![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
12 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 15 oktober 2010 - 12:27

As of 26 October, those of us who have wrung every last side-mission and task out of the original single-player side of the game can rejoice, a DLC is coming that will not only provide hours of new missions, it turns the whole game on its head.
Red Dead Redemption: Undead Nightmare brings a zombie holocaust to the prairies. The dead are rising from their graves - be they human, horse or critter - and you must retake the mantle of John Marston, and find a cure for the plague.
Costing £7.99 on the PlayStation Network or 800 Microsoft Points on Xbox Live, as well as the lengthy single-player scenario, the new pack also contains a host of other add-ons:
- 8 new multiplayer zombie characters.
- Zombie animals unleashed into the world.
- New dynamic events.
- Brand new gameplay mechanics.
- Mythical creatures (the Four Horses of the Apocalypse: War,Famine, Pestilence, Death).
- A brand new secret location.
- New weapons.
- New multiplayer modes.
- 3 new outfits: Zombie Hunter, Union Suit, and Legend of the Apocalypse.
Zombies versus cowboys; it's like a dream come true. Well, a nightmare, ahem...
Postad 16 oktober 2010 - 00:15
Postad 16 oktober 2010 - 06:28
Postad 20 oktober 2010 - 17:36
En sak som är väldigt tröttsamt är att, ex. när man rider fort och mycket detaljer så som regn osv så hinner inte grafiken med, men om man saktar ner lite så kommer detaljerna tillbaka. Lite tråkigt men inte större att klaga på i helhet.
Men är de såhär för alla? eller är de något fel på min läsare eller skiva? de kanske är så att min läsare är dåligt så lika bra att köpa xbox 360 slim 250gb

Postad 21 oktober 2010 - 09:31
Mycket trevligt spel. Segt i början tyckte ja! Lite tråkigt att de blir lättare med tiden man spelar och svårare i början.
En sak som är väldigt tröttsamt är att, ex. när man rider fort och mycket detaljer så som regn osv så hinner inte grafiken med, men om man saktar ner lite så kommer detaljerna tillbaka. Lite tråkigt men inte större att klaga på i helhet.
Men är de såhär för alla? eller är de något fel på min läsare eller skiva? de kanske är så att min läsare är dåligt så lika bra att köpa xbox 360 slim 250gb
Har du ingen hårddisk att installera spelet på? Jag kör spelet från hårddisken och upplever inte de problemen du nämner.
Postad 27 oktober 2010 - 16:15
Postad 21 november 2010 - 20:04
Kan någon på ett enkelt sätt förklara hur man gör för att vinna duell.
Vilka knappar var det man skulle trycka ?
Redigerat av Unregisterede6970ea2, 21 november 2010 - 20:09.
Postad 21 november 2010 - 20:28
Postad 21 november 2010 - 22:10
Så var det ja, tack för att du tog dig tid att svara.Har för mig att man höll in left trigger och drog högra analogen nerefrån och upp.
Nu är jag med i matchen igen.
Postad 05 december 2010 - 17:32
Så himla sant! Otroligt mycket för pengarnaUndead Nightmare blir det första dlc jag köper till RDR. Så sjukt värt det för bara 800 points.

Trodde först att det bara skulle vara något nytt mission med zombies, men ack så fel jag hade. Det är ju lixom asså bah ett helt nytt storymode juh! Lär ta några timmar att slakta sig igenom

Postad 20 februari 2011 - 23:34
Köpte bägge versionerna men som jag fattade det så är det lika bra att köpa undead versionen direkt om man bara lirar online?
Växer kartan något under spelets gång?
Postad 31 oktober 2011 - 11:00

Är det bara jag som inte är eld och lågor över RDR?
Klumpig kontroll, obefintlig svårighetsgrad och i mitt tycke en massa andra små irriterande flaws.
Dock vinner det ju på atmosfären och det faktum att man kan samla på lite saker. något som jag alltid brukar fastna för. hah.
Postad 31 oktober 2011 - 18:24
När du väl klarat ut detta spel kommer du förhoppningsvis ha ändrat uppfattning om det, det gjorde jag:P
Postad 20 oktober 2016 - 03:37
Postad 21 oktober 2016 - 05:39
Postad 21 oktober 2016 - 06:51
Redigerat av La Cucaracha, 21 oktober 2016 - 12:06.
Postad 21 oktober 2016 - 10:48
Känns som det är hög tid att leta upp skivan och spela igenom RDR nu, innan tvåan kommer.
Postad 21 oktober 2016 - 12:18
Har gjort allt! 5 st strangers, 3 bountys (alive)47% på 12 timmar. Gör du inga sidouppdrag? Jag kom ingenstans i storyn när det begav sig.
Känns som det är hög tid att leta upp skivan och spela igenom RDR nu, innan tvåan kommer.
Snubblat över något hideout, de synns ju inte på kartan.
Tomt på kartan förutom en stranger nu, samla några j*vla blommor :-P
Tror nån achivement är buggad, har för mig det var 250kills med gevär, som borde vara löst sen länge då jag har tot 500kills och endast använt pistol och gevär med fördel gevär.
Redigerat av SKIBBE, 21 oktober 2016 - 12:19.
Postad 25 oktober 2016 - 00:44
15h23min
51.7%
40 missions
Betyder att det är nöstan 40 missions kvar. Omg!! Nästan lite ångest över att nöta 15h till :-P
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar