Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N900 *

7894 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 January 2010 - 02:31

tokigt
  • tokigt
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

Hur använde du din 900 gentemot E72?
Eftersom jag får ut 2-3 dar med 900 så har jag inga problem med batteritiden för min del.
Jag är bara nyfiken hur ni kan tömma den på ström på enbart någon timme. :-)

Alarmet ringer 06,15 då rycker jag ut laddaren.

ifrån 08.30 så e det mp3 över fm sändaren som gäller fram till 15,30 där i mellan bara lättare surfning och max en timmas telefon tid.

16,30 till 20 ca så e det pilla i terminalen små surfa över wlan lite musik över 3,5 utgången till steron hemma.....

vid ca 22 måste jag ladda... känns ändå helt ok....

+ så klart ca 10 sms över dagen, mms kommer säkert :-p

Postad 02 January 2010 - 10:08

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

Värdelös. Får max 0.79 meter trots att jag testat från närmare 2 meters höjd.

Du har inte rätta knycken, mitt rekord är 1,5m :)

Postad 02 January 2010 - 10:42

Unregistered86d0fe55
  • Unregistered86d0fe55
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
jag åkte ifrån jkpg till sthlm tar ca 3 timmar full laddat när vi åkte då streamade jag nrj at the club hela vägen samt hade fm sändare på när jag var framme så hade minst halva batteriet gått men jag tyckte det va sjukt å kunna sreama så hela vägen kanske hade 15 buffringar men på 3 timmar så inget jobbigt! :)

Postad 02 January 2010 - 11:55

Icee
  • Icee
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0

jag åkte ifrån jkpg till sthlm tar ca 3 timmar full laddat när vi åkte då streamade jag nrj at the club hela vägen samt hade fm sändare på när jag var framme så hade minst halva batteriet gått men jag tyckte det va sjukt å kunna sreama så hela vägen kanske hade 15 buffringar men på 3 timmar så inget jobbigt! :)

Jag håller på och ta e-kort. Under tiden vi övningskör så streamar jag Radio 107,5 Dance med fm sändare. Efter 6h har jag ca 1/4 av batteriet kvar. Inte så farligt många buffringar heller.

Har hunnit ha på laddaren någon gång också men de så jäkla känslig för störningar då om man inte har den rätt riktad.

Redigerat av Icee, 02 January 2010 - 11:58.

Postad 02 January 2010 - 12:37

Unregistered0bc070f3
  • Unregistered0bc070f3
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Jag håller på och ta e-kort. Under tiden vi övningskör så streamar jag Radio 107,5 Dance med fm sändare. Efter 6h har jag ca 1/4 av batteriet kvar. Inte så farligt många buffringar heller.

Har hunnit ha på laddaren någon gång också men de så jäkla känslig för störningar då om man inte har den rätt riktad.

Tycker det låter som att batteritiden är riktigt bra!

Postad 02 January 2010 - 17:45

Iceman76
  • Iceman76
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Tjenare!
Någon som vet om det går att byta meddelandesignal/ringsignal och isåfall hur..?

Mvh S.P

Postad 02 January 2010 - 17:49

thompalainen
  • thompalainen
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Gå in på Inställningar och Profiler, så har du Ringsignal och SMS-signal där om du bläddrar ner lite.

Ursäkta att jag säger det, men ni har fan gräslig musiksmak som lyssnar på såna där skitradiokanaler.

Postad 02 January 2010 - 18:10

Icee
  • Icee
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0

Gå in på Inställningar och Profiler, så har du Ringsignal och SMS-signal där om du bläddrar ner lite.

Ursäkta att jag säger det, men ni har fan gräslig musiksmak som lyssnar på såna där skitradiokanaler.

Jag är allätare. Men jag vill inte ha rock, hårdare musik då jag kör. Dessutom förstör folk den musik på alla fester man är på.
Jag antar du är sådan som vill lyssna på musik som In flames, då måste jag säga jag spyr då jag hör det.
Låt folk lyssna på vad man vill, påpeka inte det är dåligt.

Postad 02 January 2010 - 19:13

Pu1ver
  • Pu1ver
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Lägger till en egen MP3 ringsignal, "inställningar- profiler"
men när jag ska lägga till en signal till så ersätts den tidigare tillagda filen med den nya.
is it a bug or a feature?
Testade att flytta hela mappen "ljudklipp/ringtones" för att tömma listan från standardsignaler.
listan blev tom sånär som på "beep" och "nokia tune" men jag kan fortfarande bara lägga till EN personlig ringsignal...
nån mer som har samma problem, eller ska man flasha om den?

Redigerat av Pu1ver, 02 January 2010 - 19:14.

Postad 02 January 2010 - 19:34

Rutger_J
  • Rutger_J
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

men när jag ska lägga till en signal till så ersätts den tidigare tillagda filen med den nya.

Är det inte det du vill göra?
De ska vara så... Du slipper flasha. ;-)
Det viktiga är att du har singnalen antingen i telefonens minne eller på minneskortet.

Redigerat av Rutger_J, 02 January 2010 - 19:37.

Postad 02 January 2010 - 20:23

Pu1ver
  • Pu1ver
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Nej det är inte så jag vill göra, jag vill få in fler än en personlig signal i listan för att själv sen kunna välja.
OK. om man hade haft 20 "platser" i listan så man snabbt och enkelt kan byta signaler, nu blir det betydligt fler knapptryckningar. innan man har valt sin signal.
Gillar inte att jag är låst med listan med crappiga standardsignaler.

En annan grej jag inte gillar är att det inte finns en logg över samtal.
I listan över senaste samtalen ser man bara det senaste samtalet med en specifik kontakt.
Om jag har ett missat samtal från sambon och väljer att ringa upp så kan jag sen inte gå tillbaka å se när det missade samtalet ägde rum.
Inte heller samtalslängd redovisas.

Postad 02 January 2010 - 21:07

Rutger_J
  • Rutger_J
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Nej det är inte så jag vill göra, jag vill få in fler än en personlig signal i listan för att själv sen kunna välja.
OK. om man hade haft 20 "platser" i listan så man snabbt och enkelt kan byta signaler, nu blir det betydligt fler knapptryckningar. innan man har valt sin signal.
Gillar inte att jag är låst med listan med crappiga standardsignaler.

Testa att skriva en egen lista, filen som du ska skriva till är denna "/home/user/.user-ringtone"

Postad 02 January 2010 - 21:22

Pu1ver
  • Pu1ver
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
tack för tipset.. tyvärr funka det inte, men det var ju givetvis värt ett försök!.
trevligt att det ÖHT finns möjligheter att påverka systemet "inifrån" :blink:

Postad 02 January 2010 - 21:33

Rutger_J
  • Rutger_J
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

tack för tipset.. tyvärr funka det inte, men det var ju givetvis värt ett försök!.
trevligt att det ÖHT finns möjligheter att påverka systemet "inifrån" :blink:

Jag har testat nu..
Tyvärr kan det bara finnas en fil hänvisning i denna fil. :-(

Postad 02 January 2010 - 21:52

Pu1ver
  • Pu1ver
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
ok jag kom fram till ungefär samma slutsats.
tråkigt, men som sagt värt ett försök.

Postad 02 January 2010 - 22:12

SRICE
  • SRICE
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
betsällde min InvissibleSHIELD från dustin eftersom zagg var så sega på att få hit det. var inga som helst problem att få dit det, valde dock bara "dispay" eftersom det käns rätt onödigt med fullbody på denna lur.

knepet är att använda MYCKE vettska, ha väl upplyst så man ser och se till att det är rent, lägg en ren kökshandduk på köksbordet som underlag, tog max 15min för mig att få det att sitta bra.

Dessverre var jag inte helt nöjd. hatade den ibörjan pga den extra friktionen men man mande dig lite med det så nu funker det bra, men det fastnar också lite mer smutts på och det är något svårare att tvätta bort det så jag tänker byta till ngt annat. Men det är nog en smaksak.

Fick nyligen min fullbody nu också om ngn är intresserad av att köpa den för en hundring.

Bor i Haninge.

Postad 02 January 2010 - 22:40

matte_amal
  • matte_amal
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Va faaan gör alla människor? Har alla krupit in i mumindalen och gått upp i rök?????

Jag är personligen jävligt tyst pga att jag väntar på N900 nr 2, lär ta extra tid nu eftersom att det är jul, nyår och massa annan kristen skit :/

Tjenare!
Någon som vet om det går att byta meddelandesignal/ringsignal och isåfall hur..?

Mvh S.P

Ta inte illa upp, men hur kan man köpa en N900 och inte ens ha tillräckligt undersökande sinne för att hitta hur man ändrar ringsignal?

Redigerat av matte_amal, 02 January 2010 - 22:52.

Postad 03 January 2010 - 11:28

Iceman76
  • Iceman76
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Tack för svaret! Grejen var att jag hade varit inne där ett antal ggr men inte sett att man kunde scrolla ner... klantigt som fan kanske, men nu vet jag.

Postad 03 January 2010 - 15:30

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0

Hur använde du din 900 gentemot E72?
Eftersom jag får ut 2-3 dar med 900 så har jag inga problem med batteritiden för min del.
Jag är bara nyfiken hur ni kan tömma den på ström på enbart någon timme. :-)

Jag fick för mig att det var 1200 mAh på N900an men hade visst fel :blink:

Anyway, så här såg mitt användande ut på N900an (3G aktiverat):
07.30: Drar ut laddaren
08.00: Första synken sker mot 5 st epostkonton och fortsätter varje timme (varav ett exchange-konto)
08.30-08.55: Lyssnar på musik
--Småleker lite med mobilen lite då och då, inte speciellt mycket
--Synkar väderwidget var 4:e timme (Utan GPS)
--Pratar i telefon i cirka 30-60min under en laddning
--Skickar kanske 5-10 SMS
18:00 är batterierna slut...

E72 (Exempel från igår till idag)
Dag 1:
13:00 - Ut ur laddning
--Surfat kanske 2h
--Pratat i telefon i kanske 2h
--skickat kanske 20 sms
--skickat 5-10 mail
--Online via Nimbuzz i cirka 30 min
--WLAN aktiverat i cirka 60 min
--Telefonen är online hela tiden
--Widgets på (vHome) som synkar vädret och rssfeeds varje timme
22:00: Mailsynk slutar
Dag 1 kl 04.00:
- Går och lägger mig, 6 av 7 batteripluppar kvar

Dag 2 kl 15:28 (idag):
- 08.00 startade synkningen av mail varje timme igen (5 konton)
- Pratat i telefon i cirka 10 min
- Skickat cirka 4 sms
- svarat på 2 mail
- Surfat 30 min via WLAN
- Widgets på (vHome) som synkar vädret och rssfeeds varje timme
- Batteristatus, 5 av 7 pluppar kvar.

Redigerat av tha_neo, 03 January 2010 - 15:31.

Postad 03 January 2010 - 16:20

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
tja. tänkte kolla lite svtplay livesändning. men det är ju totallt otittbart. verkar ju inte gå att öppna livesändningen i den inbyggda mediaspelaren. fungerar inte att köra inställningar och mediaplayer.

börjar bli lite besviken på flashspelaren. någon som lyckats få det användbart?

sedan kollade jag plugins för webläsaren. shockwave player 9,0. någon som hittat någon uppdatering här?

Redigerat av theclone, 03 January 2010 - 16:27.

Postad 03 January 2010 - 23:12

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

tja. tänkte kolla lite svtplay livesändning. men det är ju totallt otittbart. verkar ju inte gå att öppna livesändningen i den inbyggda mediaspelaren. fungerar inte att köra inställningar och mediaplayer.

Har för mig att det finns tips här i tråden om hur man bäst ska kolla på svtplay? Testa söka på "svtplay" inom tråden.

Edit: men det kanske var just det där med att köra inställningar och mediaplayer ser jag nu:

"Bästa sättet att kolla svtplay på är att välja "inställningar" på svtplay och sedan välja "länk för extern spelare" sedan windows media. Då funkar det perfekt och du kan ställa in volymen."

Redigerat av ConraDargo, 03 January 2010 - 23:14.

Postad 03 January 2010 - 23:19

tokigt
  • tokigt
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

Har för mig att det finns tips här i tråden om hur man bäst ska kolla på svtplay? Testa söka på "svtplay" inom tråden.

Edit: men det kanske var just det där med att köra inställningar och mediaplayer ser jag nu:

"Bästa sättet att kolla svtplay på är att välja "inställningar" på svtplay och sedan välja "länk för extern spelare" sedan windows media. Då funkar det perfekt och du kan ställa in volymen."

Suger fortfarande för mig... laggar och buffrar, spelar ljud men kör stillbilder,,,,, faktiskt riktigt besviken över dessa grejer med just webtv streaming.......

Postad 03 January 2010 - 23:38

otto zx-7r
  • otto zx-7r
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
när kommer pr 1.1 ???

jag vill ha min lur igår ...........

tråkiga är ju att den troligen kommer efter v3 eftersom att "TRE" ska få den då!!!!!!
eller har någon nått nytt på den fronten ???

Postad 04 January 2010 - 00:11

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

när kommer pr 1.1 ???

Den här månaden. Jag tror inte att något exakt datum är satt.

Postad 04 January 2010 - 00:31

Unregistered86d0fe55
  • Unregistered86d0fe55
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
jag e oxå besviken på streamingen! Jag vet när jag körde winmobile så funkade skyfire web läsare mycket bra men den körde mycket mindre skarp bild men inget som man stördes av men när man körde internet explorer mobile så gick det lika knackigt som på n900:an... :)
Jag skulle vilja kunna ställa in så man inte få så skarp bild och det flyter på mycket bättre! För det spelar ju ingen roll om man kör wlan eller 3g hackar i båda lägena... :)

Postad 04 January 2010 - 00:43

Alien08
  • Alien08
  • Lärjunge

• 268 inlägg
  • 0

Jag är personligen jävligt tyst pga att jag väntar på N900 nr 2, lär ta extra tid nu eftersom att det är jul, nyår och massa annan kristen skit :/

Ta inte illa upp, men hur kan man köpa en N900 och inte ens ha tillräckligt undersökande sinne för att hitta hur man ändrar ringsignal?

Jo inte lika mycket aktivitet i denna tråden längre kan ju ha lite att göra med att folk tröttnat på att vänta jag gjorde det iaf och köpte en HTC HD2 som jag är jäkligt nöjd med, otrolig kvalitets känsla och allt bara fungerar snabbt och smidigt.

Överger N900 nu får bli till att vänta på Maemo 6 istället då borde plattformen mognat betydligt och många av de barnsjukdomar som beskrivs vara ur världen.

Postad 04 January 2010 - 01:05

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Alien08

Nog har du tur då för HD2 verkar ju ha duktigt mycket buggar om man läser i forum iaf..

En kompis har en HD2 och den har då sin beskärda del av buggar

Postad 04 January 2010 - 01:09

Alien08
  • Alien08
  • Lärjunge

• 268 inlägg
  • 0

Alien08

Nog har du tur då för HD2 verkar ju ha duktigt mycket buggar om man läser i forum iaf..

En kompis har en HD2 och den har då sin beskärda del av buggar

Jo läst om några som haft en del buggar jag har dock inte upplevt något än mycket nöjd tyvärr känns det som att N900 lider av än fler buggar för tillfället vilket iof är förståeligt då det ändå är en förhållandevis ny plattform råder ingen tvekan för att Maemo har framtiden för sig annars.

Iaf för mina behov för tillfället passar HD2:an utmärkt ska dock ändå följa era erfarenheter med N900 vem vet kanske blir en sån också lite senare :-), har ju en TG01 också hehe

Postad 04 January 2010 - 01:31

Unregistereddacb5a1e
  • Unregistereddacb5a1e
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Någon som har testar ecoach ?? Verkar vara en bra app. Den vill inte fungera med min gamla bluetooth polar hjärt censor.

//A

Postad 04 January 2010 - 01:41

Unregistered86d0fe55
  • Unregistered86d0fe55
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
jag kan säga att touch:en känns mycket bättre på n900 än winmobil samt att du har en kamera man kan ta kort med ,tv-ut,fm-sändare,webläsare som är mycket snabbare å bättre!

Postad 04 January 2010 - 07:37

pivic
  • pivic
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
BarrioSquare till N900 ger möjlighet att köra Foresquare! Mer här.

Ja, jag längtar efter min N900:a. Tre, kom igen!

Postad 04 January 2010 - 08:57

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
NU så är det på riktigt - nu har jag lagt en beställning på mobilen och därmed verkligen bestämt mig :) Började med att köpa ett skärmskydd för en månad sedan, sedan skrev jag upp mig på Pu1vers lista för att köpa in mobilfickor och nu känner jag att jag även kan ta det sista steget ^^ Det är den här modellen som jag vill ha.

Postad 04 January 2010 - 08:59

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0

NU så är det på riktigt - nu har jag lagt en beställning på mobilen och därmed verkligen bestämt mig :) Började med att köpa ett skärmskydd för en månad sedan, sedan skrev jag upp mig på Pu1vers lista för att köpa in mobilfickor och nu känner jag att jag även kan ta det sista steget ^^ Det är den här modellen som jag vill ha.

Bara att gratulera!

Postad 04 January 2010 - 09:38

thompalainen
  • thompalainen
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Hm, helt plötsligt så vägrar nu Mediespelaren på min maskin att hitta några låtar eller videofiler. Internetradiostationer finns kvar.
De går att öppna en och en om jag går in via filhanteraren, men mediespelaren visar noll och "(Inga låtar)".
Har testat att både starta om och plocka ur batteriet i några minuter, men ingen bättring.

Edit: Det var tydligen installationen av nya codecs som knullade sönder hela mediedelen.

Redigerat av thompalainen, 04 January 2010 - 09:43.

Postad 04 January 2010 - 13:33

e_kjellgren
  • e_kjellgren
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Då var enheten tillbakaskickad pga repor i skärmen, samt Invisible Shield beställt från Zagg (med 20% koden)

=/

Postad 04 January 2010 - 13:50

A_ma
  • A_ma
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Är det nån som fått det att funka med N900'an som modem?
Får det varken att fungera med USB-sladden eller blåtand.
Internetanslutningen fungerar kalas i telefonen men det är alltså att använda den som modem till min pc som jag kör PC-Suite på som inte fungerar. Jag har Telia och det har ingen betydelse om jag väljer TELIA Sweden som operatör eller om jag konfar uppkopplingen manuellt.

Postad 04 January 2010 - 17:15

Crockett
  • Crockett
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Har nu lekt lite ytterligare med en N900.

Tänkte berätta för er som är nybörjare precis som jag när det gäller linux och smartphones hur jag upplevde den.

Det jag gjorde: Surfade, lyssna på musik, såg på film, skrev sms, lekte med inställningar, hoppade omkring in menyerna för att få en känsla för gränssnittet och testade lite multitasking.

Min intryck:
Reptilsnabb när man skiftar program och surfar.
Fantastisk bekväm surf, inte som någon mobil jag surfat på förut utan surf på riktigt (ser ut som på en dator).
Grymt fin skärm.
Behagligt gränssnitt som inte alls var så svårt att orientera sig i som jag trodde.
Inte så ologisk som vissa sagt när man använder sig av standard inställningar eller bara tittar omkring.
Riktigt skön att hålla i och grymt tangentbord att skriva på.
Funkade kanon bra att surfa in på youtube söka upp en låt och lyssna på, sen vidare ut och surfa. Drog även igång ett spel och testade lite samtidigt.
Helhetsintryck från mig är en 10/10

Vill dock notera att jag testade inte att installera något program, lekte inte med något mailprogram.
Testade inget avancerat, jag höll mig till basic saker som en normalanvändare gör med en multimediapryl som denna :)

Vill även tillägga att jag har inte skrivit in något negativt då jag bara testade den i 15-20 minuter och under den tiden inte stötte på några problem eller något negativt. Jag är säker på att något hade varit fel eller dåligt om jag haft mer tid på mig :lol:

Redigerat av Crockett, 04 January 2010 - 17:26.

Postad 04 January 2010 - 18:15

Icee
  • Icee
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0

Är det nån som fått det att funka med N900'an som modem?
Får det varken att fungera med USB-sladden eller blåtand.
Internetanslutningen fungerar kalas i telefonen men det är alltså att använda den som modem till min pc som jag kör PC-Suite på som inte fungerar. Jag har Telia och det har ingen betydelse om jag väljer TELIA Sweden som operatör eller om jag konfar uppkopplingen manuellt.

Provade snabbt här hemma snabbt med Pc Suite. Valde bara min finska operatör och anslöt. Funka utmärkt de 5min jag prova. Maxa linan med den hastighet jag har också.
Har Xp på datorn jag prova om de nu kan ha någon betydelse.

Postad 04 January 2010 - 19:48

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Då var enheten tillbakaskickad pga repor i skärmen, samt Invisible Shield beställt från Zagg (med 20% koden)

=/

Min skickades också tillbaks idag. Har inte fått skärmskyddet än men det dyker förhoppningsvis upp innan jag får en ny N900 om ca en vecka.

Postad 04 January 2010 - 20:11

floffe
  • floffe
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Är det någon som testat mobila SVT Play ännu? http://svtplay.se/mobil kan ju mycket väl funka bättre än den vanliga varianten.

Postad 04 January 2010 - 20:19

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0

Är det någon som testat mobila SVT Play ännu? http://svtplay.se/mobil kan ju mycket väl funka bättre än den vanliga varianten.

Jag har med min N97'a borde inte va nån större skillnad, Kör med Telenor turbo3g funkade skit bra hos mig buffrade 2 gånger ca 1-2 sec båda gångerna och då kollade jag ett avsnitt av "på spåret" bara för att testa.

Postad 04 January 2010 - 23:16

tokigt
  • tokigt
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

samma kassa :o

Postad 05 January 2010 - 00:14

MagnusBio
  • MagnusBio
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Den fungerar sämst.
Den icke mobila varianten i mediaspelaren (ej flash) är bäst och fungerar bra

Postad 05 January 2010 - 01:56

A_ma
  • A_ma
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Provade snabbt här hemma snabbt med Pc Suite. Valde bara min finska operatör och anslöt. Funka utmärkt de 5min jag prova. Maxa linan med den hastighet jag har också.
Har Xp på datorn jag prova om de nu kan ha någon betydelse.

Hmmm!
Undrar om det kan bero på versionen av PC-Suite. Jag installerade 7.1.40.1 men jag har för mig att jag läst nånstans att det var nån äldre version som skulle fungera bättre med N900'an. Kör för övrigt oxå XP.

Postad 05 January 2010 - 12:04

devileye86
  • devileye86
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Någon som kan få tag i red alert spelet

red alert!

Postad 05 January 2010 - 12:39

pivic
  • pivic
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Verkar som att första appen för att MMS:a finns här; har själv ännu ingen N900, så har inte testat.

Postad 05 January 2010 - 13:15

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Jag misstänker att en fungerande klient för spotify närmar sig. Översättningsarbete pågår för tillfället och ny version av qtify kommer att släppas senare i veckan. Jag ser fram emot att testa den!

Postad 05 January 2010 - 16:41

Clob
  • Clob
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Har någon fått sina Zagg levererade än av de som skeppades den 17 december (halva priset dealen)?

Jag bor i Stockholm och har iaf inte fått min beställning än!
Har både pratat med posten och lagt ett "Supportärende" hos Zagg...

Postad 05 January 2010 - 17:17

Xenom
  • Xenom
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Nokia shop är ju verkligen under all kritik.. Går man in på n900 sidan står det "Beställ nu, leverans före Jul" .. Ja det får man ju verkligen hoppas!! Är ju ff 320 dagar tills dess...

Postad 05 January 2010 - 18:36

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Har någon fått sina Zagg levererade än av de som skeppades den 17 december (halva priset dealen)?

Jag bor i Stockholm och har iaf inte fått min beställning än!
Har både pratat med posten och lagt ett "Supportärende" hos Zagg...

Inte jag heller men jag lugnar mig ett tag. Har varit en massa röda dagar sedan 17/12. Ha lite is i magen!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.