Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.549998 (19) 1 056:-
1 relaterade trådar

Postad 11 November 2011 - 13:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Eller vi kanske ska göra klart för alla att om ett spel säljer väldigt bra så är det ett bra spel och sen behövs ingen vidare diskussion?.

Om folk nu tycker det är värt 3.1 och detta är den allmänna åsikten så kommer det synas i försäljningssiffrorna till nästa CoD. För varför skulle man köpa ett spel i en spelserie man ger 3.1 igen? Det är ju knappt spelbart.

Inte för att jag tycker vi ska ignorera faktumet att vissa spelsajter som recenserar antingen är köpta eller inkompetenta, men i detta fallet är de flestas argument att det är samma spel vi alltid spelat? Och sen köper de det och spelar det som beroende.

Jag har spelat det ett tag nu. Man vet vad man får, men det är knappast dåligt. I så fall skulle media pissat på UC3 som är samma spel som UC2, eller Gears 3 för den delen, eller AC3 eller alla andra uppföljare. Det enda som är förändrat är storyn. Och det finns en story i MW3 också.

Postad 11 November 2011 - 14:03

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Nej det är knappast dåligt, det är inte det jag säger.

Postad 11 November 2011 - 14:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Vad säger du då? Att media ger för höga betyg till de stora spelen?

För övrigt slog MW3 nytt försäljningsrekord:

CALL OF DUTY®: MODERN WARFARE® 3 SETS ALL-TIME RECORD FOR THE BIGGEST ENTERTAINMENT LAUNCH WITH MORE THAN $400 MILLION IN NORTH AMERICA AND UNITED KINGDOM SALES ALONE

More Than 6.5 Million Units Sold in U.S. and U.K. in 24 Hours

Santa Monica, CA – November 11, 2011 – Shattering its own day-one sales records, Activision Publishing, Inc., a wholly owned subsidiary of Activision Blizzard (Nasdaq: ATVI), announced that its highly-anticipated Call of Duty®: Modern Warfare® 3 has become the biggest entertainment launch ever with an estimated sell-through of more than $400 million and more than 6.5 million units in North America and the United Kingdom alone in the first 24 hours of its release, according to Charttrack and retail customer sell-through information.

This marks the third consecutive year that the Call of Duty franchise has set day one launch records across all forms of entertainment, something no other entertainment franchise in any medium has ever accomplished. Last year, in North America and the United Kingdom, Activision’s Call of Duty: Black Ops™ had estimated day-one sell-through of $360 million and in 2009, Call of Duty: Modern Warfare 2, set day-one records with estimated sell through of $310 million, according to Charttrack and retail customer sell-through information.

On November 8, 2011, millions of fans attended more than 13,000 midnight openings at retail stores around worldwide. According to Microsoft, after just two days, the number of gamers playing simultaneously on Xbox® Live® set a new peak concurrency record.

“We believe the launch of Call of Duty: Modern Warfare 3 is the biggest entertainment launch of all time in any medium, and we achieved this record with sales from only two territories,” said Bobby Kotick, CEO, Activision Blizzard, Inc. “Other than Call of Duty, there has never been another entertainment franchise that has set opening day records three years in a row. Life-to-date sales for the Call of Duty franchise exceed worldwide theatrical box office for “Star Wars” and “Lord of the Rings,” two of the most successful entertainment franchises of all time.”

Eric Hirshberg, CEO, Activision Publishing added, “Call of Duty is more than a game. It’s become a major part of the pop cultural landscape. It is a game that core enthusiasts love, but that also consistently draws new people into the medium. It is the most intense, adrenaline pumping entertainment experience anywhere. I would like to thank our incredible teams at Infinity Ward and Sledgehammer Games for making a brilliant game. But most of all, I would like to thank our millions of passionate fans worldwide. We made this game for you.”

Separately, Activision announced this morning that in support and gratitude for the efforts of American servicemen and women, this Veterans Day it donated $3 million to the Call of Duty Endowment, a non-profit, public benefit corporation that seeks to provide job placement and training for veterans. This latest donation will be added to the $2 million that Activision has already donated to the Endowment, which has provided more than $1.5 million in grants and scholarships to veterans’ organizations across the country since it was conceived by Bobby Kotick in November of 2009.

Postad 11 November 2011 - 16:08

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Väldigt få är objektiva där. Men när de flesta överreagerar åt båda håll - de som tycker om spelet ger det 10/10 de som är besvikna ger 0/10 - så ser man fortfarande fördelningen mellan hur många som var ordentligt besvikna respektive jättenöjda. Motiveringarna finns att läsa. Och det säger någonting när userscore från över 1000 personer skiljer sig åt på ett kraftigare sätt än något tidgare spel skiljt sig mellan vad recensenters från utvalda sajter (de större, "trovärdigare") tycker och vad individuella gamers tycker.

Om vi viftar bort majoriteten av dessa sammanlagt närmare 2000 personer på samtliga plattformar som fanboys för att kväva diskussionen så kan vi gott för evigt standardisera svaret som "fanboy-åsikter" så snart någon tar upp frågan igen. På det viset slipper gamingmedia bli ifrågasatta. Men det kanske är så vi vill ha det? Eller vi kanske ska göra klart för alla att om ett spel säljer väldigt bra så är det ett fantastiskt spel enligt alla de parametrar som beaktas vid betygsättning av spel och sen behövs ingen vidare diskussion? Eller så kan vi helt enkelt stämpla mig själv som en nyligen förblindad BF3 fa nboy för att jag tycker BF3 är bra.

Jag tycker inte vi behöver stämpla dig som någonting, bara för att du tog upp detta. Hade du varit bf-****** hade du snarare skrivit: öhhh, mw3 suger bf3s b*ll* ;)

Jag tycker att Zoiler skriver det väldigt bra i sitt inlägg ovan och jag tror att, även om det finns spelmedia som är köpt/mutad, så hittar du betydligt fler objektiva recensioner från spelmedia än bland användarrecensionerna. Jag gick även in för att läsa några användarrecensioner och jag hittade dessa på första sidan, jag har alltså inte letat efter dom:

It's very sad, that people give a developer credit for lazy work. Half of the sounds, equipment, perks, guns, and only one new attachment are in the game. 80% of the killstreaks are the same. And you always the get the felling "I have done this before". Survival is sorry attempted at zombies and fails flat. The same COD formula is use, Level up, get guns, unlock the same attachments from every call of duty, and rinse repeat. Sad really, this game will not move the industry forward but millions will buy a half tried effort. If any other game did this it would get bashed to crap. Save your money

Användaren gav betyget 0/10
Så alla spel som har ett motsvarande Horde-mode är...kass?
Verkligen? FIFA- och NHL-serierna? Eller de serier Zoiler hänvisar till?

Disappointing on all fronts. It's a reskin of a 2 year old game with a multiplayer map pack and different singleplayer that's riddled with stupidity and cliches in bulk while still being insanely short I don't understand how Activision gets away with doing this to people. I understand it's fun to some gamers and they like the series and that's fine, but just throwing money at something because it's fun is selfish and they need to tell Activision with their wallets they're tired of getting ripped off every year.

Användaren gav betyget 0/10
Bara så att alla vet det nu då, att köpa ett spel för att det är ROLIGT är själviskt och det måste vi sluta med :rolleyes:

Jag hade kunnat fortsätta, men det känns inte som att det behövs. Förövrigt postade du ditt första inlägg om ämnet dagen efter att spelet hade släppt. Det tycker jag sänker trovärdigheten ytterligare bland userscores eftersom jag tror att knappt någon av dom har spelat spelet tillräckligt mycket för att kunna få en korrekt uppfattning.

Det blev lite långt, men så är det. Nu ska jag spela lite MW3 ;)

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 11 November 2011 - 16:09.

Postad 11 November 2011 - 18:59

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Idag var det lite roligare att lira faktiskt. Hittade en ny kärlek i PPM90M1:an :wub:

Dock stötte jag på att det hackade som fan ett tag när jag lirade TDM. Det var inte som att det laggade utan mer som att det blev seriösa FPS-drops. Något som ni stött på?

Postad 11 November 2011 - 19:15

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

Idag var det lite roligare att lira faktiskt. Hittade en ny kärlek i PPM90M1:an :wub:

Dock stötte jag på att det hackade som fan ett tag när jag lirade TDM. Det var inte som att det laggade utan mer som att det blev seriösa FPS-drops. Något som ni stött på?

kan skriva under på dropsen.....

Postad 11 November 2011 - 19:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Black Ops sålde fö 5.6 miljoner (jmft med 6.5 för MW3) de första 24 timmarna. Det har ett användarmedel på 5.8 på Metacritic. Det lär ju ha varit en hel del låga betyg för att få 5.8, vad korkade de måste känna sig som köpte CoD igen :lol:

Redigerat av Zoiler, 11 November 2011 - 19:28.

Postad 11 November 2011 - 20:27

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Vad säger du då? Att media ger för höga betyg till de stora spelen?

Ja. Exempelvis Gametrailers pratar ena stunden om hur viktigt det är för ett spels betygsättning att det visar prov på framsteg och/eller innovation i grafik eller gameplay eller dylikt och sen sätter de 9.3 (nära perfektion) på MW3 som är nästan samma spel som MW2.

Postad 11 November 2011 - 21:22

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Att MW3 skulle se ut och spelas som det gör är ju inte direkt någon överraskning. Gameplay och förhandstittar sedan flera månader tillbaka vittnar om att det skulle ut och kännas som just MW2.

Läste hos guardian.co.uk där en av journalisterna påpekade något som jag definitivt håller med om. "Människor överlag gillar givna mönster och repetition." Vi köper klichéer i actionfilmer och "Hoppa till-effekter" i skräckfilm...t.ex. och varför då inte köpa MW-konceptet ...igen?

Samma journalist noterade även hur betygsättarna (aka spelarna) inte har en samstämmighet mellan sina kommentarer och sina betyg:

"Clearly, though, the 0/10s are a protest against something because these comments do not function as criticism. "This game is average at best," writes one Metacritic user before awarding MW3 1/10. That's a quite staggering mathematical failure."

Jag har själv spelat 3-4 timmar och jag håller med om att det inte på något sätt är revolutionerande utan likväl kunde vara en expansion/mappack till MW2, men speciellt överraskad är jag inte.

VAd gäller SP-kampanjen så har jag inte spelat den än, men jag har förstått att det är "been there done that". Men återigen vad hade vi egentligen väntat oss...framför allt med tanke på allt vi sett, läst och hört om spelet innan release.

Redigerat av TheBadlands, 11 November 2011 - 21:26.

Postad 12 November 2011 - 01:37

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Jag stötte på hack och det frös gick igång vart annat sen blev det bra. Sen kommer jag inte in på Elite får prova igen den 13:e.

Postad 12 November 2011 - 13:26

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
vad gör "focus" för något som man kan välja? reduced flinch when hit står det.. vad betyder det`?

Postad 12 November 2011 - 13:43

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

vad gör "focus" för något som man kan välja? reduced flinch when hit står det.. vad betyder det`?

Man "blöder" inte lika länge när man blir träffad

Postad 12 November 2011 - 13:45

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Det är väl ändå att vapnet inte rycker lika mycket när man blir skjuten

Postad 12 November 2011 - 13:49

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Ja så kanske d är :P

Postad 12 November 2011 - 16:42

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Tycker det är sund som s*tan att inte Capture the Flag finns med i Hard core! Får bli till att spela domination och S&D.

Postad 12 November 2011 - 17:20

Andreas_Johanss
  • Andreas_Johanss
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Har ni märkt några problem med rankingen och poängen?. När jag tar Baracks - Leaderboard ligger man på en plats och har ett visst antal kills etc. Medan när man tar Lobby leaderboard eller vad den heter (med de 12 man spelar) har man helt annat resultat.

Postad 12 November 2011 - 17:38

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Lobby leaderboard är juh stats över just det spelsättet som ni är inne på.

Postad 12 November 2011 - 17:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

du har redan berättat för mig hur det låg till men jag får väl tacka dig offentligt kanske :)

så TACK !

Postad 12 November 2011 - 18:02

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
för en tid sedan hörde jag "lösa rykten" om en body-suit som skulle vara lämpad för FPS-spelande

en väst du har på dig, som förstärker känslan av att bli skjuten med starka vibrationer etc, stötar typ.

någon annan som har koll på detta? vore ju ett ultimat komplement till mw :)

Postad 12 November 2011 - 18:20

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

du har redan berättat för mig hur det låg till men jag får väl tacka dig offentligt kanske :)

så TACK !

Jo, jag vet men jag var ju tvungen att rätta bloodshy och så tänkte jag ifall nån annan ville veta ;) Jag drar till med ett ytterst offentligt "det var så lite" ;)

Postad 12 November 2011 - 18:20

Janne.G
  • Janne.G
  • Forumräv

• 735 inlägg
  • 0
Hur är det med noob-tube i MW3?
Stör ihjäl mig i MW2 att de flesta tycker att spelet går ut på att lobba granater.

Postad 12 November 2011 - 18:28

Andreas_Johanss
  • Andreas_Johanss
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0

Lobby leaderboard är juh stats över just det spelsättet som ni är inne på.

ah ok..men förstår dock inte hur jag kan ha ca 550 kills i lobby leaderboard (TDM), medan i huvudmenyns leaderboard har jag 350. Har endast spelat TDM.

Postad 12 November 2011 - 19:29

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Hur är det med noob-tube i MW3?
Stör ihjäl mig i MW2 att de flesta tycker att spelet går ut på att lobba granater.

Noobtubes är inte alls lika effektiva i detta spel tack o lov. Dom har minskat kraftigheten samt gjort banorna så att det inte går att spawntuba nå vidare som det gick i MW2.

Postad 12 November 2011 - 20:44

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Noobtubes är inte alls lika effektiva i detta spel tack o lov. Dom har minskat kraftigheten samt gjort banorna så att det inte går att spawntuba nå vidare som det gick i MW2.

Riktigt stor besvikelse... Saknar att kunna spawntuba...

Postad 12 November 2011 - 21:48

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Det hade du inte behövt skriva, det vet vi.

EDIT: Har Benny lirat nåt än?!?

Redigerat av BrittBastard, 12 November 2011 - 21:49.

Postad 12 November 2011 - 21:49

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Har Benny lirat nåt än?!?

Japp, han kör med tuben. Jag har inte hört nåt utlåtande än.

Postad 12 November 2011 - 22:05

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Är det nån som får voice chat att funka bra ? Själv hör jag folk dåligt och det klipps.

Postad 12 November 2011 - 22:16

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Är det nån som får voice chat att funka bra ? Själv hör jag folk dåligt och det klipps.

Är du inte i fel tråd nu? ;)

Jag har inga som helst problem med voice chat.

Postad 12 November 2011 - 22:47

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Är du inte i fel tråd nu? ;)

Jag har inga som helst problem med voice chat.

Jag menar självlart i spelet Modern Warfare 3 typ när man går in i party jag och polaren hör varann risisgt.

Postad 12 November 2011 - 22:57

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Nu vet jag varför de flesta noobtubers/spawnkillers helt plötsligt försvann i BF3.

Det hela verkar ha sammamfallit med releasen av MW3 ;)

En ber att få tacka!

Redigerat av masse70, 12 November 2011 - 22:58.

Postad 12 November 2011 - 23:58

Alex_E
  • Alex_E
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Undrar bara om någon vill lira, gött tråkigt att lira själv.

vonSonic heter jag.

Postad 13 November 2011 - 08:44

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Undrar bara om någon vill lira, gött tråkigt att lira själv.

vonSonic heter jag.

Bara att checka in PSN-tråden och lägga till lite folk.
Glöm inte skriva att du är från MHB.

https://www.minhembi...howtopic=290575

Postad 13 November 2011 - 09:10

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
E det bara jag som känner att quickscooping har blivit ännu lättare? Börjar störa mig mer och mer för varje minut man spelar!

Postad 13 November 2011 - 10:12

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

E det bara jag som känner att quickscooping har blivit ännu lättare? Börjar störa mig mer och mer för varje minut man spelar!

Det är inte bara du. IW lyder sina gnälliga quickscopers minsta vink. "Buhu man behövde skill för att snipea i BO, spelet är trasigt snyft hulk.."

De stora klagomålen inom den närmsta tiden kommer för övrigt antagligen handla om Assassin Pro, P90 hipspray med extended mags och hur OP Type 95 är. Spontan tanke.

Postad 13 November 2011 - 11:57

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
Ni som har prestigat (I2ickard), fick man nått annat än extra custom classes???

Postad 13 November 2011 - 12:12

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Man får väl ett prestige token också

Postad 13 November 2011 - 12:35

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Man får ingen extra custom class, iaf inte vid första prestigen. Man kan köpa en extra class för en token dock, så det kanske är så man måste köpa dom.

Annars är det väl några nya emblem och så prestige challenges som blir upplåsta.

Postad 13 November 2011 - 13:36

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Japp, han kör med tuben. Jag har inte hört nåt utlåtande än.

Tuben funkar fint.. Som i fyran typ... Om man aimar rätt så är den effektiv + att den funkar till de jag brukar använda den till, vilket är att avsluta folk som springer runt hörn efter att ha blivit skadade..

M16 är däremot en besvikelse.. känns som att det kommer bli ett helautomat-spel det här vilket känns lite töntigt

Redigerat av BennySlyden, 13 November 2011 - 13:37.

Postad 13 November 2011 - 14:02

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

M16 är däremot en besvikelse.. känns som att det kommer bli ett helautomat-spel det här vilket känns lite töntigt

Provat Type 95? Den är det lite mer bett i

Postad 13 November 2011 - 14:36

Alex_E
  • Alex_E
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Ni som har prestigat (I2ickard), fick man nått annat än extra custom classes???

Får prestige tokens som man kan köpa mer custom class för, får nog inga mer slotts om man inte köper.
Och quickscope är inte lättare, det är ungefär samma som i MW2, svårare än i BO dock.
Lirar mycket sniper och quickscopar hyffsat mycket och känner ingen direkt skillnad från MW2, vissa proficencies kan kanske göra det en aning lättare.

Postad 13 November 2011 - 14:48

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Tuben funkar fint.. Som i fyran typ... Om man aimar rätt så är den effektiv + att den funkar till de jag brukar använda den till, vilket är att avsluta folk som springer runt hörn efter att ha blivit skadade..

Rilly sa det. Type 95 är det bästa vapnet i spelet i rätt händer.

Postad 13 November 2011 - 15:59

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Får prestige tokens som man kan köpa mer custom class för, får nog inga mer slotts om man inte köper.
Och quickscope är inte lättare, det är ungefär samma som i MW2, svårare än i BO dock.
Lirar mycket sniper och quickscopar hyffsat mycket och känner ingen direkt skillnad från MW2, vissa proficencies kan kanske göra det en aning lättare.

Om det är ungefär samma som i MW2 så kan det väl inte vara svårare än i BO där man tog bort quickscoop, eller har jag fel? Jag tycker att man dör väldigt lätt av QS i MW3, men det kan vara att jag inte har fått upp farten på min gubbe ännu. Kanske blir bättre när man lärt sig banorna. Då ska jag fan bara ha som mål att förstöra för alla quickscoopz-noobs. Vem vet, kanske kommer jag efter dig me Alex ;)

Postad 13 November 2011 - 17:04

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Att säga att QS är ungefär samma som i MW2 är att yra i nattmössan enligt mej. Det är betydligt lättare i MW3, autoaim är helt sjuk ibland.

Skulle säga att jag blivit dödad av QS:are lika mycket på 1 dygns spelande i MW3 som jag blev i 15 dygns spelande i MW2.

Postad 13 November 2011 - 19:25

Alex_E
  • Alex_E
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Att säga att QS är ungefär samma som i MW2 är att yra i nattmössan enligt mej. Det är betydligt lättare i MW3, autoaim är helt sjuk ibland.

Skulle säga att jag blivit dödad av QS:are lika mycket på 1 dygns spelande i MW3 som jag blev i 15 dygns spelande i MW2.

Om det är någon skillnad så är den inte särskilt stor, den finns men är inte stor, det var lika lätt att quickscopa på Mw2 som Mw3, enda skillnaden jag märker är stability som gör det hela en aning lättare.
Att quickscopa är inte direkt någon konst, sikta, skjut precis när du ser siktet och det är samma princip här som på MW2.
Och rätta mig om jag har fel, autoaim är för alla vapen, inte bara sniper. ;)

Jag försvarar inte sniper på något vis, jag lirar mest ACR och vill helst att sniper ska tillbaka till Cod 4 tiden då det var riktigt kul.
Säger bara vad jag känner som använt sniper mest hela tiden på MW2 och väldigt ofta på MW3.

Redigerat av Alex_E, 13 November 2011 - 19:28.

Postad 13 November 2011 - 21:07

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0

Provat Type 95? Den är det lite mer bett i

+1

Postad 13 November 2011 - 23:22

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Håller med, det är sjukt mycket värre nu.

---

Den där jävla Blast Shield kan dom ta bort tycker jag. Äcklig.
Räcker väl med att det finns Juggernaut också.

Postad 13 November 2011 - 23:24

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Hur i fasiken dödar man en med blast shield + juggernaut? Går ju inte hur man än gör. Jag syftar på den perks som man vid 15 kills eller liknande.

Postad 14 November 2011 - 07:47

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Det hackade s*tan i helgen. Kändes lokalt iaf om man kollade på killcamen ibland, kanske är det som FPS-drops betyder?

Postad 14 November 2011 - 09:27

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
http://mp1st.com/201...dern-warfare-3/

Kommande banor?

EDIT: Från Cod4 o och MW2

Redigerat av ROCA, 14 November 2011 - 09:27.

Postad 14 November 2011 - 09:28

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Jovisst är det värre med QS nu. Men är det bara jag som tycker att man fryser till 'a split second' innan man blir QS'ad, det känns som att man inte kan röra sig ? Eller är det bara jag ?

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Bing (1)
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.