Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ölsmakare?

7654 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 October 2013 - 18:40

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Sitter just nu med en La Trappe, Tripel Trappist. En för mig ny bekantskap, en bra sådan.

Postad 20 October 2013 - 09:12

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Bah, 3000 ! Vad får jag för mina, prisvinnande flarror ?

Huvudvärk?

Postad 20 October 2013 - 09:17

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Huvudvärk?

Pfft !

Postad 21 October 2013 - 09:16

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
17, skicka över ett par flarror så får du fortsätta vara vän med mig på PSN.

Postad 21 October 2013 - 09:27

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Jag hade inga vänner alls sist jag loggade in på PSN..... :unsure:

Postad 22 October 2013 - 12:53

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
Just nu ligger Kaggen-flaskorna på runt 1000-1500, men det priset lär öka på lördag.

Postad 22 October 2013 - 13:06

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Just nu ligger Kaggen-flaskorna på runt 1000-1500, men det priset lär öka på lördag.

Min gissning är att dom landar på över 5K.
För att komma med nåt konkret så säger jag 6300:-. Vad tror ni andra?

Postad 22 October 2013 - 13:12

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Min gissning är att dom landar på över 5K.
För att komma med nåt konkret så säger jag 6300:-. Vad tror ni andra?

Ja iallafall 2005:an och 2006:an, de är ju i princip omöjliga att få tag på, speciellt i en flaska man får ta med hem. Dock är det frågan om vilken spridning den här nyheten har fått. Har inte sett någon annan än mig och SMÖF som rapporterar och det blir inte så värst stor spridning. Hamnar nyheten på Ratebeer så kan nog priset dra iväg en bit över 10 000.

Men med förutsättning att spridningen blir dålig så lägger jag mig lite lägre och säger 4800 för 2005'orna. 4500 för 2006'orna och 4000 för Konjaks.

Det vore intressant att veta vad de här flaskorna skulle vara värda i ett byte. De är ju extremt ovanliga jämfört med öl som t.ex. Cantillon Blåbär och Dark Lord som båda säljs på flaska till privatpersoner.

Postad 22 October 2013 - 13:16

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Nu har jag inte kollat på RB då jag själv är inne där ytterst sällan men det finns garanterat amerikanare som vet om detta. Jag vet att nyheten har spridits på diverse beertrade-grupper på Facebook iallafall. Ja, vi får se.

Postad 22 October 2013 - 14:28

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Nu har jag inte kollat på RB då jag själv är inne där ytterst sällan men det finns garanterat amerikanare som vet om detta. Jag vet att nyheten har spridits på diverse beertrade-grupper på Facebook iallafall. Ja, vi får se.

Ah ok, jag har inte kollat på RB än och har dålig koll på trade-sfären.

Postad 22 October 2013 - 15:49

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Vad gör dessa Kaggen öl så speciella? Eller snarare, vad är det för öl :) /nyfiken

Redigerat av beat_strandh, 22 October 2013 - 15:49.

Postad 22 October 2013 - 16:18

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Vad gör dessa Kaggen öl så speciella? Eller snarare, vad är det för öl :) /nyfiken

Rankad som världens bästa öl :)

http://www.ratebeer.com/beer/top-50/
Dock räknas den som retired så den syns inte på listan .. men här http://www.ratebeer....tsporter/58057/

4.48 mot Westvleterens 4.45

Postad 23 October 2013 - 06:22

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Utöver vad Klämmästar'n sa så är det en Imperial Stout som legat på bourbonfat ett par månader. Ruskigt bra gjord, den bästa öl jag druckit. Du kan hitta den på diverse välsorterade pubar t.ex. Akkurat brukar ha den, men även några Bishops Arms.

Även om jag tycker att den är ruskigt bra så dras ju förstås betyget upp en del av att den är svår att få tag på. Även om jag tycker att Westvleteren drar mer nytta av detta än Kaggen. Bryggeriet tappar förresten flaskorna för hand.

Postad 23 October 2013 - 06:49

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Utöver vad Klämmästar'n sa så är det en Imperial Stout som legat på bourbonfat ett par månader. Ruskigt bra gjord, den bästa öl jag druckit. Du kan hitta den på diverse välsorterade pubar t.ex. Akkurat brukar ha den, men även några Bishops Arms.

Även om jag tycker att den är ruskigt bra så dras ju förstås betyget upp en del av att den är svår att få tag på. Även om jag tycker att Westvleteren drar mer nytta av detta än Kaggen. Bryggeriet tappar förresten flaskorna för hand.

nice. är det samma priser på akkurat, bishen etc som dem ni föreslagit nu?

Postad 23 October 2013 - 07:10

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
Priserna varierar en hel del. Tror t.ex. att svindyra Monks Café har tagit så mycket som 600 kr för en 25 cl flaska. Men har sett att vissa Bishops tar 210 kr, eller de tog det för några år sedan. För ett bra tag sedan (andra halvan av 2000-talet) tog Bishops i Örebro strax över hundringen för Kaggen. Vilket är ett galet bra pris för den ölen. Skulle tippa att ett normalt pris i dagsläget ligger runt 300 kr/flaskan.

Jag har för övrigt druckit den på fat på en julfest på bryggeriet för betydligt lägre peng. Tror vi betalade 50 kr glaset den gången.

Postad 23 October 2013 - 16:28

th_om_as
  • th_om_as
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Kan man se någon generell översikt vilka Bishops som serverar den?

Postad 23 October 2013 - 21:16

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Stout säsongen är här för mig. drack precis en Omnipollo Hypnopompa och den var hur god som helst. en riktig fullpoängare.

Postad 23 October 2013 - 22:13

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Kan man se någon generell översikt vilka Bishops som serverar den?

Nej, de flesta Bishops har inte ens öllistor och de som har det kör det i pappersform.

Dock skulle jag inte slänga mig på en öl som Kaggen innan jag provat ett par ekfatslagrade Imperial Stouts. Finns nog en risk att man inte uppskattar den om man går från att normalt dricka mildare öl.

Postad 24 October 2013 - 09:12

th_om_as
  • th_om_as
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Hypnopompan var riktigt fin kan jag hålla med om! Stefan, du har säkert rätt, mer intressant att veta :) Har under de senaste åren nu testat en hel del öl och ligger själv i smaken välhumlat så som dipor, apor och ipor. Börjar dock mer och mer uppskatta stouts och allt "tyngre" öl om man säger så! Roligt att se utvecklingen för en själv

Postad 24 October 2013 - 09:43

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Hypnopompan var riktigt fin kan jag hålla med om! Stefan, du har säkert rätt, mer intressant att veta :) Har under de senaste åren nu testat en hel del öl och ligger själv i smaken välhumlat så som dipor, apor och ipor. Börjar dock mer och mer uppskatta stouts och allt "tyngre" öl om man säger så! Roligt att se utvecklingen för en själv

Själv gillar jag också tyngre imp.stouts men tycker Hypnopompa var i sötaste laget faktiskt.

Kul att du fått smak för finöl, du har mycket gott att se fram emot!

Postad 24 October 2013 - 14:16

th_om_as
  • th_om_as
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Jo de senaste 2 åren har väl framförallt varit en humleperiod och har försökt dokumentera varje ny ipa-variant som jag druckit, tror det ligger på runt 200 olika (så har ju en lång bit kvar till er proffs :) ). Men känner att lite mörkare öl (stouts) blir mer och mer intressanta. Något bra tips på en fin stouts för en annan? Har väl druckit många av systemets ordinarie sortiment men någon intressant som man kan beställa som ni kan tipsa om?

Postad 24 October 2013 - 17:14

leroj
  • leroj
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Slottskällans - Barrel Aged Imperial Stou
Dock har jag inte provat så vansinnigt många olika stouts med denna är en personlig favorit.

Postad 24 October 2013 - 17:43

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Denna finns ju just nu.. världsklass-stout!

http://www.systembolaget.se/11866

Köp en sån här låda eller dela med en kompis. Man blir INTE besviken :)
http://www.systembolaget.se/89401

Denna finns överallt, men dessto bättre. Yppersta världsklass!
http://www.systembolaget.se/1667

Ett annat hett tips är att galatea numera säljer allt i 6-pack!
http://www.systembol...tion=resultlist

Köp lite Hel & Verdoemnis, Rasputin eller något annat überbra!

Postad 24 October 2013 - 19:14

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0

Ett annat hett tips är att galatea numera säljer allt i 6-pack!
http://www.systembol...tion=resultlist

Köp lite Hel & Verdoemnis, Rasputin eller något annat überbra!

Konceptet 6-pack fick plötsligt en radikal kvalitetsuppgradering.

Postad 24 October 2013 - 20:52

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

• 1625 inlägg
  • 0

Denna finns ju just nu.. världsklass-stout!

http://www.systembolaget.se/11866

Testade den "vanliga" förra helgen och gillade den. Är Espresso-varianten bättre?

Postad 24 October 2013 - 21:30

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Den är lite mer av allt!
Alla variationer av Yeti är något jag alltid köper när det är släpp. Tycker great divide är fantastiska!

Postad 25 October 2013 - 06:53

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Testade den "vanliga" förra helgen och gillade den. Är Espresso-varianten bättre?

Det är en smaksak, jag föredrog helt klart den vanliga. Men då är jag inte särskilt förtjust i kaffe. Har för mig att farsan föredrog Espresso-varianten.

Klämmästar'n: Du har länkat till Stone Espresso Imperial Stout och kommenterar Yeti. Tullade du på ölförrådet igår? ;)
Håller annars med om Great Divide, har aldrig blivit besviken på deras öl.

Idag drar jag iväg till Söderbärke för att gå på SMÖF. Det kommer upp ett inlägg på Ölsvammel senare idag som jag kommer uppdatera kontinuerligt med bilder och små rapporter. Sen kommer det även ett par inlägg men kanske lägger upp de efter festivalen. Så vill ni leka digital ölfestival så knäpp en öl och följ aktiviteterna.

Postad 25 October 2013 - 07:21

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Bah, 3000 ! Vad får jag för mina, prisvinnande flarror ?

Köpte på mig 5st julmust på ICA Maxi igår, enbart för att det var 1L-flaskor med bygelkork.
Perfekt att använda till hembrygd Imperial Stout eller Barley Wine.

Idag drar jag iväg till Söderbärke för att gå på SMÖF. Det kommer upp ett inlägg på Ölsvammel senare idag som jag kommer uppdatera kontinuerligt med bilder och små rapporter. Sen kommer det även ett par inlägg men kanske lägger upp de efter festivalen. Så vill ni leka digital ölfestival så knäpp en öl och följ aktiviteterna.

Ska bli spännande att följa, framförallt auktionen på Kaggen-ölen.

Postad 25 October 2013 - 07:25

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Klämmästar'n: Du har länkat till Stone Espresso Imperial Stout och kommenterar Yeti. Tullade du på ölförrådet igår? ;)
Håller annars med om Great Divide, har aldrig blivit besviken på deras öl.

Svar ja!!! Var och tullade i förrådet ;)

Postad 25 October 2013 - 07:25

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Köpte på mig 5st julmust på ICA Maxi igår, enbart för att det var 1L-flaskor med bygelkork.

Intressant, jag skulle behöva ett par flaskor med bygelkork. Perfekt när man ska gå hem till någon och vill bjussa på lite hembrygt.

Auktionen är imorgon vid 14:30. Jag kommer lägga upp ett nytt inlägg för lördagens rapportering. Såg att Kaggen låg på 2000 kr igår men vet inte vad den slutade på.

Postad 25 October 2013 - 07:36

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Intressant, jag skulle behöva ett par flaskor med bygelkork. Perfekt när man ska gå hem till någon och vill bjussa på lite hembrygt.

Ah, 1 liter kanske man skulle köpa. Annars köpte jag mina patentkorks-flaskor på http://www.koksbryggeriet.se/ , som för övrigt släpper ett nytt recept från Mikkeller. Köksbryggeriet tycker jag är perfekt för nybörjare som mig, allt blir väldans lätttillgängligt för en ÖlNoob...

Fast jag ska nog skala upp "produktionen" nu, 4 liter är lite för lite resultat för det jobb man lägger ner....

Redigerat av what17ever, 25 October 2013 - 07:40.

Postad 25 October 2013 - 07:40

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Ah, 1 liter kanske man skulle köpa. Annars köpte jag mina patentkorks-flaskor på http://www.koksbryggeriet.se/ , som för övrigt släpper ett nytt recept från Mikkeller. Köksbryggeriet tycker jag är perfekt för nybörjare som mig, allt blir väldans lätttillgängligt för en ÖlNoob...

Patentkork-bygelkork, samma sak. För mig iallafall. ;)

Men du har helt rätt, köksbryggeriet har gjort en smart grej. Det är ju otroligt lätt och smidigt och komma igång.
För mig var det aldrig ett alternativ då jag:
1. Vill brygga större volymer
2. Inte "ville" (läs fick!) brygga hemma
3. Det finns en jättebra hembryggarförening här i Uppsala

För det man inte får med Köksbryggeriet, det är ju bryggarkompisar att lära sig av och snacka skit med.
Men det kanske kommer i version 2. ;)?

EDIT: Jag kan dessutom tycka att Köksbryggeriet är ganska dyra. Men det klart, dom tar ju betalt för konceptet/idén också.
Flaskorna där var definitivt inte billiga. 10-pack 33cl för 299:-. Dom jag såg på ICA Maxi är fyllda med julmust, 1L för 35:-.

Redigerat av BrittBastard, 25 October 2013 - 07:54.

Postad 25 October 2013 - 08:25

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
Ja det är oftast rätt dyrt att köpa tomma flaskor. Betydligt billigare att samla på sig flaskor och göra rent. Att samla flaskor till 5 liter går ju dessutom galet fort. Tar lite längre tid att samla flaskor till 130 liter öl.

Ett annat tips är att köpa en låda Grolsch, tror att den i beställningssortimentet är bygelkork och då kostar 20 st 45 cl flaskor 400 kr. Dock får man gröna flaskor vilket inte stoppar solljus lika bra. Men är man bara noga med förvaringen så ska det nog vara lugnt. Har en bryggarkompis som gjorde det.

Jag har förresten samma tre anledningar Brittan. :) Kärringa är jävligt bestämd på att jag inte ska brygga i köket. Med tanke på mitt track record så kan jag inte klandra henne. Men när vi flyttar från lägenheten så har hon lovat att jag får lägga källaren i beslag. Så nu är prio 1 i nästa bostad en stor källare :D

Postad 25 October 2013 - 13:53

th_om_as
  • th_om_as
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Får ta mig en sväng förbi systemet och köpa någon Yeti idag känner jag :)

Postad 25 October 2013 - 17:01

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

• 1625 inlägg
  • 0

Svar ja!!! Var och tullade i förrådet ;)

Menar det. Tyckte också det blev lite förvirrat. :D

Men för att sammanfatta så gör både Stone och Great Divide grymma grejer och man gör helt rätt i att köpa det man hittar från dessa två bryggerier. :)

Postad 25 October 2013 - 19:37

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Precis så! Två bryggerier som inte släpper iväg något som är halvdant.

Postad 27 October 2013 - 09:17

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

• 1625 inlägg
  • 0
Usch, blev riktigt besviken på Thornbridge/St Eriks Raspberry Stout i fredags. Kan inte riktigt förstå dessa höga betyg, smakade ju bara hallon och gav mest av allt en enerverande halsbränna. Tur att Klackabackens Bourbon Porter som jag också testade var bra, det gjorde mig lite gladare.

Postad 27 October 2013 - 09:50

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Låter fantastiskt, som en framboise-stout :) Har inte öppnat mina ännu!

Postad 27 October 2013 - 16:04

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
Ja den är mer fruktöl än Imperial Stout. Kan vara bra att veta innan man dricker den. Tyckte den var riktigt härlig, men kan tänka mig att de flesta förväntar sig en Imperial Stout med en ton av hallon, inte tvärtom.

Postad 28 October 2013 - 18:58

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

• 1625 inlägg
  • 0
Ja ja, nu har jag ju testat den iaf och vet att fruktsmakande IS inte är för mig. Alltid något positivt. :)

Postad 29 October 2013 - 15:52

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Ang RIS, ska den drickas kylskåpskall eller som en vanlig stout?

Postad 31 October 2013 - 18:19

karl_robin
  • karl_robin
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Jag kan tipsa om http://www.facebook.com/pilsner.nu .

Min favoritöl är König Pilsener, burk som på flaska riktigt god som alla tyska pilsner i princip (ja jag dricker inte svenska öl mer än julölen)..

Beställde en hel låda av dessa tills midsommar som var detta året > http://www.systembolaget.se/1516 och det gick på bara 2 dagar har jag för mig :)!

Jag måste passa på att fråga i denna öltråd om det är fler än jag som har ett annorlunda sätt att dricka öl på, så som att lagra upp jul/påsköl till sommaren kommer året efter och njuter av dom sköna kvällar :P? Jag brukar det, är så himla mums på något sätt!

Redigerat av karl_robin, 31 October 2013 - 18:20.

Postad 31 October 2013 - 20:24

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Ang RIS, ska den drickas kylskåpskall eller som en vanlig stout?

Många kan kan dricka rumstempererade. Men jag brukar ha mina i kylen, ta fram dom en stund innan, sen låta den bli varm i glaset efter hand.

Postad 31 October 2013 - 20:25

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

• 1057 inlägg
  • 0
Yeti imperial stout +1 :D

Ska se vad Samuel Adams Imperial är för något i morgon. Inte bra med imperials när man ska blåsa ut nycklar på jobbet imorgon. Nä då, jag håller in med drickande tills imorgon.

Redigerat av Ramses, 31 October 2013 - 20:27.

Postad 31 October 2013 - 20:42

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

• 1625 inlägg
  • 0

Men jag brukar ha mina i kylen, ta fram dom en stund innan, sen låta den bli varm i glaset efter hand.

Kör också den "metoden". Då börjar det oftast bra och blir sedan långsamt bättre. :)

Postad 31 October 2013 - 23:47

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Jag kan tipsa om http://www.facebook.com/pilsner.nu .

Min favoritöl är König Pilsener, burk som på flaska riktigt god som alla tyska pilsner i princip (ja jag dricker inte svenska öl mer än julölen)..

Beställde en hel låda av dessa tills midsommar som var detta året > http://www.systembolaget.se/1516 och det gick på bara 2 dagar har jag för mig :)!

Jag måste passa på att fråga i denna öltråd om det är fler än jag som har ett annorlunda sätt att dricka öl på, så som att lagra upp jul/påsköl till sommaren kommer året efter och njuter av dom sköna kvällar :P? Jag brukar det, är så himla mums på något sätt!

Jonas som skriver Pilsner.nu är riktigt trevlig. Han startade upp Slottskällans bryggeri en gång i tiden men det var flera år sedan han sålde nu.

Jag vet inte hur vanligt det är att lagra just mellan jul och sommar, men det är rätt vanligt att köpa julölen och lagra den ett år eller mer. Vissa av julölen står sig i många år. Jag har bl.a. ett flertal årgångar Great Divide Hibernation i källaren.

Angående IS så kör jag på samma metod som er ovan. Låter den värmas i glaset tills den känns rätt. Är inte så mycket för att börja direkt i rumstemp faktiskt, tycker det blir lite för varmt. Källarsval är nog en bra beskrivning på hur jag vill ha den.

Postad 01 November 2013 - 08:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jonas som skriver Pilsner.nu är riktigt trevlig. Han startade upp Slottskällans bryggeri en gång i tiden men det var flera år sedan han sålde nu.

Dessutom bor han nästan granne med mig, bara det liksom! ;)

Skämt åsido, vad blir det för nåt idag då?

För min del blir det:

Poppels ESB
Schneider Tap X Mein Cuvée Barrique
Sigtuna Bourbon Imp. Stout
Nynäshamns Bötet
Victory V12
Founders Double Trouble (trots att den verkar vara trött)

7/11 ska jag fn ha tag på Baladin Xyauyù Fumè.
Senare, 15/11, blir det lite julöl.

Postad 01 November 2013 - 09:20

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Beställning 1 (Dom jag inte vill ska ta slut)

Schneider Tap X Mein Cuvée Barrique
Oude Gueuze Tilquin à l'ancienne
Rodenbach Vintage
Bötet

Beställing 2

Resten :)

Postad 01 November 2013 - 10:10

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Yes, fick allt innan sidan havererade!!! :)

Postad 01 November 2013 - 12:27

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
blev några fina från lokala systemet.

ps: ursäkta skitbilden

Bifogad fil(er)

Redigerat av beat_strandh, 01 November 2013 - 12:28.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.