Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 24 December 2008 - 14:00
Postad 26 December 2008 - 13:01
Då räknar jag med att Kongo har spelat igenom sp, prövat zombie och insett att det är boring och är redo för mp......
1. Spela igenom sp - Klart
2. Inse att zombie är boring - Klart
3. Redo för mp - Klart
4. Börja klättra - På G, var är du merger? :-D
/Lasse
Postad 26 December 2008 - 21:35
Postad 27 December 2008 - 14:08
Mitt namn i spelet är Bigbandit.
Postad 28 December 2008 - 22:42
zombie är bara tråkigt för sopor som inte kommer över level10...1. Spela igenom sp - Klart
3. Redo för mp - Klart
/Lasse
Redigerat av Dr. Death, 29 December 2008 - 13:32.
Postad 28 December 2008 - 23:25
Postad 29 December 2008 - 08:21
1. Spela igenom sp - Klart
3. Redo för mp - Klart
/Lasse
zombie är bara tråkigt för sopor som inte komme över level10...
Men vad i helv...!
Postad 29 December 2008 - 13:32
Vi tycker ju det är lite mer givande med mänskligt tänkande motstånd......
Och vi som gillar zombie gillar samarbete och lagspel med en TANKE bakom!
Dock så tycker jag givetvis även om MP, men det blir ju väldigt sällan ett bra och fungerande samarbete med ett taktiskt upplägg, och efter typ 40dygn(om ens det räcker totalt) aktiv speltid på cod 4&5 så känns zombie som en välkommen frisk vind att växla till!
Men det börjar bli lite segt nu, drygt att behöva sitta och träla sig upp från level1 varje gång man misslyckats..
Postad 07 January 2009 - 14:05
Hur blir man tillagd i listan på startsidan?
Postad 07 January 2009 - 16:27
Har ni redan ledsnat på COD5??
Eldoro: Jag ville gärna lira HTDM men du försvann.....
Postad 07 January 2009 - 16:31
Skicka ett PM till Ballybompa så lägger han till dig i listan på första sidan. Sedan är det bara att Addda MHBare.Halloj! Har börjat lira CoD4 online lite smått..
Redigerat av Numero1, 07 January 2009 - 16:31.
Postad 07 January 2009 - 16:54
Kul att så många var inne i förrgår och lirade COD4 igen, kändes som på gamla goda tiden igen!
Har ni redan ledsnat på COD5??
Eldoro: Jag ville gärna lira HTDM men du försvann.....
Säga vad man vill om COD 5 alltså men 4:an ligger allt fortfarande varmt om hjärtat. Tycker det fortfarande är otroligt vilket bra spel jag tycker det är efter alla timmar me det.
Vore bara kul om dom här nya spelasätten som de pratades för ett tag sen skulle ta å komma ngn gång!
Postad 07 January 2009 - 19:36
Ja det låter bra!!! Vill med ha några nya spelsätt.Säga vad man vill om COD 5 alltså men 4:an ligger allt fortfarande varmt om hjärtat. Tycker det fortfarande är otroligt vilket bra spel jag tycker det är efter alla timmar me det.
Vore bara kul om dom här nya spelasätten som de pratades för ett tag sen skulle ta å komma ngn gång!
Jag vill inte bli beroende av COD5 så jag kommer inte köpa det.
Däremot COD6 när nu det kommer....
Postad 07 January 2009 - 19:59
Postad 07 January 2009 - 23:50
om de blir tillräckligt mycket folk så hade de vart en kul idé med en liten turnering på cod 4:) jag skulle kunna va me å anordna om de blir något sådant, dock är mitt ps3 sönder nu:(ja de va riktigt kul att spela cod 4 här om dagen, synd bara att det inte är så många som gör det. ingen som har lust att anordna privatematch på cod4?? är riktigt sugen på de, de va längesen nu
Postad 08 January 2009 - 06:20
om de blir tillräckligt mycket folk så hade de vart en kul idé med en liten turnering på cod 4:) jag skulle kunna va me å anordna om de blir något sådant, dock är mitt ps3 sönder nu:(
se till att laga den då så du kan anordna det då
Postad 08 January 2009 - 13:16
Ja det låter bra!!! Vill med ha några nya spelsätt.
Jag vill inte bli beroende av COD5 så jag kommer inte köpa det.
Däremot COD6 när nu det kommer....
Förstår inte riktigt hur du menar, skulle du spela dubbelt så mycket om du hade 5:an oxå eller?
Rimligtvis så spelar du väl 5:an ISTÄLLET för 4:an som du förövrigt antagligen skulle ta via en spruta i armvecket om det hade gått
Så enda skillnaden blir lite omväxling och att du blir 500kr fattigare... Och det drabbar väl ingen fattig?
Självklart är 6:an ett givet köp, men är du inte rädd att du ska bli beroende av det?
Redigerat av Dr. Death, 08 January 2009 - 13:16.
Postad 08 January 2009 - 13:19
Halloj! Har börjat lira CoD4 online lite smått..
Har försökt adda dig för några dar sedan men du har inte godkänt min request än... Du vill kanske inte ha mig som vän...snyft...snörvel....
Ang. cod4 så har även jag börjat spela det lite igen, väntar på att uppdateringar av Cod5 ska komma så att det blir mindre problem där..
Saknar oxå de utlovade spelsätten som skulle komma till Cod4, tycker att det borde gå att fixa över en kafferast...
Redigerat av Dr. Death, 08 January 2009 - 13:22.
Postad 08 January 2009 - 13:51
Indeed.Saknar oxå de utlovade spelsätten som skulle komma till Cod4, tycker att det borde gå att fixa över en kafferast...
402 på Infinity Ward gjorde nyss en ny bloggpost där han skröt över hur många unika spelare som spelat COD4.
+ alla PS3 och PC-användare.We decided to pull some numbers on Call of Duty 4: Modern Warfare this past week, which Slothy (one of our coders) so graciously put into a perspective we can all relate to.
As of Jan. 3rd we hit 10,006,606 unique users who have ever played Call of Duty 4: Modern Warfare on Xbox 360 and have connected to Xbox Live at least once after playing.
And yet har de endast fått ut ett sketet mappack som fortfarande kostar pengar, tagit bort väldigt bra spellistor som Oldcore och Team Objective, inte lyckats komma med nya spellistor som de snackat om sedan sensommaren och ännu inte fixat Host Migration....
De borde skämmas tamefan.
Postad 08 January 2009 - 15:43
de som borde skämmas är alla de som accepterar läget å fortsätter spela spelet ;]Indeed.
402 på Infinity Ward gjorde nyss en ny bloggpost där han skröt över hur många unika spelare som spelat COD4.
+ alla PS3 och PC-användare.
And yet har de endast fått ut ett sketet mappack som fortfarande kostar pengar, tagit bort väldigt bra spellistor som Oldcore och Team Objective, inte lyckats komma med nya spellistor som de snackat om sedan sensommaren och ännu inte fixat Host Migration....
De borde skämmas tamefan.
Postad 08 January 2009 - 17:29
Har försökt adda dig för några dar sedan men du har inte godkänt min request än... Du vill kanske inte ha mig som vän...snyft...snörvel....
Ang. cod4 så har även jag börjat spela det lite igen, väntar på att uppdateringar av Cod5 ska komma så att det blir mindre problem där..
Saknar oxå de utlovade spelsätten som skulle komma till Cod4, tycker att det borde gå att fixa över en kafferast...
Sorry! ska gokänna såfort jag loggar in!!
Det är flera som har addat mig och jag kände inte igen någon förrän jag så din nick här då det gick upp ett ljus... igår installerade jag en ny mediaserver och idag ska jag koppla in en ugn åt en kompis men snart är edt helg och då blir det garanterat lite kvalitetstid!!
Måste förövrigt öva mycket mer.. Dör ju helatiden och det är väldigt frustrerande!! tur att inte jag har mick, då hade jag väl blivit utkastad..
Postad 08 January 2009 - 18:21
Postad 08 January 2009 - 19:15
joda den ska lagas:P lämnat in den på siba nu såse till att laga den då så du kan anordna det då
Postad 08 January 2009 - 19:39
joda den ska lagas:P lämnat in den på siba nu så
gott.. hoppas de inte tar så lång tid då,, men siba knaske är snabba med att fixa sånt.
Postad 09 January 2009 - 12:15
gott.. hoppas de inte tar så lång tid då,, men siba knaske är snabba med att fixa sånt.
Skulle inte tro det!....
Tyvärr.
Postad 09 January 2009 - 12:17
Postad 09 January 2009 - 15:11
hehe, du har så rättSkulle inte tro det!....
Tyvärr.
Redigerat av Cod4life, 09 January 2009 - 15:11.
Postad 09 January 2009 - 15:47
tackhur ska du klara dig så länge utan ps3? tycker synd om dig
Postad 09 January 2009 - 17:18
Jag försöker spela COD:WaW emellanåt men jag kommer alltid tillbaka till 4:an, då det spelet är överlägset alla andra.
Postad 09 January 2009 - 18:43
tack
ne har ju 360:t så ska nog gå, har ju cod4 till de me:)
har du inet left 4 dead? har aldrig sett dig spela de
Postad 09 January 2009 - 18:48
Postad 09 January 2009 - 19:43
Hur många är det som är sugna på att damma av Wowhawk och lira lite? Körde lite igår och hade glömt hur grymt det spelet faktiskt är. Roligare att spela tillsammans med folk man känner dock såklart.
Hell Yeah!
PsnID: SWE-666
Postad 10 January 2009 - 12:04
Jag dyker troligen in en sväng ikväll (lördag). Det vore skoj om lite mer folk var medingen som har lust att spela cod4 ikväll? är sugen på de
Redigerat av Rilly89, 10 January 2009 - 12:05.
Postad 10 January 2009 - 12:38
Postad 10 January 2009 - 13:53
Postad 10 January 2009 - 13:53
Redigerat av dallan1981, 10 January 2009 - 13:53.
Postad 10 January 2009 - 13:59
ha ha du det är sånt som hör til,l dom flesta här är väl bekant med min ludvig också antar jag, men han står mest och dansar till tysk marsmusik i femman nuDet var riktigt kul att spela i går. Dessvärre var jag tvungen att trösta min dotter som blev lite täppt i näsan och tyckte att det var det otäckaste i världen
Ledsen för allt gallskrik i headsettet innan jag lyckades stänga av det!
Postad 10 January 2009 - 15:49
Du kan adda migJag lirar gärna ikväll lördag om det blir nåt.
PSN: Rilly
Postad 12 January 2009 - 09:15
PSN: Britt78
Hur många brukar ni vara? Just nu lirar jag ganska mycket med klanen "FARC" men vi lirar ju inte varje kväll och eftersom det är mycket roligare att lira med andra än att sitta själv att lira så är det bara att adda mig om ni vill ha någon att lira med. Eller ni kanske är så pass många så att ni vill köra nån match mot FARC nån gång?!
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
41 filmer
45 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?