![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
7 år sedan |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 03 februari 2010 - 06:44

Postad 03 februari 2010 - 07:13
Postad 03 februari 2010 - 08:15
Team Skåne 1 - Team Uppsala: 1-2
Team Östergötland/Kalmar - Team Uppsala 0-2
Postad 03 februari 2010 - 09:46
- kajoh (med öl i systemet. men då spelar man bättre, i alla fall tror man det

-
-
-
Postad 03 februari 2010 - 09:56
Någon som vill möta oss från 21,00?Game ikväll lag Sthlm?
- kajoh (med öl i systemet. men då spelar man bättre, i alla fall tror man det)
- Zdaar
- Primören
- Lill-Högis?
Redigerat av Zdaarlight, 03 februari 2010 - 09:57.
Postad 03 februari 2010 - 09:59
VAFAN! man får inte dopa sig!Game ikväll lag Sthlm?
- kajoh (med öl i systemet. men då spelar man bättre, i alla fall tror man det)
-
-
-

Postad 03 februari 2010 - 10:14
eller som Ekaa sa: vi spelade snyggare iallafall! :-)
Postad 03 februari 2010 - 10:33
Ja, jag har lagt till en vänförfrågan på alla i mitt lag.. tyvärr så verkade det mest vara snack och ingen verkstad från de flesta..Ngn mer i team väst som vill försöka ikväll, gick ju sådär att få ihop truppen sist. Kanske hjälper om alla addar varandra på psn men vad vet jag
Jag hoppas att jag kan ikväll runt 21:00

/ChristianSVERIGE
Postad 03 februari 2010 - 10:41
eller som Ekaa sa: vi spelade snyggare iallafall! :-)
Hrrm, ja just det. Ni hade ju nån som körde med heartbeat sensor, den e snygg.

Postad 03 februari 2010 - 10:43
kl 21 är nog lite för tidigt för mig. kl 22 passar bättre.Någon som vill möta oss från 21,00?
Oj, skrev fel. Mineralvatten... mineralvatten ska jag dricka efter jobbetVAFAN! man får inte dopa sig!
![]()

Postad 03 februari 2010 - 10:59
Okej, inga problem för mig.kl 21 är nog lite för tidigt för mig. kl 22 passar bättre.
Förresten, grattis till vinsterna igår Team Uppsala. Ni verkar vara ett svårslaget lag.
Postad 03 februari 2010 - 11:31
Samma här ingen som vill vara vän med oss=) .Ja, jag har lagt till en vänförfrågan på alla i mitt lag.. tyvärr så verkade det mest vara snack och ingen verkstad från de flesta..
Jag hoppas att jag kan ikväll runt 21:00![]()
/ChristianSVERIGE
kan nog vid 20 - 22. ev ute en stund på dan idag med,
(PS brukar lagga mer då el är det bara jag som upplever det så.)
Postad 03 februari 2010 - 11:34
Man hinner ju inte med i svängarna att anmäla sig för spel.Någon som vill möta oss från 21,00?
Får leva vidare på grupptillhörigheten Sthlm och hoppas ni tar ytterligare en vinst
för Huvudstaden

Postad 03 februari 2010 - 12:02
Mjo känns som risken är överhängande att det bara blir samma som kör matcherna i de stora lagen.Man hinner ju inte med i svängarna att anmäla sig för spel.
Får leva vidare på grupptillhörigheten Sthlm och hoppas ni tar ytterligare en vinst
för Huvudstaden
Postad 03 februari 2010 - 12:05

Postad 03 februari 2010 - 12:08
Så, efter första matchen spelad så känner jag personligen att demolition och domination inte passar till 4vs4. Det blir allt för mycket springande fram o tbx. Då hade det nästan varit bättre att köra S&D, Sabotage och S&D igen. Men det är vad jag tycker
Med bra taktik så funkar det ok men jag kan hålla med dig, 5vs5 eller 6vs6 hade kanske varit mer optimalt, iallafall när det gäller Domination. Men nu valde vi ju 4vs4 av en annan anledning, d v s att det är lättare att skrapa ihop folk till match.
På Demolition blir det nästan bara roligare med 4vs4. Men det är vad jag tycker

Vad tycker ni andra?
By the way; bra lirat turbo!
Redigerat av BrittBastard, 03 februari 2010 - 12:09.
Postad 03 februari 2010 - 12:13
Mjo känns som risken är överhängande att det bara blir samma som kör matcherna i de stora lagen.
Jo, så kan det nog kanske bli.
Vi i Uppsala är ju inte så många och där har alla utom Bure lirat men han har heller inte visat sitt intresse än.
Trots att vi inte är några småbarn längre så är det ju ändå viktigt att alla som vill, också får lira.
Annars finns det ju risk för att folk inte anmäler sig nästa gång för att dom tänker att dom ändå inte får spela nåt.
Om inte annat så för att behålla den goda "MHB-andan".
Redigerat av BrittBastard, 03 februari 2010 - 12:13.
Postad 03 februari 2010 - 12:20
Med bra taktik så funkar det ok men jag kan hålla med dig, 5vs5 eller 6vs6 hade kanske varit mer optimalt, iallafall när det gäller Domination. Men nu valde vi ju 4vs4 av en annan anledning, d v s att det är lättare att skrapa ihop folk till match.
Vad tycker ni andra?
Yes absolut, vet att det är lättare att fixa ihop lagen så.

Vi hade mycket svårt mot er i dom två sista rundorna. En anledning är nog den att vi är det minst samspelta laget i turneringen. Vet inte hur det är med dom andra grabbarna i laget, men det var första gången jag spelade med dom. (Mycket bra jobbat i S&D boys.)
Tack, bra jobbat av dig me.
Postad 03 februari 2010 - 12:24
Yes absolut, vet att det är lättare att fixa ihop lagen så.
![]()
Vi hade mycket svårt mot er i dom två sista rundorna. En anledning är nog den att vi är det minst samspelta laget i turneringen. Vet inte hur det är med dom andra grabbarna i laget, men det var första gången jag spelade med dom. (Mycket bra jobbat i S&D boys.)
Tack, bra jobbat av dig me.
Jag och frasse är väl samspelta ja, men viro har jag nästan inte lirat alls med i MW2 och aber, aguhi eller bure hade jag inte lirat nåt med innan dom här matcherna.
Samspelet kommer! Det där var ju trots allt eran första match och jag tyckte ni gjorde det bra.
Trots allt så blir ju samarbetet betydligt viktigare när man kör 4vs4 än när man kör 6vs6.
Det är en bra och kul grej med att köra 4vs4 tycker jag.
Postad 03 februari 2010 - 12:25
Man hinner ju inte med i svängarna att anmäla sig för spel.
för Huvudstaden
Visst är det skojj att spela turnering?

Postad 03 februari 2010 - 12:28
uppsalalaget spelade grassy knoll....därav förlusten.
Jag tycker att det hör till MHB att köra Grassy Knoll f.o.m. nu.
Edit:
Grassy knoll
A metaphor and a source of irony when referring to a suspicion, conspiracy, or a cover-up of some type.
Redigerat av BennySlyden, 03 februari 2010 - 12:36.
Postad 03 februari 2010 - 12:35
Jag och frasse är väl samspelta ja, men viro har jag nästan inte lirat alls med i MW2 och aber, aguhi eller bure hade jag inte lirat nåt med innan dom här matcherna.
Samspelet kommer! Det där var ju trots allt eran första match och jag tyckte ni gjorde det bra.
Trots allt så blir ju samarbetet betydligt viktigare när man kör 4vs4 än när man kör 6vs6.
Det är en bra och kul grej med att köra 4vs4 tycker jag.
Ang. att risken är stor att det är samma folk som spelar i de stora lagen säger ju sig själv, just pga. att man vill
vara/bli samspelta, vilket är VÄLDIGT svårt om laget ser helt annorlunda ut för varje match.

Det är just detta som jag menat hela tiden by the way!

Jag tycker att det hör till MHB att köra Grassy Knoll f.o.m. nu. Det finns ingen titel som känns mer passande än den!
Vad menas med Grassy Knoll?
Redigerat av Dr. Death, 03 februari 2010 - 12:34.
Postad 03 februari 2010 - 12:37
Vad menas med Grassy Knoll?
Det är en titel man kan ha vid sitt namn i MW2. Tog reda på vad det står för nyss som du ser en bit upp men innan vi visste det så hade vi ett antal ideer om vad det kunde stå för..
Postad 03 februari 2010 - 12:41
Det är en titel man kan ha vid sitt namn i MW2. Tog reda på vad det står för nyss som du ser en bit upp men innan vi visste det så hade vi ett antal ideer om vad det kunde stå för..
Jag visste vad det betydde men ser inte riktigt kopplingen?!?
Postad 03 februari 2010 - 12:42
Jag visste vad det betydde men ser inte riktigt kopplingen?!?
Det var roligare innan vi hade koll på vad det stod för ska tilläggas

Redigerat av BennySlyden, 03 februari 2010 - 12:42.
Postad 03 februari 2010 - 12:43
Det var roligare innan vi hade koll på vad det stod för ska tilläggas
![]()
Hahahaha! Ok!

Postad 03 februari 2010 - 12:46
Du får gärna spela istället för mig ikväll sorken. Självklart vill man spela varenda match men det är ju meningen att alla i lagen ska få chansen att spela om dom vill så det är inga problem. Jag kan underhålla mig med lite sniper-madness iställetMan hinner ju inte med i svängarna att anmäla sig för spel.
för Huvudstaden

Jag tycker demolition passar perfekt 4v4. Tillräckligt med action men samtidigt inte helt galet med folk överallt.Med bra taktik så funkar det ok men jag kan hålla med dig, 5vs5 eller 6vs6 hade kanske varit mer optimalt, iallafall när det gäller Domination. Men nu valde vi ju 4vs4 av en annan anledning, d v s att det är lättare att skrapa ihop folk till match.
Vad tycker ni andra?
Postad 03 februari 2010 - 12:50
Vad gäller antalet spelare så tycker jag precis tvärtom......det ger ju mer att vara skicklig i 4x4 eftersom det inte spawnar nya idioter bakom ryggen på dig hela tiden.
Postad 03 februari 2010 - 12:58
Jo, så kan det nog kanske bli.
Vi i Uppsala är ju inte så många och där har alla utom Bure lirat men han har heller inte visat sitt intresse än.
Trots att vi inte är några småbarn längre så är det ju ändå viktigt att alla som vill, också får lira.
Annars finns det ju risk för att folk inte anmäler sig nästa gång för att dom tänker att dom ändå inte får spela nåt.
Om inte annat så för att behålla den goda "MHB-andan".
Intresset finns, men jag har inte hunnit anmäla mig innan laget är fullt. Ska försöka vara lite snabbare

Kan lira i morgon och alla kvällar fram till söndag!
Postad 03 februari 2010 - 13:25
Du får gärna spela istället för mig ikväll sorken. Självklart vill man spela varenda match men det är ju meningen att alla i lagen ska få chansen att spela om dom vill så det är inga problem. Jag kan underhålla mig med lite sniper-madness istället
![]()
Jag tycker demolition passar perfekt 4v4. Tillräckligt med action men samtidigt inte helt galet med folk överallt.
merger Postat Idag, 12:50
Om man nu vill spela så är det väl bara att man lägger ut sitt namn och frågar.......vad jag har sett har det i stort sett bara varit "gamlingar" som gjort det......då kan man ju inte heller komma frågandes i efterhand....
Vad gäller antalet spelare så tycker jag precis tvärtom......det ger ju mer att vara skicklig i 4x4 eftersom det inte spawnar nya idioter bakom ryggen på dig hela tiden.
Nu var min kommentar inte menad som någon kritik till någon.
Helt ok för mig att de är först till kvarn få först mala. Är man inte med i svängarna så får man skylla sig själv.
Full förståelse för att ni "gamla MHB rävar" vill lira tillsammans då ni troligen har ett bättre samarbete.
Postad 03 februari 2010 - 13:46
Intresset finns, men jag har inte hunnit anmäla mig innan laget är fullt. Ska försöka vara lite snabbare
![]()
Kan lira i morgon och alla kvällar fram till söndag!
Tror inte frasse heller kan idag, kanske inte jag heller så Team Uppsala får ha vilodag idag.
Jag kan tyvärr inte imorgon heller men ni kanske får ihop folk ändå imorgon kväll?
Team Uppsala torsdag 21.00
- Bure
-
-
-
Nu var min kommentar inte menad som någon kritik till någon.
Helt ok för mig att de är först till kvarn få först mala. Är man inte med i svängarna så får man skylla sig själv.
Full förståelse för att ni "gamla MHB rävar" vill lira tillsammans då ni troligen har ett bättre samarbete.
Fast om nu Zdaarlight väljer att låta dig spela istället så tycker jag det var schysst av honom och att du då kan ta den chansen!
Blir vi i Uppsala för många nästa gång så kan jag stå över då jag ju faktiskt har lirat alla matcher hittills.
Postad 03 februari 2010 - 16:03
vilken killer det kommer bli!

Postad 03 februari 2010 - 16:18
Vi kanske ska splitta lagen i Sthlm igen så får folk spela ordentligt. Vi mötte ju Skåne i orginalutförande så det sabbar ju inga resultat.
Redigerat av Unregistered32f0b602, 03 februari 2010 - 16:19.
Postad 03 februari 2010 - 16:21
Postad 03 februari 2010 - 16:32
Tror inte på en splitt igen. De är nog rörigt som det redan är att få till spel.Jag tog inget som kritik utan gav mer ett tips att vill man spela så är det ju bara att skriva ett inlägg typ jag kan spela idag vid xx......vilka kan vara med o vem vill möta oss.
Vi kanske ska splitta lagen i Sthlm igen så får folk spela ordentligt. Vi mötte ju Skåne i orginalutförande så det sabbar ju inga resultat.
Stor eloge till Britt som försöker styra upp "My Hero Britney" gänget till en intern turre..

Postad 03 februari 2010 - 16:45
Jag har er båda på listanSamma här ingen som vill vara vän med oss=) .
kan nog vid 20 - 22. ev ute en stund på dan idag med,
(PS brukar lagga mer då el är det bara jag som upplever det så.)

Jag är på lite senare ikväll.. tränar innbandy först och kan vara reserv sen, så försök att få ihop ett vasst gäng så vi får första vinsten!
/T
Postad 03 februari 2010 - 17:08
Postad 03 februari 2010 - 17:19
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 03 februari 2010 - 17:26.
Postad 03 februari 2010 - 17:22
Vi räknar med dig nu!!Jag har er båda på listan
..och har i alla fall lirat en av matcherna (hrmm.. mitt jobb i laget är dock att dra på mig eld så att ni andra kan knäppa dem.. "advance tactics") Har också skickat förfrågan till de flesta hmm.. förutom JockeJ där jag tror jag skickade till "hans" MHB-nick istället så fasen vet vad det e för mupp jag har på listan nu
![]()
Jag är på lite senare ikväll.. tränar innbandy först och kan vara reserv sen, så försök att få ihop ett vasst gäng så vi får första vinsten!
/T

Postad 03 februari 2010 - 18:59
Bloodshy, eldoro, robotlord,kan en av er lira för Teamnorrland ikväll kl 21?
jag kan
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar