Ällskar 1,37 in i filmen när han dödar dom två och hans polare spinger som en idiot fram och TEbagar dom. haha ser sjukt kul ut...
Redigerat av Unregistered73199dd3, 17 February 2010 - 10:32.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
4 relaterade trådar
Postad 17 February 2010 - 10:31
boosterhuntingVäldigt bra boosthunter film.
Ällskar 1,37 in i filmen när han dödar dom två och hans polare spinger som en idiot fram och TEbagar dom. haha ser sjukt kul ut... Redigerat av Unregistered73199dd3, 17 February 2010 - 10:32. Postad 17 February 2010 - 10:41 Sorry att jag hoppade ur igår men när de blev S&D och jag var i samma lag som 14åriga tomtar med röstförvrängning..då kliver jag ur.... Jupp, jag hade tänkt komma förbi Tiden var 19:00 ? Tänker du på baren högst upp? (Och Himlen Därtill) Postad 17 February 2010 - 10:57
He he he! Döden din vilsna skåning... Demonking är från säffle och pratar bred värmlänska! Den killen när han får bryt svär så att ekaa låter som barnkören bakom lasse berghagen i jämförelse... Detta du fick uppleva var inte ett av hans värre bryt heller för den delen. Han har en polare som knäckte sin MW2 skiva i vrede för ett tag sen också. Inte alla päron i korgen där alltid... Postad 17 February 2010 - 10:59
Grattis till din första post Ceder.. Postad 17 February 2010 - 11:05
Det kan vara riktigt roligt ibland! -Nä! Nu blir jag skjuten i ryggen också! Nu stänger jag av! -Inte en Chopper Gunner till, det här är inte skoj!! Nu stänger jag av! etc etc men alltid med avslutningen, "nu stänger jag av!" Postad 17 February 2010 - 11:37
Tack broder! Tänkte du skulle få skola in mig på lite S & D snart... Har faktist tjuvtränat lite och man är inte helt tappad... Postad 17 February 2010 - 11:58
... rookie
Tog upp spelet igår efter 5 dagars uppehåll. Hann med några intressanta matcher med MBH:are innan fotbollen tog över. Spelet är inte min vän... Postad 17 February 2010 - 11:58
Nej vi kör Imperiet klockan 19.00........trevligare där nere.....skickar ett pm med mitt mobilnummer till dig sorken
Postad 17 February 2010 - 12:37
Ja, jag menar väl det, men när jag berättade om han sa alla bestämt att han var göteborgare, eller rättare sagt från trollhättan! Tyckte själv det lät som redig värmlänning! Postad 17 February 2010 - 12:43
Lät väl mer så här " Nä!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!! NU BLEV EN SKJUTNE I RYGGA OSSE! NU STÄNGE JA AV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" JÄ VLA SKITSPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Postad 17 February 2010 - 12:46
Ska genast hem och adda den här "DemonKing"! En galen "skogsnorsk", kan det blir bättre?!? Postad 17 February 2010 - 13:09 Grattis till din andra post Ceder :-D Postad 17 February 2010 - 13:47
Any time brorsan.. de vet du! Postad 17 February 2010 - 13:54 Haha, jag blev så nyfiken efter alla "hyllningar" till DemonKing så jag ska lägga till han jag med. Mer aggressiva MHB:are ute på slagfältet! Otroligt förresten att Cederboy skrivit sina första inlägg i det här forumet nu. Började nästan undra om han egentligen var en sådan där "MHB-wannabe"... Postad 17 February 2010 - 14:08
Ge mig namn.... Här är det några som behöver en riktig skall knu..ning om dom inte hör olikheten på rikssvänska och det officiella "Banjobältesspråket" Säffliska...
Fantastisk att det uppskattas när man plitar några rader här inne! Är ingen Wannabe, men kanske lite Wigger... /Cap in the Ass bitches
Och innan ni börjar hugga så var Svänska ironi... Postad 17 February 2010 - 15:18
Postad 17 February 2010 - 16:02
"Vilken jädra pajas..." "Jooo, vafan äre frågan om?" Postad 17 February 2010 - 19:09
nu e det ju som så att dom som skjuter han framifrån campar och dom som hugger morakniven i ryggen på han e "enna feege jävler" jag ställde frågan till han: hur skall dom göra då? Picka dig på axeln o fråga om det är ok att döda han...? Han e helskön den pågen Postad 17 February 2010 - 19:20
Oj Ceder, 4 inlägg på mindre än ett dygn. Ta det lugnt nu så du inte blir helt utsliten framför datorn.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 17 February 2010 - 19:20. Postad 17 February 2010 - 19:44
he he! iphonen e grym Postad 17 February 2010 - 20:11
Ska försöka spela lite ikväll, men det är mycket blågult nu under OS-kvällen, så det kanske blir mer korta små sporadiska spelpass mellan tävlingarna.
EDIT: Usch, har haft en av de sämsta spelkvällarna på väldigt länge. Nästan alla matcher har laggat sönder och under de matcher som flöt på bra så gick det åt skogen ändå. Dessutom så var det vid flertalet matchstarter nästan alltid någon stackars MHB:are som hamnade i en helt annan match. Det blev ett jäkla hoppande fram och tillbaka där ett tag innan allihopa hamnade i en och samma match. När jag också blev utloggad av okänd anledning från PSN så kändes det som att det var lika bra att lägga ned spelandet för kvällen. Egentligen hatar jag MW2 och hade det inte varit så förbaskat roligt när det väl fungerar så hade jag kastat skivan åt h-e för länge sedan. Nej, jag hoppas Bad Company 2 tar över mina spelkvällar istället (går man efter demot verkar det spelet vara betydligt stabilare). Redigerat av Unregisteredcc23e210, 18 February 2010 - 01:17. Postad 18 February 2010 - 08:56 visst är det det näst bästa teknik inköp man någonsin gjort efter ps3'an!!!! OT jag vet Redigerat av robotlord, 18 February 2010 - 08:58. Postad 18 February 2010 - 09:06
Japp, om man inte räknar med Last Stand... shit vad lame man kände sig Tog mig kanske en vecka att fixa Sitrep Pro... på slutet sket man i fiender så fort man såg en claymore nånstans på mappen. Gäller och hitta rätt folk att spela med, ibland förstör man 15st per match Postad 18 February 2010 - 09:18
På tal om claymores så fick jag en skön kill igår: Sprang i korridoren in till planet på Terminal och hör att ngn springer efter mig, jag antar att han tänker kniva mig så jag sätter ut en claymore medan jag fortsätter springa. Sen hör man en smäll och The fotsteg is no more
Postad 18 February 2010 - 10:41 Har runt 25 kvar nu, var lättast på FFA där folk tycker om att kampa i hus med claymores. Man blir skjuten ganska ofta i ryggen dock när man står och försöker skjuta sönder claymores genom väggar... Postad 18 February 2010 - 10:47
Varför jagar man såna där toksaker innan man nått döskalle? Har ju dock inte koll på hur mycke du spelat ihelgen, men tror inte du nått döskalle ännu..
Postad 18 February 2010 - 10:54 Den har potential att vara bättre än ninja i vissa fall så känner att jag måste utvärdera den. Sen för att maxa den så krävs det väl 1000 eller nåt och det gör jag inte innan max rank.... Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 February 2010 - 10:55. Postad 18 February 2010 - 12:34
Haha, jag jag stötte ju på dig på FFA i natt när jag lirade i periodpauserna på hockeyn. Men...varför ens försöka? Men visst, den kan säkert vara underskattad men oavsett så "duger" Ninja Pro för mig. Möjligen att jag försöker mig på att fixa alla "Pro perks" när jag är dödskalle. Postad 18 February 2010 - 12:47 Ta och sätt en sköld på ryggen då! Det gjorde jag när jag hade Stinger för att skuta ner skräpet i luften.... Svårt att ha ihjäl någon med skölden bara... Postad 18 February 2010 - 12:52
Och en LMG med FMJ! Borde väl vara bästa kombinationen för att relatvit enkelt skjuta genom väggar. Men helst skull man ju också vilja ha ljuddämpare och då blir det genast svårare att skjuta genom väggarna. Postad 18 February 2010 - 13:17 Jag kör för det mesta med UMP45 med bling, dämpare och FMJ, funkar riktigt bra. Men var ganska effektivt att köra med någon assault och tub också - bara bomba rummen där man ser claymores. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 February 2010 - 13:18. Postad 18 February 2010 - 15:22
MAG spelet ( https://www.minhembi...iew=getlastpost ) verkar lite halvkul. Någon som provat?
Redigerat av jarre008, 18 February 2010 - 15:22. Postad 18 February 2010 - 16:54
Ja, alla som skriver i den tråden du länkat till. Den här tråden har en tendens att bli OT ändå, behöver ju inte börja diskutera MAG oxå...
Postad 18 February 2010 - 16:59
Tänkte mer om en van MW´are hade spelat som kan göra en bra jämförelse. Man är väl ganska grafikkräsen som MW-spelare Postad 18 February 2010 - 17:56
Sorry att jag hoppade ut ur pågående S&D-runda nasty, högis, eapea m.fl, men jag fick ett viktigt samtal som jag var tvungen att ta så jag kunde inte stanna.
Postad 18 February 2010 - 18:02 Brottarkungen har du en kille som har spelat båda spelen en hel del, han kan nog ge lite kommentarer Jag vet du slipper COD-laget i det iaf då det har fasta servrar Postad 18 February 2010 - 20:13
känns som mag hade varit "the shit" för 5 år sen ingen höjdare tyckte jag!? Är det någon som märkt något mer fusk eller? Vi hade en runda på demolition igår där vi fick 3 chopper gunners mot oss på 2 min.. Samtliga i låda.. Då börjar man fan undra!? Postad 18 February 2010 - 20:19
Ja jag var med en runda igår som verkade lite misstänksam, precis som du säger. Postad 18 February 2010 - 23:45
Grattis, nu är du med i klubben! Redigerat av OWC, 18 February 2010 - 23:46. Postad 19 February 2010 - 02:55
Näe, jag tror jag lägger ner MW2-spelandet nu för ett bra tag framöver. Jag får inte ut samma glädje ur MW2 som jag fick från COD4, som i mitt tycke var ett roligare och ett mer taktiskt spel. Jag klassas väl knappast som en bra FPS-gamer i jämförelse med många andra MHB:are i denna delen av forumet, men jag presterade i alla fall bättre i COD4 och jag hade oftast mer "flyt" under matcherna i det spelet.
Jag är trött på lagg i varannan match, campare som bara ligger och trycker även fast det är CTF, Domination eller liknande spel som körs, predatormissiler och airstrikes som man får över sig var och varannan sekund, helikoptrar som jagar en, hagelbrakare som dödar med ett skott på 50 meters avstånd, belöningar som man får för minsta grej man gör, nya buggar som uppkommer nästan en gång i veckan, lagkamrater som hamnar i olika matcher även fast samtliga befann sig i samma lobby innan... And so on. Nej, får väl se om Bad Company 2 blir min kopp te istället under våren. Redigerat av Unregisteredcc23e210, 19 February 2010 - 03:00. Postad 19 February 2010 - 08:48
Både du och jag vet ju att du sitter där framför dumburken nu i helgen igen o spelar kaninen.........
Postad 19 February 2010 - 09:18
jag vet de me!! Postad 19 February 2010 - 09:37 Well du säger det bäst. Om man bara är ute efter bra grafik så blåser MW bort MAG. Men MAG har så mycket annat att erbjuda om man bortser från den biten. Inget lag. Inga efterblivna ungar som skriker i micen (har efter 2+ dygns spelande bara behövt muta en handfull gånger). Inga killstreaksreward förutom badassmusik (däremot så kan ledarna dra in helt galna airstrikes och annat men då krävs det ju att man uppfyllt vissa förutsättningar). Inga fuskare, glitchare, boostare (nåja, betydligt färre iaf). Inget auto-aim (vilket jag tycker är en fördel men det är ju en smaksak) Ingen sylt på skärmen med tillhörande skada som magiskt försvinner om man gömmer sig en stund. Inga campers (finns säkert men spelets skala och upplägg gör att det inte är ett problem) Postad 19 February 2010 - 09:42 omg!! syn att jag drog! var det på matchen efter jag drog? detta skulle man ju lätt vilja höra! Ekaa-JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag fick den!!!!!! eller hur lät det nu? tell me tell me ekaa!! Postad 19 February 2010 - 12:27
Ok, tack som faen för jämförelsen. Kanske är något man borde prova ändå.
Grattis Ekaaaaaa btw så får man inte vara med om nukes så ofta nuförtiden... Redigerat av jarre008, 19 February 2010 - 12:34. Postad 19 February 2010 - 15:27
Tack gubbar! Jo de var efter att du stack precis Cel. Och ja de blev ett långt JAAAAA!!! med vilopuls på 90000.
Varför man inte märker så många nukes nu är väl för folk börjar skjuta ner airsuporten. Förut kunde ju en pawlow vara uppe hela sin tid utan att någon tog ner den, de e ju väldigt ovanligt idag.. Samt att folk börjar verkligen hata campare som försöker få nuke så dom gör allt för att döda dom.... 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |