fack yeah!!celtanic tycker du inte att vi borde ta och spela mot norrland ikväll?
![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
7 år sedan |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 03 februari 2010 - 19:19
Postad 03 februari 2010 - 19:50
1. l2ickard
2. morlock
3. Nastycrew
4. Blooodshy
Postad 03 februari 2010 - 20:15
jag kan oxå from nu om ni vill ha mig...Öst ikväll igen? Patgu är väl på igen iallafall
Postad 03 februari 2010 - 20:57

Postad 03 februari 2010 - 21:45
Vad säger Team Skåne 1 om en match imorgon, dvs ifall vi har någon att möta?
Jag ska nog kunna det

Postad 03 februari 2010 - 22:22
Team Norrland - Team Skåne 2: 2-1
Team Norrland - Team Sthlm : 2-0
Tack för allesammans! Var grymt roligt
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 03 februari 2010 - 23:27.
Postad 03 februari 2010 - 23:00
Sorry.Öst ikväll igen? Patgu är väl på igen iallafall
Hade en annan grej ikväll.
Trodde jag skulle hinna hem till 9-tiden, men icke.
Kan efter tio på torsdag och efter nio på fredag.
Kommer in snart och kör ett par rundor.
/patgu995
Postad 03 februari 2010 - 23:54

Postad 04 februari 2010 - 09:13
Team Norrland - Team Skåne 2: 2-1
Team Norrland - Team Sthlm: 2-0
Team Norrland - Team Skåne 2 var en riktigt spännande match måste jag säga! Bra lirat allihopa!
Nu specade jag inte Norrland - Sthlm men kan tänka mig att den var lika spännande.
Kul att Norrland också kommit in i turneringen nu, inte lika kul att dom vann bägge matcherna!

Skämt åsido; grattis gubbs!
Postad 04 februari 2010 - 09:16
Jag det finns inte så mycket mer att säga än att gratulera norrlandspojkarna till en bra och rättvis seger. Nu har jag ju inte spelat mot alla lagen ännu men mina pengar ligger på Norrland som slutsegrare.Ja det var ju inte mycket snack idag......
......rättvist får man väl säga
Och så de obligatoriska bilderna:
SnD

Domination

Demolition (Denna körde vi mest för träningsskull.

Postad 04 februari 2010 - 09:33
Vad blev siffrorna på Domination?Jag det finns inte så mycket mer att säga än att gratulera norrlandspojkarna till en bra och rättvis seger. Nu har jag ju inte spelat mot alla lagen ännu men mina pengar ligger på Norrland som slutsegrare.
Är nog beredd att hålla med dig Zdaar, men jag tror nog dom flesta trodde det redan innan Norrland hade spelat sin första match.
Sen blir dom nog bättre och bättre också, Nasty var riktigt darrig/skitnödig första S&D-matchen mot Skåne 2.
Mot er var han betydligt bättre ( om man tittar på k/d ).
MEN, matcherna ska spelas innan man kan säga vilket lag som var bäst.
Tycker det är grymt kul iallafall!
Postad 04 februari 2010 - 09:42
Kommer inte riktigt ihåg resultatet på dom(eller så har jag bara förträngt detVad blev siffrorna på Domination?
Är nog beredd att hålla med dig Zdaar, men jag tror nog dom flesta trodde det redan innan Norrland hade spelat sin första match.
Sen blir dom nog bättre och bättre också, Nasty var riktigt darrig/skitnödig första S&D-matchen mot Skåne 2.

Absolut, det är grymt kul att spela denna turnering (även om det inte är så kul att förlora) och jag ser framemot när vi möter ditt lag.
Postad 04 februari 2010 - 09:46
Absolut, det är grymt kul att spela denna turnering (även om det inte är så kul att förlora) och jag ser framemot när vi möter ditt lag.
Japp, kommer nog bli en riktig fight det. Det är nog inte bara Nasty som är skitnödig före/under matcherna.

Jag kan tyvärr nog inte förrän tidigast på lördag men dom andra i Team Uppsala kanske kan.
Postad 04 februari 2010 - 09:53
Matchen igår var smekbar! tror nog att TS2 pressade dom till det yttersta då det blev overtime sista matchen med och allt hängde på detta då det stod 1-1 i matcher. Vad jag sett så var detta nog turneringens jämnaste och adrenalinpumpande match so far!Vad blev siffrorna på Domination?
GG boys!
Postad 04 februari 2010 - 11:31
Var de match igår för Sthlm?Jag det finns inte så mycket mer att säga än att gratulera norrlandspojkarna till en bra och rättvis seger. Nu har jag ju inte spelat mot alla lagen ännu men mina pengar ligger på Norrland som slutsegrare.
Och så de obligatoriska bilderna:
SnDIMAG0033.jpg 1,09MB 0 Antal nerladdningar
DominationIMAG0035.jpg 900,79K 0 Antal nerladdningar
Demolition (Denna körde vi mest för träningsskull.IMAG0036.jpg 1,02MB 0 Antal nerladdningar
Förstod aldrig att de var en match bokad.
Men men...som jag skrev förut. Jag får skylla mig själv för att jag inte hänger med i svängarna.
Var nog även tur att jag inte var med i Sthlm laget, då det skulle nog siffrorna ha blivit ännu sämre för Sthlm...

Postad 04 februari 2010 - 12:01
Av någon anlednig hjälpte inte den helin skåne att vinna rundan.

Stockholmarna gjorde likadant mot oss på demolition/highrise...

-------------
Vad säger ni norrland, ska vi köra någon match till ikväll?
21.00
1. morlock
2.
3.
4.
Finns ju ett par lag som inte heller spelat så mycket som kanske vill utamana.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 februari 2010 - 12:08.
Postad 04 februari 2010 - 12:25
21.00
1. morlock
2. l2ickard
3.
4.
Postad 04 februari 2010 - 12:39

Postad 04 februari 2010 - 13:09

-Rudin86
-
-
-
Postad 04 februari 2010 - 13:17
Vad säger Team Skåne 1 om match ikväll? Vi kan ju försöka rå på Norrland, om inget annat ta en Norrlandsguld efteråt...
-Rudin86
-Birkanoff
-
-
Självklart. Jag vill också vara mig själv för en stund. Låt stereotyperna hagla.
Postad 04 februari 2010 - 13:31
Roliga matcher igår boys, blev riktigt svettigt där mot skåne i sista matchen när de tog in en chopper gunner och jag hade lyckats bytt ut min stinger-klass mot något annat, ingen annan i laget hade en stinger heller dumt nog så den fick vara uppe hela sin tid...
Ja, jag blev mycket förvånad över att ni (du!) inte sköt ner den då du alltid/oftast brukar ha en stinger.
Postad 04 februari 2010 - 13:33
Ja grym match! skitkul match. It was me who flew da chopper and gunned u all downRoliga matcher igår boys, blev riktigt svettigt där mot skåne i sista matchen när de tog in en chopper gunner och jag hade lyckats bytt ut min stinger-klass mot något annat, ingen annan i laget hade en stinger heller dumt nog så den fick vara uppe hela sin tid...
Av någon anlednig hjälpte inte den helin skåne att vinna rundan.
Stockholmarna gjorde likadant mot oss på demolition/highrise...
-------------
21.00
1. morlock
2.
3.
4.

Såg dig med trots cold blooded hihi

kände mig extra evul då

Nä det var 1 minut kvar kom jag ihåg och ni hade B kvar. sen fick ni in ett grymt offensivt anfall och det blev avgörandet för denna gången

GG!
Postad 04 februari 2010 - 13:34
Kan tänka mig spela idag om vi har fler från Trollhättan/Borås som kan, kan dock först från 23:00 då jag spelar innebandy innan det, men ni i norrlandslaget har väl aldrig stängt av ps3:an före 01:00 hittills
Nej du, 01.00 sover Nasty sedan länge. Han måste gå och lägga sig vid 22-tiden, för det har hans mamma sagt!

Men på dom övriga i norrlandslaget så stämmer det du skriver.
Ja grym match! skitkul match. It was me who flew da chopper and gunned u all down
![]()
Såg dig med trots cold blooded hihikändes extra kul att jag flög precis ovan för dig när du hoppade ut
GG!
Riktigt kul att speca rakt ovanfrån kan jag säga, Highrise är som gjord för det.
Postad 04 februari 2010 - 13:39
Vad säger Team Skåne 1 om match ikväll? Vi kan ju försöka rå på Norrland, om inget annat ta en Norrlandsguld efteråt...
-Rudin86
-Birkanoff
-Rolle90
-
Postad 04 februari 2010 - 14:52
skicka ett pm till mig om hur det blir, när jag loggat in på psn...
Postad 04 februari 2010 - 15:07
Så sent är det tvek om jag kan spela. Men jag börjar iof inte jobbet förrän kl 6.00 så kan ställa upp ifall att det saknas folkKan tänka mig spela idag om vi har fler från Trollhättan/Borås som kan, kan dock först från 23:00 då jag spelar innebandy innan det, men ni i norrlandslaget har väl aldrig stängt av ps3:an före 01:00 hittills
Postad 04 februari 2010 - 15:09
1. Ekaa, fram till kl 01 inatt
2.
3.
4.
Vi vill gärna möta antingen Väst eller Borås, utmanade Borås igår men de funka inte för er då.
Postad 04 februari 2010 - 15:27
2. barkis69 ca kl 22 - 00
3.
4.
Postad 04 februari 2010 - 15:31
Team öst/kalmar ikväll?
Vi vill gärna möta antingen Väst eller Borås, utmanade Borås igår men de funka inte för er då.
3. patgu, 22.00 - 00.01
4.
Jag borde hinna hem till 21.30 men vi säger 22.00 så är vi på säkra sidan.
Vi kan köra en träningsrunda mellan 17 & 18 också...
Postad 04 februari 2010 - 15:44
1. morlock
2. l2ickard
3. Nastycrew
4.
Hoppas vi kan möta flera lag ikväll, jag är ledig hela kvällen.

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 04 februari 2010 - 16:03.
Postad 04 februari 2010 - 15:47
Vadå, tror du det är lättare för er att vinna om ni möter oss?Vi vill gärna möta antingen Väst eller Borås, utmanade Borås igår men de funka inte för er då.

Synd att det dragit igång på allvar nu när Eapea flytt landet, hade nog vart 4 online varje kväll annars

Postad 04 februari 2010 - 15:50
Postad 04 februari 2010 - 16:36
team öst jag hoppas att mitt Team skåne 2 kan ställa upp på match någon gång mellan kl 20 och 23
Vi får ju se hur de blir då det fortfarande är två i team Öst som inte lirat med oss en enda gång. Evelon har inte varit inne på psn på 3 dagar och Tony'N har oturen att logga ut jämnt när jag försöker få med honom,...
Postad 04 februari 2010 - 16:59
Vad blev siffrorna på Domination?
Hahahaha, ja under S&D matchen var de nervöst, darrig i kroppen men som tur var släppte de senare

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 04 februari 2010 - 16:59.
Postad 04 februari 2010 - 17:00
team öst jag hoppas att mitt Team skåne 2 kan ställa upp på match någon gång mellan kl 20 och 23
Jag sitter stand by ikväll för att hämta damen på stationen. Det lär bli att jag bara kan köra till åtta-nio gissningsvis.
Hahahaha, ja under S&D matchen var de nervöst, darrig i kroppen men som tur var släppte de senare
Skyll på det, du mötte ju mig

Postad 04 februari 2010 - 17:15
Team öst/kalmar ikväll?
2.
3.
4.
Vi verkar ha 3 man åtminstone ikväll från 23:00 i Trollhättan/Borås
-JockeSan
-rangwald
-brottarkungen
-räknar med att cederboy säkert också är online??
reserv: erlander (tveksam)
Redigerat av JSan, 04 februari 2010 - 17:15.
Postad 04 februari 2010 - 17:24
Team Norrland, 21.00 Torsdag
1. morlock
2. l2ickard
3. Nastycrew
4.
Hoppas vi kan möta flera lag ikväll, jag är ledig hela kvällen.
jobbar till kl 21, är online strax efter 22...hoppar gärna in då om det finns plats!
Postad 04 februari 2010 - 17:45
Jag Kanteam öst jag hoppas att mitt Team skåne 2 kan ställa upp på match någon gång mellan kl 20 och 23

Postad 04 februari 2010 - 17:52
3. patgu, 22.00 - 00.01
4.MrBandit76
Jag borde hinna hem till 21.30 men vi säger 22.00 så är vi på säkra sidan.
Vi kan köra en träningsrunda mellan 17 & 18 också...
Postad 04 februari 2010 - 18:03
/Fills
Postad 04 februari 2010 - 18:21
Ska vi säga från kl 20:00 i team skåne 1? Hur var det för turbotomi?
/Fills
Kan nästan lova att jag inte är hemma då..
Postad 04 februari 2010 - 18:35
Är gärna med nån match sen!

Lycka till iaf. om ni lirar!
By the way, FAAAN vilket möte det var mellan Skåne2 och Norrland igår!
Trodde faktiskt att Skåne skulle ta det, men sen gjorde Norrland ett ryck mot slutet på sista matchen (demolition) (samt att
det verkade bli lite "fel" för skånepågarna) och vann matchen till slut. Bra spelat från båda sidor.
En intressant sak var att K/D-ration för Norrland var på minus för samtliga spelare, och tvärt om för Skåne2 med Härjarn i topp med rätt
bra marginal.
Vad säger detta?
Att Skåne hade otur eller att Norrland inte var rädda att dö för sin seger?

Postad 04 februari 2010 - 20:02
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar