Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apple TV 4

2304 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 november 2015 - 12:01

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2 129 inlägg
  • 0

Kan någon förklara hur man kommer år HBO samt Netflix i USA eller länka till bra guide, har redan VPN som ger US IP.

Kommer t.ex. svenska konton hos HBO/Netflix funka att logga in med osv.

Postad 08 november 2015 - 12:45

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3 659 inlägg
  • 0

Kan någon förklara hur man kommer år HBO samt Netflix i USA eller länka till bra guide, har redan VPN som ger US IP.

netflix inga problem.
Hbo och hbo nordic är dock skilda från varandra och fungerar icke.
Du måste ha ett amerikanskt itunes konto för att ladda ner amerikanska appar.

Postad 08 november 2015 - 15:31

Unregistered1b385464
  • Unregistered1b385464
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Den nya apple TV:n irriterar mig mest. Jag är inte redo att lägga så mkt pengar för en apple TV om än att den här är starkare och har möjligheten till applestore, vilket den borde haft för länge sedan. Men vi som har gamla apple tv kan ju ta och dra ngt gammalt över oss. Det kommer ju knappast att utvecklas mkt till den apparaten. Trots att prismässigt så var den gamla apple tv en bra investering och har fungerat bra. Nu är köpkulten apple tillbaka i sitt esse och folk köper otroligt dyra prylar som inte är värda det egentligen. 

Redigerat av Unregistered1b385464, 08 november 2015 - 15:31.

Postad 08 november 2015 - 15:34

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 2

Den nya apple TV:n irriterar mig mest. Jag är inte redo att lägga så mkt pengar för en apple TV om än att den här är starkare och har möjligheten till applestore, vilket den borde haft för länge sedan. Men vi som har gamla apple tv kan ju ta och dra ngt gammalt över oss. Det kommer ju knappast att utvecklas mkt till den apparaten. Trots att prismässigt så var den gamla apple tv en bra investering och har fungerat bra. Nu är köpkulten apple tillbaka i sitt esse och folk köper otroligt dyra prylar som inte är värda det egentligen. 

Obegripligt inlägg  :huh:

Postad 08 november 2015 - 15:42

Unregistered1b385464
  • Unregistered1b385464
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Vad är det som är obegripligt med det lappen. Har man en apple TV version 3 så kommer det knappast tex att utvecklas en HBO-nordic till den och uppdateringarna blir färre. Den nya fungerar på ett helt annat sätt med ett nytt OS som inte kommer att fungera på trean. Den nya apple TV:n är också i dyraste laget för i trots allt en ganska simpel mediaenhet.

Redigerat av Unregistered1b385464, 08 november 2015 - 15:42.

Postad 08 november 2015 - 15:47

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Vad är det som är obegripligt med det lappen. Har man en apple TV version 3 så kommer det knappast tex att utvecklas en HBO-nordic till den och uppdateringarna blir färre. Den nya fungerar på ett helt annat sätt med ett nytt OS som inte kommer att fungera på trean. 

Jaha och? Så har det alltid fungerat med produkter som inte längre tillverkas.

Däremot har Apple alltid varit duktiga på att släppa uppdateringar längre än någon annan tillverkare.

Den nya apple TV:n är också i dyraste laget för i trots allt en ganska simpel mediaenhet.

Du har ingen men kan göra den bedömning!!

En personlig åsikt som inte är något att bry sig om.

Redigerat av lappen71, 08 november 2015 - 15:47.

Postad 08 november 2015 - 16:22

Unregistered1b385464
  • Unregistered1b385464
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 1

Trevlig person här. Trampar på många ömtåliga små tår tydligen. 

Jag förklarar vad jag tycker om att en produkt är alldeles för dyr för vad det är (en mediaspelare) och att den inte är kompatibel med sin föregångare. Att du ser detta som en naturlag som är helt obegriplig att ifrågasätta får väl vara upp till dig.

Sen är det väl ingen hemlighet vad för spec en Apple TV 4, jag har själv sett en och använt en även om jag inte är ägare av en. Den verkar bra, men jag tycker inte att den är värd det priset.

Postad 08 november 2015 - 17:40

Jucky
  • Jucky
  • Användare

• 182 inlägg
  • 0

Lite osäker vad Du menar med oskäligt högt pris? sorterar jag på mediaspelare från 2015 (förutsätter att de flesta här inte är sugna på att lägga pengar på >10 månader gammal teknik) så får jag 11 träffar.

ATV4 ligger prismässigt på plats 5.

plats 1 och 2 är Chromecast (som i mina ögon är en annan sorts produkt)

därefter kommer xtreamer och minix.

i mina ögon är det mycket produkt för pengarna.

Postad 08 november 2015 - 18:03

Unregistered1b385464
  • Unregistered1b385464
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Det beror på. Man kan ju räkna xbox one som en mediaspelare och den har varit nere på 2700 i priset och kommer ju att integreras med windows 10. Dyrare visserligen men jag tycker inte att apple tv:n skall vara ens nära i priset av den. Nuvarande apple tv är så dyr att det måste vara mer än airplay och appar som lockar.

Man marknadsför ju spel som en sådan faktor och då är det inte fel att jämföra med sådana konkurrenter som är betydligt starkare i maskinvaran. Det finns också billiga htpc med större kapacitet än apple TV.  Även en begagnad Mac mini är ju en konkurrent. Visserligen dyrare men du får ju en betydligt mer komplett produkt. Appar är också en aningen överskattade nuförtiden då det flesta tjänster har börjat gå över till HTM5 och då klarar en webläsare av tjänsterna minst lika bra även till tex PS4 och sådana produkter. 

Postad 08 november 2015 - 20:12

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Trevlig person här. Trampar på många ömtåliga små tår tydligen. 

Jag förklarar vad jag tycker om att en produkt är alldeles för dyr för vad det är (en mediaspelare) och att den inte är kompatibel med sin föregångare. Att du ser detta som en naturlag som är helt obegriplig att ifrågasätta får väl vara upp till dig.

Sen är det väl ingen hemlighet vad för spec en Apple TV 4, jag har själv sett en och använt en även om jag inte är ägare av en. Den verkar bra, men jag tycker inte att den är värd det priset.

Du trampar inte på någons tår utan jag tycker din åsikt om ATV4 är totalt ointressant.

Ointressant på det sättet att du har en åsikt som bygger på okunskap och inget intresse av Apple produkter något som lyser igenom.

Även en begagnad Mac mini är ju en konkurrent. Visserligen dyrare men du får ju en betydligt mer komplett produkt. 

Nej det är en mer komplex produkt att ställa in och att få att fungera som en mediaspelare.

Det är alltid någonting som strular/krånglar eller inte fungerar.

En ATV däremot är mycket enklare att handa.

Postad 08 november 2015 - 20:16

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Appar är också en aningen överskattade nuförtiden då det flesta tjänster har börjat gå över till HTM5 och då klarar en webläsare av tjänsterna minst lika bra även till tex PS4 och sådana produkter. 

Överskattade enligt dig kanske men fakta talar sitt tydliga språk och appar är här och kommer stanna.

Speciellt på iOS och tvOS sidan för dessa användare är beredd att betala för sig.

Det är inte som android användare som vant sig att allt ska vara gratis men då får man en dålig upplevelse också.

Postad 08 november 2015 - 22:13

mega-x
  • mega-x
  • Beroende

• 1 408 inlägg
  • 0
Någon som köpt den? Jag har en atv3 nu och är sugen på den nya. Lite mest för skoj sen alla nya format den kan spela upp som man har saknat med allt som har med Apple att göra överlag. Sen vet jag inte om man behöver 32 eller 64 gigs hårddisk. Spel lär man väl knappast spela ändå. Och var är det som tar plats på hårddisken förutom spelen?

Postad 08 november 2015 - 22:17

Unregistered7ad2a59b
  • Unregistered7ad2a59b
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Jag tycker den är billig, hade betalat mer för denna, 4st redan inköpta. Supernöjd :)

Postad 08 november 2015 - 22:24

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0

ATV3 kommer fortfarande att säljas så ni kommer få fortsatta uppdateringar så länge den säljs på marknaden.
Men det är väl magstarkt att tycka det är fult av Apple att börja på ny kula med en App Store när det gått tre år(!) sen ATV3 släpptes. Det är ju en hel evighet i dessa sammanhang. ATV3 kör väl samma OS dessutom som den allra första ATV som kom 2007? Är det förvånande att de går över till iOS?

Postad 08 november 2015 - 22:31

Belic
  • Belic
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0

Då jag inte har en NAS som kan transcodea(men kan ha PMS) undrar jag om ni kan guida mig hur jag ska få mitt filmbibliotek streamat till ATV?

Synology DS 215J

ATV4

Macbook

Hur gör ni andra för att få ert bibliotek snyggt o prydligt på ATV? Inväntar ni Infuse?

Postad 09 november 2015 - 06:51

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0
mcmike, den 07 Nov 2015 - 23:04, skrev:

Använt denna i några dgr nu och kan konstatera att Netflix appen gillar jag inte...

Här är  en artikel som stödjer dig :)

http://9to5mac.com/2...ability-issues/

Postad 09 november 2015 - 07:34

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

Jag tycker den är billig, hade betalat mer för denna, 4st redan inköpta. Supernöjd :)

Nice, själv inväntar jag Black Friday, kanske blir nån krona billigare  :rolleyes: ^_^

Postad 09 november 2015 - 11:59

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Vad är det som är obegripligt med det lappen. Har man en apple TV version 3 så kommer det knappast tex att utvecklas en HBO-nordic till den och uppdateringarna blir färre.

För det första så fungerar Airplay på ATV3 numera fullt ut för HBO Nordic och för det andra rapporteras det att HBO Nordic-appen på ATV4 är rätt kasst, så det är knappast någon större förlust att den ännu inte finns till ATV3.

Eftersom ATV3 fortfarande säljs så kommer det givetvis att fortsätta att komma uppdateringar till den.

Postad 09 november 2015 - 12:57

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Några tips:

- Apps från andra länder. Skapa nya konton i de länder där apparna finns och ladda ned dem.

http://www.labnol.or...dit-card/19299/

- Själv använder jag mig i över ett år nu av en DNS tjänst istället för VPN. Bättre hastighet och mera möjligheter. Negativa delen är att det begränsar dig till kanalerna de stödjer. Men de är rätt många.. https://www2.unotelly.com/channels

- Neflix. USA har givetvis det största utbudet, men det verkliga maximala utbudet får du med en DNS tjänst. Har själv tillgång till 27 länder med Netflix. Sökning av Netflix film gör jag på Filmefy (se länk nedan) och sen går jag in och ändrar region via ett web gränssnitt (en knapptryckning), och startar filmen.

https://www.filmefy.com/

https://www2.unotelly.com/dynamo

Annat plus är att de stödjer många svenska play kanaler, så om du är ute och reser utomlands kan du se kanalerna på din ipad eller telefon via tex hotellets wifi.

Redigerat av Unregistered04df7d78, 09 november 2015 - 12:58.

Postad 09 november 2015 - 13:10

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 0
Ett problem för mig är att jag inte längre kan ändra Netflix-region med hjälp av Unblock på ATV4. Som väl är har den låst sig vid USA, så det är ingen katastrof. Men det borde ju funka.

Postad 09 november 2015 - 13:17

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Ett problem för mig är att jag inte längre kan ändra Netflix-region med hjälp av Unblock på ATV4. Som väl är har den låst sig vid USA, så det är ingen katastrof. Men det borde ju funka.

Går det inte att byta dns manuellt på ATV4? :blink:

Postad 09 november 2015 - 13:26

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 0

Går det inte att byta dns manuellt på ATV4? :blink:

Det går säkert, men jag kör via min router.

Postad 09 november 2015 - 13:33

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Det går säkert, men jag kör via min router.

Ändring i kommentar då jag hittade följande diskussion!

https://support.unbl...nd-dns?b_id=530

Redigerat av agpath, 09 november 2015 - 13:35.

Postad 09 november 2015 - 14:26

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Ajdå.., exakt samma har hänt med min PS3 där den låst sig på US. Ipad samt Smart TV går dock forfarande bra att ändra. Jag gav upp problemsökningen då jag ändå ska köpa en Apple TV4... 

Postad 09 november 2015 - 15:07

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2 129 inlägg
  • 0

Då jag inte har en NAS som kan transcodea(men kan ha PMS) undrar jag om ni kan guida mig hur jag ska få mitt filmbibliotek streamat till ATV?

Synology DS 215J

ATV4

Macbook

Hur gör ni andra för att få ert bibliotek snyggt o prydligt på ATV? Inväntar ni Infuse?

Din DS215J har samma "klassning" som min:

https://docs.google....?pli=1&sle=true

Testade går mest på skoj att dra igång Plex på min DS214 ( ej J eller + ) mot min nya ATV4 och det funkade bra, gjorde endast begränsad test med 5-10GB mkv Där imot finns inget stöd för ladda ner subs, så jag kör vidare med KODI på min NUC.

Redigerat av ljudnisse, 09 november 2015 - 17:23.

Postad 09 november 2015 - 19:50

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

Ny uppdatering släppt,tvOS 9.0.1:Inga detaljer vad som ändrats än

Postad 09 november 2015 - 20:12

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2 129 inlägg
  • 0

Update gick snabbt typ 3 min, inget nytt vad jag kan se, troligen bugg fixar bara.

Men den verkar snabbare nu (?)

Postad 09 november 2015 - 20:16

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0
ljudnisse, den 09 Nov 2015 - 20:12, skrev:

Update gick snabbt typ 3 min, inget nytt vad jag kan se, troligen bugg fixar bara.

Men den verkar snabbare nu (?)

Mmm den va ju snabb innan...snart läser den våra tankar :ph34r:  B)

Postad 09 november 2015 - 21:04

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2 129 inlägg
  • 0

@Rog10 Tack :)

Ska test i morgon, US Apple ID skapat iaf.

Redigerat av ljudnisse, 09 november 2015 - 21:05.

Postad 10 november 2015 - 07:53

uberweiss
  • uberweiss
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Goda nyheter från Firecore: http://firecore.com/blog/13548

Längesen jag testade Infuse. Kommer det fungera på samma sätt som Kodi tro? Fördelar/nackdelar?

Postad 10 november 2015 - 10:28

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Goda nyheter från Firecore: http://firecore.com/blog/13548

Längesen jag testade Infuse. Kommer det fungera på samma sätt som Kodi tro? Fördelar/nackdelar?

Fördelar/nackdelar mot vad?

Eftersom varken Kodi eller Infuse än finns är det omöjligt att svara på dina frågor.

Postad 10 november 2015 - 10:53

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Kan man lösa så man kan få Siri att fungera?

VPN? DNS? US konto?

Ändrade region men fungerade inte.

Postad 10 november 2015 - 10:58

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Kan man lösa så man kan få Siri att fungera?

VPN? DNS? US konto?

Ändrade region men fungerade inte.

Väntar fortfarande på min burk, men läste att det skulle räcka med att välja Engelska i settings ?

(se post #511)

Redigerat av Unregistered04df7d78, 10 november 2015 - 11:02.

Postad 10 november 2015 - 11:11

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Väntar fortfarande på min burk, men läste att det skulle räcka med att välja Engelska i settings ?

(se post #511)

Funkar ej för mig.

Får göra en återställning och ta engelska från början och testa.

Postad 10 november 2015 - 11:43

uberweiss
  • uberweiss
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Fördelar/nackdelar mot vad?

Eftersom varken Kodi eller Infuse än finns är det omöjligt att svara på dina frågor.

Tänkte mest att båda funnits tidigare till ATV och HTPC-lösningar och lär väl se hyfsat likadana ut och fungera på samma sätt för ATV 4. Vet inte exakt vad skillnaderna varit tidigare.

Himla störigt att Plex måste bränna in text i filmfilerna, ser fram emot alternativ lösning som löser detta.

Postad 10 november 2015 - 12:03

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0
PalmiNio, den 10 Nov 2015 - 11:11, skrev:

Funkar ej för mig.

Får göra en återställning och ta engelska från början och testa.

Engelska och UK/US konto

Postad 10 november 2015 - 16:10

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Engelska och UK/US konto

OK så man måste ha ett US konto också?

Postad 10 november 2015 - 16:16

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

HBO Now  VS HBO Nordic

Någon som vet om där är stor skillnad i innehållet? Den amerikanska är dyrare men tänkte det är nog mer instant med nya asvnitt och appen är nog bättre.

Men någon som vet om HBO Now har större utbud i grunden?

Postad 10 november 2015 - 19:28

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2 129 inlägg
  • 0

OK så man måste ha ett US konto också?

Jag fick igång Siri med US apple id, rätt fräckt, säger "new tv series" och ATV listar allt nytt !

Postad 10 november 2015 - 19:33

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2 129 inlägg
  • 0

HBO Now  VS HBO Nordic

Någon som vet om där är stor skillnad i innehållet? Den amerikanska är dyrare men tänkte det är nog mer instant med nya asvnitt och appen är nog bättre.

Men någon som vet om HBO Now har större utbud i grunden?

Tror inte man kan skaffa ett US HBO utan att ha ett amerikanskt (kabel) TV abonnemang.

Redigerat av ljudnisse, 10 november 2015 - 19:33.

Postad 11 november 2015 - 00:05

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 0

Tror inte man kan skaffa ett US HBO utan att ha ett amerikanskt (kabel) TV abonnemang.

HBO Now är en ny renodlad streamingtjänst så du behöver inget tv-abonnemang, däremot (förmodar jag) ett amerikanskt betalkort.

Ändring i kommentar då jag hittade följande diskussion!
https://support.unbl...nd-dns?b_id=530

Finns bra tips i den tråden, men man vill ju gärna att det ska fungera smidigare. Hoppas att unblock kan lösa det.

Postad 11 november 2015 - 08:31

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

HBO Now är en ny renodlad streamingtjänst så du behöver inget tv-abonnemang, däremot (förmodar jag) ett amerikanskt betalkort.

Lösningen runt amerikanska betalkort är att beställa ett par itunes vouchers med någon vän som besöker USA. (eller att själv åka dit  :) )

Jag har ett par hundra USD på mitt US konto den vägen.

Postad 11 november 2015 - 10:43

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0
Rog10, den 11 Nov 2015 - 08:31, skrev:Rog10, den 11 Nov 2015 - 08:31, skrev:Rog10, den 11 Nov 2015 - 08:31, skrev:

Lösningen runt amerikanska betalkort är att beställa ett par itunes vouchers med någon vän som besöker USA. (eller att själv åka dit  :) )

Jag har ett par hundra USD på mitt US konto den vägen.

Tror nog man kan köpa gift cards(vouchers) på nätet,sedan använda det och köra en sub direkt på apple tv'n för HBO

https://usgiftcodes.com/

Och en dns tjänst också då för geoblocking

Redigerat av Unregistered40562de1, 11 november 2015 - 10:47.

Postad 11 november 2015 - 12:35

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Tror nog man kan köpa gift cards(vouchers) på nätet,sedan använda det och köra en sub direkt på apple tv'n för HBO

https://usgiftcodes.com/

Och en dns tjänst också då för geoblocking

När det gäller DNS tjänster. Jag ser att många använder unblock-us.com. Själv använder jag Unotelly.com.

Finns det flera ? Jag är nöjd med min, men vill gärna ta en titt på om det finns någon ytterligare som har fler kanaler.

Postad 11 november 2015 - 19:34

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 0

När det gäller DNS tjänster. Jag ser att många använder unblock-us.com. Själv använder jag Unotelly.com.

Finns det flera ? Jag är nöjd med min, men vill gärna ta en titt på om det finns någon ytterligare som har fler kanaler.

Jag använder unblock-us uteslutande till Netflix, men här är en lista över alla kanaler de har stöd för:

https://www.unblock-...orted-services 

Postad 11 november 2015 - 19:52

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2 129 inlägg
  • 0

Kör just nu 7 dgr trail av unblock us.

Om jag är inloggad med US apple ID på ATV, hur gör jag då för att hämta ( UK app ) BBC Iplayer ?

Krävs det ett UK apple ID för detta ?

Och om jag sedan vill växla mellan US Netflix och UK BBC  hur gör jag då ???

Postad 11 november 2015 - 22:00

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0

Stödjer ATV Aptx?

Har försökt googla som en galning men hittar inget vettigt.

Postad 11 november 2015 - 22:42

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Stödjer ATV Aptx?

Har försökt googla som en galning men hittar inget vettigt.

Med högsta sannolikhet inte. 

Postad 12 november 2015 - 00:05

Belic
  • Belic
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0

Din DS215J har samma "klassning" som min:

https://docs.google....?pli=1&sle=true

Testade går mest på skoj att dra igång Plex på min DS214 ( ej J eller + ) mot min nya ATV4 och det funkade bra, gjorde endast begränsad test med 5-10GB mkv Där imot finns inget stöd för ladda ner subs, så jag kör vidare med KODI på min NUC.

Tack för svar, då blir det ett köp!

Postad 12 november 2015 - 08:04

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Kör just nu 7 dgr trail av unblock us.

Om jag är inloggad med US apple ID på ATV, hur gör jag då för att hämta ( UK app ) BBC Iplayer ?

Krävs det ett UK apple ID för detta ?

Och om jag sedan vill växla mellan US Netflix och UK BBC  hur gör jag då ???

Mest troligt så måste du skapa ett UK konto för att hämta hem BBC iplayer.

Efter det så ska du inte behöva ändra någonting. Med Unotelly så sätter du upp samtliga kanaler för vilket land det ska registrera dig som. (enkelt att ändra om så krävs, tex Netflix.) Du kan även pröva Unotelly gratis trial efter unblock us, och låta oss veta vilken som funkar bättre  :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.