 2 jobbiga troféer kvar på Watchmen och 3 stycken på Rag Doll Kung Fu. Dock vet jag att två av troféerna i RDKF är lätta, bara det att man måste vara två för att ta dom, den tredje - Rag Doll Master - däremot håller jag på att bli vansinnig på. Har bara jonglerings-utmaningen kvar men det känns som att det bara är tur om man lyckas ta den. EDIT: Kerren, nu måste det väl vara enklare för dig att uppdatera listan väl? Om du loggar in på http://se.playstation.com/home/ med MHBTrophy så har du ju allas antal troféer på Mina Vänner-sidan. Känns som att den borde uppdateras så fort du synkar trophies från ps3an. Redigerat av Unregisteredddb310e6, 02 June 2009 - 17:07. Postad 02 June 2009 - 18:25
litar inte så mycket på den då jag själv saknas 30+ trophys där trots att jag uppdaterade igår Postad 02 June 2009 - 18:59 jasså, ja det var ju inte så bra. Konstigt att dom inte kan få det att funka effektivt direkt... Postad 02 June 2009 - 20:17
Tog just hem Platinum på Buzz. Quiz TV
Nu är det mest Singstar som gäller. Men att plocka de sista troféerna där är nästintill omöjligt. Spelar även Call of Duty 5 och Monsters v.s. Alien just. Gick även i mål på Uncharted för ett par veckor sedan. Men det var klart till 47% så det finns väl ett par troféer till att ta där. //Pryzze Postad 02 June 2009 - 22:55
Tog platinum i Dead Space. Ja, jag vet att jag var långsam att ta den. Jag var iaf. snabb med platinum och därefter 100% i Killzone 2.
Har tagit några troféer i Echocrome och Singstar. Men Singstar har riktigt svåra troféer. I LBP saknar jag "endast" online-troféerna. Har inte tid eller ork att fixa nya banor. Håller på med Resistance 2 nu. Har bara en trofé kvar. Måste döda 10000 motståndare i tävlingsläge online. Har dödat ca. 2800 nu. Går segt. //Matrixen Redigerat av klarinettmeister, 02 June 2009 - 22:55. Postad 05 June 2009 - 14:33
Tog guldet i RDKF igår och det var nog jongleringen som va svårast men när jag väl fick den så fick jag mycket mycket mer poäng än vad som krävdes. Gjorde så att jag kastade upp "grodan" mot vänstra väggen och bara kasta "hadouken" på han när han närmade sig marken för att riskera att inte missa. Annars tog jag Platinum i inFamous igår också.. va inge vidare svårt.. svåraste va väl att ta alla blast shards men när jag väl va klar med första varvet så hade jag tagit 349st. Så för att hitta den sista så letade jag fram en karta med alla shards och gick igenom 2,5 öar innan jag hitta den sista jäveln:) Nu är det fortsätta Bionic Commando som gäller, väldigt drygt att man måste ta alla collectables på samma runda.. särskilt eftersom om man råkar gå till nästa "bana" så går det inte komma tillbaka pga autosave. Edit: Platinum Bionic också.. jag har alldeles för lite att göra på dagarna numera.. :S Redigerat av Grillas, 06 June 2009 - 21:13. Postad 09 June 2009 - 13:19
Varför vi inte kommer få Trophys på PSP..
Postad 09 June 2009 - 16:28 Säga vad man vill om att det inte blir trophies till PSP (personligen så har jag ingen så jag bryr mig egentligen inte), men det var en riktigt bra förklaring, helt rätt tänk av Sony Postad 16 June 2009 - 21:49
Dags för en ny uppdatering snart ?
Senast jag kolla så va jag 1% ifrån Glericus på lvl mätaren så vore kul att se om man kommit om i poängen Sen trophyn där man ska invitea en person i Burnout.. antar att den man invitar måste vara inne i spelet ? Är det nån som har lust att ställa upp lite snabbt nån gång så man kan fixa den ? Postad 16 June 2009 - 22:23
ska försöka ta mig tid någon dag men kan garantera att du tagit dig om Glericus helt klart. där är nog någon till som lyckats med det Postad 17 June 2009 - 11:46
Jag har väl dig på min lista ? Är jag online och du inte fått den än så skriv en pling Själv har man tagit det lugnt nu med trophyjagandet, men några har ju blivit av Postad 17 June 2009 - 12:00
Åhå låter bra
Jajamän jag har dig på min lista så Tack för att du ställer upp, skickar iväg en pling när jag ser dig online då Har legat i som fan nu med trophys.. eller iaf sett till att jag fixat platinum i dom spelen jag hade kvar.. blir nog en paus på samlandet så fort Tales of Vesperia släpps till xboxen. Alternativt att det slutar regna ute så man äntligen kan lära sig hoppa hopprep Edit: Hann fixa den där invite trophy innan du loggade in xdusty så behövdes inte:) Vart dock lite missnöjd när jag inte fick platinum.. trodde de va den som fattades. Måste man göra mugshot trophyn för att få platinum ? :S isåfall blir de drygt. Redigerat av Grillas, 17 June 2009 - 23:33. Postad 18 June 2009 - 01:24
Yeap. Mugshoten måste man ha. Jag använda min Eye toy kamera till det. Den jag har kvar är den när man ska samlas i wildcats stadium. Jobbigt. Postad 18 June 2009 - 07:07
Samling i Stadium var lite trög att få till.
Det löste sig när jag spelade med headset och bad spelledaren att starta timed challenge nr2 (?) där det börjar med att alla ska samlas där. Postad 27 June 2009 - 00:08
Och så fick jag min första Platinum igår, och den fick jag på Terminator Salvation. Inte världens svåraste spel, bara att köra det på Hard så fixar man 100% på en genomspelning...Läst om killar (min bror också) som klarat det på 3-4 timmar, har jobbat hela veckan, så det tog 4 dagar och kanske 7-8 timmars speltid för mig. Nu ska jag nog sälja spelet på Tradera.
Redigerat av Unregistered28641812, 27 June 2009 - 00:10. Postad 27 June 2009 - 11:45 Var det för stora bokstäver i första inlägget? Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 June 2009 - 11:57. Postad 02 July 2009 - 23:35
Det vore trevligt med en uppdatering. Men om du inte orkar så kan jag meddela att man ska kunna jämföra trophies med varandra(som inne i PS3an) på nätet inom snar framtid. Detta lovade Sony computer Entartainment Europe här om dagen.
Postad 03 July 2009 - 10:11
Låter bra, känns som ett naturligt steg nu när man redan kan se antalet trophies man har skrapat ihop.
Förstår om du inte orkar updatare listan i denna värmen, kerren. Dock skulle det uppskattas OT: Yoshimitsun, lyssnar igenom en massa gamla avsnitt av Spelradion och då och då läser dom upp kommentarer från någon som använder samma användarnamn som du, är det du eller är det bara ett sammanträffande? Postad 05 July 2009 - 12:12
Hehe, jovisst är det även jag som skickat in det. Yoshimitsu var upptaget här så jag lade till ett "n". 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |