Officiell tråd - D-link Boxee
8094 svar till detta ämne
Postad 23 november 2010 - 21:50
joelarvidsson
-
joelarvidsson
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Verkar som jag hade tur då jag bokade min den 11e från elgiganten och fick den igår så här långt är jag relativt nöjd. Spelar det mesta jag har iaf. Dock så kommer jag nog inte använda browsern då den är riktigt jobbig att navigera i tycker jag. Fick dock inte igång så att jag kunde se mina Windows 7 shares. är det någon som har något tips eller guide på detta vore jag tacksam ?
MVH Mattias
Menar du 11 oktober?
Postad 24 november 2010 - 00:33
SwedBear
-
SwedBear
-
Lärjunge
-
-
253 inlägg
wheee, webhallen skickade äntligen mail idag att min fanns och hämta så det var bara att knalla över och hämta ut den. Nu börjar jag visserligen bli mätt med mediaspelare (har typ 6-7 st hemma nu efter ett test i Mikrodatorn) men jag kunde bara inte hålla mig från att köpa en Booxee.
Första intryck är inte alls dumt. Jag förstår inte riktigt på gnället över GUI't. Jag tycker det är rent och snyggt. Synd bara att vi i Sverige får så lite stöd för filmer etc. Någon frågade om Southpark i tråden och det verkar inte funka. Comedy Central är väl spärrad här så den ska inte synas för oss.
Nu när Voddler äntligen börjar få lite mer nya filmer och bättre utbud skulle man ju kunna tänka sig en Vooddler app? Med tanke på att Voodler också har XBMC i botten borde de väl kunna fixa något ... och Spotify ... kankse dags att maila Spotify och be om en app  .
Jag har inte haft tur med BR ISO's och BR mappar men har inte hunnit testa så mkt. Tänkte vänta in ett par firmware uppdateringar innan jag gör ett test.
Postad 24 november 2010 - 06:49
Charliena
-
Charliena
-
Rookie
-
6 inlägg
Hoppas du bokat den sen länge för de sa att de inte hade någon när jag ringde dem i morse. Förbaskade netonnet tål att sägas en gång till. Skulle bokat på inet om jag inte fått höra att det inte var några bekymmer att få en denna vecka hos netonnet. Puh. Vill passa på och gratulera dig till din Boxee box och hoppas den är värd och vänta på.
Jag har kollat och det var vid lunch jag ringde inet så du måste ringt nån minut innan. Attans!!! =)
Nej jag hade inte förhandsbokat  Såg att de hade en inne, ringde och de la undan den på mitt namn.
Postad 24 november 2010 - 07:23
Unregistered2a7b391f
-
Unregistered2a7b391f
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Beställde min på Inet den 19/11, hämtade den på mitt utlämningsställe 23/11.
Testade lite grann igår, verkligen en trevlig manick den lilla Boxee´n.
Postad 24 november 2010 - 08:15
bjotob
-
bjotob
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag förhandsbokade via webhallen den 21 oktober och väntade tålmodigt.
Såg runt 23.00 den 19:e november att inet hade två på centrallager. Beställde en för utlämning i butik. Fick SMS och hämtade 22:e. Avbeställde min förhandbokning på webhallen.
Skönt att äntligen ha boxen, men frågan är vad tusan webhallen pysslar med?
Postad 24 november 2010 - 08:24
jesperlund
-
jesperlund
-
Rookie
-
5 inlägg
Någon som vet hur man ska kunna få tag på denna lilla box innan nyår? Ingen butik verkar ju få in några fler innan januari...
Har ni setat som hökar framför prisjakt för att kontrollera lagerstatus, och sedan slagit till?
Postad 24 november 2010 - 08:29
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Faktum är att mitt inköp blev rätt spontant.
Det började med att jag hade ett RMA ärende hos Komplett och hade lite pengar till godo.
Valde då att istället beställa en Boxee hos dom rabatterat trots att dom skrivit prel först den 25 Nov som lagerstatus.
Andra butiker hade ett tidigare datum men jag valde ändå Komplett just för rabatten och tänkte att "jaja den kommer väl när den kommer".
Lade beställningen den 11:e Nov, fick SMS avi i Fredags till min stora förvåning att den var på väg.
Ibland har man tydligen flyt.
Postad 24 november 2010 - 08:30
Göktytan
-
Göktytan
-
Användare
-
-
185 inlägg
Någon som vet hur man ska kunna få tag på denna lilla box innan nyår? Ingen butik verkar ju få in några fler innan januari... Har ni setat som hökar framför prisjakt för att kontrollera lagerstatus, och sedan slagit till? 
Det går väl att beställ från USA möjligtvis. Jag förhandsbokade från Netonnet den 14 Oktober.
Redigerat av Göktytan, 24 november 2010 - 09:13.
Postad 24 november 2010 - 08:36
ringstedt
-
ringstedt
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Jag förhandsbokade via webhallen den 21 oktober och väntade tålmodigt. Såg runt 23.00 den 19:e november att inet hade två på centrallager. Beställde en för utlämning i butik. Fick SMS och hämtade 22:e. Avbeställde min förhandbokning på webhallen.
Precis samma sak för mig, fast jag förbokade den 5 okt på Webhallen. Fick en av Inet's sista och plockade ut den igår kväll =) Verkar grymt bra och spelar det mesta jag matat den med så här långt. Tror att resterande uppspelningsbuggar löser sig med ny fw. Lirar även rar-bibliotek från min NAS. Däremot var det lite klurigt att lösa delningen av mappar i W7, men efter lite forumläsning löste det sig. Kort och gott, en jäkligt bra mediaspelare. Synd att gårdagskvällens test krockade med Champion's League bara.
Postad 24 november 2010 - 08:42
Unregistered255369a1
-
Unregistered255369a1
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Jag förhandsbokade via webhallen den 21 oktober och väntade tålmodigt. Såg runt 23.00 den 19:e november att inet hade två på centrallager. Beställde en för utlämning i butik. Fick SMS och hämtade 22:e. Avbeställde min förhandbokning på webhallen.
Jag fick mail igår em (den 23:e) från webbhallen och hämtade ut den igår. De var lite konfunderade då de enligt deras datasystem inte skulle ha release:ats ännu, men iom att jag fått mailen så fick jag givetvis min nya leksak
Postad 24 november 2010 - 09:12
yogart
-
yogart
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Beställde från webhallen den 15/11. Loggar in på sidan och tänkte avbeställa då ingen verkar få leverans från dom. Ser då att det finns ett kollinummer och att den är skickad igår  förhoppningsvis kommer den idag.
Postad 24 november 2010 - 09:29
Sambuccashake
-
Sambuccashake
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Kan vi inte hålla beställningsinfo och dylikt i annan tråd?
Är rädd att detta annars blir som iPhone 4-tråden.
Postad 24 november 2010 - 09:47
joelarvidsson
-
joelarvidsson
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Blir beställnings info i egen tråd så se till och posta det här i. Jag är intresserad av att följa den info då jag inte fått tag i en än.
Tack
Postad 24 november 2010 - 09:56
hia_wata
-
hia_wata
-
Rookie
-
5 inlägg
Köpte min i elgiganten (uppsala) butik. De har skickats ut till butikerna.
Är det någon som har tips på bra apps till det. Finns det något kul att ladda ner?
Postad 24 november 2010 - 09:58
wader
-
wader
-
Användare
-
-
215 inlägg
Det borde gå att beställa från tyskland. Jag har beställt grejor därifrån förut. Kollade electrowelt24 men dom hade den inte i sitt lager. Redcoon skickade som sagt inte till sverige. Amazon.de har jag inte kollat men det måste finnas andra tyska butiker/webbutiker som kan skicka.
Postad 24 november 2010 - 10:28
oaim
-
oaim
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Finns det nån vpn server som funkar till Boxee box?
Postad 24 november 2010 - 10:31
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Någon som kopplat upp Boxee mot en Nas och mot Mac, funkar det direkt eller är det lite jobb bakom.
Har detta:
MacBook Pro (mid 2010)
Qnap NAS 219P
Redigerat av TheGun, 24 november 2010 - 10:31.
Postad 24 november 2010 - 10:33
Unregistered51225ab5
-
Unregistered51225ab5
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Någon som kopplat upp Boxee mot en Nas och mot Mac, funkar det direkt eller är det lite jobb bakom.
Har detta: MacBook Pro (mid 2010) Qnap NAS 219P
Mot en NAS är det iaf inga problem. Boxee hittar själv alla tillgängliga shares på nätverket. Funkar perfekt för mig med SMB.
Postad 24 november 2010 - 10:54
nydan
-
nydan
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Menar du 11 oktober?
Nej beställde den 11 november  Elgiganten skickade den riktigt snabbt. MVH Mattias
Postad 24 november 2010 - 11:03
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Tråd skapad för lagerstatus och beställningar! ber en Mod flytta allt till den.
Så kör vi bara Boxee Box nyheter och användarerfarenheter här.https://www.minhembi...howtopic=273132
Postad 24 november 2010 - 11:16
Martkarl
-
Martkarl
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Mot en NAS är det iaf inga problem. Boxee hittar själv alla tillgängliga shares på nätverket. Funkar perfekt för mig med SMB.
Inte för mig, den hittar sharen direkt men blir time out error när man ska accessa - får inte ens skriva in user och pw till sharen, läste lite på boxee forum och knappade in ip-nr mm manuellt och då gick det. Jag har inte uppdaterat FW, det är 0.9 i min box, kan vara det som strular. Vill inte uppdatera till 1.0 då jag fokuserar på lokalt data mer än online content. Twarkie, har du login till din share (samba)?
Postad 24 november 2010 - 11:22
Unregistereddea86124
-
Unregistereddea86124
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Jag har ett litet problem med min box. Eller rättare sagt sorteringen av filmer och serier. Några av de serier jag har på datorn har sk. specialavsnitt tex. "best of top gear season 8". Dessa förstår boxen inte vad dessa är och tror att det är en långfilm! Den lägger den med andra ord bland filmerna. Hur ska man göra för att sortera upp detta manuellt?
PS. Den klarar 1080P (9000kbit/sec video .mkv) över mitt 54Mbit trådlösa nätverk!
Postad 24 november 2010 - 11:40
svanis75
-
svanis75
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Köpte min i elgiganten (uppsala) butik. De har skickats ut till butikerna.
Är det någon som har tips på bra apps till det. Finns det något kul att ladda ner?
Jag skulle också vilja ha tips på bra apps. Som funkar i Sverige. Själv gillar jag VEVO, för att kolla musikvideos, nån som vet om det går att göra playlists i VEVO? På VEVO:s hemsida står det att det bara funkar i USA och Kanada, men jag kan kolla musikvideos på Boxeen via VEVO iaf.??
Postad 24 november 2010 - 11:40
Unregistereddea86124
-
Unregistereddea86124
-
Amatör
-
-
97 inlägg
För er som vill spela Spotify bla. från datorn så funkar detta! https://www.minhembi...s...266689&st=0Det ända är att man ska döpa filen till .PLS istället för .PLSX Jag får dock små lagg i min musik med detta. Mycket tråkigt. Någon som kan testa om det funkar på er box?
Postad 24 november 2010 - 11:47
svanis75
-
svanis75
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
För er som vill spela Spotify bla. från datorn så funkar detta! https://www.minhembi...s...266689&st=0 Det ända är att man ska döpa filen till .PLS istället för .PLSX
Jag får dock små lagg i min musik med detta. Mycket tråkigt. Någon som kan testa om det funkar på er box?
Vart skall man spara filen? 8. Lägg in .plsx (.pls) filen på lämplig plats i din Xtreamer(Boxee). /Svanis
Postad 24 november 2010 - 11:54
Unregistereddea86124
-
Unregistereddea86124
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Vart skall man spara filen? 8. Lägg in .plsx (.pls) filen på lämplig plats i din Xtreamer(Boxee). /Svanis
Jag slängde den rakt i Spotify mappen och sedan delade jag ut den mappen
Postad 24 november 2010 - 11:54
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Någon som kan testa vilka Playkanaler som funkar via webbläsaren i Boxee. Kör från denna sajt så slipper ni gå på varje playsajt...
Postad 24 november 2010 - 11:59
Charliena
-
Charliena
-
Rookie
-
6 inlägg
Någon som kan testa vilka Playkanaler som funkar via webbläsaren i Boxee.
Kör från denna sajt så slipper ni gå på varje playsajt...
Tv4 fungerar Svt Inte Sålångt har vi konstaterat i tråden.
Postad 24 november 2010 - 12:11
svanis75
-
svanis75
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Någon som kan testa vilka Playkanaler som funkar via webbläsaren i Boxee.
Kör från denna sajt så slipper ni gå på varje playsajt...
Bra sida som du länka till, skall testa när jag kommer hem
Postad 24 november 2010 - 12:16
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Postad 24 november 2010 - 14:57
Paatrik
-
Paatrik
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Frågat förut men inget svar så jag försöker igen: någon som vet om den har eller kommer ha stöd för program som Sopcast och veetle så att man kan streama live sport??
Skulle någon av er lyckliga som har fått sin boxee kunna browsa in på MTV:s hemsida och se om det fungerar att titta på The hills och sånt. Min tjej hade uppskattat det mycket!!
Postad 24 november 2010 - 15:06
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Frågat förut men inget svar så jag försöker igen: någon som vet om den har eller kommer ha stöd för program som Sopcast och veetle så att man kan streama live sport??
Skulle någon av er lyckliga som har fått sin boxee kunna browsa in på MTV:s hemsida och se om det fungerar att titta på The hills och sånt. Min tjej hade uppskattat det mycket!!
App kan komma och App kan gå. Hurvidare vilka App som är på G vet vi inte. Jag saknar Last.FM som bara försvann! Kan kolla MTV's hemsida ikväll.
Postad 24 november 2010 - 15:20
drivers
-
drivers
-
Användare
-
-
189 inlägg
Jag har hämtat ut min boxee box nu och den håller på att söker efter allt jag har på min server... Jag gick in i några tv-serier som jag har på servern som den hittade och det ser snyggt ut och så, men den sorterar efter senaste avsnitt och sedan går den ner till första. Går det att få den till att lägga avsnitt nummer 1 överst på listan och det senaste man har sist? har kollat runt lite i inställningarna men hittar inget...
Postad 24 november 2010 - 15:37
drivers
-
drivers
-
Användare
-
-
189 inlägg
Sen en till sak... provade några apps.. men får inte bild på någon, dock ljud... liksaså med serier å sånt från min server... ingen bild fast ljud... nån som vet vad som kan vara fel?
Postad 24 november 2010 - 15:51
wille08
-
wille08
-
Rookie
-
7 inlägg
Sen en till sak... provade några apps.. men får inte bild på någon, dock ljud... liksaså med serier å sånt från min server... ingen bild fast ljud... nån som vet vad som kan vara fel?
Hade samma problem efter uppgradering till 1.0 igår. Problemet är troligtvis någon av de inställningarna du gjort i boxen för din teve. För mig var problemet att jag hade ändrat till 1080i under display settings (vilket min teve klarar av). Då blev alla uppspelningar svarta men med ljud. När jag ändrat tillbaka till 720p, applicerat ändringen OCH (Obs, det var absolut nödvändigt med en omstart här för mig) startat om boxen efter ändringen så fungerade det ! Tv4 fungerar Svt Inte
Sålångt har vi konstaterat i tråden.
För mig fungerar: - TV3Play - Kanal5Play - TV4Play .. även om det är rätt bökigt o surfa till dom (stödjer verkligen inte webbläsaren favoriter/bokmärken?) Förstod dock till en början inte hur man kunde gå över till fullscreen-läge för dom uppspelarna. Men kom fram till att musmarkören inte är positionerad rätt på hemsidorna utan att jag måste klicka 2-3 cm till höger om "Full-screen" OSD-knappen för att få till det, därefter rullade det på riktigt bra. SVTPlay fick inte jag heller att lira och hela den siten var extremt seg i läsaren.
Postad 24 november 2010 - 15:54
engan87
-
engan87
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Jag har ett litet problem med min box. Eller rättare sagt sorteringen av filmer och serier. Några av de serier jag har på datorn har sk. specialavsnitt tex. "best of top gear season 8". Dessa förstår boxen inte vad dessa är och tror att det är en långfilm! Den lägger den med andra ord bland filmerna. Hur ska man göra för att sortera upp detta manuellt?
PS. Den klarar 1080P (9000kbit/sec video .mkv) över mitt 54Mbit trådlösa nätverk!
Kolla först att den heter rätt. http://boxee.zendesk...cal-media-files" target="_blank"> http://boxee.zendesk...cal-media-filesInformationen hämtas från IMDB så förmodligen ligger dom avsnitten under kategorin filmer. Testa om du kan ändra namnet så att den läser den som en tv-serie, och sen gå in på boxen och tryck "identify video"
Postad 24 november 2010 - 17:12
motif
-
motif
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
Ja grabbar då anser jag väl min HTPC lösning är i hamn då, hade ju varit bättre med en enda produkt men tyvärr verkar ju företagen anse det onödigt
Redigerat av motif, 25 november 2010 - 06:17.
Postad 24 november 2010 - 18:14
A_L_E_X_87
-
A_L_E_X_87
-
Rookie
-
3 inlägg
hejsan fick hem min igår från netonnet. men får det inte att funka riktigt att hitta filerna på datorn..
har windows 7 på datorn och har försökt att dela mappar men kommer inte åt dom på boxeen står något om lösen och användarnamn.? och har provat hela dagen nu och får inte igång det. någon som vet vad jag gör för fel.?
mvh alex
Postad 24 november 2010 - 19:34
SwedBear
-
SwedBear
-
Lärjunge
-
-
253 inlägg
hejsan fick hem min igår från netonnet. men får det inte att funka riktigt att hitta filerna på datorn.. har windows 7 på datorn och har försökt att dela mappar men kommer inte åt dom på boxeen står något om lösen och användarnamn.? och har provat hela dagen nu och får inte igång det. någon som vet vad jag gör för fel.?
mvh alex
Har du senaste Windows Live Essentials 2011 installerad? Tidigare i tråden står det om att det tillsammans med Windows 7 gör att du inte kan komma åt Windows 7 utdelningar. Nästa firmware som testas har en fix mot detta men just nu kan du prova avinstallera Windows Live 20011 så kanske det börjar funka? Annars låter det som ett rättighetsproblem ... har du användarnamn/lösen i Win7? Prova isåfall med det även när du ska ansluta till utdelningarna.
Postad 24 november 2010 - 20:49
Unregistereddea86124
-
Unregistereddea86124
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Kolla först att den heter rätt. http://boxee.zendesk...cal-media-files " target="_blank"> http://boxee.zendesk...cal-media-files </a>
Informationen hämtas från IMDB så förmodligen ligger dom avsnitten under kategorin filmer. Testa om du kan ändra namnet så att den läser den som en tv-serie, och sen gå in på boxen och tryck "identify video"
Tack för länken! Jag har kollat nu så att den är rätt döpt med S**E**... men problemet är att detta är ett specialavsnitt så den står inte listad på imdb.com. Releasen är "Best.Of.Top.Gear.Series.8.Part3.WS.PDTV.XviD.PROPER-REMAX". Har även andra serier som inte är så kända och dessa finns inte med på imdb. Dessa hittar den inte heller. Tex. Pensionärs######r.
Postad 24 november 2010 - 20:58
distortion2
-
distortion2
-
Mästare
-
-
2 520 inlägg
Ja grabbar då anser jag väl min HTPC lösning är i hamn då, hade ju varit bättre med en enda produkt men tyvärr verkar ju företagen anse det onödigt 
Vilken bedrövlig kvalité det var på den där bilden, är den tagen med en sån där ajfån?
Postad 24 november 2010 - 22:08
anders.markstrom
-
anders.markstrom
-
Användare
-
-
107 inlägg
Inte för mig, den hittar sharen direkt men blir time out error när man ska accessa - får inte ens skriva in user och pw till sharen, läste lite på boxee forum och knappade in ip-nr mm manuellt och då gick det. Jag har inte uppdaterat FW, det är 0.9 i min box, kan vara det som strular. Vill inte uppdatera till 1.0 då jag fokuserar på lokalt data mer än online content.
Jag hade samma problem, efter uppdatering av Boxee Box firmware fungerade det direkt.
Postad 25 november 2010 - 00:54
en0me
-
en0me
-
Rookie
-
3 inlägg
Ett litet tips för de som inte känner till det, bara för att visa på potentialen i denna maskin. (Kan möjligtvis röra sig om något i den berömda gråzonen  ) Boxee Repository: Add http://www.navi-x.org/boxeeto your Boxee repositories and select "Add To My Apps".
Postad 25 november 2010 - 05:26
motif
-
motif
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
Vilken bedrövlig kvalité det var på den där bilden, är den tagen med en sån där ajfån? 
Du menar den telefon som tar bättre bilder än Sony tråkigssons 8 megapixel? Nej tyvärr denna bild är tagen i dåligt ljus med en Sony HX5 (top 3 enligt EISA bästa kompaktkameran) tänkte att kvalité är väl ändå inget för massorna på detta forum, men om du villkan jag ta ett nytt foto med min D7000 16-105 och maila dig så du kan göra en tapet av bilden. tönt!
Redigerat av motif, 25 november 2010 - 06:18.
Postad 25 november 2010 - 06:28
Unregistereda7fc6b80
-
Unregistereda7fc6b80
-
Forumräv
-
-
555 inlägg
.
Redigerat av Unregistereda7fc6b80, 25 november 2010 - 10:08.
Postad 25 november 2010 - 06:41
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Kan bara säga: Läs igen tråden så får du svar på alla dina frågor.
Postad 25 november 2010 - 09:14
hia_wata
-
hia_wata
-
Rookie
-
5 inlägg
Tycker min boxee box låter ganska mycket. Lite som en fläkt i obalans... eller som om den vibrerar
Är det fler som tycker det eller tror ni det är fel på den. Antar att man får stå ut med det ett tag tills tillgången blir bättre och se till att få de utbytt
Postad 25 november 2010 - 09:17
wille08
-
wille08
-
Rookie
-
7 inlägg
Tycker min boxee box låter ganska mycket. Lite som en fläkt i obalans... eller som om den vibrerar
Är det fler som tycker det eller tror ni det är fel på den. Antar att man får stå ut med det ett tag tills tillgången blir bättre och se till att få de utbytt
Nja obalans vet jag inte. Men det första jag tänkte på när jag kopplade på den var att den tjöt något mer än vad jag trodde den skulle göra. Även om det inte var jättehögt så var den inte heller ljudlös i rummet. Men efter att ha kört den i ett par timmar så inbillar jag mig att den tystnade något, kanske kan vara fettet i fläktlagret som mjuknade? Eller så vande man sig vid ljudet..
Postad 25 november 2010 - 09:49
motif
-
motif
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
Dåligt att gå ut med att den kan streama DTS-HD när den inte kan det ?!
Eller kanske bara jag som tycker det är falsk marknadsföring.
Postad 25 november 2010 - 10:40
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Dåligt att gå ut med att den kan streama DTS-HD när den inte kan det ?! Eller kanske bara jag som tycker det är falsk marknadsföring.
Kan det, är bara en bugg. Eller? Intel chippet ska iaf kunna det.
Redigerat av PalmiNio, 25 november 2010 - 10:41.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|