Nvidia Shield Android TV 4K
3007 svar till detta ämne
Postad 17 november 2015 - 13:23
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Kan du länka till någonstans där de bekräftar att dtshd (inte core) decodas till lpcm? Hittar inget i changelog att de lagt in stöd för det.
Det är kodi 16.0 som har stöd för detta 15.2 använder bara core versionen.
http://forum.kodi.tv....php?tid=228158
Postad 17 november 2015 - 13:46
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Postad 17 november 2015 - 18:57
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
På IOS är utvecklare styrda av vad som finns i Apple Media Layer. Du har inte samma problem i Android.
Infuse och liknande appar som den, omkodar filmer mm. till det som funkar i IOS. På nyare iOS prylar funkar det hyfsat bra i och med att dagens hårdvara är kraftfull.
Skillnaden mot Android är att beroende på vilken hårdvara du har, behöver ingen omkodning ske då Android låter utvecklarna få tillgång till andra API:r , chipset funktioner mm.
Nej i.o.m iOS 8 har utvecklarna tillgång till hårdvaru decoding/encoding så ingen transcoding behövs.
VLC for iOS can play all your movies and shows in most formats directly without conversion.
Postad 17 november 2015 - 20:43
Aristoteles
-
Aristoteles
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Det beror på vad du spelar upp. Hårdvaran i ATV 4 stöder endast de format i som jag beskrev i mitt tidigare inlägg. Allt annat måste kodas om. Från och med iOS 8 finns det betydligt bättre möjligheter för videohantering som du skriver. Men du är fortfarande begränsad av vad du har för hårdvarustöd.
Infuse mfl är lite fula i sin marknadsföring när de påstår att de har stöd för t.ex DTS. Allt den gör är att koda om ljudspåren så att det funkar på din padda, ATV etc.
Postad 17 november 2015 - 20:52
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Det är inte elgiganten som fixat erbjudandet med fjärren, det kommer globalt från Nvidia och gäller i hela världen. Har svårt att tänka mig att de tar bort det innan 27 november så har nog is i magen.
Postad 18 november 2015 - 01:32
Unregistered72ffd002
-
Unregistered72ffd002
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Beställde tidigare idag från Elgiganten, hoppas den kommer till fredag 
Postad 18 november 2015 - 04:54
Unregistereda7fc6b80
-
Unregistereda7fc6b80
-
Forumräv
-
-
555 inlägg
Det enda som gör den intressenat för mig är Ultra HD, men som man tidigare konstaterat så ligger det mer i begränsningen i Android att lösa detta med Atmos. Så frågan är om det ens kommer gå att köra ut Atmos från Kodi. 3D stödet är viktigt för mig också, inte för att jag kollar så mkt 3D men har ganska många filmer i 3D som även kan ses i 2D, antar att Shield inte ens öppnar en 3D Iso ?
Sedan är den ju inte framtidsäkrad när det väl börjar komma riktig Ultra HD med 90-100 i bitrate så lär den väl gå på knäna är jag rädd för. Dagens 4k är ju bara skrattretande då en BluRay har högre bitrate och bättre bild än det som streamas i 4k
Postad 18 november 2015 - 05:51
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Det enda som gör den intressenat för mig är Ultra HD, men som man tidigare konstaterat så ligger det mer i begränsningen i Android att lösa detta med Atmos. Så frågan är om det ens kommer gå att köra ut Atmos från Kodi. 3D stödet är viktigt för mig också, inte för att jag kollar så mkt 3D men har ganska många filmer i 3D som även kan ses i 2D, antar att Shield inte ens öppnar en 3D Iso ?
Sedan är den ju inte framtidsäkrad när det väl börjar komma riktig Ultra HD med 90-100 i bitrate så lär den väl gå på knäna är jag rädd för. Dagens 4k är ju bara skrattretande då en BluRay har högre bitrate och bättre bild än det som streamas i 4k
begränsningar i android är det inte när det gäller atmos för den inbyggda spelaren i shielden har inga problem när det gäller atmos .
Postad 18 november 2015 - 06:34
Unregistereda7fc6b80
-
Unregistereda7fc6b80
-
Forumräv
-
-
555 inlägg
begränsningar i android är det inte när det gäller atmos för den inbyggda spelaren i shielden har inga problem när det gäller atmos .
Ok men varför klarar inte kodi att mata ut det då? kan man ha alla filmer i kodi men när man trycker play, välja den inbyggda spelaren ? Eller måste man gå ur kodi och sedan bläddra sig fram till filmen med Atmos?
Postad 18 november 2015 - 07:24
Unregistered7cd4e003
-
Unregistered7cd4e003
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Ok men varför klarar inte kodi att mata ut det då? kan man ha alla filmer i kodi men när man trycker play, välja den inbyggda spelaren ? Eller måste man gå ur kodi och sedan bläddra sig fram till filmen med Atmos?
http://kodi.wiki/vie...yers_on_Android
Postad 18 november 2015 - 08:25
Aristoteles
-
Aristoteles
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Jag märkte att när jag kör Netflix med standardinställningen 60Hz får jag lite problem med lip sync med filmer som är inspelade i 24Hz.
T.ex. märker jag det på serien Gotham. Ändrar jag till 24Hz på Shielden så försvinner problemet, även bilden i övrigt flyter på bättre och jag upplever att det blir bättre kvalite.
Vet inte om det är någon som har samma erfarenhet?
Jag sitter på en projektor med 110" duk.
Postad 18 november 2015 - 14:25
Unregisteredfe9edec5
-
Unregisteredfe9edec5
-
Användare
-
-
121 inlägg
Jag märkte att när jag kör Netflix med standardinställningen 60Hz får jag lite problem med lip sync med filmer som är inspelade i 24Hz.
T.ex. märker jag det på serien Gotham. Ändrar jag till 24Hz på Shielden så försvinner problemet, även bilden i övrigt flyter på bättre och jag upplever att det blir bättre kvalite.
Vet inte om det är någon som har samma erfarenhet?
Jag sitter på en projektor med 110" duk.
Nu har jag inte kört Android TV, men i Netflix vanliga app för Android har ljudet varit mer eller mindre ur synk en längre tid nu. Rätt värdelöst, faktiskt.
Postad 18 november 2015 - 17:15
Aristoteles
-
Aristoteles
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Ok, det kanske beror på att samtliga Google prylar visar allt med 60Hz. Jag tycker att det blir en ganska stor skillnad om man ändrar till 24Hz (om man nu har möjlighet att göra det). T.ex. tycker jag att Plex på min Chromecast och Nexus player ser ganska bedrövligt ut. Min Samsung BD med smart App gör ett betydligt bättre jobb.
Postad 18 november 2015 - 23:52
Unregisteredfe9edec5
-
Unregisteredfe9edec5
-
Användare
-
-
121 inlägg
Det är inte elgiganten som fixat erbjudandet med fjärren, det kommer globalt från Nvidia och gäller i hela världen. Har svårt att tänka mig att de tar bort det innan 27 november så har nog is i magen.
Ja, titta: nu verkar man få med fjärrkontrollen även från komplett.se. Då får man väl kolla in båda ställen den 27:e för att se om det blir något tillfälligt nedsatt pris också.
Postad 19 november 2015 - 05:26
Hinken74
-
Hinken74
-
Veteran
-
-
2 346 inlägg
Som vanligt straffas man för att man vill ha något tidigt...
Kanske fjärren går ner i pris iofs... 
Postad 19 november 2015 - 11:49
Unregistered17177ab2
-
Unregistered17177ab2
-
Forumräv
-
-
898 inlägg
Ja, titta: nu verkar man få med fjärrkontrollen även från komplett.se. Då får man väl kolla in båda ställen den 27:e för att se om det blir något tillfälligt nedsatt pris också.
Fortsätter den att vara småbuggig och inte säljer så bra som dom hoppats så finns det nog chans att den blir billigare.
Postad 19 november 2015 - 13:11
RobbeR011
-
RobbeR011
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Kan tillägga att Elgigantens personal rabatt med 3% på inköpspris blev ca 100kr dyrare...
Jag kollade då på 500gb modellen.
Redigerat av RobbeR011, 19 november 2015 - 13:12.
Postad 19 november 2015 - 13:15
RobbeR011
-
RobbeR011
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Som vanligt straffas man för att man vill ha något tidigt...
Kanske fjärren går ner i pris iofs... 
Vart köpte du den? Jag skrev meddelande till Elgiganten på facebook chatten, och frågade om jag behövde göra återköp för att få kontrollen. Jag fick en kontroll dagen efter hos mitt postombud.
Postad 19 november 2015 - 20:35
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Fortsätter den att vara småbuggig och inte säljer så bra som dom hoppats så finns det nog chans att den blir billigare.
Vad menar du med småbuggig? Den är väl lika stabil som alla AndroidTV.
Dock kan jag tänka mig att folk har svårt att motivera dubbla priset mot en Nexus player eller den billigare AppleTV.
Postad 19 november 2015 - 23:02
Hinken74
-
Hinken74
-
Veteran
-
-
2 346 inlägg
Vart köpte du den? Jag skrev meddelande till Elgiganten på facebook chatten, och frågade om jag behövde göra återköp för att få kontrollen. Jag fick en kontroll dagen efter hos mitt postombud.
Komplett...
Postad 20 november 2015 - 06:48
Unregistereda7fc6b80
-
Unregistereda7fc6b80
-
Forumräv
-
-
555 inlägg
Vad menar du med småbuggig? Den är väl lika stabil som alla AndroidTV.
Dock kan jag tänka mig att folk har svårt att motivera dubbla priset mot en Nexus player eller den billigare AppleTV.
Billigare Apple TV ?  200kr skiljer dem åt för de billigaste alternativen! På dig låter det som Apple TV är billigaste alternativet och skulle kosta 3-500kr
Apple TV4 1690kr
Shield 1899kr
Redigerat av Unregistereda7fc6b80, 20 november 2015 - 06:49.
Postad 20 november 2015 - 08:10
whityoustone
-
whityoustone
-
Användare
-
-
239 inlägg
Jag blir så less, tidigare i den här tråden var jag tydlig om att jag har erfarenhet av prodigy 4k som sög med ruggiga problem i kodi med ljudet tex. Nu sitter jag med 2 st shield med exakt samma problem.
Postad 20 november 2015 - 08:35
Unregistereda7fc6b80
-
Unregistereda7fc6b80
-
Forumräv
-
-
555 inlägg
Jag blir så less, tidigare i den här tråden var jag tydlig om att jag har erfarenhet av prodigy 4k som sög med ruggiga problem i kodi med ljudet tex. Nu sitter jag med 2 st shield med exakt samma problem.
Tråkigt, jag är så sugen på köpa Shield igen men vet ju att skiten inte kommer fungera ändå som jag tänkt. Känns hopplöst i djungeln att hitta en enda spelare som har schysst GUI och klarar allt.
Tror jag köper en Zappiti 4k istället då min Dune egentligen är super men jobbigt att sköta omslag med YaDis när man har Mac. Det problemet löser ju sig med Zappitis egna som jag provkört nu i OSX. Den har inte YouTube 4k dock men å andra sidan skall min Evolution box bytas till TVn och då får jag ju YouTube där.
3D, MKV med Atmos allt fungerar ju på Dune och bör således fungera på Zappiti 4k.. japp då har jag nu bestämt mig, jaga en Zappiti idag m.a.o
Postad 20 november 2015 - 09:14
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Vad har du för problem?
Kör själv kodi 16.0 och låter kodi koda av HD formaten till pcm och den använder inte core formaten som 15.2 gör.
Redigerat av jimjans, 20 november 2015 - 09:26.
Postad 20 november 2015 - 20:55
Lassekasse
-
Lassekasse
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Hinken74, jag köpte också för tidigt utan att få remoten på köpet. Provade dock metoden enligt RobbeR011 och kontaktade Komplett via chatten och de skulle skicka en på posten! Grymt schysst (även om jag inte fått den än men värt att prova)
Postad 20 november 2015 - 21:11
whityoustone
-
whityoustone
-
Användare
-
-
239 inlägg
Ja det står pcm och kan inte aktivera att förstärkaren klarar av HD signaler fast den gör det, jag har en asus g20 som mediespelare i mediarummet med gtx 970 kort då står det, jämnförde rakt av mellan 2 filmer låter inte likadant.
Det va just därför jag köpte dessa shield för att slippa krångla med en PC och frugan blev skitglad.
Postad 20 november 2015 - 22:04
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Ja det står pcm och kan inte aktivera att förstärkaren klarar av HD signaler fast den gör det, jag har en asus g20 som mediespelare i mediarummet med gtx 970 kort då står det, jämnförde rakt av mellan 2 filmer låter inte likadant.
Det va just därför jag köpte dessa shield för att slippa krångla med en PC och frugan blev skitglad.
det har ju varit känt rätt länge att inte kodi inte klarar passthrough av hd signalerna kommer senare.
Testa att ladda hem kodi 16.0 från kodis hemsida inte från play store den har bara 15.2 som bara klarar av att koda om core formatet till pcm 16.0 klarar att koda av hd formatet till pcm.
Postad 20 november 2015 - 22:24
whityoustone
-
whityoustone
-
Användare
-
-
239 inlägg
Tack för infon, jävligt okunnig på just det här med format, vore mm jag vill att det ska stå dtshd, atmos mm på förstärkaren, vet att det är knäppt men så vill jag ha det. Lägger dessa åt sidan tills vidare.
Funderar på att beställa en till asus g20 och passa på att uppdatera den som jag har som konsol å ta den gamla till till sovrummet
Postad 21 november 2015 - 07:02
Aristoteles
-
Aristoteles
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Ska man köra full kvalité på allt rakt igenom och ha lite strul samt sova gott om natten, då är det fortfarande skiva som gäller. Det är ivarjefall min erfarenhet.
Postad 21 november 2015 - 09:49
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Ska man köra full kvalité på allt rakt igenom och ha lite strul samt sova gott om natten, då är det fortfarande skiva som gäller. Det är ivarjefall min erfarenhet.
finns ju dock även blu ray spelare som ställer till det med kvaliten på bilden, och det förhatliga hdcp skyddet och varningstexter m.m.
Otroligt att du skall tvingas vänta flera minuter på att starta filmen är det straffet för att du köpt den?
Postad 21 november 2015 - 13:10
Hinken74
-
Hinken74
-
Veteran
-
-
2 346 inlägg
Hinken74, jag köpte också för tidigt utan att få remoten på köpet. Provade dock metoden enligt RobbeR011 och kontaktade Komplett via chatten och de skulle skicka en på posten! Grymt schysst (även om jag inte fått den än men värt att prova)
Tack för tipset!!
Postad 21 november 2015 - 13:18
Unregistered7cd4e003
-
Unregistered7cd4e003
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Tack för infon, jävligt okunnig på just det här med format, vore mm jag vill att det ska stå dtshd, atmos mm på förstärkaren, vet att det är knäppt men så vill jag ha det. Lägger dessa åt sidan tills vidare.
Funderar på att beställa en till asus g20 och passa på att uppdatera den som jag har som konsol å ta den gamla till till sovrummet
Bara för att det inte står PCM så betyder det inte att du inte har bra ljud.
PCM är okomprimerat och har samma kvalitet som t ex Dolby TrueHD och DTS HD MA. (det kommer ju dock inte att låta bättre än original-filen).
Postad 21 november 2015 - 14:05
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Bara för att det inte står PCM så betyder det inte att du inte har bra ljud.
PCM är okomprimerat och har samma kvalitet som t ex Dolby TrueHD och DTS HD MA. (det kommer ju dock inte att låta bättre än original-filen).
Jag har försökt säga det också men folk vill se dts hd och dolby truehd i sina förstärkare dock kan jag förstå det om man behöver atmos kodningen.
Postad 21 november 2015 - 14:39
whityoustone
-
whityoustone
-
Användare
-
-
239 inlägg
Atmos kodning ett måste, nu har jag beställt 2 par riktiga takhögtalere så nu är atmos riktigt intressant, dock så kommer jag ha en minibio i Nyahuset på 10 kvm  :( kommer bli en utmaning att få plats med 11.2 haha
Postad 21 november 2015 - 16:02
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Atmos kodning ett måste, nu har jag beställt 2 par riktiga takhögtalere så nu är atmos riktigt intressant, dock så kommer jag ha en minibio i Nyahuset på 10 kvm :( kommer bli en utmaning att få plats med 11.2 haha
kör extern spelare i kodi och använd den inbyggda spelaren i shielden istället så får du passthrough.
Postad 21 november 2015 - 16:52
whityoustone
-
whityoustone
-
Användare
-
-
239 inlägg
Postad 21 november 2015 - 18:43
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3 659 inlägg
Postad 21 november 2015 - 19:16
whityoustone
-
whityoustone
-
Användare
-
-
239 inlägg
Postad 21 november 2015 - 21:32
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Jag sover betydligt bättre om nätterna nu när filmsamlingen finns rippad på en NAS utan risk för repor av klåfingriga ungar. Några blu-ray har jag inte rippat ännu p,g.a. platsbrist, med resultat att jag sällan ser dem eftersom det är då mycket bekvämare att se något på mediaspelaren.
Så en mediaspelare betyder inte att man måste ladda hem allt...
Postad 22 november 2015 - 11:16
Aristoteles
-
Aristoteles
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Jo jag kör samma dvs rip med handbrake etc. Och det funkar bra till barnen plus man slipper allt krångel med menyer mm. Men vill man få full kvalite rakt igenom så brukar det än så länge funka bäst med skiva enligt min erfarenhet . Tycker förövrigt att plex strular en del för mig just nu på shielden.... Ska kanske prova Kodi igen.
Postad 22 november 2015 - 11:56
Unregistered17177ab2
-
Unregistered17177ab2
-
Forumräv
-
-
898 inlägg
Jo jag kör samma dvs rip med handbrake etc. Och det funkar bra till barnen plus man slipper allt krångel med menyer mm. Men vill man få full kvalite rakt igenom så brukar det än så länge funka bäst med skiva enligt min erfarenhet . Tycker förövrigt att plex strular en del för mig just nu på shielden.... Ska kanske prova Kodi igen.
Vill man ha enkelhet utan kvalitetsförlust vid dvd & blurayrippning funkar MakeMKV utmärkt, betaversionerna är alltid gratis.
Postad 22 november 2015 - 16:09
Aristoteles
-
Aristoteles
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Man kan ju även köra rena ISO avbildningar med AnyDVD etc. Dock blir ju filerna nästan ohanterligt stora (runt 30-40 GB) vilket även med gigabitnät tar en stund att kopiera etc.
Problemet brukar (för mig) oftast vara när man ska spela upp filmerna, att det inte finns stöd för alla codecs och HTPC rent allmänt är rätt kassa på hantera rätt bildfrekvens mm. Spelar man upp något på t.ex. Samsung smart tv så brukar det funka bra tills någon film är inspelad med Cinavia skydd eller någon annat kopieringsskydd.
Det brukar sluta med att man har en hel uppsättning med olika enheter för att kunna se på det man vill. Just nu sitter jag på en uppsättning av Chromecast, ATV3/4, Shield, HTPC, Nexus Player och Samsung smart tv. Och inget fungerar helt smärtfritt…
Postad 22 november 2015 - 20:16
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Aristoteles, lite intresserad av vad du tycker om Nexus Player vs Shield? Jag tänker främst på användandet av KODI.
Eftersom 4k och spel är ointressant så har jag främst tittat på Nexusen, men tycker Shielden verkar bättre med 23,976 stöd och kanske lite rappar i menyerna eftersom den har bättre processor och trådat nätverk? Visst kan man köpa trådat till Nexus också men då är det nästan samma pris som Shield.
Postad 23 november 2015 - 09:51
Hinken74
-
Hinken74
-
Veteran
-
-
2 346 inlägg
Hur många staplar har ni i snitt på nätverket när ni spelar Geforce Now?
Jag har runt 2.....
Postad 23 november 2015 - 11:49
RobbeR011
-
RobbeR011
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Hur många staplar har ni i snitt på nätverket när ni spelar Geforce Now?
Jag har runt 2.....
Jag har också 2 oftast, Jag har fiber in i hemmet med en Inteno XG6846 tjänstedelare med cat6 till en Asus RT-AC66U och sedan cat6 kabel till shielden.. 250/100 från BBB
Men Nvidias närmaste server är i Dublin , tror jag iallafall.
Postad 23 november 2015 - 13:59
Aristoteles
-
Aristoteles
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Aristoteles, lite intresserad av vad du tycker om Nexus Player vs Shield? Jag tänker främst på användandet av KODI.
Eftersom 4k och spel är ointressant så har jag främst tittat på Nexusen, men tycker Shielden verkar bättre med 23,976 stöd och kanske lite rappar i menyerna eftersom den har bättre processor och trådat nätverk? Visst kan man köpa trådat till Nexus också men då är det nästan samma pris som Shield.
Jag tycker att Shield känns betydligt mer stabil och kraftfull/snabbare och skulle definitivt rekommendera den framför Nexus. Jag har haft en hel del problem med Nexus player, t.ex. att den tappar nätverket, språkinställningarna försvinner, google cast funkar inte riktigt samt att appar kraschar titt som tätt. Dock känns det som att Nexus har blivit något mer stabil efter uppdateringen till v6.0.
Postad 23 november 2015 - 14:36
Raskus
-
Raskus
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Jag tycker att Shield känns betydligt mer stabil och kraftfull/snabbare och skulle definitivt rekommendera den framför Nexus. Jag har haft en hel del problem med Nexus player, t.ex. att den tappar nätverket, språkinställningarna försvinner, google cast funkar inte riktigt samt att appar kraschar titt som tätt. Dock känns det som att Nexus har blivit något mer stabil efter uppdateringen till v6.0.
Har inte upplevt några av de problemen, kanske haft tur, däremot är fjärrkontrollen ganska dålig, en har gått sönder, och den nuvarande börjar bli glapp och allmänt jobbbig.
Postad 23 november 2015 - 17:53
Unregistered72ffd002
-
Unregistered72ffd002
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
screenshot427.jpg 12,04K
0 Antal nerladdningar
Hej
Jag får inte min Shield Remote funka med Voice Control , Shield Controller funkar som den ska.
Har någon annan samma problem?
Postad 23 november 2015 - 19:14
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Har avvaktat lite med beställa ännu. Kan androidtv installera drivrutiner t.ex. om man kopplar in en annan fjärrkontroll etc? Kanske kan få min boxee remote att funka då.
Postad 23 november 2015 - 20:48
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Har avvaktat lite med beställa ännu. Kan androidtv installera drivrutiner t.ex. om man kopplar in en annan fjärrkontroll etc? Kanske kan få min boxee remote att funka då.
Varför försöka använda boxeekontrollen när den som följer med ska vara riktigt bra?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|