Det är det kanske värt?
Frågan är väl bara om det är någon som spelar det?
Redigerat av nedman, 01 October 2010 - 11:00.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 01 October 2010 - 10:59
Blev lite sugen att införskaffa detta spel, nu när det har börjat sjunka i pris, 299:-.
Det är det kanske värt? Frågan är väl bara om det är någon som spelar det? Redigerat av nedman, 01 October 2010 - 11:00. Postad 01 October 2010 - 11:33
Ok, jag är mer för Mus/tangentbord när det kommer till FPS...
Postad 01 October 2010 - 11:33
Nu blir det lira MAG...!
http://blog.mag.com/blog/ patch 2.0 is here. Oyeah! Vad säger ni andra i MHB, skall vi in och dominera? Like the good old times. Postad 01 October 2010 - 11:36
Bara för din skulle så kan jag testa att lira med move kontroll och ge en recension. Postad 01 October 2010 - 11:37
Jag köper det som behövs idag och uppdaterar mitt spel, blev riktigt sugen nu, behöver lite omväxling från bfbc2.
Vad körs S.V.E.R. , Raven eller Valor? //Ola Postad 01 October 2010 - 11:40
Jadu, Jag har jue alltid lirat SVER så jag vet faktiskt inte.
Antingen kör jag på mina beprövade hulliganer eller Raven, lutar nog mest åt Sver. 520MB ligger uppdateringen på för den som undrar. Postad 01 October 2010 - 11:41
Men då fortsätter jag med S.V.E.R. jag också, min nuvarande gubbe är ju S.V.E.R. så det får fortsätta vara den nissen. Postad 01 October 2010 - 11:44
Characters moving from MAG v1.XX to MAG 2.0 will receive an immediate and automatic Respec the first time they log in
Postad 01 October 2010 - 11:45
Postad 01 October 2010 - 11:48
Har fasen inte en aning om vad det betyder, jag vet bara ska jag lira så behöver jag folk att lira med så då måste jag ju hur jag än gör välja det ni kör, om jag sedan får börja från 0 eller fortsätta där jag slutade är struntsamma. Spelet är ju fan extremt roligt. Såg även detta som gjorde mig riktigt glad häromdagen, för mig som spelar när barnen sover. Logitech F540 riktigt bra med både spelljudet och voice i samma. Finns förvisso andra lösningar, men de kräver en hel del kabel och det är något jag inte gillar.
Men vad är det jag ska in och köpa på PSN? Det var något jag skulle handla där också va? Sitter på jobbet just nu så jag har inte tillfälle att kolla av just nu. Postad 01 October 2010 - 11:53
På PSN finns lite olika MAG detaljer att ladda hem.
den ena är 1st nytt spelsätt med tillhörande banor. de andra är slots för att kunna köra med alla 3 grupperna men det kostar några kronor varje månad. Angående Logitech headsetet så måste man köra med Mini-usb inkopplat på PS3:an för att få voicechatt i lurarna för som det ser ut nu så sänder inte PS3:an ljud för både spel och voicechatt över bluetooth så du får ha 1st kabel om man skaffar dem till PS3 jämfört med Xbox 360 där de är helt trådlösa. Redigerat av Pip, 01 October 2010 - 11:54. Postad 01 October 2010 - 12:36
Mycket sant, men de kablarna går in i "hörlurarnas" sändare och inte in i hörlurarna, så då slipper jag ju se kablarna. Gillar inte alls som det är nu då jag kör ut ljudet i högtalarna och får sitta med en hörsnäcka för voicechat, dels för att mina öron tydligen inte är gjorda för att ha sådana där "pluggar". Får så djädra ont i öronen efter en kväll så man bara vill gå och kasta sakerna i sjön. Men får jag både spelets ljud och voicechat på ett bra sätt via riktiga hörlurar så blir jag riktigt nöjd, och logitech brukar ha rätt bra pli på sådana saker. Men ikväll så ska det bli några timmar MAG, lär nog bli en och annan timme bfbc2 också, om jag nu inte fastnar helt i MAG. Postad 01 October 2010 - 12:41
Move- kontrollen var verkligen inget för mig. Förvisso kan man ställa in känslighet etc men det är för svårt när det är mycket folk på skärmen. Sedan att kniva med att skaka kontrollen? Vem kom på den iden?
Postad 01 October 2010 - 18:16
Jag och FIlip kör Valor nu för tiden, dom är sjukt dåliga och behöver all hjälp dom/vi kan få
Postad 02 October 2010 - 20:11
Fan va nice med nya uppdateringen. Kommer visserligen inte att köra med Move-kontrollen igen (testade i betan och tyckte det var värdelöst), men de andra uppdateringarna är helt fantastiska. Älskar nya skillträdet.
Hoppar in inatt på SVER Postad 03 October 2010 - 15:09 Givetvis så hann man inte beställa, slut hos game. Postad 03 October 2010 - 15:13
Oj, jag hann beställa.
MHB:are emellan. Postad 03 October 2010 - 15:25
Har dom fixat så move navigatorn funkar? Är sugen att skaffa detta lir.
Postad 03 October 2010 - 15:27
Det är fullt Move-kompatibelt så jag är nästan säker på det.
Jag har iofs bara testat med Move-kontroll och dualshock men ser det som ytterst konstigt ifall de inte skulle ha gjort det. Postad 03 October 2010 - 15:34
ok då blir det att beställa måste ju prova en riktig shooter med move
Postad 03 October 2010 - 16:08 Typiskt... Postad 05 October 2010 - 16:37
Jaha, då var man M.A.G ägare - (Tack Rick)
Riktigt nice att köra igång spelet och upptäcka att det "bara" var 528Mb att ladda hem i uppdateringar Vad skall jag göra sen? Vilken fraktion skall man spela osv? Postad 05 October 2010 - 19:33 Kör SVER Yep, funkade i betan iallafall. Postad 11 October 2010 - 08:53
Jaha, då har man överlevt sin första MAG-runda.
Men man kände sig som en riktig Noob, dog som en fluga och kunde inte ta livet av någon! Alla sköt lite bättre och sprang lite fortare. Mest b var väl att man typ var tvungen att skjuta 1 helt mag på någon för att han skulle dö - och medans man höll på med det så snurrade han runt och sköt ihjäl en - epic fail... Men man får väl ta nya tag! Postad 11 October 2010 - 17:20
Något som är röv är att Muppen inte fått hem sitt spel än trots att det skulle vara skickat i Torsdags. Har varit på personen med blåslampa och skällt ut.
Får hoppas att det varit praktikanter på posten som ställt till det och att Mupp får det imorgon. I värsta fall har jag ett ex liggandes hemma som kan skickas express Postad 11 October 2010 - 18:05
Så är det ju i princip i alla nya shooter om man kommer in mitt i cykeln.
Jag kan bara rekommendera att du hänger på och försöker hitta en stil som passar dig. LMG och headshots är en bra nybörjardeal, se till att du får FRAGO-points och skaffa allt medic så fort som möjligt för snabba poäng. Håll dig undan Domination till en början då allt bara kommer verka extremt förvirrande och du kommer dö om och om igen på grund av artillerieldgivningen som kräver att du kan banan och nästan kan förutspå vad som kommer hända. Håll koll på de spelare som verkar smartast (kommunicerar mycket, hjälper till, anpassar sig till situationer) och traila dem. Plugga in micken och kommunicera utan att gnälla, folk är ganska hjälpsamma om man är lite ödmjuk. Lycka till, mitt namn är TwelvGaugeApostl och jag är inte världsbäst (har alltför många barn och ett krävande jobb) men jag förstår dynamiken i spelet iallafall. Adda mig gärna. PS. Är MHB-klanen död? Är fortfarande med men har inte sett någon logga in på länge.
Postad 11 October 2010 - 19:42
MHB Klanen försvann ju i princip när BF släpptes, ingen var ju inne och lirade längre. Jag och en annan medlem i klanen började dock lira igen för någon månad sedan men eftersom jag var level 60 så bytte vi så fort han blev det med så nu kör vi Valor istället. Jag skall hålla utkik efter er när jag är på slagfältet så kanske vi kan sätta oss nånstans och ta en fika bakom nån spräng bunker eller så. =) Postad 12 October 2010 - 16:58
Nu har MAG i plåtlåda hamnat i mitt hem. Håller på att installera uppdateringen. Ska bara få junior, som fö fyller 5 månader idag, att somna sen ska jag ut på det världsomspännande nätverket kallat Internet där förnedringen väntar.
Kommer att få så mycket smisk att jag redan nu börjar misströsta... =) Aja, skam den som ger sig! Ett stort tack till Pipmaster-Flex som kirrade spelet åt mig! Plåtlådan är ju ett perfekt ölburksunderlägg! Postad 12 October 2010 - 19:39 Då ligger du ju lååångt efter, jag är "redan" på rank 5. Dock så är de första vapnen värdelösa, man dör som en fluga. Dessutom har nästa alla andra som spelar uppdaterad hälsa (som gör att de tål mer), uppdaterad kondis (springer fortare och återhämtar sig snabbare). Men skam den som ger sig, det blir kanske en omgång ikväll - om någon är på? Postad 12 October 2010 - 19:50
Jag, muukki och alex kommer lira ikväll sedan hoppas jag även på Mupp och dig nedan.
Postad 12 October 2010 - 23:14
Gött att lira ikväll...
Hoppas på återseende imorgon gubbar! Wiggi! Jag skall se ifall jag inte kan skrapa fram något MAG åt dig. Skam den som ger sig Postad 13 October 2010 - 06:40 Södra sverige's största distributör utav MAG slår till igen Det börja lossna lite, nådde rank 7 igår och kunde köpa återupplivningsutrustningen - så nu måste verkligen alla dö Postad 13 October 2010 - 08:16
Man blir ju sjukt sugen sugen att lira igen nu, tyvärr är man i USA och har inte möjlighet att spela
Postad 13 October 2010 - 08:19
Läste precis (2.01) att en uppdatering är på G!
Postad 13 October 2010 - 17:49
Har precis uppdaterat. Ska bli spännande att se om jag blir bättre iom den här uppdateringen... Gött lir igår, även om jag spelar som Anuschka! Postad 13 October 2010 - 20:06
Det var ju definitivt värt att införskaffa återupplivningskitet.
Stod bakom ett gäng på 5 person som dog kontinuerligt men det kan ju ha med att jag återupplivade dem hela tiden Men det gav ju fett med poäng Postad 13 October 2010 - 20:27 du skrev ju innan idag att vi skulle lira imorgon Postad 13 October 2010 - 22:36
Nu när COD snart gjort sitt i samband med att vi lirat turneringen klart funderar jag verkligen på att ta upp detta spel igen. Har nog 2 timmar max spelade. Är de någon som vill lära mej på riktigt denna gången? Förra gången blev jag bara iväglurad av andra spelare och jag blev dödad konstant. Skittråkigt verkligen.
Så en fråga till, förra gången jag lirade laggade det ******** i gatan verkligen , något dom kommit underfund med och fixat iordning nu eller?? Postad 14 October 2010 - 00:32
Klart vi lär upp dig.
Har inte känt av minsta lilla lagg i spelet. Glöm min skriv upp i PSN-ID tråden bara ifall du börjar lira. Postad 14 October 2010 - 07:33
VI var ett gäng som lirade igår, det var kul även om jag personligen hade en ganska dålig dag i MAG. Verkar som min kontroll är på deken.
Härligt att höra svenskar på PSN, ska försöka lira lite mer i kväll! Postad 14 October 2010 - 10:43
Ja, det var gött att lira flera svenskar igår. Vi får hoppas att fler kommer in idag.
Blir du level 8 idag mupp så blir det fronten för dig på Herrevälde. Postad 14 October 2010 - 11:00
Jag är bara en liten fis ifrån lvl 8! =)) Vill inhandla en ny pickadoll snart så det blir ju till att slita ihop lite mer deg... Postad 14 October 2010 - 11:08
Let's make it so!
LMG dlc är inte dum ska du veta, kör den och skaffa lite prylar istället för en ny bössa. Reflexsikte och foregrip är att rekommendera.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |