Gears of War 3 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(8)
|
99:- | |
Gears of War 3 - Epic edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Gears of War 3 - Limited Collector's Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser |
Postad 07 October 2011 - 07:40
Postad 07 October 2011 - 13:00
Du spelade ju bra iafMjo, jag håller med. Det gick inte jättebra för oss igår.
Men ändå roligare att köra tre som vi gjorde igår än en och en. Synd att Macke verkar ha problem med Internet. Han får snylta på någon som har bättre uppkoppling
Postad 07 October 2011 - 15:26
En skin till en lancer man fick med när man köpte Live Gold. Först till kvarn!
Postad 07 October 2011 - 18:17
Nu är den använd, alltså inte av mig utan någon annan märkte jag.Q3D7V-43MWD-TWFMV-CRQGF-FT4TD
En skin till en lancer man fick med när man köpte Live Gold. Först till kvarn!
Redigerat av Luzer, 07 October 2011 - 18:18.
Postad 07 October 2011 - 21:27
Jaha så det är den här helgen. Måste spela i det här eventet och tre till för att få den där medaljen, glömt bort vad den heter.
Spelade King of the hill igår, blivit lite av ett favoritspelläge. Sen gör det inget att man får mycket mer poäng i det läget än de andra.
Postad 08 October 2011 - 04:25
Körde lite bighead matcher igår och fick in en magisk sista omgång innan det var dags att krama kudden, i första ronden fick jag 10 kills 3 downs 0 deaths!!
Postad 08 October 2011 - 08:33
Postad 08 October 2011 - 08:50
Ja, King of the hill e min favorit me!!
I stort sett bara det och horde som jag spelar
Körde lite bighead matcher igår och fick in en magisk sista omgång innan det var dags att krama kudden, i första ronden fick jag 10 kills 3 downs 0 deaths!!Det hela slutade i 3 ronder och jag fick 17 kills och 6 deaths.. känndes riktigt bra!
Grattis till ett fint ribbon då också
Zoiler: Har du verkligen ingen möjlighet till chat? Beast går som effektivast om vi kan snacka ihop oss nämligen. Och jag lovar att vi kan köra nåt annat än Horde nästa gång, även om vi röjde jäkligt bra ändå
Postad 08 October 2011 - 09:39
Som sagt, det är synd med Horde att folk lämnar direkt, oftast blir man bara 3 pers efter lvl 10, blir man 2 pers så är det lika bra att glömma.
Sen är det få som spara på sina slantar, såg nån här som skrev att man skulle spendera endast på lvl 20, 30, 40, 50 o det känns ju vettigast.
Dessutom, hur ändrar man till missiler på Silverback? Jag missade hur det fungerade i SP..
Postad 08 October 2011 - 10:13
Zoiler: Har du verkligen ingen möjlighet till chat? Beast går som effektivast om vi kan snacka ihop oss nämligen. Och jag lovar att vi kan köra nåt annat än Horde nästa gång, även om vi röjde jäkligt bra ändå
Underlättar för loot-challenges i Horde också när inte någon står och skjuter alla fiender när vi behöver få chainsaw eller turret kills.
Dock, fan vad super active reload rockade. 2 timmar för wave 1-50 är rekord för mig iallafall.
Postad 08 October 2011 - 10:14
I nuläget finns inte missiler på silverbacken i horde, bara under kampanjen. Men i DLCn som kommer i november ingår dettaDessutom, hur ändrar man till missiler på Silverback? Jag missade hur det fungerade i SP..
Iofs måste man väl ha silverback lvl2 för att få missiler i Horde?
Klarade beast på insane igår utan att faila och låste upp den där savege theron guarden eller vad den heter. Trodde det skulle ta en evighet. Men med lite nytänkande bland lagmedlemmarna så klarade vi det på första försöket.
Tipsen under spoilen för de som vill.
Postad 08 October 2011 - 10:54
Grattis till ett fint ribbon då också(10+/0 i k/d)
Ja, kollade precis på gears of wars hemsida.. såg att jag har 2 sådana!
Postad 08 October 2011 - 14:03
Klarade beast på insane igår utan att faila och låste upp den där savege theron guarden eller vad den heter. Trodde det skulle ta en evighet. Men med lite nytänkande bland lagmedlemmarna så klarade vi det på första försöket.
Grattis
Underlättar för loot-challenges i Horde också när inte någon står och skjuter alla fiender när vi behöver få chainsaw eller turret kills.
Dock, fan vad super active reload rockade. 2 timmar för wave 1-50 är rekord för mig iallafall.
Ja den mutatorn är min nya favorit
Ja, kollade precis på gears of wars hemsida.. såg att jag har 2 sådana!
Nice! Tror bara jag har en
Postad 08 October 2011 - 14:37
Men va faen, jag tyckte jag hörde ni sa något om det så jag använde chainsawen när det stod det -_-. Tyckte vi fick de flesta bonusarna. Att stå där nere visade sig vara ganska dumt dock, mycket enklare och bättre översikt där uppe.
Ollie: Ärligt talat så är horde och antagligen också beast ljummet för min del. Spelar mycket hellre TDM.
Postad 08 October 2011 - 23:44
1:41 på Normal. Dog aldrig.
Postad 09 October 2011 - 01:15
Karnat hänger inte på MHB va?
Postad 09 October 2011 - 05:55
Macke: Fan vad schysst spel vi fick till ikväll. Vann ju det mesta
. Tror inte jag hade minus en enda match
![]()
Karnat hänger inte på MHB va?
Jodå, det är jag som är Karnat
Det var roliga matcher. Dom vi inte vann var det ändå väldigt jämnt på.
Postad 09 October 2011 - 11:19
1:41 på Normal. Dog aldrig.
Good stuff! Vi får köra 1-20 på insane också så att ni får den medaljen
Postad 09 October 2011 - 12:26
AhaJodå, det är jag som är Karnat
Det var roliga matcher. Dom vi inte vann var det ändå väldigt jämnt på.
Rätt lustigt i första matchen typ när vi körde på arenan och vi hade slut på liv och de hade typ 6 liv kvar. Vi hade fäste i början och dödade otroligt nog alla med bra teamwork och vann nästan matchen. Sen var jag ensam kvar mot CPU:n och så dödar han mig såklart, men visste inte att han hade mulchern -_-
CPU:n är enkel på vissa sätt, den aktar sig inte så mycket när man skjuter. Men å andra sidan är den svår eftersom den är jäkligt träffsäker och skjuter även om man skjuter på den tills den dör. Människor missar ju och aktar sig när de känner att de är illa ute. CPU:n är på så sätt svårare att slå i en "lancerfight" än en människa.
Postad 09 October 2011 - 14:22
Rätt lustigt i första matchen typ när vi körde på arenan och vi hade slut på liv och de hade typ 6 liv kvar. Vi hade fäste i början och dödade otroligt nog alla med bra teamwork och vann nästan matchen. Sen var jag ensam kvar mot CPU:n och så dödar han mig såklart, men visste inte att han hade mulchern -_-
ja d var en skön match..
Postad 09 October 2011 - 16:00
Good stuff! Vi får köra 1-20 på insane också så att ni får den medaljen
Behöver 1-30.
Men 31-50 gick smärtfritt. Bra gäng igår.
Postad 09 October 2011 - 17:39
Kanske kan köra lite mer senare men nu måste jag plugga lite grann inför imorgon
Postad 10 October 2011 - 15:15
Har Infinite Ammo, och super active reload.
Alla randoms är ju så jävla tröga eller quittar för tidigt.
Adda gärna mig GT: trav0lta (med en nolla)
Spelar med mic såklart, och är level 35... jag har koll på laget.
Postad 11 October 2011 - 11:58
Postad 11 October 2011 - 13:50
vapen länk video
Gjorde den sista (Mortar) executionen idag *plopp*
Den blir ganska effektiv i Horde med "Extreme explosions" mutator igång
Postad 12 October 2011 - 12:50
Hoppade in i en väns spel vid omgång 43 på mercy och sedan gick det undan till lvl50 där vi efter det par försök fick lätta bossar.
Postad 13 October 2011 - 04:00
Har dock aldrig råkat ut för Lambent Berzerker, men hört att de ska finnas. Någon som sett någon sån och klarat den?
Postad 13 October 2011 - 04:24
De enda bossarna som är svåra är ju Berzerkers.
Har dock aldrig råkat ut för Lambent Berzerker, men hört att de ska finnas. Någon som sett någon sån och klarat den?
om du med lambent menar att dom har långa tentakler eller nåt på ryggen så har jag stött på såna! Så ja dom finns
Postad 13 October 2011 - 11:19
om du med lambent menar att dom har långa tentakler eller nåt på ryggen så har jag stött på såna! Så ja dom finns
Nä, det är ju bara de där blobbarna som kastar gul gegga. Lambent Berzerker är de där som
Postad 13 October 2011 - 12:00
Nä, det är ju bara de där blobbarna som kastar gul gegga. Lambent Berzerker är de där somSpoiler. Fast att ha några såna på Lvl 50 lär vara en utmaning.
Usch ja!
Det måste varit ett kvinnligt monster....
Postad 13 October 2011 - 15:12
Den här rackaren mötte vi.. vi var 3 pers och kom till level 25 innan matchen bröts, kommunikationsfel el nåt.. körde bara en random match.. så vi dödade 2 såna.. det tog ett tag men det gick att ha ihjäl han.
Har inte kommit så långt i kampanjen, satsar på multiplayer till att börja med!
Postad 13 October 2011 - 15:16
Nä, det är ju bara de där blobbarna som kastar gul gegga. Lambent Berzerker är de där somSpoiler. Fast att ha några såna på Lvl 50 lär vara en utmaning.
Jo Lambent Zerker har "tentakler"/armar på ryggen. Den du tänker på är Gunker, som känns som en levande version av Halos wraiths
http://images.wikia..../Berserkerp.jpg (SPOILER!!)
Den här rackaren mötte vi.. vi var 3 pers och kom till level 25 innan matchen bröts, kommunikationsfel el nåt.. körde bara en random match.. så vi dödade 2 såna.. det tog ett tag men det gick att ha ihjäl henne.
Har inte kommit så långt i kampanjen, satsar på multiplayer till att börja med!
Fixade det åt dig
Postad 13 October 2011 - 15:31
Postad 13 October 2011 - 16:23
Postad 14 October 2011 - 13:12
Blir fortfarande sur att man nästan alltid kommer i sämsta laget. Jag är trött på att bära upp alla andra, varför kan inte matchmakingen vara åtminstone lite mer fair. De gånger man kommer i ett hyfsat lag kan man ju räkna på fingrarna varje kväll och då får man vara skitglad över det.
Edit: Kollade själv, det är tydligen lvl 100-emblemet. Hur FAN har så många hunnit få lvl 100 redan -_-. Jag tycker jag spelar rätt mycket och är inte ens lvl 60.
Men så spelar jag bara TDM iofs. Och jag spottar aldrig =/.
Redigerat av Zoiler, 14 October 2011 - 13:56.
Postad 14 October 2011 - 14:40
Redigerat av Zoiler, 14 October 2011 - 14:40.
Postad 14 October 2011 - 14:41
jag menade mer om man kommer upp i lvl 100 på 3 veckors beta så borde man ju göra det i orginalspelet åxo
Postad 15 October 2011 - 14:32
Visst, men man undrar ju hur -_-. Måste ju spela dygnet runt.
Säkert det dom gör också. kanske kör igång "1999"-spelsättet och låter botar spela och därmed bara tjäna vinst/matchbonus medans de sover?
Postad 15 October 2011 - 15:43
Sen kan man bara se på när ens sopor till lagmedlemmar dör en efter en. Det roliga är ju att man verkligen ser hur de beter sig, helt otroligt hur ett lag kan vara så dåligt. Inte nog med att en person går på tricket att försöka ta boomshoten när han står och vaktar, sedan går den andre j-veln på precis samma sak. De andra tre dog innan i one on one dueller istället för att gå på han som ett lag. Jag quittade direkt när han tog ut dem alla, helt sanslöst.
Postad 15 October 2011 - 16:55
Suck, igår alltså... hade väl 7-1 i en match på Gridlock. De hade en kvar. Vi hade typ 3 liv kvar. Jag står och kollar i mitten när tre stycken går in och ska avgöra. Alla tre dör av en boomshot. Jag dör för att jag tänkte leka med honom, men det gör ju inget tänkte jag eftersom vi har fem liv kvar.
Undrar om resten av dina 'lagmedlemmar' tänkte samma sak?
Postad 15 October 2011 - 18:33
Sen kan man bara se på när ens sopor till lagmedlemmar dör en efter en. Det roliga är ju att man verkligen ser hur de beter sig, helt otroligt hur ett lag kan vara så dåligt. Inte nog med att en person går på tricket att försöka ta boomshoten när han står och vaktar, sedan går den andre j-veln på precis samma sak. De andra tre dog innan i one on one dueller istället för att gå på han som ett lag. Jag quittade direkt när han tog ut dem alla, helt sanslöst.
Tycker om när folk går på exakt samma sak hela tiden. Är lite som i film, istället för att alla slår ned hjälten direkt, så låter dom hjälten slår ned fienderna en i taget. Folk är nötter.
Postad 15 October 2011 - 18:45
Jag tänkte snipra honom istället för att avvakta med shotgun bakom hörnet men han boomshottade ju de andra så jag aldrig fick något läge och rushade mig = jag hann inte byta vapen eftersom det tar några sekunder innan animationen är klar.
Undrar om resten av dina 'lagmedlemmar' tänkte samma sak?
Men mina lagkamrater sög bara, de hade ju minus i matchen allihopa... Tror inte man tänker samma sak när det är tre pers kvar även om man tenderar att rusha lite mer när man är många mot en.
Jag gillar verkligen när det är chainsawdueller, aldrig förlorat någon ännu. Gäller att trycka frenetiskt
Postad 15 October 2011 - 19:18
Fast det är ju klart, spelar man med randoms och råkar på några som verkligen spelar som lag så kan man lika gärna lägga ner. Warzone är mindre förlåtande och spelar man dåligt märks det direkt
Postad 15 October 2011 - 20:34
Borde inte det vara ett fegare läge, eller mer avvaktande iaf? Får testa.Har nyligen upptäckt läget Warzone. Tycker det är ruskigt roligt då man måste vara betydligt mer försiktig eftersom man endast har ett liv. Det märks att folk tenderar att spela mer som lag.
Postad 16 October 2011 - 01:39
Borde inte det vara ett fegare läge, eller mer avvaktande iaf? Får testa.
Låter som alla kommer att sitta runt hörnet med var sin avsågade hagelbrakare.
Edit: hagelbrakare borde vara n-genus.
Redigerat av Unregistered6810b893, 16 October 2011 - 01:40.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Spelbutiken.se - har jag rätt att vara förbannad?
3 bilder
15 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?