Första tanken var att fan va dåliga förlorare merger&co måste vart om dom inte ens tackade för matchen. Sen såg jag klippet och kom fram till att jag nog inte heller hade tackatÄr sonen 15-16 och pappan 12? Fattar inte hur det går ihop?
Är det här hårdingarna?
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
337:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 16 February 2010 - 08:29
Postad 16 February 2010 - 08:30
Jag sa dessutom tack efter matchen....att jag sen inte hade lust att hänga kvar på stället är ju en helt annan sak. Men den där turneringen var riktigt trist......ett lag tog bland annat ledningen i den avgörande tdm:en och sen lät de bli att spawna och vann på det. Men visst.......vill man göra så.....
Redigerat av Unregistered32f0b602, 16 February 2010 - 08:33.
Postad 16 February 2010 - 09:08
Är sonen 15-16 och pappan 12? Fattar inte hur det går ihop?
Är det här hårdingarna?
Om vi antar att den högra killen med långt hår är sonen så är sannolikheten stor att det är E-type som är pappan och då går det ju faktiskt ihop.
Redigerat av BennySlyden, 16 February 2010 - 09:09.
Postad 16 February 2010 - 09:54
Redigerat av Unregistered73199dd3, 16 February 2010 - 09:55.
Postad 16 February 2010 - 09:55
asså ffs! hade jag spelat mot dom och dom gjort så hade jag släppt min kontroll gått fram till en av spelarna och sagt spawnar du inte om 5 sekunder ska jag TDMa dig på riktigt!
...det där var ju humor ju......bered er på att de kommer att sitta i ett hörn med raketgevär om pappa och son spelar likadant. Efter att ni har vunnit tycker jag dock ska tala om att du var med o lirade Britt.......
Jag sa dessutom tack efter matchen....att jag sen inte hade lust att hänga kvar på stället är ju en helt annan sak. Men den där turneringen var riktigt trist......ett lag tog bland annat ledningen i den avgörande tdm:en och sen lät de bli att spawna och vann på det. Men visst.......vill man göra så.....
Postad 16 February 2010 - 09:59
b00ster hunt på östgötska
ps, inge tjafs om hur snygg östgötska är nu, blir så röd om kinderna när ni säger att det är sveriges finaste dialekt! ,ds
Postad 16 February 2010 - 10:07
Postad 16 February 2010 - 10:10
Edit: Men jag håller med Primören, den där återhållsamma rösten känner jag knappt igen alls
Redigerat av Zdaarlight, 16 February 2010 - 10:13.
Postad 16 February 2010 - 10:20
Det var under tiden som tjejen visade en massa bilder på söta hundvalpar så fort blodet började rusa i huvudet...Ekaa <3
Edit: Men jag håller med Primören, den där återhållsamma rösten känner jag knappt igen alls
Postad 16 February 2010 - 10:27
Nej, visst lät det lite för snällt och mjukt
...vem har du anlitat för att kommentera för det där lät inte som ekaa
;D
/Christian
Postad 16 February 2010 - 10:37
Bra jobbatB00ster hunt som vi gör det i östergötland!!
ps, inge tjafs om hur snygg östgötska är nu, blir så röd om kinderna när ni säger att det är sveriges finaste dialekt! ,ds
Postad 16 February 2010 - 10:48
Han ansträngde sig!
...vem har du anlitat för att kommentera för det där lät inte som ekaa
Snyggt Ekaa!
Postad 16 February 2010 - 11:00
Fråga också vad det är för skills å sätta en raket på någon som händer 1:05 in i filmen... typ inga... gillar träffen vid 0:59 bättre...
Postad 16 February 2010 - 11:05
Kudos! Mer sånt.B00ster hunt som vi gör det i östergötland!!
Postad 16 February 2010 - 11:59
B00ster hunt som vi gör det i östergötland!!
Ekaa är min nya idol.
Postad 16 February 2010 - 12:15
Ekaa är min nya idol.
Snyggt spelat, men väldigt lite inlevelse och svordomar för att vara Ekaa.
Det finns ju inget roligare att höra en arg östgöte á la Ekaa-style!
Vänta bara, tjejen hotar ju med att filma mig live när jag utövar min "sport" med er....
Postad 16 February 2010 - 12:51
- morlock
- zdaarlight
- fraztheman
- l2ickard
- bennyslyden
- nastycrew
( jag plockade dom 6 MHB:are JAG tycker är bäst på MW2 )
Postad 16 February 2010 - 13:08
Har kört med dom där två på domination, hehe.
Postad 16 February 2010 - 13:59
Jag är gärna med, det beror dock på när såklart. Vilka spelsätt? Swed vill väl bara lira domination va?SweD vill möta oss, är följande sugna på att möta dom?
- morlock
- zdaarlight
- fraztheman
- l2ickard
- bennyslyden
- nastycrew
( jag plockade dom 6 MHB:are JAG tycker är bäst på MW2 )
Postad 16 February 2010 - 14:17
Jag är gärna med, det beror dock på när såklart. Vilka spelsätt? Swed vill väl bara lira domination va?
Får väl välja varsitt spelsätt och komma överens om ett 3:e kanske.
Eller hur gjorde ni förra gången?
MHB vs SweD:
- BennySlyden
- Zdaarlight
- morlock?
- l2ickard?
- fraztheman?
- Nastycrew?
Redigerat av BrittBastard, 16 February 2010 - 14:25.
Postad 16 February 2010 - 14:26
"Totalägda", hur gammal är den där "pappan" egentligen?
Har inga som helst problem att erkänna en förlust mot några finniga 16-åringar som sitter och trycker i hörn med RPG's. Tragiskt tråkiga var dom. Men ja, vi torskade.
Men det var KZ2 och det var då. Vi får väl se vilka som blir "ägda" den här matchen.
Klanmatch mot LMFZ på söndaf, kl 21.
- Härjarn
- Brittan
- Cellie
- Nastycrew
- Frasse
-
Postad 16 February 2010 - 14:29
- Härjarn
- Brittan
- Cellie
- Nastycrew
- Frasse
-
Reserv: jarre008
Postad 16 February 2010 - 14:30
- Härjarn
- Brittan
- Cellie
- Nastycrew
- Frasse
- l2ickard
Postad 16 February 2010 - 14:56
- Härjarn
- Brittan
- Cellie
- Nastycrew
- Frasse
- l2ickard
Kul!
Jag ska bara lira med tub och javelin! Eventuellt nån claymore här och där också.
Postad 16 February 2010 - 16:26
vad blir det för matcher och vilka banor?Kul!
Jag ska bara lira med tub och javelin! Eventuellt nån claymore här och där också.
Postad 16 February 2010 - 16:27
På tal om tub... slog nytt rekord på afghan här om dan... först tubade härjarn å tog en kille.. "f*n tänkte jag han snodde min kill.." men drar iväg en tub iaf å det blir ett härligt tjoff å en multi-kill med 4st... sen tog det säkert 20sek innan spelet fattade att alla var döda..
Postad 16 February 2010 - 16:34
Här skall tubas... synd man inte kan ha overkill som i 4an å köra dubbla tubs...
Du får köra en one-man-army-klass. Kanske nedanstående conf. kan vara nåt?
Perk1: sleight of hand
Perk2: danger close
Perk3: one man army
Postad 16 February 2010 - 16:47
Men då måste man offra RPG eller Javelin.Du får köra en one-man-army-klass. Kanske nedanstående conf. kan vara nåt?
Scavenger funkar bra också.
Postad 16 February 2010 - 17:30
Du får köra en one-man-army-klass. Kanske nedanstående conf. kan vara nåt?
One man army tar de upp Perk 1 och secondary sloten..
Postad 16 February 2010 - 17:39
F-n va nice!
Jag e så ###### less på alla "tomtar" som springer runt och nuke boostar. Har suttit dom två senaste kvällarna och letat upp tomtar, lagt till dom på vänlistan(och dom accepterar oxå, dom asen), sen gjort allt för att göra livet så surt som möjligt för dom. Och jag njuter varje sekund....
Postad 16 February 2010 - 19:01
Spelar nu FFA så är det 2st norrmän som boostar typ 12år gamla så säger de vart de är någonstans bara att gå ditt och döda dem! xD
Sen hör man de bara fan han polly dödar oss :=)
Postad 16 February 2010 - 19:14
Här skall tubas... synd man inte kan ha overkill som i 4an å köra dubbla tubs...
På tal om tub... slog nytt rekord på afghan här om dan... först tubade härjarn å tog en kille.. "f*n tänkte jag han snodde min kill.." men drar iväg en tub iaf å det blir ett härligt tjoff å en multi-kill med 4st... sen tog det säkert 20sek innan spelet fattade att alla var döda..
Den var fin den, jag tänkte att "fan jag hade kunnat få 5 där..."
Postad 16 February 2010 - 21:58
Beviset, jag e kungen över mw2!
Från 402 twitter:
This new, very anoying ekaa glitch will be taken care off in the next patch. We tried to get it in todays patch but it was to big to fit.
Postad 17 February 2010 - 01:19
Ja, den där Ekaa-buggen var ju väldigt irriterande. Stackars Ekaa himself trodde ju verkligen att vi avgudade honom. Grabbstackarn blev givetvis oerhört mallig, men vi andra hade helt enkelt inte hjärta att berätta för honom att det bara var en ny MW2-bugg som var i farten. så vi spelade bara med.Från 402 twitter:
Näe, det var skitkul spel ikväll grabbar. Visst hade vi våra upp och nedgångar, men vi hade ändå förbaskat roligt i laget, precis som man ska ha!
Postad 17 February 2010 - 05:18
Ja, den där Ekaa-buggen var ju väldigt irriterande. Stackars Ekaa himself trodde ju verkligen att vi avgudade honom. Grabbstackarn blev givetvis oerhört mallig, men vi andra hade helt enkelt inte hjärta att berätta för honom att det bara var en ny MW2-bugg som var i farten. så vi spelade bara med.
![]()
Näe, det var skitkul spel ikväll grabbar. Visst hade vi våra upp och nedgångar, men vi hade ändå förbaskat roligt i laget, precis som man ska ha!
mm nästan så att det inte kom några svordomar alls från ekaa när jag var med i ffa igår
Postad 17 February 2010 - 08:47
Batteriet i mitt headset va ju på väg att dö så jag kunde inte prata bara höra vad ni andra sa
+ att grabben inte ville sova så han va lite störig
Spelar gärna med eller emot fler ggr
/pangepange
Postad 17 February 2010 - 08:47
Denna demonking var i särklass den argaste MHB:are jag någonsin spelat med, eeka:s små utbrott står sig bleka i jämförelse.
Dessutom framförda på en väldigt breeed dialekt, som vissa säger vara göteborgska, men det kan väl inte stämma?
Så låter inte göteborgska i mina öron, ceder o pinnen pratar göteborgska.
Värst var när han dissade Sony och PS3-versionen av MW2 till 360-versionens fördel, i ett enda långt vrååål!
Kul med lite känslor i spelet!
Redigerat av Dr. Death, 17 February 2010 - 08:49.
Postad 17 February 2010 - 08:53
jaha då fick man premiär spelat lite i sann mhb anda
Batteriet i mitt headset va ju på väg att dö så jag kunde inte prata bara höra vad ni andra sa
+ att grabben inte ville sova så han va lite störig
Spelar gärna med eller emot fler ggr
/pangepange
Välkommen pangepange!
Ja du sa inte mycket i HS, svarade inte ens på tilltal så jag undrade ett tag om du vart svensk överhuvudtaget!
(kan ju varit så att du inte fattar skånska oxå
Se till o tagga dig med MHB oxå, så man vet vem som är vem!
Postad 17 February 2010 - 08:57
För övrigt är jag ju råskåning så det är nog det minsta problemet
Postad 17 February 2010 - 08:58
Hehehe ja, faktiskt så får han Ekaa att ligga lite i läHoppade in i ett party med cederboy och chrisofsweden i förgår, där var även en annan MHB:are vid namn "Demon_King" eller nåt liknande.
Denna demonking var i särklass den argaste MHB:are jag någonsin spelat med, eeka:s små utbrott står sig bleka i jämförelse.
Dessutom framförda på en väldigt breeed dialekt, som vissa säger vara göteborgska, men det kan väl inte stämma?
Så låter inte göteborgska i mina öron, ceder o pinnen pratar göteborgska.
Värst var när han dissade Sony och PS3-versionen av MW2 till 360-versionens fördel, i ett enda långt vrååål!![]()
Kul med lite känslor i spelet!
/Christian
Postad 17 February 2010 - 09:00
Du kan använda "ekaa" som tagg ocksåVälkommen pangepange!
Ja du sa inte mycket i HS, svarade inte ens på tilltal så jag undrade ett tag om du vart svensk överhuvudtaget!![]()
(kan ju varit så att du inte fattar skånska oxå)
Se till o tagga dig med MHB oxå, så man vet vem som är vem!
Synd att du inte skickade meddelandet till mig några minuter tidigare.
Vi hade precis "fyllt" laget.
Postad 17 February 2010 - 09:19
Postad 17 February 2010 - 10:24
PS3 Update Today: Feb 16th, 2010
Tue Feb 16, 2010 11:13 am
Heads Up: European players may have already received this, however Sony is pushing the rest of the Care Package Glitch fix live today for PS3 Modern Warfare 2 players. I believe Sony North America is planning for an evening release.
This is just an update that adds the additional source fix for Care Package exploit that the Xbox 360 received on Friday.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
16 bilder
185 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?