Har inte sett hela avsnittet än (OS och en massa annat i mellan) men har börjat bättre än tidigare avsnitt :-)
kanske de kan rädda en medioker säsong till nått riktigt bra?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 10 February 2014 - 21:15
nu är vi igång igen :-)
Har inte sett hela avsnittet än (OS och en massa annat i mellan) men har börjat bättre än tidigare avsnitt :-) kanske de kan rädda en medioker säsong till nått riktigt bra? Postad 10 February 2014 - 21:25
Det lär iaf omöjligt kunna bli sämre Postad 28 February 2014 - 15:29 Jag kan lättare säga vad som är bra. Det händer ibland någonting oväntat. Dock är det mycket tröttare. Det känns helt enkelt förutsägbart och har liksom blivit en serielunk iställ för tvära kast och intressanta intriger. Postad 28 February 2014 - 17:08
Känns som att dom ändrat upplägget en hel del efter uppehållet, inte alls lika mycket hopp mellan de olika karaktärerna utan det känns bättre och mer gediget nu, enligt mig så har serien ryckt upp sig markant efter uppehållet.
Postad 01 March 2014 - 09:16
Kan bara hålla med .. mycket bättre nu efter uppehållet Postad 02 March 2014 - 11:22
Innebär det att relationsdrama med klara influenser av Jerry Springer nu ersatts av nån storyline som påminner om säsong 1 och där zombierna är mer än statister? Redigerat av improwise, 02 March 2014 - 11:23. Postad 03 March 2014 - 11:24 Hehehe! Ett jakande på just detta skulle få mig att grinda mig ikapp. Jag har tappat gnistan helt för serien. Redigerat av Sambuccashake, 03 March 2014 - 11:24. Postad 03 March 2014 - 11:39
Både ja och nej faktiskt. En sak i hela storyn i senaste avsnittet pekar mot att det finns folk / forskare som vet varför allt hände och då kanske kan vända det och det bådar ju gott inför framtiden. För om de inte har det i sikte vet jag inte hur det slutar...de kan ju inte bara traggla på utan att komma nånvart. Postad 03 March 2014 - 16:55
Vild gissning, när de väl når fram till dessa personer så får vi lära oss att dom nog hade kunnat bota hela världen, om det nu inte var så att de varit upptagna med att bråka om vems tur det var att diska, försöka slå ihjäl varandra eller att de helt enkelt inte kände för det Redigerat av improwise, 04 March 2014 - 14:43. Postad 04 March 2014 - 10:55
Lite som guds straff för självupptagna människor som förstör sin planet... Tyckte det tappade lite tempo i söndags. En sak som jag tror är säker är att mannen med studsbollen och 'vänner' återkommer längre fram!? Postad 04 March 2014 - 14:44
Är det själva TV-serien eller händelserna i den som du anser vara Guds straff? Redigerat av improwise, 04 March 2014 - 14:44. Postad 20 March 2014 - 13:38
Det är ju inte det bästa upplägget på en tv-serie som dom använt denna säsong.
Postad 20 March 2014 - 14:41
Tycker serien har blivit mycket bättre nu än tidigare.
Säsong 1 har varit bäst hitills, men del 2 av säsong 4 är inte långt efter. Postad 20 March 2014 - 15:02
Säsong 1 var riktigt bra, därför jag är så besviken på att efterföljande säsonger mer förvandlats till något slags relationsdrama. De enda relationer jag behöver i en zombieserie är Human vs Zombie Postad 20 March 2014 - 15:42
Aha ni är mer ute efter ren zombie-slakt. Då kommer ni fortsätta att bli besvikna då serien i stort handlar mer om interaktionen mellan levande människor, att överleva i en apokalyptisk värld och hitta ett sätt att leva i denna värld. Zombiesarna är statister och det är andra människor som är hoten.
Håller förresten med om att de senaste 2-3 avsnitten i säsong 4 har varit rätt sega. Lite synd på en säsong som jag i övrigt tycker varit kalasbra. Postad 20 March 2014 - 15:52
Tycker bara serien blir sämre o sämre... bara s1 som va riktigt bra sen e resten bara för tjäna enkla cash....
Postad 20 March 2014 - 18:17
Då hade alltså Brad i WWZ rätt i att zombierna inte anfaller de som är sjuka, vilket förklarar varför det bara tycks vara de hjärndöda som överlevde. Då vete tusan om jag inte skulle satsa på zombierna istället om jag var vid liv själv i en apokalyptisk värld, dom är iaf logiska, förutsägbara, konsekventa och verkar inte slåss med varandra så fort dom får chansen. Redigerat av improwise, 20 March 2014 - 18:18. Postad 02 April 2014 - 10:01
Är lite tudelad av S4 säsongavslutningen....
Ser fram emot hur S5, som tydligen ska vara tillbaka i Oktober, tar ny fart...eller rullar i gamla hjulspår. Aja, är det nära nu till GoT och sen är det sommarlov från TV'n Postad 03 April 2014 - 19:45
Tyvärr rör det sig snarare om serietidningstyperna som inte klarar av att hålla på spoilers. Tråkigt för annars hade man anat det vid det du har spoilat. Postad 04 April 2014 - 13:45
Det jag inte spoilat menar du, eftersom man förhoppningsvis vet vad det betyder när
Spoiler
Postad 04 April 2014 - 21:37
Sjukt bra år.
Fattar inte hur man kan tycka annat :-) Borde ju inte komma som en överaskning att walking dead inte är zombie slasher serie vid det här laget . Postad 25 April 2014 - 17:02
dags att ta tag i den här siren snart igen kanske. har bara sett säsong 1 och 2 förutom sista avsnittet på säsong 2. Över ett år sen nu jag slutade titta.
Postad 25 April 2014 - 22:15
Är nog inget för dig. Du verkar ju inte gilla serier som håller ett lågt tempo :-) Postad 13 September 2014 - 13:58
Tycker det är precis lagom dos zombie slakt i serien, mer av den varan hade bara blivit tröttsam i längden. Har hunnit se 4 avsnitt hittills av S4 och är väldigt nöjd så här långt.
Postad 19 September 2014 - 23:22
Såg klart S4 i veckan och tycker serien fortsatt håller hög klass.
Blir som vanligt svårt att hålla sig när serien börjar sändas på TV igen, men det ska nog gå bra och väntar i vanlig ordning tills S5 släpps på Blu-ray nästa år. Postad 07 October 2014 - 20:03
Hur kan man se säsong 5 lagligt i Sverige? Måste man vänta till kanal 9 sänder med några veckors fördröjning eller går det ordna snabbare?
Postad 10 October 2014 - 09:28
Du måste vänta! Om inte nån annan köper rättigheterna och sänder tidigare än Kanal 9. Postad 10 October 2014 - 10:59
3 veckors fördröjning år 2014, vilka skämtare. Vill de gynna nerladdningen eller? Postad 10 October 2014 - 18:26
Ja de verkar så... Postad 10 October 2014 - 19:52
Sänder de inte inom 1-3 dagar har de missat sloten, då kan de lika väl sända ett år efter billigare. Lika många som ser det då. Fail! Postad 13 October 2014 - 18:47
Har nu sett S05E01 och jäklar vad bra det var.
Håller resten av S05 samma kvalité så är det stor chans att den slår S01. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |