jämna och bra matcher som vi gick segrande ur. kan inte bli mycket bättre än så
KILLZONE : Shadow Fall [PS4]
Killzone: Shadow Fall (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
7
|
(11)
|
145:- |
Postad 18 December 2013 - 10:41
jämna och bra matcher som vi gick segrande ur. kan inte bli mycket bättre än så
Postad 18 December 2013 - 11:33
Jepp. Får nöta ett tag till så blir nog detta bra till slut. Mest vilse i pannkakan nu. ![]()
Postad 18 December 2013 - 13:15
Desperat att någon annan ska gilla det typMorlock! det var väl kul att lira igår?
Postad 18 December 2013 - 13:25
Postad 18 December 2013 - 15:08
Desperat att någon annan ska gilla det typ
![]()
Zoiler och Hasse kan lägga ner och hålla sig till sina trådar där ni hör hemma!
Postad 18 December 2013 - 20:38
Postad 19 December 2013 - 00:01
Postad 19 December 2013 - 00:26
Postad 19 December 2013 - 08:15
Är gratis en helg nu på psn så man får väl testa detta. Laddar ner just nu.
28-31 december gäller detta.
Postad 20 December 2013 - 06:37
Överlägset det bästa fps jag spelat.
Har tidigare spelat killzone 3 och en drös cod-spel.
Är ju helt otroligt snyggt i vissa lägen.
Och av någon anledning så behärskar jag detta spel mycket bättre än cod-spelen.
Är väl för att det är långsammare....
Postad 20 December 2013 - 08:02
Har spelat ca 2 timmar kampanj tidigare och hann igår spela 3 timmar MP.
Överlägset det bästa fps jag spelat.
Har tidigare spelat killzone 3 och en drös cod-spel.
Är ju helt otroligt snyggt i vissa lägen.
Och av någon anledning så behärskar jag detta spel mycket bättre än cod-spelen.
Är väl för att det är långsammare....
adda mig på PSN om du vill lira lite
jag har samma namn som här
Postad 20 December 2013 - 09:35
- The minimum delay between shots has been slightly reduced;
- Vertical recoil when zoomed has been reduced when firing for all scope variations;
- Hip fire spread has been slightly reduced.
LSR44 Spoor hybrid SMG/sniper
- Minimum delay between firing burst has been slightly reduced;
- Bullets fired from during burst mode now travel faster;
- Vertical recoil when zoomed has been reduced when firing in burst mode.
StA-4 Stova LMG
- Hip fire spread slightly reduced when crouched
- Spread reduced when crouched and zoomed
- Spread reduced when standing and zoomed
- Vertical recoil when zoomed is slightly reduced
Postad 20 December 2013 - 09:47
Postad 20 December 2013 - 09:53
Appropå crouch. Kan man mappa den till L2? Saknar den biten (också) från KZ2 där man crouchade för att öka precisionen...
tror inte det men det finns något feedback förslag man kan rösta på. men det är att man ska kunna mappa om cirkeln och R3
https://feedback.kil...ouch-circle-and-
detta skulle vara perfekt för mig då jag kör så i COD
Postad 20 December 2013 - 20:16
adda mig på PSN om du vill lira lite
jag har samma namn som här
Gärna!
Kan bli en del lirande under julhelgen.
Postad 20 December 2013 - 21:02
Så spelade jag hela tiden i KZ3 fast med ljuddämpad SMG =P
sneaky bastard!
Postad 21 December 2013 - 10:00
Hoppas de fixar:
- grön/röd rök från spawnpunkterna
- Möjlighet att avrätta downade fiender så man kan sno ammo.
- basområden tydligt utmärkt på kartan som röda/gröna fält. (basturrets ska numera vara märkta)
- Bort med att se alla teammates genom väggar. Kanske unikt för scout som använder tactical echo istället.
- Squads och spawn på squadleader.
- Möjlighet till crouch på L2.
- Fixa granaterna, de går inte att kasta då de verkar ha en gigantisk hitbox och träffar osynliga väggar hela tiden och hamnar vid fötterna istället för dit man ville ha den..
Postad 22 December 2013 - 18:26
Likt många filmer idag, så kommer det en liten surprise efter ett tag
Postad 22 December 2013 - 18:52
Hoppa in i skeppet och röj med turreten så blir det lättare.Lär inte komma så långt, kommer inte förbi slutstriden i kapitel 7
(om jag tänker på rätt kapitel dvs)
Postad 22 December 2013 - 19:26
Den 28:e kommer jag och röjer i detta spel, och efter att ha läst/glott på diverse videos så lär jag bli nöjd.
Tips! Kolla in BrokengamezHD på Youtube, han har flera bra videos på KZSF.
Postad 22 December 2013 - 20:11
Hoppa in i skeppet och röj med turreten så blir det lättare.
(om jag tänker på rätt kapitel dvs)
Ja, skitenkelt då. Jag tycker kampanjen är bra såhär långt men det där va inte kul
Postad 22 December 2013 - 22:11
Jobbigt när det har gått så långt att motargumentet till de som klagar är att jamen spelet fungerar ju!Nu har jag läst igenom denna tråd och andra trådar på andra forum och kan konstatera att det finns ett gäng i alla trådar som klagar på SP/MP, jag säger bara: testa BF4 och var glad om din senaste save är kvar i SP, eller känn dig nöjd om du inte blir utkastad till PS Dynamic Menu (wtf?) strax efter du haft så mycket rubber banding att du blivit sjösjuk.
Postad 22 December 2013 - 22:24
Jobbigt när det har gått så långt att motargumentet till de som klagar är att jamen spelet fungerar ju!
Ja, tyvärr verkar denna gen gå ut på det. Dlc? Nope, vi nöjer oss med patchar som gör att spelet funkar som det skulle redan när vi köpte det för en eller två månader sedan.. Skamligt.
Postad 22 December 2013 - 22:35
Nåja nu ska vi inte dra alla över samma kam för att EA klantat sig.Ja, tyvärr verkar denna gen gå ut på det.
Postad 23 December 2013 - 00:14
Ja, skitenkelt då. Jag tycker kampanjen är bra såhär långt men det där va inte kul
Det kommer fler RIKTIGT jobbiga partier. Jag var nära att dropkicka TV´n och kasta konsolen från balkongen i frustration ett antal ggr mot slutet. Jag tror aldrig grannarna har hört så brutala svordomar på löpande band
MEN, det är en otroligt skön känsla när man väl kämpat sig igenom den hårda kampen, en känsla jag sällan får idag, då det är få spel som håller denna typ av svårighetsgrad numera. Och då spelade jag bara på "Normal". Bävar inför den högsta svårighetsgraden
Postad 23 December 2013 - 08:05
Det kommer fler RIKTIGT jobbiga partier. Jag var nära att dropkicka TV´n och kasta konsolen från balkongen i frustration ett antal ggr mot slutet. Jag tror aldrig grannarna har hört så brutala svordomar på löpande band
MEN, det är en otroligt skön känsla när man väl kämpat sig igenom den hårda kampen, en känsla jag sällan får idag, då det är få spel som håller denna typ av svårighetsgrad numera. Och då spelade jag bara på "Normal". Bävar inför den högsta svårighetsgraden
haha låter som att jag ska hålla mig borta från denna SP.
Jag är van med checkpoints varje sekund, dålig AI, bara att springa dit pilen pekar så sköter dina AI polare dödandet, om det är ett pussel man inte klarar så kommer en hint upp efter en minut etc...
Postad 23 December 2013 - 08:52
Nåja nu ska vi inte dra alla över samma kam för att EA klantat sig.
Nej jag håller med. Dumt och smått förhastat av mig.
Postad 26 December 2013 - 19:02
Om inte beat_strandh kommit etta i vår match hade jag inte ens reflekterat över att han var med...
Kanske är gammalmodig med jag ser hellre vilka som är med i respektive lag innan matcherna än en massa matchinställningar som jag inte bryr mig i. Sen under matcherna är det nästan omöjligt att ser vad gubbarna heter. Skitliten text med låg kontrast.
Visa en bild på kartan som laddas tillsammans med lagupoställningen istället och lägg warzone-settings på en knapp för den som är intresserad.
... And for the love of radec, Bort med alla gröna gubbar!!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 December 2013 - 19:03.
Postad 26 December 2013 - 19:50
Är det något som detta spel är helt kass på så är det överblick i matcherna.
Om inte beat_strandh kommit etta i vår match hade jag inte ens reflekterat över att han var med...
Kanske är gammalmodig med jag ser hellre vilka som är med i respektive lag innan matcherna än en massa matchinställningar som jag inte bryr mig i. Sen under matcherna är det nästan omöjligt att ser vad gubbarna heter. Skitliten text med låg kontrast.
Visa en bild på kartan som laddas tillsammans med lagupoställningen istället och lägg warzone-settings på en knapp för den som är intresserad.
... And for the love of radec, Bort med alla gröna gubbar!!
håller med om menyn innan varje match och att det är svårt att se vad folk heter etc... men jag har börjat gilla dem gröna snubbarna. dem fungerar som en extra radar. ser jag en gröning dö bakom en vägg så vet jag ju att fienden är där och det har man mycket nytta av
Postad 26 December 2013 - 20:23
Gröna gubbar är ju helt klart en fördel för att överblicka bak vart friendly och fo kan vara men gillar det ändå inte. Har man 5 frienfly framför sig syns ju alla genom varandra samtidigt och även genom sitt eget vapen. Känns som man spelar i debug-mode.
Spot&mark i Kz2 vart klockrent tycker jag där man markerade fi på radarn till sina medspelare och inte gjorde dem till orangea spöken genom alla väggar.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 December 2013 - 20:30.
Postad 28 December 2013 - 12:02
Visar sig sedan att det som sparades var en gammal match. 2-3 stycken innan....
Postad 28 December 2013 - 12:25
Postad 28 December 2013 - 12:36
Det är ingen aim assist i detta spel så om man är van COD kan det kännas lite ovant..Känns flaxigare och ändå segare på nått sätt.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 28 December 2013 - 12:37.
Postad 28 December 2013 - 13:39
Väldigt osammanhängande och märkliga.
Shadow falls kampanj är dock helt annorlunda tycker jag. Även om jag inte spelat någon killzone-kampanj tidigare så känns det väldigt roligt och spännande!
Kommer köra igenom kampanjen först innan jag tar mig tillbaka till MP.
Är på kapitel 6 nu och det blir bara bättre och bättre!
Och sen är det ju så djävulskt snyggt!!
Ställer mig ibland och bara glor på utsikten eller olika detaljer.
Min åsikt är att det är mycket lämpligt att representera nästa generation!
Postad 28 December 2013 - 13:44
Postad 28 December 2013 - 13:47
Postad 28 December 2013 - 14:33
Postad 28 December 2013 - 14:42
Tydligen inte, när man starar om konsolen börjar spelet från början av kapitlenSparar den inte på checkpoints under banorna?
Postad 28 December 2013 - 15:04
Skulle testa nu när det är gratis men va fan får bara felmeddelande när jag ska joina ett mp spel!! Ballt och folk klagar på bf4!!
Samma sak hos mig. Får ett felmeddelande och sen kickas jag ut i PS4 menyn.
Postad 28 December 2013 - 15:07
Dock får man se den inledande kapitelvideon varje gång man fortsätter medans spelet laddas.
Postad 28 December 2013 - 15:11
Lösning månneSkulle testa nu när det är gratis men va fan får bara felmeddelande när jag ska joina ett mp spel!! Ballt och folk klagar på bf4!!
http://www.killzone....workaround.html
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
50 bilder
1544 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?