Om man ska se en film med suverän bild så kolla på den här.
Visa upp er Blu-ray samling *MAX 1280 PIXLAR BREDA BILDER*
Postad 26 september 2008 - 14:38
Om man ska se en film med suverän bild så kolla på den här.
Postad 03 oktober 2008 - 19:47
OK, nu har jag sett den och den var faktiskt riktigt töntig. Framför allt i början när apkungen var med. Då ville jag spy.Har du sett forbidden kingdom? filmen i sig är megasämst.

Men den tog sig och andra halvan var faktiskt ett ganska hyfsat matinéäventyr.
Postad 03 oktober 2008 - 20:19

Dock så hade det nog varit bättre om Jackie Chan spelade apkungen.
De enda jag stör mig på är början när "pojken" blir spöad av gänget.
Man förstod ju inte alls att han skulle bli grym o spöa dem i slutet.
UJJ NÄE!

Men ja tycker absolut filmen är BD värd

(men de är ju iofs allt med Jet Li)
Postad 03 oktober 2008 - 20:43

Rätt bra scen när Chan och Li möts. Och tjejen var riktigt söt (den med normal hårfärg).
Huvudrollsinnehavaren var tyvärr inte så charmig. Lite Shia LaBeouf över honom.

Postad 03 oktober 2008 - 23:59
Om det är som fodral eller bara papper med fack för skivor.
Postad 09 oktober 2008 - 17:29
Bifogad fil(er)
Postad 12 oktober 2008 - 20:42
Postad 12 oktober 2008 - 21:35
Postad 12 oktober 2008 - 22:39

Postad 12 oktober 2008 - 23:14
okej. testade iaf precis och skulle se första filmen på min ps3, rambo. men så klart så funkade det inte. det är alla regioner på filmen men funkade inte iaf inte.. blir så trött på det här...
Är det den svenska Rambo ? gör dig av med den o köp amerikanska istället.
Postad 13 oktober 2008 - 12:12
Postad 13 oktober 2008 - 17:25
okej. ja hyrde filmen bara.. men så jag får skaffa den amerikanska istället då? även om det står alla regioner på filmen? :S
Jo det finns en tråd om svenska Rambo,där kan du läsa lite.
Postad 20 oktober 2008 - 23:11
2 filmer från bolaget Alliance i Canada!!
From Dusk Till Dawn ser inte fel ut, helt kart på min top 20 lista. Hur är ljud å bild? Finns uppföljarna oxå?
Postad 21 oktober 2008 - 22:17
From Dusk Till Dawn ser inte fel ut, helt kart på min top 20 lista. Hur är ljud å bild? Finns uppföljarna oxå?
Uppföljarna finns ej men vill man ha dem

nytta av Core ljudet!
Bilden av de få scener jag sett ser skarp ut och med en del intakt grain. Close ups
ser bra ut på ansikten med bra detaljer och det är bra tryck i färgerna så det ser inte ut att vara nåt hafs verk!! Bilden kan säkert variera detta är bara ett första intryck!!
Den är regionsfri iaf men det var inte Elm street lol!! jag har bara reg b spelare men ska köpa regfri
så småningom. Kan dock inte fatta varför den var reg kodad när inte Sin City eller Dusk va det då de
släpptes av samma bolag!!
Postad 22 oktober 2008 - 13:38
Samma här. Ha som någon form av papper runt sig. Som alla serier har! Lite besviken:(har alltid trott att lost säsong 4 skulle va nån form av box
Postad 22 oktober 2008 - 16:09
Uppföljarna finns ej men vill man ha dem Ljudet är i DTS HD MA har dock ej sett filmen ännu och kan endast dra
nytta av Core ljudet!
Bilden av de få scener jag sett ser skarp ut och med en del intakt grain. Close ups
ser bra ut på ansikten med bra detaljer och det är bra tryck i färgerna så det ser inte ut att vara nåt hafs verk!! Bilden kan säkert variera detta är bara ett första intryck!!
Tack för att du delade med dig av dina intryck! Blir nog ett köp och som du säger så är ju inte uppföljarna lika bra men gillade faktiskt dom oxå.
Postad 22 oktober 2008 - 21:05

Bifogad fil(er)
Postad 23 oktober 2008 - 08:55
henke007: Du får börja kolla på http://bluray.liesinc.net/

Där har de stått i en månad typ att Nightmare on Elm-street är regionslåst.
Men ja vet hur de är, ja köpte House of 1000 Corpses i vetskap om att den skulle vara regionslåst.
Men vafan de kunde ju ha fel

Postad 23 oktober 2008 - 09:04
regionsfria desto lustigare att de kodade elm street men ej Sin City och From Dusk till Dawn orka liksom.
Postad 23 oktober 2008 - 09:06
Speciellt just eftersom det är ett mindre bolag. Får verkligen hoppas att de inte blir en trend.
Postad 23 oktober 2008 - 19:24
Tack! Det intressanta är att den i värde står sig slätt mot min andra samling, på Laserdisc!Fin samling Svärta!

Postad 23 oktober 2008 - 19:27
Nice. Länge sedan firetraxx:P Du känner mig inte under det här alias. Är Gudfadern köpt i Sverige, eller är det en import?https://www.minhembio.com/bilder/bild/?pic_id=258372.jpg
Postad 23 oktober 2008 - 22:44
Känner igen aliaset, men vet inte varifrån.Nice. Länge sedan firetraxx:P Du känner mig inte under det här alias. Är Gudfadern köpt i Sverige, eller är det en import?

(Skicka gärna PM och förfriska mitt minne.

Gudfadern-boxen är köpt på Discshop.se.
http://www.discshop....t.php...s&&ref=
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar