http://youtu.be/cmm99xQi2I8
Har det inte varit sådär med snipern i alla cod?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call Of Duty: Advanced Warfare
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Feb 02 2014 14:23
715 svar till detta ämne
Postad 05 November 2014 - 19:33
Har det inte varit sådär med snipern i alla cod? Postad 05 November 2014 - 19:51 Typ. Problemet är att shotgun blir meningslös då sniper är bäst i både närstrid och på avstånd. Men han dog iofs hela tiden när han inte skuttade och klarade sig när han skuttade så det vi lärt oss av detta är: skutta mera! Postad 05 November 2014 - 20:17 Tyvärr har det ju varit det. Postad 05 November 2014 - 21:00
Kör aldrig med sniper själv så jag har inte riktigt koll på det där, inte shotgun heller iofs. Kan inte använda de vapnen, är för kass Postad 05 November 2014 - 22:50
Lirade en timme ikväll och det gick väl någorlunda med tanke på hur nytt allt är. Kom till Lvl 13 med en blygsam K/D på 1,18... Jag gillar AK12 men är inte så förtjust i ARX. Snipern (nr2) gav mest hitmarkers men det behövs kanske en attatchment på den? Shotgun gick inte alls...
Ursäkta Beat att jag inte nappade på invites men jag var så förvirrad så jag bestämde mig för att bli varm i kläderna i lugn och ro för mig själv. Lirar gärna någon annan dag i grupp. Redigerat av hassesolo, 05 November 2014 - 22:51. Postad 06 November 2014 - 00:01
Tycker spelet är okej men ljudet är verkligen under all kritik. Är det 2.0 ljud eller, bakkanalerna är tysta som möss?
Sen det här med att man inte hör motståndarna börjar göra mig nervös, får vända mig om varannan sekund för att kolla så ingen springer bakom, står och hoppar eller försöker kniva mig. Blir smått komiskt ibland när man kollar killcamen, springer en gubbe bakom en i 5 sek och skjuter, knivar och hoppar och det är knäpptyst Redigerat av genstruktur, 06 November 2014 - 00:01. Postad 06 November 2014 - 01:12
This. Hardcore är så sjukt roligt i det här spelet. Sen ang snipern, är inte riktigt lika enkelt som det ser ut men jag väntar spänt på att nån mhb:are gör ett montage utan att lägga tiotals timmar med övning Postad 06 November 2014 - 07:35
Respawndelayen sabbar HC TDM...
Ljudet är verkligen uselt. Ingen idé alls med headset om man inte tänker prata. Ikväll testar jag nog classic eller vad det heter (utan skutt). Postad 06 November 2014 - 07:55
Classic is da shit Man hänger inte alls med tycker jag. Ena sekunden tittar man bakåt för att kolla att allt är ok för förflytta sig. O sen i nästa när man börjar springa /hoppa så får man kulor i ryggen. Upplever inte ni detta oxå? Sjukt störande tycker jag att det är iaf. Och saknaden av claymores / I.E.Ds är ju frustrerande. Jag vill faktiskt kunna sätta mig vid ett fönster o ta en paraplydrink o speja ut över periferin utan att bli knivad/förnedrad. Men det kanske finns ngt liknande som man låser upp i högre levels? Postad 06 November 2014 - 08:01
jag har ett "my first 24h" montage på G. Det kommer såklart innefatta lite sniper
jag spelade Classic TDM en match, det gick riktigt bra och man kände sig som hemma. Dock är jag tveksam på om banorna är roliga för detta spelsätt i längden så därför är det nog lika bra att bli bra på det som spelet handlar om och är byggt på - EXO! Postad 06 November 2014 - 08:36
Jag testade också classic igår och det var faktiskt riktigt riktigt roligt! Körde både SD och KC, banne mig om inte spelet är roligare som classic. Hoppandet tar överhanden så fort tycker jag.
Jag tror att motsvarigheten till claymores är explosive drone som man låser upp ganska sent, men jag har inte hunnit levla dit än så jag kan inte svara säkert. Postad 06 November 2014 - 09:34
Tror isf att det är Spike Drone. Är i Lvl 33. O den är i Lvl 46 tror jag. Långt borta Edit. Fel av mig spike drone är denna Deadly Boomerang! Advanced Warfare "Spike Drone" …: http://youtu.be/5E0OI2oOgtc Redigerat av Unregistered9a1f280a, 06 November 2014 - 09:38. Postad 06 November 2014 - 10:22
haha tur att man inte spelar på PC för **** vad bra det där laservapnet är tack vare precisionen.
http://youtu.be/CJLkM7MR8gQ Postad 06 November 2014 - 10:50
Vårt emblem var trasigt. Jag lagade det och submittade.
Bifogad fil(er)Postad 06 November 2014 - 10:55 Stor konst... Postad 06 November 2014 - 11:06 Exakt, hatar det där jävla skuttandet. Fungerar bra i spel som Titanfall och Destiny men INTE i CoD. Hoppas verkligen inte att classic playlist försvinner. Postad 06 November 2014 - 11:22
Håller tummarna på det. Fan, du finns med på min friendslist, men vet inte om vi spelat ngt? 😀 får ta o styra upp ngt ngn kväll. Postad 06 November 2014 - 13:15
Skulle behöva en invit till clanen. Misstänker att det är l2ickard i vanlig ordning som fixar sånt. :-)
Postad 06 November 2014 - 13:31
17 skickade en till mig i måndags om jag inte minns fel.
Tyvärr verkar det ta lite tid, men den fanns där igår (kollade inte i tisdags). Kort sagt: Det är inte bara l2ickard som kan skicka invites, men 17 får svara på om han är en vanlig "grunt" i clanen eller om han har "utökade befogenheter"... Postad 06 November 2014 - 13:31
Jag, ryst och en annan snubbe brukar spela några timmar varje kväll. Du får gärna joina. Postad 06 November 2014 - 13:35 Oj, blanda inte in mig i vår clan. Jag tror att jag är vanlig knegare, och inte någon intellektuell högutbildad akademiker som styr klanen. Detta tarvar ett svar av Rickard. Postad 06 November 2014 - 13:53
Stiligare så här 17? Med pampig tjur.😜 Bifogad fil(er)Redigerat av hassesolo, 06 November 2014 - 13:55. Postad 06 November 2014 - 14:02
Jag, 17 och hippo är visst klassade som Lt. Commander så det är nog inte vem som helst som kan bjuda in
Postad 06 November 2014 - 14:08
Alla medlemmar kan bjuda in så det så! Sen fick ni va Lt. Commanders för att känna er lite viktiga.
Postad 06 November 2014 - 14:23
Sledgehammer måste ha spelat Sonic Unleashed under utvecklingen. Kolla bara likheten mellan banan Terrace och detta
http://youtu.be/Hq772Doudt4 Postad 06 November 2014 - 14:31 Smakfull, stilig, snygg, elegant. Emblemet är oxså snyggt ! Vi ÄR ju viktiga! Och snygga. Postad 06 November 2014 - 15:05
Tänk på mig som måste börja spela efter kl 22 :-) Postad 06 November 2014 - 16:53
Provade också classic och är också tveksam precis som du, om det verkligen byggt banorna för att det skall passa båda spelsätten. Å andra sidan så var det längesedan banorna var som i cod4, de var helt sjukt genomtänkta tyckte jag.
Japp, känns som det är gjort så för att man skall tycka att det "händer" något hela tiden? Haha, paraplydrink Måste fråga också. På xbone så är min och mina kompisars ping röd 50% av tiden, och på cillcamen är man sjukt efter oftast. Är det samma på ps4? Postad 06 November 2014 - 18:02
Min senaste emblemidé. Nån annan som tycker det är kul med emblems? Posta gärna i tråden i så fall.
Bifogad fil(er)Postad 06 November 2014 - 19:10
Emblem är kul men vad jag kan minnas så är det väl segelbåtar som gäller? Postad 06 November 2014 - 20:12
Jag har typ aldrig röd ping när jag kollat mitt i matchen (PS4) Postad 06 November 2014 - 23:33 Jag vill gärna ha en invite till klanen
Japp segelbåt är det som gäller Postad 07 November 2014 - 00:00
Åh fan HC var i alla fall bättre än softcore, får nog blir det i fortsättningen. Postad 07 November 2014 - 07:16
Kört lite mer nu och kan ge efter om grafiken, den är helt okej. Var nog mina förväntningar som bråkade.
Ljudet från fiender fortsätter dock att vara ett problem. Det skulle tillföra mycket tror jag om detta skulle fixas. En sak som stör mig är att det är så svårt att se vilka som är och vart ens polare är. Spelet har ju högt tempo och det vill till lite för mycket för att jag ska hinna läsa den pyttelilla texten ovanför huvudet. Ens vänner borde kunna vara markerade på något sätt. Känner inte något större sug efter att köra classic. Gillar hoppandet och boostandet tycker jag är grymt, även om boosten är lite småsvår att få till ibland. Är det värt att köpa season pass nu redan, eller kan man spara lite pengar om man väntar tills första dlc släpps? Postad 07 November 2014 - 07:49
Spelet känns smålaggigt på något sätt. I Ghosts var allt så jäkla stabilt (nästan) alltid.
Postad 07 November 2014 - 08:07
ja allt utom frameraten var typ stabilt. AW påminner mycket om Treyarchs spel med tokig lag-comp och sugig hitdetection. Man får helt enkelt börja förutspå vart fienderna kommer vara och skjuta lite framför dem så kommer det nog gå bra Förresten, har inte detta spel en sån där sjysst portal på internet? jag menar inte appen utan en riktig hemsida. Jag vill sitta på jobbet och planera klasser samt göra emblem. Att fiffla med telefonen är nog inte så poppis hos chefen Redigerat av beat_strandh, 07 November 2014 - 08:07. Postad 07 November 2014 - 08:41
Kommer ge spelet en chans till nu när man provat classic.... känns plötsligt som ett helt ok spel nu Postad 07 November 2014 - 09:09
Hahaha! Har du förutspått en ny super-patch? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |