Man köper inte BF för SP
Hehe, sant...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 21 October 2016 - 08:35 Ju mindre SP desto mer MP, så funkar det ju Postad 21 October 2016 - 08:38 Har spelat det på PC under morgonen och det är grymt kul.
Kanske bara jag som är seg eller gillar att rensa mer än andra men jag har kört första delen av kampanjen och den tog runt tre timmar.
Jo, jag gjorde det. Hade gärna sett single player co-op då jag ogillar MP i överlag men campaign funkar för mig också. Postad 21 October 2016 - 10:13 Spelar man igenom kampanjen på 4h så måste man springa på rätt bra och inte kolla runt i hus mm. Jag har precis spelat första delen, den med Mark V-tanken. Det tog mig ungefär 2h. Men visst, hade jag velat så kunde jag ökat tempot och kanske gjort det på 1h, men vad är det för mening med att spela ett såhär snyggt spel om man inte ska kolla omgivningarna.?! Postad 21 October 2016 - 10:34
Håller med dig helt, nortish. Jag har nästan tagit mig igenom den delen på knappt två timmar. Lite synd att det faktiskt går att springa igenom, men varför göra det och förstöra upplevelsen.
Däremot: De där raketerna han avfyrade från flygvapnet? WTF? Postad 21 October 2016 - 12:07
Rakterna måste jag ha missat. När var det? =) Postad 21 October 2016 - 12:33
Exakt. Man köper battlefield för mp och inget annat. Men det är ju bara min åsikt...
Postad 21 October 2016 - 12:36
10h är ok, men ändå snålt :-) lirade precis Alien Isolation som tog över 20h! Postad 21 October 2016 - 12:47 Kunde inte hålla mig från att köra i natt. **** vad snyggt det är. Har ju sett klipp, men... ja. Kör i 1440p Ultra och det flyter på bra med 1070. Kan bli ps4 köp senare också när priset dämpats lite. Postad 21 October 2016 - 12:49 Kolla videorecensionen som postades här igår. Ser helt sjukt ut. Postad 21 October 2016 - 13:22
Tydligen väldigt bra men lite kort som jag har läst. Verkar trots kort tid ändå engagera och skapa en känsla för karaktärerna. Postad 21 October 2016 - 13:33 Total biscuit totalsågade väl kampanjen. https://www.youtube....h?v=XkDysHo83lw Redigerat av Chrester, 21 October 2016 - 13:33. Postad 21 October 2016 - 13:34
Hehehe, jo... kolla en sida bak i tråden och alla kommentarer om det... Postad 21 October 2016 - 14:44
Ja men nu så undrade "hifimarcus" om just SP och jag tispade honom Postad 21 October 2016 - 16:32 Ni som ser fram emot att spela detta idag på ps4 får nog nöja er med SP för psn ligger nere på grund av ddos attack Redigerat av philippp, 21 October 2016 - 16:32. Postad 21 October 2016 - 16:38
Blir så less på dessa fjantar som ddos:ar!
Lirade 3 matcher på cq förut, kändes positivt! Gött med fov inställningar! Redigerat av SKIBBE, 21 October 2016 - 16:38. Postad 21 October 2016 - 16:46
Vid ca 19:30 i den videon avfyras något som ser ut som missiler. Under WW1?
Postad 21 October 2016 - 16:52 FIck mitt spel idag (pc)
Jag köpte det på skiva för jag har inte den bästa uppkopplingen (8mbit) och sen är det gött o ha skiva. så valde detta... idag när jag fick så fick jag en tomt fodral med en kod i bara. på omslaget står det download only - no disc included.
Varför gör man en sån här version, ville jag ha bara ha en kod så hade jag väl kört en via e-mail?
jaja, nu har jag gnällt av mig lite Postad 21 October 2016 - 17:05
Gjorde exakt samma sak, beställde av Webhallen vad jag trodde var en fysisk kopia, stod absolut inget att det jag beställde var enbart produktkod med download. Då man sitter med sugigt ADSL så var det enda sättet för mig att kunna spela ikväll. Hade jag vetat det kunde jag lika gärna kunnat köpa via Origin och förladdat det >( Ringde sen dom för att höra varför jag fått fel version, då visar det sig att BF1 verkar vara det första i serien som inte ens går att köpa i fysisk version vilket gjorde mig klart irriterad. Vafan tänker dom med, här går man och får ett plastfodral med extra plast runt och inlays etc när dom istället bara kunnat maila en aktiveringskod. Shame on you DICE! Postad 21 October 2016 - 17:10
https://sv.m.wikiped...rschmitt_Me_262 Raketer fanns men ej missiler. Alltså de var ej målsökande. Postad 21 October 2016 - 17:30
Tror inte de har gått ut med det till butikerna... Beställde av spelbutiken och där valde jag vanlig version, nu har de uppdaterat på hemsidan ser jag. Nu står det "code in a box"
Laddar ner nu i alla fall, pendlar mellan 8-10H Postad 21 October 2016 - 17:33
Riktigt dåligt av butikerna om det inte står/stod. Jag skulle ha klagat och bett om kompensation. Det blir ju således ett spel du inte kan sälja vidare väl?
Postad 21 October 2016 - 17:35 Du är medveten om att du länkar till ett plan från slutet av WW2, dvs sisådär 26 år senare? Postad 21 October 2016 - 17:44 Haha, oops. Men du är medveten om att man använde raketer under ww1 va? https://en.m.wikiped...e_Prieur_rocket Men om jag skall lyfta till ett lite seriöst svar så var det väl mitt minne som sviktade i takt med mitt wiskeyglas börjar sina och jag blandade ihop det helt enkelt när planet fanns. Redigerat av Johan_i_burken, 21 October 2016 - 17:53. Postad 21 October 2016 - 17:56
Ser man på, då är det inte helt osannolikt ändå, även om det i videon såg ut att vara alldeles för långa avstånd (jämfört med de ca 100 meter som nämndes i Wikipedia-artikeln).
Postad 21 October 2016 - 18:44 Men varför varför envisas dom med att göra såna öppna banor. Det blir ju extremt tråkigt spel av att alla sitter på varsitt håll bland bergen och snajpar. Postad 21 October 2016 - 19:03
Ja folk gillar ju att sabba alla större spelsläpp med ddos attacker numer.
Slår ju aldrig fel. Postad 21 October 2016 - 20:29
Here's an easy fix.
Go to network settings, start configuring a new connection (it can be to the same router you've been using) and select the Custom option. Put everything in automatic or default except for the DNS part, select manual for that. On the DNS servers, use the following (provided by OpenDNS): 208.67.222.222 and 208.67.220.220 That is working for me. Also fixes things for github/twitter. Detta funkade för mig, lite segt men man kommer in. Edit Skrev i fel tråd. Detta gjorde så att jag kom in på psn och kunde köra Destiny. Ingen aning om ps4a Redigerat av Johan_i_burken, 21 October 2016 - 20:30. Postad 22 October 2016 - 01:27
Fråga ang dot siktet.
Kör medic och köpte förstavapnet med optics Kör man dot och rör siktet så försvinner doten.. Men inte med dom andra, circle, cross eller beam? Hittar inte att man kan ändra färg på doten heller, den mörkröda är ju helt sämst. Grön/blå hade varit enklare att se, eller iaf en starkare röd. Kör utan motionblur, fov 110 i zoom Xbox one Postad 23 October 2016 - 14:42 Jag tyckte kampanjen var helt ok. Kunde såklart varit något längre men så är det väl alltid. Gillade att man inte spelade som samma person hela tiden utan att det istället hoppade runt bland olika slag. Nu är man redo att ge sig på mp igen. Lagom till helgen är över... Postad 23 October 2016 - 18:15 Jag gillar spelet. Men det märks att man inte har spelat Battlefield på länge. Plus att man inte springer med sin gamla clan längre, det gör också skillnad. Got damn randoms! Postad 23 October 2016 - 19:49
Flippade ur ordentligt på våra blåbär i bf4 i helgen så numera ligger bf1 hemma. Ska köra igenom kampanjen sedan har ni en till Suris på slagfältet.
Dock hört att många pratar om att ddtr svårt att joina kompisar på rätt server osv. Någon annan som har åsikter om det? Postad 24 October 2016 - 04:42 Kampanjen må vara lite kort men ibland är det nästan löjligt svårt, lite av fel orsaker kanske. Through mud and blood var inga direkta problem tack vare pansarvagnen men andra delen ur Avanti Savoia krävde många försök fastän vi pratar om tre checkpoints på sin höjd. Det finns soldater överallt som skjuter mot en från varje håll om man gör ett snedsteg. Och att flyga flygplan med tangentbord och mus var mycket svårare än jag kunde föreställa mig så det får nog bli 360-kontrollen där framöver. Ändock måste jag ge Dice beröm för att ha gjort ett väldigt jämnt och kvalitativt spel.
Gör man inga tabbar och skyndar sig går det nog att klara kampanjen på 4-5 timmar men då missar man en hel del kul också. Postad 24 October 2016 - 13:20
Kom ju en patch idag igen så får hoppas den fixar lite smågrejer!
Verkar vara lite ostabila servrar ännu? Har blivit utslängd några ggr från EA servrar och sen när man kommer in igen och ska joina en vän så syns han inte t ex. Jäkligt kul spel annars. Inte hunnit testa SP ännu men MP är skoj som väntat och riktigt snygga banor. Postad 24 October 2016 - 13:56 Körde lite MP igår. Oj vilken skillnad från Betan som sög getpung. Kul!
"Skall" men köra utan motion blur? Får testa att stänga av ikväll Postad 24 October 2016 - 13:58
Skall och skall,jag ogillar funktionen :-) Jag kör även inställ ingen att sensitivityn aherar över ett 2D plan (ska vara lättare för muskelminnet) Postad 24 October 2016 - 14:00
Tänkte bara att namnet motionblur inte lät som något som borde vara positivt i MP om man skall se optimalt? Men jag är lite osäker exakt på vad funktionen innebär. Får prova helt enkelt. Postad 24 October 2016 - 14:29
Patchen idag, gör att man ser partyt direkt i menyn som i battlefront, om det hjälper något är ju en annan femma.
Postad 25 October 2016 - 00:26 Ska nog testa utan motion blur. Har du lust att korrigera sista meningen i citatet? Förstår inte vad du vill ha sagt. Postad 25 October 2016 - 00:41 Haha,ja den behöver tydas. Men jag menar inställningen "Uniform Soldier Aiming" = On (om jag googlade rätt, sitter på jobbet nu) Testa om du ogillar aimet i bf1 (konsol då) Redigerat av SKIBBE, 25 October 2016 - 00:42. Postad 25 October 2016 - 15:23
Nu kanske det baraär jag som är efterbliven men kriterierna för Medaljerna måste göras i ordning uppifrån och ner. Mvh kört mortar i 2h lyckades få 19 kills men det krävs bara 10 och ingen kill räknades...
Postad 25 October 2016 - 15:26
Är det så? Tack isf. Hade jag inte trott. Tyckte det var lite lustigt att jag bara bockat av första rutan på smg-medaljen. Postad 25 October 2016 - 15:30
Det är vad jag kom fram till iaf. Och en av raderna är markerad med vit tex, den som man kan jobba med. Sen så vid varje spawn får man upp en räknare/cirkel på hur man ligger till på uppdraget man har just nu. När man är klar så dyker det upp större text mitt på skärmen. Och nästa rad highlightas Postad 25 October 2016 - 15:41
Att skjuta ner luftskepp var ju inte det tråkigaste precis... Postad 25 October 2016 - 16:18
Hur får man ner den skiten och tåget effektivast? Hoppas att man kan restricta den skiten sen på servrar.... Postad 25 October 2016 - 16:42 På luftskeppen ska du först skjuta på propellerna och dyl på undersidan så att de inte kan skjuta dig däirfrån. Sedan är det bara att avfyra raketer på övriga skeppet så det börjar brinna. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |