Playstation Pro
2679 svar till detta ämne
Postad 23 June 2016 - 15:47
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
det var därför jag skrev att jag trodde det. det var någon av er som var insatta minns jag å andra sidan så verkar det ju vara någorlunda samstämmigt med din tankegång också =)
ser man till den förra revealen, ps4, så skedde det en avslöjan att enheten existerade redan i februari 2013 (enligt wiki) och den släpptes sedan i november i europa och nordamerika. det tidsspannet på den här releasen är körd, om enheten ska släppas i år. dock så är ju inte potato en lika stor grej, det är en mid-generation upgrade, så det skulle ju på ett bra sätt kunna förklara varför det inte blev någon reveal i samband med e3.
skulle vara kul om det kom något snart, men jag har för mig att sommaren brukar vara lite stiltje i branchen (efter e3 då), så det troliga är väl att det kommer en reveal i augusti eller september. och jag tycker att det lutar lite granna åt att sony kommer ha en egen tillställning.
vi får nog helt enkelt vänta och se vad som händer om två månader. eller så. suck...
jag hoppas in i det sista att sony kommer att klappa in mer effekt än det som tillverkarna har fått angivna. men man kanske inte kan få allt? :/
Postad 23 June 2016 - 17:30
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Eller...så låter de PS VR släpps i lugn och ro 13 oktober så utannonseras Neo ett par veckor senare.
För en launch 20-ish november.
Redigerat av pacman, 23 June 2016 - 17:30.
Postad 23 June 2016 - 18:38
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Eller...så låter de PS VR släpps i lugn och ro 13 oktober så utannonseras Neo ett par veckor senare.
För en launch 20-ish november.
Man tycker ju att de borde vilja släppa Neo med något slags köpincitament, som en uppdaterad titel som visar på skillnaden.
Men de har inget eget, som vi vet om ännu iaf. Förutom Gran Turismo 16 november . Watch Dogs 2 släpps lägligt nog 15 november.
Jag kan se det framför mig...
"As you know, the replays in GT Sport on the PS4 runs at 30 FPS. Well, let me show you something..."
*Visar repriser i 60 FPS på Neo, publiken blir vild*
"Nice huh? Gran Turiiiiiiiiiiiismooooooooooooooooo" *applåder*
"But that's not all. Our development partners would also like to show you a little something. Do you remember the first Watch Dogs demo? Well, we didn't quite reach that graphical fidelity on the PS4, but....
*Visar Watch Dogs 2 lika snyggt som första E3-demot, folk i publiken svimmar*
"Yeah.... that's the power of the Neo guys. Look forward to buying it November 15th. I want to thank you all for coming to our humble presentation. but before I go.. there's someone I would like you to meet"
"If you win power, remember why you wanted it." *John Marston*
*Red Dead Redemption 2 presenteras och ser ut som en film, vissa i publiken får evakueras pga hjärtattack*
"Thanks guys, please buy our Red Dead Redemption Neo Bundle coming November 15th. Peace out!"
Postad 23 June 2016 - 18:47
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
om din förutsägelse stämmer så får du 500 spänn av mig *asg*
Postad 23 June 2016 - 19:55
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Kommer nog vara bristvara och sälja sig själv. Sen kommer GOW och visar var skåpet ska stå.
Postad 23 June 2016 - 20:06
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Kommer nog vara bristvara och sälja sig själv.
Säkert, men Sony sa så här när de bekräftade dess existens:
However, in a move that may disappoint some fans, Mr House said that Sony would not be unveiling its new console next week and refused to say when or at what price the unit would go on sale. “We want to ensure we have a full range of the best experiences on the new system that we can showcase in their entirety,” he said.
According to House, Sony wants to ensure there are enough games and experiences that can showcase the Neo’s improved functionality before officially unveiling it to the public, which is why it won’t be revealed at E3.
Så det är upp till dem att fullfölja.
Postad 23 June 2016 - 21:50
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Det är delvis därför jag tror på väldigt sen utannonsering.
Postad 24 June 2016 - 10:03
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Frågan är om det är värt att skaffa PS VR utan Neo eller om dom första VR spelen kommer vara rejält begränsande för att kunna köras på PS4 och framtida titlar kanske bara går att spela på Neo.
Postad 24 June 2016 - 13:17
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Frågan är om det är värt att skaffa PS VR utan Neo eller om dom första VR spelen kommer vara rejält begränsande för att kunna köras på PS4 och framtida titlar kanske bara går att spela på Neo.
Tror jag inte ska vara ett problem. De har ju redan gjort klart hur den kommer fungera och att den kommer fungera bra på en vanlig PS4:a. Jag tror inte att neo kommer tillföra nånting till VR. En farhåga skulle vara att framtida VR-spel kommer ta neo som referenspunkt och lämna vanliga PS4:an med VR utan någon eftertanke, men det tror jag inte heller. Det kan bli så att i framtiden har vanliga ps4:an lite mindre bells'n'whistles, men knappast något som man kommer gråta över.
Postad 24 June 2016 - 13:18
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Du behöver bara kolla på Cryteks Robinson för att få svaret.
lämna vanliga PS4:an med VR utan någon eftertanke
Det här existerar inte ens eftersom de måste ha tillräckligt med eftertanke för att det inte ska ha framedrops, annars får det inte släppas.
om din förutsägelse stämmer så får du 500 spänn av mig *asg*
Easy money 
Redigerat av Zoiler, 24 June 2016 - 13:20.
Postad 24 June 2016 - 13:40
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Easy money 
https://www.youtube....h?v=AOZtqDhQP44
är det det här du talar om? om det är det så körs det inte på en ps4 i vr. finns inte en chans på planeten att det är spelgrafik i vr till ps4. med den grafiken skulle framedropsen vara lika tydliga som i FFXV, och där är det extrema drops (platinademot) =)
Postad 24 June 2016 - 13:49
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Ja fast du vet ju inte om det där är renderat på en Neo eller gamla PS4an.
Postad 24 June 2016 - 14:16
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
renderat på en superdator med titan crossfire 
Postad 24 June 2016 - 14:17
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Jo det är på PS4.
är det det här du talar om?
Ja, men det där är den första trailern för länge sedan. Finns mer nyligt gameplay.
Postad 24 June 2016 - 14:21
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
https://www.youtube.com/watch?v=7e-8WdKXTBQ
här har vi tydligen gameplay, och det köper jag att det kan vara renderat på ps4. det ser mycket mycket plattare ut nämligen :/
Postad 24 June 2016 - 14:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
det ser mycket mycket plattare ut nämligen :/
Ja du jämför ju med CG så det är klart 
Ska du skaffa PSVR? Kan du inte göra det och sen spela Robinson så ska jag ta fram det här citatet efter det 
Postad 24 June 2016 - 16:07
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Jag kommer inte våga spela det
Postad 27 June 2016 - 08:57
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Man tycker ju att de borde vilja släppa Neo med något slags köpincitament, som en uppdaterad titel som visar på skillnaden.
Men de har inget eget, som vi vet om ännu iaf. Förutom Gran Turismo 16 november . Watch Dogs 2 släpps lägligt nog 15 november.
Jag kan se det framför mig...
"As you know, the replays in GT Sport on the PS4 runs at 30 FPS. Well, let me show you something..."
*Visar repriser i 60 FPS på Neo, publiken blir vild*
"Nice huh? Gran Turiiiiiiiiiiiismooooooooooooooooo" *applåder*
"But that's not all. Our development partners would also like to show you a little something. Do you remember the first Watch Dogs demo? Well, we didn't quite reach that graphical fidelity on the PS4, but....
*Visar Watch Dogs 2 lika snyggt som första E3-demot, folk i publiken svimmar*
"Yeah.... that's the power of the Neo guys. Look forward to buying it November 15th. I want to thank you all for coming to our humble presentation. but before I go.. there's someone I would like you to meet"
"If you win power, remember why you wanted it." *John Marston*
*Red Dead Redemption 2 presenteras och ser ut som en film, vissa i publiken får evakueras pga hjärtattack*
"Thanks guys, please buy our Red Dead Redemption Neo Bundle coming November 15th. Peace out!"
Haha detta inlägg alltså <3
Postad 27 June 2016 - 10:34
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Zoilers profetia kommer såklart slå in till 100% förutom att han missade lite på datumet. 18:e November ska det va.
Iaf för första versionen, kan ju bli en två-delad launch ala One S där November kompletteras med "full launch" i Mars 2017.
PS4 Ultra är fortfarande namnet.
*Saida gör en sista ansträngning för att nå 100% täckning, sen ger hon upp* 
Postad 27 June 2016 - 12:03
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Zoilers profetia kommer såklart slå in till 100% förutom att han missade lite på datumet. 18:e November ska det va.
Iaf för första versionen, kan ju bli en två-delad launch ala One S där November kompletteras med "full launch" i Mars 2017.
PS4 Ultra är fortfarande namnet.
*Saida gör en sista ansträngning för att nå 100% täckning, sen ger hon upp* 
Att direkt jämföra med vanliga PS4an som fortfarande kommer vara "aktiv" är ju litegrann som att dissa sig själv. Tror inte dom kommer jämföra någon med sin gamla konsol. Däremot så kommer det förmodligen att presenteras skillnader mellan t.ex 30fps och 60fps och/eller grafikskillnader.
Postad 27 June 2016 - 12:18
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Näe. Då är hjärtattack-biten mer trolig. 
Postad 14 July 2016 - 21:14
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 14 July 2016 - 21:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg

Men eftersom det är gammal info vi redan vet om mer eller mindre så är det inget intressant.
Redigerat av Zoiler, 14 July 2016 - 21:31.
Postad 14 July 2016 - 21:38
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Postad 15 July 2016 - 07:45
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Den var så taffligt skriven så jag var helt övertygad om att den var fejk...kanske inte då.
Den är iaf en bra sammanfattning av "vad vi vet" än så länge.
Postad 15 July 2016 - 10:03
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Beror på hur du ser det.
Nu har RX480 kommit ut så vet vi på ett ungefär hur det står sig och det ser bra ut.
Om vi utgår från följande:
PS4 = Radeon 270
NEO = Under Radeon RX480
så får vi att den borde kunna klara 30fps på 4K utifrån att den skalar ner på lite settings och optimeras bra till konsolen.
T ex når RX480 runt 36fps i avg på Doom med Vulkan @ 4k.
Vi ser också att vi nu borde kunna få en stabil 1080p@60fps på dagens PS4 spel,
Så jag är väldigt nöjd och kommer köpa DIREKT!
Redigerat av PalmiNio, 15 July 2016 - 10:04.
Postad 15 July 2016 - 10:57
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12482 inlägg
Det positiva är att de verkar skippa 4K i spel.
Higher framerate
–
More stable framerate
–
Improved graphics fidelity
–
Additional graphics features
Postad 15 July 2016 - 14:34
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Det positiva är att de verkar skippa 4K i spel.
Higher framerate
–
More stable framerate
–
Improved graphics fidelity
–
Additional graphics features
Ja håller med, varför denna hets för 4k? Gör mer för spelet att förbättra det du har i din lista där. Det kan man iofs inte skriva ut lika coolt i en pressrelease: "4K Support in games!!!!" osv. :
Postad 15 July 2016 - 18:41
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Om dom skippar 4k och fokuserar på 1080p60 stabilt så blir den dock mer intressant för mig, vi får se hur det blir.
HDR?
Postad 15 July 2016 - 22:30
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Om dom skippar 4k och fokuserar på 1080p60 stabilt så blir den dock mer intressant för mig, vi får se hur det blir.
HDR?
Det är väl upp till spelutvecklarna vilken upplösning och frame rate som används? Så är det nu iallafall.
Postad 16 July 2016 - 05:49
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Det är väl upp till spelutvecklarna vilken upplösning och frame rate som används? Så är det nu iallafall.
Precis, men med riktlinjer. Och dessa riktlinjer skulle bäst kunna användas till att se till att spel körs i 1080p/60 än något annat. Annars ser jag själv ingen användning av konsolen för mitt eget bruk då jag inte har en 4k-skärm.
Postad 16 July 2016 - 07:07
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
1080p60 vore ett idiotiskt krav. Både på det tekniska och kreativa planet.
Kraven ska enl uppgift vara att Neo spel ska vara minst 1080p samt att framerate inte får vara lägre än i Bas versionen. Vilket känns rimligt.
Postad 16 July 2016 - 07:36
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Jag spelar redan 1080p24 (peakar på 30), vad motiverar mig att köpa en till konsol för att spela samma, men med lite rundare stenar? För mig så behöver det vara ett uppsving, annars finns det ingen mening med det. Plus att den inte ska låta som 360 day one ed (menar det ironiskt då det i mitt minne inte fanns en day one ed).
Det som jag skulle känna var idiotiskt var att göra en till konsol med målet att ligga stabilt på 1080p30 med rundare stenar, vad är poängen för oss konsumenter?
Ps4 klarar, med en bra grafikmotor i ett spel, att köra (med dippar såklart) mycket snygga spel i 1080/60. Ja, mgsv iaf. Det anser jag säger att 1080/60 i alla spel inte ska vara ett problem.
Och blir det ett problem så kommer jag nog fortsätta kalla den för potato, såvida grafiken i sig inte gör en dubbelvolt uppåt. Jag menar, det kommer ju utmanare så det räcker och blir över, steammachines borde väl ha börjat rullas ut dom också, plus att scorpio dyker upp nästa år. Och Intel skylake 
Sen så ska vi inte helt räkna bort Nintendo. Det har jag blivit varse av efter att ha sett hur pokémon go förändrat världen
Redigerat av Zartok, 16 July 2016 - 07:48.
Postad 16 July 2016 - 16:11
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Haha, Steammachines? Ja de rullades ut för ett tag sen, rakt ner i Marianergraven.
Det som jag skulle känna var idiotiskt var att göra en till konsol med målet att ligga stabilt på 1080p30 med rundare stenar, vad är poängen för oss konsumenter?
Antar att rundare stenar är någon slags symbolik för snyggare grafik? Rundare stenar är vad du kommer få på Scorpio också i så fall. Kanske t o m blir värre där, med lite mer fokus på 4K.
Ps4 klarar, med en bra grafikmotor i ett spel, att köra (med dippar såklart) mycket snygga spel i 1080/60
Klarar ännu snyggare spel i 30 fps, ex UC4. Håller med Pacman, oavsett vad man föredrar (framerate eller snyggare grafik) så är begränsningar korkat, låt utvecklarna bestämma själva.
Och vi vet dessutom alla att du föredrar 30 fps (Division, Destiny - dina två klart mest spelade spel) framför 60 fps (MGSV, som du inte ens varvar)
Postad 16 July 2016 - 19:09
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
finns dom ute? varför har jag inte hört talas om det? och varför har dom inte slagit igenom fett mest?
jepp, det är mitt sätt att säga snyggare grafik. lite snyggare grafik, därav att stenarna bara blir lite rundare nej, visst är det en sågning av det som jag får föreställningar om, att konsolen inte kommer att leverera nog mycket för att jag ska tycka att den ska vara värt att köpa =)
nej, då måste du ha missat min aha-upplevelse, när jag spelade overwatch i ett par timmar och sen gick tillbaka till division. division kändes som att det gick i sirap och kola på en och samma kladdiga gång. och destiny... tala inte om destiny! *asg*
du vet att jag inte är redo att varva MGS. tänk om det verkligen är så som folk säger, att det inte är så bäst som det verkat. jag gav en liknelse om slutet i mario 2 och du sa att det inte var så långt ifrån, så jag vill inte varva det. inte ännu. jag vill fortsätta leva i min mgs-upplevelse ett tag till. med quiet som den bästa karaktären någonsin i ett spel! =)
... fast hur kan du känna till att det är mina två mest spelade spel? gtaV borde jag ha spelat mer än destiny (men tyvärr inte the division )
Postad 16 July 2016 - 19:51
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
du vet att jag inte är redo att varva MGS. tänk om det verkligen är så som folk säger, att det inte är så bäst som det verkat. jag gav en liknelse om slutet i mario 2 och du sa att det inte var så långt ifrån, så jag vill inte varva det. inte ännu. jag vill fortsätta leva i min mgs-upplevelse ett tag till. med quiet som den bästa karaktären någonsin i ett spel! =)
Förstår det, men du missar en del bra Quiet-scener... 
Om du vill ha en till aha-upplevelse kan du köpa en PC med GTX1080 så får du se hur okrångliga dagens datorer är och 60 fps i alla 1080p-spel 
fast hur kan du känna till att det är mina två mest spelade spel? gtaV borde jag ha spelat mer än destiny (men tyvärr inte the division )
Du spelade på PS3 va, 30 fps
Redigerat av Zoiler, 16 July 2016 - 19:51.
Postad 16 July 2016 - 21:17
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Nej, jag spelade över 10 dygn på ps4, spelade tio timmar på PS3
Mer Quiet-scener? Undrar om det är dags att leta fram det då? Dock så har jag klarat av del ett, eller vad man nu ska säga
Postad 25 July 2016 - 19:25
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Är det inte dags att dom klämmer ur sig ett release datum snart?
Postad 25 July 2016 - 21:42
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
har helt glömt bort (eller kanske förträngt) det här tgs 2016 är runt hörnet höll jag på att skriva, men det är ju i september. sony har ju tidigare dragit upp egna events, och ett sånt i augusti kanske skulle vara något? känns lite sent att visa upp i september om den ska släppas i oktober/november.
hoppas fortfarande på 4000. plus att det blir en tydlig uppgradering.
Postad 25 July 2016 - 22:02
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2986 inlägg
Är det inte dags att dom klämmer ur sig ett release datum snart?
Man är uppenbart inte klar för lansering. Hur tyst brukar man normalt vara kring en enhet som man planerar att sälja miljoner av...
Postad 25 July 2016 - 22:25
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Man är uppenbart inte klar för lansering. Hur tyst brukar man normalt vara kring en enhet som man planerar att sälja miljoner av...
Apple brukar var mycket tysta 
Postad 25 July 2016 - 22:39
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2986 inlägg
Apple brukar var mycket tysta 
Vänta, du måste ha trott att du klickade på en tråd som handlade om Bandai Pippin. Du vet den där konsolen man bara sålde 42k av med tyst marknadsföring.
Postad 25 July 2016 - 23:49
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Vänta, du måste ha trott att du klickade på en tråd som handlade om Bandai Pippin. Du vet den där konsolen man bara sålde 42k av med tyst marknadsföring.
Han kanske trodde du skrev "enhet" och inte "konsol".
Men de är inte redo nä. De har redan sagt att de vill ha spel att visa upp den med. Rent försäljningsmässigt kommer de inte lida av tystnaden, de kan visa upp den månaden före de släpper och sälja ut utan problem.
Redigerat av Zoiler, 25 July 2016 - 23:51.
Postad 29 July 2016 - 08:16
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Rätt kul EG artikel som jämför PC-motsvarigheterna av GPU:erna i Old resp Neo PS4:
http://www.eurogamer...on-neo-gpu-tech
Postad 29 July 2016 - 10:36
Agaton
-
Agaton
-
Forumräv
-
-
670 inlägg
Då kan man nog lugnt räkna med 1080p/60fps på i princip alla PS4 spel om man kör på Neo (som jag i princip redan räknat med). Jag känner mig nöjd med det. Tänk att få köra The Witcher 3 i 60fps på PS4 så snyggt som det redan är. Detta är orsaken till att jag väntat med att spela expansionerna.
Postad 29 July 2016 - 13:14
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
shit, det där var så pedagogiskt så att till och med jag förstod det 
först och främst, jag kollar på min projektor (full hd) på videon och såg ingen skillnad på upscalingen vs 4k native, när dom visade rainbow six. det är väl delvis pga videokvaliteten säkert, men samtidigt så tror jag att endel måste ha kommit från att den upscalingen var riktigt bra.
frågan han klämmer in i slutet, om vi vill ha högre upplösning eller mer från 1080 känns rätt självklar för mig, jag vill ha mer från 1080 och 60fps. eller kunna köra alla spel i ultra. eller något däremellan. men jag är ju partisk eftersom jag inte har en 4k-skärm och vill nog heller inte ha en än så länge. eller, det är inget som jag har tänkt köpa ska jag nog säga.
dock så vart jag imponerad över hur bra battlefront 3 såg ut på ps4 i den höga fps'en, så det finns ju lite kräm att trycka ut där =)
sånt här gör mig kluven, men om det skulle bli 60fps på alla spel och lite snyggare grafik så skulle jag vara nöjd. plus att den ska vara tystare än jetplanet.
lite synd är det fortfarande att dom verkar ha satsat på kanske för dålig hårdvara, men priset ska ju hållas nere också.
undrar hur potato står sig mot scorpio? om... ja, 16 månader eller så får vi se 
Postad 29 July 2016 - 15:39
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Då kan man nog lugnt räkna med 1080p/60fps på i princip alla PS4 spel om man kör på Neo (som jag i princip redan räknat med). Jag känner mig nöjd med det. Tänk att få köra The Witcher 3 i 60fps på PS4 så snyggt som det redan är. Detta är orsaken till att jag väntat med att spela expansionerna.
Vi får se om tillverkarna gör den prioteringen..
Och detta även förutsatt att inte CPUn flaskar i det aktuella spelet.
Postad 02 August 2016 - 19:49
Turbo-Danne
-
Turbo-Danne
-
Forumräv
-
-
722 inlägg
Undra om gamestop kommer köra erbjudande att byta in sin vanliga ps4a? Kanske för tidigt att säga nu.
Postad 09 August 2016 - 08:34
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Det viskas om att Sony ska utannonsera PS4 Neo den 7:e September. Kul!
Hög tid att Place the bets mao, vad kommer den heta? 
edit: Förväntar mig även en ny-designad PS4 Base. Gissningsvis i samma case som Neo. Stannar Base kvar på 28 nm skulle man ju även kunna tänka sig att de två har ungefär samma energiförbrukning och i förlängningen snarlik kylning.
Redigerat av pacman, 09 August 2016 - 08:41.
Postad 09 August 2016 - 08:41
evil_nike
-
evil_nike
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Playstation Extreme 6.0 (oseriös)
Playstation Black
Redigerat av evil_nike, 09 August 2016 - 08:48.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|