* Officiell Tråd - Nokia N900 *
7894 svar till detta ämne
Postad 16 December 2009 - 18:45
razumichin
-
razumichin
-
Användare
-
-
141 inlägg
bumpar min eviga fråga
när kan man köpa n900 i vanliga butiker med tele2/telenor/telia ?????
och nej jag vill inte ha något som är gråimport från norge
grattis till nokia sverige som missar dessa till våra grannländer...
När 1.1 släpps. Detta borde du kunnat läsa dig till. De finns förmodligen inte ute i dessa butiker förrän i början av 2010.
Postad 16 December 2009 - 18:46
fredda...
-
fredda...
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Postad 16 December 2009 - 18:47
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
det dröjer nog ett tag som det verkar. gissar på v5
var på media markt igår och köpte lite tillbehör och snackade med en säljare där. Han visst inte. Men trodde det skulle dröja några veckor till.
förresten. någon som testat headset med n900. nemas problemas? funderar på om jag ska köra med eller utan sladd.
någon som testat blåtand headset?
Redigerat av theclone, 16 December 2009 - 18:51.
Postad 16 December 2009 - 19:06
Unregistered6144aa51
-
Unregistered6144aa51
-
Användare
-
-
242 inlägg
Halloj igen,
Har haft krångel med mitt fina Wake-on-Lan...
Det funkar, men bara 0-15 minuter efter att jag stängt av datorn sedan "glömmer" routern bort min dators ip..
Har testat och läst massor och inte hittat någon bra lösning (om någon har en lösning eller förslag så skriv gärna!).
Nu verkar det som att jag får nöja mig med att starta datorn lokalt dvs. när N900 är kopplad till samma router (Wlan).
Nu undrar jag hur man skickar ett "magic packet" från N900 (eller linux kommandot).
Vore toppen om jag åtminstone kan starta datorn när jag vaknar på morgonen så den är i ordning efter min morgontoalett..
Postad 16 December 2009 - 19:37
clooak
-
clooak
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Underbart tur man har... Nu har min n900 slutat fungera, Skärmen reagerar inte? Allt började efter att första gången batteriet tog slut, Skärmen slockna och är helt svart, Allt annat fungerar och jag hör öven nokia tonen "handskakningen"...
Någon som har haft liknande problem eller är enda alternativet att lämna in den på service? dvs kanske finns någon sorts hardwarereset om det nu inte är skärmen utan någon drivrutin eller något?
Har även prövat med videokabelln till tvn ch det blir samma sak, Allt mörkt men ljudet fungerar
Det kanske finns någon knapp man kan ha kommit åt eller något? Man har ju vekrligen inte lust att lämna in den på lagning när man har haft den i 2 dagar
Postad 16 December 2009 - 19:45
pLcs
-
pLcs
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Kan heller inte kolla saldo på det där viset med tele2 *111# när fixar de det tro?
Redigerat av pLcs, 16 December 2009 - 19:46.
Postad 16 December 2009 - 20:02
Ganmar
-
Ganmar
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Tja,
Var hittar man snes emulatorn? Jag hitta den inte inte i extras-devel...
jag hittade sega emulatorn dock inga spel.
Nån som vet??
Postad 16 December 2009 - 20:10
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
clooak du kan ju alltid testa att flasha om den du har testat att ta ut batteriet på låta den ligga så nåra minuter? Och det är helt laddat batteriet ? Edit Updating the firmware https://wiki.maemo.o...ng_the_firmware
Redigerat av moparman, 16 December 2009 - 20:13.
Postad 16 December 2009 - 20:12
Rambo95
-
Rambo95
-
Rookie
-
5 inlägg
Postad 16 December 2009 - 20:15
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tycker du V3 är roligt ?
Postad 16 December 2009 - 20:18
Rambo95
-
Rambo95
-
Rookie
-
5 inlägg
nej xD, men nu tror vi inte längre nu vet vi x) ... jag känner mig iaf bättre, men fan va dåligt av nokia måste jag säga.... från november till januari var den försenad lr ?
Redigerat av Rambo95, 16 December 2009 - 20:20.
Postad 16 December 2009 - 20:20
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
jo det är ju sant men..
känns drygt som faen
Postad 16 December 2009 - 20:26
Rambo95
-
Rambo95
-
Rookie
-
5 inlägg
thats it for me guys, jag slutar läsa tråden från och med idag!..... känns tomt, har ju gått igenom 5562 inlägg XD
Postad 16 December 2009 - 20:30
fjanttu
-
fjanttu
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Fick äntligen min igår, har varit väldigt nöjd till vidare enda "strulet" jag mött är wormux som laggar helt sjuk, är det bara jag upplevt det eller?
Känner nån annars till om det finns nån "open with" funktion i filhanterarn
Postad 16 December 2009 - 20:33
darkages
-
darkages
-
Användare
-
-
162 inlägg
Halloj igen,
Har haft krångel med mitt fina Wake-on-Lan... Det funkar, men bara 0-15 minuter efter att jag stängt av datorn sedan "glömmer" routern bort min dators ip.. Har testat och läst massor och inte hittat någon bra lösning (om någon har en lösning eller förslag så skriv gärna!). Nu verkar det som att jag får nöja mig med att starta datorn lokalt dvs. när N900 är kopplad till samma router (Wlan). Nu undrar jag hur man skickar ett "magic packet" från N900 (eller linux kommandot). Vore toppen om jag åtminstone kan starta datorn när jag vaknar på morgonen så den är i ordning efter min morgontoalett.. 
Konfiguera routern att komma ihåg ip nummren längre eller ännu bättre att binda ett ip nr till datorns mac adress, gör detta med alla uppkopplade grejer så behåller alla prylar samma ip adress hela tiden. Vilket kan göra livet enklare. Har du en låst router från tex BBB som jag så kan du ringa dom så fixar dom det åt dig, hoppas jag
Postad 16 December 2009 - 20:36
JonssonSWE
-
JonssonSWE
-
Användare
-
-
141 inlägg
bumpar min eviga fråga
när kan man köpa n900 i vanliga butiker med tele2/telenor/telia ?????
och nej jag vill inte ha något som är gråimport från norge
grattis till nokia sverige som missar dessa till våra grannländer...
Tro mig jag kommer att skriva ut så fort jag får reda på det. Ringer samtliga grossister + nokia partner support varje dag nu mer. Får mycket varierade svar, men Nokia har tränat in "-den skall komma innan jul". Problemet är bara det att vi har 5arbets dagar kvar till jul så detta är föga troligt. Ingen leverantör har idag något som helst besked när den kan komma ifrån Nokia(kollar kontinuerligt även hemifrån). Personligen skulle jag tippa på att vi kan ha den under första veckan som tidigast nästa år, om man räknar med logistiken/allt ###### mellan tjafs innan vi har den i butik. Mvh /Peter
Postad 16 December 2009 - 20:39
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Postad 16 December 2009 - 20:56
Unregistered6144aa51
-
Unregistered6144aa51
-
Användare
-
-
242 inlägg
Konfiguera routern att komma ihåg ip nummren längre eller ännu bättre att binda ett ip nr till datorns mac adress, gör detta med alla uppkopplade grejer så behåller alla prylar samma ip adress hela tiden. Vilket kan göra livet enklare.
Jag har satt statisk lokal adress på routern men det fungerar inte. För att WOL anropet ska gå igenom så måste den kunna sända på till alla möjliga ip:n inom rangen, vilket inte går då jag inte kan sätta tex. 192.168.2.255 vilket jag behöver göra... Jag har som sagt var redan satt ett statiskt IP till min stationära (192.168.2.101) men det hjälper inte... Fler förslag? EDIT: Lyssnade nyss på radiosporten via sr.se och då kopplade den ner webradion flera gånger efter cirka 5-15 minuter. Det var bara att trycka på "play" igen för att starta men det var tråkigt..  Någon som upplevt samma eller vet vad som kan vara fel?
Postad 16 December 2009 - 21:07
Icee
-
Icee
-
Användare
-
-
207 inlägg
EDIT: Lyssnade nyss på radiosporten via sr.se och då kopplade den ner webradion flera gånger efter cirka 5-15 minuter. Det var bara att trycka på "play" igen för att starta men det var tråkigt.. Någon som upplevt samma eller vet vad som kan vara fel?
Lyssnar du över 3g eller wlan? 3g så hade jag det problemet med mediaspelarn om jag lyssna på internetradio tills jag stängde av wlan skanning
Postad 16 December 2009 - 21:15
Unregistered6144aa51
-
Unregistered6144aa51
-
Användare
-
-
242 inlägg
Lyssnar du över 3g eller wlan? 3g så hade jag det problemet med mediaspelarn om jag lyssna på internetradio tills jag stängde av wlan skanning
Jag lyssnar över Wlan och har skanningen avstängd...
Postad 16 December 2009 - 21:37
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Det va inget jag hittade det
Redigerat av Gurra101, 16 December 2009 - 21:47.
Postad 16 December 2009 - 22:09
Clob
-
Clob
-
Användare
-
-
151 inlägg
Jag har satt statisk lokal adress på routern men det fungerar inte. För att WOL anropet ska gå igenom så måste den kunna sända på till alla möjliga ip:n inom rangen, vilket inte går då jag inte kan sätta tex. 192.168.2.255 vilket jag behöver göra... Jag har som sagt var redan satt ett statiskt IP till min stationära (192.168.2.101) men det hjälper inte...
Fler förslag?
192.168.2.255 är en s.k. Broadcast adress (anrop till alla adresser på ett (sub)nät! Var har du fått i från att du måste skicka WOL till flera adresser? Anledningen att man skickar m.h.a. Broadcast är att maskinen är avstängd och inte svarar på arp-anrop av typen "Vilken MAC-adress har maskinen med IP XXX.XXX.XXX.XXX"! En lösning på detta om man har en avancerad router med möjlighet till "Statiska Arp Entries", dvs då behöver inte Arp-frågan skickas. Om du har möjlighet att flasha din router med OpenWRT (openwrt.org) så kan du låta den skicka WOL-paketet i stället....
Postad 16 December 2009 - 22:48
Unregistereda15623a8
-
Unregistereda15623a8
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
.
Redigerat av Unregistereda15623a8, 16 December 2009 - 22:56.
Postad 16 December 2009 - 22:55
patrik aderson
-
patrik aderson
-
Rookie
-
4 inlägg
någon som kan berätta hur webbläsaren känns är den snabb jämfört med andra smartphoens tack
Postad 16 December 2009 - 23:07
Xenom
-
Xenom
-
Användare
-
-
121 inlägg
någon som kan berätta hur webbläsaren känns är den snabb jämfört med andra smartphoens tack
Testa den här tråden istället: https://www.minhembi...iew=getlastpost
Postad 16 December 2009 - 23:14
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
tja, någon som har fått till så att de vet hur man stoppar och startar SSH servern. trodde jag visst men tydligen var inte fallet så.
trodde man kunde köra ./ssh stop(eller start) i init.d
men tydligen fungerar det inte någon annan som gjort det?
EDIT: löst det det. använde rootish. Trodde att man satte root lösenord när man installerar ssh. Vad mycket man tror man vet.
Redigerat av theclone, 17 December 2009 - 00:01.
Postad 16 December 2009 - 23:24
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Fortfarande ingen som kommit på något bra sätt att dela ut en mapp så man kan kopiera filer från en stationär dator via Wlan? Vore väl ganska bra om man kunde skippa usb-sladden. Efterlyser även lista eller omdömen av de applikationer som finns då det börjar bli en del nu. Jag kan själv börja med att säga att "Mirror" applikationen inte fungerar bra alls. Kameran på framsidan är alldeles för dålig för att det ska bli bra och kräver hur mycket ljus som helst för att överhuvudtaget fungera. En bra ide men en dålig applikation. Kom igen nu med fler omdömen.
Varför inte installera openSSH?
Postad 16 December 2009 - 23:38
Unregistered6144aa51
-
Unregistered6144aa51
-
Användare
-
-
242 inlägg
Varför inte installera openSSH?
Vad är det och hur fungerar det?
Postad 16 December 2009 - 23:42
Unregistered6144aa51
-
Unregistered6144aa51
-
Användare
-
-
242 inlägg
Om du har möjlighet att flasha din router med OpenWRT (openwrt.org) så kan du låta den skicka WOL-paketet i stället....
Min router stöds inte... Ingen annan ide på hur man kan lösa det?
Postad 17 December 2009 - 00:11
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Vad är det och hur fungerar det?
Du loggar in på din telefon från en dator, ändrar lägger till filer från din dator. Simpelt. fast jag förstår inte exakt vad du är ute efter. Men det är ju ett sätt att slippa sladden.
Postad 17 December 2009 - 00:36
hagewire
-
hagewire
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Jag kan inte ladda ned någgi apps alls till min N900 vad skall jag gööra? känner mej lite besviken
Postad 17 December 2009 - 01:06
stefan-78
-
stefan-78
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
nu finns det en till salu på blocket 3000kr oöppnad!!!!
Postad 17 December 2009 - 01:15
hagewire
-
hagewire
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Köp?
Postad 17 December 2009 - 01:20
otto zx-7r
-
otto zx-7r
-
Amatör
-
-
96 inlägg
skulle ju vara en ritig parodi om "tre" får den innan den kommer olåst till butikerna
v3 äääääääääääää............ varför inte v10 eller v21 eller v82 f-n man blir så trött
tänkte osökt på.
I'll be gone 'til November, I'll be gone 'til November
Yo, tell my girl, yo, I'll be gone 'til November
January, February, March, April, May
I see you cryin',
Postad 17 December 2009 - 01:21
AragornB
-
AragornB
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
theclone,
eller annat snille:
Något bra tips hur jag konverterar min backupfil (xxx.nbu) från min N86 8MP (ca 5GB),
och får in all data i N900:an...?
Kan ju knappast sitta o göra det manuellt.
PC Suite's "Content Coupier" funkar ju ej :-(
???
Postad 17 December 2009 - 02:17
ConraDargo
-
ConraDargo
-
Forumräv
-
-
819 inlägg
Det som låter för bra för att vara sant är ju oftast det också. Annars gör den som faktiskt får mobilen ett riktigt kap här
Postad 17 December 2009 - 03:39
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
hagewire surfa till den här sidan med n900 http://my-maemo.com/...f...to=19&faq=4där kan du längst ner klicka på... or simply click here on your Maemo device to have it configured automatically. Edit Repositories are catalogs on Internet servers containing software you can download for your device. In order to be able to use a repository, you need to add it to the Application Manager of your Maemo phone. Launch Application Manager and select "Software catalogues" from the pull-down menu. You will see a list of already configured repositories and a "New" button to add a new one. To add a new repository, you have to enter its name (whatever you like), URL (web address), distribution (should be "fremantle" in case of Maemo 5), and components (which vary depending on repository so you'll need to check it; it's usually "free non-free" but there are also custom ones). Once you add the new repository, application list under the "Download" button of the App Manager will be refreshed and apps available in the newly added catalog will be listed. Now you can just tap them to install them in your device. You will also be notified about any updates available for installed applications. www.my-maemo.com
Redigerat av moparman, 17 December 2009 - 03:42.
Postad 17 December 2009 - 08:51
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Ja trolig denna! Hej jag vill sälja min Nokia N900 för jag förstår mig inte på den. Jag fick den i födelsedagspresent! Jag vet inte vad den kostar! Hmm Jo för vi vet ju hur svårt det har varit att få tag på denna, så då är det en mobil man bara köper så, till en helt ointresserad i födelsedagspresent??? Kollar man inte upp vad den kostar också Luktar skumt långa vägar!
Postad 17 December 2009 - 09:06
raptor18
-
raptor18
-
Användare
-
-
200 inlägg
har för mig att det finns falska n900 ute
Postad 17 December 2009 - 09:24
t_jungbark
-
t_jungbark
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Det är sant.
Förövrigt så var det jag som knep den andra för 5700, fast jag lyckades diskutera priset lite:P Han hade tydligen hängt här:P
Postad 17 December 2009 - 09:43
Unregistered6144aa51
-
Unregistered6144aa51
-
Användare
-
-
242 inlägg
Du loggar in på din telefon från en dator, ändrar lägger till filer från din dator. Simpelt.
fast jag förstår inte exakt vad du är ute efter. Men det är ju ett sätt att slippa sladden. 
Det jag är ute efter är det omvända  dvs. jag vill logga in på min dator via min telefon och lägga till filer (inte bara spela upp dem). Hur fungar SSH annars, ska jag ta hem en server/klient till min stationär samt lägga in något på mobilen eller hur fungerar det. Vore toppen om man kunde få lite mer förklaring för det är som att säga till en pensionär som ska maila för första gången att "det är bara att skriva ett brev och sedan skicka iväg det så får den andre ta emot brevet".
Redigerat av Unregistered6144aa51, 17 December 2009 - 09:44.
Postad 17 December 2009 - 11:51
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Det jag är ute efter är det omvända dvs. jag vill logga in på min dator via min telefon och lägga till filer (inte bara spela upp dem). Hur fungar SSH annars, ska jag ta hem en server/klient till min stationär samt lägga in något på mobilen eller hur fungerar det. Vore toppen om man kunde få lite mer förklaring för det är som att säga till en pensionär som ska maila för första gången att "det är bara att skriva ett brev och sedan skicka iväg det så får den andre ta emot brevet".
Då får du installera en SSH server på din dator och en SSH klient på din mobil. Däremot så finns ssh på din mobil så du behöver inte installera en ssh-klient på mobilen. för att kopiera filer från din mobil till din dator använder du scp. Copy the file "foobar.txt" from the local host to a remote host $ scp foobar.txt [email protected]:/some/remote/directory se följande länk för fler exempel: http://www.hypexr.or...ux_scp_help.php
Postad 17 December 2009 - 12:03
Viscus
-
Viscus
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Då får du installera en SSH server på din dator och en SSH klient på din mobil. Däremot så finns ssh på din mobil så du behöver inte installera en ssh-klient på mobilen.
för att kopiera filer från din mobil till din dator använder du scp.
Copy the file "foobar.txt" from the local host to a remote host
$ scp foobar.txt [email protected]:/some/remote/directory
se följande länk för fler exempel: http://www.hypexr.or...ux_scp_help.php
Jag brukar använda CopSSH ( http://www.itefix.no/i2/copssh) som SSH-server under Windows, den innehåller allt man behöver i ett och samma paket (Cygwin, OpenSSH mm.). Se till att ställa in att den ska använda lösenord som verifiering och inte delade nycklar (även om det säkert funkar så blir det ett extra moment varje gång man ska koppla upp sig mot värden).
Postad 17 December 2009 - 13:15
pLcs
-
pLcs
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Hej, jag har 2 frågor. Ena är funkar bluetooth som det ska för er? Jag kopplas ner hela tiden när jag försöker föra över en bild till min sambos mobil via bluetooth.
Andra frågan är, hur f*n fixar med zip filer? Hur unzippar man och så? Alltså jag lyckas verkligen inte, hittar liksom inte filen i x-terminal eller vad det heter, har provat med "unzip filens namn" inne på x-terminal. Ville installera amsn och unzippa andra filer men lyckas verkligen inte. Någon som vet och har tid och lust att hjälpa mig? Vore jätteschysst!
Postad 17 December 2009 - 13:36
åklagare
-
åklagare
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
det är inte åäö på den
Postad 17 December 2009 - 14:29
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Postad 17 December 2009 - 14:32
Corran Horn
-
Corran Horn
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Jag vet att detta egentligen är offtopic i den här tråden men jag behöver verkligen hjälp.
Det är så att jag har haft min Samsung Omnia inlämnad på lagning. För att göra en lång historia kort så har det blivit så att jag ska få telefonen utbytt. Dock mot en Iphone 3G 8gig, då detta inte är en telefon som jag vill ha så tänkte säga till leverantören (Telenor) att jag vill byta ut denna mot någonting annat.
I det här fallet så skulle jag ju helst av allt ha sett att N900 hade kommit ut i butik så att jag direkt skulle kunna ta en sådan då den har allt som jag vill ha (i stort sett, finns enligt mig några små missar dock inga som gör att jag utesluter den som framtida mobil). Det finns dock en annan telefon som är tänkbar och de är även det en Nokia, N97. Jag behöver därför höra med er om det är så att jag skall vänta till dess att N900 kommer in eller gå på en N97:a?
De funktioner som jag vill ha med som jag har märkt att N97:an inte har är bland annat Divx/Xvid uppspelning. Dock verkar det finnas andra saker som talar för en N97:a och det är bland annat att det finns en digital kompass inbyggd i telefonen, den har just nu ett större antal applikationer/program tillgängliga än vad N900 och Maemo har för tillfället.
Skulle därför var oerhört tacksam om så många som möjligt kunde svara på detta då jag kommer att åka till Telenor imorgon och prata med dem om detta med byte av telefon. Behöver därför som ni förstår hjälp med detta ASAP då detta är ett ordentligt bryderi för mig.
Tack så hemskt mycket på förhand kära forumiter.
Ps. Har försökt att få hjälp i tråden Skaffa ny mobil men där är det i stort sett stiltje vad gäller inlägg så jag tänkte försöka här och hoppas på tur.
Ds.
Postad 17 December 2009 - 14:43
nasso
-
nasso
-
Rookie
-
9 inlägg
Detta får man ju prova sen 
http://maemo.org/dow...2008/worldtv99/
finns till maemo 5, behöver inte vänta http://my-maemo.com/.......1051&faq=34
Redigerat av nasso, 17 December 2009 - 14:43.
Postad 17 December 2009 - 15:52
Strutten
-
Strutten
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Jag vet att detta egentligen är offtopic i den här tråden men jag behöver verkligen hjälp. Det är så att jag har haft min Samsung Omnia inlämnad på lagning. För att göra en lång historia kort så har det blivit så att jag ska få telefonen utbytt. Dock mot en Iphone 3G 8gig, då detta inte är en telefon som jag vill ha så tänkte säga till leverantören (Telenor) att jag vill byta ut denna mot någonting annat. I det här fallet så skulle jag ju helst av allt ha sett att N900 hade kommit ut i butik så att jag direkt skulle kunna ta en sådan då den har allt som jag vill ha (i stort sett, finns enligt mig några små missar dock inga som gör att jag utesluter den som framtida mobil). Det finns dock en annan telefon som är tänkbar och de är även det en Nokia, N97. Jag behöver därför höra med er om det är så att jag skall vänta till dess att N900 kommer in eller gå på en N97:a?
De funktioner som jag vill ha med som jag har märkt att N97:an inte har är bland annat Divx/Xvid uppspelning. Dock verkar det finnas andra saker som talar för en N97:a och det är bland annat att det finns en digital kompass inbyggd i telefonen, den har just nu ett större antal applikationer/program tillgängliga än vad N900 och Maemo har för tillfället.
Skulle därför var oerhört tacksam om så många som möjligt kunde svara på detta då jag kommer att åka till Telenor imorgon och prata med dem om detta med byte av telefon. Behöver därför som ni förstår hjälp med detta ASAP då detta är ett ordentligt bryderi för mig.
Tack så hemskt mycket på förhand kära forumiter. Ps. Har försökt att få hjälp i tråden Skaffa ny mobil men där är det i stort sett stiltje vad gäller inlägg så jag tänkte försöka här och hoppas på tur. Ds.
Jag hade själv bestämt mig för n97, då batteritiden på n900 förstörde för mig. Men läs runt om n900, och kolla på alla filmer (jämför gärna med n97). Efter att ha kollat på vad man får med n900 kunde iallfall inte jag ha något annat. Nu ska jag också köpa i butik, men det kommer bli en n900. I mina ögon kan man inte jämföra dem. I princip samma pengar för en bubbla eller ferrari. Välj själv! (OBS: subjektivt inlägg!)
Postad 17 December 2009 - 16:02
swefille
-
swefille
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
En simpel fråga. Vill bara ha det bekräftat då jag vart lite fundersam efter en Youtube video.
Om man ansluter telefonen till datorn via USB, visst kan man komma åt telefonminnets Image folder?
/SweFille
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|