Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 5, World At War

872 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilket betyg får COD WAW (53 medlem(mar) har röstat)

1-5

1. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

2. 2 (2 röster [3.77%])

Procent av omröstning: 3.77%

3. 3 (15 röster [28.30%])

Procent av omröstning: 28.30%

4. 4 (22 röster [41.51%])

Procent av omröstning: 41.51%

5. 5 (14 röster [26.42%])

Procent av omröstning: 26.42%

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: World at War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 7,82 (10) 980:-
Call of Duty: World at War - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 6,5 (1) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 30 december 2008 - 09:55

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Blev lite besviken av CoD 5, trodde vi var färdiga med ryss kriget och sysslade helhjärtat i stilla havet :)

Postad 30 december 2008 - 11:11

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
FÖr mig var det tvärtom, hade hört så mycket skit om det. Visst, allt är sämre än Cod4 men det är fortfarande nr2 bland fps på 360n. Kul med lite nya vapen och banor i alla fall!

/Genis

Postad 30 december 2008 - 11:26

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0

Blev lite besviken av CoD 5, trodde vi var färdiga med ryss kriget och sysslade helhjärtat i stilla havet :)

Jappsare i all ära men jag tycker att ryssdelen av kampanjen var roligare än den i stilla havet.....banzai och våg efter våg av kamikazesoldater bidde lite för mycket till slut, de sista banorna som ryss håller jag riktigt högt, hektiskt som fan!

Postad 30 december 2008 - 12:52

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Ja jag håller med dig Bizhop. Jag har upplevt det som mindre buggigt på Ryss-banorna också, kanske är det för att miljöerna inte tillåter lika mycket texturfel och sånt.
Jag har bara två eller tre uppdrag kvar nu på veteran sen är man klar med det. Sen är där väl några achievements kvar men de är så ******** svåra tycker jag. Skjuta Amsel med sin pistol till exempel, lätt att sikta ordentligt på en 20" CRT, kanske ska koppla in boxen i min datorskärm så man åtminstone får en sjysst upplösning :)

Postad 30 december 2008 - 18:07

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Jag sköt Amsel med picka på min 24" tft-monitor. Fick sitta gaaaanska nära för att se vart han var :P

Postad 30 december 2008 - 18:56

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Jag sköt Amsel med picka på min 24" tft-monitor. Fick sitta gaaaanska nära för att se vart han var :P

Oj, trodde du hade en "riktig" stor Lcd eller så bananen :D .

Själv har jag kört en bana på SPdelen, vet inte om jag är så sugen på att köra mer faktiskt. Kanske co-op då!

Postad 30 december 2008 - 18:59

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Har en 42" plasma, men den var iväg på reparation till o från under en månad, då fick jag lira på datorskärmen istället. Gick allt det med, men man fick sitta bra mycket närmare.

Postad 30 december 2008 - 19:01

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Har en 42" plasma, men den var iväg på reparation till o från under en månad, då fick jag lira på datorskärmen istället. Gick allt det med, men man fick sitta bra mycket närmare.

Ah, på det viset :P . Game on ikväll?

Postad 30 december 2008 - 19:02

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Jäpp, har spikat upp mattor på väggarna, så nu ska det spelas järnet!

Postad 30 december 2008 - 19:04

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Jäpp, har spikat upp mattor på väggarna, så nu ska det spelas järnet!

He he, låter bra Bananoman! Skall softa ett tag men loggar nog in inom 1tim! Team döööööödsmaaaaacth :P

Postad 03 januari 2009 - 21:57

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0
Körde klart detta på Veteran idag... Fy f*n vad vidrigt svårt det var på vissa ställen, ett tag trodde jag helt ärligt att det inte gick att klara det. Men nu är det gjort iallafall...

Postad 04 januari 2009 - 13:19

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Jag har fastnat precis i starten på sista banan. ******** ryssar att välja molotovs istället för rökgranater... Skitstörigt att inte kunna sätta upp en smokescreen för att ens kunna springa nånstans.. :)

Postad 05 januari 2009 - 13:32

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Nån mer än jag som har problem med multiplayer?
"Server connection time out" och "You must be signed in to play Xbox Live-matches" kommer upp hela tiden.
Sad face.

Postad 05 januari 2009 - 17:03

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Nån mer än jag som har problem med multiplayer?
"Server connection time out" och "You must be signed in to play Xbox Live-matches" kommer upp hela tiden.
Sad face.

Kommer ihåg att jag hade liknande problem i sommras nån gång....sjukt irriterande! Men det brukade bara krångla en liten stund. Vettefan vad de kan vara som gör att det blir så.

Postad 05 januari 2009 - 17:07

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Har spelat COD4 igen några dagar och fy f-n vad mycket bättre det är, på allt.

Postad 05 januari 2009 - 20:36

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

Har spelat COD4 igen några dagar och fy f-n vad mycket bättre det är, på allt.

Om du menar att COD4 är bättre än WaW så kan jag inte annat än hålla med dig till 100%, jag har verkligen blivit beroende av CoD4 så att jag får abstinens. Försökte spela WaW ett tag men så fort jag satte in skivan till CoD4 så vart jag fast. Helt underbart spel online.

Postad 07 januari 2009 - 11:19

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

• 1 364 inlägg
  • 0
Någon som har hört om det kommer någon uppdatering snart . Har ledsnat på alla som skall glitcha hela tiden det e så på var & varannan bana nu . I bland känns det som om man springer runt ensamn , lag kamraterna står & hoppar mot en bergsvägg . Motståndarna har försvunnit till underjorden eller in i något annat konstigt .

Sen dessa sjuka respawnpunkter , vet inte hur många ggr man har fått startat mitt ibland motståndarna i team death match .
Eller när man kör S&D alla dessa tubes som går över hela banorna så har man tur eller otur så försvinner över halva laget på några sek .
Tycker det är sjukt mkt buggar kommer inte ihåg att 4an ens var i närheten lika mkt buggar

Postad 07 januari 2009 - 11:52

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Inte en enda gång har jag i COD4 varit med om att någon har spawnat precis bredvid en eller i ens sikte. I WaW så kan man ha "tur" och lägga sig på ett ställe där man kan se fienden spawna, gång på gång, går att få en 7-8 spawnkills lätt.
Glitchandet tycker jag inte är så farligt. Är väl i sort sett bara Roundhouse som är drabbat? Och där kan man ju stå med tank och plocka de som hoppar mot väggen, 10 kills utan problem.

Postad 07 januari 2009 - 11:56

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Håller med Cozmoz, irriterande är bara förnamnet - hoppas på update snarast.

Postad 07 januari 2009 - 13:21

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Inte en enda gång har jag i COD4 varit med om att någon har spawnat precis bredvid en eller i ens sikte. I WaW så kan man ha "tur" och lägga sig på ett ställe där man kan se fienden spawna, gång på gång, går att få en 7-8 spawnkills lätt.
Glitchandet tycker jag inte är så farligt. Är väl i sort sett bara Roundhouse som är drabbat? Och där kan man ju stå med tank och plocka de som hoppar mot väggen, 10 kills utan problem.

På Castle och Cliffside kan man sitta uppe i luften. Dessa två glitchar är dock inte så farliga om man vet om dem. Bara och slänga några blickar just där för och se om nån sitter där. För sitter dom där så kan de inte röra så mycket och har ingenstans och gömma sig bakom, enkla mål med andra ord.

På Makin kan man sitta i stenen vid B-bomben, nästan omöjligt och skjuta någon som sitter där så gäller och ha en granater till hands.

På Airfield kan man hoppa upp på Muren på A-bomben genom att stutsa på några svarta slangar och med lite skills ta sig vidare upp på taket på anfallande lags spawnhus. Dessa typer av glitchar tycker jag på nåt sätt är okej. Hoppa upp på saker och balansera på kanter känns okej, ungefär som att springa på taket på Castle eller sitta i trädet på Courtyard.

Men det här att springa under och utanför banan är ju bara för trist. På castle och downfall kunde man också springa utanför banan men kanske dom glitcharna är fixade.

Postad 07 januari 2009 - 13:42

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Håller helt med om att man ska kunna hoppa upp på nåt för att sedan hoppa upp på nåt annat, ex. taket på Castle. Att man kan sväva upp i luften på Castle tycker jag dock inte är okej, det är ingenting man skulle kunna göra i verkligheten. Man skulle heller inte helt magiskt kunna hoppa mot en vägg och falla ner under marken. Sitta I en sten känns inte heller helt genomtänkt.
Men som det här med att man kan vara på taket på Castle, kan man verkligen säga att det är en glitch? Kartan är ju designad så, inte direkt så att de glömt täppa till ett hål. Vill bara få klart definitionen för vad en glitch är.

Redigerat av bananplanta, 07 januari 2009 - 13:43.

Postad 07 januari 2009 - 14:41

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Att kunna komma upp på tak kan ju knappast vara en glitch? Om det inte är så att man kommer upp på taket på ett extremt konstigt sätt (typ huka sig och gå in i en vägg eller liknande).

På Roundhouse kan man uppenbarligen glitcha sig under bombplats B, vilket gör att det inte längre går att gå dit. Lite trist att bara ha en bombplats att välja på (S & D pratar jag då givetvis om). Men lite kul är det när ens eget lag har plantat, det är två spelare kvar i motståndarlaget och man hör mycket skjutande från B-platsen. De som glitchat sig under den tar sig ju inte därifrån...

Spawnplatser i TDM ska vi inte prata om. I CoD4 fungerade de, här kan man hamna mitt bland motståndarlaget.

Postad 07 januari 2009 - 14:54

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Jag tycker att kan man hoppa upp på ett tak så är det ingen regelrätt glitch.
Men som på Makin när man kan gömma sig inne i en sten...suck säger jag bara.

Postad 07 januari 2009 - 14:57

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Glitch är väll när man tar sig till ett ställe där man kan döda andra men de kan inte döda eller se dig, tex att vistas under eller utanför banan får anses som den grövsta av glitchar. Även att sitta i luften eller i en sten får anses som glitch... Men som sagt hoppa på saker är okej. Häromdagen när jag spelade Makin så hoppade jag upp på taket vid A-bomben genom att hoppa från en brygga till ett staket och sen taket, väldigt simpelt. Då blev jag teamkillad och fick ett PM att om jag ska glitcha kan jag dra någon annanstans. Så vart gränsen går mellan vad som är glitch och inte verkar ses olika.

Sen en annan grej som är fusk är att man med maskingevären+bipod kan skjuta hur många skott som helst utan att ladda om och ha oändligt med ammo... Kan va lite smådrykt på små banor om de kör deep impact och stopping power. Som tur är vissa väggar ogenomträngliga, värre var det på District i Cod4 där man kunde stå i spawn och skjuta till andra spawn genom alla väggar som fanns :)

Postad 07 januari 2009 - 15:07

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
De har väl inte fixat Castle helt? För lite mer än en vecka sedan stötte jag på någon som sköt mig underifrån nere på gården vid A-bomben. Jag vet att de täppte igen den vid muren, men även efter det så kunde man gå ner under banan.

Sen är ju Roundhouse jäkligt störig, vi spelade S&D igår och var 4st i samma party, sen kom det in två i samma klan (typ 3xtr3m3 J03 & 3xtr3m3 B3nny eller nåt sånt) i vårt lag, och de började glitcha... Sen när motståndarna hade plantat och glitcharna hade dödat alla (Det var bara de två kvar) så sket det i att hoppa upp ur glitchen för att defusa.. Det visar ju bara hur själviskt och dumt det är att gå ner i glitcharna, för att inte tala om osportsligt.

Dessutom är det väl jättelätt för utvecklarna att täppa till såna glitchar som de garanterat känner till vid det här laget. Men de kanske VILL att man ska sluta spela spelet med tanke på alla spawnkills, glitchar och allt lagg som existerar hela tiden. Söker jag Locale only-matcher så vill jag inte sitta med röd pingmätare...

En sak till, fy fan för banan Seelow på S&D... Varje gång man ska börja en runda så dör 1-3st pga spawn-sniping!! Att detta ens är möjligt, att se fienden direkt, är helt sjukt ju... Sätt in en gräns på 5-10 sekunder där man inte kan dö i starten på S&D .

Redigerat av Unregistered78af1102, 07 januari 2009 - 15:11.

Postad 07 januari 2009 - 15:10

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0
Förstår faktiskt inte vad som är så roligt med att sitta under marken och förstöra för folk som bara vill spela och ha kul? Ibland har man tur men så emellanåt är det någon på varenda match som gör det. Ja visst, det är bara ett tv-spel, bara på skoj osv. Men det är ju inte särskilt skoj när det händer gång på gång.

Skällde ut en kompis lite när han helt plötsligt satt under marken och sköt våra fiender. Tycker det är rätt kass faktiskt. Hellre råförlora än vinna med fusk. Ser inte nöjet i det riktigt. Speciellt inte när man vet att man förstör för andra.

Men dom fixade väl Castle iaf? Där satt det folk under marken varenda match men sen efter att dom hade tagit ner servrarna för underhåll då för nån vecka sen så såg jag inte en enda under marken längre. Men nu händer det ju på andra banor istället...

Vore ju bra om dom fixade detta så fort som möjligt, för det finns uppenbarligen en hel del idioter som gillar att förstöra för andra och i längden avstår ju folk från att spela helt.

Postad 07 januari 2009 - 15:31

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

• 1 408 inlägg
  • 0
Spelet värkar va fyllt med problem?

Postad 07 januari 2009 - 15:44

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Sen är ju Roundhouse jäkligt störig, vi spelade S&D igår och var 4st i samma party, sen kom det in två i samma klan (typ 3xtr3m3 J03 & 3xtr3m3 B3nny eller nåt sånt) i vårt lag, och de började glitcha... Sen när motståndarna hade plantat och glitcharna hade dödat alla (Det var bara de två kvar) så sket det i att hoppa upp ur glitchen för att defusa.. Det visar ju bara hur själviskt och dumt det är att gå ner i glitcharna, för att inte tala om osportsligt.

Går det verkligen att ta sig därifrån för de som glitchat sig dit?

En sak till, fy fan för banan Seelow på S&D... Varje gång man ska börja en runda så dör 1-3st pga spawn-sniping!! Att detta ens är möjligt, att se fienden direkt, är helt sjukt ju... Sätt in en gräns på 5-10 sekunder där man inte kan dö i starten på S&D .

Ja, det där är riktigt störande. Tycker det är skitdåligt gjord bana (eller nja, spawn-punkter snarare, man hade ju kunna spawna på skilda sidor av järnvägsspåret, plats finns).

Spelet värkar va fyllt med problem?

Jämfört med CoD4, så är svaret ja.

Redigerat av SC-Zap, 07 januari 2009 - 15:46.

Postad 07 januari 2009 - 15:59

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Castle är fixad med vägglitchen, men med ett hopp från bron kan man ta sig under fortfarande.
Sök på Youtube så ser ni.

Postad 07 januari 2009 - 16:26

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Att säga att det är fyllt med problem tycker jag är att överdriva. Det är utan tvekan ett bra spel. Fixar de spawnpunkterna och glitcharna så blir det bara ännu bättre. Men även om de fixar det så blir det ju inte lika bra som COD4, fattas en hel del annat för att nå dit som de inte bara kan patcha.
Har man väl glitchat sig ner under marken så kan man väl inte komma upp igen?
Finns det verkligen folk som hoppar mot väggar hela j***a dagarna för att hitta glitchar som på Roundhouse och Castle(under kartan)? Eller är det så illa att information om glitcharna kommer från "högre ort"?

Redigerat av bananplanta, 07 januari 2009 - 16:27.

Postad 07 januari 2009 - 16:51

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Jo på Roundhouse kommer man upp igen.. JA jag har provat själv, men bara för att se hur långt man kunde gå och se osv. Aldrig utnyttjat det i matcher för min fördel.. Man kan gå ända bort på B-bomben, kanske till och med till A? (jag vet inte för jag fastnade nåstans under ett hus vid B så jag sket i det sen..) Sen kan man gå tillbaka där man hoppade ner för att ta samma väg upp igen, bara upp på kanten, sen hoppa rakt ut genom porten igen. Fråga Mikko, han blev lite överraskad när jag hoppade ut på honom :) Joe Labero-style ;)

Postad 07 januari 2009 - 17:07

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Visst, jämför man World at War med 4an, så vinner 4an med hästlängder. Men vi kan ju ta med i beräkningen att Treyarch också släppte CoD3. Och jämför man WaW med 3an så ser man att Treyarch verkar ha fattat galoppen vid det här laget. Sure, man kan ösa skit över dem för att WaW kunde ha finslipats lite bättre, glitchar borde täppas till osv. Men enligt mig så är det fortfarande nummer 2 på listan över FPS-spel till konsoll näst efter 4an.

//Onkel

Postad 07 januari 2009 - 17:26

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

Och jämför man WaW med 3an så ser man att Treyarch verkar ha fattat galoppen vid det här laget.

Det är väl snarare Infinity Wards förtjänst att det är så pass bra som det är :)

Men enligt mig så är det fortfarande nummer 2 på listan över FPS-spel till konsoll näst efter 4an.

Samma här.

Postad 07 januari 2009 - 19:56

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Jo visst är det ändå ett förbannat bra spel.
Men jag tycker de borde kunna täppa till glitcharna lite snabbare, det har ändå gått ett par veckor sedan det kom ut på youtube med vissa, och de lyckades ju fixa det på Castle, så vad är det som säger att de inte skulle kunna göra det på andra banor också?

Jag tror iaf Infinity Ward kommer tänka ett par steg längre än vad Treyarch gjorde, när de släpper MW 2. För som Bananen säger så är det väl ändå Infinity Ward som gjort det bästa inför WaW när de skapade fyran.

Postad 07 januari 2009 - 21:15

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Fråga Mikko, han blev lite överraskad när jag hoppade ut på honom :) Joe Labero-style ;)

Haha, ja lite skoj var det allt.

"-Ser du den stängda porten framför dig?"
"- Ja."
Tadah! Hokus pokus så kommer en halvdansk ut bokstavligt talat hoppandes ut IGENOM dörren.

Däremot så märker jag inte av glitchare så ofta, kanske beror på att man spelar med "rätt" folk som skiter i dem.

Postad 08 januari 2009 - 17:07

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Ja, jo så blir det ju. Möter man seriösa spelare så är det ju inget problem, däremot brukar jag smyga bort till glitchen på Roundhouse för att plocka alla som springer mot den. Får ganska lätt hundar om man har någon/bettys som håller ryggen. :)

Dessutom brukar inte folk glitcha lika mycket på S&D tycker jag.

Postad 08 januari 2009 - 22:55

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

så vad är det som säger att de inte skulle kunna göra det på andra banor också?

Jag tror iaf Infinity Ward kommer tänka ett par steg längre än vad Treyarch gjorde, när de släpper MW 2. För som Bananen säger så är det väl ändå Infinity Ward som gjort det bästa inför WaW när de skapade fyran.

Det är ju inget som säger att de inte skulle kunna täppa till glitcharna. ;)

Jo, det är sant att Infinity Ward lade en god grund för WaW, men man måste ju ändå säga att Treyarch verkligen tog till sig av vad IW bjöd på och släppte ett rikigt nice FPS. :wub:

Nu kanske det låter som om jag avgudar Treyarch när jag sitter här och lovprisar deras verk, men så är inte fallet. Infinity Ward har gjort det bästa Call of Duty hittills. Inget snack om den saken.

Btw, Bananen...är det inte dags att ta en paus från 4an och lira WaW med mig istället? :)

Postad 08 januari 2009 - 23:05

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Själv har jag varit offline pga. blurayspelarköp och trötthet(nya arbetstider) men jag hoppas se er alla online under helgen!

Postad 08 januari 2009 - 23:50

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Helgen låter fint Genis! I'll be there! :)

Postad 09 januari 2009 - 00:04

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Yep. Lär vara online en del jag med! :)

Ingen som vet när det blir en öppning till Officer's Club igen?

Postad 09 januari 2009 - 05:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Officers club=viprum eller vad? Extra bra ping? :)

Postad 09 januari 2009 - 06:20

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
typ, dem som köpte collectible edition fick dubbla xp under en vecka...

Postad 09 januari 2009 - 07:11

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Själv har jag varit offline pga. blurayspelarköp och trötthet(nya arbetstider) men jag hoppas se er alla online under helgen!

Inte alls omöjligt. :)

Postad 09 januari 2009 - 10:07

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Vore nice med en dubbel-xp helg eller vecka för alla spelare.
När det var dubbla XP-dagar i COD4 så var det ju för alla som hade spelet
och inte bara de som hade specialversionen.

Postad 09 januari 2009 - 13:43

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

Btw, Bananen...är det inte dags att ta en paus från 4an och lira WaW med mig istället? :(

Hmmm, mja, kanske ikväll :) Fyran är riktigt svår att slita sig från.

Postad 09 januari 2009 - 16:48

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
fan, medan min box e på lagning så kör jag cod4 på ps3an... känns inte alls lika kul. Nästan så att man går å köper en elite..

*ops fel tråd*

Redigerat av dj_komodo, 09 januari 2009 - 16:48.

Postad 09 januari 2009 - 17:08

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

fan, medan min box e på lagning så kör jag cod4 på ps3an... känns inte alls lika kul. Nästan så att man går å köper en elite..

*ops fel tråd*

Har du spelen på båda konsollerna? :(

Postad 09 januari 2009 - 18:08

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
Haha, yes köpte den för 249 dagen jag skickade in min box.. Im a cod addict, so sue me... :(

Postad 09 januari 2009 - 20:14

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Nu verkar glitcharna spridit sig som pesten, Seelow, Roundhouse och Castle är i det närmsta ospelbara nu tack vare alla idioter.
Synd att man blir kickad när man teamkillar 3 st (glitchande) lagkamrater.
:unsure:

Redigerat av MrSpokk, 09 januari 2009 - 20:15.

Postad 09 januari 2009 - 20:44

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Haha, yes köpte den för 249 dagen jag skickade in min box.. Im a cod addict, so sue me... :unsure:

När min box dog så gick jag å köpte en ny...pallade inte vänta på reparation å sånt tjaffs :blush:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.