Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 November 2009 - 07:25

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Personligen var jag inte så förtjust i Strikeforce galan..Lite för mkt kramkalas kändes det som..
Håller dock med föregående talare om Fedor matchen, klart kvällens bästa. Såg ut som om Rogers ändå träffade Fedor rätt hårt med sin GnP men som synes utan resultat, ja förutom blod då, Fedor var lika lugn som vanligt..sen sa det bara PANG :)

Postad 11 November 2009 - 19:21

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0
Ikväll handlar uppdrag granskning om MMA... Kan bli intressant.

Postad 11 November 2009 - 19:25

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Är det nu till helgen det är UFC eller var det nästa helg...? Har bestämt för mig att det var 2 helger i rad framöver...

Postad 11 November 2009 - 21:00

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Ikväll handlar uppdrag granskning om MMA... Kan bli intressant.

Det är ju kul att reportrarnas okunskap och fördomar lyser igenom inslaget efter typ 5 minuters tittande.

Postad 12 November 2009 - 00:09

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0
Tyckte nog att inslaget var ganska balanserat. Upp till tittarna att avgöra vad de tycker.

Postad 12 November 2009 - 03:10

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Är det nu till helgen det är UFC eller var det nästa helg...? Har bestämt för mig att det var 2 helger i rad framöver...

På lördag kl 22 smäller det, ska bli spännande att se hur Alexander Gustafsson klarar sig.

Postad 12 November 2009 - 13:46

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
hoppas dom visar matchen ...annars får man väl lösa det på annat sätt....vad tror ni om chanserna för Rany och Bisping i deras matcher?

Postad 12 November 2009 - 14:05

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Bisping tror jag kommer förlora, Denis Kang är bättre. Frågan är bara vilken Denis som kommer till matchen, han verkar ha problem med nerverna. Jag tror Kang via GnP-stoppage rond 2.

Swick tror jag vinner på poäng.

Randy vinner, sämsta möjliga motståndare för Vera. Randy tror jag kommer trötta ut Vera och vinna i rond 2 eller 3.

Resten av matcherna var väl inte spännande, måste vara den sämsta UFC-galan i år.

På lördag går Manny pacquiao match mot Miguel Cotto, om Pacman vinner denna match måste han ses som en av tidernas bästa boxare. Pacman är en riktigt sympatisk kille också, se på countdown-programmen om den här matchen dom är riktigt bra. Hoppas Pacman vinner och kan gå match mot Mayweather efter det.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 12 November 2009 - 14:13.

Postad 12 November 2009 - 14:33

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Finns det någon som kan ta Brock Lesnar ?
Jag har svårt att se någon just nu som kan klara besten.

Postad 12 November 2009 - 14:52

Unregistered7a297b68
  • Unregistered7a297b68
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0

Fedor Emelianenko kan nog sänka den besten också :P?

Postad 12 November 2009 - 18:13

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Tror som en föregående talare skrev att just Fedor skulle ha en stor möjlighet mot Lesnar, den matchen lär dock vara ljusår långt bort..

UFC 105

på pappret en av de svagaste lineupen på länge...ger mig fxn på att det blir riktigt bra matcher bara därför :P
Så många gånger man suttit med stora förväntningar då de "stora" namnen ska göra upp o jisses vad besviken man blivit efteråt..

Själv ska jag hålla på Bisping, som vanligt ha ha....

Postad 12 November 2009 - 19:53

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Fedor är nog den killen som kan stoppa Brook.
Jag blev galen i Fedor när jag såg alla hans matcher i Pride. Han var ett odjur som ingen kunde stoppa!

Jag vet att det är riktigt svårt att gå från ring till oktagon, och var rädd att Fedor skulle få det tufft. Vilket han fick i sin första match i Strikeforce där han mötte Rogers recap.
Jag tror han valde att gå till Strikeforce för att lära känna oktagonen lite innan UFC då ALLA har stor förväntningar av honom.
Jag tror att Fedor kommer gå över till UFC och kötta Brook Lesnar när han väl känner sig redo att släppa lös odjuret :)

Postad 12 November 2009 - 22:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Blir bara på dåligt humör när jag tänker på att Fedor hade kunnat gå till UFC men väljer Strikeforce :)

Han måste väl ändå själv känna att han verkligen skulle behöva krossa de bästa i UFC för att verkligen bli en legend och ansedd som Nr1

Postad 12 November 2009 - 23:33

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0

Blir bara på dåligt humör när jag tänker på att Fedor hade kunnat gå till UFC men väljer Strikeforce :)

Han måste väl ändå själv känna att han verkligen skulle behöva krossa de bästa i UFC för att verkligen bli en legend och ansedd som Nr1

Som jag sa, jag tror han vill prova sig själv i Strikeforce först, då han är helt ny med oktagonen.
Och du är inte ensam, nästan alla mma fans hade hoppats på att Fedor skulle gå över till UFC, ryktet säger att han skulle få 30 miljoner för 3 matcher, inte illa.

Postad 13 November 2009 - 00:03

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0

+1

Postad 13 November 2009 - 00:11

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Varför skulle han behöva krossa de bästa i UFC för att bli en legend? Han dominerade Pride's tungvikt när den ansågs vara totalt överlägsen UFC's tungvikt. Bara för att Dana White säger att Lesnar skulle krossa Fedor, så skall man inte ta honom särskilt allvarligt. Resultatet skulle bli det samma som när Fedor mötte Coleman i deras första match, då Coleman ansågs som en av världens bästa MMA-brottare (topp 3 i MMA). Fedor har stoppat 4 före detta UFC tungviktsmästare och även om Dana White säger att den nya mästaren är mycket bättre så skall man inte tro på allt som sägs.

Lesnar borde nog försöka spöa Carwin först och främst, vilket han kan få stora problem med. Jag är ganska säker på att Big Nog kommer spöa Lesnar om dom möts. Cain är troligtvis lite för oerfaren och liten för att ha en chans mot Lesnar. Annars är det ganska vek division i UFC. Mir gjorde sin livs match mot Big Nog, men tror inte han skulle ha en chans i en returmatch. Vad skulle en sådan fighter som Mir göra mot Fedor?

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 13 November 2009 - 00:13.

Postad 13 November 2009 - 12:26

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Precis, varför i hela friden skulle Fedor ha något att bevisa? Det vore ju som att säga att Lidström inte är en legend bara för att han inte vunnit SM-guld... Folk får verkligen inse att man får ta det Dana (eller Bagdad Bob) säger med en GIGANTISK nypa salt, han ensam har fått mig att ledsna lite på UFC. Deras hypemaskineri och konstanta skitsnackande har jag svårt otroligt svårt för. Fedor är G.O.A.T. vad folk som endast sett TUF än må tycka och tro.
Hoppas Strikeforce gör något av detta med Fedor och CBS och lyckas växa så kanske dom kan täppa till truten på sopan White. I en perfekt värld hade antingen alla killarna gått över till Strikeforce/DREAM så att fighter mellan organisationerna kunde ske, eller så kunde UFC göra sig av med White. När dom ändå håller på i så fall får dom gärna göra sig av med tjötröven Goldie också.

Känslan är att Lesnar kommer klara av Carwin tack vare sin (förmodade) starkare brottning, jag håller givetvis på Carwin som verkar vara en ödmjuk och schysst kille. Mitt drömscenario är att Carwins Div II-brottning räcker för att hålla det stående, för att sen på allvar testa Lesnars haka med sina dasslock till nävar. Högersläggan den mannen besitter tror jag skulle se fin ut på Lesnars haka!

Men det blir nog Lesnar via domslut eller TKO. Har dålig koll på Carwins cardio och på hur hans haka är, han såg skakad ut mot Napao.

I helgen är boxning som gäller, jag snabbspolar nog igenom UFC-galan (hoppas som alltid att Vera blir slagen medvetslös!) som ändå inte har något bra card. Pacman-Cotto blir sjukt kul att se! Vad tror du om den Fred?
Spontant känner jag 60-40 till Manny, men Cotto är ju lite större och förmodligen lite starkare också så han kan ha en chans ju längre fighten går om Manny mattas av något. ALLA vill ju se Pacquiao - Mayweather, så jag utgår från att de allra flesta håller på Pacman.

Postad 13 November 2009 - 12:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Varför skulle han behöva krossa de bästa i UFC för att bli en legend?

För att tysta alla tvivlare såklart och visa vem konungen är istället för att gömma sig i Strikeforce..

Edit..
Tycker inte Dana är såå dålig ändå..
Må va att han snackar en del skit men...

Nu är jag inte så insatt i allt han sagt...men vem bryr sig ?

Redigerat av moparman, 13 November 2009 - 13:28.

Postad 13 November 2009 - 13:42

F.A
  • F.A
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
TV4 sport verkar ju inte visa mma längre.
Vilken kanal hittar jag det på?

Redigerat av F.A, 13 November 2009 - 13:44.

Postad 13 November 2009 - 13:47

magnusp
  • magnusp
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0
Visst sänder TV4Sport UFC. Varje natt går det Ultimate Fighter avsnitt och ibland gamla Fight Night. Nu i helgen direktsänds UFC 105.

Postad 13 November 2009 - 14:11

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

För att tysta alla tvivlare såklart och visa vem konungen är istället för att gömma sig i Strikeforce..

Edit..
Tycker inte Dana är såå dålig ändå..
Må va att han snackar en del skit men...

Nu är jag inte så insatt i allt han sagt...men vem bryr sig ?

Många bryr sig! Om du inte bryr dig om Dana snackar skit eller inte, varför skriver du ett inlägg som kommenterar ämnet? :(

För övrigt gömmer sig knappast Fedor, han har ju mött tuffare killar än UFC:s i sina dar. Och kontraktet på 30 miljoner per fight visade sig ju vara rent skitsnack!

Postad 13 November 2009 - 14:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Haha...Ok de var väl slarvigt skrivet..

Jag menar att jag inte direkt hakar upp mig på vad han svamlar om ... :(

Som en fluga som surrar ...

Fedor skule ha ställt upp gratis bara för nöjes skull....Bara för äran att dominera UFC och be Dana fara å flyga :)

Postad 13 November 2009 - 16:30

larsig
  • larsig
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Nu har ju M-1 chefen Jerry Miller sagt att om UFC grabbarna så gärna vill fighta Fedor för fightens skull så är dom välkomna att komma till Ryssland och göra det gratis..

"If you really want to fight him for competition, and it's not about the money for the guys in the UFC, then tell Brock Lesnar to jump his ass on a plane, take a train, and come to Stary Oskol. If these guys really want to fight Fedor, then come to Stary Oskol and lets get it on there for no money."

Fedor kommer aldrig skriva på UFCs exclusivekontrakt som är för evigt om du vinner och som förbjuder honom att köra samboturneringar (som han är ambassadör för) i Ryssland osv. Dana försöker sen som vanligt köra skolgårdstaktiken vilket inte funkar på Fedor, han skiter högtidligt i vad UFCgänget kallar han och deras tjat om att han måste bevisa sig etc, det är ju aldrig han själv som gått ut och sagt att han är bäst utan han tar varje fight som den kommer och som en utmaning, och knatar sen på där hemma i Stary Oskol, softare kille finns nog inte i fightcirkusen. Sen är det nog snarare Brock etc som borde tjata om att få fighta Fedor för att bevisa sig istället för tvärtom.

Postad 13 November 2009 - 20:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Just sett Fedor vs Roger

Fin avslutning på matchen...

Inte verkar det ju finnas nå motstånd i Strikeforce heller direkt..

För mig känns de iaf helt klart som att UFC är platsen där man ska vinna ...inte Strikeforce..

Kanske bara är jag som tycker det

Edit
HW i UFC är väl nu inte heller så stark direkt

Redigerat av moparman, 13 November 2009 - 20:53.

Postad 13 November 2009 - 21:02

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Om du har följt Fedors karriär så borde du veta att han inte behöver bevisa nånting, han har dominerat allt som ställts framför honom i åratal nu, och bara för att "nyfrälsta" MMA-fans inte har sett honom förut så dyker diskussionen upp hela tiden. Hade fedors karriär startat idag då sporten är mera mainstream och med samma dominans så är det liksom inget SNACK om att han hade varit #1 GOAT, P4P världens bästa och en Hall of famer.

Trist bara att folk glömmer så fort. Det är ungefär som en som inte sett boxning förut ser en match Med Pacman och efter matchen säger "Ja, han var bra, men han måste få några fler matcher innan han är bäst"...

jag tar och avrundar med ett stort DOH! För att det känner jag varje gång någon tar upp Cock Chestnar som har, vad, 5 matcher bakom sig? Där har vi en paper-champ om något!

Postad 13 November 2009 - 21:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Har sett alla hans matcher.

Men sista 3 åren har han ju inte slagits mot så många jag tycker är nå vidare bra..

Dags å spöa Lesnar å krossa HW ..

Men vist de är ju bara min åsikt

Edit
Ja att Lesnar fick chans om titeln så fort är ju underligt..
Men som sagt är väl HW i Ufc rätt svag också

Edit
Som sagt behöver inte Fedor bevisa nå för mig..
Vill bara se han dominera UFC :(

Redigerat av moparman, 13 November 2009 - 21:17.

Postad 13 November 2009 - 21:30

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0

Just sett Fedor vs Roger

Fin avslutning på matchen...

Inte verkar det ju finnas nå motstånd i Strikeforce heller direkt..

För mig känns de iaf helt klart som att UFC är platsen där man ska vinna ...inte Strikeforce..

Kanske bara är jag som tycker det

Edit
HW i UFC är väl nu inte heller så stark direkt

Självklart är det UFC där dom allra bästa MMA fighters är, det kan ingen säg någonting om.

Däremot tyckte jag INTE att Fedor hade full kontroll i matchen mot Roger.
Han fick ta mycket stryk och blödde ordentligt. Men heter man Fedor så fixar man alltid en vinst :(

Postad 13 November 2009 - 21:34

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Njaa...Första slaget som pricka Fedors näsa tyckte jag mest kändes som ett turslag...

Däremot tyckte jag han var lite illa ute när Rogers gnp Fedor en stund.

Längtar som fasen till imorrn natt...

Ni kommer väl ihåg att det börjar 2245

Postad 14 November 2009 - 00:17

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag tror att Pacman klarar av Cotto, men det blir en tuff match. Cotto är som sagt var en riktigt tuff kille som dessutom är större än Pacman. Det är en betydligt större utmaning än vad Mayweather skulle våga ta, som helst möter mindre motståndare eller motståndare som passerat höjdpunkten på sin karriär.

Ja UFC galan blir nog mycket snabbspolning. Randy mot Vera blir ju skoj och förhoppningsvis åker Bisping på stryk igen, men annars är det sämre än en EliteXC challenger gala.

Här var en intressant kolumn om Dana White's senaste anti-Fedor kommentarer: Dana White is going postal

Jag tycker inte Fedor var i några direkta problem i matchen. Första slumpslaget var ju ingenting, Fedor fick ett cut på näsan. Näsan var inte bruten, hans enda allvarliga skada verkar vara hans tumme som gick ur led när han träffade med det extremt hårda slaget i rond 1. Enda tillfället som jag tyckte såg tuff ut för Fedor var när Brett Rogers tryckte upp honom mot buren och kontrollerade honom med dirty boxing, men då tänkte jag mest på att här skulle Brock Lesnar kunna ha en stor fördel i en eventuell match.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 14 November 2009 - 00:28.

Postad 14 November 2009 - 09:55

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Fedor behöver absolut INTE bevisa något what so ever, det tror jag alla är på det klara med...eller?

Att många vill se en match mellan honom o Brock beror nog till stor del att "hatet" mot Lesnar är så pass stort som det är och många vill se honom bli slagen gul och blå (jag vet jag vill i alla fall...)! Brock Lesnar har inte åstadkommit mkt i octagonen men han är dock en helt ok brottare som för sin storlek och tyngd är väldigt snabb, det enda han gör är ju få ner sina motståndare på mattan för att sedan hålla fast dom och sedan försöka slå några slag...det jäkliga är att det hitills räckt ;)

Sen är det inte många HW som är i hans storlek och har den snabbheten och är lika starka, kanske är det därför han är där han är (och så Dana såklart)?? För en duktig fighter, det är han banne mig inte...

Är också av åsikten att UFC ändå har de bästa HW killarna, om man ser till helheten, men som sagt, det är bara min humbla lilla åsikt ;)

Postad 14 November 2009 - 10:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Så vad tror ni om nattens fighter ?

Och hur ser ni på svenskens chanser?

funderar på att satsa på på att Randy..Mike..Kang å svensken vinner sina matcher..

Funderar lite fram och tillbaka om Ross kan ta hem en seger

Postad 14 November 2009 - 10:54

JamJam
  • JamJam
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Jag har comhem och när jag kollar guiden via digitalboxen så står det att det är fotboll när det ska vara UFC gala, är det fler här som har samma problem?

Tänkte spela in nämligen.

Postad 14 November 2009 - 11:02

Unregistered7a297b68
  • Unregistered7a297b68
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0
tvplaneten listar ufc 105 22:45 UFC 105 Couture vs Vera inte 22:00 live som det står i min tv aftonbladet hmm jag som måste "banda" vilken tid gäller ?????

Postad 14 November 2009 - 11:05

JamJam
  • JamJam
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
enligt tv reklamen är det 22.45

Postad 14 November 2009 - 11:09

Unregistered7a297b68
  • Unregistered7a297b68
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0

enligt tv reklamen är det 22.45

Tack!!!!!!!!

Postad 14 November 2009 - 18:11

Unregistered13588716
  • Unregistered13588716
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
jag tippar:

Randy Couture vs Brandon Vera
Mike Swick vs Dan Hardy
Michael Bisping vs Denis Kang

Postad 14 November 2009 - 20:10

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

jag tippar:

Randy Couture vs Brandon Vera
Mike Swick vs Dan Hardy
Michael Bisping vs Denis Kang

Hoppas på följande:

Couture
Swick
Bisping

Galan innehåller inte någon utav mina favoritfighters, lite skönt faktiskt då jag ikväll inte riskerar få hjärnblödning eller dyligt ;)

Postad 14 November 2009 - 20:23

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hehe....Samma här..

Känns riktigt skönt att se en gala utan att riskera hjärnblödning... ;)

Har fortfarande sviter från Forrest förnedrande förlust och blundar jag ser jag fortfarande hur Forrest springer ut ur Octagon ;)

Dock ser jag gärna att Randy vinner...Tycker han gjort flera bra matcher..
Gör alltid fighter som jag gillar att se ...

Bisping får gärna loosa...

Postad 14 November 2009 - 20:53

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Tyckte det var väldigt många som såg jäkligt rippade ut på invägningen..har nästan dåligt samvete över 400gr burgaren som slank ner för en stund sen ;)

Postad 14 November 2009 - 22:59

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
iiiiiiiiiiiiiiiiiiits tiiiime

Å vi får se Alexander NUUUUUU ....Fasen va skoj ;)

Edit

Å där var matchen över :-)

Redigerat av moparman, 14 November 2009 - 23:05.

Postad 14 November 2009 - 22:59

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Kul att dom visar Alexanders match direkt ;)

Lite kuriosa, det är en polare till mig som tatuerat indianen på hans vänstra axel..

Postad 14 November 2009 - 23:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Heh..Coolt :-)

Riktigt bra än så länge..

Spoiler

Postad 14 November 2009 - 23:43

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Heh..Coolt :-)

Riktigt bra än så länge..

Spoiler

Kan bara hålla med ;)

Tror du om nästa match då? Själv tror jag Matt Brown får det svårt, Wilks såg ju helt ok ut under sin tid i TUF

Edit

Spoiler

Redigerat av nickeskbg, 15 November 2009 - 00:06.

Postad 15 November 2009 - 00:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Rätt imponerad av Matt Brown .....Fasen va bra gala..Inte en dålig match än

YEEEEEEAAAA...Vilken match..Vilken match

Dags för Bisping

Redigerat av moparman, 15 November 2009 - 00:16.

Postad 15 November 2009 - 00:18

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Rätt imponerad av Matt Brown .....Fasen va bra gala..Inte en dålig match än

YEEEEEEAAAA...Vilken match..Vilken match

Dags för Bisping

Är nog bara jag och Omar som håller på Bisping ;)

Postad 15 November 2009 - 00:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Heh...Rätt trist första period Bisping vs Kang

Postad 15 November 2009 - 00:31

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Håller med...

Mer fart i andra ronden

Spoiler

Redigerat av nickeskbg, 15 November 2009 - 00:35.

Postad 15 November 2009 - 00:32

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Helt ok 2:a rond

Swick vs Hardy var ingen höjdare...

GSP kommer att bryta vinnaren i 2 delar som en kyckling

Spoiler

Edit
Go Randy,Go Randy.......Fasen va ja hoppas han vinner :-)

Redigerat av moparman, 15 November 2009 - 01:18.

Postad 15 November 2009 - 01:22

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Håller med även där, hade klart större förväntningar på bägge dessa herrar...
Synd på ditt bet :blush:

Tyckte GSP såg rätt bekväm ut inför utmaningen..he he

Ja nu ska åldermannen tampas igen, håller tummarna att man får skrapa upp Vera med spade i hink om en stund ;)

Redigerat av nickeskbg, 15 November 2009 - 01:23.

Postad 15 November 2009 - 01:42

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Spoiler

Vaaaaaaaaaaa.....Det domslutet räknade inte jag med iaf..Hur är det möjligt?

Redigerat av moparman, 15 November 2009 - 01:43.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.