Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Senaste filmen jag såg...

15633 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 January 2013 - 13:06

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Hobbit (bio, 3d, normal frame rate)

Tycker den var riktigt bra! Längtar redan till nästa film kommer, allt är väldigt bra gjort för att man ska längta ihjäl sig för nästa film...

Vyerna är otroligt fina i filmen som de tidigare LOTR filmerna. Kunde varit lite mer brightness i bilden, men i övrigt riktigt bra!
Nu var det ju inte lika mycket Orcher osv i denna som i LOTR filmerna, men det verkade som att fler orcher var animerade i Hobbit. Dock väldigt bra animeringar så det är inget direkt minus :)

Gollum var ett trevligt inslag och riddle leken var otroligt rolig!

8.5/10 får den av mig, och jag längtar redan till nästa...

Postad 04 January 2013 - 13:15

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

• 609 inlägg
  • 1
Såg The hunger games igår.

Gillade första timmen, sen gick det bara utför....:(

Betyg: 5/10

Postad 04 January 2013 - 13:21

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2926 inlägg
  • 0

Har inte sett Hobbit än, jag hoppas inte att jag oxå tycker så.

Tycker scenen med Gollum var kanske det bästa i filmen. Så du lär inte tycka det är kasst. :)

Postad 04 January 2013 - 23:27

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
spoilerfritt är alltid trevligt på såna här forum marcus :angry:

Redigerat av Zartok, 04 January 2013 - 23:28.

Postad 05 January 2013 - 09:43

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0
"Django", DVD.

Franco Nero i sin genombrottsroll som Django i Sergio Corbuccis film från 1966. En av de absolut bästa spaghettiwesterns som gjorts (tillsammans med Dollartrilogin) och Nero är väldigt karismatisk.

Såg den svenska DVD:n (släpps 16/1) som innehåller både det italienska originalljudspåret samt den engelska dubben, jag såg den givetvis med det italienska spåret.

8/10

Postad 05 January 2013 - 13:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Såg The hunger games igår.

Gillade första timmen, sen gick det bara utför.... :(

Betyg: 5/10

Skitfilm. Jag stängde av efter en timme. Fattar inte hypen överhuvudtaget.

Postad 05 January 2013 - 21:36

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0
Såg Jack Reacher ikväll.

Postad bild

Fy fan vilken bra film! 5 av 5.

Riktigt kul med tanke på alla andra skitfilmer man sett på sistone som Taken 2, Skyfall, TDKR, M:I 3 etc

Jag insåg redan i inledningen att filmen skulle bli bra, den hade den där bra-film-känslan direkt, bra realistiska fightscener, jävligt bra biljakt, länge sedan jag såg en sån bra biljakt.

Några små enstaka fjant-grejer men dom kan man ha överseende med.

Postad 05 January 2013 - 21:45

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0

Såg Jack Reacher ikväll.

Postad bild

Fy fan vilken bra film! 5 av 5.

Riktigt kul med tanke på alla andra skitfilmer man sett på sistone som Taken 2, Skyfall, TDKR, M:I 3 etc

Jag insåg redan i inledningen att filmen skulle bli bra, den hade den där bra-film-känslan direkt, bra realistiska fightscener, jävligt bra biljakt, länge sedan jag såg en sån bra biljakt.

Några små enstaka fjant-grejer men dom kan man ha överseende med.

ojojoj nu blev jag sugen på att se den :-) har inte läst boken så jag kommer inte att sitta och vara förbannad att Jack bara är 1.70 lång ;-)

Postad 05 January 2013 - 22:20

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Postad bild

http://www.youtube.com/watch?v=lc_JmcRxdx8

Betyg: 7/10

Redigerat av Unregistereda299ec85, 05 January 2013 - 22:24.

Postad 05 January 2013 - 22:41

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0

Postad bild

http://www.youtube.com/watch?v=lc_JmcRxdx8

Betyg: 7/10

Den verkade ju asbra :-) måste ses .. Tack för tipset!

Postad 05 January 2013 - 22:59

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0
The Dark Knight rises på blu-ray

Mkt besviken. Hade förväntat mig en popcornrulle med bra ljudmix och suverän bild. Tyvärr fick jag istället chips och helt platt ljud, alltså verkligen så att man undrar om något är fel och bilden var heller inte särskilt märkvärdig. Historien känns sådär också.

Men som sagt ljudet är verkligen ett frågetecken för mig. Det enda man hör hela filmen igenom är en musikslinga. Allt annat är dämpat. När något exploderar låter det som att någon fes. När någon pratar låter det som att någon mutat dom. Fattar ingenting :/

Postad 05 January 2013 - 23:21

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 1
Har du lyckats få på "Night mode" eller dylikt?

Postad 06 January 2013 - 00:53

SpiderMike
  • SpiderMike
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jack Reacher

Hade inte så höga förväntningar på denna film, men gillade den skarpt (helt klart den bästa filmen jag sett på bio hittils i år...).

Väldigt välgjorda actionscener, men också väldigt rolig med en hel del ganska sköna ordvitsar.

8/10, väldigt sevärd

Postad 06 January 2013 - 02:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Mkt besviken. Hade förväntat mig en popcornrulle med bra ljudmix och suverän bild. Tyvärr fick jag istället chips och helt platt ljud, alltså verkligen så att man undrar om något är fel och bilden var heller inte särskilt märkvärdig. Historien känns sådär också.

Men som sagt ljudet är verkligen ett frågetecken för mig. Det enda man hör hela filmen igenom är en musikslinga. Allt annat är dämpat. När något exploderar låter det som att någon fes. När någon pratar låter det som att någon mutat dom. Fattar ingenting :/

Märkligt. Det lät ok hos mig iaf. Dock var skiftande AR sjukt irriterande.

Postad 06 January 2013 - 04:01

Unregisteredbde15c46
  • Unregisteredbde15c46
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0

Något är fel, helt klart. TDKR har ett riktigt bra ljudspår.

Kikade i ditt galleri och det verkar som att du kör en 4.0-uppsättning? Utan center kommer dynamiska ljudspår som TDKR inte till sin rätt - det är så mycket ljud i alla frontkanaler samtidigt att det är omöjligt för processorn att skapa en vettig mix. Jag rekommenderar verkligen att köpa center!

Sen är det viktigt att du sätter subwoofer till "NO" och front till "LARGE" i receiver-inställningarna så att basen i LFE-spåret (.1) skickas korrekt till dina frontar. Annars kommer filmer där större delen av basen är mixad i .1 att låta tunt på ditt system.

mvh
Jacob

Postad 06 January 2013 - 08:50

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0

Har du lyckats få på "Night mode" eller dylikt?

Nej det kan jag inte tänka mig. Aldrig haft det tidigare iallaf. Jag har ju stängt av dynamiskt ljud. Men visst jag kollade inte upp det.

Något är fel, helt klart. TDKR har ett riktigt bra ljudspår.

Kikade i ditt galleri och det verkar som att du kör en 4.0-uppsättning? Utan center kommer dynamiska ljudspår som TDKR inte till sin rätt - det är så mycket ljud i alla frontkanaler samtidigt att det är omöjligt för processorn att skapa en vettig mix. Jag rekommenderar verkligen att köpa center!

Sen är det viktigt att du sätter subwoofer till "NO" och front till "LARGE" i receiver-inställningarna så att basen i LFE-spåret (.1) skickas korrekt till dina frontar. Annars kommer filmer där större delen av basen är mixad i .1 att låta tunt på ditt system.

mvh
Jacob

Mitt album är tyvärr inte aktuellt. Jag har kört 5.1 i nästan ett år tror jag och som sagt jag jämför med andra filmers ljudspår nu. Jag måste kolla så jag inte råkat aktivera något i receivern eftersom ni säger att filmens ljudspår är bra men jag känner mig fan tveksam :)

Min Ljudinställning är det inte fel på annars :)

Postad 06 January 2013 - 08:59

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0

Nej det kan jag inte tänka mig. Aldrig haft det tidigare iallaf. Jag har ju stängt av dynamiskt ljud. Men visst jag kollade inte upp det.

Mitt album är tyvärr inte aktuellt. Jag har kört 5.1 i nästan ett år tror jag och som sagt jag jämför med andra filmers ljudspår nu. Jag måste kolla så jag inte råkat aktivera något i receivern eftersom ni säger att filmens ljudspår är bra men jag känner mig fan tveksam :)

Min Ljudinställning är det inte fel på annars :)

Ska kolla på den idag .. jag förväntar mig super-ljud och super-bild :P

//Mike

Postad 06 January 2013 - 11:05

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2926 inlägg
  • 0

Ska kolla på den idag .. jag förväntar mig super-ljud och super-bild :P

//Mike

Det kommer du få! Baslådan svettades som fan i vissa scener!

Postad 06 January 2013 - 11:33

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 0
Jack Reacher.

Spara dina biopengar till annat!

Krystade, återanvända skämt (som några få i salongen skrattade åt, de flesta satt tysta), tafflig dialog och förutsägbart manus. Jag gillar inte när publiken ska dumförklaras på det viset de gör i filmen.

Tom Cruise var hyfsat bra, och riktigt bra i actionscenerna. Rosamund Pike verkade mest starstruck över att ha hamnat i en roll mot Cruise, och gick på tomgång. Vad kultiga regissören Werner Herzog gjorde i filmen förstod jag inte alls; både han och Robert Duvall måste ha fått sanslöst bra betalt, någon annan förklaring har jag inte...

Jag funderade faktiskt på att resa mig och gå mitt i filmen...

Ett par snygga actionscener fanns det visserligen, bland annat en skön biljaktsscen... men filmen som helhet får 1½ / 5 av mig :)

Postad 06 January 2013 - 12:32

Dave R
  • Dave R
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Se över dina inställningar, både bild och ljud är ungefär så bra det kan bli.

Postad 06 January 2013 - 12:43

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 0

.....

. Det enda man hör hela filmen igenom är en musikslinga.

?

Helt klart är något fel med dina inställningar :)

Postad 06 January 2013 - 13:04

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0
Får kontrollera det hemma sen då. Finns det någon särskild scen i filmen där man kan kontrollera efteråt?

Postad 06 January 2013 - 14:28

Unregistered0b419999
  • Unregistered0b419999
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Får kontrollera det hemma sen då. Finns det någon särskild scen i filmen där man kan kontrollera efteråt?

Scenen där knekten kör in i en återvändsgränd för att sedan... ja, du vet nog vad jag menar... Mina rutor hemma här skallrade rätt fint där... :)

Det är inte så att något strömavbrott gjort att kalibreringen (den du väl gjort med micken?) tappats?

//Stefan

Redigerat av Unregistered0b419999, 06 January 2013 - 14:29.

Postad 06 January 2013 - 14:34

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0

Scenen där knekten kör in i en återvändsgränd för att sedan... ja, du vet nog vad jag menar... Mina rutor hemma här skallrade rätt fint där... :)

Det är inte så att något strömavbrott gjort att kalibreringen (den du väl gjort med micken?) tappats?

//Stefan

Kan vara så. Har inte haft strömavbrott vad jag vet men det kan ju hänt när man var på jobbet eller vad som helst.

Postad 06 January 2013 - 18:06

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
Då har jag sett klart filmen :-) Väldigt bra ljud överlag. Men det känns som att i vissa scener så har de glömt ljudet och koncentrerar sig på filmmusiken istället så att ibland låter det väldigt tanigt när de skjuter och pangar :-) Ja inte det maffigaste ljudet man hört men över snittet skulle jag säga.

Kör med spoiler skydd här för de som inte sett filmen ;-)

Spoiler

Redigerat av fristil, 06 January 2013 - 19:46.

Postad 06 January 2013 - 18:28

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
The Hobbit (2D)

Såg denna under mellandagarna. Mycket bra, men inte lika bra som LOTR-filmerna. Det som drar ned betyget är att den kändes seg och utdragen. Känns som att de utan problem kunnat klippa bort 40-50 minuter utan att tappa något. Framförallt action-sekvenserna var för långa. Kanske ska tillägga att jag älskade LOTR-filmerna, där kände jag snarare tvärtom att de kunde varit längre. Utöver det är det mest positivt att säga. Lite synd att dvärgarna var mer som människor, de var inte särskilt lika Gimli t.ex.

Betyg: 4/5

Postad 06 January 2013 - 18:45

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
Django Unchained

Mästerverk! Waltz är suverän, Foxx i nästan samma nivå, Jackson känner man knappt igen, Caprio gör det bra.
Fantastisk soundtrack, dialog som bara Tarantino kan skriva. Kan inte bli annat än full pott!

10/10

Postad 06 January 2013 - 21:42

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Django Unchained

Mästerverk! Waltz är suverän, Foxx i nästan samma nivå, Jackson känner man knappt igen, Caprio gör det bra.
Fantastisk soundtrack, dialog som bara Tarantino kan skriva. Kan inte bli annat än full pott!

10/10

oj så olikt, undrar om vi såg samma film?

tycker den föll helt platt och gav den 1.5 av 5 tigrar

Postad 06 January 2013 - 22:05

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0

oj så olikt, undrar om vi såg samma film?

tycker den föll helt platt och gav den 1.5 av 5 tigrar

Men så e det med Tarantinos filmer, antingen gillar man dom eller inte :-)

Postad 06 January 2013 - 22:44

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
TMHT (Teenage Mutant Ninja Turtles) 2007
Fighten uppe på hustaket i regnet är nog bland det bästa/snyggaste animerat jag har sett i en "barn"film.Helt sjukt väl detaljerat.

7/10

Postad 07 January 2013 - 01:27

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0

//Stefan

Bara en fråga, kan man mista sina inställningar som micen gör vid den automatiska kallibreringen vid strömavbrott? Har inte förstärkarna något minne ifall strömen går?

Postad 07 January 2013 - 05:56

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

• 1423 inlägg
  • 0
Det kan hända. Jag har varit med om det på min Denon 3808.

Postad 07 January 2013 - 06:25

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0

Bara en fråga, kan man mista sina inställningar som micen gör vid den automatiska kallibreringen vid strömavbrott? Har inte förstärkarna något minne ifall strömen går?

Det kan hända. Jag har varit med om det på min Denon 3808.

Diskussion om kalibrering kan ni väl ta i nån annan tråd som handlar om sånt.

Postad 07 January 2013 - 09:31

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

spoilerfritt är alltid trevligt på såna här forum marcus :angry:

Shit sorry, ska tänka på det..

Postad 07 January 2013 - 09:35

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Tyckte ljudet var det som överraskade i filmen, tänkte inte på något dåligt, tänkte mer på hur mäktigt det lät när det väl hände saker(lite seg film overall).

Postad 07 January 2013 - 11:34

Unregistered8344c668
  • Unregistered8344c668
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Project X - Highschool rulle om nördar som vill vara coola (shock) och annordnar fest för att lösa problemet...
Inser att jag hade gillat den för 10-15 år sen, nu är jag bara gammal och bitter.. filmen slutar ändå lite småroligt så den jobbar sig upp till 4/10

Ecstasy - Rätt skön rulle om skotska partykillar och deras bekymmer. Lana Lane dyker upp och är söt som vanligt och Pippin från LOTR gestaltar en skön lirare. Inget Oscarsmaterial kanske men bra musik och lagom bra söndagsrulle.
6/10

Postad 07 January 2013 - 11:40

A Haddock
  • A Haddock
  • Forumräv

• 539 inlägg
  • 0
Dredd
Jag hade hoppats på lite mer från denna rulle. Har inte sett versionen med Stallone så jag har inget att jämföra med där. Bitvis var den helt ok, bitvis sämre. Slo-mo effekterna blev lite för långa och irriterande tycker jag. Fin pangpang action emellanåt dock. Ljudet var helt ok, bilden sådär (fin emellanåt, men jag upplevde den som väldigt grynig i mörkare partier).

5/10

[REC] 3
Ja, vad ska man säga? Första [REC]-filmen är riktigt jäkla bra. Tvåan når inte riktigt upp till ettans nivå och dras mest ner av inblandandet av en massa religiösa vidskepligheter (men det funkar väl fint i det katolskt förtryckta Spanien). Och så kommer då trean, ett magplask av episka proportioner för att vara den här filmserien. Man frångår förstapersonsperspektivet och kvar blir något som kan liknas vid en c-zombiefilm. Ibland försöker man vara lite lustiga som i Shaun of the Dead eller Zombieland, men det blir mest buskis av det hela istället. En av de största besvikelserna rent filmmässigt för mig.

2/10

Postad 07 January 2013 - 12:02

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Dredd
Jag hade hoppats på lite mer från denna rulle. Har inte sett versionen med Stallone så jag har inget att jämföra med där. Bitvis var den helt ok, bitvis sämre. Slo-mo effekterna blev lite för långa och irriterande tycker jag. Fin pangpang action emellanåt dock. Ljudet var helt ok, bilden sådär (fin emellanåt, men jag upplevde den som väldigt grynig i mörkare partier).

5/10

[REC] 3
Ja, vad ska man säga? Första [REC]-filmen är riktigt jäkla bra. Tvåan når inte riktigt upp till ettans nivå och dras mest ner av inblandandet av en massa religiösa vidskepligheter (men det funkar väl fint i det katolskt förtryckta Spanien). Och så kommer då trean, ett magplask av episka proportioner för att vara den här filmserien. Man frångår förstapersonsperspektivet och kvar blir något som kan liknas vid en c-zombiefilm. Ibland försöker man vara lite lustiga som i Shaun of the Dead eller Zombieland, men det blir mest buskis av det hela istället. En av de största besvikelserna rent filmmässigt för mig.

2/10

håller med om Rec3, dom tog bort det som faktiskt fungerade bra i filmen.. tror iofs inte att filmen hade blivit bättre med det usla manuset men ändå (:

The possession

Bitvis väldigt bra, överaskade mig positivt men som många andra blir slutet ja för mycket och man räknar snabbt ut vad som händer.

2 av 5 tigrar så når precis upp till godkänt (:

Postad 07 January 2013 - 13:25

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
iRobot Bluray

Hade gått ett bra tag sen sist jag såg den så jag hade hunnit blivit sugen att se den igen!

Både bilden och ljudet är av referensklass och är otroligt bra, filmen använder surroundljudet betydligt bättre än många andra filmer vilket gör att man blir mer inne i filmen.

Will Smith är som vanligt väldigt bra, både när det gäller humorn och den mer allvarligare sidan.

Betyg 8/10

Postad 07 January 2013 - 16:18

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0

Django Unchained

10/10

Även jag tyckte den var fantastiskt bra, bästa han har gjort förutom Kill Bill filmerna.

Första timmen, bästa jag har sett på många år.

Och ja musiken är underbar, hade utvalda låtar på repeat störe del av dagen på jobbet.
Django vilken låt.

Redigerat av hellfog, 07 January 2013 - 16:18.

Postad 07 January 2013 - 19:06

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
Chinese Zodiac

Jackie Chan i högform i samma stil som Armour of God och Operation Condor. På IMDB ska Jackie spela samma karaktär (Asian Hawk) som i de två filmerna men i filmen refererar de till namnet JC hela tiden så jag vet inte om detta är en 3:a eller inte? Galna stunts, roliga fighting scener osv osv
Mer påkostat än tidigare :-)

8/10

Postad 07 January 2013 - 21:20

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Såg under julhelgen filmen Cabin in the woods, den började rätt bra men så urartade den helt på slutet, som vanligt allt när det gäller modern skräck. Denna hade ändå fått bra recensioner så jag gav den en chans, men verkligen ingen film jag kan rekommendera.
Betyg 4/10

I helgen såg jag Spiderman i 3D på nya TVn, bra ljud bild och klassisk Spiderman handling.
Tycker den nya huvudpersonen gör en riktigt trovärdig insats och en av mina favoritfilmer från 2012 faktiskt. Bra 3D effekter även om jag hade hoppats på lite mer av det hela, bra bild i överlag, en referensfilm från 2012.
Betyg 9/10

Postad 09 January 2013 - 15:57

Unregisteredcf5e689c
  • Unregisteredcf5e689c
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Battle Royale
Hade en polare på besök och vi satt i bion och drack x antal kalla medan vi såg filmen. Den får 6/10 i det tillståndet, kan hända att det skulle bli ett annat betyg utan bira :) .

Postad 09 January 2013 - 17:52

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Apocalypto
En mycket spännande film som känns realistisk.

8/10

Postad 10 January 2013 - 07:27

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Apocalypto

8/10

Håller med! En riktigt bra film av Mel Gibson. Tror att en del av skådespelarna är riktiga stammedlemmar i en riktig Mayastam. Kan ha fel om det men tror det var något sånt :) Dom pratar iaf riktigt Mayaspråk i hela filmen!

Postad 10 January 2013 - 10:56

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

• 4773 inlägg
  • 0
Jackass 3D (på Netflix, dvs varken HD eller stereobild)

En timme och en kvart lång.
Skrattade högt ett par gånger och kunde knappt titta vid ett par andra.
Bitvis uppfinningsrikt och roligt, men det hade man lätt fått in på 20 minuter...

Betyg 3 av 5

Postad 10 January 2013 - 16:17

skarpheden
  • skarpheden
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Måndag hela veckan gick ju på TV härom dagen.
Ganska trevlig faktiskt, men jag fattar inte hur tjejen på slutet kunde tycka att det var OK att de skulle flytta ihop - hon hade ju bara känt honom en dag såvitt hon visste...

Postad 10 January 2013 - 18:15

Unregistereda360a43b
  • Unregistereda360a43b
  • Forumräv

• 862 inlägg
  • 0

Apocalypto

8/10

+1

Postad 10 January 2013 - 21:04

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Rotade runt lite bland gamla lådor med DVD´er och hittade Dogma

Skrattade inte lika mycket som när jag såg den sist för en 10 år sedan, men den är brutalt skön. Betyg: 7/10

Postad 10 January 2013 - 22:10

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
A/k/a Tommy Chong (Netflix US)
Dokumentär om Tommy Chong när DEA satte fast honom när han sålde bongar. 8/10

Redigerat av fristil, 10 January 2013 - 22:12.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.