Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Toshiba HD-EP30, HD-EP35 HD DVD

1570 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 januari 2008 - 11:36

Big-Mamba
  • Big-Mamba
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Ligger det en HDMI kabel i lådan också?
På EP30:n

Redigerat av Big-Mamba, 23 januari 2008 - 11:37.

Postad 23 januari 2008 - 15:08

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Va nere på MediaMarkt här i stan idag o snacka med dem. (Norrköping)
De fick fick brev ifrån Toshiba idag gällande nya erbjudandet.
De kommer ta under 2000kr för EP-30in räknar de med.

De väntar bara på att få in dem i lager så kommer de börja köra erbjudandet.
Han visste inte vilka 4 filmer som ingick. Men fick bekräftat iaf att de ingick

Han kom dock inte ihåg priset i huvudet för EP-35an så de kunde han inte svara på.
Men ja ska höra med honom ASAP igen.

Låter helt underbart! Vore grymt om du kunde kolla priset för EP35an också!! Vågar man hoppas på 2990...? :)

Postad 23 januari 2008 - 15:56

Dave R
  • Dave R
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0
Såhär med facit i hand så kunde man alltså ha väntat en månad med köp av sin HDDVD-spelare

Postad 23 januari 2008 - 16:52

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Kan du kolla om man får med filmer med EP35 oxå. Tackar på förhand för din hjälp. :)

Postad 23 januari 2008 - 17:00

FiRREN
  • FiRREN
  • Lärjunge

• 444 inlägg
  • 0
Blir en EP-30 helt klart :)

Postad 23 januari 2008 - 17:03

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Expansys säljer ju en XE-1:a för 4400 nu rätt billigt för den, inte för att jag skulle handla
därifrån de har dyr frakt med!!

Blir nog en EP35:a här, hoppas på ett fett reklam blad från Media Markt med 2990 och
4 filmer i lådan hehe!!

Postad 23 januari 2008 - 18:51

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 0
För 3000 kr åker jag och köper en EP35 direkt (även om jag hellre har en A35).

Postad 23 januari 2008 - 18:57

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2 523 inlägg
  • 0
faan nu är ju frågan om man kanske skulle ta en EP30 istället, om den bara kostar 2000:-.... nä jag vill sjutton ha 5,1 analoga utgångar, är ju nästan bara för ljudet jag köper en, annars duger ju egentligen addonen.
men sjutton, nu får dom ta o sänka fort för jag vill ha en NU!!!

Postad 23 januari 2008 - 19:21

Doublefix
  • Doublefix
  • Lärjunge

• 366 inlägg
  • 0
Jag står i valet och kvalet mellan EP30 och EP35. Tanken är att jag skall ha den till jag har råd att köpa en Denon 3800 el. motsv. vilket gör att jag vill komma billigt undan. Skillnaden dem emellan tycks främst vara ljudet. Jag har inte en receiver som klarar HD-ljud och så kommer fallet att vara länge. EP35:an har analoga utgångar, men vad är det egentligen som går att få ut genom dem? Det tycks om det är DD+ och DTS-HD genom de analoga utgångarna, men stämmer det? Eller är det en nermixning till DD/DTS och därefter omvandlat till analogt? Är det det senare kan jag lika gärna ta en EP30, som såvitt jag förstår lämnar nermixat digitalt. AreaDVD recensionen tycks därtill mena att skillnaden mellan DD+ /DTS-HD och DD/DTS är som CD och SACD och då är frågan om det är mödan värt att betala mer (hur mycket?) för en EP35 plus tre par av juste rca-kabel.

Eller kortfattat. Vad går att få ut ur EP35:ans analoga utgångar?

Postad 23 januari 2008 - 21:52

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Jag står i valet och kvalet mellan EP30 och EP35. Tanken är att jag skall ha den till jag har råd att köpa en Denon 3800 el. motsv. vilket gör att jag vill komma billigt undan. Skillnaden dem emellan tycks främst vara ljudet. Jag har inte en receiver som klarar HD-ljud och så kommer fallet att vara länge. EP35:an har analoga utgångar, men vad är det egentligen som går att få ut genom dem? Det tycks om det är DD+ och DTS-HD genom de analoga utgångarna, men stämmer det? Eller är det en nermixning till DD/DTS och därefter omvandlat till analogt? Är det det senare kan jag lika gärna ta en EP30, som såvitt jag förstår lämnar nermixat digitalt. AreaDVD recensionen tycks därtill mena att skillnaden mellan DD+ /DTS-HD och DD/DTS är som CD och SACD och då är frågan om det är mödan värt att betala mer (hur mycket?) för en EP35 plus tre par av juste rca-kabel.

Eller kortfattat. Vad går att få ut ur EP35:ans analoga utgångar?

Here you go (saxat från Hifi-klubben):

Inbyggd dekoder för HD-ljud och avancerade möjligheter

HD-EP35 har analoga 5.1-utgångar och inbyggd dekoder för de nya, högupplösta ljudformaten Dolby Digital Plus och DTS-HD, samt de välkända Dolby Digital och DTS. Du kan alltså få HD-ljud i 5.1 kanaler med alla hemmabiografer. Har du någon Denons bättre förstärkare av senaste generation – till exempel AVR-2808 – får du ännu större möjligheter. Du kan nämligen överföra det högupplösta flerkanalsljudet i digital form via HDMI-utgången. På så sätt kan du få ända upp till 7.1-kanalsljud i okomprimerat format (Dolby TrueHD). Detta är 100 % identiskt med filmstudions masterinspelning. Bättre kan det inte bli!

http://www.hifiklubb...elare_svart.htm

Edit: hehe, de lär inte sälja såååå många spelare för 4990:- just nu... :P

Edit2: hmm, de måste skrivit fel, för visst får man ut även Dolby True HD via de analoga utgångarna. Inte bara DD+ och DTS HD.

Redigerat av ajzman, 23 januari 2008 - 22:01.

Postad 24 januari 2008 - 01:13

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

• 807 inlägg
  • 0
HiFi-klubben har förstås rört ihop det...

Dolby TrueHD är inte "okomprimerat", däremot är det förlustfritt (lossless). Det går alldeles utmärkt att ta ut det från de analoga utgångarna. Det enda du inte kan få ut på det sättet är full DTS HD, du får "bara" 1.5Mbps DTS (core), vilket dock är bättre än vanlig DTS på DVD.

Redigerat av HD-Ready, 24 januari 2008 - 01:14.

Postad 24 januari 2008 - 10:11

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

HiFi-klubben har förstås rört ihop det...

Dolby TrueHD är inte "okomprimerat", däremot är det förlustfritt (lossless). Det går alldeles utmärkt att ta ut det från de analoga utgångarna. Det enda du inte kan få ut på det sättet är full DTS HD, du får "bara" 1.5Mbps DTS (core), vilket dock är bättre än vanlig DTS på DVD.

Thanx HD-ready!

En annan tanke dock, visst kan EP35an bitstreama "DTS HD Master" via HDMI 1.3 --> HDMI 1.3 förstärkare? Endast ett fåtal HD DVD titlar som har DTS HD master iofs, men t ex Pans Labyrinth hade ju varit trevlig att testa till fullo! :)

Redigerat av ajzman, 24 januari 2008 - 10:12.

Postad 24 januari 2008 - 10:25

Doublefix
  • Doublefix
  • Lärjunge

• 366 inlägg
  • 0
Har jag förstått det rätt om det går att få ut alla ljudformat, utom DTS Master Audio (som spelaren inte klarar alls)ur de analoga utgångarna och inte nermixade versioner (Core) av dessa? Jag tycker det vore skam om det inte gick, men en sund skepsis har visat sig allt mer nödvändig inför ett köp. Hifi-klubbens hemsida ger jag inte mycket för i fakta hänseende. Många blev nog blåsta när där stod att Denon 2807 kunde skala upp.

Postad 24 januari 2008 - 15:22

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 0

Det enda du inte kan få ut på det sättet är full DTS HD, du får "bara" 1.5Mbps DTS (core), vilket dock är bättre än vanlig DTS på DVD.

Det kanske inte är så viktigt men det finns även 1.5 Mbps DTS på vanlig dvd... Det vanligaste är dock halfrate dts dvs 768 kbps.

Postad 24 januari 2008 - 16:27

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

• 807 inlägg
  • 0

En annan tanke dock, visst kan EP35an bitstreama "DTS HD Master" via HDMI 1.3 --> HDMI 1.3 förstärkare? Endast ett fåtal HD DVD titlar som har DTS HD master iofs, men t ex Pans Labyrinth hade ju varit trevlig att testa till fullo! :)

Jodå det ska gå bra, är dock inte säker på om du får ut 5.1 eller 7.1.

Postad 24 januari 2008 - 16:32

Doublefix
  • Doublefix
  • Lärjunge

• 366 inlägg
  • 0
Enligt specarna klara spelaren inte av DTS HD Master Audio. Hur skall den då kunna bitrema det?

Postad 24 januari 2008 - 16:47

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

• 807 inlägg
  • 0

Enligt specarna klara spelaren inte av DTS HD Master Audio. Hur skall den då kunna bitrema det?

Vilka specar? Om du går tillbaka till första sidan i den här tråden ser du att EP35 klarar DTS HD MA 7.1 digital bitstream. Observera att den BARA klarar att skicka det över HDMI, det finns ingen intern avkodning för DTS HD MA.

Postad 24 januari 2008 - 17:19

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 0

Vilka specar? Om du går tillbaka till första sidan i den här tråden ser du att EP35 klarar DTS HD MA 7.1 digital bitstream.

Var på första sidan står det att den klarar att skicka ut DTS-HD MA bitstream? Enligt specen på Toshibas hemsida står det att det endast är core-signalen som kan hanteras.

Postad 24 januari 2008 - 19:30

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

• 807 inlägg
  • 0

Vilka specar? Om du går tillbaka till första sidan i den här tråden ser du att EP35 klarar DTS HD MA 7.1 digital bitstream.

Var på första sidan står det att den klarar att skicka ut DTS-HD MA bitstream? Enligt specen på Toshibas hemsida står det att det endast är core-signalen som kan hanteras.

Inlägg #21 bl.a. Jag vet inte vilken Toshiba-sida du tittar på men på http://www.toshibahd...ey-features.cfm står det klart och tydligt att den klarar 7.1 digital bitstream.

Postad 24 januari 2008 - 21:42

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 0

Inlägg #21 bl.a. Jag vet inte vilken Toshiba-sida du tittar på men på http://www.toshibahd...ey-features.cfm står det klart och tydligt att den klarar 7.1 digital bitstream.

Läs vad jag skriver istället. Att den klarar 7.1 bitstream innebär inte att den klarar DTS-HD MA, förutom då core som innebär ett helt vanligt dts-spår.

På inlägg #21 står det inget om att den klara DTS-HD MA (mer än core som som sagt innebär ett vanligt dts-spår).

Redigerat av joakim99, 24 januari 2008 - 21:44.

Postad 24 januari 2008 - 22:01

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

• 1 113 inlägg
  • 0

Läs vad jag skriver istället. Att den klarar 7.1 bitstream innebär inte att den klarar DTS-HD MA, förutom då core som innebär ett helt vanligt dts-spår.

På inlägg #21 står det inget om att den klara DTS-HD MA (mer än core som som sagt innebär ett vanligt dts-spår).

Spelaren klarar inte internt att avkoda DTS-HD MA men kan skicka ljudformatet som bitstream till en receiver som avkodar ljudet precis som XE1 kan göra!
För att kunna lyssna på det så måste receivern stödja ljudformatet som t.ex. Onkyo 605.

Postad 24 januari 2008 - 22:06

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 0

Spelaren klarar inte internt att avkoda DTS-HD MA men kan skicka ljudformatet som bitstream till en receiver som avkodar ljudet precis som XE1 kan göra!

Är du säker på att den skickar DTS-HD MA som det är tänkt? Toshiba själva är mer än lovligt vaga på det området tycker jag. Visserligen finns det inte så många filmer som har DTS-HD MA men skall man köpa en ny hddvd i dagsläget så vill jag att den skall stödja de features som har funnits sedan dag ett format-specen...

Edit: PÅ toshibas brittiska hemsida står det att XE1 endast klara 5.1 core när det gäller DTS-HD MA, vad gäller egentligen?

Redigerat av joakim99, 24 januari 2008 - 22:09.

Postad 24 januari 2008 - 22:09

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

• 1 113 inlägg
  • 0

Är du säker på att den skickar DTS-HD MA som det är tänkt? Toshiba själva är mer än lovligt vaga på det området tycker jag. Visserligen finns det inte så många filmer som har DTS-HD MA men skall man köpa en ny hddvd i dagsläget så vill jag att den skall stödja de features som har funnits sedan dag ett format-specen...

Ja, den klarar av det...

Postad 24 januari 2008 - 22:12

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 0
Ok, märkligt att det inte står så på Toshibas hemsidor.

Postad 24 januari 2008 - 22:16

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Det står DTS-HD (Core)

Postad 24 januari 2008 - 22:18

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 0

Det står DTS-HD (Core)

Vilket är ungefär det jag har skrivit i inläggen ovanför. core är samma format som återfinns på dvd, mao inget HD-format.

Postad 24 januari 2008 - 23:10

Rabalder
  • Rabalder
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Det handlar nog bara om timmar innan priserna rasar.

I Tyskland har priserna rasat i dag och just nu ligger tex
EP10: 165€
EP30: 195€
EP35: 269€

http://geizhals.at/e...vhvhddvd&sort=p

Postad 24 januari 2008 - 23:48

Angelus
  • Angelus
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
-Är det bara ljudmässigt som skiljer mellan e1 och ep35? (min tv klarar inte 1080p,
annars skiljer väl det också!)

-Eller är den även bättre på uppskalning av vanlig dvd?

Postad 24 januari 2008 - 23:58

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

• 807 inlägg
  • 0

Ja, läs vad jag skriver så jag slipper upprepa det femtielva gånger. Vad den klarar att avkoda internt är en sak, bitstream en helt annan. Det är bara raw data som skickas över HDMI, spelar ingen roll vilket format det är.

Postad 25 januari 2008 - 06:24

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Det står DTS-HD (Core)

Vilket är ungefär det jag har skrivit i inläggen ovanför. core är samma format som återfinns på dvd, mao inget HD-format.

DTS core ja, som jag uppfattar det är DTS-HD Core ngt annat. Eftersom de skriver båda. Men jag kan ha fel

Postad 25 januari 2008 - 06:30

jummen
  • jummen
  • Lärjunge

• 361 inlägg
  • 0
Är inte DTS-HD Core vanlig DTS-HD som nerkonverteras till "vanlig" dts av spelaren innan det skickas iväg?

Postad 25 januari 2008 - 08:29

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0
I tidernas begynnelse var det vanligt att DTS på DVD utnyttjade 1,5Mbps (t.ex Saving Private Ryan) men på senare tid drog dom ner bitraten för att få plats med annat. Så på senare års DVD-releaser med DTS-spår har de oftast utnyttjat enbart 754kbps om jag inte minns fel. Därför tycker jag att ett DTS-HD core (1,5Mbps) judspår är ett "lyft" jämfört med DTS-spår på nyare DVD-släpp.

Postad 25 januari 2008 - 10:14

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0
Well, jag googlade runt och hittade detta, så nog verkar EP35 klara av att bistreama DTS HD Master alright (så länge man har en kompatibel reciever såklart...)! ;) :)

http://www.hometheat...o-dv-hd805.html

"Originally Posted by Dave Moritz
Thanks Robert for the information as it is very much appreciated.

I am going to keep the A35 on my list for a low cost solution. But I am going to seriously look at the XA-2 like you suggested, as long as it can do DTS-HD MA.

Are you sure the XA-2 will bitstream DTS-HD MA? I found the Toshiba page that said it only delt with DTS-HD core only. And Dolby Digital Plus, Dolby True HD and DTS is listed as 5.1 audio. I am assuming that all HDMI 1.3 can output 7.1 audio. So I guess it all boils down to audio capabilities. If I can get DTS-HD MA bitstream that great but since this is not my primary HD player and the format could be dead soon. I may have no problem getting the A35, but I am going to check out the AX-2 first.

Do you know how much the AX-2 is currently selling for? I think it used to retail for $999 but you would think the price has come way down by now. Especially with the A35's being dropped down to $299.

Dave,
If I was you, I would buy the A35 knowing that I will have a receiver that can decode DTS-HD MA. The A35 can pass through it's bitstream all of the advanced codecs including the one in question to a receiver like the 3808 that can do the decoding. IMO, it's the best cost effective move you can make. I have the XA-2 and just bought the A35 because it was the most bang for my buck as buying another XA-2 would cost me $599 instead of $270. I'm using the A35 to replace my XA-1 in my bedroom HT. Furthermore, if prices drop even further I'll probably buy another A35 as a backup unit due to what I think is going to happen with this format."

Redigerat av ajzman, 25 januari 2008 - 10:18.

Postad 25 januari 2008 - 10:47

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 0
Det låter lovande att den klarar att skicka alla ljudformat som bitstream. Nu är det bara att hoppas att priset kan droppa lite till.

Postad 25 januari 2008 - 11:03

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Det låter lovande att den klarar att skicka alla ljudformat som bitstream. Nu är det bara att hoppas att priset kan droppa lite till.

Yep, jag ska ut till IKEA i Kungens Kurva på söndag, så hade ju varit trevligt att ta sig en tripp till MediaMarkt då oxå. Men det är nog tveksamt om priserna sjunkit till dess...

Postad 25 januari 2008 - 11:18

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Som sagt, risken är rätt stor att vi får vänta tills efter den 31. Förmodligen börjar det hända saker efter helgen, 2-3feb. Den veckan kommer bli intressant.

Postad 25 januari 2008 - 12:15

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0
Släpps det HD DVD-filmer som har DTS-HD MA då? Det är ju knappt så att ens en bråkdel har Dolby TrueHD ens och desto mindre utbud av de med DTS-HD MA kan man tro.

Redigerat av Johan78, 25 januari 2008 - 12:15.

Postad 25 januari 2008 - 12:16

diabolo
  • diabolo
  • Mästare

• 3 548 inlägg
  • 0

Släpps det HD DVD-filmer som har DTS-HD MA då?

Finns en hel del inom EU...

Postad 25 januari 2008 - 12:23

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
T2 te x :)

sen har ju ca 25 % av alla HD DVD lossless så det är ju knappast en bråkdel
även om det är för lite !!

Redigerat av henke007, 25 januari 2008 - 12:26.

Postad 25 januari 2008 - 13:45

Doublefix
  • Doublefix
  • Lärjunge

• 366 inlägg
  • 0
Hifi-klubben skulle nog bli glad om någon upplyser för den att EP35 är bättre än vad de skriver på hemsidan.

EP35 på Hifi Klubben

"Har du någon Denons bättre förstärkare av senaste generation – till exempel AVR-2808 – får du ännu större möjligheter. Du kan nämligen överföra det högupplösta flerkanalsljudet i digital form via HDMI-utgången. På så sätt kan du få ända upp till 7.1-kanalsljud i okomprimerat format (Dolby TrueHD). "

"Audio-ut (RAW / PCM / analog):
Dolby Digital: ja / ja / ja
Dolby Digital Plus: ja / ja / ja
Dolby True HD: ja / ja / ja
DTS: ja / ja / ja
DTS HD: ja / ja / ja
DTS Master Audio: - / - / -
LPCM: - / ja / ja"

Möjligen också ringa upp Toshiba och säga att det manualen bör ändras då den i den inte någonstans anges att Master Audio är möjligt, bara TrueHD. Den som läser manualen kan ju omöjligen få intrycket att Master Audio fungerar, se t.ex. s. 31 där möjliga ljudkombinationer listas.

Manual (obs! A35)

Redigerat av Doublefix, 25 januari 2008 - 13:47.

Postad 25 januari 2008 - 20:30

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Möjligen också ringa upp Toshiba och säga att det manualen bör ändras då den i den inte någonstans anges att Master Audio är möjligt, bara TrueHD. Den som läser manualen kan ju omöjligen få intrycket att Master Audio fungerar, se t.ex. s. 31 där möjliga ljudkombinationer listas.

Manual (obs! A35)

Så sant så sant, inte direkt världens tydligaste manual det där...

Postad 25 januari 2008 - 20:38

Angelus
  • Angelus
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Han kom dock inte ihåg priset i huvudet för EP-35an så de kunde han inte svara på.

Jag var på MediaMarkt i Växjö idag och dom har sänkt EP30n till 2190, dom hade nog nyligen gjort det
för det hängde även en lapp om att dom tog 3290 kr.
Och jag frågade om dom kommer att få in EP35, men han kunde nästan garantera att dom inte
skulle ta in den.
Jag köpte en EP30 men jag skall avvakta en vecka med att öppna den och se om han talade sanning
35:an.

Redigerat av Angelus, 25 januari 2008 - 21:29.

Postad 25 januari 2008 - 22:44

Unregisteredd3e6445d
  • Unregisteredd3e6445d
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

Jag var på MediaMarkt i Växjö idag och dom har sänkt EP30n till 2190, dom hade nog nyligen gjort det
Och jag frågade om dom kommer att få in EP35, men han kunde nästan garantera att dom inte
skulle ta in den.
Jag köpte en EP30 men jag skall avvakta en vecka med att öppna den och se om han talade sanning

Medföljde det några filmer med spelaren och isåfall vilka filmer?

Postad 25 januari 2008 - 23:04

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0
Vafan, ska de inte ta in EP35an? På MediaMarkt i Kungens Kurva hade de flera st EP35or förra gången jag var där... Det var dock innan Warners utannonsering såklart, men man får hoppas att de kommer in ändå, nu när de sjunker i pris.

Postad 26 januari 2008 - 06:31

Angelus
  • Angelus
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

skulle ta in den.

Medföljde det några filmer med spelaren och isåfall vilka filmer?

Det är samma som innan, att man får skicka in en kupong till Toshiba.
Men jag har som sagt inte öppnat den, men jag tror inte det följer med någon i kartongen, dom
sa inget om att det skulle göra det.

Postad 26 januari 2008 - 12:25

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Erbjudandet med 5 filmer om man skickar in en lapp gäller till 31/1, först efter det lär det bli fyra i lådan.

Postad 26 januari 2008 - 14:35

Unregisteredd3e6445d
  • Unregisteredd3e6445d
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

Erbjudandet med 5 filmer om man skickar in en lapp gäller till 31/1, först efter det lär det bli fyra i lådan.

Japp, annars vore det ju inte helt fel med fyra i lådan och 5 filmer till om man skickar in en lapp :blink:

Postad 26 januari 2008 - 14:57

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Nej, men det känns inte så troligt. Men händer det slår jag till direkt. :blink:

Postad 27 januari 2008 - 13:31

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

• 1 266 inlägg
  • 0
Jag börjar ångra mitt byte från E1 till EP30. :/
Har ännu inte lyckats spela en enda av mina komboskivor utan problem. Allihopa får probem framåt slutet av filmen, först med "block" sen pauser och till slut så stannar de helt.

Visst, 1080p är fint osv. Men jag har ingen större glädje av det om jag samtidigt förlorar en del av filmsamlingen...

Redigerat av mr.keyser, 27 januari 2008 - 16:00.

Postad 27 januari 2008 - 15:59

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Prova skicka den på service.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.