Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - D-link Boxee

8094 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 november 2010 - 09:17

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0

Tjena!!

Har någon rapporterat in SVT-play problemet till Boxee??? Det kan ju vara så att det är Firmware-relaterat!

SVT ska få en egen app enligt svenska D-Link.

Postad 23 november 2010 - 09:24

Unregistered9b54f378
  • Unregistered9b54f378
  • Forumräv

• 721 inlägg
  • 0
Webhallen hade min för leverans igår måndag, blir och hämta idag. Förhandsbokade typ 6 november tror jag.

Postad 23 november 2010 - 09:25

engan87
  • engan87
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

För mig fungerar WiFi utan problem, går tex att streama 1080p.
Vilken router har du? Jag använder Netgear WNDR3700.

Har en Thomson TG585 V7. Men det har nog inget med den att göra eftersom boxen inte hittar något nätverk överhuvud taget.

Postad 23 november 2010 - 10:09

Martkarl
  • Martkarl
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Webhallen hade min för leverans igår måndag, blir och hämta idag. Förhandsbokade typ 6 november tror jag.

he he jag förhandsbokade 28 oktober men inte hört ett knyst...nästa leverans 2010-12-04 står det på hemsidan.
De verkar inte plocka förhandsbokningarna i ordning. Nåväl. Jag överlever. Kommer kanske en ny fw i lagom tid till "min" release.

Postad 23 november 2010 - 11:15

drivers
  • drivers
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
min är på väg den också... Just nu står det om man kollar efter boxee box på webhallen att dom inte har nåt releasedatum. Så Den första leveransen måste väl vara slut gissar jag på då...

En rolig sak är att om jag går in via mitt konto å kollar på beställningar så står det D-Link Boxee Box
[release: Januari 1970] :)... hehe

Postad 23 november 2010 - 11:55

Göktytan
  • Göktytan
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Är det inte ide att klistra denna tråd nu när den har släppts i Sverige.

Postad 23 november 2010 - 12:04

Unregistered66fa17b0
  • Unregistered66fa17b0
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

SVT ska få en egen app enligt svenska D-Link.

Hur pass säkerhetsställd är den informationen?

Postad 23 november 2010 - 12:15

MrNorth27
  • MrNorth27
  • Beroende

• 1 014 inlägg
  • 0

Hur pass säkerhetsställd är den informationen?

Och vem utvecklar denna? De appar som finns för media center, media portal etc är ju skakiga som bäst, och nu hux flux kommer det högkvalitativa appar från ingenstans... spännande.

/H

Postad 23 november 2010 - 12:35

wader
  • wader
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
Jaha man var som vanligt för sent ute. Verkar inte finnas att köpa någonstans verkar det som. Nåja man får väl bara lugna sig till januari.

Postad 23 november 2010 - 13:20

svanis75
  • svanis75
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Nu fick jag sms att min Boxee Box har anlänt till utlämningsstället, beställde från NetonNet i början av november. Får nog sluta jobbet tidigare idag... :)

Redigerat av svanis75, 23 november 2010 - 13:24.

Postad 23 november 2010 - 13:34

joelarvidsson
  • joelarvidsson
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Men va f*n nu säger de januari på netonet oxå. De lova att det skulle komma in massa denna veckan. Någon som har något tips om något företag som har i lager så får ni mer än gärna tipsa. Konstigt att Elgiganten ändra till januari och sen läser jag här att de skickar ut till någon här. Hoppas definitivt på leverans innan jul!

Postad 23 november 2010 - 13:39

drivers
  • drivers
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
kolla komplett.se står att dom preliminärt för in nästan 1500 enheter den 25 på torsdag.... vet ej om det stämmer men kan ju vara värt att kolla upp iaf

EDIT: såg nu att dom också ändrat till januari... stod dock 25 nov igår eftermiddag

Redigerat av drivers, 23 november 2010 - 13:41.

Postad 23 november 2010 - 13:46

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0
Som sagt jag fick min hem igår just från Komplett.

Måste varit ett av få tidiga ex dom fått känns det som.

Postad 23 november 2010 - 14:20

Viking69
  • Viking69
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hämtat ut min box nu från Dustin.

Pillat lite med den och är än så länge riktigt nöjd!
Tyst och dessutom riktigt snygg :)

Allt funkar klockrent, om än lite omständigt med de lokala filerna, men det kommer att lösa sig.
Positivt att man kan ladda ner subtitles direkt från menyn inuti en pågående film, det var en nyhet för mig.
Tycker t.o.m att browsern fungerar skapligt, helt klart användbar, om än lite svårstyrd med fjärren.

Några firmware uppdateringar så kommer det här vara hur bra som helst...

Postad 23 november 2010 - 14:20

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Men va f*n nu säger de januari på netonet oxå. De lova att det skulle komma in massa denna veckan. Någon som har något tips om något företag som har i lager så får ni mer än gärna tipsa. Konstigt att Elgiganten ändra till januari och sen läser jag här att de skickar ut till någon här. Hoppas definitivt på leverans innan jul!

Det kanske finns en anledning till varför de stora har januari?

Kan säga att batchen är slut för hela norden och de kedjor som sålt slut sin första leverenas får vänta. Som det ser ut nu blir det inget mer Boxee innan nästa år för Norden.

Så antagligen har NetonNet skickat ut sina 40st som de hade och de som var ute i tid (stod väl på deras hemsida vilka som fick av första leveransen) har fått. De som kom efter det får gott vänta till nästa leverans.

Man kan väl säga såhär, de som fått kan kännas sig glada, de kan känna sig utvalda :)

Redigerat av PalmiNio, 23 november 2010 - 14:20.

Postad 23 november 2010 - 14:27

joelarvidsson
  • joelarvidsson
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Nu har jag ringt runnt till alla tänkbara och det verkar vara kört och få en i år. Men ska hålla ett öga på denna tråden. Nedrans netonet och ändra sig, skulle nappat på inet's sista ex häromdagen.

Postad 23 november 2010 - 14:47

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0
http://www.prylporta...g-1.378262.html
rec från prylportalen.

Postad 23 november 2010 - 14:49

e99swa
  • e99swa
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Satsa på centraleuropa där den väntas komma in på fredag:
http://www.redcoon.de
http://www.amazon.de
etc.

Postad 23 november 2010 - 14:50

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Man kan väl säga såhär, de som fått kan kännas sig glada, de kan känna sig utvalda :)

Helt plötsligt kände man sig nästan lika utvald som Messias :unsure:

Postad 23 november 2010 - 14:54

robertk
  • robertk
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Jahhapp, vänta till januari känns ju fantastiskt roligt verkligen! Får bli en fulbeställning aus deutschland då troligen, om nu de får in några dvs :/. Mediamarkt skulle få in idag vilket verkligen känns oerhört sannolikt..

/R

Postad 23 november 2010 - 14:56

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Hmm... sitter och funderar... den verkar ju fungera väldigt bra enligt forumet här och enligt tester... är själv ingen programmerare så jag har en liten fundering... Någon som vet om det är möjligt att programmera/lägga in stöd för AirPlay till Boxee, alltså om det är möjligt rent mjukvarumässigt???

Postad 23 november 2010 - 14:58

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Eller så kan man se det såhär man slipper få måndagex :unsure:

Tror ändå inte den är hajpad, de 40 norden fått mättade no 95% av den potentiella marknaden. Som vanligt är det ju vad som komma skall som är det intressanta, i dagsläget är den ju knappast ngt som tillför för oss i Norden.

Kom igen om ngt år ;) nu skall jag se på Youtube via min iPad till @TV2.. ja just det AirPlay heter det :P

Postad 23 november 2010 - 15:01

oaim
  • oaim
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Är det nån som har fått igång SouthPark?

Postad 23 november 2010 - 15:01

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Eller så kan man se det såhär man slipper få måndagex :)

Tror ändå inte den är hajpad, de 40 norden fått mättade no 95% av den potentiella marknaden. Som vanligt är det ju vad som komma skall som är det intressanta, i dagsläget är den ju knappast ngt som tillför för oss i Norden.

Kom igen om ngt år :unsure: nu skall jag se på Youtube via min iPad till @TV2.. ja just det AirPlay heter det :P

NetOnNet fick 40, inte hela norden.

Det finns en anledning till varför den varit topp-50 på prisjakt och Topp 1 i sin kategori en lång tid, trots att den inte varit släppt.

Svara på mina frågor på AppleTV istället i den tråden, vill veta mer ;)

Postad 23 november 2010 - 15:04

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Eller så kan man se det såhär man slipper få måndagex :)

Tja nu är det ju inte hårdvaran som är i riskzonen för tidiga ex, det är ju enbart mjukvaran.

Den är ju bara att uppdatera dessutom :unsure:

Men bra försök att ta ner oss på jorden iaf! ;)

Postad 23 november 2010 - 15:08

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Tja nu är det ju inte hårdvaran som är i riskzonen för tidiga ex, det är ju enbart mjukvaran.

Den är ju bara att uppdatera dessutom :unsure:

Men bra försök att ta ner oss på jorden iaf! ;)

Boxee har hårdvaran nu fattas ju bara att ngn "riktig" mjukvarujätte kan sätta klorna i denna spelare och lansera ngt som är bättre än Boxee, för det kan ju inte vara så svårt ? :)
XBMC och vi är hemma... förutsatt att XBMC kör med sin nya player för DTS HD avkodning.. problemet slutar dock inte där, skulle behövt en intern disk eller det hade ju underlättat en del.

Postad 23 november 2010 - 15:37

joelarvidsson
  • joelarvidsson
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Jahhapp, vänta till januari känns ju fantastiskt roligt verkligen! Får bli en fulbeställning aus deutschland då troligen, om nu de får in några dvs :/. Mediamarkt skulle få in idag vilket verkligen känns oerhört sannolikt..

/R

Hehe ja inte så sannorlikt. Jag snacka med mediamarkt och de visste inte ens vad boxee boxen var för något. De tyckte den verka tuff och skulle beställa hem såna..Lär nog inte få innan jul därifrån.

/R

Hehe ja inte så sannorlikt. Jag snacka med mediamarkt och de visste inte ens vad boxee boxen var för något. De tyckte den verka tuff och skulle beställa hem såna..Lär nog inte få innan jul därifrån.

Postad 23 november 2010 - 15:44

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Positivt att man kan ladda ner subtitles direkt från menyn inuti en pågående film, det var en nyhet för mig.

Var hämtar den subs ifrån? Kan man ställa in det?
Brukar vara ont om svenska subs på ex. opensubtitles och subscene osv.
Vore ju guld om man kunde guida om den till undertexter.se

Postad 23 november 2010 - 15:57

robertk
  • robertk
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Tror ändå inte den är hajpad, de 40 norden fått mättade no 95% av den potentiella marknaden.

:)

Postad 23 november 2010 - 16:15

bandite
  • bandite
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Webhallen beräknas få in Boxee boxar 2010-12-04, dvs slutet på nästa vecka...

http://www.webhallen...-link_boxee_box

Funderar på att boka en, man vet ju aldrig... :)

Postad 23 november 2010 - 16:21

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Webhallen beräknas få in Boxee boxar 2010-12-04, dvs slutet på nästa vecka...

http://www.webhallen...-link_boxee_box

Funderar på att boka en, man vet ju aldrig... :)

Då är den inte köpt av D-Link :unsure:

Postad 23 november 2010 - 16:22

Charliena
  • Charliena
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
En annan hade ju tur och såg på lunchen att det fanns 1st boxee på inet! Ringde snabbt och la undan den på mitt namn. Så nu väntas en timmes bilresa för att åka och köpa den. Verkar inte som att folk i Uddevalla är så intresserade av den 8)

Något som däremot var intressant som jag fick veta av inetsupporten var att om den inte blev såld idag skulle den gå till någon som bokat den online. Hur kan de ställa ut en sån i butiken när det finns folk som köar för att få den?

Postad 23 november 2010 - 16:32

nydan
  • nydan
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Verkar som jag hade tur då jag bokade min den 11e från elgiganten och fick den igår :) så här långt är jag relativt nöjd. Spelar det mesta jag har iaf. Dock så kommer jag nog inte använda browsern då den är riktigt jobbig att navigera i tycker jag. Fick dock inte igång så att jag kunde se mina Windows 7 shares. är det någon som har något tips eller guide på detta vore jag tacksam :unsure:?

MVH Mattias

Postad 23 november 2010 - 16:39

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Verkar som jag hade tur då jag bokade min den 11e från elgiganten och fick den igår :) så här långt är jag relativt nöjd. Spelar det mesta jag har iaf. Dock så kommer jag nog inte använda browsern då den är riktigt jobbig att navigera i tycker jag. Fick dock inte igång så att jag kunde se mina Windows 7 shares. är det någon som har något tips eller guide på detta vore jag tacksam :unsure:?

MVH Mattias

Avinstallera Windows Live 2011, just nu strular det upp Win7 utdelningar, fix är på G

Postad 23 november 2010 - 16:48

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Boxee har hårdvaran nu fattas ju bara att ngn "riktig" mjukvarujätte kan sätta klorna i denna spelare och lansera ngt som är bättre än Boxee, för det kan ju inte vara så svårt ? :)
XBMC och vi är hemma... förutsatt att XBMC kör med sin nya player för DTS HD avkodning.. problemet slutar dock inte där, skulle behövt en intern disk eller det hade ju underlättat en del.

Inte för att vara sån, men du vet väl att Boxee är baserat i grunden på Xbmc?

För mig känns intern disk i ytterliggare en pryl lite 2007 eller så...dvs inget som stör mig tvärtom.

Man har EN central lagringspunkt för allt media och streamar alt därifån och slipper hålla på med kopiering övernätverk och annat tjafs.

I de få fall man vill spela upp nåt lokalt av något skäl kan man gott plugga in ett SD kort på 32 GB.

Postad 23 november 2010 - 17:01

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Inte för att vara sån, men du vet väl att Boxee är baserat i grunden på Xbmc?

För mig känns intern disk i ytterliggare en pryl lite 2007 eller så...dvs inget som stör mig tvärtom.

Man har EN central lagringspunkt för allt media och streamar alt därifån och slipper hålla på med kopiering övernätverk och annat tjafs.

I de få fall man vill spela upp nåt lokalt av något skäl kan man gott plugga in ett SD kort på 32 GB.

jag vet att Boxee är byggt på XBMC, men det är ju ändå år efter vad gäller GUI tex
Att ha en disk kan vara bra för lagring av info om flmer, omslag osv. Sedan är de ju ingen box som ännu klarat streama DTS-HD MA utan problem... Boxee som GUI suger ju hästb.. Fulaste GUI jag sett på länge.

Plex kör mediastreamer i datorn och alla omslag och info lagras där samt stteamas, men detta är den enda fungerande i dagsläge hade Boxeee haft det upplagts som Plex Mediaserver så hade jag gett den 5/5 nu blir det 1/5

Postad 23 november 2010 - 18:09

engan87
  • engan87
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Var hämtar den subs ifrån? Kan man ställa in det?
Brukar vara ont om svenska subs på ex. opensubtitles och subscene osv.
Vore ju guld om man kunde guida om den till undertexter.se

Den hämtar från opensubtitle

Postad 23 november 2010 - 18:14

wader
  • wader
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
Skickade ett mail till redcoon.de men dom skeppar inte till sverige.

Postad 23 november 2010 - 18:21

wader
  • wader
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0

jag vet att Boxee är byggt på XBMC, men det är ju ändå år efter vad gäller GUI tex
Att ha en disk kan vara bra för lagring av info om flmer, omslag osv. Sedan är de ju ingen box som ännu klarat streama DTS-HD MA utan problem... Boxee som GUI suger ju hästb.. Fulaste GUI jag sett på länge.

Plex kör mediastreamer i datorn och alla omslag och info lagras där samt stteamas, men detta är den enda fungerande i dagsläge hade Boxeee haft det upplagts som Plex Mediaserver så hade jag gett den 5/5 nu blir det 1/5

Det är väl kanske för att slippa ha en dator i tv rummet som man köper en bozee och då faller ju plex också. App i mobilen som styr boxee och vackra sambon slipper se fler "burkar" i rummet. Håller med henne också, har vi folk hemma ser det inte bara lite "B" ut med en laptop på rumsbordet för att vi ska kunna se lite film. Ska man istället köra plex via sin stationära dator i ett annat rum då kan jag lika gärna böja mig ner och stoppa i en film i dvd'n.

Postad 23 november 2010 - 19:13

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Det är väl kanske för att slippa ha en dator i tv rummet som man köper en bozee och då faller ju plex också. App i mobilen som styr boxee och vackra sambon slipper se fler "burkar" i rummet. Håller med henne också, har vi folk hemma ser det inte bara lite "B" ut med en laptop på rumsbordet för att vi ska kunna se lite film. Ska man istället köra plex via sin stationära dator i ett annat rum då kan jag lika gärna böja mig ner och stoppa i en film i dvd'n.

Tror du missuppfattat en hel del :)
Jag har en Mac Mini 2010 i vardagsrummet, vilket är en betydligt snyggare pjäs än Boxee :unsure:
Däremot kan man köra Plex Appen på resterande datorer i Hemmet. orkar inte förklara du kommer väl se detta om 5 år och tycka det är de coolaste som finns och som vanligt har vi Macibaner redan njutit av detta i åratal så är det ju med nästan allt har jag märkt ;)

Postad 23 november 2010 - 19:28

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Kan du inte starta en egen tråd där du tjatar Plex och Macfanatism så vi slipper höra det här.

Postad 23 november 2010 - 19:30

Unregistereddea86124
  • Unregistereddea86124
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Nu har även jag hämtat ut min. Såg att det var någon som undrade över höjden så jag tog en bild på min med en coca cola burk samt ett måttband bredvid. Den är mycket mindre än vad jag väntat mig :)

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  boxee.JPG   72,04K   0 Antal nerladdningar

Postad 23 november 2010 - 19:39

Göktytan
  • Göktytan
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Äntligen kom den men jag blev lite fundersam när jag hämtade paketet. Ett gigantiskt paket hmmm.
Inte särskilt effektivt.

Sen måste jag faktiskt hålla med om alla som klagar på nya mjukvaran den äldre va bättre.

Förresten är det någon som vill adda mig som vän på Boxee ? : Goktytan

Bifogad fil(er)

Redigerat av Göktytan, 23 november 2010 - 19:46.

Postad 23 november 2010 - 20:10

antis
  • antis
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Nu har även jag hämtat ut min. Såg att det var någon som undrade över höjden så jag tog en bild på min med en coca cola burk samt ett måttband bredvid. Den är mycket mindre än vad jag väntat mig :)

Lysande foto marcusjj!
För min del blir det verkligen på håret om den kommer få plats där jag vill ha den. Spännande :unsure:

Postad 23 november 2010 - 20:21

Munkee
  • Munkee
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Haha varför har dom packat den så?

Min ligger på utlämningställe och väntar på mig, dock så öppnar dom efter jag börjat jobba och stänger innan jag slutar.
Får se när jag hinner hämta ut den.

Vore najs om dom fixade en "mus funktion" till Iphone appen.
Är det någon som har testat om HippoRemote fungerar?

Jag har själv Mac och älskar allt med den dock så gillar jag inte Plex men det är inget jag känner att jag behöver övertyga andra om, det kan man göra via pm om någon är intresserad.

Postad 23 november 2010 - 20:22

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Kan du inte starta en egen tråd där du tjatar Plex och Macfanatism så vi slipper höra det här.

Jag svarar bara :)
Är också oberoende av vilket märke jag har så länge det fungerar som jag vill.
Som sagt ser fram emot vad som komma skall med Boxee .

Postad 23 november 2010 - 20:44

Göktytan
  • Göktytan
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Kolla här om ni har en ipad, Guldapp på g

http://reemoteapp.ap...e/default/index

Postad 23 november 2010 - 20:59

Charliena
  • Charliena
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Ja, då sitter man här med en av de sista boxee innan jul känns det som. Tog mig nästan närmare två timmar med bilkő och snö, men det var det värt! Kom till inet en kvart innan de stängde. Killarna i kassan visste att Jag hade åkt långt för att få den :) tur att de la undan den åt mig.

Postad 23 november 2010 - 21:10

Göktytan
  • Göktytan
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

Ja, då sitter man här med en av de sista boxee innan jul känns det som. Tog mig nästan närmare två timmar med bilkő och snö, men det var det värt! Kom till inet en kvart innan de stängde. Killarna i kassan visste att Jag hade åkt långt för att få den :) tur att de la undan den åt mig.

Grattis till en toppenprodukt.

Postad 23 november 2010 - 21:12

joelarvidsson
  • joelarvidsson
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Hoppas du bokat den sen länge för de sa att de inte hade någon när jag ringde dem i morse. Förbaskade netonnet tål att sägas en gång till. Skulle bokat på inet om jag inte fått höra att det inte var några bekymmer att få en denna vecka hos netonnet. Puh. Vill passa på och gratulera dig till din Boxee box och hoppas den är värd och vänta på.

Jag har kollat och det var vid lunch jag ringde inet så du måste ringt nån minut innan. Attans!!! =)

Redigerat av joelarvidsson, 23 november 2010 - 21:52.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.