Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,85 (33) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9,07 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6,86 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8,33 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 23 januari 2010 - 15:45

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Ok, lite mer snack och gameplay om BC2 från vår gode vän Carl på DICE:

Postad 24 januari 2010 - 20:30

gårdemyr
  • gårdemyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Detta ser ju riktigt bra ut, frågan är bara ska man ha det till PC eller PS3?

Alltid varit för FPS spel på PC, men ska man göra ett undantag här, vad säger ni?
(Hur är det med kontrollerna? Lär man sig dem snabbt eller?)

Postad 24 januari 2010 - 20:46

Unregistered11dd1ec2
  • Unregistered11dd1ec2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Detta ser ju riktigt bra ut, frågan är bara ska man ha det till PC eller PS3?

Alltid varit för FPS spel på PC, men ska man göra ett undantag här, vad säger ni?

Mm står inför samma val här,tycker det blir snäppet bättre på PC generellt.
Körde ps3 betan och för min egen del behövde jag spela mycket för att hålla upp nivån på mitt siktande..
Kontrollerna funkade utmärkt,man lär sig snabbt..Fast det är en viss inlärningskruva,du kan inte hoppa in i spelet och förvänta dig att regera första rundorna.Efter ett par timmar har du kommit in i det dock.

Har du en bra PC så rekommenderar jag det,annars behöver du tålamod för att lära dig spela FPS på konsol,men just detta spelet tycker jag funkar hyfsat bra på konsol.

Postad 24 januari 2010 - 20:56

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
För mig blir det till PS3an, det går fort att komma in i spelet precis som HifiJohan nämner. Kommer förmodligen att betatesta till PC också, om jag nu får en nyckel i från CT.

Förmodligen kommer det svida till i plånboken om man ska ha en pc som allt bara flyter på i högsta upplösning, och just nu har jag enbart bärbara datorer i hemmet.

Skälet till PS3 är att det blir så mycket enklare, sitta i soffan och lira avslappnat är riktigt skönt. Och jag slipper kostnaden för monstergrafikkort och dylikt.

Postad 24 januari 2010 - 21:00

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Ja, du frågar ju frågan i PS3-delen av forumet, så jag anar vad flertalet här skulle svara... :)

Har du inte lirat FPS-spel på konsol tidigare så kan det helt klart vara lite jobbigt i början innan man får in tekniken, men med lite tålamod och viljestyrka så går det ändå rätt fort att lära sig. Precisionen är inte lika bra med en handkontroll som med en mus till PC, men det funkar ändå riktigt bra och alla spelar ju på samma villkor.

Jag måste erkänna att jag faktiskt föredrar att spela FPS-spel till PC, men likväl är det förbannat roligt när vi är ett gäng MHB:are som tillsammans spelar Modern Warfare 2 och andra FPS-spel till PS3.
Att sitta i soffan och spela på storbilds-TV:n med surroundljud är också skönare än att sitta framåtböjd framför en datorskärm. :)

Jag funderar också om jag ska köpa Bad Company 2 till PS3 eller PC, men jag tror det får bli till förstnämnda spelmaskin tack vare alla underbara MHB-kompisar. :)

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 24 januari 2010 - 21:02.

Postad 24 januari 2010 - 22:38

Unregistered11dd1ec2
  • Unregistered11dd1ec2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
mm skönt gäng på mhb som säkert kommer lira mycket..lutar åt ps3 för mig..behöver i princip uppgradera allt på datorn..det svider lite i plånboken.. bestämmer mig efter pc betan har släppts och får höra ett o annat om den..sen har man ju en skön magnum soffa också så :)

Postad 25 januari 2010 - 00:45

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

bestämmer mig efter pc betan har släppts och får höra ett o annat om den..

När släpps den och kan man anmäla sitt intresse för den någonstans?

sen har man ju en skön magnum soffa också så :)

Ja, de är ju toksköna. Har en liknande soffa här hemma som man somnar i hela tiden. Skitjobbigt när man ska se film. :)

Postad 25 januari 2010 - 07:05

Unregistered11dd1ec2
  • Unregistered11dd1ec2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
PC betan släpps den 28:e och du får automatiskt tillgång till den via förbokningserbjudanden på diverse online butiker som t.ex webhallen och steam.Kommer säkert släppas än en hel del drös med nycklar på diverse gaming sidor efter det släpps.Men ska du vara garanterad får du nog förboka på nån sida.Man sägs även få en nyckel om man är registrerad medlem på Combat Testing som användes vid PS3 betan..

http://blogs.battlef...229-n-dice.aspx

Så på torsdag blir det mer nyttig info.

Redigerat av Unregistered11dd1ec2, 25 januari 2010 - 07:05.

Postad 25 januari 2010 - 09:03

gårdemyr
  • gårdemyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Mm står inför samma val här,tycker det blir snäppet bättre på PC generellt.
Körde ps3 betan och för min egen del behövde jag spela mycket för att hålla upp nivån på mitt siktande..
Kontrollerna funkade utmärkt,man lär sig snabbt..Fast det är en viss inlärningskruva,du kan inte hoppa in i spelet och förvänta dig att regera första rundorna.Efter ett par timmar har du kommit in i det dock.

Har du en bra PC så rekommenderar jag det,annars behöver du tålamod för att lära dig spela FPS på konsol,men just detta spelet tycker jag funkar hyfsat bra på konsol.

Tyvärr är problemet datorn, har funkat bra nu i ca 2 år, kan spela MW2 på bra inställningar, men det kommer inte räcka till BC2 tyvärr. Och då svider det rejält i plånboken ifall jag ska uppgradera datorn. (Blir väl för eller senare iofs, men ja.

För mig blir det till PS3an, det går fort att komma in i spelet precis som HifiJohan nämner. Kommer förmodligen att betatesta till PC också, om jag nu får en nyckel i från CT.

Förmodligen kommer det svida till i plånboken om man ska ha en pc som allt bara flyter på i högsta upplösning, och just nu har jag enbart bärbara datorer i hemmet.

Skälet till PS3 är att det blir så mycket enklare, sitta i soffan och lira avslappnat är riktigt skönt. Och jag slipper kostnaden för monstergrafikkort och dylikt.

Samma problem för mig, håller med dig, skönare att sitta i soffan med surround och 104" :)

mm skönt gäng på mhb som säkert kommer lira mycket..lutar åt ps3 för mig..behöver i princip uppgradera allt på datorn..det svider lite i plånboken.. bestämmer mig efter pc betan har släppts och får höra ett o annat om den..sen har man ju en skön magnum soffa också så :)

Jaja många som spelar härifrån? Kanske får "gå med" och visa mina så kallade skills :)

Postad 25 januari 2010 - 09:07

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Jaja många som spelar härifrån? Kanske får "gå med" och visa mina så kallade skills :)

Vi var riktigt många här som körde PS3betan, jag hann att nöta 123 timmar på samma bana och jag blev aldrig less någongång. Riktigt skönt gäng, och teamplay som var helt underbart. Spelet är så extremt bra.

Postad 25 januari 2010 - 10:23

gårdemyr
  • gårdemyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Vi var riktigt många här som körde PS3betan, jag hann att nöta 123 timmar på samma bana och jag blev aldrig less någongång. Riktigt skönt gäng, och teamplay som var helt underbart. Spelet är så extremt bra.

Låter ju nice :)
Blir nog att införskaffa sig spelet när det släpps. Förresten kan man spela betan nu? (kan jag få tag på betan)

Postad 25 januari 2010 - 10:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
BF:BC 2 Preview

Postad 25 januari 2010 - 12:26

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Låter ju nice :)
Blir nog att införskaffa sig spelet när det släpps. Förresten kan man spela betan nu? (kan jag få tag på betan)

Ps3 betan är stängd sedan slutet av december men det ska komma demo den 4 feb.
Undrar hur demon kommer funka med unlocks osv. man lär ju inte kunna låsa upp alla som i betan, hoppas man får välja några stycken av allihop som man kunde i demot för BC, om jag minns rätt. Så man slipper spela med "skitvapen" hela demot :)

Ska bli intressant och se hur de lyckats med fordonskontrollen, default kontrollen i betan var ju ingen höjdare direkt men den funkade.
Hade även varit roligt om det var en annan bana med lite fler fordons typer.

Postad 25 januari 2010 - 13:38

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Undrar hur demon kommer funka med unlocks osv. man lär ju inte kunna låsa upp alla som i betan, hoppas man får välja några stycken av allihop som man kunde i demot för BC, om jag minns rätt. Så man slipper spela med "skitvapen" hela demot :)

Ska bli intressant och se hur de lyckats med fordonskontrollen, default kontrollen i betan var ju ingen höjdare direkt men den funkade.

Jag väntar spänt, det är nästan olidligt. Jag har inget substitut spel just nu heller.

Postad 25 januari 2010 - 14:52

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Usch, det är ju mer än en vecka kvar innan demot släpps ju. Ska bli riktigt intressant och se om BFBC2 tar över mina spelkvällar, eller om jag fortsätter med MW2.
:P

Postad 25 januari 2010 - 15:29

Unregistered11dd1ec2
  • Unregistered11dd1ec2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Undrar hur demon kommer funka med unlocks osv. man lär ju inte kunna låsa upp alla som i betan, hoppas man får välja några stycken av allihop som man kunde i demot för BC, om jag minns rätt. Så man slipper spela med "skitvapen" hela demot :P

Kommer troligtvis bli Port Valdez på demot,vinterbana med choppers =) Kommer bli grymt!
Mer info om demot skulle släppas denna veckan

Postad 25 januari 2010 - 15:35

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Är det bara jag som får en otäck känsla om att demot kommer att vara singelplayer kampanjen och man ej kommer ha möjligheten att spela multiplayer läget.

Postad 25 januari 2010 - 17:35

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Är det bara jag som får en otäck känsla om att demot kommer att vara singelplayer kampanjen och man ej kommer ha möjligheten att spela multiplayer läget.

Det är väl sagt att det ska vara online demo, är ganska säker på att jag hört det.

Kommer troligtvis bli Port Valdez på demot,vinterbana med choppers =) Kommer bli grymt!
Mer info om demot skulle släppas denna veckan

Det har du rätt i Port Valdez är ju den som körs i pc betan så borde ju vara logiskt och ha samma i demot annars har dom ju snart visat alla banor :P

Var förresten inne och kollade statsen i betan och nu hade dom fyllt i skill level i leaderboarden, lyckades inte komma underfund med hur det funkade riktigt. Hoppas dom har gjort den bättre än i BC i alla fall där det kändes som det var endast kill/death ration som avgjorde ranken, så länge man låg på håll och snipade var det aldrig några problem att hålla "högsta" skill level.
Någon som har hört hur det kommer att funka, 200 verkar vara högsta i alla fall.

Postad 26 januari 2010 - 17:36

gårdemyr
  • gårdemyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Ja då har man förhandsbokat BC2, vad använder ni för mikrofon när ni spelar?

Får dra ihop ett spel sen när det har släpps alla här från MHB :)

Redigerat av gårdemyr, 26 januari 2010 - 17:37.

Postad 26 januari 2010 - 17:41

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Sony PS3 Headset

Funkar överlägset bra. Allt hörs klart och tydligt.

Riktigt lång tid imellan laddningarna. Ett plus är att om du ställer den i sin docka så fungerar den fortfarande som mic men ps3an kör ut det man annars hör i snäckan ur högtalarna. Så man blir aldrig riktigt utan voicechat även om man behöver ladda den mitt i ett game.

Postad 26 januari 2010 - 19:12

gårdemyr
  • gårdemyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Sony PS3 Headset

Funkar överlägset bra. Allt hörs klart och tydligt.

Riktigt lång tid imellan laddningarna. Ett plus är att om du ställer den i sin docka så fungerar den fortfarande som mic men ps3an kör ut det man annars hör i snäckan ur högtalarna. Så man blir aldrig riktigt utan voicechat även om man behöver ladda den mitt i ett game.

Tackar, får kanske bli att införskaffa en sådan här ifall man nu ska spela med andra, t.ex. härifrån :)

Hur är det egentligen, ifall jag har förhandsbokat ett spel kan man ångra sig och inte köpa det sen?
Låt säga att BC2 inte alls är något för mig och jag bestämmer mig för att jag inte vill köpa det längre
kan jag avboka det då?

Tänkte testa demot ett tag och se vad jag tycker (Demot släpps i början av februari va? 4?)

Redigerat av gårdemyr, 26 januari 2010 - 19:35.

Postad 26 januari 2010 - 20:18

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Tackar, får kanske bli att införskaffa en sådan här ifall man nu ska spela med andra, t.ex. härifrån :)

Hur är det egentligen, ifall jag har förhandsbokat ett spel kan man ångra sig och inte köpa det sen?
Låt säga att BC2 inte alls är något för mig och jag bestämmer mig för att jag inte vill köpa det längre
kan jag avboka det då?

Tänkte testa demot ett tag och se vad jag tycker (Demot släpps i början av februari va? 4?)

Kan absolut rekommendera att skaffa ett sony headset, det blir mycket roligare att spela när man kan snacka med folk.

Vad gäller förhandsbokningen så lär det nog inte vara några problem att avbeställa, men jag tror inte du behöver oroa dig gillar man bara fps så är det helt klart värt ett köp, om man dessutom gillar battlefield sedan tidigare kan jag garantera att man inte blir besviken.

Men som sagt testa demot, det är sagts den 4 på flera ställen men tror inte DICE själva har officiellt sagt något. Men det lär nog bli den 4 feb :)

Redigerat av vvv, 26 januari 2010 - 20:19.

Postad 26 januari 2010 - 20:35

gårdemyr
  • gårdemyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Kan absolut rekommendera att skaffa ett sony headset, det blir mycket roligare att spela när man kan snacka med folk.

Vad gäller förhandsbokningen så lär det nog inte vara några problem att avbeställa, men jag tror inte du behöver oroa dig gillar man bara fps så är det helt klart värt ett köp, om man dessutom gillar battlefield sedan tidigare kan jag garantera att man inte blir besviken.

Men som sagt testa demot, det är sagts den 4 på flera ställen men tror inte DICE själva har officiellt sagt något. Men det lär nog bli den 4 feb :)

Ok, blir kanske ett Sony headset då.
Tror inte heller att det blir någon avbokning ser ju helt underbart ut på bilderna och i videosena.

Postad 26 januari 2010 - 23:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
Singelplayer gameplay

Ser grymt snyggt ut måste jag säga.

Postad 26 januari 2010 - 23:52

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Om multiplayer läget blir är lika vackert och flyter på så är detta en cod utmanare. Riktigt läcker grafik får jag säga !!

Postad 27 januari 2010 - 07:54

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Singelplayer gameplay

Ser grymt snyggt ut måste jag säga.

Riktigt snyggt! Är grymt sugen på detta spel nu. Har inte ägnat detta spel så mycket uppmärksamhet pga MW2, med tanke på beta och all annan info. Det ska bli kul att spela demot nästa vecka, och sen är det inte så långt kvar till spelet släpps.
/MeanMach

Postad 27 januari 2010 - 08:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
såg riktigt snyggt ut.. kommer köpa spelet och förhoppningsvis kommer jag tycka om multiplayer så man kan börja spela det. börjar tröttna på cod nu,, vet inte om det är tillfälligt eller vad det är.

spelade aldrig bfbc men enligt alla videos jag har sett ser det onekligen roligt ut :)

Postad 27 januari 2010 - 08:24

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2 296 inlägg
  • 0
Miljöerna är ju grymmt snygga men gubbarna å framförallt omladdningsarmen (när han laddar om granater) på den som spelar såg ju ut som Pinocios armar....

Postad 27 januari 2010 - 08:29

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Om multiplayer läget blir är lika vackert och flyter på så är detta en cod utmanare. Riktigt läcker grafik får jag säga !!

Multiplayer är lika snyggt, och det flyter som en dröm.

såg riktigt snyggt ut.. kommer köpa spelet och förhoppningsvis kommer jag tycka om multiplayer så man kan börja spela det. börjar tröttna på cod nu,, vet inte om det är tillfälligt eller vad det är.

spelade aldrig bfbc men enligt alla videos jag har sett ser det onekligen roligt ut :)

Jag har en stark känsla av att du kommer att fastna i spelet. Jag körde betan i 123 timmar och blev inte less, då på en och samma bana, jag har sagt det förr men det är värt att säga igen.

Smått otroligt roligt att lira med massa MHB'are också.

Postad 27 januari 2010 - 08:50

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
:) Damn......jag hade ju bestämt mig för att inte köpa spelet....men det ser onekligen ut som att singelkampanjen kan motivera ett köp ändå.....

Ljudet verkar vara riktigt grymt dessutom......fast jag tycker FI verkar vara ovanligt puckade o stillastående åtminstone ....

Redigerat av Unregistered32f0b602, 27 januari 2010 - 08:52.

Postad 27 januari 2010 - 09:37

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

:) Damn......jag hade ju bestämt mig för att inte köpa spelet....men det ser onekligen ut som att singelkampanjen kan motivera ett köp ändå.....

Ljudet verkar vara riktigt grymt dessutom......fast jag tycker FI verkar vara ovanligt puckade o stillastående åtminstone ....

Lika bra att du köper det Primören. MP-delen i BC2 ska bli min nya hobby som jag ska koppla av med efter långa CoD-sessioner :)

Postad 27 januari 2010 - 10:17

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Hade ju tänkt skippa detta helt.. Men ser ju rätt bra ut... iofs ska det extremt mycke till för att jag skall lira någon SP del... Men kommer det ett MP demo å det verkar bra är det väl bara å slå till... men först de 4 återstående prestigerna i mw2

Postad 27 januari 2010 - 16:26

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
Jag är vanligtvis den första som dissar FPS på konsol, men betan av BC2 var faktist rätt rolig, det kändes som om det hade fått till den biten väldigt bra eftersom jag faktiskt låg på en 1/3 ratio efter min första match, och det var kul, även om jag inte fick flyga UAV:n :D

Postad 28 januari 2010 - 08:49

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Jag undrar vad de syftar på med den nya tweeten. Blir till att besöka sidan ett par gånger idag också då.

Postad 28 januari 2010 - 09:15

Unregistered11dd1ec2
  • Unregistered11dd1ec2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Mm thomasson jag instämmer =)
Blir att hamra på F5 under tiden man jobbar.

Postad 28 januari 2010 - 09:15

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Kan det vara datumet för demot kanske, dom har ju inte sagt något officiellt än.

Postad 28 januari 2010 - 11:32

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
# Surprise Reveal: Xbox 360 Battlefield Bad Company 2 MP Demo is live on Xbox Marketplace! Go get it!!!!!!! less than 20 seconds ago from TweetDeck

:P B)

Redigerat av Andi_One, 28 januari 2010 - 11:34.

Postad 28 januari 2010 - 11:33

Unregistered11dd1ec2
  • Unregistered11dd1ec2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Mm märkligt det där,borde ju dyka upp på PSN också kan man tycka.

Postad 28 januari 2010 - 11:35

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
haha..
Inte vad man väntat sig. :P

Postad 28 januari 2010 - 11:37

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0
Fyfan, jag som är ledig idag och precis skulle slänga in ME2 skivan i xboxen!
Fett j*vla smart att "konkurera" med ME2 släppet hehe :P

Postad 28 januari 2010 - 11:52

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Tja ja får väl damma av min 360 idag o testa lite :P

Postad 28 januari 2010 - 12:45

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Finns det någon chans att det kommer till PSN senare idag tror ni?

Postad 28 januari 2010 - 12:48

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
Jag tror det kommer till PSN när det är sagt att det ska komma dvs.4 Feb.

Redigerat av JockeJ, 28 januari 2010 - 12:49.

Postad 28 januari 2010 - 13:01

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Jag tror det kommer till PSN när det är sagt att det ska komma dvs.4 Feb.

Trist, men men, sån't är livet.

Postad 28 januari 2010 - 13:13

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

# Surprise Reveal: Xbox 360 Battlefield Bad Company 2 MP Demo is live on Xbox Marketplace! Go get it!!!!!!! less than 20 seconds ago from TweetDeck

:P B)

Fan, nästan så att man skulle gå och köpa sig en 360. Men bara nästan. :blush:
Dessutom är det ju faktiskt bara 1 vecka kvar tills det släpps på PSN.

EDIT: Lite nya screenshots

Redigerat av BrittBastard, 28 januari 2010 - 13:23.

Postad 28 januari 2010 - 15:43

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Här finns mycket info om demot samt en video på demo banan.
I stort sätt alla fordon som ska finnas med finns tydligen på denna banan, tur man har beställt ett par extra realtriggers för här ska åkas :P

Postad 28 januari 2010 - 15:45

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0

Tja ja får väl damma av min 360 idag o testa lite :P

Jo det funkar bra.

Postad 28 januari 2010 - 16:06

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Här finns mycket info om demot samt en video på demo banan.
I stort sätt alla fordon som ska finnas med finns tydligen på denna banan, tur man har beställt ett par extra realtriggers för här ska åkas :blush:

Mäktigt! :P
Synd att man missar all action som långdistansskytt men jag ska försöka mig på medic-klassen ibland i bfbc2 så man har lite att växla mellan även om det bara blir 10% av tiden jag spelar som medic...

Det ser ut som dom har lagt till lite nya dödsanimationer och skadeindikatorn såg ut att vara lite bättre jämfört med betan också eller är jag ute o cyklar?

Är sugen på att dra fram 360´n jag också men headsetet är sumpat till den så jag blir nog ensamvarg i såna fall (om boxen hoppar igång dvs) så märker ni i Uppsala att lampor och annan elektrisk utrustning börjar matta av så är det bara min 360 som varvar upp B)

Postad 28 januari 2010 - 16:44

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0

Mäktigt! :P
Synd att man missar all action som långdistansskytt men jag ska försöka mig på medic-klassen ibland i bfbc2 så man har lite att växla mellan även om det bara blir 10% av tiden jag spelar som medic...

Långdistansskyttar gillar väl inte action? B)

Postad 28 januari 2010 - 17:34

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Långdistansskyttar gillar väl inte action? B)

schizofreni? :P

Har Dice gett nån info om hur många mp-kartor det kommer vara med i spelet från början?
Hoppas det kommer lite bilder på översikten av några banor så småningom

Redigerat av D-J, 28 januari 2010 - 17:36.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.