.-*- Min Hembio Clan -*-.
8045 svar till detta ämne
Postad 01 February 2009 - 13:00
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Låter bra, det var ungefär det jag hade tänkt.
Frasse vet du vilka regler som gäller? Dom vanliga (som när man spelar pubs) eller är det speciella regler (respawn time på domination t ex)? Dessutom vem kommer att hosta?
Tror att det skall vara helt som pubs, utom att S&D byter man sida efter varje runda ist för efter 3. Iom att vi alla sitter i Sverige tror jag inte att det spelar någon roll vilka som hostar. Skulle det krångla för vi väl byta efter halva.
Postad 01 February 2009 - 13:19
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Tja!
Jag har försökt ändra tiden för [MHBA] till 17.00 ikväll istället för 19.00 eftersom andreas inte kunde vara med 19.00, eller? Dock så har jag inte fått tag på nån i SwedA än. Är det nån i [MHBB] som kan ställa upp om vi inte får tag i folk?
Jag vet iaf att vi med säkerhet är -Britt78 -Dr.Death -Nastycrew -in_zane?
Vilka mer kan 17.00 eller 19.00 ikväll?
jag kan tyvärr inte hoppa in idag då jag ska iväg till farsan som fyller 45 idag
Postad 01 February 2009 - 15:04
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
MHBB vad sägs om att börja spela runt 20 tiden för att värma upp lite?
Fan, fick just reda på att det kommer två jänkare och hälsar på oss ikväll. Vetifan om jag kommer kunna spela nått. Iaf inte med mic. Finns det nån som kan lira istället för mig så vore det bra, annars får jag trixa mig lös från besöket på nått vis...
Postad 01 February 2009 - 15:23
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
jo ja kan nog spela om vi börjar 19.00 men jag kan inte spela senare än till 00.00
men är tiden redan ändrad till 17.00 så behöver du inte ändra tillbaka till19.00 igen 
men det är upp till er andra,, ja kan börja spela när som helst bara det inte blir senare än till midnatt
Postad 01 February 2009 - 16:01
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
jo ja kan nog spela om vi börjar 19.00 men jag kan inte spela senare än till 00.00 men är tiden redan ändrad till 17.00 så behöver du inte ändra tillbaka till19.00 igen  men det är upp till er andra,, ja kan börja spela när som helst bara det inte blir senare än till midnatt
Nope, just nu är det 19.00 som gäller!! Vi ses då! Ni som är reserver, se gärna till att vara online om ni kan. Jag skickar inbjudan till första bästa om vi inte får ihop 5 pers!
Postad 01 February 2009 - 18:52
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Finns det någon som kan hoppa in ist för doro om det skulle krisa???
Samppa? Viro?? Benny??
Postad 01 February 2009 - 18:54
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
kom nu då.. ni har 6 min på er
Postad 01 February 2009 - 19:03
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
KOM DÅ!!
Postad 01 February 2009 - 19:20
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Döden verkar inte vara vid liv, vi behöver en MHB fort! fortfort!
Postad 01 February 2009 - 20:07
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
doro.. har hittat en ersättare för dig.
zdaarlight pallra dig in
Postad 02 February 2009 - 00:11
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
MHBB vs Xcut
Domination: 200 - 131
HQ: 250 - 0
Sabotage 1-0
Så en 3-0 vinst för MHBB
Bra spelat allihop som var med. Vinner vi denna turre tycker jag.
Hur gick det för MHBA? Fick ni ihop tillräckligt med folk, ledsen att jag inte kunde ställa upp men fick inte boka tv hela kvällen. Vart tog döden vägen, han lät ju så väldigt på.
Postad 02 February 2009 - 00:16
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
MHBB vs Xcut
Domination: 200 - 131 HQ: 250 - 0 Sabotage 1-0
Så en 3-0 vinst för MHBB Bra spelat allihop som var med. Vinner vi denna turre tycker jag.
Hur gick det för MHBA? Fick ni ihop tillräckligt med folk, ledsen att jag inte kunde ställa upp men fick inte boka tv hela kvällen. Vart tog döden vägen, han lät ju så väldigt på.
Det är det som är problemet med gamlingar de glömmer så lätt
Postad 02 February 2009 - 00:26
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
MHBB vs Xcut
Så en 3-0 vinst för MHBB Bra spelat allihop som var med. Vinner vi denna turre tycker jag.
Det gick la sådär för MHBA gentemot oss, 5-0 i matcher, alla utom jag själv spelade väldigt bra i SweD. Dr.Death fick vi/dom inte tag på så högberg1 hoppade in om jag minns rätt.. Edit: Grattis till segern föresten!!
Redigerat av dallan1981, 02 February 2009 - 00:28.
Postad 02 February 2009 - 00:35
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Nästa möte blir SweDA mot MHBB, vi kan ju börja kika på en dag/tid för denna intresanta drabbning
Vi kan nog dom flesta sena kvällarna i veckan..
Postad 02 February 2009 - 00:39
patrik888
-
patrik888
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Nästa möte blir SweDA mot MHBB, vi kan ju börja kika på en dag/tid för denna intresanta drabbning
Vi kan nog dom flesta sena kvällarna i veckan..
ja men senast nästa måndag! sen vilka banor till vilka spelsätt
Postad 02 February 2009 - 00:47
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
ja men senast nästa måndag! sen vilka banor till vilka spelsätt
Dag får jag återkomma med. Men jag kan inte tis el ons iaf. l2ickard, morlock vilken dag passar er? Torsdag kväll? Vårat förslag på spellista är: Domination - Crossfire HQ - Vacant Sabotage - Ambush S&D - Strike TDM - Overgrown
Postad 02 February 2009 - 01:10
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Torsdag funkar nog som det ser ut nu. Kan inte på måndag iaf.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 February 2009 - 01:13.
Postad 02 February 2009 - 02:36
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
ja vi åkte verkligen på pisk,, kändes som man var nybörjare igen  . grattis till segern SWED
Postad 02 February 2009 - 07:58
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
ja vi åkte verkligen på pisk,, kändes som man var nybörjare igen . grattis till segern SWED
yes, inte mycket att säga om det. Dom var bättre. Men dåligt att folk inte dyker upp när dom sagt det; var tog Döden och in_zane vägen?!? EDIT: Döden hade ju faktiskt skrivit att han var 95% säker bara, men du kunde ju ändå sagt här att du INTE kunde. in_zane vet jag ingenting om?!? Jaja, vi blev ju 5 ändå till slut. Jag är nog bara mest frustrerad över att vi fick storstryk.  Jag tror att vi framförallt måste träna mycket mer på Domination. Sen var det ju "den värsta banan" om man möter ett lag som är bra på Domination, d v s Ambush. Man blir ett lätt byte när man blir inträngda i ett hörn. På TDM och S&D gjorde vi ju ändå helt ok ifrån oss. Där var vi iaf nära. På HQ och Domination kissade dom på oss. Sabotage gjorde vi en riktigt bra start men sen tog dom tyvärr över. Jag ledsnade direkt efter matchen och stängde av PS3:an. Ska nog vila från COD4 ett tag, inte bra för mitt hjärta...säkert inte för grannarna heller. Hahahaha! jaja, det viktigaste är ju att man har kul....NOT! Kör hårt nu MHBB!!!
Redigerat av BrittBastard, 02 February 2009 - 08:34.
Postad 02 February 2009 - 08:43
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
MHBB vs Xcut
Vilka var det som lirade i [MHBB] förresten? Som med "facit i hand" skulle varit [MHBA] förresten. Hahaha! Fast det visste vi ju redan innan...
Postad 02 February 2009 - 09:51
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Vilka var det som lirade i [MHBB] förresten? Som med "facit i hand" skulle varit [MHBA] förresten. Hahaha! Fast det visste vi ju redan innan...
Var jag, l2ickard, morlock, zdaarlight å snin93 som vi fick ta in pga doro inte kunde. Men tror han får en stående plats då han spelade riktigt bra. Vi hade nästan räknat med stryk då vi är allt ifrån samspelta men vi gick på enskilda skickligheter å domination som är våran värsta skräck kontrollera vi hela matchen å hq var bara ren kross, gick riktigt fort, sabotage var vi illa ute ett tag när de hade plantat men det löste sig i sista sekund å sen tog vi över den med.
Postad 02 February 2009 - 10:30
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Var jag, l2ickard, morlock, zdaarlight å snin93 som vi fick ta in pga doro inte kunde. Men tror han får en stående plats då han spelade riktigt bra. Vi hade nästan räknat med stryk då vi är allt ifrån samspelta men vi gick på enskilda skickligheter å domination som är våran värsta skräck kontrollera vi hela matchen å hq var bara ren kross, gick riktigt fort, sabotage var vi illa ute ett tag när de hade plantat men det löste sig i sista sekund å sen tog vi över den med.
Ja, dom gånger jag lirat med "snin93" så har han varit bland dom bättre. Angående samspelta så var vi, MBA, inte det alls. Snackade inte så mycket heller. "viro99" hade inte något headset vilket är ganska viktigt. Jaja, inga dåliga ursäkert, dom var som sagt var mycket bättre än oss hur som helst.
Postad 02 February 2009 - 10:37
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
yes, inte mycket att säga om det. Dom var bättre. Men dåligt att folk inte dyker upp när dom sagt det; var tog Döden och in_zane vägen?!? EDIT: Döden hade ju faktiskt skrivit att han var 95% säker bara, men du kunde ju ändå sagt här att du INTE kunde. in_zane vet jag ingenting om?!? Jaja, vi blev ju 5 ändå till slut. Kör hårt nu MHBB!!!
Sorry boys! Har legat i feber hela förra veckan och spelade lite COD för första gången på en veckaen snabbis igår kväll. Hade helt missat att det var dags för match.
Postad 02 February 2009 - 11:28
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Bra gubbs!
Postad 02 February 2009 - 11:48
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Sorry boys! Har legat i feber hela förra veckan och spelade lite COD för första gången på en veckaen snabbis igår kväll. Hade helt missat att det var dags för match.
Lugnt, vi blev ju 5 ändå men det har ju varit pinsamt om vi fått lämna WO p g a att vi var för få.
Postad 02 February 2009 - 11:55
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Dag får jag återkomma med. Men jag kan inte tis el ons iaf. l2ickard, morlock vilken dag passar er? Torsdag kväll?
Kan inte lova att jag kan på torsdag, kanske blir en fjälltripp nu på onsdag eller torsdag...beror på vädret. Isf kan jag först på söndag. Men om Doro kan nu på torsdag så kan han spela istället för mej så kan ni även ha med snin93 igen.
Postad 02 February 2009 - 12:08
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Torsdag efter 22.00 funkar. Jobbar tills dess.
Postad 02 February 2009 - 12:22
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Det är det som är problemet med gamlingar de glömmer så lätt
Sorry grabbar!  Min ###### projje slutade fungera igår (igen), stängde av sig efter bara nån minut efter att jag satt igång den, provade ett ANTAL gånger men det kommer upp en text där det står "Byt luftfilter, projektorn kommer att stängas av om 1min". Jag bytte filtret men det hjälpte inte ett skit... "Värmelampan" lyser Satte upp projjen i taket i fredags, och jag var lite orolig att det skulle bli för varmt, men det gick ju hur bra som helst att ha igång skiten hela kvällen/natten, tror den var igång i över 12timmar i sträck i lördags. För att sen bli överhettad efter 2min dagen efter??? Blev jävligt förbannad, hade tyvärr inte tillgång till internet heller pga. av detta så jag kunde inte skriva till er!  Jaja, ska skruva ner den ikväll och se om det hjälper, men antagligen så kommer den väl få skickas iväg för lagning, jag MÅSTE ju iaf. ha tillbaka den till den 25:e!
Postad 02 February 2009 - 12:30
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Tråkigt att vi förlorade!
Vilken ordning körde ni matcherna?
För ordningen som MHBB körde gillar jag INTE!
Jag menar, att bli ägd i de tre första matcherna kan ju göra att vem som helst tappar sugen...
Om det är lite mer blandat så hålls hoppet upp på ett bättre sätt!
Postad 02 February 2009 - 12:30
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Köp dig en plasma eller lcd att koppla in i nödfall eller slökolla på....
Postad 02 February 2009 - 12:37
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Postad 02 February 2009 - 12:48
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Köp dig en plasma eller lcd att koppla in i nödfall eller slökolla på....
Får väl göra det kanske... Fick ett tips från Britt78 som jag tror starkt på, hade glömt att man måste nollställa filterräknaren i projjen efter filterbyte...pinsamt, men jag känner mig ganska säker på att det är problemet.. hehe  Hur trivs du med din Sanyo? Hur stor bild kör du, och hur långt ifrån sitter du? *nyfiken i en strut*
Redigerat av Dr. Death, 02 February 2009 - 12:51.
Postad 02 February 2009 - 13:25
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Jag hoppar gärna in som reserv för MHB* om det skulle behövas någon gång!
Postad 02 February 2009 - 14:28
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Tråkigt att vi förlorade!
Vilken ordning körde ni matcherna?
För ordningen som MHBB körde gillar jag INTE!
Jag menar, att bli ägd i de tre första matcherna kan ju göra att vem som helst tappar sugen... Om det är lite mer blandat så hålls hoppet upp på ett bättre sätt!
jag tycker det verkade som att dom hade bestämt både banor och spelform naturligtvis blev det HQ och domination först, sen när dom hade spelat sina 4 banor dom va duktiga på sa dom "nu är det färdigt" tyckte det vr riktigt tråkigt ja, men jag är inte sur och grinig för vi förlorade, men det hade varit roligt om vi kunde bestämma ihop vad som skulle spelas
Postad 02 February 2009 - 14:40
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
jag tycker det verkade som att dom hade bestämt både banor och spelform naturligtvis blev det HQ och domination först, sen när dom hade spelat sina 4 banor dom va duktiga på sa dom "nu är det färdigt" tyckte det vr riktigt tråkigt ja, men jag är inte sur och grinig för vi förlorade, men det hade varit roligt om vi kunde bestämma ihop vad som skulle spelas
Ja man måste ju få bestäma åtminstone varannan bana/spelsätt, annars är det ju bara för del för de som börjar att bestämma.
Postad 02 February 2009 - 14:49
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Ja man måste ju få bestäma åtminstone varannan bana/spelsätt, annars är det ju bara för del för de som börjar att bestämma.
Sant, men vi har faktiskt haft chansen att få tycka till om banor. Finns diverse inlägg i den här tråden om det. Men jag tror att det bara var jag och Döden som skrev nåt. Men det hade nog inte spelat någon roll även om vi hade fått välja alla banor. Dom var bättre. Punkt.
Postad 02 February 2009 - 14:54
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Sant, men vi har faktiskt haft chansen att få tycka till om banor. Finns diverse inlägg i den här tråden om det. Men jag tror att det bara var jag och Döden som skrev nåt. Men det hade nog inte spelat någon roll även om vi hade fått välja alla banor. Dom var bättre. Punkt.
OK, som sagt jag var offline hela förra veckan pga sjukdom. Ska ju funka lika bra som när vi körde via gamebattles förut. Då körde vi visserligen nästan uteslutande S&D, men man valde väl varranan bana eller nått. Doro eller Morlock har säkerligen bättre koll på hur det var upplagt. Vi får helt enkelt köra in oss på några banor...
Postad 02 February 2009 - 14:57
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
OK, som sagt jag var offline hela förra veckan pga sjukdom. Ska ju funka lika bra som när vi körde via gamebattles förut. Då körde vi visserligen nästan uteslutande S&D, men man valde väl varranan bana eller nått. Doro eller Morlock har säkerligen bättre koll på hur det var upplagt.
Vi får helt enkelt köra in oss på några banor...
Japp, det är ju grymt svårt att bli ett grymt bra lag på alla spelsätt och alla kartor. Sen är det ju faktiskt så att den individuella prestationen gör grymt mycket också. Men man kan absolut prestera bra mycket bättre än vad vi gjorde igår om man har ett bra teamwork. Sen är frågan om man vill lägga ner så mycket mer tid på COD4 när KZ2 kommer snart...vi får väl se.
Postad 02 February 2009 - 15:17
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
jag skrev också vilka banor jag ville spela och inte,, det var många som skrev förslag, men sen hände de ju inget mer,, finns ju massor förslag i den här tråden, sen va de ändå dom som bestämde bana och spelsätt
men som sagt, dom hade nog vunnit ändå för dom är ett starkare lag med troligtvis bättre kommunikation och bättre strategi än va vi har,, för vi hade inte nånting av dom två, sprang mest omkring ensamma som yra höns
Postad 02 February 2009 - 15:27
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
jag skrev också vilka banor jag ville spela och inte,, det var många som skrev förslag, men sen hände de ju inget mer,, finns ju massor förslag i den här tråden, sen va de ändå dom som bestämde bana och spelsätt men som sagt, dom hade nog vunnit ändå för dom är ett starkare lag med troligtvis bättre kommunikation och bättre strategi än va vi har,, för vi hade inte nånting av dom två, sprang mest omkring ensamma som yra höns 
yes, du har rätt andreas, du hade också skrivit förslag. Att det inte blev exakt dom som vi ville var väl i sånt fall mitt fel. Men jag fokuserade mest på att se till så att det inte blev dom banorna vi INTE ville. Och ingen av dom blev det ju heller. Håller helt klart med dig angående hönsen! Hahaha! Jag var kanske den som mest sprang omkring som en höna. Men det brukar å andra sidan aldrig vara en bra taktik att hålla ihop i grupp när man möter ett bättre lag. Då blir man bara "gruppslaktade". Nog om detta nu. Nu ser vi bara framåt mot RE5-demo idag och Killzone 2-demo på torsdag! Och hoppas på att [MHBB] tar hem segern i turneringen!!
Postad 02 February 2009 - 15:44
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Jo som sagt så var ju iden sådan från början att vi tillsamans skulle välja banor, eller 2st var och komma överens om den sista, men det kom inget direkt konkret förslag av er till oss/patrik888!?
När jag ett par timmar innan matcherna snackade med patrik888 om vilka banor det nu skulle spelas, så sa han att ni hade överlämnat detta valet till honom... aha ok tänkte jag då..
RE5 demo idag, vart, core??
Postad 02 February 2009 - 15:51
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Jo som sagt så var ju iden sådan från början att vi tillsamans skulle välja banor, eller 2st var och komma överens om den sista, men det kom inget direkt konkret förslag av er till oss/patrik888!?
När jag ett par timmar innan matcherna snackade med patrik888 om vilka banor det nu skulle spelas, så sa han att ni hade överlämnat detta valet till honom... aha ok tänkte jag då..
RE5 demo idag, vart, core??
Kan vi inte lägga ner bansnacket nu? Vi/jag sa från början bara vilka vi INTE ville lira och sen fick jag 30 min före match ett PM på playstation-3.se ett förslag på banor. Hade några av oss haft några synpunkter så hade vi ju faktiskt kunna sagt till i lobbyn också. Punkt. RE5-demo på EU PSS! No need of Qore.
Postad 02 February 2009 - 15:54
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Kan vi inte lägga ner bansnacket nu? Vi/jag sa från början bara vilka vi INTE ville lira och sen fick jag 30 min före match ett PM på playstation-3.se ett förslag på banor. Hade några av oss haft några synpunkter så hade vi ju faktiskt kunna sagt till i lobbyn också. Punkt.
RE5-demo på EU PSS! No need of Qore.
Jah absolut, det vara bara jag personligen som tyckte det kändes fel om ni var missnöjda, för jag hade ingen aning om detta-nog om det. Ok, trevligt med RE5 demo..
Postad 02 February 2009 - 16:15
Zdaarlight
-
Zdaarlight
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Dag får jag återkomma med. Men jag kan inte tis el ons iaf. l2ickard, morlock vilken dag passar er? Torsdag kväll?
Jag kan de flesta dagarna efter 19,00. Annars spelade ni väldigt bra, något jag själv tyvärr inte gjorde. Dessvärre är ni alldeles för snälla för att klaga så jag får tyvärr inte droppa alla mina ursäkter ;(. Lovar dock bättring till nästa gång.
Postad 02 February 2009 - 16:42
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Kan inte lova att jag kan på torsdag, kanske blir en fjälltripp nu på onsdag eller torsdag...beror på vädret. Isf kan jag först på söndag. Men om Doro kan nu på torsdag så kan han spela istället för mej så kan ni även ha med snin93 igen.
Annars är väl söndag kväll en kväll det borde passa för alla? Tycker vi skall försöka spela med samma lag så länge det går, iom att det gick riktigt bra igår. Vad säger swed om söndag kväll runt 21?
Postad 02 February 2009 - 18:49
Salakingen
-
Salakingen
-
Lärjunge
-
-
285 inlägg
Hallå
När har MHBA nästa match ??
Tyvärr missade jag tiden i går.
Tur att Britt fick ihop ett lag till slut !!
Mvh
Reserven
Postad 02 February 2009 - 20:58
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Annars är väl söndag kväll en kväll det borde passa för alla? Tycker vi skall försöka spela med samma lag så länge det går, iom att det gick riktigt bra igår. Vad säger swed om söndag kväll runt 21?
Det tror jag funkar bra, ska kolla upp det helt, och sedan så skriver jag här..
Postad 03 February 2009 - 10:06
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Hallå
När har MHBA nästa match ?? Tyvärr missade jag tiden i går. Tur att Britt fick ihop ett lag till slut !!
Mvh Reserven
No more games for us dude. Vi fick smisk och är utslagna ur turneringen.
Postad 03 February 2009 - 12:56
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Vilken tråkig turre, en förlust sen är det slut?!
Jaja, man hade väl kanske inte hunnit spela klart den annars innan KillZone2 släpps?
Postad 03 February 2009 - 12:58
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Vilken tråkig turre, en förlust sen är det slut?!
Jaja, man hade väl kanske inte hunnit spela klart den annars innan KillZone2 släpps?
Mm, jag tror att man la upp den så här för att alla matcher skulle hinna spelas klar innan KZ2-releasen. D v s, det var ju slutspel direkt. Vi åkte ur i kvartsfinalen men [MHBB] är nu i semifinal.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|