Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Headset till PS4

935 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Tritton AX180 Multi-Format Over-ear (Hörlurar) 2 4.125 (7) Inga priser
Koss iPorta Pro 2.0 On-ear Headset (Hörlurar) 9 7.607142 (27) Inga priser
Turtle Beach Ear Force PX5 Over-ear (Hörlurar) 6 7.374998 (7) Inga priser
Astro Gaming A40 Wireless System (Hörlurar) 0 9.166666 (5) Inga priser
Astro Gaming A40 Audio System Over-ear (Hörlurar) 5 8.53846 (12) Inga priser
Sony PlayStation Official PS3 Wireless Stereo 7.1 Over-ear Headset (Hörlurar) 5 8.324998 (39) Inga priser
Tritton Kunai for PlayStation Over-ear Headset (Hörlurar) 9 (0) Inga priser
Astro Gaming A50 Wireless System (2013) (Hörlurar) 7 6.26923 (25) Inga priser
Sony PlayStation Pulse Wireless Over-ear Headset (Hörlurar) 5 7.941176 (16) Inga priser
Tritton Pro+ 5.1 Multi-Format Over-ear (Hörlurar) 9 (0) Inga priser
Turtle Beach Ear Force XP510 Wireless Over-ear (Hörlurar) 1 (0) Inga priser
Turtle Beach Ear Force PX51 Wireless Over-ear (Hörlurar) 1 (0) Inga priser
Logitech G430 Over-ear Headset (Hörlurar) 9 7.824998 (39) Inga priser
Turtle Beach Ear Force PX4 Wireless Over-ear Headset (Hörlurar) 6 5.857142 (6) Inga priser
Turtle Beach Ear Force Phantom Ghost Edition Multi-Format (Hörlurar) 0 (0) Inga priser
Tritton 720+ 7.1 Multi-Format (Hörlurar) 5 (0) Inga priser
SteelSeries H Wireless Over-ear (Hörlurar) 5 7.782608 (22) Inga priser
Sony PlayStation Wireless Stereo Headset (Hörlurar) 9 7.840908 (43) Inga priser
Turtle Beach Elite 800 Wireless Over-ear (Hörlurar) 8 5.666666 (2) Inga priser
SteelSeries Siberia P800 for PS4 (Hörlurar) 9 7.833332 (5) Inga priser
Tritton Katana Over-ear (Hörlurar) 1 (0) Inga priser
SteelSeries Siberia 840 Wireless Over-ear Headset (Hörlurar) 7 6.714284 (20) Inga priser
Sony PlayStation Platinum Wireless Over-ear Headset (Hörlurar) 9 6.374998 (7) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 06 February 2014 - 08:59

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
någon som vet hur stor skillnad det är i ljudet på Pulse, PX4 & Astro A50 Wireless ?? om det är värt pengarna för Astro ?

Postad 06 February 2014 - 09:47

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Astro är 100 ggr bättre än Sonys officiella och Sony Pulse imo. Lätt värt pengarna (beroende på hur fattig man är förstås).

Postad 06 February 2014 - 10:46

Firre77
  • Firre77
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Gamestop pratar jag om men latheten slog till haha. Dock hatar jag både game och gamestop men nu blev det mediamarkt. Pulse har samma finesser som px4 men jag tycker största finessen med pulse är att dom fungerar trådköst vilket px4a inte gör just nu. Jag har haft en j*vla massa headset av diverse tillverkare och jag är nöjd med pulse iaf.

The 4 rings: ja.

Haha lathet, fyra bokstäver :) Farligt denna lathet :)
Vill se ditt spelsätt i Bf4, ligga i en buske med kaffe termos, eller snål åka med polarens tank hela rundan lång :)
Som befarat kunde jag inte hålla mig och var så klart och hämta ett par Pulse igår.
Första känslan blev, njaa...
Dom ser jäkligt bra ut, sitter underbart på skallen. Men själva ljudet.. Bass prylen är en rolig finnes men låter lätt som ett trasigt bas element. Gäller att hitta ett läge där den bara gör sig lätt påmind. Avstängt är ljudet ganska klent.
surroundljudet upplevde jag som väldigt grötigt, med följd att det var svårt och urskilja exakt vart tex sniper svinet låg i Bf4.
Skall sägas att jag är van med Razer Chiamera som använder sig av en egen dolby digital avkodare.
Och det första jag fick höra när jag hoppade in i polarnas chat var "vilket burkit ljud du har". Alla i chatten upplevde ljudet som burkigt och lite instängt. Dock så vande dom sig efter 6-7 Bf runder :)

Skall ge Pulsen en ärlig chans över helgen, men som känslan är nu, åker dom tillbaka till butikshyllan och att jag införskaffar ett riktigt spel headset med klok surround dekoder. Tex px4'orna eller Astro.

Redigerat av Firre77, 06 February 2014 - 10:50.

Postad 06 February 2014 - 11:18

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Vill se ditt spelsätt i Bf4, ligga i en buske med kaffe termos, eller snål åka med polarens tank hela rundan lång :)
Som befarat kunde jag inte hålla mig och var så klart och hämta ett par Pulse igår.
Dom ser jäkligt bra ut, sitter underbart på skallen. Men själva ljudet.. Bass prylen är en rolig finnes men låter lätt som ett trasigt bas element. Gäller att hitta ett läge där den bara gör sig lätt påmind. Avstängt är ljudet ganska klent.
surroundljudet upplevde jag som väldigt grötigt, med följd att det var svårt och urskilja exakt vart tex sniper svinet låg i Bf4.
Skall sägas att jag är van med Razer Chiamera som använder sig av en egen dolby digital avkodare.
Och det första jag fick höra när jag hoppade in i polarnas chat var "vilket burkit ljud du har". Alla i chatten upplevde ljudet som burkigt och lite instängt. Dock så vande dom sig efter 6-7 Bf runder :)

Skall ge Pulsen en ärlig chans över helgen, men som känslan är nu, åker dom tillbaka till butikshyllan och att jag införskaffar ett riktigt spel headset med klok surround dekoder. Tex px4'orna eller Astro.

Ändra ljudinställningen i bf, låter som du har wartapes på :)
Ang mitt spelsätt så får du nog tänka om;)

Postad 06 February 2014 - 12:26

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Kan intyga att Solitary inte ligger i någon buske och fikar. :)
Här spelar vi PTFO!

Tycker du ska ge Pusle en bra chans. Bra ljud i dom som även har blivit bättre efter uppdateringen.
Jag är nöjd med mina.
Har du aktiverat den Bassimpact. med den får man iaf. lite mer baskänsla. Du kan även pröva att
ändra de olika inställningarna som finns tex till shooter! Finns lite olika alternativ.

Burkit ljud verkar det som om vissa lider av. tex jag själv. Enligt andra så låter det lite om om man sitter på toan. :lol:
Medan andra som har pulse inte låter burkit eller instängt för mig. Vilket är lite konstigt!

Och som Solitary skrev du kanske har wartapes på!?

Redigerat av Zerokelvin, 06 February 2014 - 12:34.

Postad 06 February 2014 - 14:06

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Kan intyga att Solitary inte ligger i någon buske och fikar. :)
Här spelar vi PTFO!

Tycker du ska ge Pusle en bra chans. Bra ljud i dom som även har blivit bättre efter uppdateringen.
Jag är nöjd med mina.
Har du aktiverat den Bassimpact. med den får man iaf. lite mer baskänsla. Du kan även pröva att
ändra de olika inställningarna som finns tex till shooter! Finns lite olika alternativ.

Burkit ljud verkar det som om vissa lider av. tex jag själv. Enligt andra så låter det lite om om man sitter på toan. :lol:
Medan andra som har pulse inte låter burkit eller instängt för mig. Vilket är lite konstigt!

Och som Solitary skrev du kanske har wartapes på!?

Du låter inte burkigt längre :) Det va ju när du hade ditt andra headset du vart "toamannen" :D

Redigerat av solitarypredator, 06 February 2014 - 14:07.

Postad 06 February 2014 - 14:29

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

• 511 inlägg
  • 0
Jaha det här låter ju lovande ang Pulse...:/ har precis hämtat mina men kan inte prova förrens ikväll.

Postad 06 February 2014 - 15:17

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Astro är 100 ggr bättre än Sonys officiella och Sony Pulse imo. Lätt värt pengarna (beroende på hur fattig man är förstås).

Litar på dig, du har ju varit med i Game't ett tag :) sedan så brukar jag oftast köpa dom dyrarare alternativen, brukar löna sig att köpa dyrarare
pga att kvaliten brukar ju gå hand i hand.. sedan blir ju inte Astro lurarna direkt dyr om man säger att man kommer att ha dom i minst 3-4 år

Postad 06 February 2014 - 15:34

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Litar på dig, du har ju varit med i Game't ett tag :) sedan så brukar jag oftast köpa dom dyrarare alternativen, brukar löna sig att köpa dyrarare
pga att kvaliten brukar ju gå hand i hand.. sedan blir ju inte Astro lurarna direkt dyr om man säger att man kommer att ha dom i minst 3-4 år

Frågan är mer vad som är värt pengarna. Jag var sugen på PX4 men vet inte om jag är så sugen på att ge ca 1500:- för nya lurar. Lutar mer åt de nya Sony lurarna. Hoppas dock att de är värda sina 799:-. Astro lurarna må vara bättre men de är också mycket dyrare. Vore konstigt om man inte fick bättre lurar för det priset.

Postad 06 February 2014 - 15:58

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Du låter inte burkigt längre :) Det va ju när du hade ditt andra headset du vart "toamannen" :D

Haha..Tur man inte vart bajsmannen då. :lol: Tyckte det va någon här om dan som sa att det lät lite burkit. Jaja va bra om det inte gör det!

Postad 06 February 2014 - 17:04

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Frågan är mer vad som är värt pengarna. Jag var sugen på PX4 men vet inte om jag är så sugen på att ge ca 1500:- för nya lurar. Lutar mer åt de nya Sony lurarna. Hoppas dock att de är värda sina 799:-. Astro lurarna må vara bättre men de är också mycket dyrare. Vore konstigt om man inte fick bättre lurar för det priset.

Ja det är ju upp till var & en hur mycket man vill lägga på ett headset mitt nuvarande headset är ett Logitech wireless F540 betalade väll ca. 700 kr
för det, det fungerar men är lite brusigt + att batteriet är dåligt så jag sitter med USB ladd kabeln i hela tiden.

Så denna gång tänker jag köpa ett Headset som skall ha riktigt bra ljud, vill inte ha något brus, sedan hoppas jag att det är bra kvalite på Astro
visst kan jag tycka att det är dyrt o lägga ca. 2600 kr på ett headset, men jag tänker på att det blir ju inte så dyrt endå om dom fungerar fel fritt i minst 3 år
sedan kommer jag anv. dom i stortsätt varje dag & då vill jag ha det bästa ljudet jag kan få för rimmliga pengar.

Postad 06 February 2014 - 17:08

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Ja det är ju upp till var & en hur mycket man vill lägga på ett headset mitt nuvarande headset är ett Logitech wireless F540 betalade väll ca. 700 kr
för det, det fungerar men är lite brusigt + att batteriet är dåligt så jag sitter med USB ladd kabeln i hela tiden.

Så denna gång tänker jag köpa ett Headset som skall ha riktigt bra ljud, vill inte ha något brus, sedan hoppas jag att det är bra kvalite på Astro
visst kan jag tycka att det är dyrt o lägga ca. 2600 kr på ett headset, men jag tänker på att det blir ju inte så dyrt endå om dom fungerar fel fritt i minst 3 år
sedan kommer jag anv. dom i stortsätt varje dag & då vill jag ha det bästa ljudet jag kan få för rimmliga pengar.

Läser man recensionerna på prisjakt så är det en hel del gnäll på Astro, det brusar m.m. Inte acceptabelt för dom pengarna.

Postad 06 February 2014 - 17:25

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Som jag skrivit tidigare, så är jag riktigt nöjd med mina px4. vill bara att sony kommer ut med blåtands protokoll till dom.

Postad 06 February 2014 - 17:30

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Läser man recensionerna på prisjakt så är det en hel del gnäll på Astro, det brusar m.m. Inte acceptabelt för dom pengarna.

Nu vet jag inte vilken version det gäller men jag har astro a40 och de brusade bara när mixampen laddades. Körde man med batterypacken så var det inga problem. Jag har den gamla mixamp PRO 2010 versionen. Den som säljs nu är PRO 2013. Det är den som det går att uppdatera fw på. Vet inte om det felet finns längre på dem

Postad 06 February 2014 - 17:53

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag har nya A40 och de brusar inte.

Postad 06 February 2014 - 18:26

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0
Och jag och alla andra här inne har inga som helst problem med A50 heller. Grymma!

Postad 06 February 2014 - 18:31

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Kan meddela att det är ett litet surr vid total tystnad i den högra kåpan. Dock är detta något som man får lyssna efter och så fort som ljud spelas så kan man inte höra detta.

A50 är fortfarande det bästa headsetet jag någonsin använt.

Postad 06 February 2014 - 18:52

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

Kan meddela att det är ett litet surr vid total tystnad i den högra kåpan. Dock är detta något som man får lyssna efter och så fort som ljud spelas så kan man inte höra detta.

A50 är fortfarande det bästa headsetet jag någonsin använt.

Inget jag tänkt på, men det är säkert så. Ser det dock inte som något problem och håller med. Ljudet är i värdsklass. Väldigt "verklighetstroget" och äkta. Inte det minsta grötigt utan väldigt sorterat.
Men som jag sagt innan. Svårt att rekommendera detta för nästan 3000kr. Sjukt mycket pengar för ett Headset, men vill man ha ett jävligt bra Headset så är nog detta en bra kandidat!

Postad 06 February 2014 - 19:34

Unregisteredfaa967e4
  • Unregisteredfaa967e4
  • Lärjunge

• 271 inlägg
  • 0

Som jag skrivit tidigare, så är jag riktigt nöjd med mina px4. vill bara att sony kommer ut med blåtands protokoll till dom.

Jag är oxå riktigt nöjd med mina..=)

Postad 06 February 2014 - 19:41

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Jag har nya A40 och de brusar inte.

Detta var A50 och tydligen ett fel Astro har bekräftat. Läs omdömena på prisjakt om dom

Postad 07 February 2014 - 01:12

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

• 511 inlägg
  • 0
Dum fråga men det finns ingen firmware uppdatering på Pulse va?

Postad 07 February 2014 - 09:12

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Jag tror jag har läst om du kopplar ljudet med optisk kabel så skall det inte brusa. sedan är ju alla nöjd med Astro A50 här på forumet
så det blir nog dom jag köper.

Postad 07 February 2014 - 09:18

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 1
Frågan är om alla är helt ärliga också, vem vill köpa något som ett headset för 2-3000 för att sedan "erkänna" att just deras brusar lite osv...

Vissa kanske inte "vill" höra bruset och därför inte "uppfattar" det.

Postad 07 February 2014 - 09:23

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Dum fråga men det finns ingen firmware uppdatering på Pulse va?

Om du har PS3:an kan du ladda hem Pulse appen till den och uppdatera dom!
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/sv-se/program/pulse-hanteringsapp/cid=EP9000-NPEA00476_00-MILKATRILITHIUM1

Liknande app skall komma till PS4:an!

Postad 07 February 2014 - 09:40

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

• 511 inlägg
  • 0
Aha ok har ps4 så då blir det till att vänta:)

Postad 07 February 2014 - 12:23

Firre77
  • Firre77
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Men är det verkligen mjukvaran i lurarna som "updateras"?
Visst finns det en updaterings knapp, men det enda den gör och finns till för verkar vara att "updatera" lurarna med dom nya ljudinställningarna man väljer att vilja ha, tex byta ut music och Shooter till Gta och Last of us ljudbilder.
Updateras verkligen mjukvaran, i sådant fall vart kan man utläsa vilken man har och vilken som är den nyaste?

Redigerat av Firre77, 07 February 2014 - 14:39.

Postad 09 February 2014 - 00:42

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Är det någon mer som upplever att batteritiden på det vanliga trådlösa sony stereo headsetet (ej pulse alltså) blivit mycket sämre?

På ps3 tror jag en laddning höll cirka 7 timmar, men nu när man använder dem på ps4:an så har batteriet tagit slut på cirka 3 timmar :-(

Postad 09 February 2014 - 14:59

Mr Bubbles
  • Mr Bubbles
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Med Sony Pulse får man tycker jag den bästa ljudet för pengar. Ljudet är hur bra som helst, angående micken,ingen jag pratar med i spelet upplever att jag låter instängt osv. Astro A50 är definitivt inte värda 3000 spänn. Testat det hos min kusin och vill bara skratta när folk försöker inbilla sig att A50 ljud är värd ca 2000 spänn mer än Sony Pulse :D

Redigerat av Mr Bubbles, 09 February 2014 - 15:00.

Postad 09 February 2014 - 16:46

mastodonten
  • mastodonten
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Sitter och funderar på om man ska skaffa något nytt. Har redan ett PC360 G4ME som är kanon. Men kopplar jag in det via USB eller in i kontrollen blir det inte så hög volym. Skulle velat ha lite högre.

Kan inte tänka mig att ljudet är bättre i något av de trådlösa men samtidigt är det ju det där med att man slipper kablarna och kanske får surroundljudet.

Tänkte invänta lite tester på det nya orginal-headsetet och se hur det presterar.
Men är det någon som vet någon bra lösning på att använda ett headset med lång kabel och två kontakter? Finns det någon bra kabelvinda eller dylikt att lösa problemet med lång kabel? Tänkte köpa en sån 2-till-1-headset-adapter för att koppla in i kontrollen i så fall för att koppla in med USB i konsolen och ha en kabel över hela vardagsrummet är inte så trevligt.

Annars känns ju A50 Refurb som ett bra köp, även om man får vänta närmare två månader på det.

Postad 09 February 2014 - 20:11

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Bokade ett PlayStation Gold Wireless Headset precis, ska bli najs! Förhoppningsvis funkar micken bättre än mina gamla lurar :)

Postad 10 February 2014 - 09:11

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Äsch! Gold skulle ju komma idag enligt butikssidorna men har nu 12/2 som lanseringsdatum. Höll på att få tokspel på mina PX21:or, dess sladd och framför allt reglage igår. Så lätt att råka ställa ner chatljudet till noll, volymen till max eller basen på max.

Dom reviews jag sett på Gold än så länge verkar mycket nöjda; inte bara för att dom är billiga utan för att dom helt enkelt är "tillräckligt bra".

Postad 10 February 2014 - 09:11

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Äsch! Gold skulle ju komma idag enligt butikssidorna men har nu 12/2 som lanseringsdatum. Höll på att få tokspel på mina PX21:or, dess sladd och framför allt reglage igår. Så lätt att råka ställa ner chatljudet till noll, volymen till max eller basen på max.

Ja jag såg det jag med. Tänkte att jag skulle få den skickad idag redan men såg då att de ändrat releasedatum. Jaja man dör inte :)

Postad 10 February 2014 - 09:37

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
denna snubben är rätt nöjd

http://youtu.be/VB6bic61wGQ

Redigerat av WarpGuN, 10 February 2014 - 09:37.

Postad 10 February 2014 - 09:41

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 1

denna snubben är rätt nöjd

http://youtu.be/VB6bic61wGQ

Sett den jag med, hoppas de är precis som han säger :)

Postad 10 February 2014 - 11:25

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Bokade just ett Gold-hs hos MM. Dom har bra öppet-köp-regler.

Postad 10 February 2014 - 11:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
När kommer den till mm?

Postad 10 February 2014 - 11:53

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Tror det stod 14:e på deras centrala webbsida och "på beställning" på deras butikssidor.

Postad 10 February 2014 - 11:56

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
fortfarande Release: 2014-02-12 på webhallen

edit: en recension till :P

http://www.youtube.c...tion_3984038361

Redigerat av WarpGuN, 10 February 2014 - 12:56.

Postad 10 February 2014 - 12:55

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

När kommer den till mm?

Var inne på MM i Växjö tidigare idag och frågade. Då sa de "i mitten på februari men vi har inte fått exakt datum".

Postad 10 February 2014 - 17:08

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

• 511 inlägg
  • 0
Tycker bass impact är skumt... Spelar knappt nån roll om jag har på Max lr Min,samma bas... Har bara kört Pulse trådlöst.Hur upplever ni andra med Pulse ang detta?

Postad 10 February 2014 - 17:17

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Tycker bass impact är skumt... Spelar knappt nån roll om jag har på Max lr Min,samma bas... Har bara kört Pulse trådlöst.Hur upplever ni andra med Pulse ang detta?

Enda gången det är bra är om man har musikläget aktiverat

Postad 10 February 2014 - 17:59

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

• 511 inlägg
  • 0
Aha jag använder Game alt Shooter :) i annat fall får man väl ha den avstängd helt. Kör du trådlöst?Har du hört talas om nån App till dessa lurar?? :blink:

Postad 10 February 2014 - 18:03

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Aha jag använder Game alt Shooter :) i annat fall får man väl ha den avstängd helt. Kör du trådlöst?Har du hört talas om nån App till dessa lurar?? :blink:

Jag har den avstängd när jag spelar!
Ja appen är påväg till Ps4an :)

Postad 10 February 2014 - 18:17

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Körde ett tag med bass impact på men tycker den vibrerade hela tiden. Om jag har funktionen på så är allt över andra sträcket är för mycket för mig!

Postad 10 February 2014 - 18:24

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 1
Headset companion appen finns nu i store men ni måste söka på den för att få fram den!

Detta gäller Sony pulse ägare också! :)

Glöm inte uppdatera lurarna heller, i appen

Redigerat av solitarypredator, 10 February 2014 - 18:29.

Postad 10 February 2014 - 18:46

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Länk?

Hittar bara denna men den har funnits flera månader:

https://itunes.apple...d410896080?mt=8

Redigerat av Micleg, 10 February 2014 - 18:47.

Postad 10 February 2014 - 19:38

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

• 511 inlägg
  • 0
Tack så mkt :) Har tankat ner o installerat o nu uppdaterar jag pulse :wub:

Postad 10 February 2014 - 19:48

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Länk?

Hittar bara denna men den har funnits flera månader:

https://itunes.apple...d410896080?mt=8

Starta ps4an och sök där.

Man tar bort ljudprofiler med fyrkant sen kan man lägga till nya!

Redigerat av solitarypredator, 10 February 2014 - 19:49.

Postad 10 February 2014 - 19:51

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

• 511 inlägg
  • 0
Men det enda nya är skräck va? O nu kan man ha bass impact på fullt på Game mode:) Lr det kunde man kanske innan också??? :rolleyes:

Redigerat av The 4 Rings, 10 February 2014 - 19:56.

Postad 10 February 2014 - 19:56

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Headset companion appen finns nu i store men ni måste söka på den för att få fram den!

Detta gäller Sony pulse ägare också! :)

Glöm inte uppdatera lurarna heller, i appen

Oj va snabba Sony va nu då för en gångs skull! :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.