Tyska? Du kanske skulle titta på Matrix på Netflix SE? Där finns ingen tysk dubbning.Har faktiskt en sak som är märklig, vissa filmer (minns inte vilka) har endast engelska i 2.1/2.0 och TYSKA i 5.1 Surround! Alltså att filmen är dubbad till tyska när jag väljer Dolby Digital 5.1! Tror faktiskt Matrix 1, 2 eller 3 hade detta fel för mig. Är jag ensam om detta?
Postad 11 November 2013 - 15:32
Postad 11 November 2013 - 15:38
Ja men alltså jag har ingen slags DNS/IP mojäng som maskering, det enda jag gjort är koppla min ps3 till mitt modem (BBB) och sen startat Netflixappen. Det är så märkligt att det är just tyska det är dubbat till, Polarexpressen är samma lika kom jag på, där blir det dubbat till tyska då jag väljer DD 5.1Tyska? Du kanske skulle titta på Matrix på Netflix SE? Där finns ingen tysk dubbning.
Postad 11 November 2013 - 15:44
Märkligt. Hur blir det om du tittar via dator (via samma anslutning)?Ja men alltså jag har ingen slags DNS/IP mojäng som maskering, det enda jag gjort är koppla min ps3 till mitt modem (BBB) och sen startat Netflixappen. Det är så märkligt att det är just tyska det är dubbat till, Polarexpressen är samma lika kom jag på, där blir det dubbat till tyska då jag väljer DD 5.1
Postad 11 November 2013 - 15:56
Har faktiskt inte testat, ska göra det så får jag se vad som händer.Märkligt. Hur blir det om du tittar via dator (via samma anslutning)?
Postad 13 November 2013 - 10:23
Står på svenska för mig så jag misstänker att den kommer väldigt snart på svenska netflix.The Host (2013) på US.
Postad 13 November 2013 - 10:30
http://movies.netfli...?trkid=50000009Och Alex Cross på Mexico. Nästan lite sugen på att se om den är så dålig som alla sa.
Står på svenska för mig så jag misstänker att den kommer väldigt snart på svenska netflix.
Postad 13 November 2013 - 10:55
är den något att bli upphetsad över?
Recensionen på Netflix...
helt ologisk och meningslös.har spillt 40 minuter av mitt liv. började titta efter att den rekomenderades. efter 30 minuter av meningslöst springande och skrikande sa spolade hag till slutet bara för att uppfriskas av ytterligare meningslöst skrikande och gratande.att titta pa ett avsnitt gilmor Girls hade varit mer givande
Redigerat av Monshi, 13 November 2013 - 10:56.
Postad 13 November 2013 - 11:03
Haha, jo jag läste den också och blev inte så sugen.The Host?
är den något att bli upphetsad över?
Recensionen på Netflix...
Den är inte ens ny på SE, då den inte står under Nya releaser. Jag sökte bara på titeln.
Iofs stod det The Host (2013) här ovan så det kan vara en remake av den Host (2005) som finns på SE.
Edit: http://sv.wikipedia....The_Host_(film)
Måste vara denna, som är en helt annan film men bara råkar ha samma titel. Har faktiskt sett den men redan glömt den! (Var rätt tråkig.)
Redigerat av agpath, 13 November 2013 - 11:07.
Postad 13 November 2013 - 19:08
Inte samma The Host
Postad 15 November 2013 - 03:00
http://nyheter24.se/...w&package=34896
Postad 15 November 2013 - 09:06
Inte så intressant om listan är från maj och endast en mindre uppdatering är gjord i november.Vet inte om den länkats förut eller om den är 100 % tillförlitlig men hsh :
Postad 15 November 2013 - 09:09
Howler19 har sett många filmer han...Vet inte om den länkats förut eller om den är 100 % tillförlitlig men hsh :
Postad 15 November 2013 - 20:20
Om du vill se det på Netflix lär det dröja ett antal månader, Bron säsong 1 dök väl upp i september eller så.
Postad 15 November 2013 - 20:28
TVC15, hur ska vi veta det? Du kan se alla avsnitt på SVTPlay nu...
Om du vill se det på Netflix lär det dröja ett antal månader, Bron säsong 1 dök väl upp i september eller så.
OK, ursäkta frågan då. Säsong 1 dök upp tidigare än september.
Postad 15 November 2013 - 22:45
Postad 19 November 2013 - 10:36
A Russell Peters Christmas
Conan O’Brien Can’t Stop
Dodgeball: A True Underdog Story
Bad Santa
Home Alone 3
Wall Street
The Babysitters
Splinter
Weeds
Gossip Girl
Skins
The Gospel of John
Johnny Mad Dog
Hush
Shutter
The Alzheimer Case
Point Blank
Tryllefløjten
Out to Sea
The Thing About My Folks
Husk Mig Nu
Silk
Cass
Primer
The Hairy Tooth Fairy
Vampyrer
Beautiful
Cube Zero
Cube 2: Hypercube
Big Fan
Vincere
Bill Cunningham New York
Exiled
Paradise Now
Honning
Outlaw
Man Tænker Sit
Gorbaciof
The Last Sign
The Hairy Tooth Fairy 2
Forbudt kærlighed
Afterwards
For enhver pris
The Sicilian Girl
Best Worst Movie
Square Grouper
The Signal
Sidste kys
The Winning Season
Amazons and Gladiators
Ray Harryhausen: Special Effects Titan
The Haunting of Molly Hartley
Postad 19 November 2013 - 10:49
Ändå är det så att nya säsonger på befintliga serier smäller betydligt högre än några gamla filmtitlar som man knappast bryr sig om.52 nya titlar förra vecka. Även om det var få titlar som stack ut. Observera att om en tv-serie får nya avsnitt så räknas det som "ny" titel i denna lista
Postad 19 November 2013 - 10:50
Så är det nog för de flestaÄndå är det så att nya säsonger på befintliga serier smäller betydligt högre än några gamla filmtitlar som man knappast bryr sig om.
Postad 25 November 2013 - 10:26
http://netflixsweden...t.blogspot.com/
Postad 27 November 2013 - 22:28
Gillar den starkt.
Är år 2 och 3 lika bra eller tappar den ?
Postad 27 November 2013 - 22:54
Postad 27 November 2013 - 23:12
Svenske Joel K gör en fantastisk insats.
Postad 28 November 2013 - 08:37
Då är de bara fortsätta.
Andra året fortsätter i bra stil.
Bara ren tur att jag läste om serien här.
Grymt med en 4:e säsong också
Postad 01 December 2013 - 17:24
Postad 01 December 2013 - 18:02
Postad 01 December 2013 - 20:11
Postad 01 December 2013 - 21:22
Postad 02 December 2013 - 09:04
Cloud Atlas tillkom idag, så den var inte ens med när denna lista lades upp och http://netflixsweden...t.blogspot.com/ ser den inte eftersom den uppdateras en gång per dag.Drygt 70 nya filmer/tv-serier kom idag, enligt http://www.flixfilm.dk/.
Postad 03 December 2013 - 15:03
(s05e08 är senaste avsnittet)
Redigerat av Sambuccashake, 03 December 2013 - 15:03.
Postad 03 December 2013 - 15:42
Finns endast på Netflix UK eller Irland. Det sista avsnittet sändes i september men i dessa 2 regioner lades avsnitten upp dagen efter som de sändes i USA. Som vanligt en fråga om vem som får rättigheterna först. Netflix eller någon TV-kanal?Någon som vet när återstående avsnitt av Breaking Bad kan tänkas dyka upp? (s05e08 är senaste avsnittet)
Postad 07 December 2013 - 21:30
Person of Interest säsong 1 på Netflix UK.
Pallade inte mer än några avsnitt av den serien, för mycket av samma vara.
Postad 07 December 2013 - 23:31
Pallade inte mer än några avsnitt av den serien, för mycket av samma vara.
Trodde faktiskt precis detsamma men höll i ett tag ändå för att karaktärerna var rätt sköna och nu är det en av mina favoritserier.
Postad 07 December 2013 - 23:49
Jag ser de bästa serierna på HBO Nordic och sedan kan man med US IP se allt annat direkt på programbolagens Playkanaler
och om inte finns det andra sätt.
Postad 08 December 2013 - 02:03
Jag har behållning av att se serier och filmer som gjordes tom innan jag föddes
Free your mind och testa lite äldre filmer & serier. Jag lovar att skådespelar insatserna knappast är sämre an dagens,
snarare bättre.
Postad 08 December 2013 - 12:36
Jag tycker inte serier & filmer är färskvara.
Jag har behållning av att se serier och filmer som gjordes tom innan jag föddes.
Free your mind och testa lite äldre filmer & serier. Jag lovar att skådespelar insatserna knappast är sämre an dagens,
snarare bättre.
Håller helt med, förstår inte denna hysteri om att bara det som är nytt är bra. Möjligtvis för den som sett allt tidigare redan, men då måste man lagt ner en hel del tid på sitt tv-tittande
Postad 08 December 2013 - 13:06
Jag var född och jag har sett demJag tycker inte serier & filmer är färskvara.
Jag har behållning av att se serier och filmer som gjordes tom innan jag föddes.
Filmerna däremot har jag stor behållning av och då framför allt äldre. Har inte Netflix för att se nya filmer
Postad 08 December 2013 - 15:53
En av mina absoluta favoriter.
I början känns de som att de bara är avslutande avsnitt.
Men ger man den tid så vävs flera historier in och serien växer stort
Postad 09 December 2013 - 22:04
Postad 09 December 2013 - 23:32
Person of intetest är ju så sjukt bra ..
En av mina absoluta favoriter.
I början känns de som att de bara är avslutande avsnitt.
Men ger man den tid så vävs flera historier in och serien växer stort
Håller helt med här, vet eg inte varför jag gillar serien men det är nåt visst som gör att jag inte kan slita mig från den. Tror bland annat handlar om bra casting, att skådespelarna är trovärdiga i de roller dom spelar. Men också precis som du säger de underliggande historierna som efter hand växer sig starkare och starkare.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
91 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?