Red Dead Redemption
956 svar till detta ämne
Postad 21 maj 2010 - 11:47
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
21 maj kl 04:03 Göteborg, Sorterad av Posten
Ser det som givet att spelet ligger på mattan när jag kommer hem.
Jag har köpt bruna bönor.
Varför har du köpt bruna bönor, kabojsare äter ju väl vita bönor?  Fick mitt idag från elgiganten.se!
Postad 21 maj 2010 - 11:50
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Affären hade slut på vita bönor
Roligare med bruna.
Postad 21 maj 2010 - 12:03
lacunaz
-
lacunaz
-
Användare
-
-
247 inlägg
Bara jag som inte ser att det står något om det extra innehållet till Ps3an på mitt spel?
En ska till...
Tar bort plasten och ser att Limited Edition omslaget är PEGI men vanliga omslaget under är inte Pegi, varför är det så?
Köpte det på media markt idag, ska ringa SIBA nu och avbeställa
Postad 21 maj 2010 - 12:14
Runzie
-
Runzie
-
Rookie
-
9 inlägg
Gamestop på Nova i Lund hade en del ex att sälja, hade inte bokat.
Postad 21 maj 2010 - 12:51
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Ni som spelar Limited Edition.
Vad tycker ni om extrasakerna man får med?
Jag tycker inte det känns så kul att få den bästa hästen med en gång, utan vill jobba lite för det.

Warhorse är bättre förutom "rare wild stallions", märkte ingen större skillnad på hästarna. Och man levlar hästarna också. Rare wild stallions har jag inte sett än. Golden gunpack gör att man får "fame" lite snabbare?! Deadly Assasin suit måste man jobba för att få, göra et antal uppdrag. Jag har inte fått den än efter några timmars spel.
Redigerat av jarre008, 21 maj 2010 - 12:53.
Postad 21 maj 2010 - 12:59
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Warhorse är bättre förutom "rare wild stallions", märkte ingen större skillnad på hästarna. Och man levlar hästarna också. Rare wild stallions har jag inte sett än. Golden gunpack gör att man får "fame" lite snabbare?! Deadly Assasin suit måste man jobba för att få, göra et antal uppdrag. Jag har inte fått den än efter några timmars spel.
Jarre du har haft RDR ett tag va? Var det inte dig jag såg spela dagen/dagarna innan? /Christian
Postad 21 maj 2010 - 13:00
Unregistered4bb67943
-
Unregistered4bb67943
-
Forumräv
-
-
649 inlägg
Bara jag som inte ser att det står något om det extra innehållet till Ps3an på mitt spel?
En ska till...
Tar bort plasten och ser att Limited Edition omslaget är PEGI men vanliga omslaget under är inte Pegi, varför är det så?
Köpte det på media markt idag, ska ringa SIBA nu och avbeställa 
Kolla efter en kod inne i fodralet, slå in den sen får du alla extra saker som finns i LE versionen
Postad 21 maj 2010 - 13:23
lacunaz
-
lacunaz
-
Användare
-
-
247 inlägg
Kolla efter en kod inne i fodralet, slå in den sen får du alla extra saker som finns i LE versionen
Ni missförstod mig nog, syftar inte på Limited Edition innehållet. Utan syftar på extra innehåll som Ps3an skulle få. http://ps3.ign.com/a.../1089983p1.htmlBara jänkarna som får detta?
Postad 21 maj 2010 - 13:52
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Som spelnoob så tycker jag att spelet är svårt som attan! Känns så jäkla stort och oöverskådligt! Är van vi MW2 menyerna och spelsätten! Man känner sig nästan lite yr i huvudet när man ska styra gubben! Personligen så är jag inte så jäkla sugen på att spela storyn utan det är multiplayerdelen som känns intressant!
Någon som vet vad man hittar på i freeroam delen förutom att rida runt en massa?
Postad 21 maj 2010 - 13:58
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1 076 inlägg
lacunaz: Jag hade inte heller nåt sånt extra innehåll. Verkar som bara jänkarna fått det. Jag upptäckte en grej i online delen som jag tycker är trist. Man kan inte välja spelsätt själv, alltå om vi ska köra Grab the bag tex så finns det ingen möjlighet att välja det, utan det är en random playlist av spelsätt man startar. Jag hoppas jag har fel och helt enkelt missat , är det nån som vet om man kan välja enstaka spelsätt i nån speciellt meny eller nåt? Som spelnoob så tycker jag att spelet är svårt som attan! Känns så jäkla stort och oöverskådligt! Är van vi MW2 menyerna och spelsätten! Man känner sig nästan lite yr i huvudet när man ska styra gubben! Personligen så är jag inte så jäkla sugen på att spela storyn utan det är multiplayerdelen som känns intressant! Någon som vet vad man hittar på i freeroam delen förutom att rida runt en massa?
Rida runt i grupper och köra uppdrag,challenges, jaga djur, gang shootouts mm eller bara störa andra som spelar
Postad 21 maj 2010 - 14:05
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Jarre du har haft RDR ett tag va? Var det inte dig jag såg spela dagen/dagarna innan?
/Christian
1 dag innan release fick jag det. 1 på min lista hade spelet 1 dag innan mig. Har bara spelat 3-4 timmar hittils
Postad 21 maj 2010 - 14:14
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1 029 inlägg
Jag kommer lira hela kvällen, går direkt på mp-delen.
Bra de  ...blir väl samma här me mp först Köper spelet till PS3 nästa vecka 
Det hoppas ja........annars......
Postad 21 maj 2010 - 14:16
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
har spelat lite till nu och det var roligare idag, blev inbjuden till en posse, dock förstod jag inte riktigt vad man/vi skulle göra så jag började skjuta ihjäl dom andra, dom blev ganska arga på mig  så jag red därifrån på min åsna  men tycker nästan att det är för stort, när man har dött så spawnar man så långt bort tycker jag, blir mest massa springande och ridande. måste man förresten "tappa" på kryss hela tiden för att få hästen eller åsnat att springa? hade det inte räckt med att hålla in den? sen letade jag lite efter att jaga, visst fanns det lite djur här och där, men det finns väl ett särskilt ställe där man jagar eller? i vilket fall som helst kommer det nog bli väldigt roligt att springa omkring med er och göra rolifga saker.. har hittat två buggar än så länge, ena gången gick jag in i en bar där det var folk som satt och drack, givetvis började jag skjuta vilt omkring mig och dom drog sina vapen, eller rättare sagt, dom hade inga vapen, utan dom var osynliga men kunde skjuta ändå. den andra bugggen var där man väljker sin gubbe och utseende och sånt, när man bläddrar åt sidan ska det ju dyka upp olika karaktärer, men allt annat fanns med förutom just gubbarba som skulle stå där, även jag själv var osynlig när jag satt på hästen, bara mitt namn som finns över gubben syntes. Bra de ...blir väl samma här me mp först
Det hoppas ja........annars...... 
ska vi bestämma träff ikväll hippo?
Postad 21 maj 2010 - 14:23
Lo-Fi Heroes
-
Lo-Fi Heroes
-
Forumräv
-
-
576 inlägg
Siba är ett låtsasföretag. Dom påstår att dom skickat ett mail den 19 ang att dom inte kan leverera i tid. Jag har EJ fått ett sådant mail, utan trodde självklartt att det skulle dyka upp idag.
Nån som vet om det finns nån affär i Göteborg som har spelet på lager?
Postad 21 maj 2010 - 14:30
lemarxist
-
lemarxist
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Fick också mitt från discshop idag! Dålig tajming att ha toffelhelg med andra ord =( Tror tjejen ska jobba imånn förmiddag, så det får bli kaffe och tuggtobak nån timme på morgonen! Yeehaaaw!
Postad 21 maj 2010 - 14:30
xdusty
-
xdusty
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
har hittat två buggar än så länge, ena gången gick jag in i en bar där det var folk som satt och drack, givetvis började jag skjuta vilt omkring mig och dom drog sina vapen, eller rättare sagt, dom hade inga vapen, utan dom var osynliga men kunde skjuta ändå.
den andra bugggen var där man väljker sin gubbe och utseende och sånt, när man bläddrar åt sidan ska det ju dyka upp olika karaktärer, men allt annat fanns med förutom just gubbarba som skulle stå där, även jag själv var osynlig när jag satt på hästen, bara mitt namn som finns över gubben syntes.
Dom ska ha fixat dom buggarna nu med en patch tydligen. Red Dead Redemption has recieved a minor patch to fix problems with the online multiplayer modes during which your horse may be invisible. I hate it when that happens, you turn around for five seconds to glance through this weeks heat magazine and when you look back, no horse.
“This fix addresses a specific issue that was found where the player’s multiplayer avatar, their horse or their weapons would occasionally not be visible in multiplayer games as well as an issue that some players were experiencing where they would lose connection to the various multiplayer modes,” explained Rockstar.Källa
Redigerat av xdusty, 21 maj 2010 - 14:31.
Postad 21 maj 2010 - 14:35
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
för säkerhets skulle ifall elgiganten skulle strula mera lade jag en beställning från webhallen nu och dom skickade det direkt, bara vänta o se vilka som är snabbast nu då. elgiganten som jag förhandsbokade för några veckor sedan eller WH som jag lade en nu och som skickades ut från dom för ca 1timme sedan
Postad 21 maj 2010 - 14:36
eRensson
-
eRensson
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Är så jäkla sugen! Hoppas inte elgiganten ljög mig rakt upp i ansiktet när de sa att 30 ex kommer in under dagen, då blir jag fan pissed off!
Skulle få sms när spelet kom in..
Postad 21 maj 2010 - 14:55
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
har spelat lite till nu och det var roligare idag, blev inbjuden till en posse, dock förstod jag inte riktigt vad man/vi skulle göra så jag började skjuta ihjäl dom andra, dom blev ganska arga på mig så jag red därifrån på min åsna 
men tycker nästan att det är för stort, när man har dött så spawnar man så långt bort tycker jag, blir mest massa springande och ridande. måste man förresten "tappa" på kryss hela tiden för att få hästen eller åsnat att springa? hade det inte räckt med att hålla in den?
Dummern får ridå iväg själv på sin åsna Du rider fortare en kort bit när du "tappar" på X, du har en stapel nere till vänster där du ser hur mycket ork hästen har, men du kan hålla in X efter du maxat en bit så rider du ganska fort ändå.
Postad 21 maj 2010 - 14:59
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Dummern får ridå iväg själv på sin åsna
Du rider fortare en kort bit när du "tappar" på X, du har en stapel nere till vänster där du ser hur mycket ork hästen har, men du kan hålla in X efter du maxat en bit så rider du ganska fort ändå.
haha ja tänkte på det med,, kommer dit och förstör, alla blir sura och jag får rida iväg på min åsna  aha jag har missat stapeln, men jag testade att hålla inne x men det hände inget, kanske för att stapeln var tom då,, jag tryckte som en galning på x så åsnan skulle rida fortare men till slut kastade han av mig  kollade förresten på prisjakt vem som hade de billigaste spelet,, fick istället se affären som hade hade det dyraste spelet. 825kr kosta de och med frakt går det på 1129kr. haha är det någon som köper därifrån? kommer inte säga vilken affär det är men ni kan kolla själva
Redigerat av andreassofus, 21 maj 2010 - 15:05.
Postad 21 maj 2010 - 15:06
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1 851 inlägg
Får man även soundtracket som downloadable content kanske?
Det står på flyern som är med i fodralet att man får gå in på någon hemsida och ange koden och få det på det sättet.
Postad 21 maj 2010 - 15:07
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
haha ja tänkte på det med,, kommer dit och förstör, alla blir sura och jag får rida iväg på min åsna 
aha jag har missat stapeln, men jag testade att hålla inne x men det hände inget, kanske för att stapeln var tom då,, jag tryckte som en galning på x så åsnan skulle rida fortare men till slut kastade han av mig 
kollade förresten på prisjakt vem som hade de billigaste spelet,, fick istället se affären som hade hade det dyraste spelet. 825kr kosta de och med frakt går det på 1129kr. haha är det någon som köper därifrån? kommer inte säga vilken affär det är men ni kan kolla själva 
Ja hästen slänger av dig ifall du kör för hårt, men du måste komma upp i fart först genom att tappa sen kan du hålla in X.
Redigerat av jarre008, 21 maj 2010 - 15:07.
Postad 21 maj 2010 - 15:12
lacunaz
-
lacunaz
-
Användare
-
-
247 inlägg
Har börjat spela nu i 15 min, insåg dock att jag hade min War Horse redan i början.
Någon som vet hur jag blir av med den?
Känns trist att börja med det bästa med en gång.
Går det att ersätta den mot en annan helt i början?
Postad 21 maj 2010 - 15:17
Unregisteredb27a28b7
-
Unregisteredb27a28b7
-
Veteran
-
-
2 307 inlägg
Nu är helgen räddad!
De hade kvar på elgiganten. Köpte mig självklart ett ex så jag skickar tillbaka det jag får på måndag.
From nu kommer jag inte handla av Ginza längre.
Postad 21 maj 2010 - 15:17
robotlord
-
robotlord
-
Lärjunge
-
-
388 inlägg
kan man välja att bara ladda ner vissa saker med koden?
Redigerat av robotlord, 21 maj 2010 - 15:17.
Postad 21 maj 2010 - 15:20
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
kan man välja att bara ladda ner vissa saker med koden?
nej
Postad 21 maj 2010 - 15:21
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Spelade en liten stund nu under förmiddagen och än så länge gillar jag verkligen spelet, men jag känner mig helt lost i menyerna och kontrollen. Men det sätter väl sig snart, bara man får några timmars spelvana.
En fråga dock: Hur ser jag om jag blivit inbjuden till en posse och hur bekräftar jag en inbjudan? Spelar nog hela kvällen om någon vill dra ut på äventyr med mig senare.
Postad 21 maj 2010 - 15:21
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Har börjat spela nu i 15 min, insåg dock att jag hade min War Horse redan i början.
ja där du väljer och ändrar din karaktär kan du välja vilken häst du vill, själv hade jag bara åsnan eftersom min kod inte funkade igår
Postad 21 maj 2010 - 15:22
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Det finns tydligen bättre ( rare stallions), vet inte hur man byter häst.
Postad 21 maj 2010 - 15:24
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Spelade en liten stund nu under förmiddagen och än så länge gillar jag verkligen spelet, men jag känner mig helt lost i menyerna och kontrollen. Men det sätter väl sig snart, bara man får några timmars spelvana.
En fråga dock: Hur ser jag om jag blivit inbjuden till en posse och hur bekräftar jag en inbjudan? Spelar nog hela kvällen om någon vill dra ut på äventyr med mig senare.
det dyker upp ett meddelande när du får en inbjudan, sen trycker du på startknappen och går in på journal tror jag, där kan du axeptera. jag är gärna med dig och spelar sen, dock vet jag inte hur man bjuder in. men säg bara till när du ska spela så kommer jag in, vore kul om vi fick ihop ett gäng så vi kan rida omkring och prata lite
Postad 21 maj 2010 - 15:26
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
det dyker upp ett meddelande när du får en inbjudan, sen trycker du på startknappen och går in på journal tror jag, där kan du axeptera. jag är gärna med dig och spelar sen, dock vet jag inte hur man bjuder in. men säg bara till när du ska spela så kommer jag in, vore kul om vi fick ihop ett gäng så vi kan rida omkring och prata lite
Jag är på, ska vi plocka blommor?
Postad 21 maj 2010 - 15:27
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Jag är på, ska vi plocka blommor? 
kul då är vi 3 i alla fall  visst ska vi plocka blommor, gjorde det förut och dom var så fina så
Postad 21 maj 2010 - 15:30
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Nån som vet hur man gör för att klara 3:e uppdraget för att låsa upp Deadly Assasin suit?
Edit: fler som har problem med detta tydligen.
Redigerat av jarre008, 21 maj 2010 - 15:42.
Postad 21 maj 2010 - 15:45
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Okej, tack för infon! Yes, jag loggar in senare ikväll (runt 20:00) så får vi se hur det går sedan.
Postad 21 maj 2010 - 16:03
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Fuckin' j*vla amazing! Jag fick såklart INTE fått spelet idag. Fick andra paket från Discshop men inte spelet. J*vla klåpare!
Ska ta mig ner till posten & kolla om det inte ligger där å väntar ändå.
Postad 21 maj 2010 - 16:09
lenko
-
lenko
-
Lärjunge
-
-
290 inlägg
Ska sätta mig och spela lite framåt kvällen, vill inte stressa igenom, det här ska bli en ren njutning!
Var försiktiga med att spoila saker från storyn osv. btw! Inte för att nån har gjort det än, bara för att uppmärksamma er!
Postad 21 maj 2010 - 17:10
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Se där ja. Här får man visst sköta postutdelningen själv.
Tog mig bort till Postens Företagsservice i hopp om att spelet fanns där.
Efter mkt letande kom det fram till slut.
Så nu jäklar blir det åka av
Redigerat av Unregisteredee312c77, 21 maj 2010 - 17:10.
Postad 21 maj 2010 - 17:11
Lo-Fi Heroes
-
Lo-Fi Heroes
-
Forumräv
-
-
576 inlägg
Jag åkte till Media markt Högsbo och köpte ett ex, dom hade precis (kl 17)fått in ett bra gäng. Ska avbeställa mitt på siba.
Postad 21 maj 2010 - 17:29
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Se där ja. Här får man visst sköta postutdelningen själv. Tog mig bort till Postens Företagsservice i hopp om att spelet fanns där. Efter mkt letande kom det fram till slut. Så nu jäklar blir det åka av 
hehe bra jobbat  du kanske ska söka jobb på posten så det blir lite ordning där, så vi slipper oroa oss i fortsättningen
Postad 21 maj 2010 - 17:35
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Posten = Lagg
Postad 21 maj 2010 - 17:43
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
He he, posten e fan allt bra lika med lagg.
Paketet var antagligen lite lite för stort för att passa i nedkastet, vilket aldrig hindrat brevbäraren tidigare.
Nu ska jag bara hälla i mig kaffe & sen blir det spel.
Postad 21 maj 2010 - 18:01
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
kaffe? ska du inte ladda upp med böner och wiskey istället?
är sugen på att spela nu men "tyvärr" är solen framme än så jag ser ingenting på tv:n just nu. får sätta mig på balkongen och steka lite istället
Postad 21 maj 2010 - 18:02
Widar
-
Widar
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Första intryck sedan klockan 10 tills nu (-minus matrast): Me like. Likey a lot. Vi ses online ikväll!
Postad 21 maj 2010 - 18:09
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
köper nog ett ex imorrn med om jag hinner
detta ska bli WILD!!
Postad 21 maj 2010 - 18:37
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
köper nog ett ex imorrn med om jag hinner 
detta ska bli WILD!! 
Ja, alltså jag har ju inte brytt mig om något annat än MW2 sen det kom.. men nu verkar det fasiken som om jag måste ge vika, anstränga mig och köpa ett nytt spel.. RDR  Pratade med GameStop idag och han sa åt mig att ringa honom imorn kl. 11.. då kanske han skulle kunna skaka loss ett ex /Christian
Postad 21 maj 2010 - 18:47
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
Först dödskalle, sen andra spel...
Postad 21 maj 2010 - 18:58
eRensson
-
eRensson
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Jag är helt ###### förbannad på Elgiganten! De sa att 30 ex skulle trilla in så jag och polaren bokade var sitt. MEN DEM KOM ALDRIG!
Var precis på Media Markt i hopp om ett spel men de tog såklart slut, fanns 15 ex från då dem öppna, först till kvarn som gällde. Planen var ju att åka till MM om Elgiganten inte skulle ha det..
Nu får man hoppas att min beställning på Webhallen gör så jag får ett spel på måndag i deras butik
Ingen får väl leveranser på lördagar eller sent på kvällen så det kanske kommer in några nya ex imorrn?
*desperat*
Redigerat av eRensson, 21 maj 2010 - 19:09.
Postad 21 maj 2010 - 19:10
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Oki, då har man testat singleplayerdelen & börjat fatta galoppen (plats för skratt). Lite ovana kontroller men det kan nog bli riktigt kul. Free roam (multiplayer) har inte gett mig ett skit än så länge. Man får starta som nån Stefan & Krister wannabe & blir gång på gång nerskjuten av en galen mexikan på häst. Antar det blir mer meningsfull tom man är ett gäng/posse. Hoppas se några av er där inne.
Postad 21 maj 2010 - 19:12
JSan
-
JSan
-
Forumräv
-
-
732 inlägg
Tycker det är väldigt synd/dåligt att man inte kan ändra kontrollen som man vill ha den!?
Standard knappkonfigurationen känns ju helt konstig, dom har verkligen kastat om knappar friskt mot för vad som brukar vara någorlunda standard i de flesta spel.
Postad 21 maj 2010 - 19:26
Unregisteredfbffece4
-
Unregisteredfbffece4
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Media Markt i Västerås har fått in sina exemplar till PS3. Bara att skynda sig dit ASAP imorgon!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|