Körde ett tag med sniper varianten, som man får när man klarar sista challengen på vapnen, och fan va oprecist sikte man hade då.
red dot FTW!
6 relaterade trådar
Postad 27 november 2007 - 13:15 Körde ett tag med sniper varianten, som man får när man klarar sista challengen på vapnen, och fan va oprecist sikte man hade då. red dot FTW! Postad 27 november 2007 - 13:30
Jag gillade Acog-siktet i ca 10 minuter. Sen gick det inte lira med det. Rödpunktsikte för hela slanten! Polaren som är med i hemvärnet har dessa sikten på deras AK4 och han säger att det inte går att missa med ett sådant på! ![]() Postad 27 november 2007 - 20:52 Postad 27 november 2007 - 20:54 Det kändes otroligt mycket som sina föregångare, på gott och ont. Snyggt, men väldigt scriptat, som vissa redan skrivit om här i tråden. Och irriterande att man fortfarande inte kan skjuta sönder saker. Varför går man runt med nattglasögon om man inte kan skjuta sönder en taklampa med ett automatvapen? Jag vill kunna blåsa ett hål genom en vägg med ett rpg och gå en annan väg, men det lär uppenbarligen dröja innan man kan det. jaja, man får väl ge sig på multi lite smått, då. Postad 27 november 2007 - 21:10 Du går in i Create a Class. Väljer det vapen du fått RDS till, när du trycker A på vapnet i listan så kommer du till en lista där du får välja "tillbehör" på vapnet, brukar vara Red Dot Sight, ACOG, Silencer och ibland Grip eller Grenade Launcher. Tryck A igen så får du välja Camo på vapnet, tryck A igen så har du specat klart ditt vapen. Ska väl tillägga också att man kan bara välja ett tillbehör man fått om man klarat en särskild challenge till ett visst vapen, vanligtvis det man använder just då när man klarar challengen. Får du t ex Red Dot Sight till AK47 så kan du inte använda det till W1200, utan bara till AK47. Hoppas du förstod det där, är inte så bra på pedagogiska förklaringar ![]() Redigerat av bananplanta, 27 november 2007 - 21:13. Postad 27 november 2007 - 21:18
tack, får testa imorgon ![]() Postad 27 november 2007 - 22:06 Som ni kanske har märkt har Nyluh inte varit inne på ett tag - jobbar otroligt mycket kväll nu och kommer göra det varannan vecka framöver. Så nästa vecka ses vi igen! ![]() Puss Postad 27 november 2007 - 23:27 MP vansinnigt kul och svårt som ******** när man är med SWE klanen och pangar, men har haft en streak med rätt många kills idag (hamnat med spelare lite lägre rankade än ni galningar i [SWE] som sover med ett öga öppet och vaknar skrikandes airstrike!!!) och sedermera låst upp en del, rewardsystemet gör mig helt galen av habegär. puss puss ![]() Postad 28 november 2007 - 12:43 ![]() Postad 28 november 2007 - 14:44 En annan sak jag tycker är lite trist är att spawnplatserna byts mellan lagen i matcherna. För det gör dom väl? Det blir aldrig möjlighet till en sån där skön spawnrape som ett bra lag kan få till i spel där spawn är fixerad. Jag får hoppas på lite nya MP-banor där det är lite mer öppen terräng. Postad 28 november 2007 - 14:44
Jess, och så börjar du om på rang 1. Kom igen Lifter, våga då ![]() Postad 28 november 2007 - 15:01 Jodå, det går. MEN om ett par spelar från ditt eget lag hamnar för djupt in i motståndarlagets spawn-område så byter motståndarlaget spawn-punkt. Tricket är alltså att stå en liten, liten bit ifrån motståndarlagets spawn-punkt och trycka tillbaks dem in i punkten. Tyvärr spawnar man ju på vissa banor ibland inne i rum med bara en utgång. Om ett helt lag hamnar där inne är omgången i stort sett avgjord. Hoppas att det INTE blir mer öppen terräng. Det blir ju i så fall bara sniperbanor, skittrist Postad 28 november 2007 - 15:07 Detta gör ju att det blir lite större variation på banorna när man dör. Dessutom är det en risk att man ändå alltid kan få någon i ryggen hela tiden vilket gör att man rör på sig desto mer. Inga fixerade spawnplatser för mig, nej tack! Postad 28 november 2007 - 15:53 I GoW är ju spawnplatserna fixerade, men där spelar jag bara kompisspel och om vi får in någon som spawn-"killar" så åker vederbörande ut fort som f-n från lobbyn. Postad 28 november 2007 - 16:11 Sen menade jag inte heller att banorna ska vara milsvidda öknar där det bara blir sniper vs sniper. Vad jag vill se är fler banor som tex pouring down där det är lite större variation på hur striderna kan ta sig uttryck. Postad 29 november 2007 - 05:33 Och jag måste säga jag är faktiskt riktigt nöjd, ca 6 timmar tog det. Körde Normal så det får bli Veteran någon gång i framtiden så man får lite achievments. Jag ger det en solklar femma i helhet saknade lite längd i singleplayer delen men det upphävs av multiplayer delen, grafiken och ljudet är i toppklass och storyn är faktiskt rätt hyffsad för att vara ett FPS, inget att klaga på måste jag säga. Det håller nog skitlänge över live också. Man kan ju sammanfatta det som Snubben på gameplay Ett multiplayer spel där singleplayer kampanjen är ett enda stort tränings läger för online delen. Postad 29 november 2007 - 22:39 Då blir jag ju av med min m1014! I've got but five words for you; From my cold dead hands! ![]() Redigerat av lifter, 29 november 2007 - 22:40. Postad 30 november 2007 - 17:41 Postad 30 november 2007 - 19:54 Då blir jag ju av med min m1014! Charlton Heston for president! ![]() Kanske smyger in ikväll o tar en match, om jag inte fastnar ed ölen som jag dricker just nu. ![]() Postad 02 december 2007 - 11:59 Frag out! Grenade! Grenade! Flash out! Planting claymore! Frag out! Frag out! Grenade! Hoooaaa!!! ![]() Redigerat av bananplanta, 02 december 2007 - 12:00. Postad 02 december 2007 - 13:45 'Did you just meow at me?' Följt av en deeeel skratt, haha. Måste fasen spela ikväll. Nån mer som kör från typ kl 21? Postad 02 december 2007 - 13:48 ![]() ![]() ![]() JUst nu är jag mest bakis och försöker få mig själv att åka till mamsen som jag lovat. Är jag lite mer på G ikväll så loggar jag in och pepprar! Postad 02 december 2007 - 23:26 Sen vet jag inte om jag vågar mig in alls, då jag säkerligen är sämst just pga knapert med spelande. Det tar att ligga på topp. ![]() Postad 03 december 2007 - 07:36
Ja säkert ![]() ![]() Postad 04 december 2007 - 12:33 Har det blivit nåt på senare tid eller har [SWE] runnit ut i sanden? Läts goodis! Postad 04 december 2007 - 14:00 Men det är helt klart mindre folk som spelar nu när "nyheten" har lagt sig lite. Själv hinner man inte med lika mycket som man önskade. Man måste ju "vårda" förhållandet lite med. ![]() Postad 04 december 2007 - 18:11 Nu först förstår jag på riktigt storheten med Live. Postad 04 december 2007 - 19:17 ![]() Postad 04 december 2007 - 19:31 pa pa pa pa pa chickens ![]() Postad 04 december 2007 - 21:36 ![]() Postad 04 december 2007 - 22:03 Helt serioöst jag kunde inte acceptera en enda invite från någon idag. Så fort jag tryckte på accept game invite så stod den och vänta ett tag och sen fick jag ett felmeddelande "error couldn't connect to host". Det gick jättebra att gå in som vanligt och köra mot andra men så fort någon skickade invite så sket det sig Såååååååååå jäkla tråkigt, Någon som fått samma fel?? Postad 04 december 2007 - 22:34 Hoppas det kommer en patch snart, det finns en del buggar i lobbystemet. Postad 04 december 2007 - 22:41 Additions / New Features: Added Kill cam to Airstrike bombs and Claymores Addition of Host Migration so if Host Leaves auto-chooses next best host in Lobby Tweaked the following Oldschool Mode settings based on feedback: - Added Unlimited Sprint - Increased Magazine Size - Added Ragdoll Cam Addition of New "N0M4D" Control Scheme Optimizations / Tweaks: Optimized / Fixed Hit Detection for Sniper Rifles and ACOG Scope Identify party by background color (in Lobby) Optimized server selection for first match for better connections Improved network performance for 18 player games Optimized 'Chase Cam' when Spectating Fixed Playlist error when attempting to join from other games Handle Corrupt Create A Class data instead of kicking player Postad 05 december 2007 - 01:35 ![]() ![]() Postad 05 december 2007 - 01:57 ![]() Satt igår och idag och wipps wopps så är man rank 38. Har aldrig uppskattat FPS på konsol så mycket som det här. Underbart kul! Just nu verkar xbox live vara nere för jag kommer inte in nånstans... och jag som bara har 200 point kvar till rank 39. Gaaahh! Postad 05 december 2007 - 02:30 Postad 05 december 2007 - 08:28 På fredag blir det lira hela kvällen och natten för mig. Tjejen är borta så jag kan ha högre volym då utan att någon klagar! ![]() Vore kul om man kunde dra ihop några härifrån och kicka lite "ass". Redigerat av Bergan, 05 december 2007 - 09:49. Postad 05 december 2007 - 09:04 ![]() Jag läser också lite överallt om att att liven varit svajig igen. Vi får se, testar å gå ut i kväll och ställer mig på rätt ställe... Postad 05 december 2007 - 10:36 Jag & polarn brukar köra cage ihop bara för att kunna bygga upp vapnena . När vi kör så får den ena döda den andre 9 ggr & den ena får döda 10 ggr & så turas vi om . Brukar bli 300 + i XP & det tar kanske 5 min/match synd att man inte kan styra spelen något i ranked typ mer kills & mer tid . Postad 05 december 2007 - 10:41
Spelar normalt bara. Antingen Team Deathmatch eller Ground War. Postad 05 december 2007 - 10:45
Samma här, mestadels Ground War då jag spelar själv och Team Deathmatch om jag måste. Inga problem med att få några hundra i XP per omgång ... förutsatt att man är med i det vinnande laget då. Live var riktigt svajigt för mig med under gårdagen. Var helt omöjligt att hitta spel vid 23-tiden. Hoppas det rullar bättre idag. Kanske berodde på uppdateringen som skulle tryckas ut till alla. Redigerat av iohan, 05 december 2007 - 10:46. Postad 05 december 2007 - 10:53 Jag kör team deathmatch, domination (groundwar) och headquarter. Headquarter tycker jag generar ganska bra med XP poäng 300-400 är ingen ovanlighet Ja det kanske berodde på att Liven är överbelastat med uppdateringar överallt Postad 05 december 2007 - 11:58 Postad 05 december 2007 - 12:27 Postad 05 december 2007 - 12:27 Ser bara framför mig hur alla motståndarna hånskrattar åt en när man spelar. Haha, men fan så roligt är det! Tyvärr arbetar man ju på dagarna dessutom och har en sambo som gärna tittar lite på "fin tv:n" på kvällarna...Nåja, slut på ursäkter nu! Postad 05 december 2007 - 12:35
Det du kan prova med är att dels dubbelkolla så att din "NAT" är "OPEN", annars får du se till att ställa in detta ordentligt i din router. Om inte det skulle hjälpa så prova att koppla ur ditt bredband (även router om du kör med en separat sådan), stäng även av ditt XB och dator. låt det vara avstängt i ca; 45 minuter så får du en ny IP. starta upp allt i rätt ordning sedan (och låt dom starta upp ordentligt) modem - router - dator - XB. Det brukar hjälpa, har fungerar iallafall för mig, och även när polaren hade problem med sin XB. Hoppas det löser sig Postad 05 december 2007 - 13:25
Ett annat tips är att öppna de portar som behövs för Xbox LIVE (finns på www.xbox.com). Jag tror att det är 4-5 st portar som måste öppnas. Detta även om det står att NAT är OPEN. För min egen del fungerade LIVE, dvs ladda ned saker jättebra, men det gick inte lira via nätet. Sen öppnade jag upp några till och då kunde man lira, men inte höra varandras röster. Öppnade upp några till och sen har det fungerat klockrent sen dess. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |