Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 2

10726 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (278 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 1 (10 röster [3.60%])

Procent av omröstning: 3.60%

2. 2 (16 röster [5.76%])

Procent av omröstning: 5.76%

3. 3 (71 röster [25.54%])

Procent av omröstning: 25.54%

4. 4 (111 röster [39.93%])

Procent av omröstning: 39.93%

5. 5 (70 röster [25.18%])

Procent av omröstning: 25.18%

Mulitplayer

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (9 röster [3.24%])

Procent av omröstning: 3.24%

3. 3 (30 röster [10.79%])

Procent av omröstning: 10.79%

4. 4 (79 röster [28.42%])

Procent av omröstning: 28.42%

5. 5 (146 röster [52.52%])

Procent av omröstning: 52.52%

Spec-Ops

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (8 röster [2.88%])

Procent av omröstning: 2.88%

3. 3 (56 röster [20.14%])

Procent av omröstning: 20.14%

4. 4 (119 röster [42.81%])

Procent av omröstning: 42.81%

5. 5 (81 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 05 March 2010 - 13:33

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0

Akta bara så du inte spränger bort ditt nyrenoverade fina kök :)

höhö får väl hoppas att inte frugan lirar för mycket och blir lika påverkad av mw2 som jag. :P

Postad 05 March 2010 - 13:37

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0

Var oxå lite omogen igår och skrev jä**a campare till en motståndare. Idiot fick jag tillbaka och i matchen efter fick han smaka redigt med bly och dessutom fick jag match winning kill på snubben. :P

väntar på ett par vassa "hata turbotomi" pm till så ska jag lägga upp dom här på forumet

lite best of :)

Postad 05 March 2010 - 14:37

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

väntar på ett par vassa "hata turbotomi" pm till så ska jag lägga upp dom här på forumet

lite best of :P

Hehe...

Jag har tidgare sagt att jag inte fått pm efter matcher, men nu har det börjat hända.

Verkar vara kopplat till hur högt man hamnar i resultatlistan...

Vid ett tillfälle fick jag "HAHAHAAHHHAAH" :) från en holländare.
Jag antar att han hade haft ihjäl mig ett par gånger när jag letade kampare. Jag tittar inte ens på namntaggen hos mina motståndare.

Att de orkar bry sig, men det blir ju till underhållning här :)

Postad 05 March 2010 - 15:27

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
senast jag spelade FFA fick jag ett "GET A LIFE U NERD" PM... (slutade 30-2)

Postad 05 March 2010 - 15:34

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Hehe skulle nog bli ett par A4:or om man skrev ut alla hat PM man fått :)

Postad 05 March 2010 - 15:36

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Har spelat lite Hardcore då jag har de challengarna kvar. Det läget om något är tråkigt. Det är alltid nån jävel som förstör i början genom att tuba halva laget det första han gör. Sen så hinner FI över halva banan å matchen är förlorad.

Igår så fick en kille -400 poäng efter 3 sek.... kul.
Detta spelläge passar även camparfolket.
Spelade mot några svenskar som skickade "add friend" PM efter matchen till mig men skickade tillbaks att jag ej vill va med å tälta med dem i framtiden.

Postad 05 March 2010 - 15:40

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Jag tyckte nog att det var mer meddelanden i fyran än vad det är nu. Jag själv författade en hel del fula mess då också så det kanske har med det att göra :)

Postad 05 March 2010 - 19:23

Unregisteredbbae5b34
  • Unregisteredbbae5b34
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Fick ett PM idag ( Stop cheating ) efter att jag träffade en med Intervention samtidigt som jag var på väg ner för klippan i Afghan. :)
Annars har det varit rätt lugnt med sådant.

Postad 05 March 2010 - 20:35

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Väntar fortfarande på ett argt meddelande från folk, hoppas jag får nått snart =)

Postad 05 March 2010 - 20:46

shaman958
  • shaman958
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0

Väntar fortfarande på ett argt meddelande från folk, hoppas jag får nått snart =)

jag med! forsöker med allt...campa, kniva, spawnkill, leka shield-bög, sno lådor....inga arga PM! :-)

ok, möjligtvis har någon ställt frågan förut men...

Hur många av er kommer vara trogen MW2? jag vänsterprasslar lite nu med BC2....men kommer nog smygande tillbaka, om inte hela friendslistan lirar BC2.

Postad 05 March 2010 - 22:07

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

jag med! forsöker med allt...campa, kniva, spawnkill, leka shield-bög, sno lådor....inga arga PM! :-)

ok, möjligtvis har någon ställt frågan förut men...

Hur många av er kommer vara trogen MW2? jag vänsterprasslar lite nu med BC2....men kommer nog smygande tillbaka, om inte hela friendslistan lirar BC2.

Vänsterprassla med BC2, amenvaf*n, jag horar med Warhawk, och det är ju från tiden innan Dacke-fejden....
Fastnar man för en sak så kan man ju inte göra så mycket åt det, fråga Torsten Flink.... :)

Postad 06 March 2010 - 00:08

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Gött lir ikväll grabbs. Fick en förfrågan från GAL-clanen som vi mötte sist om vi var sugna på en till. Jag är på om vi en sån i framtiden :)

Postad 06 March 2010 - 00:12

Unregisteredbbae5b34
  • Unregisteredbbae5b34
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Gick brutalt kass ikväll för mig. Tryckte ut tunga salvor med bly men det bara studsar på Fi. Saknar min kära M16 och det känns som det tar evigheter för att nå den denna runda.
En positiv sak var att jag lyckades sabba för 2st boostare genom ett tiotal olika rundor.

Postad 06 March 2010 - 18:27

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Fan vilken abstinens man fick nu........sitter i Polen med en ol och forsoker aterhamta mig efter brudarna igar.......nagon som ar pa att spela fran typ tre igar och resten av kvallen..... :)

Postad 07 March 2010 - 00:35

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0
Sorry grabbar. Mitt internet la av, men jag orkar inte starta upp PSN igen. Tack för roligt spel ikväll.

Postad 07 March 2010 - 12:54

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Tjoo, precis köpt PS3, har kört en del MW2 på krysslådan, adda gärna. Uppdaterat PSN-ID.

Grymt svårt med kontrollskiftet men det ska nog gå bra...

Postad 07 March 2010 - 13:09

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Tjoo, precis köpt PS3, har kört en del MW2 på krysslådan, adda gärna. Uppdaterat PSN-ID.

Grymt svårt med kontrollskiftet men det ska nog gå bra...

Grattis! Välkommen till den ljusa sidan! :)

Postad 07 March 2010 - 13:19

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Tack som faen! Har vänner på båda sidor och båda sidor har sin charm :)

Postad 08 March 2010 - 10:04

Kunuki
  • Kunuki
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Hamnade i motsatt lag som ett antal MHB'are igår i HC-HQ och det störde mig lite att ni innan match kallade oss motståndare för "###### as" och "de där ###### rövarna"? Kanske inte bästa sättet att få ett bra rykte, men det kanske inte är det MHB-klanen strävar efter så...
Sen var det jävligt surt att vi hade en fuskare i vårt lag men det visste ni ju inte innan matchen startade. Fuskare skulle fan bannas för gott.

Postad 08 March 2010 - 10:39

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Är väl bara att du hänger ut dem här så får vi ge dem en smäll på fingrarna för uselt uppförande.

Postad 08 March 2010 - 10:44

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
"Tur" att man inte spela igår då.... svära över motståndarna är väl mer regel än undantag?

Postad 08 March 2010 - 10:45

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Är väl bara att du hänger ut dem här så får vi ge dem en smäll på fingrarna för uselt uppförande.

Haha, låt mig gissa; var det en viss Herr ekaa med i laget kanske?!
Han har väl alltid ett uselt uppförande, dock med en stor dos ironi och med glimten i ögat. Haha!

Postad 08 March 2010 - 10:45

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Brukar han spela HC HQ ?

Postad 08 March 2010 - 10:48

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Brukar han spela HC HQ ?

Nej, det förvånar mig lite men han var den första jag kom och tänka på. :)

Så ekaa; lirade du HC HQ igår?

Postad 08 March 2010 - 10:49

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Nej, det förvånar mig lite men han var den första jag kom och tänka på. :)

Så ekaa; lirade du HC HQ igår?

Tittar man i PSN-ID-tråden finns det förvisso 100 pers som iaf jag inte har en susning om vilka det är. :D

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 March 2010 - 10:49.

Postad 08 March 2010 - 11:24

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Sen brukar det ligga en hel den sanning i orden om vi kallar någon campare å dylikt... så det brukar inte vara helt oförtjänat...

Postad 08 March 2010 - 12:02

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Sen brukar det ligga en hel den sanning i orden om vi kallar någon campare å dylikt... så det brukar inte vara helt oförtjänat...

Fast i det här fallet var det innan match, som jag fattade det, och då kan det ju vara svårt att veta hur motståndarna spelar...om man nu inte redan har lirat ett antal matcher innan då förstås.

@morlock: Jag tvivlar på att det, bland dom där 100-tals i PSN-tråden, finns en till "ekaa". :)

Postad 08 March 2010 - 13:11

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Vad snackar du om, jag har ju skickat ett ANTAL till dig... :) :D

Postad 08 March 2010 - 13:58

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Det påminner mig om en situation i förra veckan (med risk att stoppa ut hakan för en fet smäll nu). Jag hoppade med i en match med er (oss) och hamnade bland de som togs till slakthuset... Men det spelar inte någon roll, jag är inte så duktig som de flesta av er, men ett par från WBG klanen (Varbergare, som jag) hoppade med också, efter en stunds spelande. Då råkade en av dem, använda commando och den andra hade n00b-TV. Fasligt vad det skulle påpekas eftersom man inte "får" använda det. Jag personligen HATAR både Commando och n00b-TV, men det finns i spelet, är ingen bugg heller, även om det känns så... Jag gillade verkligen inte stämningen som blev hos motståndet med allt klag å gnäll, ok om det hade varit matchavgörande, men ni körde över motståndet totalt, ÄNDÅ kom gnället! Skärpning på den fronten tycker jag. Glitchare, boostare och andra fuskidioter är det fritt fram att gnälla över och SKA gnällas över. Men de som använder delar av spelet som ni inte gillar, men likväl kör ni över dem. Varför klaga? Lite som att sparka den som ligger ner.

(Nu gömmer jag mig i ett mörkt hörn med ColdBlooded och Ninja Pro)

Postad 08 March 2010 - 14:35

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Det påminner mig om en situation i förra veckan (med risk att stoppa ut hakan för en fet smäll nu). Jag hoppade med i en match med er (oss) och hamnade bland de som togs till slakthuset... Men det spelar inte någon roll, jag är inte så duktig som de flesta av er, men ett par från WBG klanen (Varbergare, som jag) hoppade med också, efter en stunds spelande. Då råkade en av dem, använda commando och den andra hade n00b-TV. Fasligt vad det skulle påpekas eftersom man inte "får" använda det. Jag personligen HATAR både Commando och n00b-TV, men det finns i spelet, är ingen bugg heller, även om det känns så... Jag gillade verkligen inte stämningen som blev hos motståndet med allt klag å gnäll, ok om det hade varit matchavgörande, men ni körde över motståndet totalt, ÄNDÅ kom gnället! Skärpning på den fronten tycker jag. Glitchare, boostare och andra fuskidioter är det fritt fram att gnälla över och SKA gnällas över. Men de som använder delar av spelet som ni inte gillar, men likväl kör ni över dem. Varför klaga? Lite som att sparka den som ligger ner.

Haha, jag vill minnas att jag var med i det andra laget.
I det här fallet var det nog ekaa som "påpekade" att nån körde med "Gay-tv".
Man kan väl säga så här; det låter värre än vad det är.
Men visst, det vet man ju inte om man inte vet hur ekaa är. Vet man det så kan man bara skratta åt det.
Tänk också på att ekaa bara är 21 och kanske inte riktigt vet hur man ska bete sig. Hahaha! :)

Postad 08 March 2010 - 14:47

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Man får väl klaga på precis vad man vill......du gnäller ju nu Johnsson...... :)

Och är det nu så att man skulle störa sig på någon så får man väl mute:a den personen helt enkelt.....personligen uppskattar jag Ekaa exempelvis när han gnäller om Heartbeat-sensor för jag tycker han är rolig..... :D

Redigerat av Unregistered32f0b602, 08 March 2010 - 14:50.

Postad 08 March 2010 - 14:56

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Nu vet jag inte om jag var med i den matchen, men personligen bryr jag mig inte ett dugg om n00b-tv eftersom jag, precis som du, spelar med coldblooded pro och ninja pro.

Däremot kan jag bli lite sur när jag åker dit mot någon som har commando.
Upplever ofta att jag försöker kniva och inget händer och efter ca en sekund är jag död. I killcam ser man sedan att jag bara står still (som jag inte upplevt mig göra) och inväntar kniven.

Innebär commando att man vinner alla närkamper oavsett man gör först draget eller inte?
Är det någon form av "sanktionerad lag-switch"?
Eller suger bara min uppkoppling?

Måste erkänna att jag fortfarande inte förstått exakt hur commando fungerar.

Brukar dock inte sitta och säga vad folk får använda eller inte använda.
Dock brukar man få höra ett och annat själv och numera börjar det även komma pm när motståndaren inte är nöjd med mitt spelande.

Men det konstigaste spelet jag varit med om på s&d var nog i fredags (om jag inte minns fel):
Vi hade bomben och som vanligt var vi några som letade efter fi, men hittade ingen.
Efter bomben var plantad kom hela gänget springande likt romarna på sin tid med sköldarna i formation sköldpadda (typ). Inte för att det hjälpte våra motståndare. Skölden täcker ju bara framsidan eller baksidan :) och vi hade ju alla man kvar så det var alltid någon med fritt skottfält.
Det blev dock en & annan svordom från oss, men det var rätt intressant.

Postad 08 March 2010 - 15:05

effrafax
  • effrafax
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Ursäkta om jag avbryter klagomurens uppbyggnad...:)
Men börjar äntligen få koll på det här förbaskade spelet, halvvägs in på första prestigerundan. Skam den som ger sig....
Nu mot posten för att hämta ut mitt headset, sen ska d spelas i dagarna två.

Postad 08 March 2010 - 15:19

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
När vi ändå är inne på rants så är en av mina favoriter primören för några veckor sedan. Det första jag hörde var "Skål gubbar". 2 timmar senare så började han jiddra med några Kanadensare på bästa fylleengelskan. "Jo fakking madderfakker. Get the fakk out off my game."

Satt bara och garvade konstant. Simply poetry in motion.

Postad 08 March 2010 - 15:28

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Som jag sa, jag hatar N00b-TV och Commando också, men håller det för mig själv, eller om det är TDM eller annat läge som man inte kan prata med fi så kan jag ta det med dem jag spelar med. Men gnälla i SD som man vinner match efter match med typ 4-1... Tyckte bara att det var synd just den gången, för det kan inte vart kul för dem som hoppade med i "mitt" spel att möta tufft motstånd OCH bli nerklankade.... Hade det inte vart för det hade jag fortsatt spela mot/med er om inte annat för att det är kul att möta duktiga spelare och kanske bli lite mindre dålig själv.

Men nog om det! Jag spelar gärna med er mer, har bara ett fåtal MHB på min lista, så de som känner för det adda mig, samma psn id som forumnamn :)

Redigerat av Johnsson1975, 08 March 2010 - 15:38.

Postad 08 March 2010 - 15:31

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

När vi ändå är inne på rants så är en av mina favoriter primören för några veckor sedan. Det första jag hörde var "Skål gubbar". 2 timmar senare så började han jiddra med några Kanadensare på bästa fylleengelskan. "Jo fakking madderfakker. Get the fakk out off my game."

Satt bara och garvade konstant. Simply poetry in motion.

CLASSIC! man vet redan efter vinsten att om motståndarna varit dryga så kommer det :)

Postad 08 March 2010 - 16:45

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

1. Innebär commando att man vinner alla närkamper oavsett man gör först draget eller inte?
2. Är det någon form av "sanktionerad lag-switch"?
3. Eller suger bara min uppkoppling?

1. Ja, oavsett om du är 100m ifrån eller om din motståndare skjutit en salva M16 på din överkropp så går du vinnande ut striden så länge du har commando.
2. Ja, absolut. Utan tvekan!
3. Kan inte uttala mig om detta men troligtvis inte.

Känner ni mitt hat för commando i synnerhet och knivarna i allmänhet? :D För inte kan det ha varit IWs mening att göra knivarna så stor del i detta spel? Jag trodde det ändå var ett FPS-spel och inte ett FPK (First Person Kniver)? :)

I går spelade jag en helt sjuk match på demolition tillsammans med Bloodshy och Jarre. Säg att åtminstone 5 av 6 motståndare spelade med denna uppsättning: Marathon, Lightweight, Commando (perks) & Ump, Spas (vapen).
Fyfan va arg jag var efter denna match, då man dog 50% av UMPs, 35% av knivar och 15% av Spasen. Det fanns inget annat val än att stänga av PS3 och gå och göra något annat, både för sin egen hälsa och PS3:ans. :lol:

Postad 08 March 2010 - 16:59

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

1. Ja, oavsett om du är 100m ifrån eller om din motståndare skjutit en salva M16 på din överkropp så går du vinnande ut striden så länge du har commando.
2. Ja, absolut. Utan tvekan!
3. Kan inte uttala mig om detta men troligtvis inte.

Känner ni mitt hat för commando i synnerhet och knivarna i allmänhet? :lol: För inte kan det ha varit IWs mening att göra knivarna så stor del i detta spel? Jag trodde det ändå var ett FPS-spel och inte ett FPK (First Person Kniver)? :D

I går spelade jag en helt sjuk match på demolition tillsammans med Bloodshy och Jarre. Säg att åtminstone 5 av 6 motståndare spelade med denna uppsättning: Marathon, Lightweight, Commando (perks) & Ump, Spas (vapen).
Fyfan va arg jag var efter denna match, då man dog 50% av UMPs, 35% av knivar och 15% av Spasen. Det fanns inget annat val än att stänga av PS3 och gå och göra något annat, både för sin egen hälsa och PS3:ans. :lol:

Been there! :)

Postad 08 March 2010 - 17:01

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Ungefär som jag tänker om knivarna, men jag spelar väldigt sällan Core numera utan mestadels HardCore där är det inget problem med knivar. En del säger att det är campigare osv i HC, men det vill jag inte riktigt hålla med om, tycker det är fett med action, iaf när jag spelar. Sedan slipper man mycket av care-package lotteriet också, då man mer eller mindre uteslutande kan köra med ColdBlooded, iaf ha det på ett flertal klasser.

Så kör mer HC, känns som att det mesta som iaf jag irriterar mig på försvinner eller iaf tonas ner i det spelläget.

Postad 08 March 2010 - 17:03

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Lightweight är nog den perk som förstör mest tycker jag, behöver inte vara mycket lagg för att FI ska uppfattas som näst intill odödlig då.

Riktigt störande när man spelar med precisionsvapen, såssom sniper eller m16/FAMAS. De dodgar kulor hur lätt som helst då...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 March 2010 - 17:04.

Postad 08 March 2010 - 23:51

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
Bara för att rentvå mitt skinn lite, så måste jag berätta varför jag gjorde som jag gjorde ikväll.

Pre-story: S&D Bomben är plantad. En FI, jag och en till MHB're lever.

Main-story: Jag ser FI och min MHB-polare men missar alla mina skott. Den andra MHB'aren dör och jag springer fram, växlar till granatkastaren och *fomp* lyckas döda han i "close combat". Jag kunde sen i lugn och ro deffa..

Det blev lite lätt liv om varför jag sköt han med granatkastaren.. här är svaret..

Min ammo var slut och jag trodde jag hade en pistol som secondary och blev jäkligt paff när jag inte hade det.. ännu mer paff blev jag när FI dog av min *fomp* :)

Sen hoppas jag alla kollade på "game-winning-kill" där jag lyckades kniva snipern som missade mig hela tiden. Fick även där slut på skott och i full panik började jag springa i sick-sack mot honom.. tills jag var på ett avstånd att kniva honom :D Enlig mig kvällens bästa kill-cam! :D Det såg jäkligt kul ut i alla fall i kill-cam :lol:

Och jag har f*n inte hittat mitt headset än som kattj*keln har gömt.......... så himla surt att spela S&D utan HS..

/ChristianSVERIGE

Postad 09 March 2010 - 00:01

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
:) .....jag garvade ordentligt när du sicksackade.....det såg helt sjukt ut....

Postad 09 March 2010 - 00:05

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0

Som jag sa, jag hatar N00b-TV och Commando också, men håller det för mig själv, eller om det är TDM eller annat läge som man inte kan prata med fi så kan jag ta det med dem jag spelar med. Men gnälla i SD som man vinner match efter match med typ 4-1... Tyckte bara att det var synd just den gången, för det kan inte vart kul för dem som hoppade med i "mitt" spel att möta tufft motstånd OCH bli nerklankade.... Hade det inte vart för det hade jag fortsatt spela mot/med er om inte annat för att det är kul att möta duktiga spelare och kanske bli lite mindre dålig själv.

Men nog om det! Jag spelar gärna med er mer, har bara ett fåtal MHB på min lista, så de som känner för det adda mig, samma psn id som forumnamn :)

Här måste jag hålla med lite. Jag kan tokskratta åt/med de flesta av er men nivån på vissa MHB're är ibland lika låg som på dem vi möter. Det har åtminstone blivit det på slutet.

Det var en dag/kväll (minns inte) då vi körde lite rundor.. Men så mycket som mitt lag, bestående av bara MHB'are, campade har jag aldrig sett maken till. Just den gången var det iofs inget gnäll men det var så tråkigt att spela med er att jag backade ur efter ett tag.. jag minns inga namn men jag hoppas att ett par av er känner er träffade. Det har tyvärr varit mycket sånt nu på slutet.

Och ännu en historia (based on a true story)
One man army (jag) springer fram, kollar på kartan och ser att fyra stycken har lagt sig i spawn.. det blir liksom lite LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEEENKIIIIINS-syndromet över hela min attack..

Nog gnällt.. det var trevligt att lira med Ekaa & co ikväll! Inga picknick-rundor där heller!!

/ChristianSVERIGE

Postad 09 March 2010 - 02:39

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Jag kör desvärre fööör ofta med Leeeeeroy Jeeeeenkins stilen...vilket inte är så kul för min k/d, vilket jag egentligen skiter i...Heter hellre Leroy Jenkins än Mr.campfalukorbjaggillarjoltcola

Postad 09 March 2010 - 02:55

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
Haha, kul att se att ingen svarat på Christians sista inlägg....

Ni som inte har några problem/svackor mot mig som person - sugna på en match snart?

Edit: Stavar inte bra på fyllan..

Jag kör desvärre fööör ofta med Leeeeeroy Jeeeeenkins stilen...vilket inte är så kul för min k/d, vilket jag egentligen skiter i...Heter hellre Leroy Jenkins än Mr.campfalukorbjaggillarjoltcola

Hahaha... :)

Påhopp välkomnas varmt....

Redigerat av dallan1981, 09 March 2010 - 02:53.

Postad 09 March 2010 - 06:34

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
För de första ä bsg den sonen er mor önskade att hon fick, jag har en gloria som lyser dag som natt. Min mun tvättas varje dag med tvål och det enda som kommer ur den är underbart fågelkvitter. Jag kan trösta er som gråter över mina ord, de e bara att ringa så ska jag hjälpa er om jag knäckt er.

Ännu mer OT: kör upp kl 11.30 idag, håll era ps3 tummar!!

Postad 09 March 2010 - 06:38

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Däremot kan jag bli lite sur när jag åker dit mot någon som har commando.
Upplever ofta att jag försöker kniva och inget händer och efter ca en sekund är jag död. I killcam ser man sedan att jag bara står still (som jag inte upplevt mig göra) och inväntar kniven.

Innebär commando att man vinner alla närkamper oavsett man gör först draget eller inte?
Är det någon form av "sanktionerad lag-switch"?
Eller suger bara min uppkoppling?

Måste erkänna att jag fortfarande inte förstått exakt hur commando fungerar.

Märkte igår att med tactical knife (utan commando lr lightweight) är man fortfarande chanslös mot någon med commando.

Commando funkar väl så att man har längre räckvidd, ibland teleporterar man sig 10-tals meter för att hugga ner någon :)

Postad 09 March 2010 - 06:44

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Fyfan va arg jag var efter denna match, då man dog 50% av UMPs, 35% av knivar och 15% av Spasen. Det fanns inget annat val än att stänga av PS3 och gå och göra något annat, både för sin egen hälsa och PS3:ans. :)

Det var väl en och en annan spawnkill där också? Det är ju såå underskattat, kom iofs på mig själv hålla på med liknande igår :lol:

Edit: Lycka till Ekaaaaaaaaa :D

Och grattis L2ickard till döskallen :D

Redigerat av jarre008, 09 March 2010 - 06:46.

Postad 09 March 2010 - 08:18

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

Ännu mer OT: kör upp kl 11.30 idag, håll era ps3 tummar!!

Lycka Till!

Postad 09 March 2010 - 08:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Haha, kul att se att ingen svarat på Christians sista inlägg....

Ni som inte har några problem/svackor mot mig som person - sugna på en match snart?

Edit: Stavar inte bra på fyllan..

Hahaha... :)

Påhopp välkomnas varmt....

Både jag och fraz lirar BF:BC2 nu, tror även morlock gör det. Snart kommer GoWIII också, känns som att det mest blir ströspelande på MW2. Blir kanske lite mer MW2 igen när jag känner att "nu får det räcka" med Heavy Rain och när man klarat GoWIII och levlat upp till max på BF:BC2. Men innan dess blir det endast spontanlir med MW2 för min del iallafall.
Haha, klart att det finns MHB:are som campar, konstigt vore det annars med tanke på att det är 150+ pers i PSN-ID tråden. Jag är inte en av dom så jag tar verkligen inte åt mig. Folk får väl campa bäst dom vill, gäller ju bara att komma på sätt att plocka dom ändå. Endast när man inte kan det som man blir irriterad på campare.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.