Ny på CoD4 och jag kan inte hylla det tillräckligt! Miljöer, ljussättning, atmosfär, ljud - allt är toppklass!
För att vara relativt tidigt i PS3:s historia tycker jag att det är riktigt, riktigt vass grafik.
Jag kör på en 720p projje med 95" duk och sitter ändå och stormnjuter!
Spelkänslan fantastisk och kontrollerna lätt att komma in i. Single Player-läget är kul och jag kommer att spela om det fler gånger bara för att kolla in miljöerna och lattja runt!
Spoiler >>
Om SP-läget är bra så är det ingenting mot Multi Player online levererar! Fy tusan så kul det är! Trots att jag mest ligger och dör uppskattar jag det enormt. Svårt att sätta fingret exakt på vad det är som är så bra...
Till skillnad från många andra, verkar det som, så har jag inte haft några problem med att komma in och spela. Första gången tog det ett par minuter, men efter det rockar det på! Online-läget är alldeles enastående, inte minsta tillstymmelse till lagg och rankningssystemet som används då man delas in i lag sitter som en betongkeps! Jag kommer att ha fullt upp med detta spel i många timmar framöver!
Om man kan vara kär i ett spel så är jag upp-över-axlarna förälskad!
Tack Infinity Ward, tack!
/Stone
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
.-*- Min Hembio Clan -*-.
43 bilder
216 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?