Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One

10195 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 27 March 2013 - 15:51

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Ja precis eller snarare att man åker och köper sig en nextbox och/eller ps4.
Är så vanvettigt less på nuvarande (infinite ej spelat eftersom jag inte fått det ännu) :D

Postad 27 March 2013 - 15:54

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Om du hade köpt en ny konsoll innan jul till dig själv; hade du väntat till juldagen att spela på den? :)

Postad 27 March 2013 - 15:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Om du hade köpt en ny konsoll innan jul till dig själv; hade du väntat till juldagen att spela på den? :)

Verkar ytterst märkligt :) (dagen efter juldagen dessutom).

Är så vanvettigt less på nuvarande (infinite ej spelat eftersom jag inte fått det ännu) :D

Köp en Wii U då :P

Redigerat av Zoiler, 27 March 2013 - 16:02.

Postad 27 March 2013 - 16:06

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Om det stämmer med "Always on, always connected", att man måste ha kinect samt att den laddar ner uppdateringar osv själv då kan MS se sig om i månen efter mina pengar iaf.

EA Version 2 typ.

Postad 27 March 2013 - 16:37

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Nej för jag hade inte köpt någon konsoll innan jul.

Verkar ytterst märkligt :) (dagen efter juldagen dessutom).

Köp en Wii U då :P

Vad är det som sätter igång annandag jul tro?
Jag betraktar inte wii u som next gen

Postad 27 March 2013 - 17:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vad är det som sätter igång annandag jul tro?

Det vetefan, mellandagsrean börjar på juldagen =P

Postad 27 March 2013 - 21:05

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Om det stämmer med "Always on, always connected", att man måste ha kinect samt att den laddar ner uppdateringar osv själv då kan MS se sig om i månen efter mina pengar iaf.

EA Version 2 typ.

Blir svårt dig då på konsolfronten, detta görväl Wii U och detta komme PS4 göra.

Postad 27 March 2013 - 22:47

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Det du skrev är ju bara positivt (förutom eventuellt kinect grejen då som jag iofs tvivlar på stämmer).Vill du hellre som det tex är nu på ps3 om du inte spelat Gran Turismo på ett halvår och sätter dig och vill spela bara för att mötas med uppdateringar som tar 3 timmar innan du ens kan peta på konsollen?

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 27 March 2013 - 22:48.

Postad 27 March 2013 - 23:35

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Det du skrev är ju bara positivt (förutom eventuellt kinect grejen då som jag iofs tvivlar på stämmer).Vill du hellre som det tex är nu på ps3 om du inte spelat Gran Turismo på ett halvår och sätter dig och vill spela bara för att mötas med uppdateringar som tar 3 timmar innan du ens kan peta på konsollen?

Nej, jag vill själv ha kontroll över var, när och hur saker installeras eller uppdateras på min konsoll.

Och PalmiNio, kommer nog enbart hålla mig till PC i framtiden om det inte kommer något spel som jag "måste" ha.

Postad 28 March 2013 - 09:30

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Nej, jag vill själv ha kontroll över var, när och hur saker installeras eller uppdateras på min konsoll.

Och PalmiNio, kommer nog enbart hålla mig till PC i framtiden om det inte kommer något spel som jag "måste" ha.

Tja ryck nätverkssladden så får du kontroll, räkna med att ändå behöva accept när du väl ansluter igen för att kunna spela.

Postad 28 March 2013 - 12:21

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

När frågade Steam senast om ett spel skulle uppdateras eller inte?

Och jag hade gärna sluppit att behöva godkänna varenda update som kommer till Xboxen. 'Vill du installera senaste uppdateringen eller spela utan Xbox Live?'. Vem svarar nej på den frågan? Ja, om man inte har en flashad box och vill sitta och vänta på att någon 'godkänner' uppdateringen.

Postad 28 March 2013 - 13:13

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

När frågade Steam senast om ett spel skulle uppdateras eller inte?

Och jag hade gärna sluppit att behöva godkänna varenda update som kommer till Xboxen. 'Vill du installera senaste uppdateringen eller spela utan Xbox Live?'. Vem svarar nej på den frågan? Ja, om man inte har en flashad box och vill sitta och vänta på att någon 'godkänner' uppdateringen.

Håller med

Det enda kravet som ställs är dock att man är extra försiktig med de patchar man släpper. Det sista man vill är att man får någon som fuckar spelet.

Postad 28 March 2013 - 13:22

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10550 inlägg
  • 0
Blir ju tråkigt. Jag skulle någon gång vilja se om det släpps ett konsolspel där det första man gör inte är att ladda ner en patch :). Jag är ofta sen med konsolliren så kan inte minnas när det hände sist.

Postad 28 March 2013 - 14:06

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Fast det här med patchar som ska laddas ner, har iofs. en xbox360 men det brukar max ta någon minut (har 100/80 lina) så någon big deal är det inte för mig i alla fall. Skulle det ta längre tid får man väl ta en kaffe och slötitta på tv så länge.
Så för mig stör det inte.

Redigerat av Chrester, 28 March 2013 - 14:07.

Postad 28 March 2013 - 14:09

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Fast det här med patchar som ska laddas ner, har iofs. en xbox360 men det brukar max ta någon minut (har 100/80 lina) så någon big deal är det inte för mig i alla fall. Skulle det ta längre tid får man väl ta en kaffe och slötitta på tv så länge.
Så för mig stör det inte.

Sant. Tycker av någon anledning de är större och tar längre till på PS3. Kanske har ett sämre system för hur spel kan patchas.

Var något spel som hade 3-4 patchar innan jag var igång.

Postad 28 March 2013 - 14:15

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Det kanske är helt okej för vissa med "Always on" och att det laddar ner uppdateringar själv, men jag vill SJÄLV bestämma över NÄR jag vill göra det och även läsa om vad uppdateringen gör, precis som med Windows Update på datorn där du kan välja själv.

1. Boxen sköter allt själv.
2. Boxen laddar ner åt dig och du får läsa igenom vad det är för uppdateringar för att sedan installera.
3. Du får själv söka efter uppdateringar, läsa vad dom gör och sedan välja vilka du vill ha.

Postad 28 March 2013 - 15:56

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Sant. Tycker av någon anledning de är större och tar längre till på PS3. Kanske har ett sämre system för hur spel kan patchas.

Var något spel som hade 3-4 patchar innan jag var igång.

Tror det är en begränsing på 360 hur stor en patch får vara vilket det inte är på PS3, sen tar tydligen MS ut en rejäl avgift för varje patch som ska upp också. ($40k ?) Vilket garanterat begränsar antalet patcher som en utvecklare är villig att släppa på platformen.

Värsta offender på patchar på PS3 är nog GT5 och LBP, nog för att det är mer kontent också i dem men de tar en ******** tid att uppdatera och har kommit många...
PS+ löste mycket av uppdateringsproblemet med autoupdates men jag välkomnar verkligen detta att slippa vänta på pathar som ska laddas ner men framförallt installationstider

Postad 28 March 2013 - 16:02

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Men så som konsoller är tänkta så fungerar det inte att välja vilka uppdateringar man vill ha. Alla ska ha samma, det är ju det som är grejen med konsoll och det som gör att det fungerar så bra utan att hålla på att pilla med en massa inställningar.

Låter som om du helt enkelt ska hålla dig till PC, där man ju har valmöjligheter (men där det också kan uppstå fler problem innan man kommer igång och kan spela, det är ju bara att titta i vissa av trådarna här, där man måste gå in i diverse ini-filer och göra ändringar för att det ska fungera).

Postad 28 March 2013 - 16:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

men jag välkomnar verkligen detta att slippa vänta på pathar som ska laddas ner men framförallt installationstider

Det absolut bästa med PS4. J-vla installationstider varje gång man ska börja ett nytt spel.

Postad 28 March 2013 - 18:27

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Men så som konsoller är tänkta så fungerar det inte att välja vilka uppdateringar man vill ha. Alla ska ha samma, det är ju det som är grejen med konsoll och det som gör att det fungerar så bra utan att hålla på att pilla med en massa inställningar.

Låter som om du helt enkelt ska hålla dig till PC, där man ju har valmöjligheter (men där det också kan uppstå fler problem innan man kommer igång och kan spela, det är ju bara att titta i vissa av trådarna här, där man måste gå in i diverse ini-filer och göra ändringar för att det ska fungera).

Jag har haft min 360 enbart för Forza spelen, men kommer det att bli såhär låst och påtvingat så hoppar jag över det och skiter i konsollerskiten framöver och håller mig till PC där jag får göra som jag vill istället, samt att man får betydligt bättre grafik osv.

Redigerat av sinnes, 28 March 2013 - 18:28.

Postad 28 March 2013 - 21:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Sorry TopperHarley =(

Postad bild

21 maj nya ryktet.

Postad 28 March 2013 - 22:58

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Slutet av maj alltså, 2-3 veckor innan E3, vågat. Q1 2014 release?

Postad 29 March 2013 - 00:51

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
WTF !!!
Sista sekunden omconfig av hårdvaran? :P
Snarare svag tillgång på något va?

Postad 29 March 2013 - 01:06

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 1
Ett tips; det kommer inte bli i maj heller...

Postad 29 March 2013 - 02:52

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Dom kör presentation och säljstart på E3, det blir jul här ändå.

Postad 29 March 2013 - 10:22

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Det kanske är helt okej för vissa med "Always on" och att det laddar ner uppdateringar själv, men jag vill SJÄLV bestämma över NÄR jag vill göra det och även läsa om vad uppdateringen gör, precis som med Windows Update på datorn där du kan välja själv.

1. Boxen sköter allt själv.
2. Boxen laddar ner åt dig och du får läsa igenom vad det är för uppdateringar för att sedan installera.
3. Du får själv söka efter uppdateringar, läsa vad dom gör och sedan välja vilka du vill ha.

Det är nog helt okej för ALLA som har konsollen då man ändå MÅSTE hålla sig uppdaterad.
Det finns inga patchar som man kan välja och hoppa över.
Du ska nog hålla dig till PC som ngn sa men inte ens där kan du ju hoppa över vissa spelpatchar om du vill spela online.

Tror inte Xbox LIVE har ngn gräns på storlek av patchar vad jag vet BF3s patchar är tex nästan 2GB.

Postad 29 March 2013 - 10:56

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Arcade hade en limit på 4Mb innan. Vet inte om det ändrats.

Var det inte detta som gjorde att man var tvungen att ladda ner 'kompabilitets' DLC? De kunde inte trycka ut allting som patchar pga storleken och därmed så fanns det gratis DLC utan någon begränsning på storleken.

Den största title-updaten på xbuc är strax under 60 Mb:
http://www.xbuc.net/...asc=0&sort=size

Postad 29 March 2013 - 13:15

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Arcade hade en limit på 4Mb innan. Vet inte om det ändrats.

Var det inte detta som gjorde att man var tvungen att ladda ner 'kompabilitets' DLC? De kunde inte trycka ut allting som patchar pga storleken och därmed så fanns det gratis DLC utan någon begränsning på storleken.

Den största title-updaten på xbuc är strax under 60 Mb:
http://www.xbuc.net/...asc=0&sort=size

Arcade är nog släppt numera. Det var 256Mb för några år sedan.

Postad 30 March 2013 - 11:08

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Arcade är nog släppt numera. Det var 256Mb för några år sedan.

Pratar patchar. Inte själva spelet.

Postad 04 April 2013 - 21:47

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Hmm..,

Two Kotaku sources have added more credence to the rumor that the next Xbox, expected to battle the PlayStation 4 in late 2013 or early 2014, will be an always-online system, though it will be able to tolerate dropped connections.

"Unless something has changed recently," one of the sources told us over email, "Durango consumer units must have an active internet connection to be used."

Durango is the codename for the next-gen Xbox.

"If there isn't a connection, no games or apps can be started," the source continued. "If the connection is interrupted then after a period of time--currently three minutes, if I remember correctly--the game/app is suspended and the network troubleshooter started."

Postad 05 April 2013 - 07:27

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

"If there isn't a connection, no games or apps can be started," the source continued. "If the connection is interrupted then after a period of time--currently three minutes, if I remember correctly--the game/app is suspended and the network troubleshooter started."

Fail!

Postad 05 April 2013 - 07:30

altair4
  • altair4
  • Veteran

• 1621 inlägg
  • 0
Finns inte en chans i världen att den kommer kräva uppkoppling. Möjligt att det är något de testat internt, men de skulle aldrig våga göra det.

Postad 05 April 2013 - 07:39

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Finns inte en chans i världen att den kommer kräva uppkoppling. Möjligt att det är något de testat internt, men de skulle aldrig våga göra det.

Precis inte en chans i h-e att det kommer vara så.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 05 April 2013 - 07:39.

Postad 05 April 2013 - 07:39

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Fail!

Låter som det är ett Devkit. Rätt logiskt att de skulle ha en sådan funktion på devkits så MS har totalkontroll om vem som använder deras Devkits och till vad.

Postad 05 April 2013 - 07:44

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0
Ser att Kotaku själv säger att det kan vara så:

Some sources told us that they believed that the Durango development kit required an online connection so that Microsoft could keep tabs on them and update them with new, ever-evolving firmware. Others weren't sure.

Postad 05 April 2013 - 07:52

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Även om det skulle vara så att de går på "internet required" så är det inge större problem. De flesta hem har internetuppkopplingar och de som inte har det är säkerligen inte spekulanter på en next-gen konsol. De är i skogen och leker med kottar...eller nått. :)

Postad 05 April 2013 - 08:14

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Även om det skulle vara så att de går på "internet required" så är det inge större problem. De flesta hem har internetuppkopplingar och de som inte har det är säkerligen inte spekulanter på en next-gen konsol. De är i skogen och leker med kottar...eller nått. :)

Sant som du säger det är nog en försvinnande liten del som inte har konsollerna uppkopplade oavsett om dom lirar online eller inte men ibland händer det ju att internet går ner (paj router, knas hos ISP etc) och då vill man ju inte att det ska sluta funka.

Postad 05 April 2013 - 08:27

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Sant som du säger det är nog en försvinnande liten del som inte har konsollerna uppkopplade oavsett om dom lirar online eller inte men ibland händer det ju att internet går ner (paj router, knas hos ISP etc) och då vill man ju inte att det ska sluta funka.

Precis, man har ju Com Hem så det är ju lite som att leka med döden. Detta måste ju kräva att den hela tiden sparar.

Postad 05 April 2013 - 08:48

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Problemet är som wmadoss och Palminio är inne på, att om internet tillfälligt går ner.
Sen får man inte glömma att vi i Sverige har det rätt bra på internet fronten, både när det gäller tillgängligheten och hastighet.

Nu verkar det vara flera utvecklare som hintar om att detta rykte faktiskt är sant.

Postad 05 April 2013 - 08:59

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Såg detta men tycker inte den verkar trovärdig då han basically bekräftar att man måste vara online vilket isf borde strida med hans NDA och borde betyda böter och uppsägning gissar jag.

A developer who goes by the name Mr. Lake on EvilAvatar forums has posted that: “Given that legally I cannot confirm or deny if this information is true, nor can I comment on rumor or speculation, all I can say is be sure to pay your ISP bills.”

Postad 05 April 2013 - 09:10

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Det mesta talar för att jag sippar Durango till förmån för PS4. De kanske skulle kalla den dajmkrysslådan?
Nu vet vi ju inte så mycket. De kanske kommer med info som tippar vågskålen till ZBOX fördel... Då hakar jag på XBOX-tåget.

Dajmkrysslådans ansvarige utvecklare: "Bill we have a problem. It seems the PS4 will kick our dajmkrysslådas ass!"
Bill Gates: "We can´t have that! Make our new box ten times more powerful than the PS4. I don´t care how much money we loose!"

Postad 05 April 2013 - 09:18

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

40 % av de som har 360 använder den inte online, gissar på att ganska många av de som använder sin 360 online inte vill köpa nästa konsol om det krävs att den måste vara online för att den ska fungera överhuvudtaget. Microsoft ska vara glada om de lyckas få 30% av nuvarande 360-ägare att köpa nästa gen om detta är sant. Och de kan glömma att överhuvudtaget utöka sin marknadsandel. Många kommer snarare gå över till PS4 istället eller inte köpa konsol överhuvudtaget.

Såg detta men tycker inte den verkar trovärdig då han basically bekräftar att man måste vara online vilket isf borde strida med hans NDA och borde betyda böter och uppsägning gissar jag.

A developer who goes by the name Mr. Lake on EvilAvatar forums has posted that: “Given that legally I cannot confirm or deny if this information is true, nor can I comment on rumor or speculation, all I can say is be sure to pay your ISP bills.”

det här är tydligen en creative director på Microsoft som också antagligen kommer få sparken och bli åtalad.
Postad bild

Postad bild
Postad bild

Postad 05 April 2013 - 09:19

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Läste ovan twitterfeed men det förefaller vara ett skämt om man läser på vissa forum.
Att 40% inte är uppkopplade låter mycket, att 40% inte spelar på LIVE låter mera troligt.

Postad 05 April 2013 - 09:22

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Som jag sagt tidigare, finns inte en chans i **** att jag kommer att köpa en konsoll som kräver "Always online".

Det är bara så patetiskt och förbannat idiotiskt att jag hoppas att det blir en gigantiskt flopp och att de säljer minimalt med konsoller om detta stämmer.

Postad 05 April 2013 - 09:28

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Internet-uppkopplingen kan gå ner ibland ja. Men det är rätt många prylar idag som blir rejält tråkiga om internet uppkopplingen går ner...

40 % av de som har 360 använder den inte online

Fast det innebär inte att 40% av 360 ägarna saknar internet uppkoppling.
Dessa 40% använder inte 360 online för att det inte behövs/inte har nått mervärde i deras ögon. Det går ju inte att applicera på en internet reqired nextbox...

gissar på att ganska många av de som använder sin 360 online inte vill köpa nästa konsol om det krävs att den måste vara online för att den ska fungera överhuvudtaget.

Eftersom?
Vad är det som är så hemskt med att vara online?

Microsoft ska vara glada om de lyckas få 30% av nuvarande 360-ägare att köpa nästa gen om detta är sant.

Vad du säger är alltså att potentiellt 70% av nuvarande 360-ägare vägrar att använda konsol som kräver internet uppkoppling? Var tusan får du det ifrån?

Redigerat av pacman, 05 April 2013 - 09:29.

Postad 05 April 2013 - 09:32

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Internet-uppkopplingen kan gå ner ibland ja. Men det är rätt många prylar idag som blir rejält tråkiga om internet uppkopplingen går ner...

Tänk på radiozo som aldrig spelar online :-)
Läste också ngt rykte som troligtvis inte heller stämmer att man har en graceperiod på 3 minuter ifall internet dippar :-/
Men som du säger paccis jag ser inte detta som ett problem heller.

Postad 05 April 2013 - 09:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Min grabb har en 360 och den har inget wifi inbyggt. Jag har inte lust att skafa en nätverksbrygga till den så han kan inte köra online på den. Då får stackarn köra PS3, PC eller Wii....

Postad 05 April 2013 - 09:37

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Tänk på radiozo som aldrig spelar online :-)

Hehe. Spelar inte heller online. Men det betyder inte att jag är rädd för att gå online. :)

Min grabb har en 360 och den har inget wifi inbyggt. Jag har inte lust att skafa en nätverksbrygga till den så han kan inte köra online på den. Då får stackarn köra PS3, PC eller Wii....

...eller maskinen tråden handlar om, Nextbox, som garanterat kommer ha WiFi... ;)

Fråga: Hur många av de, vad är det, 100 miljoner(?) iPads som sålts använder inte online? 23? :)

Redigerat av pacman, 05 April 2013 - 09:42.

Postad 05 April 2013 - 09:45

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
http://www.engadget....as-weekend-ouc/

http://answers.yahoo...06211919AALbL37

http://www.egmnow.co...e-alert-issued/

http://kotaku.com/58...om-down-and-out

Redigerat av Christopher_A, 05 April 2013 - 09:50.

Postad 05 April 2013 - 09:45

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0
Tar ofta med med mig en spelkonsol till stugan och där kör vi endast mobilt bredband så att koppla upp mot internet går bort för mig.

Jag skulle aldrig köpa en konsol som man inte kunde ta med och bara plugga in och lira lite även det saknas internetuppkoppling.

Men är väl kanske inte så stor del av alla Xbox köpare som tar den med sig. Men bara vetskapen att det krävs internetuppkoppling för att kunna spela gör nog att många undviker att köpa just denna spelkonsol. Om det nu kommer krävas internetuppkoppling vill säga.

/Fredrik

Redigerat av porch123, 05 April 2013 - 09:47.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.