Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.549998 (19) 1 056:-
1 relaterade trådar

Postad 09 November 2011 - 11:58

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
var det någon som nämnde att den auto-matchar spelare som har ungefär samma skicklighet?!

Postad 09 November 2011 - 14:22

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Körde lite MP igår, även jag tycker att det känns mer som MW2 men ändå inte.

Det är något som känns annorlunda och jag vet inte om det är för att man inte kan kartorna utan och innan, eller
om det är för att man blivit van vid att ha låst upp och hitta hem i perks och atteraljer på vapnen.

Det kan vara att man blivit färgad av Black Poops som man kört ett tag nu.

Har sens på insane (som jag brukar) men tycker nog att det känns lite segare än vanligt.

Men i det stora hela tycker jag att spelet och upplägget i MP är helt ok.

Man får väl nöte lite...

Postad 09 November 2011 - 15:01

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0
Kan inte logga in på Elite, står efter ett tag "Can´t connect to CoD: Elite server" eller liknande. Har betalat 499 på PSN för Elite, men vet inte ens om det är aktiverat :unsure:

Edit: Efter lite googling så verkar andra också ha problem med detta.

Redigerat av jarre008, 09 November 2011 - 15:10.

Postad 09 November 2011 - 15:22

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Vilka vapen kör ni med ?

Tycker personligen att vapnen man låser upp är sämre än M4an. Sen saknar jag Steyr AUG.

Postad 09 November 2011 - 15:30

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Vilka vapen kör ni med ?

Tycker personligen att vapnen man låser upp är sämre än M4an. Sen saknar jag Steyr AUG.

UMP, Scar, Spas.

Någon som vet hur Bouncing Betty funkar egentligen, syns den tydligt av motståndarna så dom skjuter sönder den eller hinner folk springa förbi den utan att skadas.

Postad 09 November 2011 - 15:34

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Kör SCAR just nu med ljuddämpare och det låter ärligt talat som en trasig symaskin.

Saknar FAMAS :wub:

Postad 09 November 2011 - 16:27

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1379 inlägg
  • 0
Kör med SCAR L, riktigt bra!

Postad 09 November 2011 - 16:56

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Kolla in metacritic userscore för MW3. Xbox har den högsta snittscoren av plattformarna - 2,5 av 10 - med flest röster (närmare 1200st).

Jag tycker det aktualiserar debatten om gamingmedias trovärdighet när det handlar om högprofilerade spel...

Postad 09 November 2011 - 17:18

ZaXxx
  • ZaXxx
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0
Spelet är bra och värda pengarna med det faktum att multiplayerdelen är betydligt bättre än bf3 kalvsylta. Ibland får man dock lite kido känsla i röster och musikplay och banorna är smått wimsy men överlag rätt bra, det känns fräsht med mycket kittlande action och skönt aim.

Postad 09 November 2011 - 18:22

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Jag tycker det aktualiserar debatten om gamingmedias trovärdighet när det handlar om högprofilerade spel...

Njae, tycker snarare att det aktualiserar fanboyismen och viljan att trycka ner ett spel bara för att man föredrar ett annat.

Postad 09 November 2011 - 18:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har precis låst upp G36:an
riktigt bra i det här spelet måste jag säga, än så länge det bästa vapnet (förutom umpen då såklart)

Postad 09 November 2011 - 19:39

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Körde lite MP igår, även jag tycker att det känns mer som MW2 men ändå inte.

Det är något som känns annorlunda och jag vet inte om det är för att man inte kan kartorna utan och innan, eller
om det är för att man blivit van vid att ha låst upp och hitta hem i perks och atteraljer på vapnen.

Det kan vara att man blivit färgad av Black Poops som man kört ett tag nu.

Har sens på insane (som jag brukar) men tycker nog att det känns lite segare än vanligt.

Men i det stora hela tycker jag att spelet och upplägget i MP är helt ok.

Man får väl nöte lite...

Akta dig för Fiddey....snart kommer du bli stämplad som oseriös när du döper om spel sådär..... ;)

Postad 09 November 2011 - 19:52

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Detta spel känns så förlegat efter man spelat BF3 =(

Fick spelet för 399:- på Elgiganten i Valbo...

Du är välkommen att ansluta dig till oss igen och spela riktigt spel! Vore en ära. :)

Postad 09 November 2011 - 19:52

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

UMP, Scar, Spas.

Någon som vet hur Bouncing Betty funkar egentligen, syns den tydligt av motståndarna så dom skjuter sönder den eller hinner folk springa förbi den utan att skadas.

Skulle säga båda delarna. Den syns ganska väl, litet paket som blinkar på marken samt att det behövs bra placering för att den ska fungera som bäst.

Postad 09 November 2011 - 20:15

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Då blir det Scar L och UMP ikväll med lite weapon boost...

Det skulle varit svårare att få UAV för det är svårare att skjutar ner det eller lokalisera det. Ibland får man smaka för mycket kulor i ryggen.

Postad 09 November 2011 - 20:16

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Akta dig för Fiddey....snart kommer du bli stämplad som oseriös när du döper om spel sådär..... ;)

Precis... passa er för f*n :P

Postad 09 November 2011 - 21:53

SamuelA
  • SamuelA
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Har spelat några timmar nu och jag vet inte riktigt. Jag sållar mig nog till skaran som tycker att det känns som MW2, men ändå inte, och jag kan inte heller sätta fingret på vad det är. Men det här är iaf en kort summering av mina intryck so far:

- Banorna: Här är jag lite kluven. Tycker tyvärr att banorna är lite för lika varandra, och dessutom är det flera banor som känns som korsningar mellan gamla banorm finns ex nån som känns som "Owergrown" fast i stadsmiljö, "Array" från BO fast i öknen osv. Men som någon annan sa så är det också en av de stora "fördelarna" med alla banor att det kan komma folk från alla håll, hela tiden. I Vissa banor i MW2 så visste man ju oftare vart det kom folk osv. Men det kan ju vara att man inte kan banorna ordentligt ännu, men jag tror faktiskt att banorna här kommer kanske bidra till mindre camping, iaf den typen med snipergevär? Dock tror jag att folk som gillar att sitta still i hörn kommer förmodligen ha lilla julafton.

För på nått vis så gillade jag ändå banvariatonen i MW2. Lika mycket som jag hatade banor som "Estate", "Underpass" och "Wasteland", lika mycket älskade jag banor som "Highrise", "Skidrow" och "Scrapyard". I nuläget har jag svårt att se att det kommer att finnas kartor i det här spelet som jag kommer älska/hata lika mycket. Men det kanske ger sig med tiden, om inte annat så förhoppningsvis med nya kartor.

- Ljudet. Har inte hunnit genom så många vapen, men det låter verkligen platt och konstigt.

Sen verkar detta spel också lida av CoD-sjukan såsom, splittade partyn, kraftigt lagg, väldigt varierande vad man/motståndarna tål (ibland dör man på ett skott, medan andra gånger klarar man betydligt mer). Men det är långt ifrån lika trasigt som BO, jisses vad det sög i det avseendet.

- Killstreaks. Ett första intryck är att det verkar vara väldigt mycket flygfän i lyften, och att de verkar vara kvar kvar längre än i MW2? Men det kanske bara är inbillning från min sida.

Inte detta spel kommer heller att rocka min värld såsom MW2 gjorde, vilket också är på gott och ont. Vart inte många timmars sömn vid den här tiden för 2 år sen ;). Kanske var det den sociala biten, att spela med polare och deras polare, eller att det var nyhetens behag (mitt andra FPS på PS3 efter KZ2). Men är väl lite tidigt att döma spelet få se, återkommer med mer intryck senare.

Postad 09 November 2011 - 22:08

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Njae, tycker snarare att det aktualiserar fanboyismen och viljan att trycka ner ett spel bara för att man föredrar ett annat.

Ja precis. Så måste det vara. Se så enkelt det blev :)

Postad 09 November 2011 - 22:56

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Tycker nog fan att Scaren är lika OP som UMP:en faktiskt. 40% kör med UMP, 40% med Scar, 15% snipers och 5% övriga vapen. Tycker det är sjukt när vapen har lika mycket power med ljuddämpare som utan, så ska det fan inte vara.

Är det nån som har Elite Premium som har lyckats logga in på http://www.callofduty.com/elite?

Redigerat av BrittBastard, 09 November 2011 - 22:59.

Postad 09 November 2011 - 23:39

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
jag kommer in där och har gjort sedan start av elite. Premium är det man har om man har elite va? så jag fattar det iaf, väntar bara på founder nu.

Postad 10 November 2011 - 01:08

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Tycker MW2 var mer exakt och att det blir hetsigare i MW3, jag får inte in någon direkt känsla i vapnen hittills utan får peppra ut ett mag mer än att sätta några fullträffar.

Sen verkar detta spel också lida av CoD-sjukan såsom, splittade partyn, kraftigt lagg, väldigt varierande vad man/motståndarna tål (ibland dör man på ett skott, medan andra gånger klarar man betydligt mer). Men det är långt ifrån lika trasigt som BO, jisses vad det sög i det avseendet.

Hmm undrar om det kan vara pingrelaterat för jag tycker många ggr att när jag blir skjuten så är det de enda jag hinner uppfatta är ett snabbt "brratt", trodde först varenda en körde med snipergevär. Tittar jag på reprisen från motståndaren så har denne stått och matat en stund medans jag endast uppfattade en kort skottsalva.

Postad 10 November 2011 - 07:17

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Jag förbokade ju Elite premium på shopen,hur gör jag för att få igång detta nu då!? Funkar det inte bara genom spelet eller måste jag in på den sidan som Britt nämner här ovanför??

Postad 10 November 2011 - 07:29

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag förbokade ju Elite premium på shopen,hur gör jag för att få igång detta nu då!? Funkar det inte bara genom spelet eller måste jag in på den sidan som Britt nämner här ovanför??

Bra fråga hippo, jag vet faktiskt inte. Men jag har iallfall lyckats koppla mitt PSN-konto till Elite. Borde räcka men jag vet inte.

Det här var vad jag lyckades få fram:

Please allow up to 48 hours for your Founders status to appear in MW3 and ELITE. Founder status will be indicated by a green skull next to your name on your Career page on ELITE.

If you have a MW3 Hardened Edition you can use the code included on the Founder card to add Founder benefits to your Premium account on the site after 11/13/11

Elite Service Notice Latest update: November 8th, 12:15 AM PST Registration requests for our new live service Call of Duty ELITE are exceeding even our most optimistic expectations, which is creating a bottleneck and some players have not been able to register. We are currently experiencing known issues with Elite and are working around the clock to increase our capacity as quickly as possible. We will continue to update this page with the latest information. Thank you for your continued patience.

Så...ledordet är alltså vänta.

Redigerat av BrittBastard, 10 November 2011 - 08:42.

Postad 10 November 2011 - 08:47

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
M.O.A.B highest killstreak in MW3

Jaha, nu kommer väl alla försöka campa till sig Mother of all Bombs. Ganska cool killstreak dock måste jag säga.

Redigerat av BrittBastard, 10 November 2011 - 08:49.

Postad 10 November 2011 - 09:21

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

M.O.A.B highest killstreak in MW3

Jaha, nu kommer väl alla försöka campa till sig Mother of all Bombs. Ganska cool killstreak dock måste jag säga.

Värt att nämna är att man inte kan låta killstreaksen fixa den utan samtliga kills måste komma från dig.

Postad 10 November 2011 - 09:31

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Värt att nämna är att man inte kan låta killstreaksen fixa den utan samtliga kills måste komma från dig.

Jo, därav campandet. ;)

----

Angående videon i länken...dropshot...fi fan va trött jag blir på det. Bort med skiten.
Borde ta minst dubbelt så lång tid att lägga sig ner.

EDIT: Går alldeles för snabbt/enkelt att fixa guldvapen också.
Nu ska jag sluta gnälla...för stunden.

Redigerat av BrittBastard, 10 November 2011 - 09:37.

Postad 10 November 2011 - 10:14

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Bra fråga hippo, jag vet faktiskt inte. Men jag har iallfall lyckats koppla mitt PSN-konto till Elite. Borde räcka men jag vet inte.
Så...ledordet är alltså vänta.

Men det borde väl ändå vara så att jag då måste gå in på ngn hemsida för att få igång det sen när det väl funkar. Jag trodde ju att det skulle räcka att köpa det på shopen sen skulle det komma in automatiskt i spelet på ngt magiskt sätt,nu när jag går in på Elite i menyn så kan man ju bara välja att ladda ner gratis versionen.

Postad 10 November 2011 - 10:17

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Men det borde väl ändå vara så att jag då måste gå in på ngn hemsida för att få igång det sen när det väl funkar. Jag trodde ju att det skulle räcka att köpa det på shopen sen skulle det komma in automatiskt i spelet på ngt magiskt sätt,nu när jag går in på Elite i menyn så kan man ju bara välja att ladda ner gratis versionen.

Ja, du måste nog gå in på http://www.callofduty.com/elite , logga in och sedan länka ditt PSN-konto.
Men sen hoppas jag inte att man ska behöva göra mer.

Det ska komma upp en FAQ där snart, läs deras twitter för senaste info.

Postad 10 November 2011 - 10:43

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jo, därav campandet. ;)

----

Angående videon i länken...dropshot...fi fan va trött jag blir på det. Bort med skiten.
Borde ta minst dubbelt så lång tid att lägga sig ner.

EDIT: Går alldeles för snabbt/enkelt att fixa guldvapen också.
Nu ska jag sluta gnälla...för stunden.

märkte det,, såg redan första dagen att folk hade guldvapen.
jag har låst upp alla cammon till umpen förutom guld,, det gick på ett kick

Postad 10 November 2011 - 12:51

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
Har fått out of memory 14 fyra gånger idag och blivit utslängd både från matcher och lobby. I tisdags och igår hände det bara en gång. Har ni också märkt av detta?

Postad 10 November 2011 - 12:53

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Stäng av videoinspelningen under options i multiplayer-huvudmenyn. Jag har inte fått det eft att jag gjorde det

Postad 10 November 2011 - 12:56

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
Tack, det ska jag testa.

Postad 10 November 2011 - 14:11

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Tycker nog fan att Scaren är lika OP som UMP:en faktiskt. 40% kör med UMP, 40% med Scar, 15% snipers och 5% övriga vapen. Tycker det är sjukt när vapen har lika mycket power med ljuddämpare som utan, så ska det fan inte vara.

Är det nån som har Elite Premium som har lyckats logga in på http://www.callofduty.com/elite?

Jag kom in en snabbis idag innan jobbet för första gången, kunde kolla runt lite och så via PSN. En tävling startar imorgon, en på lördag. HQ och Domination. Sen vart jag utkastad.
Edit: Man måste in och anmäla sig om man ska vara med i tävlingen och det går väl ut på att kötta på den spelformen så mycket som möjligt under en viss tid.

Du har inte någon Redeem kod som du använder i shopen för att ladda ner applikationen?

Redigerat av jarre008, 10 November 2011 - 15:42.

Postad 10 November 2011 - 15:52

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Tycker inte UMPen är OP när jag kör med silencer. Inte som i MW2 iaf, samma med Spasen.
Prova ACRen, funkar fint med silencer också, hittade nog mitt favvo vapen i den igår :)

Postad 10 November 2011 - 16:43

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Du har inte någon Redeem kod som du använder i shopen för att ladda ner applikationen?

Fick inget sånt när jag förbeställde det på shopen.

Postad 10 November 2011 - 17:01

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Prova att ladda ner gratisversionen då :) Har för mig att jag uppgradera till Premium efter jag kopplat PSN kontot till Elite.

Postad 10 November 2011 - 20:04

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Det ska jag pröva

Postad 10 November 2011 - 20:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Någonting aktualiserar det iaf.

Postad 10 November 2011 - 22:01

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Ja precis. Så måste det vara. Se så enkelt det blev :)

Jag brukar kunna utläsa när folk är ironiska, men inte denna gången :P

Om man kollar på MW2 så har det oxå relativt låg userscore, 5,8 på PS3. Vilket är väldigt motsägelsefullt med tanke på hur bra det sålde och hur många timmar som "alla" spelade det. Jag spelade det långt ifrån lika mycket som många andra, men hade ändå över ett dygns speltid. Ingen kommer någonsin kunna övertyga mig att folk är OBJEKTIVA när man ger spelet ett snitt på 5,8. Samma sak gäller 2,3 för MW3.

Däremot här det nästan blivit kutym i vissa delar av spelvärlden att gnälla på CoD. Men så är det ju alltid med det som är störst, oavsett vad det gäller. När något blir för stort eller framgångsrikt är det fritt fram att kritisera det för vad som hellst :)

Postad 10 November 2011 - 23:35

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Jag var tvungen att köpa detta med. Bra SP, fullt ös hela tiden och bra presenterat, som att vara med i en film tycker jag. Bättre än SP i BF3 där historien och utförandet känns krystat - som ett hopklippt av scener från olika spel och filmer.

MP är kul och fartfyllt som vanligt, en stund i alla fall, tills man tröttnar på arkadstilen och allt konstigt dom införde med MW2. COD4 var bäst i min bok då det gäller mp i denna serie. Man kommer väl att spela mp ibland men mest blir det nog BF3 har jag en känsla av trots att det är svårare.

Postad 11 November 2011 - 01:51

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Jag gillar spelet...känns som MW2 och liiite BLOPS...om dom skippat BLOPS känslan och värdelösa kartor så hade d blivit 5 bajskorvar av 5. Hade faktiskt föredragit nya kartor till MW2 och bort med QS..

D roliga är att "levla" upp...vad annars är kul?

Redigerat av blooodshy, 11 November 2011 - 02:02.

Postad 11 November 2011 - 02:30

ZaXxx
  • ZaXxx
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0

Spelet är bra och värda pengarna med det faktum att multiplayerdelen är betydligt bättre än bf3 kalvsylta. Ibland får man dock lite kido känsla i röster och musikplay och banorna är smått wimsy men överlag rätt bra, det känns fräsht med mycket kittlande action och skönt aim.

Jag tar tillbaka det jag sagt om mw3, det är fan inte värt en spänn mer än 150kr. Jag har spelar mw2 oräkneligt antal timmar men det här vill jag inte spela knappt mer än vad jag gjort. bara en sån sak att det är damage++++ som gör att man dör på 0.0001 sec och obalanserad piss banor där man hela tiden skjuts i ryggen, jag blev flashad efter 3sek in på en match från start, en annan gång respawnade jag mitt bland 5 fiender ja listan kan bli längre. Det sjuka i huvudet är att dem kunde behållt mw2 och släppt detta som expansion och ändå är mw2 orginal bättre, jag kan trösta mig med att jag bara köpt detta spelet i år men jag har dåligt med pengar just nu så det känns ju att dessa med förvisso mindre konstlad hajp jämfört med bf men reklam om spelet får en att må dåligt när man tänker på det att investerarna och diverse folk vill ha pengar. det känns som att jag inte vill köpa ett spel i hela mitt liv, jag får hålla mig till valves, behtesta och rockstars singel lösningar och diablo 3.och heroes 6 vad är det för skräp fz ger det hela 4/5 och det säger bara hur uppköpta dem är, jag älskade 2,3,4 och gillade 5an. hm om man skulle installera outlaws, lba 2, grim fandango, Cannon fodder för det är sannerligen bra spel. spelindustrin är körd och lämnar bara ytterst få bra titlar och som vanligt bara från dem största tre, fyra speltillverkarna.

Redigerat av ZaXxx, 11 November 2011 - 02:56.

Postad 11 November 2011 - 04:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
:D

Postad 11 November 2011 - 06:47

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

En massa ord

Wow, tror fan att det där var de längsta 3 meningar jag någonsin läst, respect!

Kul med en full MHB lobby igår !

Postad 11 November 2011 - 07:42

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

hm om man skulle installera outlaws, lba 2, grim fandango, Cannon fodder för det är sannerligen bra spel. spelindustrin är körd och lämnar bara ytterst få bra titlar och som vanligt bara från dem största tre, fyra speltillverkarna.

Helt rätt nu blev man sugen på att Köra igenom grim fandango igen. Cannon fodder är oxo helt underbart, självklart skall det vara orginal versionen från Amiga, kanske dags att boota upp amigan med.. o lira lite Speedball 2 & Chaos Engine.

Postad 11 November 2011 - 08:45

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

...jag får hålla mig till valves, behtesta och rockstars singel lösningar och diablo 3.och heroes 6 vad är det för skräp fz ger det hela 4/5 och det säger bara hur uppköpta dem är, jag älskade 2,3,4 och gillade 5an....

Grymt, jag fattade ungefär hälften av ditt inlägg :P

Du ska alltså hålla dig till ovan nämnda spelutvecklare + Diablo 3 och även Heroes 6 eftersom du gillade Heroes 2-5, men du är förbannad på FZ eftersom dom har gett spelet (Heroes 6) ett högt betyg vilket tyder på att dom är köpta?

Min hjärna började jobba overload nu :D

Kul att spela med full MHB-lobby igår, även om man inte känner sig ett dugg hemma i banorna än :)

Postad 11 November 2011 - 10:48

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0
Det går bra nu.
http://www.prylporta...r-1.492381.html

Postad 11 November 2011 - 12:16

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Det går bra nu.
http://www.prylporta...r-1.492381.html

Då borde de ha råda att fixa headsetljudet =)

Postad 11 November 2011 - 13:30

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Jag brukar kunna utläsa när folk är ironiska, men inte denna gången :P

Om man kollar på MW2 så har det oxå relativt låg userscore, 5,8 på PS3. Vilket är väldigt motsägelsefullt med tanke på hur bra det sålde och hur många timmar som "alla" spelade det. Jag spelade det långt ifrån lika mycket som många andra, men hade ändå över ett dygns speltid. Ingen kommer någonsin kunna övertyga mig att folk är OBJEKTIVA när man ger spelet ett snitt på 5,8. Samma sak gäller 2,3 för MW3.

Däremot här det nästan blivit kutym i vissa delar av spelvärlden att gnälla på CoD. Men så är det ju alltid med det som är störst, oavsett vad det gäller. När något blir för stort eller framgångsrikt är det fritt fram att kritisera det för vad som hellst :)

Väldigt få är objektiva där. Men när de flesta överreagerar åt båda håll - de som tycker om spelet ger det 10/10 de som är besvikna ger 0/10 - så ser man fortfarande fördelningen mellan hur många som var ordentligt besvikna respektive jättenöjda. Motiveringarna finns att läsa. Och det säger någonting när userscore från över 1000 personer skiljer sig åt på ett kraftigare sätt än något tidgare spel skiljt sig mellan vad recensenters från utvalda sajter (de större, "trovärdigare") tycker och vad individuella gamers tycker.

Om vi viftar bort majoriteten av dessa sammanlagt närmare 2000 personer på samtliga plattformar som fanboys för att kväva diskussionen så kan vi gott för evigt standardisera svaret som "fanboy-åsikter" så snart någon tar upp frågan igen. På det viset slipper gamingmedia bli ifrågasatta. Men det kanske är så vi vill ha det? Eller vi kanske ska göra klart för alla att om ett spel säljer väldigt bra så är det ett fantastiskt spel enligt alla de parametrar som beaktas vid betygsättning av spel och sen behövs ingen vidare diskussion? Eller så kan vi helt enkelt stämpla mig själv som en nyligen förblindad BF3 fa nboy för att jag tycker BF3 är bra.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 11 November 2011 - 13:39.

Postad 11 November 2011 - 13:36

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Provade spelet idag, provat bara sp än sålänge. Tycker det är tråkigt, och grafiken är riktigt dåligt på single player. Jag har gillat COD serien speciellt modern warfare men det här var typ samma sak för 3:e gången. Samma typ av missons, samma grafik.. typ samma av allt. Föråldrat och been there done that känsla.

När det gäller grafiken så kanske jag är lite uncharted 3 skadad just nu men ni måste alla hålla med om att spelet är identiskt med de tidigare MW. Jag kan förstå att man kanske inte tröttnat på det ännu men det går inte förneka ändå att det här är inget nytt spel, de kunde lika gärna släppt DLC med de olika mp kartor och missons.

Det bästa med det här spelet är att det har ett bra andrahandsvärde ;).

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Bing (1)
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.