jag är imponerad av inzane,, du är riktig duktig tycker jag. där ligger man i lä
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 15 January 2009 - 15:25
jag är imponerad av inzane,, du är riktig duktig tycker jag. där ligger man i lä
Postad 15 January 2009 - 16:01
Ja, saknar oxå min vapendragare Akerren, han svarar inte ens längre när man frågar om han vill vara med...lol
Håller med om att den gamla goa känslan börjar infinna sig igen, den som gör det helt normalt att lägga 30dygn+ aktivt spelande på ETT spel...
Har dock forfarande problem med att komma in i gamla gängor igen, är för det mesta ganska kass, men roligt har jag!
har inte varit på spelhumör de senaste dagarna har blivigt massa film! Men tycker det strular på tok för mycket på cod 4 nu laggar ju mest hela tiden! även när vi lirade privat mot SWED så laggade det något sjukt jag drog när jag snipat derans sniper 3 omgångar i rad utan att få träffindikation å han snipar mig över hela banan utan att hålla andan
Postad 15 January 2009 - 23:12
Postad 16 January 2009 - 11:45
Det var så skoj att spela MHB mot MHB. Nästa gång får vi se till att ha lika många spelare på båda lagen.Det var något sånt,
hade riktigt bra flyt den rundan.
Kerren och Morlock, var är ni?
h_z: allt jag kan säga är respect! Bra spelat!
Postad 16 January 2009 - 12:57
Det var kul, dock lite jobbigt att dessa grabbar föredrar domination och formligen KROSSADE oss på shipment!
Iofs. så spelar ju vi aldrig domination förutom ibland när man kör TT, men ändå, URK!
Vi fick dom att skifta till S&D men även där fick vi stryk, dock var det väldigt jämt, och utgången var typ 50/50!
Tar på mig en stor del av skulden då jag spelade sanslöst dåligt för det mesta, var väl lite sent...Trött i ögat typ...
Tycker att vi kan mötas igen under lite mer ordnade former där vi tillsammans förbestämt vilka matcher som skall spelas och banor osv., samt så skulle det vara bra att kunna plocka ihop ett lag som man trivs med (=folk som man spelat mycket med)?
Britt78, du och jag kan ju medla här på forumet?
Redigerat av Dr. Death, 16 January 2009 - 12:58.
Postad 16 January 2009 - 13:38
Riktigt kul att spela igår,fast det kändes att det var länge sen man spelade seriöst (har blivit lite strömatcher då och då bara på sistone).Vi hade ett litet spontant klanmöte igår med britt78 klan FARC. 5vs.5
Det var kul, dock lite jobbigt att dessa grabbar föredrar domination och formligen KROSSADE oss på shipment!![]()
Iofs. så spelar ju vi aldrig domination förutom ibland när man kör TT, men ändå, URK!
Vi fick dom att skifta till S&D men även där fick vi stryk, dock var det väldigt jämt, och utgången var typ 50/50!
Tar på mig en stor del av skulden då jag spelade sanslöst dåligt för det mesta, var väl lite sent...Trött i ögat typ...
Tycker att vi kan mötas igen under lite mer ordnade former där vi tillsammans förbestämt vilka matcher som skall spelas och banor osv., samt så skulle det vara bra att kunna plocka ihop ett lag som man trivs med (=folk som man spelat mycket med)?
Även jag tar på mig stor del av skulden, speciellt på S&D, då jag spelade rent bedrövligt. Dock så skyller även jag på att jag var trött
Postad 16 January 2009 - 18:10
Har Warhawk, MGO och Far Cry 2.
Postad 16 January 2009 - 18:12
Vi hade ett litet spontant klanmöte igår med britt78 klan FARC. 5vs.5
Det var kul, dock lite jobbigt att dessa grabbar föredrar domination och formligen KROSSADE oss på shipment!![]()
Yes, tack för en kul match! Jag lirar i o f det mesta men dom andra 3 vill helst lira Domination eller HQ.
Men kul var det iallafall!
Sen är väl jag inte "officiellt" med dom men jag ska höra med dom om dom är sugna på att lira fler matcher.
Som sagt var; jag ska höra med dom!
Ha en bra helg gott folk!
Postad 16 January 2009 - 19:01
Jag spelar COD4 online varje dag...Vad spelar ni nu? Jag som sålde COD4 idag för att jag aldrig hitta någon att spela online med:(
Har Warhawk, MGO och Far Cry 2.
Postad 16 January 2009 - 19:38
Vi hade ett litet spontant klanmöte igår med britt78 klan FARC. 5vs.5
Ni suger ju gubbar....sitta och ta stryk hela tiden......
Postad 16 January 2009 - 19:51
Postad 16 January 2009 - 21:23
(läser antaglingen inte här om man är online kom jag på)
Postad 16 January 2009 - 21:48
Dock så är lista dåligt uppdaterad, men dock en bra start.
Postad 16 January 2009 - 21:52
ja vi suger tyvärr,, dom krossar oss på domination och då krävde vi en S&D match så kom kunde ge oss en chans,, vad händer då? jo dom vinner den matchen också,, dom förnedrar oss
S&D matchen var väl ingen förnedring iaf.? Vi spelade mycket lika trots att det bara var en eller två som lyfte laget, la märke till att iaf. frasse var en STOR tillgång..
Jag är övertygad om att vi normalt skulle piska upp dom i brygga i S&D om vi bara är i form och sugna på spel.
Domination, vad säga, vi kommer ALDRIG ha en chans där mot FARC, iaf. inte på shipment...
Jag kom sist, med USEL K/D-ratio, så om ni byter ut mig så vinner ni kanske?
Redigerat av Dr. Death, 16 January 2009 - 21:57.
Postad 16 January 2009 - 22:04
Så gjorde jag med i början (dock så rymde listan bara 50 då), sen märker man vilka som spelar och inte, så man kan rensa lite efter ett tag..
Dock så är lista dåligt uppdaterad, men dock en bra start.
märkte att listan är dåligt uppdaterad, vissa hade inte kvar kontona..
Äntlgen klar iaf, ett ******** slit när man sitter med handkontrollen och skriver!
Postad 16 January 2009 - 22:15
märkte att listan är dåligt uppdaterad, vissa hade inte kvar kontona..
Äntlgen klar iaf, ett ******** slit när man sitter med handkontrollen och skriver!
Har skickat ett par invites till dig ikväll men du kommer ju aldrig......
Postad 16 January 2009 - 23:08
Postad 16 January 2009 - 23:33
S&D matchen var väl ingen förnedring iaf.? Vi spelade mycket lika trots att det bara var en eller två som lyfte laget, la märke till att iaf. frasse var en STOR tillgång..
Jag är övertygad om att vi normalt skulle piska upp dom i brygga i S&D om vi bara är i form och sugna på spel.
Domination, vad säga, vi kommer ALDRIG ha en chans där mot FARC, iaf. inte på shipment...
Tycket det gick hyffsat, dock satt jag och svor åt er några ggr
Lite mer planering av matcherna så vi kan toppa laget skulle vara skoj?
dock funkar inte domination alls för mig, bara springer framåtillbaka hela tiden som en höna utan huvud.
Postad 17 January 2009 - 07:39
Redigerat av Unregistered9a177c31, 17 January 2009 - 07:40.
Postad 17 January 2009 - 09:58
S&D-matchen var ju hur jämn som helst. Ni hade ju lika gärna kunna vunnit.
Och ja, normalt sett så hade ni säkert slagit oss i det. Det är nog bara jag som lirar S&D av oss normalt sett.
Men på Domination, och speciellt shipment, så är vi nog svårslagna.
Jaja, det var kul att lira MED er igår igen.
Redigerat av BrittBastard, 17 January 2009 - 09:58.
Postad 17 January 2009 - 11:55
Tycket det gick hyffsat, dock satt jag och svor åt er några ggr
skämt och sido så är det riktigt skoj att lira cod4 då jag har kommit till ro med min m16 börjar nästan ha lite hyvonen känsla på den nu.
Lite mer planering av matcherna så vi kan toppa laget skulle vara skoj?![]()
dock funkar inte domination alls för mig, bara springer framåtillbaka hela tiden som en höna utan huvud.
Faktum är att jag faktiskt tänkte på det, "fan vad frasse måste vara irriterad just nu, här sitter han och spelar skitbra och här sitter jag(VI) och drar ner han i skiten"
Kommer ihågen en kill du gjorde med snipern som ALLA bara WOWADE, vill minnas att du stod i mitten och skjöt mot en (eller två?)snubbar på andra sidan i mitten då det helt plötsligt dyker en till från sidan på nära håll, du bara kastade bössan åt vänster och skjöt han från höften i princip så snabbt det bara var möjligt, såg helt sanslöst ut!
Mäkta imponernade för alla!
Du dog dock kort därefter.
Redigerat av Dr. Death, 17 January 2009 - 11:58.
Postad 17 January 2009 - 12:20
den här helgen blir en lugn helg så det blir nog mest spela hela tiden skulle ja tro
Postad 17 January 2009 - 12:47
Slocknade strax före sex imorse i soffan...
Det är bara att erkänna, är pinsamt dålig! men jag tyckte att det gick lite bättre mot slutet iaf.. Hoppas på bättring så att ni inte bannar mig..
Det är väldigt roligt iaf (om man inte bara dör)
Postad 17 January 2009 - 13:18
Blev lite väl sent för mig, men det var ju så roligt
Postad 17 January 2009 - 14:24
Postad 17 January 2009 - 14:55
Tack för igår det var riktigt roligt även om det går riktigt ojämnt för mig men det är kul att få vara med. Jag ska försöka skärpa mig och göra bättre ifrån mig. Jag ska nog lira ikväll om inte frugan tvingar mig att umgås
spelar själv riktigt dåligt och ojämt nu för tiden,, håller på att träna nu på dagen så jag är varm i kläderna tills ikväll
Postad 17 January 2009 - 17:36
Postad 17 January 2009 - 18:49
Faktum är att jag faktiskt tänkte på det, "fan vad frasse måste vara irriterad just nu, här sitter han och spelar skitbra och här sitter jag(VI) och drar ner han i skiten"
, lovar att jag ska skärpa mig till nästa gång.
![]()
Kommer ihågen en kill du gjorde med snipern som ALLA bara WOWADE, vill minnas att du stod i mitten och skjöt mot en (eller två?)snubbar på andra sidan i mitten då det helt plötsligt dyker en till från sidan på nära håll, du bara kastade bössan åt vänster och skjöt han från höften i princip så snabbt det bara var möjligt, såg helt sanslöst ut!
Mäkta imponernade för alla!
Du dog dock kort därefter.
Den var skoj, dock mest tur. Sikta på en snubbe längre bort så ser jag i ögonvrån att det kommer någon fram på halvdistans å hoppar in bakom pansarvagen å hoppar ut å drar ett höftskott å sätter det i magen på honom
Postad 19 January 2009 - 20:11
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 19 January 2009 - 20:12.
Postad 19 January 2009 - 20:25
Kommer nog in lite senare....Gott folk, kom in på PSN nu snart så tycker jag att vi lirar COD4!
Nu har jag 4 guldvapen, "bara" snipern kvar
Postad 19 January 2009 - 21:37
Nä det här håller inte, måste ha en ny maskin nu.
Verkar som jag får en ny 60gb men att det tar ett tag.
Tror ni man får ut typ 4500:- för en ny beggad 60gb?
Då skulle man ju kunna köpa en stand-in maskin på stört.
Har inget behov av bakåt kompatibilitet.
Postad 19 January 2009 - 21:45
...svinkul...
Jag var utan min 60GBare i 12 veckor för ett år sen, tillslut så orka jag inte vänta längre på att nordic filmskulle få in ersättningsenheter på 60GB modellen.
Gör som jag gjorde, häv köpet/kräv pengarna tillbaks, du får så mycket pengar 60GB var värd när den slutade säljas i affären, jag fick 5500:- ifrån nordic film eller vilka de var från. Webbhallen fixa de åt mig, tog några timmar så fanns pengarna på mitt konto.
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 19 January 2009 - 21:50.
Postad 19 January 2009 - 22:02
Pratade du med Nordisk Film direkt eller genom försäljaren?Jag var utan min 60GBare i 12 veckor för ett år sen, tillslut så orka jag inte vänta längre på att nordic filmskulle få in ersättningsenheter på 60GB modellen.
Gör som jag gjorde, häv köpet/kräv pengarna tillbaks, du får så mycket pengar 60GB var värd när den slutade säljas i affären, jag fick 5500:- ifrån nordic film eller vilka de var från. Webbhallen fixa de åt mig, tog några timmar så fanns pengarna på mitt konto.
Jag snackade med Nordisk Film förra veckan och då hade dom maskiner hemma på lager.
Postad 19 January 2009 - 22:12
...svinkul...
Har sett en del trådar där folk fått betydligt mer än så, även på tradera har jag sett bud upp mot 6000:-.
Lycka till
Postad 19 January 2009 - 22:17
Postad 20 January 2009 - 09:06
Det var riktigt roligt i går kväll att få spela med grymt duktiga MHB:are, Nastycrew m.fl
Jag kommer att spela COD4 i väntan på Killzone 2 , Mest kvälltid.
PSN-iD: salakingen
snart headset
Postad 20 January 2009 - 10:00
Vi var ju totalt överlägsna när vi körde Ground War, vi vann väl alla matcher va?!
Oavsett om det var TDM eller Domination!
Jag och Nasty hade några riktigt schyssta killsrundor där.
På S&D gick det väl sådär för mig personligen men jag tror ändå att vi vann fler matcher än vad vi förlorade.
Good game guys!
Någon som är på ikväll igen?
I ärlighetens namn så är det roligare att lira med er än [FARC] eftersom dom nästan bara kör domination.
Jag gillar nästan alla spelsätt, förruom Sabotage.
Kanske kan vi lira lite HQ ikväll?
Postad 20 January 2009 - 10:08
Ingen som är sugen på att lira lite Warhawk på torsdag, fredag?
Yes äntligen !
Jag är på , psnid: what17ever
Postad 20 January 2009 - 12:32
Jag skulle kunna hänga på lite där jag med!Japp!
Har inte lirat WH sen COD4 släpptes...
Postad 20 January 2009 - 12:46
Yes, det var kul igår!
Vi var ju totalt överlägsna när vi körde Ground War, vi vann väl alla matcher va?!
Oavsett om det var TDM eller Domination!
Jag och Nasty hade några riktigt schyssta killsrundor där.
På S&D gick det väl sådär för mig personligen men jag tror ändå att vi vann fler matcher än vad vi förlorade.
Good game guys!
Någon som är på ikväll igen?
I ärlighetens namn så är det roligare att lira med er än [FARC] eftersom dom nästan bara kör domination.
Jag gillar nästan alla spelsätt, förruom Sabotage.
Kanske kan vi lira lite HQ ikväll?
Ja fan gick bra för flera av oss, härligt! Samma runda för mig ikväll, kommer nog bli COD4 varje kväll tills Killzone 2 släpps, kommer in efter 20:30..
HQ skippar jag däremot, så grymt tråkigt. Teamdeath match och S&D gillar jag mest.
Postad 20 January 2009 - 12:54
Ja fan gick bra för flera av oss, härligt! Samma runda för mig ikväll, kommer nog bli COD4 varje kväll tills Killzone 2 släpps, kommer in efter 20:30..
HQ skippar jag däremot, så grymt tråkigt. Teamdeath match och S&D gillar jag mest.
Jaja, mig kvittar det. Men som sagt var; jag gillar att variera mig.
Vi skulle kanske kunna lira en match mot TMI ( Tummen Mitt I Handen ) ikväll?
Dom brukar ju vara ganska många online.
Postad 20 January 2009 - 13:20
Postad 20 January 2009 - 13:28
Jag hoppar la in vid 22-23 tiden ikväll som vanligt när tanta lagt sig
Postad 20 January 2009 - 13:28
TMI
någon som ska spela från 23.00 och frammåt? är sugen på att spela men jobbar kväll
Yeah, yeah, my bad. TMIH!
Yes, jag kommer säkert lira. fan, jag lirade nog till 01.30 inatt. Sen var det bara att gå upp 06.30.
Inte så fett med nice.
Postad 20 January 2009 - 13:34
jag är grymt imponerad av er som kämpat er igenom dom olika vapenklassernas "challenges" för att få guldvapen.
Har funderat på det själv ett tag men det blir nog fan inget för mig...jag tycker att man borde få något mer än just bara guldvapen. Det är fan inte värt allt slit. Så det så!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
46 filmer
1 bild
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?