* Officiell Tråd - Iphone 3gs *
4188 svar till detta ämne
Postad 20 July 2009 - 16:04
Oddish
-
Oddish
-
Användare
-
-
160 inlägg
Telia verkar som vanligt inte ha full koll på vad de håller på med. Så här skriver de i erbjudandet som jag fick via sms i fredags: Du var en av de allra första som köpte iPhone 3G när den lanserades förra sommaren. Därför vill vi ge dig en unik möjlighet att köpa nya iPhone 3GS. Erbjudandet gäller endast t o m 30 juli.
Samma dag (i fredags) försökte jag beställa flera gånger men får ingen bekräftelse via epost varför jag ringer till kundtjänst som rekommenderar att jag försöker igen. Idag bestämde jag mig för att vänta med beställning så att jag kan köpa 3GS:en kontant istället och slippa dyrt abonnemang och lång bindningstid, så jag ringer kundtjänst för att säkerställa att det inte ligger en beställning och skräpar någonstans. Då säger de att erbjudandet ändå inte gäller mig eftersom jag har mer än 3 månaders bindningstid kvar. Är någon mer än jag som är förvirrad? Vi som var först att köpa iPhone 3G förra sommaren hade mig veterligen endast att välja på 18 eller 24 månader och jag valde 18. Med andra ord gäller inte detta "unika" erbjudande någon alls? 1. Erbjudandet gäller de som var först med att köpa iPhone förra sommaren 2. Dessa kunder har minst 6 månaders bindningstid kvar 3. Erbjudandet gäller endast om man har mindre än 3 månaders bindningstid kvar Är det jag som är måndagstrött och har missat något eller är det Telias kundtjänst som snurrar till det som vanligt?
Redigerat av Oddish, 20 July 2009 - 16:05.
Postad 20 July 2009 - 16:18
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2534 inlägg
Telia verkar som vanligt inte ha full koll på vad de håller på med. Så här skriver de i erbjudandet som jag fick via sms i fredags: Samma dag (i fredags) försökte jag beställa flera gånger men får ingen bekräftelse via epost varför jag ringer till kundtjänst som rekommenderar att jag försöker igen.
Idag bestämde jag mig för att vänta med beställning så att jag kan köpa 3GS:en kontant istället och slippa dyrt abonnemang och lång bindningstid, så jag ringer kundtjänst för att säkerställa att det inte ligger en beställning och skräpar någonstans. Då säger de att erbjudandet ändå inte gäller mig eftersom jag har mer än 3 månaders bindningstid kvar. Är någon mer än jag som är förvirrad? Vi som var först att köpa iPhone 3G förra sommaren hade mig veterligen endast att välja på 18 eller 24 månader och jag valde 18. Med andra ord gäller inte detta "unika" erbjudande någon alls?
1. Erbjudandet gäller de som var först med att köpa iPhone förra sommaren 2. Dessa kunder har minst 6 månaders bindningstid kvar 3. Erbjudandet gäller endast om man har mindre än 3 månaders bindningstid kvar
Är det jag som är måndagstrött och har missat något eller är det Telias kundtjänst som snurrar till det som vanligt?
Jag hänvisar till iphonebloggen. Där kan du bland anant läsa: Jag har fått ett sms-erbjudande från Telia och förstår inte varför skall jag betala 1000 kr mer?Svar: Du har fått ett specialerbjudande. Du skall inte betala mer. Du blir friskriven din förra bindningstid + pristillägg ex hade du fastpris 599 kr + datatrafik fastpris 199 kr + pristillägg 100 kr = 898 kr x 5 månader = 4490 kr som avskrivs om du tecknar det erbjudande som presenteras. Vilket är förmånligt. Men som sagt detta är ett urval av kunder som har fått detta erbjudande, dock inte alla....och kan tillägga att detta erbjudande bara går att beställa via länken i SMS:et. Det går inte att beställa det via kundtjänst för det berör bara ett antal speciellt utvalda kunder. Det som går att beställa via kundtjänst är det erbjudandet som gäller alla kunder. Markus Johansson Telia Kundservice
Redigerat av TeliaKundservice, 20 July 2009 - 16:20.
Postad 20 July 2009 - 16:22
Oddish
-
Oddish
-
Användare
-
-
160 inlägg
Jag hänvisar till iphonebloggen. Där kan du bland anant läsa:
Jag har fått ett sms-erbjudande från Telia och förstår inte varför skall jag betala 1000 kr mer?
Det är säkert ett kanonsvar det där, men i vanlig kundtjänst-anda så är det ett svar på helt fel fråga. Jag undrade varför jag får ett unikt erbjudande via sms och sedan blir tillsagd att det inte gäller mig för att jag har mer än 3 månaders bindningstid kvar. Hursomhelst spelar det ingen roll längre eftersom jag tog mitt förnuft tillfånga och avvaktar bättre erbjudanden istället. Det är bara märkligt hur pass olika bud man kan få av olika medarbetare på Telia.
Redigerat av Oddish, 20 July 2009 - 16:25.
Postad 20 July 2009 - 16:25
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Låsningar till operatör är ett otyg, borde lagstiftas bort!
Postad 20 July 2009 - 16:33
T.P.
-
T.P.
-
Lärjunge
-
-
298 inlägg
Jag ställer samma fråga som personen ovan: Jag tecknade mitt abbonemang muntligt, detta har ni också inspelat och sparat, där telias representant klart och tydligt sa att man kan säga upp surfabbonemanget direkt och att det då är 3 månaders uppsägningstid, kommer ni då ej hålla detta avtal?
Har du själv spelat in samtalet också? Om inte kan ju Telia faktiskt hävda att de har raderat samtalet av misstag eller att de inte har fått din beställning Däremot om henric123 har ett skriftligt avtal där det står Telia Mobil Prata på, måste Telia följa detta avtal.
Postad 20 July 2009 - 16:51
tedin
-
tedin
-
Användare
-
-
142 inlägg
Tänkte på det också, att Telia har samtalet inspelat spelar ju tyvärr ingen större roll, för då kan de ju lätt "av misstag" radera de då de inser att fel information gått ut. Om det nu inte visar sig att det faktiskt går att ta bort surf.
Postad 20 July 2009 - 17:00
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2534 inlägg
Det är säkert ett kanonsvar det där, men i vanlig kundtjänst-anda så är det ett svar på helt fel fråga. Jag undrade varför jag får ett unikt erbjudande via sms och sedan blir tillsagd att det inte gäller mig för att jag har mer än 3 månaders bindningstid kvar.
Jag får väl vara extra tydlig med det jag skrev då. Kundtjänst har ingen kännedom om det erbjudandet som du har fått, eftersom att det inte säljs via kundtjänst och bara har skickats till en liten grupp med utvalda kunder. I normalfallet kan man förlänga ett abbonemang om man har max 3 månaders binningstid kvar. Markus Johansson Telia Kundservice
Postad 20 July 2009 - 17:49
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Är det fler än jag som har hört rykten om att Tele2 ska börja sälja iPhone 3Gs?
Om så är fallet vill jag ju hellre köra på det. Jag beställde ju Telias erbjudande första dagen, men visst har jag rätt att dra mig ur fortfarande? Jag menar, jag har ju inte skrivit på någon avtal än.
Postad 20 July 2009 - 19:19
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
Har du själv spelat in samtalet också? Om inte kan ju Telia faktiskt hävda att de har raderat samtalet av misstag eller att de inte har fått din beställning Däremot om henric123 har ett skriftligt avtal där det står Telia Mobil Prata på, måste Telia följa detta avtal.
Tänkte på det också, att Telia har samtalet inspelat spelar ju tyvärr ingen större roll, för då kan de ju lätt "av misstag" radera de då de inser att fel information gått ut. Om det nu inte visar sig att det faktiskt går att ta bort surf.
Men om Telia får för sig att nu i efterhand "av misstag" radera avtalet så finns det ju längre inget avtal, vilket innebär att kunden då också kan hävda att det ej finns ett avtal och helt enkelt avbryta abonnemanget. Dessutom, om just hans inspelning skulle råka raderas är det ju rätt obvious  Dålig publicitet är rätt lätt att ordna då. Är det fler än jag som har hört rykten om att Tele2 ska börja sälja iPhone 3Gs? Om så är fallet vill jag ju hellre köra på det. Jag beställde ju Telias erbjudande första dagen, men visst har jag rätt att dra mig ur fortfarande? Jag menar, jag har ju inte skrivit på någon avtal än.
Du har alltid 14 dagars ångerrätt på allt du beställer/köper på distans (internet, telefon, postorder etc.) enligt distansköplagen. 14 dagar gäller från och med att du fått hem varan/avtalet. Du kan redan nu ringa och säga upp det.
Postad 20 July 2009 - 19:52
Unregistereda7124cf7
-
Unregistereda7124cf7
-
Forumräv
-
-
570 inlägg
Du har alltid 14 dagars ångerrätt på allt du beställer/köper på distans (internet, telefon, postorder etc.) enligt distansköplagen. 14 dagar gäller från och med att du fått hem varan/avtalet.
Lite OT me gäller det även mig då som fick 20% billigare abonemang hos tre för ett tag sen men band visst upp mig på 9 månader till utan att jag visste det, men jag har inte fått hem nått nytt avtal. hade ju tängt byta till Telia
Postad 20 July 2009 - 20:36
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
Lite OT me gäller det även mig då som fick 20% billigare abonemang hos tre för ett tag sen men band visst upp mig på 9 månader till utan att jag visste det, men jag har inte fått hem nått nytt avtal. hade ju tängt byta till Telia
Ja, rimligtvis bör du ha det. Ring och säg det och se vad de säger. Kolla med din lokala konsumentombudsman/kvinna annars.
Postad 20 July 2009 - 21:49
T.P.
-
T.P.
-
Lärjunge
-
-
298 inlägg
Men om Telia får för sig att nu i efterhand "av misstag" radera avtalet så finns det ju längre inget avtal, vilket innebär att kunden då också kan hävda att det ej finns ett avtal och helt enkelt avbryta abonnemanget.
Dessutom, om just hans inspelning skulle råka raderas är det ju rätt obvious Dålig publicitet är rätt lätt att ordna då.
Alla skriftliga avtal har två exemplar. Kunden får en och Telia en, vilket gör att du inte kan riva ditt och hävda att det ej finns avtal. Om inte greveriff har spelat in samtalet har han ingen bevis på att Telias representant sa att man kan säga upp surfabbonemanget.
Postad 20 July 2009 - 21:55
greveriff
-
greveriff
-
Veteran
-
-
1984 inlägg
Om inte greveriff har spelat in samtalet har han ingen bevis på att Telias representant sa att man kan säga upp surfabbonemanget.
Nej det har jag ej gjort men telia har gjort det, jag tror knappast de raderar deTMED FLIT, däremot kanske de vägrar stå för avtalet med hänvisning till att det var ett missförstånd från deras sida.
Postad 20 July 2009 - 22:19
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
Alla skriftliga avtal har två exemplar. Kunden får en och Telia en, vilket gör att du inte kan riva ditt och hävda att det ej finns avtal. Om inte greveriff har spelat in samtalet har han ingen bevis på att Telias representant sa att man kan säga upp surfabbonemanget.
Men det var ju inte alls så jag skrev. Läs om  Dessutom, han har ju visst "bevis" på att de sa så i inspelninge: själva inspelningen. Bara att be om att lyssna på den.
Postad 20 July 2009 - 22:28
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2741 inlägg
Har inte riktigt hängt med i diskussionera här kring olika abonnemang iom att jag ändå tänker köpa utan abonnemang, men vad tror ni ung att 16GB och 32GB kommer landa på utan abonnemang när de väl kommer om nån vecka? Iaf telenor kommer ju sälja dem utan abonnemang, om än låsta till Telenor men det kan vi som Telenorkunder leva med. Finns ju några som säljer iPhone 3GS redan idag, men priserna är ganska höga (11 500 kr typ) och det känns som om dom inte gärna kan vara det när den officiella säljstarten kommer, för hur många icke företagskunder har råd med det eg?
Postad 20 July 2009 - 22:31
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2741 inlägg
7 stycken.
Oj då, din lägenhet måste vara större än den ser ut på bilderna i galleriet
Postad 20 July 2009 - 22:53
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2534 inlägg
Förtydligande: OM man har tecknat förköpserbjudandet Prata på med Surf så kan man inte säga upp Mobilsurf Extra då det ingår i 24 månader. Vill man inte binda det så skall man ångra sitt köp och invänta på erbjudanden som kommer den 31 juli. Då kan man själv välja vilket abonnemang man vill ha samt vilken typ av paketering av Mobilsurf. Köper man via telia.se så är det 14 dagars ångerrätt som gäller, i butik är det 7 dagar. Vi ber om ursäkt om något annat har sagts, men detta är vad som gäller. För er som har fått ett sms-erbjudande så är det en liten utvald grupp som har fått detta. Erbjudandet har bara skett via sms och kan inte säljas via kundtjänst. Har ni fler iPhone frågor hänvisar vi även att man kan läsa på vår blogg: http://www.teliaiphoneblog.seHa en bra kväll! Markus Johansson Telia Kundservice
Postad 20 July 2009 - 23:58
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
Postad 21 July 2009 - 06:08
greveriff
-
greveriff
-
Veteran
-
-
1984 inlägg
Vi ber om ursäkt om något annat har sagts, men detta är vad som gäller.
Så ni menar att när ni spelar in ett muntligt avtal så gäller det inte?
Postad 21 July 2009 - 07:35
henric123
-
henric123
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
greveriff :
Ring telia kundtjänst och begär en kopia på det inspelade avtalet, detta har du rätt till enligt 26 § Pul, 10 § datalagen.
/Henric
Postad 21 July 2009 - 08:29
rightnow
-
rightnow
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Så ni menar att när ni spelar in ett muntligt avtal så gäller det inte?
Om det nu är ett fel som har begåtts så spelar det väl ingen roll att det är inspelat? Eller ska du ha milersättning, förlorad arbetsinkomst och skadestånd för psykiskt lidande? Även folk på Telia kan säga fel.
Postad 21 July 2009 - 09:48
yoniii
-
yoniii
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Om det nu är ett fel som har begåtts så spelar det väl ingen roll att det är inspelat?
Då försvinner ju meningen med avtal, man kan ju skylla allt på "misstag" från båda parter.. Eller är det bara företaget som ska kunna köra med den ursäkten tycker du?
Postad 21 July 2009 - 10:18
T.P.
-
T.P.
-
Lärjunge
-
-
298 inlägg
Då försvinner ju meningen med avtal, man kan ju skylla allt på "misstag" från båda parter.. Eller är det bara företaget som ska kunna köra med den ursäkten tycker du?
Precis ett avtal är ett avtal och det går inte att skylla på misstag. Om Telia representanten sa att du kan säga upp mobilsurf så ingår det i avtalet och Telia kan inte skylla på misstag.
Postad 21 July 2009 - 10:19
greveriff
-
greveriff
-
Veteran
-
-
1984 inlägg
Om det nu är ett fel som har begåtts så spelar det väl ingen roll att det är inspelat?
Eller ska du ha milersättning, förlorad arbetsinkomst och skadestånd för psykiskt lidande? Även folk på Telia kan säga fel.
Alltså, för det första tycker jag tonen i ditt inlägg är ganska onödig, för det andra: Har du hört talas om att ett muntligt avtal gäller?
Postad 21 July 2009 - 10:22
Unregistered4aa8af5c
-
Unregistered4aa8af5c
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Eller ska du ha milersättning, förlorad arbetsinkomst och skadestånd för psykiskt lidande? Även folk på Telia kan säga fel.
Vet inte om du behagar skämta, men givetvis spelar det ingen roll rättsligt, Telia är bunden av avtalet. Det var knappast ett sådant fel att kunden på något vis bort inse att Teliarepresentanten utfäste något som Telia inte önskade. Men inspelningen spelar roll eftersom att man kan utgå ifrån att Telia inte vill stå för avtalet såvida inte konsumenten har bevis. Se bara på Teliarepresentanten här i tråden... ett sunt företag hade givetvis klart och tydligt uttalat sig om att de står för avtalen som vissa verkar ha erbjudits.
Postad 21 July 2009 - 10:27
Brel
-
Brel
-
Användare
-
-
247 inlägg
Alltså, för det första tycker jag tonen i ditt inlägg är ganska onödig, för det andra: Har du hört talas om att ett muntligt avtal gäller?
Allvarligt! Kan vi lämna den här diskussionen en gång för alla om ditt muntliga avtal och Henrics skriftliga. Har man ett avtal, muntligt eller skriftligt så gäller givetvis det avtalet. Telia STÅR givetvis för ingångna avtal och raderar givetvis inga inspelningar för att komma undan. Har ni otur när ni hävdar er rätt till avtalet, om ni inte får det automatiskt, måste ni dock begära att gå vidare högre upp och prata med någon ansvarig. Kan dock ta en stund för Telia har en massa olika avdelningar och är inte alltid i fas med allt på alla avdelningar. Dessutom kan man ju ha otur och hamna hos en kundrådgivare som hävdar att det inte gäller. Gå vidare isåfall. Jag tycker Telia harvarit snabba, bland annat i denna tråd,att gå ut med extra information vad som gäller. Anledningen till att ni har fått dessa avtal är ju troligen den att alla på Kundtjänst inte hade hunnit blivit informerade ordentligt i förväg, det är ju lätt hänt när allting går så fort och man inte vill att information ska läcka ut i förväg. K.
Postad 21 July 2009 - 11:14
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2741 inlägg
Har inte riktigt hängt med i diskussionera här kring olika abonnemang iom att jag ändå tänker köpa utan abonnemang, men vad tror ni ung att 16GB och 32GB kommer landa på utan abonnemang när de väl kommer om nån vecka? Iaf telenor kommer ju sälja dem utan abonnemang, om än låsta till Telenor men det kan vi som Telenorkunder leva med. Finns ju några som säljer iPhone 3GS redan idag, men priserna är ganska höga (11 500 kr typ) och det känns som om dom inte gärna kan vara det när den officiella säljstarten kommer, för hur många icke företagskunder har råd med det eg?
Ingen som har en susning, snackar vi 5 000, 7 000, 9 000 eler 15 000? Finns det något sagt om att prisnivån bör vara ung som på 3G telefonen, som den väl får sägas ersätta?
Postad 21 July 2009 - 11:37
Oddish
-
Oddish
-
Användare
-
-
160 inlägg
Kundtjänst har ingen kännedom om det erbjudandet som du har fått, eftersom att det inte säljs via kundtjänst och bara har skickats till en liten grupp med utvalda kunder.
Ok, men hur vet jag då om de registrerat någon beställning eller inte? Finns det en underground-kundtjänst man kan vända sig till? Om inte kundtjänst kan hjälpa mig, vem ska då göra det? VD:n?
Postad 21 July 2009 - 13:18
arathorn
-
arathorn
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Jag har också förlängt mitt 3 abonnemang 9månader när dom ringde upp mig och frågade. Jag har inte fått hem någon bekräftelse på detta vad jag minns men vad jag vet så gäller det om du har sagt ok muntligt och dom spelat in samtalet. Får jag fråga varför du vill byta från 3? dom får också in iphone 3gs den 31 juli och enligt mig så har dom bättre priser på datatrafik och abonnemang. Nu vet man ju visserligen inte om det blir något konstigt special abonnemang men det lär visa sig nu på torsdag när dom släpper sina priser.
Postad 21 July 2009 - 13:30
cr0wn
-
cr0wn
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
arathorn: Bara undrar hur du vet att 3 släpper sina priser på torsdag? Var har du hört/läst det? Är själv nämligen intresserad av priserna och förstår inte varför de väntar med att gå ut med de.
Postad 21 July 2009 - 14:16
frX
-
frX
-
Användare
-
-
185 inlägg
arathorn: Bara undrar hur du vet att 3 släpper sina priser på torsdag? Var har du hört/läst det? Är själv nämligen intresserad av priserna och förstår inte varför de väntar med att gå ut med de.
Dom ska släppa priserna en vecka innan lanseringen vad jag har hört.
Postad 21 July 2009 - 16:51
tedin
-
tedin
-
Användare
-
-
142 inlägg
Någon som vet varför Tele2 inte kommer sälja telefonen? Om de finns någon särskild anledning eller om de bara inte vill? Jag tycker att de är dumt att de inte gör de iaf.
Då sålde väl visst iPhones till företagskunder utan att ha tillstånd av Apple, kan de ha något med saken att göra? Eller är för långsökt?
Postad 21 July 2009 - 17:33
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1235 inlägg
Dom ska släppa priserna en vecka innan lanseringen vad jag har hört.
Jag talade med en av deras säljare i en av deras butiker i Malmö idag, de ska släppa priserna samma dag som lanseringen. Samma sak gäller tydligen Telenor.
Postad 21 July 2009 - 17:58
HinkeN_00
-
HinkeN_00
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Jag talade med en av deras säljare i en av deras butiker i Malmö idag, de ska släppa priserna samma dag som lanseringen. Samma sak gäller tydligen Telenor.
Det är ju så fruktansvärt dåligt så det inte e klokt!
Postad 21 July 2009 - 19:31
wrongturn
-
wrongturn
-
Användare
-
-
123 inlägg
Har man anmält sitt intresse på 3s hemsida så får man ett erbjudande före den 31/7 och mobilen skickas ut dagen före eller på lanseringsdagen. . Denna förhandsbokning har förmodligen inget att göra med 3 butikerna.
Ganska vanligt att operatörernas butiker runt om i landet har ingen aning vad som gäller utan de måste invänta information som ofta kommer sent eller är knapphändig.
Givetvis så kommer alla operatörer annonsera en hel del och tävla om att vinna över kunderna den 31/7 så man kan ta för givet att priserna kommer att kommuniceras några dagar tidigare.
Postad 21 July 2009 - 20:36
thewall
-
thewall
-
Lärjunge
-
-
381 inlägg
Tycker det är märkligt att man inte fått något bekräftelse mail från Telia när man hoppat på förhandserbjundandet, är det fler än jag?
Vem ska man ringa till för att dubbelkolla, kundtjänst verkar ju inte veta så mycket?
Redigerat av thewall, 21 July 2009 - 20:36.
Postad 21 July 2009 - 21:57
arathorn
-
arathorn
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
En fågel på tre som viska i mitt öra.
Postad 21 July 2009 - 21:59
Unregistereda7124cf7
-
Unregistereda7124cf7
-
Forumräv
-
-
570 inlägg
Jag har också förlängt mitt 3 abonnemang 9månader när dom ringde upp mig och frågade. Jag har inte fått hem någon bekräftelse på detta vad jag minns men vad jag vet så gäller det om du har sagt ok muntligt och dom spelat in samtalet.
Får jag fråga varför du vill byta från 3? dom får också in iphone 3gs den 31 juli och enligt mig så har dom bättre priser på datatrafik och abonnemang. Nu vet man ju visserligen inte om det blir något konstigt special abonnemang men det lär visa sig nu på torsdag när dom släpper sina priser.
Tänkte kanske yta ifrån dom pga derar turo 3G täckning där jag bor, samt att de har dålig täcknin på jobbet, men kommer dom med ett ra erbjudande kör jag på dom ändå
Postad 22 July 2009 - 12:04
Oddish
-
Oddish
-
Användare
-
-
160 inlägg
Tycker det är märkligt att man inte fått något bekräftelse mail från Telia när man hoppat på förhandserbjundandet, är det fler än jag? Vem ska man ringa till för att dubbelkolla, kundtjänst verkar ju inte veta så mycket?
Jag fick inte heller någon bekräftelse trots att jag genomförde beställningen två gånger. Telias kundtjänst hade nollkoll och visste uppenbart inte vad jag snackade om för erbjudande. Den ena handen har inte koll på vad den andra gör hos Telia. Efter lite funderingar insåg jag dock att abonnemanget inte passar mig så jag väntar på bättre erbjudanden efter lansering.
Postad 22 July 2009 - 12:32
zepophan
-
zepophan
-
Rookie
-
6 inlägg
En fågel på tre som viska i mitt öra.
Verkar stämma bra det! Källa: http://macworld.idg....one-3gs-imorgon
Postad 22 July 2009 - 12:49
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
http://www.kontorsva...amp;SearchWord=
Redigerat av NisseGurra, 22 July 2009 - 12:50.
Postad 22 July 2009 - 12:56
Da Mike
-
Da Mike
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Intressant! Hårdvauupplåst? Finns inget på tele2 hemsida... någon som har insider info?
Postad 22 July 2009 - 13:11
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Ska bli grymt intressant å se om Tre kan komma med nått bra erbjudande
Postad 22 July 2009 - 14:20
Sambuccashake
-
Sambuccashake
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Inget vidare abb-pris på Tele2 vid första anblicken (569 kr/mån), nu får vi sätta vårt hopp till 3.
Redigerat av Sambuccashake, 22 July 2009 - 14:21.
Postad 22 July 2009 - 15:06
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Skojar dom!?!?!  Var ju hur dyrt som helst. 4062kr kontant för mobilen, och 369kr i månaden för Kompis pot. 369x24= 8856+4062= Totalt 12.918kr Njaaaa
Postad 22 July 2009 - 23:18
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
Skojar dom!?!?!  Var ju hur dyrt som helst. 4062kr kontant för mobilen, och 369kr i månaden för Kompis pot. 369x24= 8856+4062= Totalt 12.918kr Njaaaa 
Snarare 569x24 + 4062 + 99 + 150 = 17967kr  (varav 8856kr man får ringa för).
Postad 23 July 2009 - 11:39
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Fortfarande ingen som har fått något från Tre?
Postad 23 July 2009 - 11:54
arathorn
-
arathorn
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Fortfarande ingen som har fått något från Tre?
Nej :-(
Postad 23 July 2009 - 12:38
Unregistereda6d90496
-
Unregistereda6d90496
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Pratade med tre´s kundtjänst idag. Enligt honom jag pratade med där, kommer inte priserna ut förens nästa vecka.
Postad 23 July 2009 - 12:44
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2534 inlägg
Tycker det är märkligt att man inte fått något bekräftelse mail från Telia när man hoppat på förhandserbjundandet, är det fler än jag?
Vem ska man ringa till för att dubbelkolla, kundtjänst verkar ju inte veta så mycket?
De kunder som fått ett sms med ett erbjudande får inte en bekräftelse på sin beställning. Har man däremot gjort en beställning via telia.se så ska man få en bekräftelse. Om det inte har gått ut så rekommenderar jag att du kontaktar vår kundtjänst så får de se vad som har hänt med beställningen. Med vänlig hälsning Karin Nordlund, Informationsansvarig Telia Kundrelationer
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|