Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Singstar

832 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad ger ni för betyg på nya Singstar? (119 medlem(mar) har röstat)

Betyg (1-5)

1. 5, Superbra (32 röster [26.89%])

Procent av omröstning: 26.89%

2. 4. Bra. (45 röster [37.82%])

Procent av omröstning: 37.82%

3. 3. Godkänt (22 röster [18.49%])

Procent av omröstning: 18.49%

4. 2. Underkänt (6 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

5. 1 . Urk (14 röster [11.76%])

Procent av omröstning: 11.76%

Rösta Gäster kan inte rösta
SingStar (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
SingStar Vol. 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 3.5 (1) Inga priser
SingStar Vol. 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
SingStar: ABBA (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.833332 (5) Inga priser
SingStar (inkl. 2 Mikrofoner) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7.5 (5) Inga priser

Postad 20 February 2009 - 15:52

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
WIRELESS MICS BRING NEW POSING POTENTIAL TO SINGSTAR…
19
FEB
Postad bild

This exciting news just in from Sony…

Now you can really cut loose when playing SingStar, ’cause wireless mics are on their way! At last you can leap from chair to chair and slide across the carpet on your knees without worrying about getting tangled up, adding a whole new level of theatrics to every song.

There’s more though…

SingStar Pop Edition (which is released at the same time as the wireless mics) will feature voice control, meaning that you can bark orders at your PS3 like a diva and it will obey! It won’t be able to answer your ridiculous rider demands, but it will line up songs for you and allow you to shop and search through your SingStar carousel. Pretty nifty stuff…

Unleash your inner SingStar® with new Wireless Microphones

• Feel total freedom as you sing, dance, and perform wire-free with new Wireless SingStar Microphones
• Compatible with PlayStation2 and PLAYSTATION3
• Coinciding with the launch of brand-new SingStar Pop Edition

London, 19th February 2009: Get ready to unleash the SingStar - with the launch of brand-new Wireless SingStar Microphones from Sony Computer Entertainment Europe (SCEE). Rated as ‘excellent’ by the SingStar community, Wireless SingStar Microphones will have you and your friends performing from couch to table-top - completely leads-free! Coming to UK stores on 20th March, the launch of Wireless SingStar Microphones coincides with the release of SingStar Pop Edition for PLAYSTATION3 (PS3™).

With full focus on the SingStar community, SCEE asked community members to trial the new Wireless SingStar Microphones and offer their feedback. An amazing 99% of participants rated their microphones as ‘excellent’ or ‘very good’, while SingStar community member Stuart from the UK said “Wireless Mics kick ass!” Dave Ranyard of Executive Producer of the SingStar franchise says “We’re excited with the community’s response to Wireless Mics. Now SingStars can enjoy their experience wire-free – and test them out with the exciting launch of SingStar: Pop Edition along with hundreds of new tracks in SingStore. We’re looking forward to seeing your brand-new wireless videos at My SingStar Online or www.singstargame.com.”

Easy to pass around or keep to yourself; Wireless SingStar Microphones are lots of fun and easy to use. Test them out with brand-new SingStar Pop Edition, with brand-new voice control feature. Unleash some attitude with P!nk’s So What? Then grab your best mate for a pop duet with Jordin Sparks feat. Chris Brown’s No Air , rock out with Bon Jovi’s Livin’ on a Prayer or perform a sexy solo with Sam Sparro’s Black and Gold. Here’s the international playlist:

Alphabeat 10.000 Nights Of Thunder
Amy Winehouse Rehab
Black Kids I’m Not Going To Teach Your Boyfriend How To Dance
Bon Jovi Livin’ On A Prayer
Chris Brown With You
Chris De Burgh Lady In Red
Cyndi Lauper True Colors
Gloria Estefan Rhythm Is Gonna Get You
Jordin Sparks feat. Chris Brown No Air
Kaiser Chiefs Never Miss A Beat
Kate Nash Mouthwash
Kings Of Leon Sex On Fire
Klaxons Gravity’s Rainbow
Little Jackie The World Should Revolve Around Me
N*E*R*D Sooner Or Later
P!nk So What!
Queen Bohemian Rhapsody [DSCIMG]
Robbie Williams Angels
Robyn Be Mine
Rockwell Somebody’s Watching Me
Sam Sparro Black And Gold
Solange I Decided
Sugababes Girls
The Feeling Rose
The Killers Human
The Police Every Little Thing She Does Is Magic
The Script The Man Who Can’t Be Moved
Will Young Changes
will.i.am Feat Cheryl Cole Heartbreaker
Yazoo Don’t Go

Meanwhile the brand-new Voice Control function available with SingStar Pop Edition means you won’t need to worry about picking up your PS3 controller as you sing along. Simply speak into your Wireless SingStar Microphones and announce which track you want to sing next - and it will appear on your screen! Plus you can even shop and search through your SingStore Carousel using your voice! Being a SingStar’s never been so much fun…

Wireless SingStar Microphones come with improved high-quality sound and are compatible with both PS3 and PlayStation 2. So cue the lights, turn up the volume and get ready to unleash the SingStar inside you when Wireless SingStar Microphones are launched 20th March whilst SingStar Pop Edition hit stores in April.

www.singstargame.com

Postad 20 February 2009 - 17:39

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0
Jag hoppar nog över den där pop-skivan, men tror ni det där med röststyrning kommer som gratis nedladdning för oss som redan har gamla Singstar-skivor? Surt annars... :(

Postad 21 February 2009 - 01:57

Unregistered85528044
  • Unregistered85528044
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0
Hej!

Har lånat ett PS3 med Singstar av en kompis och vill nu köpa lite fler låtar.
Uppkopplingen fungerar prickfritt och jag kan lägga låtar i kundvagnen men det är ju kompisens kundvagn och verkar vara kopplat till hans kontokort eller nåt. Kan vi som bara lånat lägga in mer pengar på hans konto och köpa fler låter eller måste vi mitt i natten ringa och väcka honom och fråga hur man gör eller be honom överföra mer pengar till spelet. Vi trodde att man i slutet av köpprocessen bara skulle ange vårt visa-kortnr och så var saken biff men så enkelt verkar det inte vara.

Vi vill alltså köpa låtar som vi kan sjunga nu direkt och han sedan får behålla.

hjälp!

Postad 21 February 2009 - 16:55

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0
Hehe, hade ni fest i natt eller? :) Och fick akuta problem!

Nu har det ju hunnit bli en ny dag så problemet är kanske löst eller åtminstone överspelat. Ett sätt att lösa det är i alla fall att skapa en ny användare för den PS3:an. Och logga in på den när ni startar konsolen. Då får ni mata in nya kreditkortsnummer i Singstore. Men det tar en liten stund att skapa en användare har jag för mig, dom ska ha mailadresser och postadresser etc och det kan ju bli lite trixigt när man är full och galen! :)

Postad 21 February 2009 - 17:03

Unregistered85528044
  • Unregistered85528044
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0

Hehe, hade ni fest i natt eller? :) Och fick akuta problem!

Nu har det ju hunnit bli en ny dag så problemet är kanske löst eller åtminstone överspelat. Ett sätt att lösa det är i alla fall att skapa en ny användare för den PS3:an. Och logga in på den när ni startar konsolen. Då får ni mata in nya kreditkortsnummer i Singstore. Men det tar en liten stund att skapa en användare har jag för mig, dom ska ha mailadresser och postadresser etc och det kan ju bli lite trixigt när man är full och galen! :)

Haha.... ja det var extremt akut!
Vi försökte att skapa en ny användare men struntade i att trixa för mycket. Vill inte mixtra för mycket med grejerna eftersom det inte är min konsol.

Postad 24 February 2009 - 10:13

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Fan såg att Singstar Queen släpps nu den 18e!
Riktigt trevligt!!
Om de bara kan släppa trådlösa micar nu oxå så ja kan spela spelen ;)

Postad 24 February 2009 - 10:21

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0

Fan såg att Singstar Queen släpps nu den 18e!
Riktigt trevligt!!
Om de bara kan släppa trådlösa micar nu oxå så ja kan spela spelen ;)

Hmm verkar bli lite saftigt pris på de trådlösa.
Det börjar på 700 spänn när man söker på prisjakt.
Med lite tur är det bara ett preliminärt riktpris, brukar ju kunna hamna lite lägre.
https://www.prisjakt...kt.php?p=390760

Postad 24 February 2009 - 10:37

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Surt sa räfva men men, får väl tya sig lite kanske.
Om de nu släpper trådlösa den 20e, borde de väl va brighta nog att släppa Queen samtidigt med trådlösa micarna.

Postad 01 March 2009 - 12:39

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Någon som vet vart ala singstarlåtar kommer som man tanka hem från singstore? Ja hitta inte mina nånstans,ja hade dem ju på min gamla ps3a men sen köpte ja ny och har låst upp dem o allt o sen tankat dem till hårddisken men vart kommer dem sen?

Postad 02 March 2009 - 08:44

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Surt sa räfva men men, får väl tya sig lite kanske.
Om de nu släpper trådlösa den 20e, borde de väl va brighta nog att släppa Queen samtidigt med trådlösa micarna.

I artikeln stod det att de kommer släppas med SINGSTAR POP en ny skiva. Läs ovan.
Apropå priset så får man väll se när dom släpps, sådana här preliminära priser är väldigt ovissa.

Postad 02 March 2009 - 09:02

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Jo men de är väl inte helt otroligt att de släpper de trådlösa med fler än ett paket?

Postad 02 March 2009 - 09:47

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Jo men de är väl inte helt otroligt att de släpper de trådlösa med fler än ett paket?

Det kommer säkerligen bundlas med alla nya paket, men bra fråga om man kommer göra detta med dom gamla såsom ABBA och QUEEN. Men vid release så är det pop som gäller.

Postad 02 March 2009 - 10:06

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
hehe fast Queen har ju preliminärt release datum 2 dagar innan de trådlösa släpps.
Så att kalla de gammalt är väl endå o ta i?

Postad 02 March 2009 - 10:07

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

hehe fast Queen har ju preliminärt release datum 2 dagar innan de trådlösa släpps.
Så att kalla de gammalt är väl endå o ta i?

Haha, missade det. Ja då kan man ju förstå att man kan hoppas men tror nog inte det. Skulle ju vara smart och det är inte sonys stil.

Postad 02 March 2009 - 10:54

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0

Någon som vet vart ala singstarlåtar kommer som man tanka hem från singstore? Ja hitta inte mina nånstans,ja hade dem ju på min gamla ps3a men sen köpte ja ny och har låst upp dem o allt o sen tankat dem till hårddisken men vart kommer dem sen?

De ligger förstås på hårddisken men de är dolda. Är väl nåt speciellt filformat. Kopieringsskyddat också. De vill nog inte att man ska kunna se filerna och mixtra med dem :blush:

Postad 02 March 2009 - 13:13

Nitzer
  • Nitzer
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Har ett lite bekymmer.
Jag har två PS3or. En i vardagsrummet och en i biorummet. När jag köpt låtar till Singstar har jag använt PS3an i v-rummet. När jag nu försöker ladda hem låtarna till PS3an i biorummet så säger SingStar att låtarna är registrerade till ett annat system. Är det möjligt på något sätt att få in låtar som man köpt på båda maskinerna?

Postad 16 March 2009 - 10:07

Unregisteredc15a8686
  • Unregisteredc15a8686
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Nu har v2.40 av SingStar-uppdateringen släppts och efter uppdatering fungerar nu SingStar '80s (svensk)! Yay!

Någon som vet om man kan ladda ner detta till sin PC och installera det via USB-minne?
Har inte någon uppkoppling till min PS3 ännu och vill kunna köra SingStar PS2 på den

Postad 16 March 2009 - 17:44

Unregistered7c5139ba
  • Unregistered7c5139ba
  • Beroende

• 1310 inlägg
  • 0

Har ett lite bekymmer.
Jag har två PS3or. En i vardagsrummet och en i biorummet. När jag köpt låtar till Singstar har jag använt PS3an i v-rummet. När jag nu försöker ladda hem låtarna till PS3an i biorummet så säger SingStar att låtarna är registrerade till ett annat system. Är det möjligt på något sätt att få in låtar som man köpt på båda maskinerna?

Nej det går inte att installera dem på båda samtidigt.
Dock kan du ju alltid avregistrera din PS3 i v-rummet och sedan tanka hem dem till biorummet.
Vet inte vad som händer med dina andra grejer på PS3an i v-rummet i så fall.

Alternativt byter du fysiskt plats på dina PS3or om du vill skråla i biorummet! ;)

Postad 16 March 2009 - 17:47

Unregistered7c5139ba
  • Unregistered7c5139ba
  • Beroende

• 1310 inlägg
  • 0
...

Redigerat av Unregistered7c5139ba, 16 March 2009 - 17:47.

Postad 16 March 2009 - 18:02

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Nej det går inte att installera dem på båda samtidigt.
Dock kan du ju alltid avregistrera din PS3 i v-rummet och sedan tanka hem dem till biorummet.
Vet inte vad som händer med dina andra grejer på PS3an i v-rummet i så fall.

Alternativt byter du fysiskt plats på dina PS3or om du vill skråla i biorummet! ;)

Är det för att det är i samma nätverk då?
För du kan ju ladda ner PSN material till 5st reggade maskiner.
Kanske har att göra med att det är musik

Postad 16 March 2009 - 18:55

Unregistered7c5139ba
  • Unregistered7c5139ba
  • Beroende

• 1310 inlägg
  • 0

Är det för att det är i samma nätverk då?
För du kan ju ladda ner PSN material till 5st reggade maskiner.
Kanske har att göra med att det är musik

Singstar-låtar kan bara tankas hem till en maskin, om man inte har avregistrerat dem från tidigare maskin.
Låtarna "binds" alltså till hårdvaran.
Antar att de gjort så för att förebygga att folk "delar" låtar med varandra...

Postad 19 March 2009 - 15:08

diddi_e
  • diddi_e
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
nån som köpt de trådlösa mickarna än o kan ge ett utlåtande? de har ju släppts på play.com för 38 euro... funderar på att göra mig av med lips o köpa singstar istället nu när det finns trådlösa mickar som var ända anledningen till att jag köpte lips istället..

Postad 21 March 2009 - 19:03

malast
  • malast
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
är det någon mer som har problem med för hög spelarvolym på singstar queen? hur mycket man än sänker volymen på sin egen röst så är det mycket högre volym från mikrofonerna än på tidigare singstarskivor. lite irriterande bara...

Postad 22 March 2009 - 06:33

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0

är det någon mer som har problem med för hög spelarvolym på singstar queen? hur mycket man än sänker volymen på sin egen röst så är det mycket högre volym från mikrofonerna än på tidigare singstarskivor. lite irriterande bara...

Och jag stör mig på att när man har sjungit klart låten och poängen ska räknas så är det plötsligt mycket högre volym. Vem f-n vill höra de ljudeffekterna så att kristallglasen skallrar. Det är ju själva låten man vill kräma på med högsta volym. Lite knäppt det där.

Postad 22 March 2009 - 06:38

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0

nån som köpt de trådlösa mickarna än o kan ge ett utlåtande? de har ju släppts på play.com för 38 euro... funderar på att göra mig av med lips o köpa singstar istället nu när det finns trådlösa mickar som var ända anledningen till att jag köpte lips istället..

Bra fråga. De har ju verkligen hållt på grejerna och haft tid att utveckla och slipa på dem så man hoppas ju att de håller måttet med råge. Läste att de fick 99/100 i betyg men det kan ju ha varit 100 pers på Sony som testade, lite källkritik är ju alltid på sin plats... Väntar med spänning på utförliga recensioner. Hehe lite osolidarisk är man, vill att nån annan köper den första micken, ja grisen i säcken ni vet... ;)
play.com, brukar det kunna bli problem med tullen?

Postad 22 March 2009 - 08:02

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Bra fråga. De har ju verkligen hållt på grejerna och haft tid att utveckla och slipa på dem så man hoppas ju att de håller måttet med råge. Läste att de fick 99/100 i betyg men det kan ju ha varit 100 pers på Sony som testade, lite källkritik är ju alltid på sin plats... Väntar med spänning på utförliga recensioner. Hehe lite osolidarisk är man, vill att nån annan köper den första micken, ja grisen i säcken ni vet... ;)

Jag kommer definitivt köpa dom! Behöver ändå nya mikrofoner och har väntat in dessa, kommer lämna recension här så fort jag fått dom.

Postad 22 March 2009 - 11:13

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Aldrig hänt mig, brukar funka fint från play.com.

Postad 22 March 2009 - 15:56

pakarlss
  • pakarlss
  • Forumräv

• 893 inlägg
  • 0

Ingen tull eftersom det är inom EU.

Postad 22 March 2009 - 16:49

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0

Är det 38 euro totalt eller är det massa fraktavgifter etc etc? Nån som vet?
Funderade på att bli medlem på play.com men jag vägrar ge dem min kreditkortsuppgifter bara för att kunna få prisuppgift.

Postad 22 March 2009 - 17:21

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0

Är det 38 euro totalt eller är det massa fraktavgifter etc etc? Nån som vet?
Funderade på att bli medlem på play.com men jag vägrar ge dem min kreditkortsuppgifter bara för att kunna få prisuppgift.

Det är totalpris med frakt och allt.
Alla priser på Play.com är satta så.

Postad 22 March 2009 - 20:38

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Nope, Jersey har andra regler. Tullplikt men ingen momsplikt. Men man kan givetvis klara sig ändå...

Postad 23 March 2009 - 13:50

pakarlss
  • pakarlss
  • Forumräv

• 893 inlägg
  • 0
Lite OT, men enligt Tullverket är det faktiskt precis tvärtom. Varor från Jersey är momspliktiga, men ej tullpliktiga (Kanalöarna ingår i EUs tullunion).
Hursomhelst brukar det funka fint att beställa från Play.com. Inga extra påslag.

Postad 23 March 2009 - 20:36

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
ingen som provat mickarna än? ja hade tänkt köpa dem imorrn men lär höra minst ett utlåtande innan.. Prova gärna med att gå en bit bort så man ser om de blir nån skillnad...

Mvh Voldoo

Postad 23 March 2009 - 21:21

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0

ingen som provat mickarna än? ja hade tänkt köpa dem imorrn men lär höra minst ett utlåtande innan.. Prova gärna med att gå en bit bort så man ser om de blir nån skillnad...

Mvh Voldoo

Dom finns alltså att köpa redan...? I Sverige alltså? Trodde de kom i slutet av veckan eller i nästa vecka. Som sagt blir spännande att höra några utlåtanden.

Postad 24 March 2009 - 10:55

Martin_K
  • Martin_K
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
ps3kungen.se anger att de har trådlösa mickar i lager. Igår var jag på Media Markt och frågade när de skulle komma och de hade prel. datum imorgon 25/3.
Har även sett fler nätbutiker som har releasedatum imorgon.

Postad 24 March 2009 - 13:23

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Ja konstigt det här, gamestop har inte ens dom i sina release listor... ville ju handla för mitt presentkort :)

häpp, ringde dom igen och nu ska dom komma imorgon även hos dom, 599:- tydligen så om jag hinner drar jag dit på lunchen å handlar.

Redigerat av jimel, 24 March 2009 - 14:16.

Postad 24 March 2009 - 18:54

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Ja konstigt det här, gamestop har inte ens dom i sina release listor... ville ju handla för mitt presentkort :)

häpp, ringde dom igen och nu ska dom komma imorgon även hos dom, 599:- tydligen så om jag hinner drar jag dit på lunchen å handlar.

Då hoppas jag på ännu mer orginella danser från dig jimel, dom trådlösa mikrofonerna kan ju ge oanade möjligheter! :)

Postad 24 March 2009 - 20:48

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Någon som vet va det är för batterier i dem? skulle gärna vilja ha utbytbara så man slipper köpa nya mickar när batterierna är helt utnötta som mina dualshock... Dem är helt slut nästan,skapligt värdelöst...

Postad 25 March 2009 - 09:18

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0

Då hoppas jag på ännu mer orginella danser från dig jimel, dom trådlösa mikrofonerna kan ju ge oanade möjligheter! :P

haha ja då kan man ju släppa loss ordentligt ;)

Postad 25 March 2009 - 12:46

fede
  • fede
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Någon som vet va det är för batterier i dem? skulle gärna vilja ha utbytbara så man slipper köpa nya mickar när batterierna är helt utnötta som mina dualshock... Dem är helt slut nästan,skapligt värdelöst...

Var precis och hämtade mikrofonerna, de använder vanliga batterier LR6/AA tror jag dom heter mer exakt.. Så det är ju inga problem med det :P

Postad 26 March 2009 - 10:23

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0

Var precis och hämtade mikrofonerna, de använder vanliga batterier LR6/AA tror jag dom heter mer exakt.. Så det är ju inga problem med det :(

Du är skyldig oss en utförlig recension!!! :D

Postad 26 March 2009 - 10:53

metaxa
  • metaxa
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Uschdå, det lät ju inte allt för roligt. Snälla säg att du har haft dina kontroller sedan release och lirat minst ett par timmar per dag? :(

Postad 26 March 2009 - 11:54

Unregistered1d447573
  • Unregistered1d447573
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Skall också hämta ut mina micar och singstar 3 idag... skall bli spännande och ska meddela vad jag tycker imorgon.

Postad 26 March 2009 - 21:33

jonzy
  • jonzy
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Har haft mina trådlösa mickar sedan i måndags. Köpte via Play.com för 430 kr inkl. frakt.

Mickarna funkar mycket bra! Känns nästan som kortare delay än med de trådbundna - men då har jag bara testat de trådbundna mickarna hos kompisar.

Ljudet låter bra. Micken har skön tyngd. Trådlöst ger härlig känsla :-)

Någon enstaka gång kan det spraka till i micken. Beror väl på överföringen eller att någon annan apparat i hemmet sänder lite radiovågor. Men det händer så sällan så det är inte ett problem.

Så summeringen blir KÖP! Och tanka ned Smoke On The Water med Deep Purple som kom häromdagen.

My 2 cents,

/Jonzy

PS. Liten engelsk recension här: http://www.ps3blog.e...-wireless-mics/

Redigerat av jonzy, 26 March 2009 - 21:47.

Postad 26 March 2009 - 21:55

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Postar även här om ni undrar hur dom ser ut live!

Bifogad fil  DSCF2471.JPG   1.98MB   0 Antal nerladdningar

Postad 26 March 2009 - 23:36

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Uschdå, det lät ju inte allt för roligt. Snälla säg att du har haft dina kontroller sedan release och lirat minst ett par timmar per dag? :D

Jadu ja har en sixxasis som ja haft sen release och den funkar fortfarandse som vanligt.... Sen köpte tjejen en dualshock3 i thailand i april förra året och den börjar sakta men säkert sluka mer och mer batteri.. Känns som ja laddar den nästan var tredje dag och då spelar ja bara några timmar om dan MAX. Sen sista dualshocken som ja fick med 80 gb den är ju också rätt värdelös :D. Så skulle haft kvar mina gamla sixxasis om ja var smart men nej då...!!

FAn va nice med batterier i mickarna... Tycker de är fint som fan så man slipper de där att man måste ladda dem mer o mer för varje gång... Nån som sett nå batteritid på dem?

Postad 01 April 2009 - 14:27

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0
Trofé-patch till Singstar.
http://playstation.j...phies-singstar/

Med belöningar i Home också tydligen.
http://www.computera...e.php?id=212260

Redigerat av JockeJ, 01 April 2009 - 14:30.

Postad 01 April 2009 - 14:31

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Troféer vore ju coolt, får man någon för snyggast dans tro :)

Postad 05 April 2009 - 11:35

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Nämen, vad häftigt med troféer till Singstar!

Men de verkar ju jättesvåra att få tag på. Jag är så jäkla sugen på att köpa de nya trådlösa mickarna. Har man någon nytta av de trådbundna då, eller är det bara till att packa ner dem och försöka sälja dem?

Hoppas verkligen troféerna kommer snart! Ingen som vet något datum?

Postad 05 April 2009 - 13:32

valmont74
  • valmont74
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Har haft mina trådlösa mickar sedan i måndags. Köpte via Play.com för 430 kr inkl. frakt.
---

Jonzy - hur lyckades du med att göra beställningen på Play.com? När jag försöker slutföra beställningen får jag meddelandet "This item can only be delivered to a UK address." (Precis som när man ska beställa Blu-ray-filmer där) Hjälp.. please... :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.