Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2658 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 March 2014 - 08:38

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Splinter Cell Blacklist

Grymt underhållande, kör på GHOST (Stealth) och det är riktigt grymt! Det är så här Splinter Cell ska vara :)

Postad 04 March 2014 - 10:28

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
South Park - The Stick of truth. Mycket mycket sjukt spel :D

Postad 04 March 2014 - 11:16

Unregisteredc1a9fd66
  • Unregisteredc1a9fd66
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Football manager 14! Bästa spelserien, går aldrig att klara och tröttnar aldrig. Finns inget bättre än när man tar över ett lag i Engelska lägsta ligan och tar upp det till PL :D

Postad 04 March 2014 - 11:26

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Hur mycket speltid har folk?

Själv kör jag Bf4 konsol multiplayer och påbörjade Bioshock: Infinitve efter "gratis" via psn+. Spelat kanske 1h in och vetefasiken om jag orkar fortsätta. Någon som har åsikter om spelet, inte spelat de tidigare.

// Sat

Postad 04 March 2014 - 11:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Själv kör jag Bf4 konsol multiplayer och påbörjade Bioshock: Infinitve efter "gratis" via psn+. Spelat kanske 1h in och vetefasiken om jag orkar fortsätta. Någon som har åsikter om spelet, inte spelat de tidigare.

// Sat

Det går i vågor. I snitt spelar jag kanske 10 timmar i veckan.

Postad 04 March 2014 - 13:30

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

// Sat

Har dottern varannan vecka, så den veckan jag inte har henne spelar jag säkerligen i snitt 3-4 timmar per dag. Har jag dottern blir det mindre såklart.

Bioshock är riktigt bra, fortsätt spela så kommer du in i det.

Postad 04 March 2014 - 13:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Man får ju mer om man skippar MP-spel, de är time sinks ;)

Postad 04 March 2014 - 14:14

Unregisteredc1a9fd66
  • Unregisteredc1a9fd66
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

// Sat

Varierar på grunda av hur mycket det är i skolan. Men tror tyvärr jag "bara" snittar på ca sju-tio timmar i veckan. Sen när det väl är lov så lämnar jag fan inte datorstolen.

Postad 04 March 2014 - 14:17

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

// Sat

Precis som Zoiler säger, jag lägger väldigt lite tid på mp överhuvudtaget, enligt Raptr la jag ner runt 10 timmar förra veckan på spel, varav 5 var på Hearthstone, resten av lite varierat en timme Dawn of War 2, en halvtimme Diablo III etc. Men förra veckan gick jag och väntade på Thief. Nu när jag fått spelet lär jag lägga ner ett par timmar där. När läxorna är gjorda och ungarna har ätit kvällsmat så brukar jag klämma en 2-3 timmar om jag är på spelhumör.

Postad 04 March 2014 - 14:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nu när jag fått spelet lär jag lägga ner ett par timmar där.

Va fasen, jag har inte fått något, är jag tier 4 eller nåt?

Postad 04 March 2014 - 14:22

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Va fasen, jag har inte fått något, är jag tier 4 eller nåt?

Ha! :P

Jag mailade till Bandai Namco i fredags och skällde på dem för de skickat mitt ex till vår gamla presskontakt istället för mig så de skickade ett nytt ex på stört med A-post och snygg Review Guide.

Postad 04 March 2014 - 21:45

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0
Impulsköpte Alpha Protocol härom veckan när det var på 75%-rea på Steam. Har lirat i ca en timme. Verkar rätt underhållande, men jag väntar på de oundvikliga(?) buggarna...

Oj, det varierar. Från <10 timmar per månad upp till >50 timmar per månad.om jag hinner och fullständigt förlorar mig i nåt spel. :)

Postad 05 March 2014 - 08:38

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Haha riktade inget illa till någon och hoppas ingen tog illa upp för jag fråga om speltid. Verkar som överlag väldigt många hinner plöja igenom så många spel bara. Som sagt 2st just nu.

Man får ju mer om man skippar MP-spel, de är time sinks ;)

Absolut, dock hade jag mindre tid än jag trodde. Kommit upp i 109h på lite drygt 3 månader...

// Sat

Postad 05 March 2014 - 08:44

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Någon som lirat Thief än? Hört många bekanta som är missnöjda :( Jag som spelat dom gamla spelen älskar ju serien och hade ju hoppats på detta spel..

Postad 05 March 2014 - 09:53

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Någon som lirat Thief än? Hört många bekanta som är missnöjda :( Jag som spelat dom gamla spelen älskar ju serien och hade ju hoppats på detta spel..

Ett par timmar. Det är inte det gamla Thief men det är ett stealth-spel och skall spelas så. Eftersom det går att anpassa svårighetsgraden kan det bli en ganska bra utmaning också. Det lilla jag spelat tycker jag man gynnas av att vara tyst och smyga. Det tråkiga är att det finns inte så många alternativ på varje bana, du blir mer eller mindre vägled hur du skall gå även om man har en två-tre val ibland.

Postad 05 March 2014 - 10:11

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Ett par timmar. Det är inte det gamla Thief men det är ett stealth-spel och skall spelas så. Eftersom det går att anpassa svårighetsgraden kan det bli en ganska bra utmaning också. Det lilla jag spelat tycker jag man gynnas av att vara tyst och smyga. Det tråkiga är att det finns inte så många alternativ på varje bana, du blir mer eller mindre vägled hur du skall gå även om man har en två-tre val ibland.

Okej. Ja det nämndes lite om "valen" och att det är lite för linjärt. Min önskan är ju att det går att utföra på så många vis som möjligt.
Aja, när jag får min ps4 kommer detta nog spelas ändå :) Kanske är för tidigt att säga något om spelet, inte så många som klarat ut det än heller.

Postad 05 March 2014 - 10:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Dota 2 varvat med lite Hearthstone.
Spelat ca 1400 timmar Dota 2 nu.

Minst 2 timmar/dag skulle ja tro.

Postad 05 March 2014 - 14:14

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
Jag har hittat tillbaka till Diablo3 igen efter att ha spelat det hyfsat kort efter release. Uppgraderingen i senaste patchen gjorde spelet enormt mycket bättre och intressantare att spela. I princip behövs inte AH längre då man lika gärna kan spela sig till bra loot. Detta märks framförallt när man levlar nya karaktärer och uppgraderingarna kommer i strid ström.

Utöver det blir det ibland CS:GO men Civ5 har hamnat i skymundan.

Postad 10 March 2014 - 15:27

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

• 4029 inlägg
  • 0

Jag spelar 2-3 spel om året och när jag köpt ett spel så spelar jag kanske 4h varje dag tills jag klarat storyn.
Tänkte jag skulle ge mig på Last of Us Left Behind nu i veckan..

Postad 10 March 2014 - 15:33

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Tillbaka i Heroes 6 igen. Pirates of the Savage Sea som uppvärming inför Shades of Darkness.

Känns riktigt skoj. Passerat 200 timmar i HoMM 6 på Steam. Jag antar att det betyder att jag är en av de få som faktiskt tycker om spelet trots allt :)

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 10 March 2014 - 15:34.

Postad 16 March 2014 - 23:20

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Spelade ut HoMM 6 Pirates of the Savage Sea förut idag. Det var väldigt lätt. Sen gav jag mig på Shades of Darkness första kartan och fick pisk. Så jag fick spela om efter att ha tänkt till. Jag hade nio stalkers kvar när uppdraget var slut ha ha. Fy s*tan vad svettigt det var. På håret att det gick. :)

Edit: Men då gick jag för Blood affinity också så jag kände mig tvungen att slå ihjäl två hero-patruller på vägen istället för det mycket enklare defensiva spelsättet (Tears) då man bara behöver smyga förbi dessa utan att tappa trupper.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 18 March 2014 - 10:36.

Postad 16 March 2014 - 23:27

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Europa Universalis IV. Betydligt mer nybörjarvänligt än 3:an även nybörjarvänligt men fortfarande en utmaning. Spelar som Castille, har förlorat stora delar av min armé flera gånger på grund av krig jag inte skulle gett mig in i, Frankrike raderade precis ut min flotta och tvingade mig att ge tillbaka områden till Aragon (råd till mig själv, tacka nej till alla krig där Frankrike är motståndare). Men jag har lite kolonier, Brasilien är mitt och nu håller jag på uppe i Karibien. Om nu bara ekonomin kunde stabiliseras så man hade råd att bygga upp en flotta igen.

Postad 17 March 2014 - 08:01

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Lagade min stationära igår (windows crashade och har varit utan den i ca 4år) och första spelet jag ska lira nu är Skyrim!

Postad 17 March 2014 - 09:18

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Europa Universalis IV. Betydligt mer nybörjarvänligt än 3:an även nybörjarvänligt men fortfarande en utmaning. Spelar som Castille, har förlorat stora delar av min armé flera gånger på grund av krig jag inte skulle gett mig in i, Frankrike raderade precis ut min flotta och tvingade mig att ge tillbaka områden till Aragon (råd till mig själv, tacka nej till alla krig där Frankrike är motståndare). Men jag har lite kolonier, Brasilien är mitt och nu håller jag på uppe i Karibien. Om nu bara ekonomin kunde stabiliseras så man hade råd att bygga upp en flotta igen.

Spelat över 400 timmar EUIV och har även rutin från EU3, så hade gärna velat spela lite MP med dig då det är lite knapert med spelare överlag till EU-serien. Kan kanske även visa lite tips och tricks om så önskas =)

Postad 17 March 2014 - 09:24

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Lagade min stationära igår (windows crashade och har varit utan den i ca 4år) och första spelet jag ska lira nu är Skyrim!

Och det var det sista man såg av dig det här året :D

Postad 17 March 2014 - 10:45

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Och det var det sista man såg av dig det här året :D

Haha, perhaps ;)

Postad 17 March 2014 - 12:33

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Spelat över 400 timmar EUIV och har även rutin från EU3, så hade gärna velat spela lite MP med dig då det är lite knapert med spelare överlag till EU-serien. Kan kanske även visa lite tips och tricks om så önskas =)

Kanske vi kan ordna. "Skällde" du inte på mig tidigare i tråden för att jag gav upp på EU3 alldeles för fort? Nu måste du vara nöjd. :D

Postad 17 March 2014 - 12:34

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Kanske vi kan ordna. "Skällde" du inte på mig tidigare i tråden för att jag gav upp på EU3 alldeles för fort? Nu måste du vara nöjd. :D

Var det säkert :D

Jag är en superparadoxfan boy och jag älskar verkligen serien, så personligen kan jag hoppas ibland att fler spelar deras serier. Dock ska det sägas att EUIV är riktigt bra i den meningen att mycket har blivit mainstream samtidigt som djupet fortfarande finns kvar. Har läst många kommentarer på paradoxs sida där Civ-spelare hamnar i ett slags vakuum eftersom Civ är för simpelt och EUIV för djupt :D

Redigerat av Filip_M, 17 March 2014 - 12:35.

Postad 17 March 2014 - 17:40

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Dagens glada överraskning, kod till Titanfall på PC ramlade ner i e-postlådan från EA. Wohoo!!!

Så ikväll springer jag runt med stora robotar.

Postad 17 March 2014 - 17:49

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Dagens glada överraskning, kod till Titanfall på PC ramlade ner i e-postlådan från EA. Wohoo!!!

Så ikväll springer jag runt med stora robotar.

Jag fick det med, men 50 gig är saftigt alltså... Springer omkring med stora robotar tidigast imorgon, om ens det :lol:

Postad 17 March 2014 - 18:03

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
Fortfarande Bf4,fast man kokar över allt dom lyckas f.cka upp.Men en jusning syns i horisonten i form av Infamous.Hoppas veckan går fort och att man får det på utlovat datum.

Postad 17 March 2014 - 18:53

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
There can be only one, Dark Souls 2!

Postad 17 March 2014 - 19:20

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Jag fick det med, men 50 gig är saftigt alltså... Springer omkring med stora robotar tidigast imorgon, om ens det :lol:

Finns gånger jag är glad att jag sitter på en 100/100 Mbits lina från Bahnhof. :)

Postad 17 March 2014 - 20:21

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
50 Gb och sedan när man installerar, ytterligare 34 Gb audio oh my....

Postad 17 March 2014 - 22:45

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
PS3: Dark Souls 2 & Rocksmith 2014
PSVita: Spelunky & Ninja Gaiden Sigma Plus
3DS: Dragon Quest 9
Wii U: -

Postad 17 March 2014 - 23:14

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Eftersom PCn har fått sig lite nytt skit liras det Path of Exile och Trackmania Nations Forever. Path of exile är riktigt kul, vet inte varför jag skulle vilja köpa Diablo 3 när det finns att tillgå och är F2P.

Trackmania Nations är även det F2P, en gammal pärla som jag spelade alldeles för mycket av ett tag. :)

På Wii U't har jag precis kommit igång med Wonderful 101 igen, är på sista banana i Super Mario 3d World och lirar Super mario bros U med en polare ibland.

Dags att spela färdigt lite Wii U spel, sen blire Rayman Legends och efter det Donkey Kong. Råder jävlar ingen brist på spel... :D

Postad 18 March 2014 - 00:12

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0
Då jag byggt ny dator så ville jag stresstesta den lite och la således Alpha Protocol (2h spelat) åt sidan och installerade Sleeping Dogs som jag hade liggande i Steamkatalogen. Jäklar vilket tillfredställande stridssystem, åtminstone till en början. Måhända kan det bli repetitivt i längden, men väldigt kul spel ca 1 timme in, efter prologen. :)

Postad 18 March 2014 - 07:40

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Skyrim - PC

ARMA 3 - PC - Grym jävla grafik, jävligt krävande spel...har sina drops ner till 15-20fps och ligger på runt 30-35 om det inte är alltför mycket skog

Postad 18 March 2014 - 08:11

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Dags att spela färdigt lite Wii U spel, sen blire Rayman Legends och efter det Donkey Kong. Råder j*vlar ingen brist på spel... :D

Jag behöver göra detsamma. Måste motivera mitt köp av WiiU. Äger bara Mario U och Zombie U. Det senare är fortfarande inplastat. :/

Postad 19 March 2014 - 12:52

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

• 353 inlägg
  • 0

Impulsköpte Alpha Protocol härom veckan när det var på 75%-rea på Steam. Har lirat i ca en timme. Verkar rätt underhållande, men jag väntar på de oundvikliga(?) buggarna...

Jag tyckte också att det var kul till en början men sen spårade det ur med knasiga bossar a la metal gear och det är verkligen inte min kopp te.
Tyvärr gav jag upp mitt i spelet.
Jag gillar verkligen japan och mycket runt det landet. Dock fick jag mitt livs ranson av japanska rollspel och actionspel som tonåring och nu klarar jag inte av det längre.

Annars spelar jag just nu gta5 vilket är sådär faktiskt. Jag är kanske 10 timmar in men tycker är långtråkigt :/
Sen blir det bioshock infinite och Dark Souls.

Redigerat av Unregistered35582, 19 March 2014 - 13:04.

Postad 19 March 2014 - 13:58

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Nu ska ni få ett tips på spel om ni gillar realistiska spel och bilspel.

Spin Tires heter spelet, känns rätt oseriöst och fånigt men låt inte namnet lura er.

Det är (tror) jag ett ryskt spel under uppbyggnad som just nu går att tanka ner gratis och spela. Finns otroligt mycket mods till spelet btw!

Man kör alltså bilar, crawlers, pickups, lastbilar och en massa andra fordon i en stor skog. Fysiken i spelet är otroligt välgjord för bilarna, både däcken, dämpning och vikt. Allt material som kan deformeras i verkligheten går att deformera i spelet också. Så kör jag uppför en brant kulle och börjar spinna på alla hjulen så kommer jag att sjunka ner och eventuellt köra fast.

Kolla gameplay på youtube så ser ni :)

Tips om ni tankar hem det, ladda ner DEV edition så kan ni spawna fram bilar direkt i spelet :)

Postad 19 March 2014 - 14:55

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Var det säkert :D

Jag är en superparadoxfan boy och jag älskar verkligen serien, så personligen kan jag hoppas ibland att fler spelar deras serier. Dock ska det sägas att EUIV är riktigt bra i den meningen att mycket har blivit mainstream samtidigt som djupet fortfarande finns kvar. Har läst många kommentarer på paradoxs sida där Civ-spelare hamnar i ett slags vakuum eftersom Civ är för simpelt och EUIV för djupt :D

Kan glädja dig med att jag gav min gamla EU3-skiva till en arbetskamrat. Han satt hela kvällen igår framför datorn till hans sambos stora glädje ;) . Ännu en person konverterad!

Postad 19 March 2014 - 15:06

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Kötta Planetside2 (www.planetside2.com) några timmar varje kväll på pcn.
på vardagarna är de PS4:an som gäller (just nu Dead Nation) och till helgen blir det infamous second son :)

http://youtu.be/ovafCIIa80w

Redigerat av WarpGuN, 19 March 2014 - 17:15.

Postad 19 March 2014 - 17:27

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Jag tyckte också att det var kul till en början men sen spårade det ur med knasiga bossar a la metal gear och det är verkligen inte min kopp te.
Tyvärr gav jag upp mitt i spelet.
Jag gillar verkligen japan och mycket runt det landet. Dock fick jag mitt livs ranson av japanska rollspel och actionspel som tonåring och nu klarar jag inte av det längre.

Annars spelar jag just nu gta5 vilket är sådär faktiskt. Jag är kanske 10 timmar in men tycker är långtråkigt :/
Sen blir det bioshock infinite och Dark Souls.

Japanskt? Du syftar inte på Alpha Protocol va?

Håller med om GTA V. Körde det på boxen i höstas. Visst, snygg och polerad värld, men spelmässigt inte mycket nytt under solen. Rätt standard GTA-story, ganska ointressanta sidouppdrag, samt rätt klumpig kontroll tycker jag. Men det verkar ju ha gått hem hos de flesta.

Postad 30 March 2014 - 21:10

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

• 353 inlägg
  • 0

Japanskt? Du syftar inte på Alpha Protocol va?

Håller med om GTA V. Körde det på boxen i höstas. Visst, snygg och polerad värld, men spelmässigt inte mycket nytt under solen. Rätt standard GTA-story, ganska ointressanta sidouppdrag, samt rätt klumpig kontroll tycker jag. Men det verkar ju ha gått hem hos de flesta.

Det kanske inte är japanskt? Men det är Sega i alla fall. Även om jag är en fan av Segas konsoler så är deras spel idag tyvärr inget vidare.

Postad 30 March 2014 - 21:11

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Tomb Raided DE på PS4. Riktigt bra.

Postad 30 March 2014 - 22:00

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Det kanske inte är japanskt? Men det är Sega i alla fall. Även om jag är en fan av Segas konsoler så är deras spel idag tyvärr inget vidare.

Aha, du menar så. Nä, det är Obsidian som utvecklat det. De har ju bland annat Kotor 2, Fallout: New Vegas och nu senast South Park: The stick of truth i katalogen (och är ju sprunget ur gamla Black Isle), så de har ju en relativt gedigen rpg-katalog, även om det finns skilda åsikter om kvaliteten på dem. :)

Har för övrigt lagt AP på is, sedan jag bytte dator och dessutom hittade The Banner Saga på rea på GOG. Men men, om någon/några veckor kanske...?

Postad 31 March 2014 - 08:29

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Kan väl posta listan här så får ni se själv, har en del att göra.

https://docs.google....WkE&usp=sharing

Inte mycket kvar på Mario World, men sen vill jag kanske 100% det också, Wonderful 101 är ganska kul när jag sitter ner med det men har svårt att locka tillbaka mig. Synd på ett spel med så god potential. Skyrim är fantastiskt men oändligt känns det som och Path Of Exile spelar jag med en polare i COOP, det är vi nog klara med om en vecka eller något.

Spelen i backlogen är spel jag vill spela. Tipsa gärna om jag missat skriva in något. :)

Postad 31 March 2014 - 11:42

erikjonathan
  • erikjonathan
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
Skulle gissa på att jag kommit halvvägs i Borderlands 2 ungefär. Gillar cel-shadingen, bra gameplay och helt underbar humor :)
Är i slutet på Devil May Cry också som varit kort men lagom nu när jag försöker beta av backlogen.
Blir att börja med Bioshock Infinite och Metal Gear Rising sen, kanske Final Fantasy X HD och Dragons Dogma när jag har tid.

Postad 31 March 2014 - 14:34

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Kör just nu Dragon´s Dogma: Dark Arisen. Vilket makalöst spel! Så otroligt häftigt när man klättrar upp de monstruöst stora fienderna för att slå sönder hjälmar eller betar och annat. Storslaget är det också med stora varierande områden att utforska och - såklart - fantastiska fiender att besegra. Grafiskt sett så ser det väldigt bra ut för att vara PS3, men visst fantiserar man redan om en uppföljare till PS4. Slutsats: Detta är ett fantastiskt RPG och redan ett av mina favoritspel någonsin. Har spelet ståendes i spelhyllan inplastat men kör nu den digitala versionen som man bjöds på via PS+.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.