Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty 4 : Modern Warfare

3032 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker ni om CoD4? (250 medlem(mar) har röstat)

5 är bäst

1. 1 (8 röster [3.20%])

Procent av omröstning: 3.20%

2. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

3. 3 (5 röster [2.00%])

Procent av omröstning: 2.00%

4. 4 (45 röster [18.00%])

Procent av omröstning: 18.00%

5. 5 (192 röster [76.80%])

Procent av omröstning: 76.80%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 27 november 2007 - 13:15

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0
Nån mer än jag som älskar red dot sight?
Körde ett tag med sniper varianten, som man får när man klarar sista challengen på vapnen, och fan va oprecist sikte man hade då.

red dot FTW!

Postad 27 november 2007 - 13:30

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Nån mer än jag som älskar red dot sight?
Körde ett tag med sniper varianten, som man får när man klarar sista challengen på vapnen, och fan va oprecist sikte man hade då.

red dot FTW!

Jag gillade Acog-siktet i ca 10 minuter. Sen gick det inte lira med det. Rödpunktsikte för hela slanten!
Polaren som är med i hemvärnet har dessa sikten på deras AK4 och han säger att det inte går att missa med ett sådant på! :(

Postad 27 november 2007 - 20:52

erithiof
  • erithiof
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
känne mej lite newb när jag ställe frågan, men hur använder jag red-dot-sight? har klarat challengen som gör att jag kan använde det men fattar inte hur man "installerar" det? behöver hjälp omgående då jag får stor stryk av alla andra när jag lirar:D

Postad 27 november 2007 - 20:54

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Jaha, då har man lirat igenom spelet på hardened, då. Orkade inte köra på veteran, det blir så sjukt mycket omspelningar. Lagom långt, tycker jag, då jag nästan aldrig hinner/orkar köra igenom ett spel nuförtiden.

Det kändes otroligt mycket som sina föregångare, på gott och ont. Snyggt, men väldigt scriptat, som vissa redan skrivit om här i tråden. Och irriterande att man fortfarande inte kan skjuta sönder saker. Varför går man runt med nattglasögon om man inte kan skjuta sönder en taklampa med ett automatvapen? Jag vill kunna blåsa ett hål genom en vägg med ett rpg och gå en annan väg, men det lär uppenbarligen dröja innan man kan det.

jaja, man får väl ge sig på multi lite smått, då.

Postad 27 november 2007 - 21:10

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
För att välja till Red Dot Sight eller annat tillbehör.
Du går in i Create a Class. Väljer det vapen du fått RDS till, när du trycker A på vapnet i listan så kommer du till en lista där du får välja "tillbehör" på vapnet, brukar vara Red Dot Sight, ACOG, Silencer och ibland Grip eller Grenade Launcher. Tryck A igen så får du välja Camo på vapnet, tryck A igen så har du specat klart ditt vapen.

Ska väl tillägga också att man kan bara välja ett tillbehör man fått om man klarat en särskild challenge till ett visst vapen, vanligtvis det man använder just då när man klarar challengen. Får du t ex Red Dot Sight till AK47 så kan du inte använda det till W1200, utan bara till AK47.

Hoppas du förstod det där, är inte så bra på pedagogiska förklaringar :(

Redigerat av bananplanta, 27 november 2007 - 21:13.

Postad 27 november 2007 - 21:18

erithiof
  • erithiof
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

För att välja till Red Dot Sight eller annat tillbehör.
Du går in i Create a Class. Väljer det vapen du fått RDS till, när du trycker A på vapnet i listan så kommer du till en lista där du får välja "tillbehör" på vapnet, brukar vara Red Dot Sight, ACOG, Silencer och ibland Grip eller Grenade Launcher. Tryck A igen så får du välja Camo på vapnet, tryck A igen så har du specat klart ditt vapen.

Ska väl tillägga också att man kan bara välja ett tillbehör man fått om man klarat en särskild challenge till ett visst vapen, vanligtvis det man använder just då när man klarar challengen. Får du t ex Red Dot Sight till AK47 så kan du inte använda det till W1200, utan bara till AK47.

Hoppas du förstod det där, är inte så bra på pedagogiska förklaringar :)

tack, får testa imorgon :(

Postad 27 november 2007 - 22:06

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Hey boys and bananas!

Som ni kanske har märkt har Nyluh inte varit inne på ett tag - jobbar otroligt mycket kväll nu och kommer göra det varannan vecka framöver. Så nästa vecka ses vi igen! :)

Puss

Postad 27 november 2007 - 23:27

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Lite intryck.....magnifikt spel. SP vansinnigt snygt och spelkänsla som rockar min båt.
MP vansinnigt kul och svårt som ******** när man är med SWE klanen och pangar, men har haft en streak med rätt många kills idag (hamnat med spelare lite lägre rankade än ni galningar i [SWE] som sover med ett öga öppet och vaknar skrikandes airstrike!!!) och sedermera låst upp en del, rewardsystemet gör mig helt galen av habegär.
puss puss :)

Postad 28 november 2007 - 12:43

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Måste försöka hinna med en eller fem timmar COD ikväll, har inte spelat det sen i lördags(!) :)

Postad 28 november 2007 - 14:28

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Inte jag heller, jag skämms. :)

Postad 28 november 2007 - 14:44

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Jag har också varit dålig på att spela på sistone. Ska inte säga att jag har tröttnat på spelet i sig, COD4 har fortfarande det bästa MP jag spelat till 360. Jag har nog ledsnat lite på banorna. Alla banor är praktiskt taget likadana. De enda som skiljer sig är de ”ryska” banorna, pouring down, pipeline och overgrown. Resten är närstridsaction i ökenstad. Själv föredrar jag lite större ytor och längre skottlinjer så då blir man lite less efter ett tag.

En annan sak jag tycker är lite trist är att spawnplatserna byts mellan lagen i matcherna. För det gör dom väl? Det blir aldrig möjlighet till en sån där skön spawnrape som ett bra lag kan få till i spel där spawn är fixerad.

Jag får hoppas på lite nya MP-banor där det är lite mer öppen terräng.

Postad 28 november 2007 - 14:44

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Inte jag heller, jag skämms. :)

Jess, och så börjar du om på rang 1. Kom igen Lifter, våga då ;) .

Postad 28 november 2007 - 15:01

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

En annan sak jag tycker är lite trist är att spawnplatserna byts mellan lagen i matcherna. För det gör dom väl? Det blir aldrig möjlighet till en sån där skön spawnrape som ett bra lag kan få till i spel där spawn är fixerad.

Jodå, det går. MEN om ett par spelar från ditt eget lag hamnar för djupt in i motståndarlagets spawn-område så byter motståndarlaget spawn-punkt. Tricket är alltså att stå en liten, liten bit ifrån motståndarlagets spawn-punkt och trycka tillbaks dem in i punkten. Tyvärr spawnar man ju på vissa banor ibland inne i rum med bara en utgång. Om ett helt lag hamnar där inne är omgången i stort sett avgjord.

Hoppas att det INTE blir mer öppen terräng. Det blir ju i så fall bara sniperbanor, skittrist

Postad 28 november 2007 - 15:07

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0
Jag tycket att själva spawnplatserna otroligt varierande och det är hur bra som helst!
Detta gör ju att det blir lite större variation på banorna när man dör. Dessutom är det en risk att man ändå alltid kan få någon i ryggen hela tiden vilket gör att man rör på sig desto mer.
Inga fixerade spawnplatser för mig, nej tack!

Postad 28 november 2007 - 15:53

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Helt fixerade spawn-punkter skulle bara ge (fler) möjligheter till spawn-killing (som fega stackare givetvis skulle utnyttja). Nej tack!

I GoW är ju spawnplatserna fixerade, men där spelar jag bara kompisspel och om vi får in någon som spawn-"killar" så åker vederbörande ut fort som f-n från lobbyn.

Postad 28 november 2007 - 16:11

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Nu menade jag inte att spawn borde vara helt fixerad. Det jag tycker är lite trist är just när lagen byter spawn med varandra. Helt plötsligt går ett område från att vara ett inferno till att bli helt fritt från fiender.

Sen menade jag inte heller att banorna ska vara milsvidda öknar där det bara blir sniper vs sniper. Vad jag vill se är fler banor som tex pouring down där det är lite större variation på hur striderna kan ta sig uttryck.

Postad 29 november 2007 - 05:33

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0
Har nu lirat igenom singleplayer delen (tacka vet jag å jobba natt).
Och jag måste säga jag är faktiskt riktigt nöjd, ca 6 timmar tog det. Körde Normal så det får bli Veteran någon gång i framtiden så man får lite achievments. Jag ger det en solklar femma i helhet saknade lite längd i singleplayer delen men det upphävs av multiplayer delen, grafiken och ljudet är i toppklass och storyn är faktiskt rätt hyffsad för att vara ett FPS, inget att klaga på måste jag säga. Det håller nog skitlänge över live också.
Man kan ju sammanfatta det som Snubben på gameplay Ett multiplayer spel där singleplayer kampanjen är ett enda stort tränings läger för online delen.

Postad 29 november 2007 - 22:39

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0

Jess, och så börjar du om på rang 1. Kom igen Lifter, våga då :lol: .

Då blir jag ju av med min m1014!
I've got but five words for you; From my cold dead hands! :unsure:

Redigerat av lifter, 29 november 2007 - 22:40.

Postad 30 november 2007 - 17:41

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
haha men den får du ju igen... kom igen nu lifter, jag har ju gjort d, ligger på 28 nu.

Postad 30 november 2007 - 18:31

erithiof
  • erithiof
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
något lir ikväll?

Postad 30 november 2007 - 19:54

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Jess, och så börjar du om på rang 1. Kom igen Lifter, våga då :D .

Då blir jag ju av med min m1014!
I've got but five words for you; From my cold dead hands! :P

Charlton Heston for president! :lol:

Kanske smyger in ikväll o tar en match, om jag inte fastnar ed ölen som jag dricker just nu. B)

Postad 02 december 2007 - 11:59

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Let's (friggin') do this!
Frag out! Grenade! Grenade! Flash out! Planting claymore! Frag out! Frag out! Grenade!
Hoooaaa!!!
:)

Redigerat av bananplanta, 02 december 2007 - 12:00.

Postad 02 december 2007 - 13:31

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Ahh bananplantisch......objective located! :)

Postad 02 december 2007 - 13:45

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Okänd britt när bananplanta gjorde 'skrik-som-en-gris'-lätet från Deliverance:
'Did you just meow at me?'
Följt av en deeeel skratt, haha.

Måste fasen spela ikväll. Nån mer som kör från typ kl 21?

Postad 02 december 2007 - 13:48

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
:) ;) :) Den vara rolig den, kommer jag ihåg.

JUst nu är jag mest bakis och försöker få mig själv att åka till mamsen som jag lovat. Är jag lite mer på G ikväll så loggar jag in och pepprar!

Postad 02 december 2007 - 23:26

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Hej gals, varit riktigt bakis hela dagen så jag har inte pallat komma in något.. saknar ju er dock!
Sen vet jag inte om jag vågar mig in alls, då jag säkerligen är sämst just pga knapert med spelande. Det tar att ligga på topp. :)

Postad 03 december 2007 - 07:36

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

Sen vet jag inte om jag vågar mig in alls, då jag säkerligen är sämst.

Ja säkert :) :)

Postad 04 december 2007 - 12:33

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Hello girls!

Har det blivit nåt på senare tid eller har [SWE] runnit ut i sanden? Läts goodis!

Postad 04 december 2007 - 14:00

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0
Lirade lite igår med några stycken härifrån.
Men det är helt klart mindre folk som spelar nu när "nyheten" har lagt sig lite. Själv hinner man inte med lika mycket som man önskade. Man måste ju "vårda" förhållandet lite med. ;)

Postad 04 december 2007 - 18:11

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
Jag är hooked nu. Har till och med nästan tappat intresset för att köra kampanjen. Första spelet där jag vågat mig online på riktigt, och jäklar vad kul det är! Även när man inte spelar med någon man känner utan bara fransmän eller japaner.

Nu först förstår jag på riktigt storheten med Live.

Postad 04 december 2007 - 19:17

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Lirar ju varje dag, Ebola. Det är snarare du som håller på o spelar massa annat tjafs jämt tycker jag ;)

Postad 04 december 2007 - 19:31

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Nähäää gör ni? Jag brukar vara inne lite då och då och inte ser jag många online inte. Mhhmmm ni kanske går offline när jag kommer in...

pa pa pa pa pa chickens ;)

Postad 04 december 2007 - 21:36

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Vem är det som är chicken o skyller på att det inte går att ansluta? ;)

Postad 04 december 2007 - 22:03

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Ha ha ha!!

Helt serioöst jag kunde inte acceptera en enda invite från någon idag. Så fort jag tryckte på accept game invite så stod den och vänta ett tag och sen fick jag ett felmeddelande "error couldn't connect to host".

Det gick jättebra att gå in som vanligt och köra mot andra men så fort någon skickade invite så sket det sig

Såååååååååå jäkla tråkigt,

Någon som fått samma fel??

Postad 04 december 2007 - 22:34

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Det är tyvärr vanligt att bara hosten kan bjuda in. Men det kan också bero på at du inte stod på rätt ställe. Störst chans att man ska kunna ta emot en invite verkar det vara om man själv står i ett "party" (alltså där man kan bjuda in andra).

Hoppas det kommer en patch snart, det finns en del buggar i lobbystemet.

Postad 04 december 2007 - 22:41

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Här är en del av det som ska komma med updaten, finns dock inget datum för när den kommer. Taget från Officiella forumet på charlioscardelta.com.

Additions / New Features:
Added Kill cam to Airstrike bombs and Claymores

Addition of Host Migration so if Host Leaves auto-chooses next best host in Lobby

Tweaked the following Oldschool Mode settings based on feedback:
- Added Unlimited Sprint
- Increased Magazine Size
- Added Ragdoll Cam

Addition of New "N0M4D" Control Scheme

Optimizations / Tweaks:

Optimized / Fixed Hit Detection for Sniper Rifles and ACOG Scope

Identify party by background color (in Lobby)

Optimized server selection for first match for better connections

Improved network performance for 18 player games

Optimized 'Chase Cam' when Spectating

Fixed Playlist error when attempting to join from other games

Handle Corrupt Create A Class data instead of kicking player

Postad 05 december 2007 - 01:35

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Håller med om att första suget lagt sig lite för mig i alla fall, var helt sjukt i början. Kunde inte vara hemma utan at sätta på COD4 ;) . Nu jobbar jag kväll och så många brukar inte vara online när jag kommer hem, dessutom vill jag spara hardcorespelandet till helgen. Skönt att se lite annat än jobbet/tvn/sängen på vardagar ;) . Tänkte dock köra till helgen i alla fall om ni är på?

Postad 05 december 2007 - 01:57

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

• 353 inlägg
  • 0
Detta är sjukt kul. Lyxigt värre så har jag fått ett nytt jobb så jag kan ta ut alla mina innestående semesterdagar (ca 30) nu innan jag slutar. Så jag är ledig hela december ut + lite till ;)
Satt igår och idag och wipps wopps så är man rank 38. Har aldrig uppskattat FPS på konsol så mycket som det här. Underbart kul!

Just nu verkar xbox live vara nere för jag kommer inte in nånstans... och jag som bara har 200 point kvar till rank 39. Gaaahh!

Postad 05 december 2007 - 02:30

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Föll för "frestelsen" igår o gick på Prestige mode. Måste säga att det går rätt fort att komma upp i rank när man kört alla Challenges en gång o vet hur man ska göra för att få så mycket XP som möjligt för att ranka upp. Känns lite roligare att köra såhär så man får kämpa lite för att få nya vapen osv. Annars hade jag nog tröttnat fort.

Postad 05 december 2007 - 08:28

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0
Skönt att CoD4-uppdateringen ska fixa bättre träffbild på ACOG-siktet. Som det är nu är det katastrof när man skjuter på folk som är på avstånd.

På fredag blir det lira hela kvällen och natten för mig. Tjejen är borta så jag kan ha högre volym då utan att någon klagar! ;)
Vore kul om man kunde dra ihop några härifrån och kicka lite "ass".

Redigerat av Bergan, 05 december 2007 - 09:49.

Postad 05 december 2007 - 09:04

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Körde en uppdatering igår, hoppas inte den ställde till det ;)

Jag läser också lite överallt om att att liven varit svajig igen. Vi får se, testar å gå ut i kväll och ställer mig på rätt ställe...

Postad 05 december 2007 - 10:36

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

• 1 364 inlägg
  • 0
Vad brukar ni köra för att öka XP så mkt som möjligt .

Jag & polarn brukar köra cage ihop bara för att kunna bygga upp vapnena . När vi kör så får den ena döda den andre 9 ggr & den ena får döda 10 ggr & så turas vi om . Brukar bli 300 + i XP & det tar kanske 5 min/match synd att man inte kan styra spelen något i ranked typ mer kills & mer tid .

Postad 05 december 2007 - 10:41

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Spelar normalt bara. Antingen Team Deathmatch eller Ground War.

Postad 05 december 2007 - 10:45

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

• 448 inlägg
  • 0

Spelar normalt bara. Antingen Team Deathmatch eller Ground War.

Samma här, mestadels Ground War då jag spelar själv och Team Deathmatch om jag måste. Inga problem med att få några hundra i XP per omgång ... förutsatt att man är med i det vinnande laget då.

Live var riktigt svajigt för mig med under gårdagen. Var helt omöjligt att hitta spel vid 23-tiden. Hoppas det rullar bättre idag. Kanske berodde på uppdateringen som skulle tryckas ut till alla.

Redigerat av iohan, 05 december 2007 - 10:46.

Postad 05 december 2007 - 10:53

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Tjaba,

Jag kör team deathmatch, domination (groundwar) och headquarter. Headquarter tycker jag generar ganska bra med XP poäng 300-400 är ingen ovanlighet

Ja det kanske berodde på att Liven är överbelastat med uppdateringar överallt

Postad 05 december 2007 - 11:58

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
japp, för mig va det omöjligt att hitta nån å spela med kl 24-01, men d säkert på grund av alla uppdaterinagar i LIVE, ska försöka ikväll igen, ett tips att få mkt XP e att köra search and destroy man får typ 50xp per kill (om man jämnför 5xp på free for all). Ett annat tips som jag märkte igår va att dricka 3 redbull innan man spelar, fan va allt gick snabbt, man blev mer snabbtänkt å på allerten. vann 7 ggr i rad på free for all med några jänkare. Ett annat sätt är att unlocka så många challanges som möjligt, gå in i barracks å kolla vilka som fattas. see you on the field soldiers!!!

Postad 05 december 2007 - 12:27

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Någon som vet motiveringen bakom varför en kill på search and destroy är så mycket mer värd än en kill på tex free for all?

Postad 05 december 2007 - 12:27

boltis
  • boltis
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0
Själv har man förtvivlat svårt att få ihop xp. Har inte spelat fps på konsoll tidigare så det tar lite tid att komma in i det. Spelar free for all och team deathmatch men mina kills överstiger sällan de gångerna jag själv dött=) Är på lvl 6 och får väl kämpa på helt enkelt.

Ser bara framför mig hur alla motståndarna hånskrattar åt en när man spelar. Haha, men fan så roligt är det! Tyvärr arbetar man ju på dagarna dessutom och har en sambo som gärna tittar lite på "fin tv:n" på kvällarna...Nåja, slut på ursäkter nu!

Postad 05 december 2007 - 12:35

icu2
  • icu2
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Ha ha ha!!

Helt serioöst jag kunde inte acceptera en enda invite från någon idag. Så fort jag tryckte på accept game invite så stod den och vänta ett tag och sen fick jag ett felmeddelande "error couldn't connect to host".

Det gick jättebra att gå in som vanligt och köra mot andra men så fort någon skickade invite så sket det sig

Det du kan prova med är att dels dubbelkolla så att din "NAT" är "OPEN", annars får du se till att ställa in detta ordentligt i din router. Om inte det skulle hjälpa så prova att koppla ur ditt bredband (även router om du kör med en separat sådan), stäng även av ditt XB och dator. låt det vara avstängt i ca; 45 minuter så får du en ny IP. starta upp allt i rätt ordning sedan (och låt dom starta upp ordentligt) modem - router - dator - XB. Det brukar hjälpa, har fungerar iallafall för mig, och även när polaren hade problem med sin XB.

Hoppas det löser sig

Postad 05 december 2007 - 13:25

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Ha ha ha!!

Det du kan prova med är att dels dubbelkolla så att din "NAT" är "OPEN", annars får du se till att ställa in detta ordentligt i din router. Om inte det skulle hjälpa så prova att koppla ur ditt bredband (även router om du kör med en separat sådan), stäng även av ditt XB och dator. låt det vara avstängt i ca; 45 minuter så får du en ny IP. starta upp allt i rätt ordning sedan (och låt dom starta upp ordentligt) modem - router - dator - XB. Det brukar hjälpa, har fungerar iallafall för mig, och även när polaren hade problem med sin XB.

Hoppas det löser sig

Ett annat tips är att öppna de portar som behövs för Xbox LIVE (finns på www.xbox.com). Jag tror att det är 4-5 st portar som måste öppnas.
Detta även om det står att NAT är OPEN. För min egen del fungerade LIVE, dvs ladda ned saker jättebra, men det gick inte lira via nätet. Sen öppnade jag upp några till och då kunde man lira, men inte höra varandras röster. Öppnade upp några till och sen har det fungerat klockrent sen dess.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.